Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A1] Vilnius - Kaunas
Collapse
X
-
Prašau važiuojantys per Krūnos tiltą ant 50 ir besidairantys, sakykite kurioje, marių ar Kauno ženklo pusėje busd laikinasis tiltas?
-
Tai traktuok, kad "baigti remonto darbai", bet dar nebaigti "ženklinimo gražinimo" ir viskas bus ramiau. Čia kaip su gatvių siaurinimu, tiesiog pasakė, jog siaurinama tik važiuojamoji dalis ir būkit laimingi
PR is PR
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Ilgąjį savaitgalį važiavau į Kauną
Ilgasis 10 km ruožas nuo Antakalnio iki Rumšiškių (70,935–80,51 km). Važiuojant link Kauno viskas yra padaryta, tačiau kol kas ribojamas greitis iki 70 km/h. Važiuojant link Vilniaus liko susiaurinimai ir buvę atskyrimas. Tačiau jaukiau važiuoti antra juosta, kai niekas nevažiuoja iš priešingos pusės. Greitis ribojamas iki 70 km/h.
Ruožai nuo Grabuciškių iki Neveronių (83,427–87,14 km ir 87,66–89,0 km). Važiuojant link Kauno irgi viskas yra padaryta, tačiau kol kas ribojamas greitis iki 70 km/h. Važiuojant link Vilniaus išardyti kelio atskyrimai, eismas vyksta normaliomis juostomis. Greitis ribojamas iki 70 km/h.
Ruože Antakalnio iki Rumšiškių buvo žadėta baigti darbus iki spalio, o nuo Grabuciškių iki Neveronių - iki lapkričio.(LAKD 2024.07.31 d. pranešimas)
https://vialietuva.lt/naujienos/remo...ti-jau-rugseji
Eismas atidarytas lapkričio 1-ąją, gal pora dienų anksčiau. Paklaida kelios dienos. Tačiau skelbiama, jog darbai baigti žymia anksčiau (kas nebuvo visiškai teisybė važiuojant susiaurintomis juostomis nuo Rumšiškių iki Antakalnio).
Via Lietuva 2024.10.31
Prieš ilgąjį savaitgalį – gera žinia vairuotojams: mėnesiu anksčiau nei planuota baigti remonto darbai automagistralėje Vilnius-Kaunas-Klaipėda
Iš viso šiais metais „Via Lietuva“ inicijavo šešių Vilnius-Kaunas-Klaipėda automagistralės atkarpų atnaujinimo darbus, kurių bendras ilgis siekia 23 km. (...) Penkios iš šešių automagistralės atkarpų eismui atidarytos rugsėjo-spalio mėnesiais, ilgiausia, 10 km siekianti remontuojama atkarpa ties Rumšiškėmis, atidaryta šiandien.
https://vialietuva.lt/naujienos/prie...aunas-klaipedaPaskutinis taisė Romas; 2024.11.04, 18:44.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Tie blokai nėra tokie sunkūs. Eilinis sunkvežimiukas su palfingeriu juos pakelia. O va atitrūkęs fūros ratas jau ko gero nebūtų peršokęs tokių blokų...Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimąGrįžtant prie betoninių vs paprastų bortelių - ką tik atstovėjom avarijoje prie Kauno (panašu kad fūrai sprogo padanga ir užkabino BMW) ir labai džiaugiuosi kad pas mus jie paprasti - policija šviesaforo principu nukreipdavo per priešpriešinę juostą mašinas ir stovėjome tik 40 minučių. Kas būtų jei būtų betoniniai blokai (ir dar dieną) tai net nenorėčiau galvoti - tikriausiai reiktų bent pora valandų laukti vien kol atvežtų sunkiąją techniką. O tada dar kol visus nukreiptų...
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Grįžtant prie betoninių vs paprastų bortelių - ką tik atstovėjom avarijoje prie Kauno (panašu kad fūrai sprogo padanga ir užkabino BMW) ir labai džiaugiuosi kad pas mus jie paprasti - policija šviesaforo principu nukreipdavo per priešpriešinę juostą mašinas ir stovėjome tik 40 minučių. Kas būtų jei būtų betoniniai blokai (ir dar dieną) tai net nenorėčiau galvoti - tikriausiai reiktų bent pora valandų laukti vien kol atvežtų sunkiąją techniką. O tada dar kol visus nukreiptų...
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Via Lietuva 2024.09.27
Įvedami nauji eismo ribojimai per Krunos tiltą
Siekiant užtikrinti eismo dalyvių ir kelių darbuotojų saugumą, nuo rugsėjo 27 dienos įvedami nauji eismo ribojimai važiuojantiems Krunos tiltu, automagistralėje ties Kaunu. Nuo šiandien transporto priemonių greitis šiuo ruožu bus apribotas iki 50 km/val., taip pat nuo spalio 4 dienos šioje atkarpoje bus susiaurintos važiuojamosios dalies juostos. Pakeitimai įvedami dėl prastos tilto būklės bei artimiausiu metu prasidėsiančių fizinių tilto rekonstrukcijos darbų. (...)

Laikinojo tilto statybos turėtų prasidėti lapkričio mėnesį, jos baigtis – kitąmet. (...)
Pradėjus Krunos tilto fizinius rekonstrukcijos darbus, eismas vyks laikinu tiltu ir dviem rekonstruojamo tilto juostomis, todėl eismo dalyviai susidurs su mažesniais nepatogumais.
Laikinas tiltas bus dviejų eismo juostų viena kryptimi. Esamo tilto per Kruną rekonstrukcijos metu eismą iš Vilniaus Kauno kryptimi planuojama kreipti laikinu tiltu, o eismą iš Kauno Vilniaus kryptimi – rekonstruojamo tilto viena puse. Kita tilto pusė būtų rekonstruojama. Tokiu būdu judriausioje šalies automagistralėje bus užtikrintas sklandus eismas, mažinant spūsčių, eismo įvykių tikimybę.
https://vialietuva.lt/naujienos/ived...r-krunos-tilta
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Kiek pinigų paleidžiama vėjais dėl prarastų gyvybių ir uždarius eismą kelioms valandoms, tai betoniniai blokai greit atsipirktų.Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
Nu tai davai kiekvienam po ledo ritulininko kostiumą už valsybės pinigus nuperkame ir priverčiame jį nešioti. Kiek būtų galima išgelbėti gyvybių, apie kitus sužalojimus patyliu.
O jei be sarkazmo, kai yra ribotos lėšos (o jos visur ribotos) reikia statyti prioritetus. Plius, kaip jau minėjau, sumažindami vieną avarijų tipą padidiname kitą.
Vokietijoje su daug daugiau eismo ir siaurom juostom su betono blokais kažkaip nėra avarijų ant kiekvieno kampo. Išmoktų ir pas mus vairuot.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Nu tai davai kiekvienam po ledo ritulininko kostiumą už valsybės pinigus nuperkame ir priverčiame jį nešioti. Kiek būtų galima išgelbėti gyvybių, apie kitus sužalojimus patyliu.Parašė mantasm Rodyti pranešimąMaalinauskas „platesniuose“ autobanuose antros juostos plotis būna ir mažiau nei 2m. O blokai nėra pusmetriniai. Tai pas mus laisvai tilptų.
Hipotetiniai atvejai nutinka porą kartą per metus ir dar nusineša po kokią gyvybę kasmet. Mano standartais daugoka. Gal tamstai tinka, nežinau.
O jei be sarkazmo, kai yra ribotos lėšos (o jos visur ribotos) reikia statyti prioritetus. Plius, kaip jau minėjau, sumažindami vieną avarijų tipą padidiname kitą.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
kai pirmą kartą nuvažiavau į Vokietiją vuvau apšalęs kaip vokiškos bobulytės už vairo lekia tarp tų betoninių blokų siaura juosta. Supratau kad tipiškam lietuvui dar mokytis ir mokytis vairuoti.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Maalinauskas „platesniuose“ autobanuose antros juostos plotis būna ir mažiau nei 2m. O blokai nėra pusmetriniai. Tai pas mus laisvai tilptų.
Hipotetiniai atvejai nutinka porą kartą per metus ir dar nusineša po kokią gyvybę kasmet. Mano standartais daugoka. Gal tamstai tinka, nežinau.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Suvedimas į absurdą yra viena iš demagogijos formų.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Tai galima išvis nedėt skirtuko. Kas moka važiuot - nepapuola į priešpriešinę ir taip. Ir kitaip retai nutinka. Nu tik kai nutinka kartą per metus, tai visi pamato delpyje.
Vokietijos autobanai čia nelabai tinka, nes jie yra platesni nei pas mus (dėl didesnių juose leidžiamų greičių) ir ten tie blokai lengviau sutelpa. O pas mus yra du keliai - arba dėl itin retų ir beveik hipotetinių įvažiavimo į priešpriešą atvejų dar labiau susiaurinti ir taip siauras juostas (taip sukeliant krūvą nehipotetinių ir visai realių avarijų), arba palikti kaip yra. Kitaip tariant, betoniniai blokai nėra universaliai geras sprendimas ir turi savo kaip privalumų, taip ir trūkumų. Nuo jų ir pradėsime: brangūs, sudėtingas jų įrengimas (transportavimas), dar labiau susiaurina ir taip siauras eismo juostas, taip sukeliant daugiau avarijų bei įvykus avarijai neįmanoma be sunkiosios technikos nukreipti eismą kitur, kad privažiuotų likviduotojai. Privalumai - kaip teigiate, kartą į metus niekas neįlėks į priešpriešinio eismo juostą (kas beje, nėra visai tiesa - fūra tą betoninį bloką nustums be jokių problemų). Ir IMHO trūkumai nusveria privalumus.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Kažkaip kokioj Vokietijoj nekyla problemų su technikos privažiavimu ir badu nemiršta pionierių autobusas nubraukęs šoną į betonino bloką.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Tai galima išvis nedėt skirtuko. Kas moka važiuot - nepapuola į priešpriešinę ir taip. Ir kitaip retai nutinka. Nu tik kai nutinka kartą per metus, tai visi pamato delpyje.Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
Aš neįsivaizduoju, kaip dabar reikia važiuoti kad papulti į priešpriešinę juostą. Kiek dažnai praktikoje tai nutinka? Taip, atskyrimas ne betoninis, bet bortelis yra, tai ne tiesiog supaišyta juosta ant kelio. O situacijos kai kažkas lenkia kitą ir jį užkabina, dėl juostos siaurumo, IMHO turėtų vykti kur kas dažniau.
Kitas dalykas kad dabartinį bortelį, esant reikalui, nesunkiai galima apvažiuoti/pašalinti (kad į avarijos vietą galėtų atskubėti likviduotojai/policija), betoninis gi blokas gali būti patrauktas tik sunkia technika. Kuri iki vietos nedavažiuotų dėl tos pačios avarijos sukelto kamščio.
Kažkaip kokioj Vokietijoj nekyla problemų su technikos privažiavimu ir badu nemiršta pionierių autobusas nubraukęs šoną į betonino bloką.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Aš neįsivaizduoju, kaip dabar reikia važiuoti kad papulti į priešpriešinę juostą. Kiek dažnai praktikoje tai nutinka? Taip, atskyrimas ne betoninis, bet bortelis yra, tai ne tiesiog supaišyta juosta ant kelio. O situacijos kai kažkas lenkia kitą ir jį užkabina, dėl juostos siaurumo, IMHO turėtų vykti kur kas dažniau.Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
Nes dabar jei kažkas vienas nepaskaičiuoja savo sugebėjimu ir kaktomuša sukelia avariją, tai visa autostrada nestoja labai ilgam...?
Kitas dalykas kad dabartinį bortelį, esant reikalui, nesunkiai galima apvažiuoti/pašalinti (kad į avarijos vietą galėtų atskubėti likviduotojai/policija), betoninis gi blokas gali būti patrauktas tik sunkia technika. Kuri iki vietos nedavažiuotų dėl tos pačios avarijos sukelto kamščio.Paskutinis taisė Maalinauskas; 2024.09.10, 17:46.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Nes dabar jei kažkas vienas nepaskaičiuoja savo sugebėjimu ir kaktomuša sukelia avariją, tai visa autostrada nestoja labai ilgam...?Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
Bloga idėja, nes jei kažkas vienas nepaskaičiuos savo gebėjimų lenkdamas, tai visa autostrada stos labai ilgam.
Komentuoti:
-
Dabar kai kažkas nepaskaičiuoja stovi į abi puses ir dar su žuvusiais. Su betoniniais blokais stotų tik viena pusė ir tikėtina be žuvusiųjų.Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
Bloga idėja, nes jei kažkas vienas nepaskaičiuos savo gebėjimų lenkdamas, tai visa autostrada stos labai ilgam.
Komentuoti:
-
Bloga idėja, nes jei kažkas vienas nepaskaičiuos savo gebėjimų lenkdamas, tai visa autostrada stos labai ilgam.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Kas norės lėkt ir mokės vairuot - tilps.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Reiktų vidutinio greičio sektorinių matuoklių visuose remontuojamuose ruožuose, tikrai padėtų.
- 12 patinka
Komentuoti:
-
Tilps dvi, tik antra gal bus 1.9m. Kas norės lėkt ir mokės vairuot - tilps.Parašė geriantis Rodyti pranešimąBetoniniai blokai užims dalį eismo juostos ir fiziškai tilps tik viena juosta.
Komentuoti:
-
Italai atskyrima daro iš ant stulpelių itemptu plieniniu trosų. Užima tiek pat pločio kiek dabartinis guminis tramplynas. VIA tikrai privalo suinvestuoti ir nupirkti reikiama ilgį čia tisiog nusikalstama jog to dar nepadarė. Mačiau į tokį atitvarą atsirėmusią fūrą taip kad pilnai užtektų ir tuos lekiančius atmušt nuo kaktomušos.Parašė geriantis Rodyti pranešimąBetoniniai blokai užims dalį eismo juostos ir fiziškai tilps tik viena juosta. .
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Tą patį darau ir galvos nesuku. Adaptyvus greičio palaikymas tuo labiau viską palengvina, pristabdo, sugrąžina greitį, grynai, reikia tik atsipalaiduot ir žiūrėt, kad savo juostoje važiuotum.Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimąvažiavau tais remontais, užsimečiau cruise control ant 80 (realybėje 77) ir tiek. kas nervinosi - apvažiavo antra juosta. bet už manęs susidarė bendraminčių kolona, joje net ir BMW užmačiau
- 2 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: