Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Vilnius - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • mantasm
    replied
    Parašė ojojoj Rodyti pranešimą

    Kol pareigūnai toleruos automagistralėje pėsčiuosius ir dviratininkus, tai tol jie ir bus.
    Norėjau aš irgi parašyti, kad praplatinius tiltą galetum iš pvz Palemono pasiekti Karčiupį, bet atsivertus žemėlapį matosi labai puikus kelias į Karčiupį einantį šalia Neveronių.
    Berods ten buvo ne tik greičio ribojimo, bet ir autostrados pabaigos ženklai, tai net ir norint nebūtų galimybių jų nukrapštyt?

    Tų apylinkių absoliučiai nepažįstu, tai neįsivaizduoju kokios alternatyvos ir kiek jos pakeliui traukos taškams. Kai myniau dviračiu į Kauną būtent dėl šitos atkarpos teko minti per Prienus. Kiek žiūrėjau žemėlapius, prieš kelis metus neradau asfaltuotos alternatyvos tarp Rumšiškių ir Ateities plento ar kaip ten vadinasi pirmas nusukimas per viaduką į Kauną.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Kelias yra AM kategorijos, kuriame pėsčiųjų ir dviračių eismas negalimas, todėl dviračių takai ar šaligatviai negali būti tokio kelio elementai. Dviračių ir pėsčiųjų eismas turėtų būti organizuojamas vietinės reikšmės keliais/gatvėmis ar žemesnės kategorijos keliais. Todėl prioritetas bet kokiu atveju turėtų būti gyvenviečių sujungimas vietiniais keliais, taip sukuriant alternatyvius judėjimo maršrutus, o ne dviračių tako tiesimui išilgai automagistralės, kur jis neaišku ką aptarnautų, nes prie automagistralės šioje vietoje tėra vienas ar du objektai kad ir tų pačių 10 km astume iki Rumšiškių.
    Tiesa, bet niekas ir nedraudžia padaryt kažko, kaip pvz.: https://maps.app.goo.gl/L2D94Ews8N6QfUpG9, https://maps.app.goo.gl/RLPL44ENk8d5UbLX8

    Komentuoti:


  • ojojoj
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Ne kartą teko matyti kaip žmonės eina/mina per dabartinį tiltą. Jei net su tokia infrastruktūra srautas yra, tai matyt traukos taškų yra.
    Kol pareigūnai toleruos automagistralėje pėsčiuosius ir dviratininkus, tai tol jie ir bus.
    Norėjau aš irgi parašyti, kad praplatinius tiltą galetum iš pvz Palemono pasiekti Karčiupį, bet atsivertus žemėlapį matosi labai puikus kelias į Karčiupį einantį šalia Neveronių.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Kelias yra AM kategorijos, kuriame pėsčiųjų ir dviračių eismas negalimas, todėl dviračių takai ar šaligatviai negali būti tokio kelio elementai. Dviračių ir pėsčiųjų eismas turėtų būti organizuojamas vietinės reikšmės keliais/gatvėmis ar žemesnės kategorijos keliais. Todėl prioritetas bet kokiu atveju turėtų būti gyvenviečių sujungimas vietiniais keliais, taip sukuriant alternatyvius judėjimo maršrutus, o ne dviračių tako tiesimui išilgai automagistralės, kur jis neaišku ką aptarnautų, nes prie automagistralės šioje vietoje tėra vienas ar du objektai kad ir tų pačių 10 km astume iki Rumšiškių.
    Ne kartą teko matyti kaip žmonės eina/mina per dabartinį tiltą. Jei net su tokia infrastruktūra srautas yra, tai matyt traukos taškų yra.

    Komentuoti:


  • ojojoj
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    O kokias neigiamas pasekmes sukelia tas nusileidimas ir pakilimas, kad būtų vertą investuoti į tai dar kelis (o gal net keliolika) milijonus ?
    Todėl, kad neleis važiuoti ant 130km/h, nes lengviau pastatyti radarą ir rinkti pinigus kurie skuba, nei normaliai statyti autostrados ruožą ir nedaryti stabdymų. Čia gi Lietuva, taip turi būti. Koks skirtumas, čia tik pagrindinis Lietuvos kelias, yra svarbesniu reikalų gi

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą

    tai pamiršo...
    Lietuvoje niekas neplanuoja teritorijų, nėra kur pažiūrėt, ką toliau tiest ir daryt
    Kelias yra AM kategorijos, kuriame pėsčiųjų ir dviračių eismas negalimas, todėl dviračių takai ar šaligatviai negali būti tokio kelio elementai. Dviračių ir pėsčiųjų eismas turėtų būti organizuojamas vietinės reikšmės keliais/gatvėmis ar žemesnės kategorijos keliais. Todėl prioritetas bet kokiu atveju turėtų būti gyvenviečių sujungimas vietiniais keliais, taip sukuriant alternatyvius judėjimo maršrutus, o ne dviračių tako tiesimui išilgai automagistralės, kur jis neaišku ką aptarnautų, nes prie automagistralės šioje vietoje tėra vienas ar du objektai kad ir tų pačių 10 km astume iki Rumšiškių.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Perfect Rodyti pranešimą

    Keičiasi judėjimo trajektorija. Kiek pamenu, ten visada buvo avaringesnė zona keičiantis meteorologinėms sąlygoms.
    Man rodos daug labiau avarginga dėl greičio ribojimo nežiūrint koks oras.

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    O kokias neigiamas pasekmes sukelia tas nusileidimas ir pakilimas, kad būtų vertą investuoti į tai dar kelis (o gal net keliolika) milijonus ?
    Keičiasi judėjimo trajektorija. Kiek pamenu, ten visada buvo avaringesnė zona keičiantis meteorologinėms sąlygoms.

    Komentuoti:


  • Kirstukas
    replied
    Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
    Man tik klausimas žiūrint - realiai bus pastatomi nauji tiltai, bet vistiek pagalbinės juostos juose nebus? t.y. turėsim tą patį plotį? Ar čia tiesiog vizualizacijoje nepersistengta buvo?
    Bus pločiai normalūs. Kaip kitaip po to sutalpintų tris juostas, kai tvarkys šiaurinę dalį? Ir realiai visa rekonstrukcijos esmė, kad praktiškai perstato tiltą, jog atsirastų tos juostos.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    O ar atsiras padorus praėjimas pėstiesiems ir dviračiams? Realiai reiktų normalaus dvirtakio per tuos visus besiplečiančius sandėlius turbūt iki pat Rumšiškių.
    tai pamiršo...
    Lietuvoje niekas neplanuoja teritorijų, nėra kur pažiūrėt, ką toliau tiest ir daryt

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    O ar atsiras padorus praėjimas pėstiesiems ir dviračiams? Realiai reiktų normalaus dvirtakio per tuos visus besiplečiančius sandėlius turbūt iki pat Rumšiškių.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    O kokias neigiamas pasekmes sukelia tas nusileidimas ir pakilimas, kad būtų vertą investuoti į tai dar kelis (o gal net keliolika) milijonus ?

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Man tai keista, kad rekonstruojamą tiltą palieką to paties aukščio. Galėjo kilstelėti, kad neliktų nusileidimo ir pakilimo prieš bei už tilto.

    Komentuoti:


  • Xmaster
    replied
    Ačiū už nuorodą. Pagaliau ir vizualika ateina į Lietuvos kelių sektorių
    Man tik klausimas žiūrint - realiai bus pastatomi nauji tiltai, bet vistiek pagalbinės juostos juose nebus? t.y. turėsim tą patį plotį? Ar čia tiesiog vizualizacijoje nepersistengta buvo?
    Paskutinis taisė Xmaster; 2025.03.18, 07:53.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Greičiau ne dėl tilto grąžinimo nuomotojui, bet dėl erdvės kranams ir pan. T.y. technologinių priežasčių. Kadangi antrasis tiltas lieka įspraustas tarp laikino ir naujai perstatyto pirmojo, taip bus sukuriama erdvės darbams.

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą

    Link Kauno liks dvi juostos: viena naujame tilte (kartu su dvejomis juostomis link Vilniaus), kita - laikiname.
    Ačiū. Nepamačiau, kad ten siaurinant juostas laikinai paleis. Bus biški nesusipratimų, bet jei reikia rekonstravimo proceso patogumui, kodėl gi ne. Tikiuosi čia ne laikino tilto demontavimo laiko taupymas.

    Supratau, kad laikinas tiltas ar dalis jo konstrukcijų tiesiog nuomuojama, tai matyt reikia ir greičiau gražinti. O šiaip galėtų palikt esktra atveju, tik neleisti juo važiuoti. Visgi alternatyvos patekti į Kauną yra labai toli ir jei kas nutinka, iškart bėdos.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė RamasN Rodyti pranešimą
    Pagal vizualizaciją bus laikotarpis, kai iš Vilniaus į Kauną laikinuoju tiltu bus važiuojama tik viena juosta (antra demontuota) ir susidarys butelio kakliukas. Įdomu, čia dėl patogumo rekonstruot esamą tiltą ?
    Link Kauno liks dvi juostos: viena naujame tilte (kartu su dvejomis juostomis link Vilniaus), kita - laikiname.

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Pagal vizualizaciją bus laikotarpis, kai iš Vilniaus į Kauną laikinuoju tiltu bus važiuojama tik viena juosta (antra demontuota) ir susidarys butelio kakliukas. Įdomu, čia dėl patogumo rekonstruot esamą tiltą ?

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Visų darbų eiga: https://www.linkedin.com/posts/uab-s...aign=copy_link
    Paskutinis taisė Kaid; 2025.03.17, 16:43.

    Komentuoti:


  • bato_usai
    replied
    Baigiamas statyti laikinas tiltas, kurį rangovė „Tilsta“ atsivežė iš Lenkijos ir kuris anksčiau buvo naudotas JAV, yra dviejų eismo juostų, tačiau jis bus naudojamas tik viena – Kauno kryptimi. Judėjimą juo kreipti numatoma balandžio pabaigoje – gegužės pradžioje. 24 mln. eurų vertės rekonstrukciją numatoma baigti iki 2026-ųjų pabaigos. Šiame ruože greitis apribotas iki 50 km per valandą bus ir važiuojant laikinu tiltu.
    Dalį eismo magistralėje Vilnius–Kaunas nuo balandžio pabaigos planuojama nukreipti laikinu tiltu, tačiau transporto pral...

    Komentuoti:

Working...
X