Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Vilnius - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • mantasm
    replied
    Parašė RamasN Rodyti pranešimą
    Pakankamai suspausta, nėra mažai klaidai "rezervo". Betono blokais atskyrimas padėtų išvengti dalies bėdų - priešpriešos, bei kai kurių sumėtymų, jei ratą netyčią užmeta ant bortelio. Tiesiog dažniausiai apsibraižytų mašiną.

    Visgi manau, kad taupymo sumetimais daro per ilgus remontuojamus ruožus. Kaštus mokam važiuodami ilgesnius ruožus labiau suspaustai, kur nėra tiek vietos klaidos tolerancijai. Visgi ne bėgiais važiuojam.
    2.0 nėra suspausta. Vokietijoje teko matyti ir 1.9 ir 1.8 antrą juostą. Ir pirma kartais 2.2, o ne normali kaip mūsų darbuose. Pas mus palyginus dar labai platu.

    Komentuoti:


  • ojojoj
    replied
    Pamenu pernai is IT į DE Miuncheną važiavom ir belenkaip buvo uzgrustas bahnas automobiliais, tai ka jus manot - jie atidare visiem serviso juosta is desines, kad galetu daugiau pralaidumo buti ir netgi jie specialiai kelio zenklus-sviesoforus virs juostos pasidare tokiem atvejams. Genialu vatsonai

    Musu autostradoje kad ir Vilnius-Kaunas atkarpoje taip pat galetu buti toks pat "stebuklas" vietom, bet musu standartai kiti ir niekad didelio eismo "nebuna" autostadoje, tai geriau pridekim radaru ir visi vaziuokim saugiai + neplatinkim autostrados ir nedidinkim pralaidumo.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Ne siauresnės, o STR atitinkančios, nors panašu Šimašius šitai faunai tapo antruoju Landsbergiu.
    Nors ir siauroka ten, tačiau problemų nebūna, kol koks automarozas R nesugalvoja praskrist 150 km/h tvarkomu ruožu ir neįsipisa į nekaltą auto, kaip, panašu, ir nutiko šį kart. Pastatytų sektorinį be tolerancijos ir baigtųsi problemos.
    Visi veikėjai yra išgalvoti ir bet koks jų sutapimas su realiais forumo nariais yra atsitiktinis.

    Komentuoti:


  • geriantis
    replied
    Betgi pagal Šimašiaus dėsnį, tai kuo siauresnė eusmo juosta, tuo humaniškesnis ir saugesnis eismas. Ni kaip čia dabar gaunasi? Negi Šimašius melavo?

    Komentuoti:


  • ojojoj
    replied
    Parašė RamasN Rodyti pranešimą

    Vokietijoj ir atstumai overall yra didesni bei galbūt ne tokia "skubėjimo" kultūra. Ignoruoti tai, kas statistiškai esame - naivu. Tai reikėtų ir blokų skiriamoj juostoj, ir trumpesnių atstumų. Pirmas dalykas svarbesnis, antras optional, jei yra pirmas
    Tai, kad juostų plotis "juokingas" yra padarytas po 4vnt vienoje pusėje. Mačiau kaip padaryta naujai paklota danga db prie IX forto prie Kauno, tai ta pati dainele bus ateityje, nes antra juosta už žymėjimo linijos kairėje vos ne iš kart baigiasi asfaltas, tai ateityje tos pačios bėdos bus, kai reiks perkelt eismą į atnaujintą pusę. Tokie Lietuvoje standartai, o kad padaryt bent keliolika centimetrų plačiau, tai jau milijonais pabrangs samata ir žiemą bus blogai vaziuot ir t.t. Todel ir nededa bloku viduryje remontuojant, nes pirmoje juostoje vos fura telpa ir taip. Zodziu Lietuvoje yra geriau isisavinti pinigus kuo greiciau ir po keliu metu vel is naujo daryti ir vel isisavinti pinigus ir vel daryti. Neiseina iskart padaryti kaip uzsienio pvz, nes turbut dar vis i rytu puse zvalgosi ir "semiasi" patirties musu projektuotojai ir keliu tiesejai. Liudna.

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Parašė sauls Rodyti pranešimą

    O kiek yra optimalus atstumas? Vokietijoje po 7-8 km ruožais remontuoja.
    Vokietijoj ir atstumai overall yra didesni bei galbūt ne tokia "skubėjimo" kultūra. Ignoruoti tai, kas statistiškai esame - naivu. Tai reikėtų ir blokų skiriamoj juostoj, ir trumpesnių atstumų. Pirmas dalykas svarbesnis, antras optional, jei yra pirmas

    Komentuoti:


  • sauls
    replied
    Parašė RamasN Rodyti pranešimą
    Pakankamai suspausta, nėra mažai klaidai "rezervo". Betono blokais atskyrimas padėtų išvengti dalies bėdų - priešpriešos, bei kai kurių sumėtymų, jei ratą netyčią užmeta ant bortelio. Tiesiog dažniausiai apsibraižytų mašiną.

    Visgi manau, kad taupymo sumetimais daro per ilgus remontuojamus ruožus. Kaštus mokam važiuodami ilgesnius ruožus labiau suspaustai, kur nėra tiek vietos klaidos tolerancijai. Visgi ne bėgiais važiuojam.
    O kiek yra optimalus atstumas? Vokietijoje po 7-8 km ruožais remontuoja.

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Pakankamai suspausta, nėra mažai klaidai "rezervo". Betono blokais atskyrimas padėtų išvengti dalies bėdų - priešpriešos, bei kai kurių sumėtymų, jei ratą netyčią užmeta ant bortelio. Tiesiog dažniausiai apsibraižytų mašiną.

    Visgi manau, kad taupymo sumetimais daro per ilgus remontuojamus ruožus. Kaštus mokam važiuodami ilgesnius ruožus labiau suspaustai, kur nėra tiek vietos klaidos tolerancijai. Visgi ne bėgiais važiuojam.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
    Tingiu kapstyti kas ir ką yra pasisakęs pernai metais dėl remontuojamų atkarpų saugumo priemonių, bet šiemetinė situacija rodo, jog tos priemonės nelabai veikia. Atskirti priešpriešiniai srautai, padidintas saugumo jausmas komfortiškai paspausti ir visvien kaktomušos. Gal visgi ne tos priemonės?
    Prieš porą metų visiškai be atskyrimo irgi lakstė ta pati maža debilų dalis. Dar ir labiau lakstė, nes nebijojo veidrodėliu gaireles kabinti važiuojant pro fūrą.

    Aišku teisingas sprendimas būtų betono blokai kaip pvz Vokietijoje. Nes dabartinis sprendimas geriau nei anksčiau, bet irgi tooooli iki gero.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Tas atskyrimas tai bent jau aplinkoj padeda lengviau susigaudyti, o tos linijos tai yra veikiamos oro sąlygų, o fiziniai atskyrimai ne.

    Sakyčiau dar papildomai reikia radaro, kur gaudytų viršijančius 80 km/h greičiu važiuojančius (Vokietijoje remontuose berods 80 km/h, Lietuvoj tebūnie 70 km/h, bet kam reikia gali iki 80 km/h spaust).
    Papildomam radarui reik konkursą prasukt, nes esami tradicinėse "avaringose" vietose ganosi.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
    Tingiu kapstyti kas ir ką yra pasisakęs pernai metais dėl remontuojamų atkarpų saugumo priemonių, bet šiemetinė situacija rodo, jog tos priemonės nelabai veikia. Atskirti priešpriešiniai srautai, padidintas saugumo jausmas komfortiškai paspausti ir visvien kaktomušos. Gal visgi ne tos priemonės?
    Tas atskyrimas tai bent jau aplinkoj padeda lengviau susigaudyti, o tos linijos tai yra veikiamos oro sąlygų, o fiziniai atskyrimai ne.

    Sakyčiau dar papildomai reikia radaro, kur gaudytų viršijančius 80 km/h greičiu važiuojančius (Vokietijoje remontuose berods 80 km/h, Lietuvoj tebūnie 70 km/h, bet kam reikia gali iki 80 km/h spaust).

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...trines-spustys

    Labai konkreti vieta, garantuoju, kad 90% nesilaiko greičio režimo, belenkiek nesilaiko horizontaliojo žymėjimo. Įvyko jau ne vienas įvykis. Spėk, kiek kartų policija ten patruliavo, ir kiek yra nubaustų: už greitį ir juostų nesilaikymą?

    Kasdien 2x pravažiuoju A1 atkarpa ties Sausine - per 3 ar 4 mėnesius remonto, policija ten patruliavo lygiai 0 kartų....
    Tingiu kapstyti kas ir ką yra pasisakęs pernai metais dėl remontuojamų atkarpų saugumo priemonių, bet šiemetinė situacija rodo, jog tos priemonės nelabai veikia. Atskirti priešpriešiniai srautai, padidintas saugumo jausmas komfortiškai paspausti ir visvien kaktomušos. Gal visgi ne tos priemonės?

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
    Arba atšauks konkursą
    Atšaukt konkursą reik tvirtus kamuoliukus turėt. Čia tau ne Vilniaus stadionas
    Dažnai ir Europiniai pinigai su įsisavinimo terminais spaudžia.
    Ir ką daryti atšaukus? Skelbti pakartotinį projekto korekcijai? Optimistiškas požiūris

    Komentuoti:


  • Bmweda
    replied
    Arba atšauks konkursą

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė Bmweda Rodyti pranešimą

    Turėjau omenyj - klausti iki pasiūlymų pateikimo.
    Aš apie tą patį. Jei tu kaip potencialus rangovas paklausi "neaišku koks atstumas tarp stulpų ir kiek reikės kabelio", tau atsakys kad turi įsivertinti pats, kaip savo srities ekspertas.

    Komentuoti:


  • Bmweda
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    Esmė kad paskelbus konkursą, negalima keisti ar tikslinti reiklavimų. Galima tik taisyti technines klaidas, kaip ne vietoje padėtas kablelis. Jei nenrodytas kabelių ilgis, tai belieka išsisukinėti nuo tiesaus atsakymo, arba atšaukti konkursą.
    Turėjau omenyj - klausti iki pasiūlymų pateikimo.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
    Niekas nedraudžia paklausti
    Esmė kad paskelbus konkursą, negalima keisti ar tikslinti reiklavimų. Galima tik taisyti technines klaidas, kaip ne vietoje padėtas kablelis. Jei nenrodytas kabelių ilgis, tai belieka išsisukinėti nuo tiesaus atsakymo, arba atšaukti konkursą.

    Komentuoti:


  • Bmweda
    replied
    Blogai dirba komisija tada, normali komisija siekia ištaisyti tokias spragas ir užkirsti kelią ginčams.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
    Niekas nedraudžia paklausti
    Taip nedraudžiama, ir klausiama... ir spėk kaip ir kiek išsamiai atsakoma? Jei turi projektą, kuriame ne viskas įvertinta ar suprojektuota, ką tu gali atsakyti. Ar pirkimų komisija nupieš toponuotrauką? Atsakymas: rangovas, kaip savo srities profesionalas turi įsivertinti pats..... va tada ir prasideda darbų eigoje ginčai dėl darbų apimčių ir pinigų.

    Komentuoti:


  • Bmweda
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
    konkursuojamasi kai aišku, bet neaišku ką reik daryt...
    Niekas nedraudžia paklausti

    Komentuoti:

Working...
X