Parašė Bmweda
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A1] Vilnius - Kaunas
Collapse
X
-
Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
istorijos tesinys. Gavau atsakyma, kad mano pasiulymai isnagrineti ir siuo metu analizuojama 2 variantai sankryzos tvarkymo. Vienas variantas yra paruostas Transporto kompetencijų agentūros, kuriam truksta tam tikru atsakymu is VMS, kitas variantas, paciu LAKD (panasus i tai ka forume siulom) siuo metu vertinamas jau projektuotoju.
Panasu, kad nebus palikta likimo valiai sita vieta.
Komentuoti:
-
Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
parasiau LAKD del sito Gavau atsakyma toki daug maz: valink is cia, nieko mes nedarysim:
Panasu, kad nebus palikta likimo valiai sita vieta.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė drulia Rodyti pranešimą
Paskaičiavau, aš realybėje tik tą vietą ir mačiau važiuojant nuo Kauno. Ir jau kraipiau galvą kaip čia yra, kad reiks dar kilometrą ar daugiau nusukus važiuoti tuo privažiujamuoju keliu kol susilies su A6, o čia pasirodo dar ir iki nusukimo reikės vilktis ir stumdytis su kitu vietiniu transportu! Proto bokštai, ne kitaip. Gerai, kad ten nedaug nusukinėjančių, o dar ir dalis eismo matyt galės ankščiau link LEZ nusukt.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Tu paskaičiavai jog į tą „belekokį ilgį“ dar įeina toks pat 50 keliukas jau nuvažiavus rampa į Jonavą nuo Urban Hubo iki pat žuvies rūkyklos?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė drulia Rodyti pranešimą
Sunku patikèti, kad tokia pieva ten daro su keliais, nusukimas link Jonavos dabar principe 50 km/h bus ir dar belenkokio ilgio. Stebina mane tokie sprendimai.Iš viso apie 1,9 km gaunasi
Paskutinis taisė Savitarnos kasa; 2024.05.24, 08:37.
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Ten įrenginėja papildomą atskirtą juostą įvažiavimui į degalinę, HUB'ą ir link Jonavos.
Labai geras vieno iš forumiečių žemėlapis su brėžiniais:
https://arcg.is/1unajP
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Ten įrenginėja papildomą atskirtą juostą įvažiavimui į degalinę, HUB'ą ir link Jonavos.
Labai geras vieno iš forumiečių žemėlapis su brėžiniais:
https://arcg.is/1unajP
Kaip suprantu iš Jėgainės gatvės išvažiuoti į autostradą nebus galima.
Komentuoti:
-
Parašė iPhone Rodyti pranešimąGal žinote kokie darbai vyksta A1 kelyje prie Kauno važiuojant nuo Vilniaus ties Orlen degaline?
Gal ruošiamas išvažiavimas - jungiamasis kelias iš LEZ teritorijos? Ar čia darbai susiję su Hubu?
Labai geras vieno iš forumiečių žemėlapis su brėžiniais:
https://arcg.is/1unajP
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Gal žinote kokie darbai vyksta A1 kelyje prie Kauno važiuojant nuo Vilniaus ties Orlen degaline?
Gal ruošiamas išvažiavimas - jungiamasis kelias iš LEZ teritorijos? Ar čia darbai susiję su Hubu?
Komentuoti:
-
Ruošiantis Krunos tilto rekonstrukcijai, aplinkui šiek tiek reorganizuojamas A1. Problema atsiranda kai į trasą išvažiuoja kaimiečiai. Ten, kur padaryta T formos sankryža įvažiuoti į A1, jie dar sugeba sustoti ir apsidairyti, tačiau kur senas įsiliejimas į A1 su buvusia greitėjimo juosta (dabar A1 pirmoji juosta) - jie varo kaip įpratę net nesidairydami, nors prieš akis specialiai tiems abaliams pastatytas metras ant metro dydžio STOP ženklas.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė RamasN Rodyti pranešimąNors gal ir dėl juostų siaurumo netyčia kabino bortelį, geriau jau viena juosta normali, nei dvi per siauros važiuot mašinom šalia
O tarp Vilniaus ir Kauno yra kur kas didesni srautai.Turbūt todėl ir bandoma įsprausti 4 juostas.
Tokios avarijos išryškina, koks nepakankamai išvystytas Lietuvos kelių tinklas, kai kritinėje vietoje kam nors atsitikus eismas sustoja kelioms valandoms.
Užtenka pastatyti porą sugedusių mašinų ties Kauno marių Krunos įlanka ir ant Kleboniškio tiltų ir visas eismas bus paralyžiuotas.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Laikantis greičio ribojimo manau yra pakankamai saugu ir komfortiška važiuoti tokio siaurumo eismo juostomis, tačiau nesilaikant situacija būna tokia, fūra važiuoja 83kmh, tada ją apvažiuojantis antra juosta 95kmh, še tau ir 25kmh greičio viršijimas nuo 70kmh. O jau viršijant tiek tikrai tada antra juosta nėra skirta net lengvajam transportui judėti apvažiuojant pirma juosta važiuojančius.
Komentuoti:
-
Parašė RamasN Rodyti pranešimą- padaromos taip juostos, kad turi kelis km važiuot vieną ratą leisdamas ant baltos garsinės "prabudimui" skirtos juostos. Nervina nerealiai, gaunasi arba tarkuoji padangą, arba varai tiek į dešinę, kad pora cm nuo kelio krašto, arba dzin, apžergi
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Vakar važiavau šviežiai po avarijos. Teko lipt per bortelį, norint ją apvažiuoti. Bendrai su saugumo priemonėmis į abi puses yra prastų dalykų:
- padaromos taip juostos, kad turi kelis km važiuot vieną ratą leisdamas ant baltos garsinės "prabudimui" skirtos juostos. Nervina nerealiai, gaunasi arba tarkuoji padangą, arba varai tiek į dešinę, kad pora cm nuo kelio krašto, arba dzin, apžergi
- nesuplanuota komplektais daryt tam tikrus darbus. Ženklų sustatymas, geltonų juostų nupaišymas ir faktinis kelio atskyrimas ir nukreipimas vyksta ant tiek atskiru metu, kad ir su 25 metų stažu reikėjo kartais pagalvoti kas vyksta. O mažiau patyręs ar šiek tiek pavargęs vairuotojas, ar naktį/per lietų gali tikrai pasimesti. Už tai riebus minusas. Galimai vakar ir galėjo įvykt avarija. Nors gal ir dėl juostų siaurumo netyčia kabino bortelį, geriau jau viena juosta normali, nei dvi per siauros važiuot mašinom šalia
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Vakarykščio autoįvykio fotogalerija.
Fotografas Orestas Gurevičius
Delfi.lt 2024.04.15
Sekmadienį kelyje Vilnius–Kaunas ties Neveronimis įvyko masinė avarija
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąDeja, tas pats bortelis lengvai gali tapti avarijos priežastimi netyčia užvažiavus
Įvykio vieta ir kamštis Vilniaus kryptimi
Juostų pločiai
https://www.delfi.lt/news/daily/crim...e-a1-120003612
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Ar aš gerai perskaičiau - tu aiškini, kad viskas gerai važiuoti per vidurį dviejų juostų?
wtf
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimą
Diletanto klausimas, o kodėl susiaurinus nepaliekama po vieną normalaus pločio juostą, bet stengiamasi sutalpinti po dvi ir greitis mažinamas iki 70 km/h? Jeigu būtų po vieną normalaus pločio juostą, tai būtų galima greitį apriboti iki 90 km/h ir visi pravažiuotų saugia vorele be jokių pagundų lenkti.
Komentuoti:
-
Dazniausiai beda buna ne greitis o kaip tik stabdis, nes atvaziaves zmogus kuriam nederetu vairuoti kerta per stabdzius nes jam nedrasu lysti i susiaurejusia juosta taip paskui vaziuojantys dar labiau turi stabdyt puse is ju telefonuose sulinde.... kiekviena diena tai matau megos tilte dabar ir per krunos upeli
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: