Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Vilnius - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Maalinauskas
    replied
    Parašė geriantis Rodyti pranešimą

    Nu nežinau nežinau. Kai tenka važiuoti į Kauną tai nesakyčiau, kad eismo ten mažai. Tikrai jau Lenkija, nu bet dar ne Vokietija.Plius jeigu ties trečią juostą, tai tikrai ne milijardus ten mes. Prisimenant kiek metų keliams yra nedamokėta ir nustekenta, tai kažkiek ir skolos gražinimas nepakenktų. Paskui taisyti bus brangiau. Akivaizdžiai matom kiek kainuoja atstatyti nustekentą kariuomenę.
    Aš prieš pora puslapių rodžiau skaičius A1 vs Varšuvos - Lodžės autostrados, kur žada platinti iki 3. Tai mes nuo tos autostrados du kartus atsiliekame. Kitaip tariant, plėsti realiai jokio poreikio nėra, nebent atskiras atkarpas.

    Click image for larger version

Name:	Screenshot 2023-11-21 125103.jpg
Views:	752
Size:	43,9 kB
ID:	2091557

    Komentuoti:


  • geriantis
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Trečios juostos tiesimas ir būtų „atiminėjimas iš kitų sričių“. Arba tvarkymas vieno vienintelio kelio kokius 10 metų.

    Dabartinė Vilnius-Kaunas tikrai nėra perkrauta lyginant su Lenkijos ar Vokietijos keliais. Jei ne visada galima važiuoti 130 - tai nėra problema. Bent jau ne tokią kurią reiktų spręsti metant milijardus.

    Gyvybes ir sveikatą geriau saugotų pavienių taškų sprendimas. Gariūnų mazgo sutvarkymas pavyzdžiui. Ir liktų pinigų n+k kitų eismo saugumo problemų išsprendimui kitur. Pavyzdžiui kai kurių mažesnių A* kelių perdarymui į 2+1 apkrautose atkarpose. Sakykim A4 ar A6.
    Nu nežinau nežinau. Kai tenka važiuoti į Kauną tai nesakyčiau, kad eismo ten mažai. Tikrai jau Lenkija, nu bet dar ne Vokietija.Plius jeigu ties trečią juostą, tai tikrai ne milijardus ten mes. Prisimenant kiek metų keliams yra nedamokėta ir nustekenta, tai kažkiek ir skolos gražinimas nepakenktų. Paskui taisyti bus brangiau. Akivaizdžiai matom kiek kainuoja atstatyti nustekentą kariuomenę.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė geriantis Rodyti pranešimą
    Švietimui pinigų išleidžiama daugiau europos vidurkio. Švietimo pinigus reikia elementariai sutvarkyti. Perimti iš savivaldybių į nacionalinį lygmenį mokyklų tinklą ir viską ramiai sudėliojus gausis normali švietimo sistema. Pinigus iš kitų sričių atiminėti siūlo nesikeiksiu kokie žmonės, o inžineriniai sprendimai 90 atvejų iš 100 visada padeda apsaugoti gyvybes, sveikatą ir turtą.
    Trečios juostos tiesimas ir būtų „atiminėjimas iš kitų sričių“. Arba tvarkymas vieno vienintelio kelio kokius 10 metų.

    Dabartinė Vilnius-Kaunas tikrai nėra perkrauta lyginant su Lenkijos ar Vokietijos keliais. Jei ne visada galima važiuoti 130 - tai nėra problema. Bent jau ne tokią kurią reiktų spręsti metant milijardus.

    Gyvybes ir sveikatą geriau saugotų pavienių taškų sprendimas. Gariūnų mazgo sutvarkymas pavyzdžiui. Ir liktų pinigų n+k kitų eismo saugumo problemų išsprendimui kitur. Pavyzdžiui kai kurių mažesnių A* kelių perdarymui į 2+1 apkrautose atkarpose. Sakykim A4 ar A6.
    Paskutinis taisė mantasm; 2023.11.21, 11:22.

    Komentuoti:


  • geriantis
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Nereikia. Visų dviejų lygių sankryžų perstatymas kainuotų nežmoniškus pinigus. Su minimaliai naudos. Daug geriau tuos pinigus išleist pvz švietimui.
    Švietimui pinigų išleidžiama daugiau europos vidurkio. Švietimo pinigus reikia elementariai sutvarkyti. Perimti iš savivaldybių į nacionalinį lygmenį mokyklų tinklą ir viską ramiai sudėliojus gausis normali švietimo sistema. Pinigus iš kitų sričių atiminėti siūlo nesikeiksiu kokie žmonės, o inžineriniai sprendimai 90 atvejų iš 100 visada padeda apsaugoti gyvybes, sveikatą ir turtą.

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Taip, ten yra net du radarai (kitas - prie 34 ar 35 km).

    Aiškus priešpriešinių srautų atskyrimas būtų kur kas labiau padėjęs išvengti nelaimės

    Ten radarai, ar tik ženklai apie radarus? Nes man atrodo būtent pastarasis variantas. Nėra taip paprasta vidutinio greičio radarus pastatyti kur nori - jie turi būti tiksliai sukalibruoti, nes net poros metrų paklaida jau gali turėti reikšmės tikslumui. Abejoju, kad skiria tam resursus - būtų labai kvaila.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Yra ir ne užtrauktuko pavyzdžiai. A1 nusukimas į Gariūnus dabar dažnai stovi pirma eilė iki Maxima Bazės ar net dar toliau. O antra eile švilpia "elitas" ir be vargo sulenda ties pačiu nusukimu - vietos yra.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Taip, ten yra net du radarai (kitas - prie 34 ar 35 km).
    Nelabai tas radaro ženklas veikia. Šio ryto vaizdas: privažiuoju ruožą, nusimetu iki 50 pagal GPS ir matau per galinio vaizdo veidrodėlį sparčiai artėjančias šviesas, tada staigus manevras, apvažiavimas antra juosta dvigubai didesniu greičiu, o po kelių šimtų metrų, matyt supratus, kad kažkas ne taip, užmynimas ant stabdžio. Po to greičiai vėl didėja, o kažkur viduryje atkarpos net mačiau kažką mirksint šviesomis, kad praleistų

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Soprano Rodyti pranešimą
    Pagal esamus didelius srautus gal jau reiktu galvoti apie kelio Vilnius -Kaunas platinimą iš dviejų juostu i tris vienoje pusėje ,nebūtu problemų ir su kelio remontu .
    Nereikia. Visų dviejų lygių sankryžų perstatymas kainuotų nežmoniškus pinigus. Su minimaliai naudos. Daug geriau tuos pinigus išleist pvz švietimui.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Teko Vokietijoje matyti mieste reguliuojamoje sankryžoje, kai buvo susiaurėjimas iš dviejų iki vienos eismo juostos. Per raudoną visi gražiai sustojo dviejose juostose, o užsidegus žaliam signalui užtrauktuko principu suvažinėjo į vieną juostą. Pas mus gi turbūt jau kilometrą dauguma stovėtų pirmoje juostoje, o esančius antroje užleistų tik tas kas nori, nors privalo praleisti pagal KET.
    nū kad ne, pas mus greičiau juda ta juosta, kurioje yra kliūtis, nes iš antros į pirmą sulenda ne tik pačiam susiaurėjime užtrauktuko principu, bet ir dar neprivažiavę.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Wetaidas Rodyti pranešimą
    Dar kažkuriuo metu uždėjo ženklą, kad vidutinio greičio matuoklis tuos 5km 50km/h
    Taip, ten yra net du radarai (kitas - prie 34 ar 35 km).

    https://www.facebook.com/watch/?v=361456509692762

    Deja, toje vietoje radaras nepadėjo.

    https://www.delfi.lt/news/daily/crim....d?id=95041827

    Aiškus priešpriešinių srautų atskyrimas būtų kur kas labiau padėjęs išvengti nelaimės
    Paskutinis taisė Romas; 2023.11.20, 23:32.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė Soprano Rodyti pranešimą
    Pagal esamus didelius srautus gal jau reiktu galvoti apie kelio Vilnius -Kaunas platinimą iš dviejų juostu i tris vienoje pusėje ,nebūtu problemų ir su kelio remontu .
    Of course Captain Obvious ! Pinigai ant medžių auga arba galima iš balos pasemti.
    Bet gal pirma užbaigiame Via baltica ir A14 ir kai neturėsime kur pinigų dėti tada pradėsime fantazuoti.

    Komentuoti:


  • Soprano
    replied
    Pagal esamus didelius srautus gal jau reiktu galvoti apie kelio Vilnius -Kaunas platinimą iš dviejų juostu i tris vienoje pusėje ,nebūtu problemų ir su kelio remontu .

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    Tai problemą "išspręsti" nedelsiant lengviausias būdas pastatyti ženklą. O dabar ramiai analizuokite ir teikite pasiūlymus.
    TIkrai neįsivaizduojame, kaip gyvensime, praradę pusantros minutės laiko, sumažine greitį nuo 70 iki 50, 5km ruože. Kelionė truks ne valandą o valandą ir 1,5 min.
    O kiek laiko reikia pastatyti kuoliukus, atskiriančius priešpriešinius srautus? Na taip, biški ilgiau, nei dadėti 2 ženklus 50kmh.

    Tai labai aiškiai parodo LAKD deklaruojamus tikslus ir realų elgesį.

    Galima prikrauti pilnus namus pinigų, palikti atviras duris, ir po to rėkauti piktinantis, kad aplink vieni vagys, nes išnešė viską per pusę valandos, o galima užrakinti duris ir fiziškai izoliuoti turtą nuo piktavalių.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    Tai problemą "išspręsti" nedelsiant lengviausias būdas pastatyti ženklą. O dabar ramiai analizuokite ir teikite pasiūlymus.
    TIkrai neįsivaizduojame, kaip gyvensime, praradę pusantros minutės laiko, sumažine greitį nuo 70 iki 50, 5km ruože. Kelionė truks ne valandą o valandą ir 1,5 min.
    Problema ne tame, kiek ten laiko užtruks, o kad ruožas ilgas ir kantrybės ne visiems užtenka laikytis ribojimo. Sumažinus leistiną, tik dar labiau išauga greičių skirtumas. Tuomet jau ne tik priešpriešinis, bet ir galinis kontaktas gali turėti rimtų pasekmių. Pradžiai gal būt gerai tuos papildomus ženklus išmėtyt kas 1km, kaip ir priklauso pagal schemą, kad primint apie greičio ribojimą, nes šita smulkmena visad pamirštama. Taip pat visi ženklai apie greitėjimo-lėtėjimo juostas palikti, nors juostų tai nebėra...

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
    Na tai ką, tarpusavio kaltinimai aplaidumais be įsigilinimo baigėsi tuo, kad dabar prie 70 ribojimo dar pridėjo 50. Įsivaizduojat? 5km visi draugiškai važiuosim ant 50. O juk galima buvo ramiai išanalizuoti, pateikti siūlymus ką galima patobulinti.
    Tai problemą "išspręsti" nedelsiant lengviausias būdas pastatyti ženklą. O dabar ramiai analizuokite ir teikite pasiūlymus.
    TIkrai neįsivaizduojame, kaip gyvensime, praradę pusantros minutės laiko, sumažine greitį nuo 70 iki 50, 5km ruože. Kelionė truks ne valandą o valandą ir 1,5 min.

    Komentuoti:


  • Wetaidas
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
    Na tai ką, tarpusavio kaltinimai aplaidumais be įsigilinimo baigėsi tuo, kad dabar prie 70 ribojimo dar pridėjo 50. Įsivaizduojat? 5km visi draugiškai važiuosim ant 50. O juk galima buvo ramiai išanalizuoti, pateikti siūlymus ką galima patobulinti.
    Dar kažkuriuo metu uždėjo ženklą, kad vidutinio greičio matuoklis tuos 5km 50km/h

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Na tai ką, tarpusavio kaltinimai aplaidumais be įsigilinimo baigėsi tuo, kad dabar prie 70 ribojimo dar pridėjo 50. Įsivaizduojat? 5km visi draugiškai važiuosim ant 50. O juk galima buvo ramiai išanalizuoti, pateikti siūlymus ką galima patobulinti.

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

    Tai akivaizdu, kad kelkraštis platesnis dešinėje pusėje, ten ir priparkavo Priekabą gal šiaip tempėsi, pamiršo atsikabinti
    Čia gal labiau tinka komentaras "kokį ženklą turi, tokį ir stato"

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė Nitro Rodyti pranešimą
    O toks kelio darbų ženklinimas irgi atitinka teisės aktus?

    Kiek pavažiavus už Grigiškių - rikiuojamės visi į kairę.

    o už keliasdešimt metrų siurprizas - apgavom, kairėje kelio darbai
    Tai akivaizdu, kad kelkraštis platesnis dešinėje pusėje, ten ir priparkavo Priekabą gal šiaip tempėsi, pamiršo atsikabinti

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Teko Vokietijoje matyti mieste reguliuojamoje sankryžoje, kai buvo susiaurėjimas iš dviejų iki vienos eismo juostos. Per raudoną visi gražiai sustojo dviejose juostose, o užsidegus žaliam signalui užtrauktuko principu suvažinėjo į vieną juostą. Pas mus gi turbūt jau kilometrą dauguma stovėtų pirmoje juostoje, o esančius antroje užleistų tik tas kas nori, nors privalo praleisti pagal KET.

    Komentuoti:

Working...
X