Tas atskyrimas tai bent jau aplinkoj padeda lengviau susigaudyti, o tos linijos tai yra veikiamos oro sąlygų, o fiziniai atskyrimai ne.
Sakyčiau dar papildomai reikia radaro, kur gaudytų viršijančius 80 km/h greičiu važiuojančius (Vokietijoje remontuose berods 80 km/h, Lietuvoj tebūnie 70 km/h, bet kam reikia gali iki 80 km/h spaust).
Papildomam radarui reik konkursą prasukt, nes esami tradicinėse "avaringose" vietose ganosi.
Tingiu kapstyti kas ir ką yra pasisakęs pernai metais dėl remontuojamų atkarpų saugumo priemonių, bet šiemetinė situacija rodo, jog tos priemonės nelabai veikia. Atskirti priešpriešiniai srautai, padidintas saugumo jausmas komfortiškai paspausti ir visvien kaktomušos. Gal visgi ne tos priemonės?
Tas atskyrimas tai bent jau aplinkoj padeda lengviau susigaudyti, o tos linijos tai yra veikiamos oro sąlygų, o fiziniai atskyrimai ne.
Sakyčiau dar papildomai reikia radaro, kur gaudytų viršijančius 80 km/h greičiu važiuojančius (Vokietijoje remontuose berods 80 km/h, Lietuvoj tebūnie 70 km/h, bet kam reikia gali iki 80 km/h spaust).
Labai konkreti vieta, garantuoju, kad 90% nesilaiko greičio režimo, belenkiek nesilaiko horizontaliojo žymėjimo. Įvyko jau ne vienas įvykis. Spėk, kiek kartų policija ten patruliavo, ir kiek yra nubaustų: už greitį ir juostų nesilaikymą?
Kasdien 2x pravažiuoju A1 atkarpa ties Sausine - per 3 ar 4 mėnesius remonto, policija ten patruliavo lygiai 0 kartų....
Tingiu kapstyti kas ir ką yra pasisakęs pernai metais dėl remontuojamų atkarpų saugumo priemonių, bet šiemetinė situacija rodo, jog tos priemonės nelabai veikia. Atskirti priešpriešiniai srautai, padidintas saugumo jausmas komfortiškai paspausti ir visvien kaktomušos. Gal visgi ne tos priemonės?
Atšaukt konkursą reik tvirtus kamuoliukus turėt. Čia tau ne Vilniaus stadionas
Dažnai ir Europiniai pinigai su įsisavinimo terminais spaudžia.
Ir ką daryti atšaukus? Skelbti pakartotinį projekto korekcijai? Optimistiškas požiūris
Aš apie tą patį. Jei tu kaip potencialus rangovas paklausi "neaišku koks atstumas tarp stulpų ir kiek reikės kabelio", tau atsakys kad turi įsivertinti pats, kaip savo srities ekspertas.
Esmė kad paskelbus konkursą, negalima keisti ar tikslinti reiklavimų. Galima tik taisyti technines klaidas, kaip ne vietoje padėtas kablelis. Jei nenrodytas kabelių ilgis, tai belieka išsisukinėti nuo tiesaus atsakymo, arba atšaukti konkursą.
Esmė kad paskelbus konkursą, negalima keisti ar tikslinti reiklavimų. Galima tik taisyti technines klaidas, kaip ne vietoje padėtas kablelis. Jei nenrodytas kabelių ilgis, tai belieka išsisukinėti nuo tiesaus atsakymo, arba atšaukti konkursą.
Taip nedraudžiama, ir klausiama... ir spėk kaip ir kiek išsamiai atsakoma? Jei turi projektą, kuriame ne viskas įvertinta ar suprojektuota, ką tu gali atsakyti. Ar pirkimų komisija nupieš toponuotrauką? Atsakymas: rangovas, kaip savo srities profesionalas turi įsivertinti pats..... va tada ir prasideda darbų eigoje ginčai dėl darbų apimčių ir pinigų.
Čia jau susiformavusi rangovų praktika laimėti mažiausios kainos konkursą, o po to perprojektuoti ir pūsti sąmatą. Nieko nuostabaus turint omenyje pastarojo dešimtmečio LAKD pakitusią retoriką. Kaip šauksi, taip atsilieps
Jei perkančioji organizacija skelbia konkursą iš lempos nepakeliant užpakalio ir neįtraukiant realiai būtinų darbų tai taip ir gaunasi.
Čia jau susiformavusi rangovų praktika laimėti mažiausios kainos konkursą, o po to perprojektuoti ir pūsti sąmatą. Nieko nuostabaus turint omenyje pastarojo dešimtmečio LAKD pakitusią retoriką. Kaip šauksi, taip atsilieps
Dažna praktika susiformavusi valstybinėse įmonėse... nusipirkti atskirai nekokybišką projektavimo paslaugą ir projektą paleisti į konkursą. O rangovai pagal tokį "projektą" teikia kainą. Patikėk... esu matęs konkurse projektą su teritorijos šviestuvų montavimo topo brėžiniu, kuriame nenurodomos nei kabelių klojimo trasos nei ilgiai Vat taip ir konkursuojamasi kai aišku, bet neaišku ką reik daryt...
"Prasčiausios šalyje būklės tiltas per Kruną gali būti dar labiau sutrūnijęs, negu manyta iš pradžių." Ir vėl ant to paties grėblio užlipo?
Čia jau susiformavusi rangovų praktika laimėti mažiausios kainos konkursą, o po to perprojektuoti ir pūsti sąmatą. Nieko nuostabaus turint omenyje pastarojo dešimtmečio LAKD pakitusią retoriką. Kaip šauksi, taip atsilieps
Lrytas.lt 2024.08.13 Ant tilto per Kruną darbininkų dar nematyti: prireikė papildomos ekspertizės
Ties Kauno ir Kaišiadorių rajonų riba stovintis tiltas per Kruną yra intensyviausioje šalies automagistralėje A1, jungiančioje Vilnių bei Klaipėdą. (...)
Įvertinus šioje vietoje fiksuojamus transporto srautus bei jų intensyvumą priimtas sprendimas pirmiausia statyti laikinąjį tiltą, o vėliau rekonstruoti esamą. Rangos konkursą laimėjo bendrovė „Tilsta“, kuri pažadėjo darbus atlikti už 24 mln. eurų ir juos baigti 2027 metų pabaigoje.
Baigiasi jau ir vasara, o dirbančių kelininkų tilto prieigose nematyti.
„Siekiant maksimaliai užtikrinti eismo dalyvių saugumą šiuo metu yra tęsiami tilto ekspertizės vertinimo darbai. Tiltas per Kruną yra prasčiausios būklės tiltas Lietuvoje, todėl planuojant jo rekonstrukciją būtina atlikti esamą statinio būklės vertinimą siekiant įsitikinti, kad numatyta darbų eiga yra galima ir saugi“, – pranešė bendrovės „Via Lietuva“ komunikacijos vadybininkė. (...)
Planuojama, kad tolesnis darbų etapas, atlikus ekspertizę ir kitus reikalingus darbus, bus pradėtas 2024-ųjų trečiąjį ketvirtį.
Esamo tilto per Kruną rekonstrukcijos darbai bus pradėti tik baigus laikino tilto statybas ir sudarius galimybes patogioms ir saugioms eismo dalyvių kelionėms šia atkarpa. Pastačius dviejų eismo juostų laikiną tiltą juo eismas vyks Kauno kryptimi, o Vilniaus kryptimi eismas vyks esamu dešiniuoju tiltu. Kitą senąjį tiltą suplanuota ardyti.
Kaip rusai sako, musės atskirai, kotletai atskirai. Čia taiso egzistuojantį pavargusį viaduką, o ne rekonstruoja mazgą į keturių lygių stack interchange. Manau, atsiras vietos dviem juostom nuo Gariūnų į Grigiškių pusę, kad Lidlas joms trukdo tai tik Gariūnų savininkų propaganda. Estakada į priešingą pusę būtų ambicingesnis projektas, bet su automagistralės reikalavimais aukščiui ir nuolydžiams, neaišku, kiek vietos jam prireiktų. Jakų žiedo viadukai į Palangą yra 300 ir 500 m ilgio.
Įdomu, kad vidury laukų pačioje A1 trasoje sugebėjo "įsisavinti" gana neblogą tuneliuką: https://maps.app.goo.gl/2wwSFMcvXK6swyEaA.
Pakankamai patogiai padarytas, tik ten vidutinis eismas, ko gero, 10 aut./parą.
O kas jame blogo apart keisto nepatogaus srautų suliejimo galuose per mikro žiedą?
Jei to žieduko nebūtų?
Tai tik mano asmeninė nuomonė: pirmiausia tai jau su eiliniu universalu yra problema tokį žiedą 180 laipsnių išsukt. Apie priekabą ar mikroautobusą dar idomiau. Žodžiu kai reikia įsisavinti pinigus, projektuotojų fantazija begalinė. Betono kiekiai kaip geram bunkeriui, eismas nepatogus, šviesoforai, eksploataciniai priežiūros kaštai. Už tiek buvo galima šonuose papildomai žemės nupirkt ir bent jau normalaus pločio padaryti. O ne bandyti esamame plote "vyniotis" Nebent vėl kokių mistinių niuansų yra tokiam išpildymui pagrįsti.
Nes pvz. čia kažkaip nereikėjo kosminio laivo sukurti įrengimui https://www.google.lt/maps/@55.71636...5410&entry=ttu
Komentuoti: