Parašė geriantis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A1] Vilnius - Kaunas
Collapse
X
-
- 6 patinka
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Trečios juostos tiesimas ir būtų „atiminėjimas iš kitų sričių“. Arba tvarkymas vieno vienintelio kelio kokius 10 metų.
Dabartinė Vilnius-Kaunas tikrai nėra perkrauta lyginant su Lenkijos ar Vokietijos keliais. Jei ne visada galima važiuoti 130 - tai nėra problema. Bent jau ne tokią kurią reiktų spręsti metant milijardus.
Gyvybes ir sveikatą geriau saugotų pavienių taškų sprendimas. Gariūnų mazgo sutvarkymas pavyzdžiui. Ir liktų pinigų n+k kitų eismo saugumo problemų išsprendimui kitur. Pavyzdžiui kai kurių mažesnių A* kelių perdarymui į 2+1 apkrautose atkarpose. Sakykim A4 ar A6.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė geriantis Rodyti pranešimąŠvietimui pinigų išleidžiama daugiau europos vidurkio. Švietimo pinigus reikia elementariai sutvarkyti. Perimti iš savivaldybių į nacionalinį lygmenį mokyklų tinklą ir viską ramiai sudėliojus gausis normali švietimo sistema. Pinigus iš kitų sričių atiminėti siūlo nesikeiksiu kokie žmonės, o inžineriniai sprendimai 90 atvejų iš 100 visada padeda apsaugoti gyvybes, sveikatą ir turtą.
Dabartinė Vilnius-Kaunas tikrai nėra perkrauta lyginant su Lenkijos ar Vokietijos keliais. Jei ne visada galima važiuoti 130 - tai nėra problema. Bent jau ne tokią kurią reiktų spręsti metant milijardus.
Gyvybes ir sveikatą geriau saugotų pavienių taškų sprendimas. Gariūnų mazgo sutvarkymas pavyzdžiui. Ir liktų pinigų n+k kitų eismo saugumo problemų išsprendimui kitur. Pavyzdžiui kai kurių mažesnių A* kelių perdarymui į 2+1 apkrautose atkarpose. Sakykim A4 ar A6.Paskutinis taisė mantasm; 2023.11.21, 11:22.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Nereikia. Visų dviejų lygių sankryžų perstatymas kainuotų nežmoniškus pinigus. Su minimaliai naudos. Daug geriau tuos pinigus išleist pvz švietimui.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąTaip, ten yra net du radarai (kitas - prie 34 ar 35 km).
Aiškus priešpriešinių srautų atskyrimas būtų kur kas labiau padėjęs išvengti nelaimės
Ten radarai, ar tik ženklai apie radarus? Nes man atrodo būtent pastarasis variantas. Nėra taip paprasta vidutinio greičio radarus pastatyti kur nori - jie turi būti tiksliai sukalibruoti, nes net poros metrų paklaida jau gali turėti reikšmės tikslumui. Abejoju, kad skiria tam resursus - būtų labai kvaila.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Yra ir ne užtrauktuko pavyzdžiai. A1 nusukimas į Gariūnus dabar dažnai stovi pirma eilė iki Maxima Bazės ar net dar toliau. O antra eile švilpia "elitas" ir be vargo sulenda ties pačiu nusukimu - vietos yra.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąTaip, ten yra net du radarai (kitas - prie 34 ar 35 km).
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Soprano Rodyti pranešimąPagal esamus didelius srautus gal jau reiktu galvoti apie kelio Vilnius -Kaunas platinimą iš dviejų juostu i tris vienoje pusėje ,nebūtu problemų ir su kelio remontu .
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąTeko Vokietijoje matyti mieste reguliuojamoje sankryžoje, kai buvo susiaurėjimas iš dviejų iki vienos eismo juostos. Per raudoną visi gražiai sustojo dviejose juostose, o užsidegus žaliam signalui užtrauktuko principu suvažinėjo į vieną juostą. Pas mus gi turbūt jau kilometrą dauguma stovėtų pirmoje juostoje, o esančius antroje užleistų tik tas kas nori, nors privalo praleisti pagal KET.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Wetaidas Rodyti pranešimąDar kažkuriuo metu uždėjo ženklą, kad vidutinio greičio matuoklis tuos 5km 50km/h
https://www.facebook.com/watch/?v=361456509692762
Deja, toje vietoje radaras nepadėjo.
https://www.delfi.lt/news/daily/crim....d?id=95041827
Aiškus priešpriešinių srautų atskyrimas būtų kur kas labiau padėjęs išvengti nelaimėsPaskutinis taisė Romas; 2023.11.20, 23:32.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Soprano Rodyti pranešimąPagal esamus didelius srautus gal jau reiktu galvoti apie kelio Vilnius -Kaunas platinimą iš dviejų juostu i tris vienoje pusėje ,nebūtu problemų ir su kelio remontu .
Bet gal pirma užbaigiame Via baltica ir A14 ir kai neturėsime kur pinigų dėti tada pradėsime fantazuoti.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Pagal esamus didelius srautus gal jau reiktu galvoti apie kelio Vilnius -Kaunas platinimą iš dviejų juostu i tris vienoje pusėje ,nebūtu problemų ir su kelio remontu .
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
Tai problemą "išspręsti" nedelsiant lengviausias būdas pastatyti ženklą. O dabar ramiai analizuokite ir teikite pasiūlymus.
TIkrai neįsivaizduojame, kaip gyvensime, praradę pusantros minutės laiko, sumažine greitį nuo 70 iki 50, 5km ruože. Kelionė truks ne valandą o valandą ir 1,5 min.
Tai labai aiškiai parodo LAKD deklaruojamus tikslus ir realų elgesį.
Galima prikrauti pilnus namus pinigų, palikti atviras duris, ir po to rėkauti piktinantis, kad aplink vieni vagys, nes išnešė viską per pusę valandos, o galima užrakinti duris ir fiziškai izoliuoti turtą nuo piktavalių.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
Tai problemą "išspręsti" nedelsiant lengviausias būdas pastatyti ženklą. O dabar ramiai analizuokite ir teikite pasiūlymus.
TIkrai neįsivaizduojame, kaip gyvensime, praradę pusantros minutės laiko, sumažine greitį nuo 70 iki 50, 5km ruože. Kelionė truks ne valandą o valandą ir 1,5 min.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąNa tai ką, tarpusavio kaltinimai aplaidumais be įsigilinimo baigėsi tuo, kad dabar prie 70 ribojimo dar pridėjo 50. Įsivaizduojat? 5km visi draugiškai važiuosim ant 50. O juk galima buvo ramiai išanalizuoti, pateikti siūlymus ką galima patobulinti.
TIkrai neįsivaizduojame, kaip gyvensime, praradę pusantros minutės laiko, sumažine greitį nuo 70 iki 50, 5km ruože. Kelionė truks ne valandą o valandą ir 1,5 min.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąNa tai ką, tarpusavio kaltinimai aplaidumais be įsigilinimo baigėsi tuo, kad dabar prie 70 ribojimo dar pridėjo 50. Įsivaizduojat? 5km visi draugiškai važiuosim ant 50. O juk galima buvo ramiai išanalizuoti, pateikti siūlymus ką galima patobulinti.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Na tai ką, tarpusavio kaltinimai aplaidumais be įsigilinimo baigėsi tuo, kad dabar prie 70 ribojimo dar pridėjo 50. Įsivaizduojat? 5km visi draugiškai važiuosim ant 50. O juk galima buvo ramiai išanalizuoti, pateikti siūlymus ką galima patobulinti.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
Tai akivaizdu, kad kelkraštis platesnis dešinėje pusėje, ten ir priparkavoPriekabą gal šiaip tempėsi, pamiršo atsikabinti
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Nitro Rodyti pranešimąO toks kelio darbų ženklinimas irgi atitinka teisės aktus?
Kiek pavažiavus už Grigiškių - rikiuojamės visi į kairę.
o už keliasdešimt metrų siurprizas - apgavom, kairėje kelio darbaiPriekabą gal šiaip tempėsi, pamiršo atsikabinti
Komentuoti:
-
Teko Vokietijoje matyti mieste reguliuojamoje sankryžoje, kai buvo susiaurėjimas iš dviejų iki vienos eismo juostos. Per raudoną visi gražiai sustojo dviejose juostose, o užsidegus žaliam signalui užtrauktuko principu suvažinėjo į vieną juostą. Pas mus gi turbūt jau kilometrą dauguma stovėtų pirmoje juostoje, o esančius antroje užleistų tik tas kas nori, nors privalo praleisti pagal KET.
- 4 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: