Parašė RamasN
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A1] Vilnius - Kaunas
Collapse
X
-
- 2 patinka
-
Pamenu pernai is IT į DE Miuncheną važiavom ir belenkaip buvo uzgrustas bahnas automobiliais, tai ka jus manot - jie atidare visiem serviso juosta is desines, kad galetu daugiau pralaidumo buti ir netgi jie specialiai kelio zenklus-sviesoforus virs juostos pasidare tokiem atvejams. Genialu vatsonai
Musu autostradoje kad ir Vilnius-Kaunas atkarpoje taip pat galetu buti toks pat "stebuklas" vietom, bet musu standartai kiti ir niekad didelio eismo "nebuna" autostadoje, tai geriau pridekim radaru ir visi vaziuokim saugiai + neplatinkim autostrados ir nedidinkim pralaidumo.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Ne siauresnės, o STR atitinkančios, nors panašu Šimašius šitai faunai tapo antruoju Landsbergiu.
Nors ir siauroka ten, tačiau problemų nebūna, kol koks automarozas R nesugalvoja praskrist 150 km/h tvarkomu ruožu ir neįsipisa į nekaltą auto, kaip, panašu, ir nutiko šį kart. Pastatytų sektorinį be tolerancijos ir baigtųsi problemos.Visi veikėjai yra išgalvoti ir bet koks jų sutapimas su realiais forumo nariais yra atsitiktinis.
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Betgi pagal Šimašiaus dėsnį, tai kuo siauresnė eusmo juosta, tuo humaniškesnis ir saugesnis eismas. Ni kaip čia dabar gaunasi? Negi Šimašius melavo?
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė RamasN Rodyti pranešimą
Vokietijoj ir atstumai overall yra didesni bei galbūt ne tokia "skubėjimo" kultūra. Ignoruoti tai, kas statistiškai esame - naivu. Tai reikėtų ir blokų skiriamoj juostoj, ir trumpesnių atstumų. Pirmas dalykas svarbesnis, antras optional, jei yra pirmas
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė sauls Rodyti pranešimą
O kiek yra optimalus atstumas? Vokietijoje po 7-8 km ruožais remontuoja.
Komentuoti:
-
Parašė RamasN Rodyti pranešimąPakankamai suspausta, nėra mažai klaidai "rezervo". Betono blokais atskyrimas padėtų išvengti dalies bėdų - priešpriešos, bei kai kurių sumėtymų, jei ratą netyčią užmeta ant bortelio. Tiesiog dažniausiai apsibraižytų mašiną.
Visgi manau, kad taupymo sumetimais daro per ilgus remontuojamus ruožus. Kaštus mokam važiuodami ilgesnius ruožus labiau suspaustai, kur nėra tiek vietos klaidos tolerancijai. Visgi ne bėgiais važiuojam.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Pakankamai suspausta, nėra mažai klaidai "rezervo". Betono blokais atskyrimas padėtų išvengti dalies bėdų - priešpriešos, bei kai kurių sumėtymų, jei ratą netyčią užmeta ant bortelio. Tiesiog dažniausiai apsibraižytų mašiną.
Visgi manau, kad taupymo sumetimais daro per ilgus remontuojamus ruožus. Kaštus mokam važiuodami ilgesnius ruožus labiau suspaustai, kur nėra tiek vietos klaidos tolerancijai. Visgi ne bėgiais važiuojam.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąTingiu kapstyti kas ir ką yra pasisakęs pernai metais dėl remontuojamų atkarpų saugumo priemonių, bet šiemetinė situacija rodo, jog tos priemonės nelabai veikia. Atskirti priešpriešiniai srautai, padidintas saugumo jausmas komfortiškai paspausti ir visvien kaktomušos. Gal visgi ne tos priemonės?
Aišku teisingas sprendimas būtų betono blokai kaip pvz Vokietijoje. Nes dabartinis sprendimas geriau nei anksčiau, bet irgi tooooli iki gero.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Tas atskyrimas tai bent jau aplinkoj padeda lengviau susigaudyti, o tos linijos tai yra veikiamos oro sąlygų, o fiziniai atskyrimai ne.
Sakyčiau dar papildomai reikia radaro, kur gaudytų viršijančius 80 km/h greičiu važiuojančius (Vokietijoje remontuose berods 80 km/h, Lietuvoj tebūnie 70 km/h, bet kam reikia gali iki 80 km/h spaust).
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąTingiu kapstyti kas ir ką yra pasisakęs pernai metais dėl remontuojamų atkarpų saugumo priemonių, bet šiemetinė situacija rodo, jog tos priemonės nelabai veikia. Atskirti priešpriešiniai srautai, padidintas saugumo jausmas komfortiškai paspausti ir visvien kaktomušos. Gal visgi ne tos priemonės?
Sakyčiau dar papildomai reikia radaro, kur gaudytų viršijančius 80 km/h greičiu važiuojančius (Vokietijoje remontuose berods 80 km/h, Lietuvoj tebūnie 70 km/h, bet kam reikia gali iki 80 km/h spaust).
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...trines-spustys
Labai konkreti vieta, garantuoju, kad 90% nesilaiko greičio režimo, belenkiek nesilaiko horizontaliojo žymėjimo. Įvyko jau ne vienas įvykis. Spėk, kiek kartų policija ten patruliavo, ir kiek yra nubaustų: už greitį ir juostų nesilaikymą?
Kasdien 2x pravažiuoju A1 atkarpa ties Sausine - per 3 ar 4 mėnesius remonto, policija ten patruliavo lygiai 0 kartų....
Komentuoti:
-
Parašė Bmweda Rodyti pranešimąArba atšauks konkursą
Dažnai ir Europiniai pinigai su įsisavinimo terminais spaudžia.
Ir ką daryti atšaukus? Skelbti pakartotinį projekto korekcijai? Optimistiškas požiūris
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
Turėjau omenyj - klausti iki pasiūlymų pateikimo.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Esmė kad paskelbus konkursą, negalima keisti ar tikslinti reiklavimų. Galima tik taisyti technines klaidas, kaip ne vietoje padėtas kablelis. Jei nenrodytas kabelių ilgis, tai belieka išsisukinėti nuo tiesaus atsakymo, arba atšaukti konkursą.
Komentuoti:
-
Parašė Bmweda Rodyti pranešimąNiekas nedraudžia paklausti
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Blogai dirba komisija tada, normali komisija siekia ištaisyti tokias spragas ir užkirsti kelią ginčams.
Komentuoti:
-
Parašė Bmweda Rodyti pranešimąNiekas nedraudžia paklaustiva tada ir prasideda darbų eigoje ginčai dėl darbų apimčių ir pinigų.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimąkonkursuojamasi kai aišku, bet neaišku ką reik daryt...
Komentuoti:
Komentuoti: