Tai traktuok, kad "baigti remonto darbai", bet dar nebaigti "ženklinimo gražinimo" ir viskas bus ramiau. Čia kaip su gatvių siaurinimu, tiesiog pasakė, jog siaurinama tik važiuojamoji dalis ir būkit laimingi PR is PR
Ilgąjį savaitgalį važiavau į Kauną
Ilgasis 10 km ruožas nuo Antakalnio iki Rumšiškių (70,935–80,51 km). Važiuojant link Kauno viskas yra padaryta, tačiau kol kas ribojamas greitis iki 70 km/h. Važiuojant link Vilniaus liko susiaurinimai ir buvę atskyrimas. Tačiau jaukiau važiuoti antra juosta, kai niekas nevažiuoja iš priešingos pusės. Greitis ribojamas iki 70 km/h.
Ruožai nuo Grabuciškių iki Neveronių (83,427–87,14 km ir 87,66–89,0 km). Važiuojant link Kauno irgi viskas yra padaryta, tačiau kol kas ribojamas greitis iki 70 km/h. Važiuojant link Vilniaus išardyti kelio atskyrimai, eismas vyksta normaliomis juostomis. Greitis ribojamas iki 70 km/h.
Eismas atidarytas lapkričio 1-ąją, gal pora dienų anksčiau. Paklaida kelios dienos. Tačiau skelbiama, jog darbai baigti žymia anksčiau (kas nebuvo visiškai teisybė važiuojant susiaurintomis juostomis nuo Rumšiškių iki Antakalnio).
Via Lietuva 2024.10.31 Prieš ilgąjį savaitgalį – gera žinia vairuotojams: mėnesiu anksčiau nei planuota baigti remonto darbai automagistralėje Vilnius-Kaunas-Klaipėda
Iš viso šiais metais „Via Lietuva“ inicijavo šešių Vilnius-Kaunas-Klaipėda automagistralės atkarpų atnaujinimo darbus, kurių bendras ilgis siekia 23 km. (...) Penkios iš šešių automagistralės atkarpų eismui atidarytos rugsėjo-spalio mėnesiais, ilgiausia, 10 km siekianti remontuojama atkarpa ties Rumšiškėmis, atidaryta šiandien.
Grįžtant prie betoninių vs paprastų bortelių - ką tik atstovėjom avarijoje prie Kauno (panašu kad fūrai sprogo padanga ir užkabino BMW) ir labai džiaugiuosi kad pas mus jie paprasti - policija šviesaforo principu nukreipdavo per priešpriešinę juostą mašinas ir stovėjome tik 40 minučių. Kas būtų jei būtų betoniniai blokai (ir dar dieną) tai net nenorėčiau galvoti - tikriausiai reiktų bent pora valandų laukti vien kol atvežtų sunkiąją techniką. O tada dar kol visus nukreiptų...
Tie blokai nėra tokie sunkūs. Eilinis sunkvežimiukas su palfingeriu juos pakelia. O va atitrūkęs fūros ratas jau ko gero nebūtų peršokęs tokių blokų...
Grįžtant prie betoninių vs paprastų bortelių - ką tik atstovėjom avarijoje prie Kauno (panašu kad fūrai sprogo padanga ir užkabino BMW) ir labai džiaugiuosi kad pas mus jie paprasti - policija šviesaforo principu nukreipdavo per priešpriešinę juostą mašinas ir stovėjome tik 40 minučių. Kas būtų jei būtų betoniniai blokai (ir dar dieną) tai net nenorėčiau galvoti - tikriausiai reiktų bent pora valandų laukti vien kol atvežtų sunkiąją techniką. O tada dar kol visus nukreiptų...
Via Lietuva 2024.09.27 Įvedami nauji eismo ribojimai per Krunos tiltą
Siekiant užtikrinti eismo dalyvių ir kelių darbuotojų saugumą, nuo rugsėjo 27 dienos įvedami nauji eismo ribojimai važiuojantiems Krunos tiltu, automagistralėje ties Kaunu. Nuo šiandien transporto priemonių greitis šiuo ruožu bus apribotas iki 50 km/val., taip pat nuo spalio 4 dienos šioje atkarpoje bus susiaurintos važiuojamosios dalies juostos. Pakeitimai įvedami dėl prastos tilto būklės bei artimiausiu metu prasidėsiančių fizinių tilto rekonstrukcijos darbų. (...)
Laikinojo tilto statybos turėtų prasidėti lapkričio mėnesį, jos baigtis – kitąmet. (...)
Pradėjus Krunos tilto fizinius rekonstrukcijos darbus, eismas vyks laikinu tiltu ir dviem rekonstruojamo tilto juostomis, todėl eismo dalyviai susidurs su mažesniais nepatogumais.
Laikinas tiltas bus dviejų eismo juostų viena kryptimi. Esamo tilto per Kruną rekonstrukcijos metu eismą iš Vilniaus Kauno kryptimi planuojama kreipti laikinu tiltu, o eismą iš Kauno Vilniaus kryptimi – rekonstruojamo tilto viena puse. Kita tilto pusė būtų rekonstruojama. Tokiu būdu judriausioje šalies automagistralėje bus užtikrintas sklandus eismas, mažinant spūsčių, eismo įvykių tikimybę.
Nu tai davai kiekvienam po ledo ritulininko kostiumą už valsybės pinigus nuperkame ir priverčiame jį nešioti. Kiek būtų galima išgelbėti gyvybių, apie kitus sužalojimus patyliu.
O jei be sarkazmo, kai yra ribotos lėšos (o jos visur ribotos) reikia statyti prioritetus. Plius, kaip jau minėjau, sumažindami vieną avarijų tipą padidiname kitą.
Kiek pinigų paleidžiama vėjais dėl prarastų gyvybių ir uždarius eismą kelioms valandoms, tai betoniniai blokai greit atsipirktų.
Vokietijoje su daug daugiau eismo ir siaurom juostom su betono blokais kažkaip nėra avarijų ant kiekvieno kampo. Išmoktų ir pas mus vairuot.
Maalinauskas „platesniuose“ autobanuose antros juostos plotis būna ir mažiau nei 2m. O blokai nėra pusmetriniai. Tai pas mus laisvai tilptų.
Hipotetiniai atvejai nutinka porą kartą per metus ir dar nusineša po kokią gyvybę kasmet. Mano standartais daugoka. Gal tamstai tinka, nežinau.
Nu tai davai kiekvienam po ledo ritulininko kostiumą už valsybės pinigus nuperkame ir priverčiame jį nešioti. Kiek būtų galima išgelbėti gyvybių, apie kitus sužalojimus patyliu.
O jei be sarkazmo, kai yra ribotos lėšos (o jos visur ribotos) reikia statyti prioritetus. Plius, kaip jau minėjau, sumažindami vieną avarijų tipą padidiname kitą.
kai pirmą kartą nuvažiavau į Vokietiją vuvau apšalęs kaip vokiškos bobulytės už vairo lekia tarp tų betoninių blokų siaura juosta. Supratau kad tipiškam lietuvui dar mokytis ir mokytis vairuoti.
Tai galima išvis nedėt skirtuko. Kas moka važiuot - nepapuola į priešpriešinę ir taip. Ir kitaip retai nutinka. Nu tik kai nutinka kartą per metus, tai visi pamato delpyje.
Suvedimas į absurdą yra viena iš demagogijos formų.
Kažkaip kokioj Vokietijoj nekyla problemų su technikos privažiavimu ir badu nemiršta pionierių autobusas nubraukęs šoną į betonino bloką.
Vokietijos autobanai čia nelabai tinka, nes jie yra platesni nei pas mus (dėl didesnių juose leidžiamų greičių) ir ten tie blokai lengviau sutelpa. O pas mus yra du keliai - arba dėl itin retų ir beveik hipotetinių įvažiavimo į priešpriešą atvejų dar labiau susiaurinti ir taip siauras juostas (taip sukeliant krūvą nehipotetinių ir visai realių avarijų), arba palikti kaip yra. Kitaip tariant, betoniniai blokai nėra universaliai geras sprendimas ir turi savo kaip privalumų, taip ir trūkumų. Nuo jų ir pradėsime: brangūs, sudėtingas jų įrengimas (transportavimas), dar labiau susiaurina ir taip siauras eismo juostas, taip sukeliant daugiau avarijų bei įvykus avarijai neįmanoma be sunkiosios technikos nukreipti eismą kitur, kad privažiuotų likviduotojai. Privalumai - kaip teigiate, kartą į metus niekas neįlėks į priešpriešinio eismo juostą (kas beje, nėra visai tiesa - fūra tą betoninį bloką nustums be jokių problemų). Ir IMHO trūkumai nusveria privalumus.
Aš neįsivaizduoju, kaip dabar reikia važiuoti kad papulti į priešpriešinę juostą. Kiek dažnai praktikoje tai nutinka? Taip, atskyrimas ne betoninis, bet bortelis yra, tai ne tiesiog supaišyta juosta ant kelio. O situacijos kai kažkas lenkia kitą ir jį užkabina, dėl juostos siaurumo, IMHO turėtų vykti kur kas dažniau.
Kitas dalykas kad dabartinį bortelį, esant reikalui, nesunkiai galima apvažiuoti/pašalinti (kad į avarijos vietą galėtų atskubėti likviduotojai/policija), betoninis gi blokas gali būti patrauktas tik sunkia technika. Kuri iki vietos nedavažiuotų dėl tos pačios avarijos sukelto kamščio.
Tai galima išvis nedėt skirtuko. Kas moka važiuot - nepapuola į priešpriešinę ir taip. Ir kitaip retai nutinka. Nu tik kai nutinka kartą per metus, tai visi pamato delpyje.
Kažkaip kokioj Vokietijoj nekyla problemų su technikos privažiavimu ir badu nemiršta pionierių autobusas nubraukęs šoną į betonino bloką.
Nes dabar jei kažkas vienas nepaskaičiuoja savo sugebėjimu ir kaktomuša sukelia avariją, tai visa autostrada nestoja labai ilgam...?
Aš neįsivaizduoju, kaip dabar reikia važiuoti kad papulti į priešpriešinę juostą. Kiek dažnai praktikoje tai nutinka? Taip, atskyrimas ne betoninis, bet bortelis yra, tai ne tiesiog supaišyta juosta ant kelio. O situacijos kai kažkas lenkia kitą ir jį užkabina, dėl juostos siaurumo, IMHO turėtų vykti kur kas dažniau.
Kitas dalykas kad dabartinį bortelį, esant reikalui, nesunkiai galima apvažiuoti/pašalinti (kad į avarijos vietą galėtų atskubėti likviduotojai/policija), betoninis gi blokas gali būti patrauktas tik sunkia technika. Kuri iki vietos nedavažiuotų dėl tos pačios avarijos sukelto kamščio.
Betoniniai blokai užims dalį eismo juostos ir fiziškai tilps tik viena juosta. .
Italai atskyrima daro iš ant stulpelių itemptu plieniniu trosų. Užima tiek pat pločio kiek dabartinis guminis tramplynas. VIA tikrai privalo suinvestuoti ir nupirkti reikiama ilgį čia tisiog nusikalstama jog to dar nepadarė. Mačiau į tokį atitvarą atsirėmusią fūrą taip kad pilnai užtektų ir tuos lekiančius atmušt nuo kaktomušos.
važiavau tais remontais, užsimečiau cruise control ant 80 (realybėje 77) ir tiek. kas nervinosi - apvažiavo antra juosta. bet už manęs susidarė bendraminčių kolona, joje net ir BMW užmačiau
Tą patį darau ir galvos nesuku. Adaptyvus greičio palaikymas tuo labiau viską palengvina, pristabdo, sugrąžina greitį, grynai, reikia tik atsipalaiduot ir žiūrėt, kad savo juostoje važiuotum.
Aha. Supratau. Vienus tas juostų siaurumas veikia psichologiškai ir todėl jie bijo važiuoti antra eismo juosta ir lenkti fūras, o kitiems tas siaurumas dzin, neveikia nei pro kur ir jie ramiai visus lenkia. Man asmeniškai irgi dzin tas siaurumas, bet aš tiesiog prisilaikau taisyklių ir stipriai neviršiju greičio, varau maždaug ant 90 km/h. Privažiuoju kažką lėtesnio, apvažiuoju per antrą juostą, o mane realiai važiuojantį 90 km/h greičiu lenkia kolonos automobilių. Kalbėt apie psichologiją čia neišeina. Betoniniai blokai užims dalį eismo juostos ir fiziškai tilps tik viena juosta. Gal ir gerai, bet tada neleisčiau remontuoti tokių ilgų ištisinių atkarpų. Skaidyčiau į trumpesnius gabalus. Max 5 km ilgio, o geriau po kokius 3 km. ilgio.
Komentuoti: