Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Vilnius - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Maalinauskas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Tai galima išvis nedėt skirtuko. Kas moka važiuot - nepapuola į priešpriešinę ir taip. Ir kitaip retai nutinka. Nu tik kai nutinka kartą per metus, tai visi pamato delpyje.
    Suvedimas į absurdą yra viena iš demagogijos formų.

    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Kažkaip kokioj Vokietijoj nekyla problemų su technikos privažiavimu ir badu nemiršta pionierių autobusas nubraukęs šoną į betonino bloką.
    Vokietijos autobanai čia nelabai tinka, nes jie yra platesni nei pas mus (dėl didesnių juose leidžiamų greičių) ir ten tie blokai lengviau sutelpa. O pas mus yra du keliai - arba dėl itin retų ir beveik hipotetinių įvažiavimo į priešpriešą atvejų dar labiau susiaurinti ir taip siauras juostas (taip sukeliant krūvą nehipotetinių ir visai realių avarijų), arba palikti kaip yra. Kitaip tariant, betoniniai blokai nėra universaliai geras sprendimas ir turi savo kaip privalumų, taip ir trūkumų. Nuo jų ir pradėsime: brangūs, sudėtingas jų įrengimas (transportavimas), dar labiau susiaurina ir taip siauras eismo juostas, taip sukeliant daugiau avarijų bei įvykus avarijai neįmanoma be sunkiosios technikos nukreipti eismą kitur, kad privažiuotų likviduotojai. Privalumai - kaip teigiate, kartą į metus niekas neįlėks į priešpriešinio eismo juostą (kas beje, nėra visai tiesa - fūra tą betoninį bloką nustums be jokių problemų). Ir IMHO trūkumai nusveria privalumus.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

    Aš neįsivaizduoju, kaip dabar reikia važiuoti kad papulti į priešpriešinę juostą. Kiek dažnai praktikoje tai nutinka? Taip, atskyrimas ne betoninis, bet bortelis yra, tai ne tiesiog supaišyta juosta ant kelio. O situacijos kai kažkas lenkia kitą ir jį užkabina, dėl juostos siaurumo, IMHO turėtų vykti kur kas dažniau.
    Kitas dalykas kad dabartinį bortelį, esant reikalui, nesunkiai galima apvažiuoti/pašalinti (kad į avarijos vietą galėtų atskubėti likviduotojai/policija), betoninis gi blokas gali būti patrauktas tik sunkia technika. Kuri iki vietos nedavažiuotų dėl tos pačios avarijos sukelto kamščio.
    Tai galima išvis nedėt skirtuko. Kas moka važiuot - nepapuola į priešpriešinę ir taip. Ir kitaip retai nutinka. Nu tik kai nutinka kartą per metus, tai visi pamato delpyje.

    Kažkaip kokioj Vokietijoj nekyla problemų su technikos privažiavimu ir badu nemiršta pionierių autobusas nubraukęs šoną į betonino bloką.

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

    Nes dabar jei kažkas vienas nepaskaičiuoja savo sugebėjimu ir kaktomuša sukelia avariją, tai visa autostrada nestoja labai ilgam...?
    Aš neįsivaizduoju, kaip dabar reikia važiuoti kad papulti į priešpriešinę juostą. Kiek dažnai praktikoje tai nutinka? Taip, atskyrimas ne betoninis, bet bortelis yra, tai ne tiesiog supaišyta juosta ant kelio. O situacijos kai kažkas lenkia kitą ir jį užkabina, dėl juostos siaurumo, IMHO turėtų vykti kur kas dažniau.
    Kitas dalykas kad dabartinį bortelį, esant reikalui, nesunkiai galima apvažiuoti/pašalinti (kad į avarijos vietą galėtų atskubėti likviduotojai/policija), betoninis gi blokas gali būti patrauktas tik sunkia technika. Kuri iki vietos nedavažiuotų dėl tos pačios avarijos sukelto kamščio.
    Paskutinis taisė Maalinauskas; 2024.09.10, 16:46.

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

    Bloga idėja, nes jei kažkas vienas nepaskaičiuos savo gebėjimų lenkdamas, tai visa autostrada stos labai ilgam.
    Nes dabar jei kažkas vienas nepaskaičiuoja savo sugebėjimu ir kaktomuša sukelia avariją, tai visa autostrada nestoja labai ilgam...?

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

    Bloga idėja, nes jei kažkas vienas nepaskaičiuos savo gebėjimų lenkdamas, tai visa autostrada stos labai ilgam.
    Dabar kai kažkas nepaskaičiuoja stovi į abi puses ir dar su žuvusiais. Su betoniniais blokais stotų tik viena pusė ir tikėtina be žuvusiųjų.

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Kas norės lėkt ir mokės vairuot - tilps.
    Bloga idėja, nes jei kažkas vienas nepaskaičiuos savo gebėjimų lenkdamas, tai visa autostrada stos labai ilgam.

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Reiktų vidutinio greičio sektorinių matuoklių visuose remontuojamuose ruožuose, tikrai padėtų.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė geriantis Rodyti pranešimą
    Betoniniai blokai užims dalį eismo juostos ir fiziškai tilps tik viena juosta.
    Tilps dvi, tik antra gal bus 1.9m. Kas norės lėkt ir mokės vairuot - tilps.

    Komentuoti:


  • Jmcezaris
    replied
    Parašė geriantis Rodyti pranešimą
    Betoniniai blokai užims dalį eismo juostos ir fiziškai tilps tik viena juosta. .
    Italai atskyrima daro iš ant stulpelių itemptu plieniniu trosų. Užima tiek pat pločio kiek dabartinis guminis tramplynas. VIA tikrai privalo suinvestuoti ir nupirkti reikiama ilgį čia tisiog nusikalstama jog to dar nepadarė. Mačiau į tokį atitvarą atsirėmusią fūrą taip kad pilnai užtektų ir tuos lekiančius atmušt nuo kaktomušos.

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
    važiavau tais remontais, užsimečiau cruise control ant 80 (realybėje 77) ir tiek. kas nervinosi - apvažiavo antra juosta. bet už manęs susidarė bendraminčių kolona, joje net ir BMW užmačiau
    Tą patį darau ir galvos nesuku. Adaptyvus greičio palaikymas tuo labiau viską palengvina, pristabdo, sugrąžina greitį, grynai, reikia tik atsipalaiduot ir žiūrėt, kad savo juostoje važiuotum.

    Komentuoti:


  • geriantis
    replied
    Aha. Supratau. Vienus tas juostų siaurumas veikia psichologiškai ir todėl jie bijo važiuoti antra eismo juosta ir lenkti fūras, o kitiems tas siaurumas dzin, neveikia nei pro kur ir jie ramiai visus lenkia. Man asmeniškai irgi dzin tas siaurumas, bet aš tiesiog prisilaikau taisyklių ir stipriai neviršiju greičio, varau maždaug ant 90 km/h. Privažiuoju kažką lėtesnio, apvažiuoju per antrą juostą, o mane realiai važiuojantį 90 km/h greičiu lenkia kolonos automobilių. Kalbėt apie psichologiją čia neišeina. Betoniniai blokai užims dalį eismo juostos ir fiziškai tilps tik viena juosta. Gal ir gerai, bet tada neleisčiau remontuoti tokių ilgų ištisinių atkarpų. Skaidyčiau į trumpesnius gabalus. Max 5 km ilgio, o geriau po kokius 3 km. ilgio.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    važiavau tais remontais, užsimečiau cruise control ant 80 (realybėje 77) ir tiek. kas nervinosi - apvažiavo antra juosta. bet už manęs susidarė bendraminčių kolona, joje net ir BMW užmačiau

    teko ir antrą juostą išmėginti, tai jausmas ne koks dėl pločio, nesinorėjo ja labai lėkti.

    dar geriau buvo kai baigėsi remontas, grįžome į savo pusę, bet geltonos juostos dar nurodinėjo kaip važiuoti kokius 100 metrų. tai vienas genijus šovė važiuoti pagal baltas juostas, nesvarbu kad tuoj ant jo užsirikiuos važiuojantis geltonomis įdomius smūgio vengimo manevrus pamačiau veidrodėlyje

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
    Dabartinio atskyrimo per akis užtenka. O jei kas tame sektoriuje nesilaiko greičio (ką daro 90 proc. vairuojančių), tai nesilaikys ar su betono blokais, ar be jų. Ir taip, reikia sektorinių matuoklių, čia vienintelis sprendimas.
    Su aukštu betoninių nebūtų susidūrimų kaktomuša. Matuoklių "laikosi" vairuotojai?
    Beje, naujovė kaip tik tame ruože. Jau mirksi šviesomis ir pirmoje juostoje (esant antrai visiškai laisva).

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Normaliai ten lekiasi pro fūras, juostų pločio užtenka.
    Tik vieną kartą po gero lietaus lėkiau ir meldžiausi, nes vanduo provėžose nesuteikė saugimo jausmo.

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Dabartinio atskyrimo per akis užtenka. O jei kas tame sektoriuje nesilaiko greičio (ką daro 90 proc. vairuojančių), tai nesilaikys ar su betono blokais, ar be jų. Ir taip, reikia sektorinių matuoklių, čia vienintelis sprendimas.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Krokas Rodyti pranešimą

    99 Procentai del ko ten avarija tai nemokejimas vairuoti ir nejautimas savo automobilio, puikiai telpa ten pirmoj juostoj fura ir as galiu ja apsilenkti, problema atsiranda kai du nevykeliai susitinka ir vienas kita bando aplenkt ir ten kur telpa fura jis netelpa su golfu nes salikeles juostoj dar duobiu atsiranda.....nebus pas mus tokio vairavimo kaip vakaru valstybese dar 50 metu, pravaziuoji visa europa ir grizus i lietuva kazkoks kosmaras, siandien pilies zieda sugebejo skoda uzkirst per stabdzius net cype nes pagalvojo kad ji praleist pagrindiniam kelyje turi
    Tai taip, jei visi būtų puikūs vairuotojai, išvis nereiktų juostų. Padarom vientisą pakilimo taką ir visi išsiaiškins kaip važiuot. Kaip pvz Latvijoje su trečia juosta per vidurį Bet betono blokai labai padeda tiek nevykėliams pajaust gabaritus, tiek kitus apsaugoti nuo tų nevykėlių.

    P.S. Pilies žiedas šiaip yra debiliška vieta kur žiedas, bet nevisai žiedas. Matyt turistas.

    Komentuoti:


  • Krokas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Bėda ne tiek vairavimo kultūroj, kiek vokiškos praktikos nedadaryme. Sudėtų betono blokus - nebebūtų skaudžių kaktomušų. Ir tarp betono blokų psichologiškai daug mažiau noro lėkt.
    99 Procentai del ko ten avarija tai nemokejimas vairuoti ir nejautimas savo automobilio, puikiai telpa ten pirmoj juostoj fura ir as galiu ja apsilenkti, problema atsiranda kai du nevykeliai susitinka ir vienas kita bando aplenkt ir ten kur telpa fura jis netelpa su golfu nes salikeles juostoj dar duobiu atsiranda.....nebus pas mus tokio vairavimo kaip vakaru valstybese dar 50 metu, pravaziuoji visa europa ir grizus i lietuva kazkoks kosmaras, siandien pilies zieda sugebejo skoda uzkirst per stabdzius net cype nes pagalvojo kad ji praleist pagrindiniam kelyje turi

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė geriantis Rodyti pranešimą

    Sakyčiau tiek tamsta, tiek Šimašius nieko nenutuokiate apie lekiančių psichologiją. Jeigu jums baisu ir jus psichologiškai kažkas slegia, tai nereiškia, kad panašiai galvoja ir psichologiškai ne tokie jautrūs yra kiti žmonės. Efektyviausias dalykas manau būtų sektorinis greičio sekimas ten kur jo labiausiai reikia
    Betono blokų reikia ar su sektoriniu, ar be. Ir didelei daliai veiktų vien dėl to kaip veikia žmogaus psichologija. Dėl ko veikia ir gatvių siaurinimas. O dabartinis atskyrimas vizualaus susiaurinimo neduoda. Aišku visada bus pavienių antžmogių. Bet jiems ir sektoriniai vienodai, nes baudų nemoka, patys „bedarbiai“ ir t.t. Bet betono blokai nuo tokių apsaugos važiuojančius iš priešais.

    Komentuoti:


  • geriantis
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Bėda ne tiek vairavimo kultūroj, kiek vokiškos praktikos nedadaryme. Sudėtų betono blokus - nebebūtų skaudžių kaktomušų. Ir tarp betono blokų psichologiškai daug mažiau noro lėkt.
    Sakyčiau tiek tamsta, tiek Šimašius nieko nenutuokiate apie lekiančių psichologiją. Jeigu jums baisu ir jus psichologiškai kažkas slegia, tai nereiškia, kad panašiai galvoja ir psichologiškai ne tokie jautrūs yra kiti žmonės. Efektyviausias dalykas manau būtų sektorinis greičio sekimas ten kur jo labiausiai reikia

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė vytgri Rodyti pranešimą

    Dėl šio atveju nesu tikras, bet kiek pamenu naujienas iš karto po avarijos, tai kaktomuša buvo. Per paskutinius porą mėn turbūt kokia jau ketvirta ar penkta. Kelininkų ketinimai gal ir neblogi (kaip DE autobanuose, palikti 2+2 kur leidžia plotis), bet su tokia vairavimo kultūra ir greičio ribojimų nepaisymu belieka palikti po vieną juostą į priešingas puses. Pats porą kart per savaitę važiuoju Vilnius-Kaunas darbo metu, tai lekiančių gerokai virš 100km/h - nors vežimu vežk.
    Bėda ne tiek vairavimo kultūroj, kiek vokiškos praktikos nedadaryme. Sudėtų betono blokus - nebebūtų skaudžių kaktomušų. Ir tarp betono blokų psichologiškai daug mažiau noro lėkt.

    Komentuoti:

Working...
X