Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Vilnius - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
    Masinė avarija ties Neveronimis: susidūrė 4 automobiliai.
    https://kaunas.kasvyksta.lt/2024/04/...spec-tarnybos/
    Toje vietoje gana normalus laikinų juostų ženklinimas.
    Apie avarijos priežastis nerašoma; turbūt kažkas nepakeitė "kruizeryje" nustayto važiavimo greičio prieš susiaurinimus. Gal kažkas staiga stabdė.
    Paskutinis taisė Romas; 2024.04.14, 18:48.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Visiškai ne toje vietoje matote problemą ponas. Fūros taip elgiasi dėl saugumo ir teisingai daro. Kognityvinis disonansas gaunasi kritikuoti dėl avarijų, reikalauti didesnio saugumo, o po to hipokritiškai piktintis, kad kažkas trukdo viršyti greitį.
    O vat piktintis kaip tik reikėtų, kad ne per tą galą saugumo ieškoma. Atkarpa ties Krūna sudaro 6km. 1-2km paskui tokią fūra pavažiuot karūna nenukristų ir žinotum, kad atkarpoje intensyviai dirbama. 6km jau ima varginti ir dar matai, kad 5km iš jų darbai net nevyksta. Atitinkamai turime ribojimų ignoravimą, o dabar dar ir jausis drąsiau dėl "atskirtos" ištisinės. Deja, tas pats bortelis lengvai gali tapti avarijos priežastimi netyčia užvažiavus
    Ar aš gerai perskaičiau - tu aiškini, kad viskas gerai važiuoti per vidurį dviejų juostų?
    wtf

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Perfect Rodyti pranešimą

    Diletanto klausimas, o kodėl susiautinus nepaliekama po vieną normalaus pločio juostą, bet stengiamasi sutalpinti po dvi ir greitis mažinamas iki 70 km/h. Jeigu būtų po vieną normalaus pločio juostą, tai būtų galima greitį apriboti iki 90 km/h ir visi pravažiuotų saugia vorele be jokių pagundų lenkti.
    Nes:
    a) vairOtojams nepatinka, kad negali aplenkt
    b) užtrauktuko principas veikia teorijoje, bet ne praktikoje

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Vis dėlto LAKD pasidarė šiokias tokia išvadas, kad nekiltų avarijų dėl itin prastai atskirtų skirtingų krypčių srautų.
    https://kaunas.kasvyksta.lt/2024/04/...spec-tarnybos/

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Visiškai ne toje vietoje matote problemą ponas. Fūros taip elgiasi dėl saugumo ir teisingai daro. Kognityvinis disonansas gaunasi kritikuoti dėl avarijų, reikalauti didesnio saugumo, o po to hipokritiškai piktintis, kad kažkas trukdo viršyti greitį.
    O vat piktintis kaip tik reikėtų, kad ne per tą galą saugumo ieškoma. Atkarpa ties Krūna sudaro 6km. 1-2km paskui tokią fūra pavažiuot karūna nenukristų ir žinotum, kad atkarpoje intensyviai dirbama. 6km jau ima varginti ir dar matai, kad 5km iš jų darbai net nevyksta. Atitinkamai turime ribojimų ignoravimą, o dabar dar ir jausis drąsiau dėl "atskirtos" ištisinės. Deja, tas pats bortelis lengvai gali tapti avarijos priežastimi netyčia užvažiavus
    Diletanto klausimas, o kodėl susiaurinus nepaliekama po vieną normalaus pločio juostą, bet stengiamasi sutalpinti po dvi ir greitis mažinamas iki 70 km/h? Jeigu būtų po vieną normalaus pločio juostą, tai būtų galima greitį apriboti iki 90 km/h ir visi pravažiuotų saugia vorele be jokių pagundų lenkti.
    Paskutinis taisė Perfect; 2024.04.14, 19:47.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Ar ta skiriamojii linija su su gairelėms yra iškili?
    Kaip standartinis įvažiavimo bordiūras
    Paskutinis taisė Ginthus; 2024.04.14, 15:36.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
    Deja, tas pats bortelis lengvai gali tapti avarijos priežastimi netyčia užvažiavus
    Ar ta skiriamojii linija su gairelėms yra iškili?
    Paskutinis taisė Romas; 2024.04.16, 07:06.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

    Tai aišku padarė, bet prieš padarydami vairuotojus lochais išvadino. Dabar dar reiktų, kad policija papatruliuotų, nes bent jau remontuojamoje atkarpoje ties sausine, kas antra fūra važiuoja viduriu, nesilaikydami geltono žymėjomo ir blokuodami antrą juostą.
    Visiškai ne toje vietoje matote problemą ponas. Fūros taip elgiasi dėl saugumo ir teisingai daro. Kognityvinis disonansas gaunasi kritikuoti dėl avarijų, reikalauti didesnio saugumo, o po to hipokritiškai piktintis, kad kažkas trukdo viršyti greitį.
    O vat piktintis kaip tik reikėtų, kad ne per tą galą saugumo ieškoma. Atkarpa ties Krūna sudaro 6km. 1-2km paskui tokią fūra pavažiuot karūna nenukristų ir žinotum, kad atkarpoje intensyviai dirbama. 6km jau ima varginti ir dar matai, kad 5km iš jų darbai net nevyksta. Atitinkamai turime ribojimų ignoravimą, o dabar dar ir jausis drąsiau dėl "atskirtos" ištisinės. Deja, tas pats bortelis lengvai gali tapti avarijos priežastimi netyčia užvažiavus
    Paskutinis taisė Ginthus; 2024.04.14, 15:42.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Šio savaitgalio nuotraukos tarp Palemono ir Rumšiškių
    Foto 2024.04
    Dabar yra juostos atskirtos tokiomis gairelėmis. Ar pati skiriamoji juosta yra iškili, nebandžiau
    Nesuprantama, kas LAKD trukdė ir pernai padaryti tą patį ties Žiežmariais ir Lazdėnais, o ne pripainioti rebusų su juostomis - kol dėl prasto pažymėjimo neatsitiko avarija.


    Eismas paruoštas atskyrimui. Kairė juosta - tik 2 m pločio. Jei pasitakys autobusas ar fūra, esmas bus sulėtėjęs
    Šiame ruože link Kauno eismas kol vyksta normalia savo juosta, o važiuojant link Vilniaus vairuotojai pratinami prie pasiektusio eismo organizavimo


    Artėjame prie numatomo remontuoti Krūnos tilto


    Ant pačio tilto. aišku 4 juostų vienoje pusėje įsprausti neįmanoma. Viskas kaip anksčiau, į kiekvieną pusę važiuojam dviem juostomis neviršijanrt 70 km/h


    Už Krūnos tilto






    Šioje vietoje LAKD ir jos rangovai vėl padarė ženklinimo makalynę savo stiliumi - neaišku kokiomsi juostomis važiuoti, ir ar galioja 70 km/h greitis Visi, pasiblaškę po tas geltonai bei baltai pažymėtas ir juostas ir pamatę, kad iš priekio niekas neatvažiuoja, toliau važiavo pagal seną ženklinimą


    Pusiau "nurengtas" geltonas ženklas. Neaišku ar autostradoje plačiame ruože galioja 70 km/h ribojimas, ar čia tik pasislinkęs polietilenas


    Grabučiškių mazgas. Čia juostų ženklinimas visai neaiškus, gal ateityje pažymės gaireles tarp juostų



    Pervažiavimas važiuojantiems iš Vilniaus į Kauną į šią pusę jau pažymėtas ir nuimti atitvarai; jis bus apie 1-2 km už Grabučiškių.

    Kitas pervažiavimas į priešingą pusę yra tarp Žiežmarių ir Bačkonių.
    Ten su žymėjimu viskas gerai, priešingos kryptys aiškiai atskirtos gautelėmis. Pats važiavimas platesne dešine juosta "tarkuotu" kelraščiu yra nelabai malonus. Siauroje 2 metrų pločio kairėje juostoje mašinų buvo nedaug, kol neprisivijome labai lėtai važiuojančios "fūros". Priekyje buvo šioks toks kamštis, nes aplenkti kaire juosta nelabai buvo vietos. Tačiau tas 3 km ruožas gana trumpas (už Bačkonių vėl prasidėjo autostrada), didelis tai kamštis šį kartą nesusidarė.

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą


    Vis dėlto LAKD pasidarė šiokias tokia išvadas, kad nekiltų avarijų dėl itin prastai atskirtų skirtingų krypčių srautų.
    Tai aišku padarė, bet prieš padarydami vairuotojus lochais išvadino. Dabar dar reiktų, kad policija papatruliuotų, nes bent jau remontuojamoje atkarpoje ties sausine, kas antra fūra važiuoja viduriu, nesilaikydami geltono žymėjomo ir blokuodami antrą juostą.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Šios savaitės viduryje dar nebuvo eismo ribojimų, kur tarp Vilniaus ir Kauno būtų susiaurėjimai ar pervažiavimai į vieną autostrados juostą
    Važiuojant tarp Vilniaus ir Kauno nuo kitos savaitės jau reikės užsimesti papildomo laiko.

    Šį savaitgalį eismo ribojimai yra:
    - Apie 3 km tarp Bačkonių /Liutonių ir Žiežmarių - eismas persikėlė į dešinę pusę (link Kauno)
    - Apie 4+2 km tarp Grabučiškių ir Neveronių / Palemono Išskyrus Krunos tiltą) - jau pažymėti susiaurėjimai:, eismas turėtų į kairę pusę (link Vilniaus), bet eismas kol kas vyksta be pokyčių

    Eismo ribojimai 2024.04.13
    ● Kelio remontas. Eismas abejomis kryptimis vyksta dešine kelio puse. Darbų vykdytojas: AB "Kauno tiltai" 58,50 – 61,61 km iki 2024-04-30 ribojamas greitis iki 70 km/val.
    ● Kelio remontas. Darbų vykdytojas: AB „Kauno tiltai“ 86,66 – 90,00 km (kairėje pusėje) iki 2024-04-30 susiaurėjusi važiuojamoji kelio dalis , ribojamas greitis iki 70 km/val.

    https://eismoinfo.lt/#!/
    LAKD 2024.03.20
    Važiuojant iš Vilniaus pajūrio link bus tvarkomi ruožai nuo Grabuciškių iki Neveronių (83,427–87,14 km ir 87,66–89,0 km). Šiame ruože darbai turėtų prasidėti kovo pabaigoje. Ruože nuo Antakalnio iki Rumšiškių (70,935–80,51 km) (planuojama, kad darbai turėtų prasidėti birželio pradžioje).
    Važiuojant iš pajūrio Vilniaus link, (...) dar vienas tvarkomas ruožas prasidės iškart pravažiavus Žiežmarius Elektrėnų link (57,231-58,3 km ir 58,6–61,511 km).
    Vykstant paprastojo remonto darbams, daugumoje ruožų eismas bus kreipiamas į kitą automagistralės pusę ir vyks 4 eismo juostomis. Užtikrinant didesnę eismo saugą, priešingos eismo krypties srautai bus fiziškai atskirti taikant inžinerines priemonės.

    https://vialietuva.lt/naujienos/via-...aunas-klaipeda
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
    Juk viskas ir iki šiol buvo gerai padaryta, geltonom juostom pažymėta.... Tik vairuotojai lochai, važiuoti nemoka...
    Vis dėlto LAKD pasidarė šiokias tokia išvadas, kad nekiltų avarijų dėl itin prastai atskirtų skirtingų krypčių srautų.

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Vykstant paprastojo remonto darbams, daugumoje ruožų eismas bus kreipiamas į kitą automagistralės pusę ir vyks 4 eismo juostomis. Užtikrinant didesnę eismo saugą, priešingos eismo krypties srautai bus fiziškai atskirti taikant inžinerines priemonės.
    A kas atsitiko? Juk viskas ir iki šiol buvo gerai padaryta, geltonom juostom pažymėta.... Tik vairuotojai lochai, važiuoti nemoka...
    Paskutinis taisė goolfietis; 2024.03.21, 20:19.

    Komentuoti:


  • Bmweda
    replied
    Ruože nuo Antakalnio iki Rumšiškių (70,935–80,51 km) (planuojama, kad darbai turėtų prasidėti birželio pradžioje)'

    Pats baisiausias VLN-KNS ruožas, dėl kurio esu priverstas būt antraeilininku.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Automagistralėje tarp Vilniaus ir Klaipėdos laukia nepatogumai – netrukus prasidės kelio darbai
    Remonto ir kelio atnaujinimo darbus šiais metais planuojama vykdyti septyniuose automagistralės Vilnius–Kaunas–Klaipėda ruožuose, kurių bendras ilgis sudaro beveik 23 km. Planuojama, kad kovo pabaigoje–balandžio pradžioje darbai prasidės šešiuose automagistralės ruožuose, o vasaros pradžioje – dar viename.

    „Šiemet toliau bus tęsiami šalies pagrindinių arterijų – automagistralių tvarkymo darbai. Pagrindinėje Lietuvos automagistralėje A1 Vilnius-Klaipėda pernai buvo sutvarkyta daugiau nei 14 km, šiemet planuojama sutvarkyti apie 23 km dangos. Be to, A1 magistralėje šiemet bus baigtos A. Miškinio tilto per Nerį Kaune statybos bei pradėta tilto per Kruną rekonstrukcija“, - sako susisiekimo viceministras Julius Skačkauskas.

    Važiuojant iš Vilniaus pajūrio link bus tvarkomi ruožai nuo Grabuciškių iki Neveronių (83,427–87,14 km ir 87,66–89 km). Šiame ruože darbai turėtų prasidėti kovo pabaigoje. Ruože nuo Antakalnio iki Rumšiškių (70,935–80,51 km) (planuojama, kad darbai turėtų prasidėti birželio pradžioje).

    Dar vienas tvarkomas ruožas prasidės iškart pravažiavus Žiežmarius Elektrėnų link (57,231–58,3 km ir 58,6–61,511 km (kilometrai nurodyti nuo Vilniaus).

    Komentuoti:


  • Rimas_OK
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą

    Duobėtom ir siaurom Lietuvos autostradom užeks ir 110. Dalyje Europos šalių greičių, tokių kaip 130, apskritai nebėra.
    Kažkaip nuvertinat mūsų autostradas. Kur ir kiek metrų plačiau yra kitur? Pvz. įdomu ar Vokietijoj yra nors viena autostrada su tokiu tarpu vidury kaip Kaunas Klaipėda?
    Ir dėl duobių vis verkšlenimai, bet realiai Vilnius-Kaunas yra tik mažas gabaliukas prie Rumšiškių bildantis. Kitur problemų nėra.

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
    Temperatūra +7, bet greitis 110. Kas galėtų paaiškinti, kuo važiavimo sąlygos dabar yra blogesnės nei nuo Balandžio mėn?
    Duobėtom ir siaurom Lietuvos autostradom užeks ir 110. Dalyje Europos šalių greičių, tokių kaip 130, apskritai nebėra.

    Komentuoti:


  • Rimas_OK
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    Gal rytoj bus -1. Kas dieną nesukinėsi gi greičio.
    Ir žieminės padangos ant sauso asfalto sukimba prasčiau negu vasarinės.
    Kalbu apie tą ruožą, kur yra kintami ženklai. Be to niekas negarantuoja, kad balandžio 10 neužsnigs.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
    Temperatūra +7, bet greitis 110. Kas galėtų paaiškinti, kuo važiavimo sąlygos dabar yra blogesnės nei nuo Balandžio mėn?
    Gal rytoj bus -1. Kas dieną nesukinėsi gi greičio.
    Ir žieminės padangos ant sauso asfalto sukimba prasčiau negu vasarinės.

    Komentuoti:


  • Rimas_OK
    replied
    Temperatūra +7, bet greitis 110. Kas galėtų paaiškinti, kuo važiavimo sąlygos dabar yra blogesnės nei nuo Balandžio mėn?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Sklansky Rodyti pranešimą
    Diena.lt 2024.02.15
    Kur geriausia statyti tilltą tarp Kauno ir LEZ?
    Įprastai, vystant naujas teritorijas ir naujus gyventojų traukos centrus, savivaldos kartu su investuotojais turėtų pasirūpinti gyventojų srautų reguliavimu ir reikalingos infrastruktūros įrengimu ar esamos pritaikymu išaugusiems srautams, užtikrinti saugų susisiekimą. Lietuvoje yra nemažai traukos objektų, kurių vystytojai pasirūpino ir infrastruktūra. Dėl ribotų finansinių galimybių LAKD negali prisidėti prie tokių objektų“, – praėjusį mėnesį „Kauno dienai“ teigė LAKD atstovai.

    https://m.kauno.diena.lt/naujienos/k...ir-lez-1161017
    Po „Kauno dienos“ publikacijos apie pėsčiųjų ir dviratininkų jungtį tarp Kauno miesto ir LEZ, į redakciją kreipėsi VILNIUS TECH universiteto mokslininkai, neseniai atlikę išsamią analizę, kuriose vietose galėtų atsirasti tiltų ir kaip jie pakeistų tiek pėsčiųjų, tiek automobilių srautus magistraliniuose A1 (Vilnius–Kaunas) ir A6 (Kaunas–Karmėlava) keliuose.
    Mokslininkai išskyrė keturias vietas, kurios geriausiai tiktų tiltui ar viadukui į LEZ statyti.
    Dvi jungtys galėtų būti Partizanų gatvės pabaigoje. Vienas tiltas iš miesto galėtų vesti į plėtojamą „Urban HUB“ miestelį, antroji vieta būtų arčiau Kauno kogeneracinės jėgainės.


    Trečioji galima pėsčiųjų tilto vieta – ties V. Krėvės prospekto pabaiga. Ji LEZ teritorijoje susijungtų su Erdvės gatve. Ketvirtoji vieta sujungtų miesto teritorijoje esančią Sandraugos gatvę su ta pačia Erdvės gatve

    https://m.kauno.diena.lt/naujienos/k...ir-lez-1161017
    Pirmiau pastatomi LEZ'ai ir HUB'ai, abi Kauno savivaldybės (miesto ir rajono) neatsidžiaugia naujais investutojais ir naujomis darbo vietomis.
    Ir tik pradėjus HUB\o statybas prie pat autostrados atsibundama ir prisimenama apie problemas, kurios kils suintensyvėjus eismui.
    Apie tai, iš ko finansuoti tokius objektus pradedama galvoti tik po to, kai investuotojai jau gavo statybos leidimą.

    Labai nesinorėtų, kad A1 prie Kauno taptų tokia pačia nesąmone, kaip Ukmergs gatvė Vilniuje, kur kiekviena parduotuvė gavo po įvažaą ir susiorganizavo šviesoforą.

    Komentuoti:

Working...
X