Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Vilnius - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • eigh
    replied
    Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
    Ties Bačkonimis deda betoninius bordiūrus. Naujovė? Kokiu tikslu?
    Visus granitinius Vilnuje išnaudojo.

    Komentuoti:


  • Bmweda
    replied
    Ties Bačkonimis deda betoninius bordiūrus. Naujovė? Kokiu tikslu?

    Komentuoti:


  • Bmweda
    replied
    Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą

    istorijos tesinys. Gavau atsakyma, kad mano pasiulymai isnagrineti ir siuo metu analizuojama 2 variantai sankryzos tvarkymo. Vienas variantas yra paruostas Transporto kompetencijų agentūros, kuriam truksta tam tikru atsakymu is VMS, kitas variantas, paciu LAKD (panasus i tai ka forume siulom) siuo metu vertinamas jau projektuotoju.

    Panasu, kad nebus palikta likimo valiai sita vieta.
    O tai nebuvau gavęs atsakymo, kad valink iš čia? Dar kartą rašei?

    Komentuoti:


  • mr_miegas
    replied
    Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą

    parasiau LAKD del sito Gavau atsakyma toki daug maz: valink is cia, nieko mes nedarysim:
    istorijos tesinys. Gavau atsakyma, kad mano pasiulymai isnagrineti ir siuo metu analizuojama 2 variantai sankryzos tvarkymo. Vienas variantas yra paruostas Transporto kompetencijų agentūros, kuriam truksta tam tikru atsakymu is VMS, kitas variantas, paciu LAKD (panasus i tai ka forume siulom) siuo metu vertinamas jau projektuotoju.

    Panasu, kad nebus palikta likimo valiai sita vieta.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė drulia Rodyti pranešimą

    Paskaičiavau, aš realybėje tik tą vietą ir mačiau važiuojant nuo Kauno. Ir jau kraipiau galvą kaip čia yra, kad reiks dar kilometrą ar daugiau nusukus važiuoti tuo privažiujamuoju keliu kol susilies su A6, o čia pasirodo dar ir iki nusukimo reikės vilktis ir stumdytis su kitu vietiniu transportu! Proto bokštai, ne kitaip. Gerai, kad ten nedaug nusukinėjančių, o dar ir dalis eismo matyt galės ankščiau link LEZ nusukt.
    Aš žiūriu optimistiškai, nes pralaidumas ir greitis nėra tas pats, ypač kai visi važiuotojai į LEZ/prekybos centrą vis tiek turėtų kažkur dėtis.

    Komentuoti:


  • drulia
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    Tu paskaičiavai jog į tą „belekokį ilgį“ dar įeina toks pat 50 keliukas jau nuvažiavus rampa į Jonavą nuo Urban Hubo iki pat žuvies rūkyklos?
    Paskaičiavau, aš realybėje tik tą vietą ir mačiau važiuojant nuo Kauno. Ir jau kraipiau galvą kaip čia yra, kad reiks dar kilometrą ar daugiau nusukus važiuoti tuo privažiujamuoju keliu kol susilies su A6, o čia pasirodo dar ir iki nusukimo reikės vilktis ir stumdytis su kitu vietiniu transportu! Proto bokštai, ne kitaip. Gerai, kad ten nedaug nusukinėjančių, o dar ir dalis eismo matyt galės ankščiau link LEZ nusukt.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė drulia Rodyti pranešimą

    Sunku patikèti, kad tokia pieva ten daro su keliais, nusukimas link Jonavos dabar principe 50 km/h bus ir dar belenkokio ilgio. Stebina mane tokie sprendimai.
    Tu paskaičiavai jog į tą „belekokį ilgį“ dar įeina toks pat 50 keliukas jau nuvažiavus rampa į Jonavą nuo Urban Hubo iki pat žuvies rūkyklos? Iš viso apie 1,9 km gaunasi
    Paskutinis taisė Savitarnos kasa; 2024.05.24, 08:37.

    Komentuoti:


  • drulia
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Ten įrenginėja papildomą atskirtą juostą įvažiavimui į degalinę, HUB'ą ir link Jonavos.

    Labai geras vieno iš forumiečių žemėlapis su brėžiniais:
    https://arcg.is/1unajP
    Sunku patikèti, kad tokia pieva ten daro su keliais, nusukimas link Jonavos dabar principe 50 km/h bus ir dar belenkokio ilgio. Stebina mane tokie sprendimai.

    Komentuoti:


  • iPhone
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Ten įrenginėja papildomą atskirtą juostą įvažiavimui į degalinę, HUB'ą ir link Jonavos.

    Labai geras vieno iš forumiečių žemėlapis su brėžiniais:
    https://arcg.is/1unajP
    Ačiū už nuorodą.
    Kaip suprantu iš Jėgainės gatvės išvažiuoti į autostradą nebus galima.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė iPhone Rodyti pranešimą
    Gal žinote kokie darbai vyksta A1 kelyje prie Kauno važiuojant nuo Vilniaus ties Orlen degaline?
    Gal ruošiamas išvažiavimas - jungiamasis kelias iš LEZ teritorijos? Ar čia darbai susiję su Hubu?
    Ten įrenginėja papildomą atskirtą juostą įvažiavimui į degalinę, HUB'ą ir link Jonavos.

    Labai geras vieno iš forumiečių žemėlapis su brėžiniais:
    https://arcg.is/1unajP

    Komentuoti:


  • iPhone
    replied
    Gal žinote kokie darbai vyksta A1 kelyje prie Kauno važiuojant nuo Vilniaus ties Orlen degaline?
    Gal ruošiamas išvažiavimas - jungiamasis kelias iš LEZ teritorijos? Ar čia darbai susiję su Hubu?

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Ruošiantis Krunos tilto rekonstrukcijai, aplinkui šiek tiek reorganizuojamas A1. Problema atsiranda kai į trasą išvažiuoja kaimiečiai. Ten, kur padaryta T formos sankryža įvažiuoti į A1, jie dar sugeba sustoti ir apsidairyti, tačiau kur senas įsiliejimas į A1 su buvusia greitėjimo juosta (dabar A1 pirmoji juosta) - jie varo kaip įpratę net nesidairydami, nors prieš akis specialiai tiems abaliams pastatytas metras ant metro dydžio STOP ženklas.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė RamasN Rodyti pranešimą
    Nors gal ir dėl juostų siaurumo netyčia kabino bortelį, geriau jau viena juosta normali, nei dvi per siauros važiuot mašinom šalia
    Vasaros savaitgaliais autostradoje net tarp Klaipėdos ir Kauno susidaro nemaži kamščiai prie kiekvieno rekonstruojamo tilto.
    O tarp Vilniaus ir Kauno yra kur kas didesni srautai.Turbūt todėl ir bandoma įsprausti 4 juostas.

    Tokios avarijos išryškina, koks nepakankamai išvystytas Lietuvos kelių tinklas, kai kritinėje vietoje kam nors atsitikus eismas sustoja kelioms valandoms.
    Užtenka pastatyti porą sugedusių mašinų ties Kauno marių Krunos įlanka ir ant Kleboniškio tiltų ir visas eismas bus paralyžiuotas.

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Laikantis greičio ribojimo manau yra pakankamai saugu ir komfortiška važiuoti tokio siaurumo eismo juostomis, tačiau nesilaikant situacija būna tokia, fūra važiuoja 83kmh, tada ją apvažiuojantis antra juosta 95kmh, še tau ir 25kmh greičio viršijimas nuo 70kmh. O jau viršijant tiek tikrai tada antra juosta nėra skirta net lengvajam transportui judėti apvažiuojant pirma juosta važiuojančius.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė RamasN Rodyti pranešimą
    - padaromos taip juostos, kad turi kelis km važiuot vieną ratą leisdamas ant baltos garsinės "prabudimui" skirtos juostos. Nervina nerealiai, gaunasi arba tarkuoji padangą, arba varai tiek į dešinę, kad pora cm nuo kelio krašto, arba dzin, apžergi
    Na nebent su fūra arba su RAM 1500 važiuojama. Lengvasis automobilis laisvai telpa į avarinę juostą ir neužvažiuodamas ant ženklinimo linijos. Aišku tos keturios siauros juostos nėra labai patogu, bet kartais visai naudinga turėti tą vieną siaurą juostą lėtesnių apvažiavimui.

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Vakar važiavau šviežiai po avarijos. Teko lipt per bortelį, norint ją apvažiuoti. Bendrai su saugumo priemonėmis į abi puses yra prastų dalykų:

    - padaromos taip juostos, kad turi kelis km važiuot vieną ratą leisdamas ant baltos garsinės "prabudimui" skirtos juostos. Nervina nerealiai, gaunasi arba tarkuoji padangą, arba varai tiek į dešinę, kad pora cm nuo kelio krašto, arba dzin, apžergi

    - nesuplanuota komplektais daryt tam tikrus darbus. Ženklų sustatymas, geltonų juostų nupaišymas ir faktinis kelio atskyrimas ir nukreipimas vyksta ant tiek atskiru metu, kad ir su 25 metų stažu reikėjo kartais pagalvoti kas vyksta. O mažiau patyręs ar šiek tiek pavargęs vairuotojas, ar naktį/per lietų gali tikrai pasimesti. Už tai riebus minusas. Galimai vakar ir galėjo įvykt avarija. Nors gal ir dėl juostų siaurumo netyčia kabino bortelį, geriau jau viena juosta normali, nei dvi per siauros važiuot mašinom šalia

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Vakarykščio autoįvykio fotogalerija.
    Fotografas Orestas Gurevičius

    Delfi.lt 2024.04.15
    Sekmadienį kelyje Vilnius–Kaunas ties Neveronimis įvyko masinė avarija

    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
    Deja, tas pats bortelis lengvai gali tapti avarijos priežastimi netyčia užvažiavus
    Šioje nuotraukoje matosi kokio aukščio yra skiriamasi barjeras


    Įvykio vieta ir kamštis Vilniaus kryptimi


    Juostų pločiai

    https://www.delfi.lt/news/daily/crim...e-a1-120003612

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Ar aš gerai perskaičiau - tu aiškini, kad viskas gerai važiuoti per vidurį dviejų juostų?
    wtf
    Taip ir žinojau, kad atsiras tokių, kurie į mano parašymą apie važiavimą nesilaikant žymėjimo, pradės rašyti apie greičio viršijimą.

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė Perfect Rodyti pranešimą

    Diletanto klausimas, o kodėl susiaurinus nepaliekama po vieną normalaus pločio juostą, bet stengiamasi sutalpinti po dvi ir greitis mažinamas iki 70 km/h? Jeigu būtų po vieną normalaus pločio juostą, tai būtų galima greitį apriboti iki 90 km/h ir visi pravažiuotų saugia vorele be jokių pagundų lenkti.
    Paliekama. Dešinė juosta normalaus pločio, kairė - 2m. Bet fūroms tai nė motais. važiuoja viduriu abiejų juostų.

    Komentuoti:


  • Krokas
    replied
    Dazniausiai beda buna ne greitis o kaip tik stabdis, nes atvaziaves zmogus kuriam nederetu vairuoti kerta per stabdzius nes jam nedrasu lysti i susiaurejusia juosta taip paskui vaziuojantys dar labiau turi stabdyt puse is ju telefonuose sulinde.... kiekviena diena tai matau megos tilte dabar ir per krunos upeli

    Komentuoti:

Working...
X