Vakar buvo užbaigti darbai ruože ir panaikinti persirikiavimai į priešpriešinę pusę. Ryte važiuoju - 70 ribojimas likęs, geltonos linijos likę, gairės nukeltos. Vienas važiuoja kelkraščiu pagal geltonas linijas, kitas kažkur tarp 3 ir 4 juostų.
Vakar vienas ruožo pradžioj pradėjo važiuot kelkraščiu, bet po keletos sekundžių dasiprotėjo ir grįžo į 1 juostą. Kitas ruožo viduryje mane, važiuojanį 1 juosta, "aplenkė" kelkraščiu
Problemos tokios:
1. Baltos linijos ryškesnės ir atspindi šviesą. Po saulėlydžio geltonos vos įžiūrimos.
2. Iš 2+2 pereina í 3+1. T.y. Nuo Vilniaus lieka 1 juosta, í Vilnių - 3 juostos. Iš jų 1 iš Vilniaus, 2 priešpriešais.
Daug kartu stebėtas scenarijus. Nuo Vilniaus visi susirikiuoja dešiniau, sulėtina ir tada viskas ok. Trukmė 1-2-3 min. Po jų atsiranda kažkas kas nori varyt antrąja nuo Vilniaus. Jis turi persirikiuoti per žalią veją.
Avarijos scenarijus. Nuo Vilniaus tris minutes visi susirikiuoja í pirmą juostą. Í Vilnių važiuoja, dvi juostos, staiga kažkokios geltonos linijos. Bet niekas priešpriešais neatvaro. Visi persirikiuoja pagal geltonas, bet ten reikia varyt per akmenis ir “tarkuota” kraštinę linij. Todėl, nesant mašinų priešpriešais, visi nuo geltonų grįžta prie baltų.
ir staiga, kaźkas po 3 min periodo nebuvimo - kaźkas iš Vilniaus persirikiuoja. Kerta źalià zonà. Ir iššoka prieš í Vilniu
ú. O šitie jau pagal baltas varo, o ne geltonas.
Nes toks tikslas važiavimo - kad kažkur nuvažiuoti, reikia pagreitėti.
Ar sakai važiuojant 50 ar 30 pradės geriau matytis geltonos juostos iš po sniego?
Tai kur greitis sumažintas iki 70 ir srautai nukreipti į vieną pusę, esant itin blogoms sąlygoms kaip teigi (smūgis), tu dar padidini greitį? Ir dar kažkam į akis nori pažiūrėti? Čia gal tau kažkas norėtų pažiūrėti į akis ir pasukinėti pirštą prie smilkinio
Taip sutinku, kad ženklinimas netinkamas, ar atitvarų trūksta, bet tokiomis sąlygomis vistiek viršyti greitį, nes nu gi ne, ženklai nesudėti kas 30 metrų, pas mane gi žuvytės atmintis, jau už 2 sekundžių pamiršau, kad buvo ženklas...
Nes autostradoje tikiesi stovinčios kliūties, o ne atlekiančios priešprieša. Tik visiškas kabinetinis imbicilas gali tikėtis, kad visi tiksliai numatuos tuos jų ženklo metrus kiek galioja 70 ir kiek dvipusis eismas. Dauguma pavažiuos puskilometrį 70 ir grįš prie autostrados rėžimo, dėl nepakankamo ženklinimo.
Norėčaiu šiandiena- tokiomis snygio sąlygomis pažiūrėt į akis tiem LAKD kabinetiniams durneliams kurie tik atsirašinėt moka. Kaip dabar eismas vyktų tomis "pakankamomo žymėjimo" sąlygomis. Varai kad ir 80 ir staga iš priekio iš pūgos už 100m išnyra kažkas ant 70 jokių geltonų linijų po sniegu tu aišku nematai
Kad ir negražu burnoti prieš kolegas, bet dėl ženklinimo tvarkos tenka priimti vairuotojų poziciją. Vakar buvo užbaigti darbai ruože ir panaikinti persirikiavimai į priešpriešinę pusę. Ryte važiuoju - 70 ribojimas likęs, geltonos linijos likę, gairės nukeltos. Vienas važiuoja kelkraščiu pagal geltonas linijas, kitas kažkur tarp 3 ir 4 juostų. Pats pasirinkau saugiausią variantą - pirmą juostą
Norėčaiu šiandiena- tokiomis snygio sąlygomis pažiūrėt į akis tiem LAKD kabinetiniams durneliams kurie tik atsirašinėt moka. Kaip dabar eismas vyktų tomis "pakankamomo žymėjimo" sąlygomis. Varai kad ir 80 ir staga iš priekio iš pūgos už 100m išnyra kažkas ant 70 jokių geltonų linijų po sniegu tu aišku nematai
Kad ir negražu burnoti prieš kolegas, bet dėl ženklinimo tvarkos tenka priimti vairuotojų poziciją. Vakar buvo užbaigti darbai ruože ir panaikinti persirikiavimai į priešpriešinę pusę. Ryte važiuoju - 70 ribojimas likęs, geltonos linijos likę, gairės nukeltos. Vienas važiuoja kelkraščiu pagal geltonas linijas, kitas kažkur tarp 3 ir 4 juostų. Pats pasirinkau saugiausią variantą - pirmą juostą
Nu nežinau nežinau. Kai tenka važiuoti į Kauną tai nesakyčiau, kad eismo ten mažai. Tikrai jau Lenkija, nu bet dar ne Vokietija.Plius jeigu ties trečią juostą, tai tikrai ne milijardus ten mes. Prisimenant kiek metų keliams yra nedamokėta ir nustekenta, tai kažkiek ir skolos gražinimas nepakenktų. Paskui taisyti bus brangiau. Akivaizdžiai matom kiek kainuoja atstatyti nustekentą kariuomenę.
Nebent Lenkija šiaurinės-rytinėje dalyje. Prie Varšuvos daug daugiau eismo ką ir rodo skaičiai. Pietuose vizualiai sakyčiau dar daugiau. Tiesa, ten daug nedadarytų senų autostradų (pvz Vroclavas - Vokietija), dėl to gal tik atrodo, kad daug eismo.
Mūsų A1 atveju reikėtų perstatyti daugumą dviejų lygių sankryžų ir berods du geležinkelio viadukus. Vievio atveju išpirkinėt krūvas užstatytos žemės. Grigiškėse platinti irgi būtų labai įdomu. Nėra prasmės daryt trijų juostų, jei vistiek viskas atsiremia į butelio kakliuką.
Nu nežinau nežinau. Kai tenka važiuoti į Kauną tai nesakyčiau, kad eismo ten mažai. Tikrai jau Lenkija, nu bet dar ne Vokietija.Plius jeigu ties trečią juostą, tai tikrai ne milijardus ten mes. Prisimenant kiek metų keliams yra nedamokėta ir nustekenta, tai kažkiek ir skolos gražinimas nepakenktų. Paskui taisyti bus brangiau. Akivaizdžiai matom kiek kainuoja atstatyti nustekentą kariuomenę.
Aš prieš pora puslapių rodžiau skaičius A1 vs Varšuvos - Lodžės autostrados, kur žada platinti iki 3. Tai mes nuo tos autostrados du kartus atsiliekame. Kitaip tariant, plėsti realiai jokio poreikio nėra, nebent atskiras atkarpas.
Trečios juostos tiesimas ir būtų „atiminėjimas iš kitų sričių“. Arba tvarkymas vieno vienintelio kelio kokius 10 metų.
Dabartinė Vilnius-Kaunas tikrai nėra perkrauta lyginant su Lenkijos ar Vokietijos keliais. Jei ne visada galima važiuoti 130 - tai nėra problema. Bent jau ne tokią kurią reiktų spręsti metant milijardus.
Gyvybes ir sveikatą geriau saugotų pavienių taškų sprendimas. Gariūnų mazgo sutvarkymas pavyzdžiui. Ir liktų pinigų n+k kitų eismo saugumo problemų išsprendimui kitur. Pavyzdžiui kai kurių mažesnių A* kelių perdarymui į 2+1 apkrautose atkarpose. Sakykim A4 ar A6.
Nu nežinau nežinau. Kai tenka važiuoti į Kauną tai nesakyčiau, kad eismo ten mažai. Tikrai jau Lenkija, nu bet dar ne Vokietija.Plius jeigu ties trečią juostą, tai tikrai ne milijardus ten mes. Prisimenant kiek metų keliams yra nedamokėta ir nustekenta, tai kažkiek ir skolos gražinimas nepakenktų. Paskui taisyti bus brangiau. Akivaizdžiai matom kiek kainuoja atstatyti nustekentą kariuomenę.
Švietimui pinigų išleidžiama daugiau europos vidurkio. Švietimo pinigus reikia elementariai sutvarkyti. Perimti iš savivaldybių į nacionalinį lygmenį mokyklų tinklą ir viską ramiai sudėliojus gausis normali švietimo sistema. Pinigus iš kitų sričių atiminėti siūlo nesikeiksiu kokie žmonės, o inžineriniai sprendimai 90 atvejų iš 100 visada padeda apsaugoti gyvybes, sveikatą ir turtą.
Trečios juostos tiesimas ir būtų „atiminėjimas iš kitų sričių“. Arba tvarkymas vieno vienintelio kelio kokius 10 metų.
Dabartinė Vilnius-Kaunas tikrai nėra perkrauta lyginant su Lenkijos ar Vokietijos keliais. Jei ne visada galima važiuoti 130 - tai nėra problema. Bent jau ne tokią kurią reiktų spręsti metant milijardus.
Gyvybes ir sveikatą geriau saugotų pavienių taškų sprendimas. Gariūnų mazgo sutvarkymas pavyzdžiui. Ir liktų pinigų n+k kitų eismo saugumo problemų išsprendimui kitur. Pavyzdžiui kai kurių mažesnių A* kelių perdarymui į 2+1 apkrautose atkarpose. Sakykim A4 ar A6.
Nereikia. Visų dviejų lygių sankryžų perstatymas kainuotų nežmoniškus pinigus. Su minimaliai naudos. Daug geriau tuos pinigus išleist pvz švietimui.
Švietimui pinigų išleidžiama daugiau europos vidurkio. Švietimo pinigus reikia elementariai sutvarkyti. Perimti iš savivaldybių į nacionalinį lygmenį mokyklų tinklą ir viską ramiai sudėliojus gausis normali švietimo sistema. Pinigus iš kitų sričių atiminėti siūlo nesikeiksiu kokie žmonės, o inžineriniai sprendimai 90 atvejų iš 100 visada padeda apsaugoti gyvybes, sveikatą ir turtą.
Taip, ten yra net du radarai (kitas - prie 34 ar 35 km).
Aiškus priešpriešinių srautų atskyrimas būtų kur kas labiau padėjęs išvengti nelaimės
Ten radarai, ar tik ženklai apie radarus? Nes man atrodo būtent pastarasis variantas. Nėra taip paprasta vidutinio greičio radarus pastatyti kur nori - jie turi būti tiksliai sukalibruoti, nes net poros metrų paklaida jau gali turėti reikšmės tikslumui. Abejoju, kad skiria tam resursus - būtų labai kvaila.
Yra ir ne užtrauktuko pavyzdžiai. A1 nusukimas į Gariūnus dabar dažnai stovi pirma eilė iki Maxima Bazės ar net dar toliau. O antra eile švilpia "elitas" ir be vargo sulenda ties pačiu nusukimu - vietos yra.
Taip, ten yra net du radarai (kitas - prie 34 ar 35 km).
Nelabai tas radaro ženklas veikia. Šio ryto vaizdas: privažiuoju ruožą, nusimetu iki 50 pagal GPS ir matau per galinio vaizdo veidrodėlį sparčiai artėjančias šviesas, tada staigus manevras, apvažiavimas antra juosta dvigubai didesniu greičiu, o po kelių šimtų metrų, matyt supratus, kad kažkas ne taip, užmynimas ant stabdžio. Po to greičiai vėl didėja, o kažkur viduryje atkarpos net mačiau kažką mirksint šviesomis, kad praleistų
Pagal esamus didelius srautus gal jau reiktu galvoti apie kelio Vilnius -Kaunas platinimą iš dviejų juostu i tris vienoje pusėje ,nebūtu problemų ir su kelio remontu .
Nereikia. Visų dviejų lygių sankryžų perstatymas kainuotų nežmoniškus pinigus. Su minimaliai naudos. Daug geriau tuos pinigus išleist pvz švietimui.
Teko Vokietijoje matyti mieste reguliuojamoje sankryžoje, kai buvo susiaurėjimas iš dviejų iki vienos eismo juostos. Per raudoną visi gražiai sustojo dviejose juostose, o užsidegus žaliam signalui užtrauktuko principu suvažinėjo į vieną juostą. Pas mus gi turbūt jau kilometrą dauguma stovėtų pirmoje juostoje, o esančius antroje užleistų tik tas kas nori, nors privalo praleisti pagal KET.
nū kad ne, pas mus greičiau juda ta juosta, kurioje yra kliūtis, nes iš antros į pirmą sulenda ne tik pačiam susiaurėjime užtrauktuko principu, bet ir dar neprivažiavę.
Pagal esamus didelius srautus gal jau reiktu galvoti apie kelio Vilnius -Kaunas platinimą iš dviejų juostu i tris vienoje pusėje ,nebūtu problemų ir su kelio remontu .
Of course Captain Obvious ! Pinigai ant medžių auga arba galima iš balos pasemti.
Bet gal pirma užbaigiame Via baltica ir A14 ir kai neturėsime kur pinigų dėti tada pradėsime fantazuoti.
Komentuoti: