Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A1] Vilnius - Kaunas
Collapse
X
-
Ruošiantis Krunos tilto rekonstrukcijai, aplinkui šiek tiek reorganizuojamas A1. Problema atsiranda kai į trasą išvažiuoja kaimiečiai. Ten, kur padaryta T formos sankryža įvažiuoti į A1, jie dar sugeba sustoti ir apsidairyti, tačiau kur senas įsiliejimas į A1 su buvusia greitėjimo juosta (dabar A1 pirmoji juosta) - jie varo kaip įpratę net nesidairydami, nors prieš akis specialiai tiems abaliams pastatytas metras ant metro dydžio STOP ženklas.
- 1 patinka
-
Parašė RamasN Rodyti pranešimąNors gal ir dėl juostų siaurumo netyčia kabino bortelį, geriau jau viena juosta normali, nei dvi per siauros važiuot mašinom šalia
O tarp Vilniaus ir Kauno yra kur kas didesni srautai.Turbūt todėl ir bandoma įsprausti 4 juostas.
Tokios avarijos išryškina, koks nepakankamai išvystytas Lietuvos kelių tinklas, kai kritinėje vietoje kam nors atsitikus eismas sustoja kelioms valandoms.
Užtenka pastatyti porą sugedusių mašinų ties Kauno marių Krunos įlanka ir ant Kleboniškio tiltų ir visas eismas bus paralyžiuotas.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Laikantis greičio ribojimo manau yra pakankamai saugu ir komfortiška važiuoti tokio siaurumo eismo juostomis, tačiau nesilaikant situacija būna tokia, fūra važiuoja 83kmh, tada ją apvažiuojantis antra juosta 95kmh, še tau ir 25kmh greičio viršijimas nuo 70kmh. O jau viršijant tiek tikrai tada antra juosta nėra skirta net lengvajam transportui judėti apvažiuojant pirma juosta važiuojančius.
Komentuoti:
-
Parašė RamasN Rodyti pranešimą- padaromos taip juostos, kad turi kelis km važiuot vieną ratą leisdamas ant baltos garsinės "prabudimui" skirtos juostos. Nervina nerealiai, gaunasi arba tarkuoji padangą, arba varai tiek į dešinę, kad pora cm nuo kelio krašto, arba dzin, apžergi
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Vakar važiavau šviežiai po avarijos. Teko lipt per bortelį, norint ją apvažiuoti. Bendrai su saugumo priemonėmis į abi puses yra prastų dalykų:
- padaromos taip juostos, kad turi kelis km važiuot vieną ratą leisdamas ant baltos garsinės "prabudimui" skirtos juostos. Nervina nerealiai, gaunasi arba tarkuoji padangą, arba varai tiek į dešinę, kad pora cm nuo kelio krašto, arba dzin, apžergi
- nesuplanuota komplektais daryt tam tikrus darbus. Ženklų sustatymas, geltonų juostų nupaišymas ir faktinis kelio atskyrimas ir nukreipimas vyksta ant tiek atskiru metu, kad ir su 25 metų stažu reikėjo kartais pagalvoti kas vyksta. O mažiau patyręs ar šiek tiek pavargęs vairuotojas, ar naktį/per lietų gali tikrai pasimesti. Už tai riebus minusas. Galimai vakar ir galėjo įvykt avarija. Nors gal ir dėl juostų siaurumo netyčia kabino bortelį, geriau jau viena juosta normali, nei dvi per siauros važiuot mašinom šalia
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Vakarykščio autoįvykio fotogalerija.
Fotografas Orestas Gurevičius
Delfi.lt 2024.04.15
Sekmadienį kelyje Vilnius–Kaunas ties Neveronimis įvyko masinė avarija
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąDeja, tas pats bortelis lengvai gali tapti avarijos priežastimi netyčia užvažiavus
Įvykio vieta ir kamštis Vilniaus kryptimi
Juostų pločiai
https://www.delfi.lt/news/daily/crim...e-a1-120003612
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Ar aš gerai perskaičiau - tu aiškini, kad viskas gerai važiuoti per vidurį dviejų juostų?
wtf
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimą
Diletanto klausimas, o kodėl susiaurinus nepaliekama po vieną normalaus pločio juostą, bet stengiamasi sutalpinti po dvi ir greitis mažinamas iki 70 km/h? Jeigu būtų po vieną normalaus pločio juostą, tai būtų galima greitį apriboti iki 90 km/h ir visi pravažiuotų saugia vorele be jokių pagundų lenkti.
Komentuoti:
-
Dazniausiai beda buna ne greitis o kaip tik stabdis, nes atvaziaves zmogus kuriam nederetu vairuoti kerta per stabdzius nes jam nedrasu lysti i susiaurejusia juosta taip paskui vaziuojantys dar labiau turi stabdyt puse is ju telefonuose sulinde.... kiekviena diena tai matau megos tilte dabar ir per krunos upeli
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimąMasinė avarija ties Neveronimis: susidūrė 4 automobiliai.
https://kaunas.kasvyksta.lt/2024/04/...spec-tarnybos/
Apie avarijos priežastis nerašoma; turbūt kažkas nepakeitė "kruizeryje" nustayto važiavimo greičio prieš susiaurinimus. Gal kažkas staiga stabdė.Paskutinis taisė Romas; 2024.04.14, 18:48.
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Visiškai ne toje vietoje matote problemą ponas. Fūros taip elgiasi dėl saugumo ir teisingai daro. Kognityvinis disonansas gaunasi kritikuoti dėl avarijų, reikalauti didesnio saugumo, o po to hipokritiškai piktintis, kad kažkas trukdo viršyti greitį.
O vat piktintis kaip tik reikėtų, kad ne per tą galą saugumo ieškoma. Atkarpa ties Krūna sudaro 6km. 1-2km paskui tokią fūra pavažiuot karūna nenukristų ir žinotum, kad atkarpoje intensyviai dirbama. 6km jau ima varginti ir dar matai, kad 5km iš jų darbai net nevyksta. Atitinkamai turime ribojimų ignoravimą, o dabar dar ir jausis drąsiau dėl "atskirtos" ištisinės. Deja, tas pats bortelis lengvai gali tapti avarijos priežastimi netyčia užvažiavus
wtf
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimą
Diletanto klausimas, o kodėl susiautinus nepaliekama po vieną normalaus pločio juostą, bet stengiamasi sutalpinti po dvi ir greitis mažinamas iki 70 km/h. Jeigu būtų po vieną normalaus pločio juostą, tai būtų galima greitį apriboti iki 90 km/h ir visi pravažiuotų saugia vorele be jokių pagundų lenkti.
a) vairOtojams nepatinka, kad negali aplenkt
b) užtrauktuko principas veikia teorijoje, bet ne praktikoje
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąVis dėlto LAKD pasidarė šiokias tokia išvadas, kad nekiltų avarijų dėl itin prastai atskirtų skirtingų krypčių srautų.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Visiškai ne toje vietoje matote problemą ponas. Fūros taip elgiasi dėl saugumo ir teisingai daro. Kognityvinis disonansas gaunasi kritikuoti dėl avarijų, reikalauti didesnio saugumo, o po to hipokritiškai piktintis, kad kažkas trukdo viršyti greitį.
O vat piktintis kaip tik reikėtų, kad ne per tą galą saugumo ieškoma. Atkarpa ties Krūna sudaro 6km. 1-2km paskui tokią fūra pavažiuot karūna nenukristų ir žinotum, kad atkarpoje intensyviai dirbama. 6km jau ima varginti ir dar matai, kad 5km iš jų darbai net nevyksta. Atitinkamai turime ribojimų ignoravimą, o dabar dar ir jausis drąsiau dėl "atskirtos" ištisinės. Deja, tas pats bortelis lengvai gali tapti avarijos priežastimi netyčia užvažiavusPaskutinis taisė Perfect; 2024.04.14, 19:47.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąAr ta skiriamojii linija su su gairelėms yra iškili?Paskutinis taisė Ginthus; 2024.04.14, 15:36.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąDeja, tas pats bortelis lengvai gali tapti avarijos priežastimi netyčia užvažiavus
Paskutinis taisė Romas; 2024.04.16, 07:06.
Komentuoti:
-
Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
Tai aišku padarė, bet prieš padarydami vairuotojus lochais išvadino. Dabar dar reiktų, kad policija papatruliuotų, nes bent jau remontuojamoje atkarpoje ties sausine, kas antra fūra važiuoja viduriu, nesilaikydami geltono žymėjomo ir blokuodami antrą juostą.
O vat piktintis kaip tik reikėtų, kad ne per tą galą saugumo ieškoma. Atkarpa ties Krūna sudaro 6km. 1-2km paskui tokią fūra pavažiuot karūna nenukristų ir žinotum, kad atkarpoje intensyviai dirbama. 6km jau ima varginti ir dar matai, kad 5km iš jų darbai net nevyksta. Atitinkamai turime ribojimų ignoravimą, o dabar dar ir jausis drąsiau dėl "atskirtos" ištisinės. Deja, tas pats bortelis lengvai gali tapti avarijos priežastimi netyčia užvažiavusPaskutinis taisė Ginthus; 2024.04.14, 15:42.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Šio savaitgalio nuotraukos tarp Palemono ir Rumšiškių
Foto 2024.04
Dabar yra juostos atskirtos tokiomis gairelėmis. Ar pati skiriamoji juosta yra iškili, nebandžiau
Nesuprantama, kas LAKD trukdė ir pernai padaryti tą patį ties Žiežmariais ir Lazdėnais, o ne pripainioti rebusų su juostomis - kol dėl prasto pažymėjimo neatsitiko avarija.
Eismas paruoštas atskyrimui. Kairė juosta - tik 2 m pločio. Jei pasitakys autobusas ar fūra, esmas bus sulėtėjęs
Šiame ruože link Kauno eismas kol vyksta normalia savo juosta, o važiuojant link Vilniaus vairuotojai pratinami prie pasiektusio eismo organizavimo
Artėjame prie numatomo remontuoti Krūnos tilto
Ant pačio tilto. aišku 4 juostų vienoje pusėje įsprausti neįmanoma. Viskas kaip anksčiau, į kiekvieną pusę važiuojam dviem juostomis neviršijanrt 70 km/h
Už Krūnos tilto
Šioje vietoje LAKD ir jos rangovai vėl padarė ženklinimo makalynę savo stiliumi - neaišku kokiomsi juostomis važiuoti, ir ar galioja 70 km/h greitis Visi, pasiblaškę po tas geltonai bei baltai pažymėtas ir juostas ir pamatę, kad iš priekio niekas neatvažiuoja, toliau važiavo pagal seną ženklinimą
Pusiau "nurengtas" geltonas ženklas. Neaišku ar autostradoje plačiame ruože galioja 70 km/h ribojimas, ar čia tik pasislinkęs polietilenas
Grabučiškių mazgas. Čia juostų ženklinimas visai neaiškus, gal ateityje pažymės gaireles tarp juostų
Pervažiavimas važiuojantiems iš Vilniaus į Kauną į šią pusę jau pažymėtas ir nuimti atitvarai; jis bus apie 1-2 km už Grabučiškių.
Kitas pervažiavimas į priešingą pusę yra tarp Žiežmarių ir Bačkonių.
Ten su žymėjimu viskas gerai, priešingos kryptys aiškiai atskirtos gautelėmis. Pats važiavimas platesne dešine juosta "tarkuotu" kelraščiu yra nelabai malonus. Siauroje 2 metrų pločio kairėje juostoje mašinų buvo nedaug, kol neprisivijome labai lėtai važiuojančios "fūros". Priekyje buvo šioks toks kamštis, nes aplenkti kaire juosta nelabai buvo vietos. Tačiau tas 3 km ruožas gana trumpas (už Bačkonių vėl prasidėjo autostrada), didelis tai kamštis šį kartą nesusidarė.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą
Vis dėlto LAKD pasidarė šiokias tokia išvadas, kad nekiltų avarijų dėl itin prastai atskirtų skirtingų krypčių srautų.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Šios savaitės viduryje dar nebuvo eismo ribojimų, kur tarp Vilniaus ir Kauno būtų susiaurėjimai ar pervažiavimai į vieną autostrados juostą
Važiuojant tarp Vilniaus ir Kauno nuo kitos savaitės jau reikės užsimesti papildomo laiko.
Šį savaitgalį eismo ribojimai yra:
- Apie 3 km tarp Bačkonių /Liutonių ir Žiežmarių - eismas persikėlė į dešinę pusę (link Kauno)
- Apie 4+2 km tarp Grabučiškių ir Neveronių / Palemono Išskyrus Krunos tiltą) - jau pažymėti susiaurėjimai:, eismas turėtų į kairę pusę (link Vilniaus), bet eismas kol kas vyksta be pokyčių
Eismo ribojimai 2024.04.13
● Kelio remontas. Eismas abejomis kryptimis vyksta dešine kelio puse. Darbų vykdytojas: AB "Kauno tiltai" 58,50 – 61,61 km iki 2024-04-30 ribojamas greitis iki 70 km/val.
● Kelio remontas. Darbų vykdytojas: AB „Kauno tiltai“ 86,66 – 90,00 km (kairėje pusėje) iki 2024-04-30 susiaurėjusi važiuojamoji kelio dalis , ribojamas greitis iki 70 km/val.
https://eismoinfo.lt/#!/
Važiuojant iš Vilniaus pajūrio link bus tvarkomi ruožai nuo Grabuciškių iki Neveronių (83,427–87,14 km ir 87,66–89,0 km). Šiame ruože darbai turėtų prasidėti kovo pabaigoje. Ruože nuo Antakalnio iki Rumšiškių (70,935–80,51 km) (planuojama, kad darbai turėtų prasidėti birželio pradžioje).
Važiuojant iš pajūrio Vilniaus link, (...) dar vienas tvarkomas ruožas prasidės iškart pravažiavus Žiežmarius Elektrėnų link (57,231-58,3 km ir 58,6–61,511 km).
Vykstant paprastojo remonto darbams, daugumoje ruožų eismas bus kreipiamas į kitą automagistralės pusę ir vyks 4 eismo juostomis. Užtikrinant didesnę eismo saugą, priešingos eismo krypties srautai bus fiziškai atskirti taikant inžinerines priemonės.
https://vialietuva.lt/naujienos/via-...aunas-klaipedaParašė goolfietis Rodyti pranešimąJuk viskas ir iki šiol buvo gerai padaryta, geltonom juostom pažymėta.... Tik vairuotojai lochai, važiuoti nemoka...
- 3 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: