Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Vilnius - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Sula
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Tik tie ruožai, kurie kapitaliai remontuoti per paskutinius 10 ar 15 metų, turi įrengtus normalius pagrindus, nes buvo tvarkoma iš pagrindų. Visur kitur reikalingi kapitaliniai remontai ir naujos konstrukcijos įrengimai, nes ne tik viršutinis sluoksnis susidėvėjęs, bet atsiradusios deformacijos dėl prastų pagrindų. Čia tik po to jau bus galima kas kokius 20 metų atnaujinti dėvimą sluoksnį, o dabar reikia rimtesnių darbų.
    Gal yra duomenys, kuriems ruožams nereikia kapitalinio remonto?
    Pati magstralės pradžia ties Maxima Baze yra prastos buklės, viaduką per geležinkelį irgi žymėjo kaip avarinės buklės, bet taip ir paliko iš esmės nieko nepadarę: https://maps.app.goo.gl/2FovWhb8fPekmup87
    Nor įvažiavimams "į niekur" pinigų užteko: https://maps.app.goo.gl/tq8WtZRK4Tg4K73L6

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė booraz Rodyti pranešimą
    Galėtų pertiesti tiktai pačią juostą, o ne nuo pagrindų taisyti. 4% viso kelio pločio, tai galėtų 12% pirmos juostos sutvarkyti per vienus metus. O gal dar daugiau, kai pagrindų neperkasi.
    Tik tie ruožai, kurie kapitaliai remontuoti per paskutinius 10 ar 15 metų, turi įrengtus normalius pagrindus, nes buvo tvarkoma iš pagrindų. Visur kitur reikalingi kapitaliniai remontai ir naujos konstrukcijos įrengimai, nes ne tik viršutinis sluoksnis susidėvėjęs, bet atsiradusios deformacijos dėl prastų pagrindų. Čia tik po to jau bus galima kas kokius 20 metų atnaujinti dėvimą sluoksnį, o dabar reikia rimtesnių darbų.

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    LRT.lt 2024.07.31
    Įsibėgėja darbai kelyje Vilnius–Kaunas
    Eismo info buvo nurodyta, kad nuo Paparčių iki Sausinės remontas truks iki 2024-07-31, dabar jau "rugsėjo mėn..."

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Galėtų pertiesti tiktai pačią juostą, o ne nuo pagrindų taisyti. 4% viso kelio pločio, tai galėtų 12% pirmos juostos sutvarkyti per vienus metus. O gal dar daugiau, kai pagrindų neperkasi.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Skelbiasi jog vykdomi rekordinės apimties darbai, tačiau jeigu žiūrint vien A1 kelią, tai sudaro vos apie 4 proc. viso kelio ilgio. Subjektyviai įvertinus, kad turbūt 50 proc. kelio būklė yra bloga arba labai bloga ir besiprašanti remonto/rekonstrukcijos, tai nesunkiai pamatytume, kad net tokiais rekordiniais tempais atnaujinti kelią neužteks dešimtmečio. Jau nekalbant, kad per tą dešimtmetį reikės jau atnaujinti ne 50 proc., o visus 70 proc. kelio.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    LRT.lt 2024.07.31
    Įsibėgėja darbai kelyje Vilnius–Kaunas
    Šiuo metu remonto darbai kelyje Vilnius–Kaunas vyksta keliuose skirtinguose ruožuose, kurių bendras ilgis siekia 23 km. Rugsėjo mėn. darbus baigti ir eismui atidaryti ketinama atkarpą nuo Paparčių iki Sausinės (važiuojant nuo pajūrio Vilniaus kryptimi) – iš viso 4,3 km.
    Lapkričio mėn. planuojama baigti daugiau nei 5 km atkarpą nuo Grabučiškių iki Neveronių (važiuojant nuo pajūrio Vilniaus kryptimi). Lapkričio vid. suplanuota baigti ir paskutiniąją 3,9 km atkarpą nuo Žiežmarių link Elektrėnų (važiuojant nuo pajūrio link Vilniaus). Ilgiausia, 10 km atkarpa, nuo Antakalnio iki Rumšiškių (važiuojant iš Vilniaus link pajūrio), bus baigta spalio pabaigoje.

    Nuo Vilniaus link Klaipėdos ties Grabučiškėmis (nuo 83,4 km iki 87,1 km) jau įrengtas asfalto pagrindo sluoksnis. Kelio atkarpoje ties Karčiupio gyvenviete (nuo 87,6 km iki 89 km) visi pagrindiniai darbai baigti, naujas kelias nutiestas, šiuo metu atliekami naujos kelio dangos laboratoriniai tyrimai, ruošiamasi pradėti kelio ženklinimo darbus. Kauno prieigose (ruože nuo 94,3 km iki 95,3 km) atliekama kelio rekonstrukcija – įrengiama kelio sankasa, netrukus bus pradėti vandens drenažo sistemos įrengimo darbai.
    Kryptimi nuo Klaipėdos link Vilniaus, ties Bačkonimis, pradedama rengti kelio dangos konstrukcija, o nuo Bačkonių iki Žiežmarių konstrukcijos darbai jau įpusėjo. (...)

    Vykstant automagistralės Vilnius–Kaunas–Klaipėda atnaujinimo darbams, visuose ruožuose eismas yra kreipiamas į kitą kelio pusę bei vyksta 4 eismo juostomis, taip užtikrinant kuo didesnį transporto priemonių pralaidumą.

    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...-iki-lapkricio

    Komentuoti:


  • mr_miegas
    replied
    Parašė Bmweda Rodyti pranešimą

    O tai nebuvau gavęs atsakymo, kad valink iš čia? Dar kartą rašei?
    buvau ir labai gerai gavosi, kad neseniai atnaujino juodu demiu zemelapi, kuriame sita vieta ir yra. Parasiau antra laiska, su papildomais argumentais ir tada po menesiuko jau grizo su veiksmais.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Yra atkarpomis ties stačiais šlaitais. Kur šlaitas status ir aukštas, kad išvengti šlaito ardymo, būna įrengiami lietaus surinkimo trapai, o tokiu atveju reikia ir bortų. Taip ir šiuo atveju, nebus ilga atkarpa su tais bortais.

    Komentuoti:


  • Bmweda
    replied
    Vln-Klp yra kur bordiūrai apskritai?

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
    Ties Bačkonimis deda betoninius bordiūrus. Naujovė? Kokiu tikslu?
    Visus granitinius Vilnuje išnaudojo.

    Komentuoti:


  • Bmweda
    replied
    Ties Bačkonimis deda betoninius bordiūrus. Naujovė? Kokiu tikslu?

    Komentuoti:


  • Bmweda
    replied
    Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą

    istorijos tesinys. Gavau atsakyma, kad mano pasiulymai isnagrineti ir siuo metu analizuojama 2 variantai sankryzos tvarkymo. Vienas variantas yra paruostas Transporto kompetencijų agentūros, kuriam truksta tam tikru atsakymu is VMS, kitas variantas, paciu LAKD (panasus i tai ka forume siulom) siuo metu vertinamas jau projektuotoju.

    Panasu, kad nebus palikta likimo valiai sita vieta.
    O tai nebuvau gavęs atsakymo, kad valink iš čia? Dar kartą rašei?

    Komentuoti:


  • mr_miegas
    replied
    Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą

    parasiau LAKD del sito Gavau atsakyma toki daug maz: valink is cia, nieko mes nedarysim:
    istorijos tesinys. Gavau atsakyma, kad mano pasiulymai isnagrineti ir siuo metu analizuojama 2 variantai sankryzos tvarkymo. Vienas variantas yra paruostas Transporto kompetencijų agentūros, kuriam truksta tam tikru atsakymu is VMS, kitas variantas, paciu LAKD (panasus i tai ka forume siulom) siuo metu vertinamas jau projektuotoju.

    Panasu, kad nebus palikta likimo valiai sita vieta.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė drulia Rodyti pranešimą

    Paskaičiavau, aš realybėje tik tą vietą ir mačiau važiuojant nuo Kauno. Ir jau kraipiau galvą kaip čia yra, kad reiks dar kilometrą ar daugiau nusukus važiuoti tuo privažiujamuoju keliu kol susilies su A6, o čia pasirodo dar ir iki nusukimo reikės vilktis ir stumdytis su kitu vietiniu transportu! Proto bokštai, ne kitaip. Gerai, kad ten nedaug nusukinėjančių, o dar ir dalis eismo matyt galės ankščiau link LEZ nusukt.
    Aš žiūriu optimistiškai, nes pralaidumas ir greitis nėra tas pats, ypač kai visi važiuotojai į LEZ/prekybos centrą vis tiek turėtų kažkur dėtis.

    Komentuoti:


  • drulia
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    Tu paskaičiavai jog į tą „belekokį ilgį“ dar įeina toks pat 50 keliukas jau nuvažiavus rampa į Jonavą nuo Urban Hubo iki pat žuvies rūkyklos?
    Paskaičiavau, aš realybėje tik tą vietą ir mačiau važiuojant nuo Kauno. Ir jau kraipiau galvą kaip čia yra, kad reiks dar kilometrą ar daugiau nusukus važiuoti tuo privažiujamuoju keliu kol susilies su A6, o čia pasirodo dar ir iki nusukimo reikės vilktis ir stumdytis su kitu vietiniu transportu! Proto bokštai, ne kitaip. Gerai, kad ten nedaug nusukinėjančių, o dar ir dalis eismo matyt galės ankščiau link LEZ nusukt.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė drulia Rodyti pranešimą

    Sunku patikèti, kad tokia pieva ten daro su keliais, nusukimas link Jonavos dabar principe 50 km/h bus ir dar belenkokio ilgio. Stebina mane tokie sprendimai.
    Tu paskaičiavai jog į tą „belekokį ilgį“ dar įeina toks pat 50 keliukas jau nuvažiavus rampa į Jonavą nuo Urban Hubo iki pat žuvies rūkyklos? Iš viso apie 1,9 km gaunasi
    Paskutinis taisė Savitarnos kasa; 2024.05.24, 08:37.

    Komentuoti:


  • drulia
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Ten įrenginėja papildomą atskirtą juostą įvažiavimui į degalinę, HUB'ą ir link Jonavos.

    Labai geras vieno iš forumiečių žemėlapis su brėžiniais:
    https://arcg.is/1unajP
    Sunku patikèti, kad tokia pieva ten daro su keliais, nusukimas link Jonavos dabar principe 50 km/h bus ir dar belenkokio ilgio. Stebina mane tokie sprendimai.

    Komentuoti:


  • iPhone
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Ten įrenginėja papildomą atskirtą juostą įvažiavimui į degalinę, HUB'ą ir link Jonavos.

    Labai geras vieno iš forumiečių žemėlapis su brėžiniais:
    https://arcg.is/1unajP
    Ačiū už nuorodą.
    Kaip suprantu iš Jėgainės gatvės išvažiuoti į autostradą nebus galima.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė iPhone Rodyti pranešimą
    Gal žinote kokie darbai vyksta A1 kelyje prie Kauno važiuojant nuo Vilniaus ties Orlen degaline?
    Gal ruošiamas išvažiavimas - jungiamasis kelias iš LEZ teritorijos? Ar čia darbai susiję su Hubu?
    Ten įrenginėja papildomą atskirtą juostą įvažiavimui į degalinę, HUB'ą ir link Jonavos.

    Labai geras vieno iš forumiečių žemėlapis su brėžiniais:
    https://arcg.is/1unajP

    Komentuoti:


  • iPhone
    replied
    Gal žinote kokie darbai vyksta A1 kelyje prie Kauno važiuojant nuo Vilniaus ties Orlen degaline?
    Gal ruošiamas išvažiavimas - jungiamasis kelias iš LEZ teritorijos? Ar čia darbai susiję su Hubu?

    Komentuoti:

Working...
X