Parašė abruo
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A1] Vilnius - Kaunas
Collapse
X
-
Pradžiai reikia perkelt stotelę iš po tilto. kas vėlgi kibiro dažų klausimas. Po to galima panaikint nusukimą į Kauno pusę. Sukančių į Kauno pusę nedaug ir gali pavažiuot iki Gariūnų apsisukt. Tada Kaunas -> Gariūnai srautas galėtų ramiai įvažiuot į ilgą greitėjimo juostą ir būtų rami galva.
-
Vienas iš Gariūnų estakados variantų galėtų būti toks
Beje toje pilka sp[alva pažymėtoje teritorijoje neseniai buvo gaisras

Laukiama daugiau idėjų...
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Turint omenyje, kad eismas nuo Žemųjų Panerių ten labai nedidelis, jam užtektų nedidelio vienos juostos tuneliuko, į kurį tas srautas sueitų. O srautas nuo Kauno link Gariūnų galėtų eiti kad ir pro tą Šiaurės-rytų ausį.
Komentuoti:
-
Normali sankryža ten būtų labai malonu. Bet kibiras dažų išspręstų didžiąją dalį problemų kai uodega stovi autostradoje.Labai retai matau tokio ilgio uodegą, kurios nesutalpintų ta papildoma ausis.Parašė Romas Rodyti pranešimąDeja, kibiro dažų neužteks. Niekur nuo to nepabėgsim, kad reikės Gariūnuose statyti estakadą ar kitokį sprendimą ten, kur yra pagrindinis srautas - tam, kad būtų isvengta sukiojimosi ir kamšcių formavimo.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Ne tik, kad integruota, o dar besileidžiant nuo magistralės link Gariūnų reikia praleisti autobusą ir tik tada patenki į greitėjimo juostąParašė booraz Rodyti pranešimą
- 8 patinka
Komentuoti:
-
-
Deja, kibiro dažų neužteks. Niekur nuo to nepabėgsim, kad reikės Gariūnuose statyti estakadą ar kitokį sprendimą ten, kur yra pagrindinis srautas - tam, kad būtų isvengta sukiojimosi ir kamšcių formavimo.Parašė mantasm Rodyti pranešimąPraktiškai su kibiru dažų galima išspręsti uodegos stovinčios autostradoj problemą.
Be to, ten tragiškas bei paojingas ir išvažiavimas nuo Gariūnų gatvės link A1 į Kauną (nes labai arti išvažiavimas iš Gariūnų), bet ten estakados nereikia, tai labiau LAKD ir Vilniaus savivaldybės tingėjimo ir pataikavimo kažkieno interesams pasekmė.
Lietuvoje yra dvi (o gal ir trys) tokios nepatogiois sankryžos:
- A5/KK130 į vakarus nuo Garliavos, kur pagrindinsi eismas nuo Marijamplės yra link Kauno Vakarinio apalinkkelio

- A1/A19 prie Gariūnų, kur pagrindinis srautas iš Kauno yra link Vakarinio aplinkelio
- Gal dar trečia vieta yra A/5 /A1, bet tik tiems kurie IX forto mazge suka iš Vakarinio aplinkkelio link Sitkūnų

Kaimyninėse šalyse nauji mazgai įrengiami ar rekonstruojami posūkius pagal pagrindinį eismą, pvz.:
- Lenkijoje S8/S61 Podborze ar Liublino aplinkelyje
- Čekijoje rekonstruotas Olomouco vakarinis mazgas - važiuojant E462 (D35-D46) įrengta tiesi juosta važiuojant. Beje, kažkada tame mazge pražiopsojau posūkį ir nuvažiavau tiesiai, po to teko grįžti
PL. S8-S61 Podborze (Ostrów Mazowiecka Północ

https://en.mapy.cz/zakladni?x=21.913...2.8210188&z=16
PL. S19-S12-S17 Lublin Zachód

https://en.mapy.cz/zakladni?x=22.454...1.2843558&z=16
CZ. D35-D46 Olomouc Zapad

https://en.mapy.cz/zakladni?planovan...9.5699703&z=16
Tačiau kol kas Kelių direkcija tik stato radarus, bet neturi kada paagalvoti apie saugų ir patogų pagrindinį įvažiavimą nuo Kauno pusės į Vilnių.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Realiai reiktų perdaryti, kad visi ir važiuotų gudručių keliu. Praktiškai su kibiru dažų galima išspręsti uodegos stovinčios autostradoj problemą.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Taip ten reikia perdaryti kuo greičiau, kol kas nors nežuvo įlėkęs į tą pastoviai stovinčią koloną. Čia turbūt tik laiko klausimas kada taip atsitiks.Parašė mr_miegas Rodyti pranešimąpastaruoju metu teko siek tiek daugiau pasivazinet A1 ir labai uzkliuvo issukimas is A1 i Vilniu, ties Gariunais. Ten pastoviai kamstis pirmoje juostoje, nes sukanciuju daug. Atrodo ganetinai pavojinga vieta, gal buvo girtet del planu kazka keisti ten?
Beje dar labai nervina šita raudonai pažymėta vieta, nes gudručiai apvažiuoja naudodamiesi ja, ale galvodami, kad niekas nesupras
- 2 patinka
Komentuoti:
-
pastaruoju metu teko siek tiek daugiau pasivazinet A1 ir labai uzkliuvo issukimas is A1 i Vilniu, ties Gariunais. Ten pastoviai kamstis pirmoje juostoje, nes sukanciuju daug. Atrodo ganetinai pavojinga vieta, gal buvo girtet del planu kazka keisti ten?
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Lieka tik pritarti dėl Garliavos mazgo r pridurti, kad yra dar viena neadekvataus "dobilo lapo" sankryžos pavyzdys.Parašė gerietis Rodyti pranešimąNe pati autostrada A5, bet man tai viršūnė šitas tarptautinis užsukimas nuo Marijampolės į Kauno vakarinį apvažiavimą ir toliau į A1 : https://goo.gl/maps/W6oXc1S4vxBQ1jFT6
A1 Gariūnų mazgo nusukimas nuo Kauno link Oslo gatvės ir tolau į A2 ir A3.
Pagal srautus tokios konfigūracijos dobilo lapo formos sankryža yra absurdiska.
Negi Kelių direkcija temoka statyti radarus ir nemato, kad per 50 metų atsirado pazangesnių transporto mazgų formų.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Juostų tiesimas nėra lygu ,,vis tiek bus kamščiai''. Yra skirtingos situacijos, apkrovimai, infros paskirtis, ir daug kitų kriterijų. Nuredukavimas iki absurdo nepadeda.Parašė thomcius Rodyti pranešimą
JAV pasistatė ir po 8 juostas į vieną pusę, deja tai kamščių nemažina, o tik didina automobilių naudojimą ir paskui verkimą, kad jau gal pravažiuojam bet kur tada parkuoti?
Reikia jungiamųjų kelių ir alternatyvų: būsima Rail Baltica, galima ir dvirtakius tarp gyvenviečių nutiesti, tarkim iš Kauno į Rumšiškes nuvažiuoti gali tik kažkur toli per aplinkui ir tik automobilių keliais...
PS.
Nesu už A1 juostų plėtimą - yra n vietų kur reikia asfalto pirmiau nei čia. Pvz reikia aplinkkelių kelyje Kaunas-Ukmergė, kelyje Ukmergė-Utena-Zarasai, kelyje VIlnius-Trakai-Aukštadvaris-Marijampolė.
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Nors nepateikė kuriose ruožuose vykdys darbus, pirmas ruožas turėtų būti ties Rumšiškėmis, ten vos ne kaip pavyzdys rodomas koks blogas yra Vilnius-Kaunas kelias.
+remontuotinų autostradų sąraše A1 ties Rumšiškėmis užima top vietas pagal eismo intensyvumą ir kelio susidėvėjimo santykį.
Komentuoti:
-
Parašė Effka Rodyti pranešimą
A1 magistralę tarp Vilniaus ir Kauno manau reiktų rekonstruoti į 6 eismo juostų autostradą, juo labiau, kai Vilnius ir Kaunas ilgalaikėje perspektyvoje panašės į dvimiestį.
JAV pasistatė ir po 8 juostas į vieną pusę, deja tai kamščių nemažina, o tik didina automobilių naudojimą ir paskui verkimą, kad jau gal pravažiuojam bet kur tada parkuoti?
Reikia jungiamųjų kelių ir alternatyvų: būsima Rail Baltica, galima ir dvirtakius tarp gyvenviečių nutiesti, tarkim iš Kauno į Rumšiškes nuvažiuoti gali tik kažkur toli per aplinkui ir tik automobilių keliais...
- 8 patinka
Komentuoti:
-
kad jau panašės į dvimiestį, tai laikas pradėti humanizuoti pagrindinę dvimiesčio gatvę.Parašė Effka Rodyti pranešimą
A1 magistralę tarp Vilniaus ir Kauno manau reiktų rekonstruoti į 6 eismo juostų autostradą, juo labiau, kai Vilnius ir Kaunas ilgalaikėje perspektyvoje panašės į dvimiestį.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Ne 6 juostų reikia, o jungiamųjų ir papildomų kelių, sujungiančių palei magistralę išsidėsčiusias gyvenvietes. Žodžiu, alternatyvų.Parašė Effka Rodyti pranešimą
A1 magistralę tarp Vilniaus ir Kauno manau reiktų rekonstruoti į 6 eismo juostų autostradą, juo labiau, kai Vilnius ir Kaunas ilgalaikėje perspektyvoje panašės į dvimiestį.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
A1 magistralę tarp Vilniaus ir Kauno manau reiktų rekonstruoti į 6 eismo juostų autostradą, juo labiau, kai Vilnius ir Kaunas ilgalaikėje perspektyvoje panašės į dvimiestį.Parašė thomcius Rodyti pranešimą
Autostrados Lietuvoje turėtų būti tokiu standartu kaip dabar stato nuo Marijampolės iki PL sienos, taip turėjo būti pastatyta nuo Mauručių iki Marijampolės, taip turėjo būti rekonstruota A1 Vilnius-Kaunas. Bet deja nesilaikė standartų ir taupė ant jungiamųjų kelių, ar vietinių gyventojų ir verslų verksmų.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Būtų liuks, jei išplėstų numatytas aikšteles, kad fūroms būtų lengviau įvažiuoti/išvažiuoti iš savo stovėjimo vietos.Parašė Sula Rodyti pranešimą
Na, fūristai jau seniai skundžiasi.
Lengvosioms gal ne taip aktualu.
Komentuoti:
-
Na, fūristai jau seniai skundžiasi.Parašė Gator Rodyti pranešimą
Kas čia per reikalai? Nesigirdėjo, kad kažkam trūksta susitojmo vietų.
Lengvosioms gal ne taip aktualu.
Komentuoti:
Komentuoti: