Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Vilnius - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Bmweda
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Ir viena, ir kita. Sekmadienį vakarais dažnai būna iki Maxima bazės nusukimo eilė į Gariūnus nusukt..
    Prieš Imagine Dragons koncertą eilė prasidėjo ties Tvirtove.
    Paskutinis taisė Bmweda; 2023.08.22, 13:31.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą

    Gal tiesiog nėra pinigų?

    Vieno viešinto dviračių tako projektavimo metu prašiau surpojektuoti ištisinę liniją šone, kad atskirti taką nuo gatvės ne tik bortu, bet ir kelio ženklinimu dėl saugumo. Atsakė, kad per brangu, neracionalu. Tuo tarpu keli forumiečiai skirtingose temose paišo viadukus ir tunelius mašinoms.
    Ar tikrai nėra pinigų?

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Parašė vytgri Rodyti pranešimą

    Super gerai atrinkti Romo pavyzdžiai, patvirtinantys kokie vis dėlto pas mus nusmurgėliai sėdi tiek ministerijoje tiek LAKD. Įkalam radarą ir prisisukam prie krūtinės medalį kad klausimas išspręstas
    Gal tiesiog nėra pinigų?

    Vieno viešinto dviračių tako projektavimo metu prašiau surpojektuoti ištisinę liniją šone, kad atskirti taką nuo gatvės ne tik bortu, bet ir kelio ženklinimu dėl saugumo. Atsakė, kad per brangu, neracionalu. Tuo tarpu keli forumiečiai skirtingose temose paišo viadukus ir tunelius mašinoms.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Nitro Rodyti pranešimą
    Čia jūs problemą radot ten, kur jos nelabai yra.

    Šios sankryžos bottleneck'as yra nusukimas nuo gariūnų link Kauno.
    Ir viena, ir kita. Sekmadienį vakarais dažnai būna iki Maxima bazės nusukimo eilė į Gariūnus nusukt. Su avarinėm situacijom kai kažkas prieš nosį pamato stovinčius arba staigiai bando rikiuotis į tą eilę.

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Čia jūs problemą radot ten, kur jos nelabai yra.

    Šios sankryžos bottleneck'as yra nusukimas nuo gariūnų link Kauno.

    Komentuoti:


  • vytgri
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Deja, kibiro dažų neužteks. Niekur nuo to nepabėgsim, kad reikės Gariūnuose statyti estakadą ar kitokį sprendimą ten, kur yra pagrindinis srautas - tam, kad būtų isvengta sukiojimosi ir kamšcių formavimo.
    Be to, ten tragiškas bei paojingas ir išvažiavimas nuo Gariūnų gatvės link A1 į Kauną (nes labai arti išvažiavimas iš Gariūnų), bet ten estakados nereikia, tai labiau LAKD ir Vilniaus savivaldybės tingėjimo ir pataikavimo kažkieno interesams pasekmė.

    Lietuvoje yra dvi (o gal ir trys) tokios nepatogiois sankryžos:
    Super gerai atrinkti Romo pavyzdžiai, patvirtinantys kokie vis dėlto pas mus nusmurgėliai sėdi tiek ministerijoje tiek LAKD. Įkalam radarą ir prisisukam prie krūtinės medalį kad klausimas išspręstas
    Paskutinis taisė digital; 2023.08.22, 16:36. Priežastis: ištrintos cituotos foto

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą

    Jei teisingai supratau, siūloma naikinti posūkį iš A19 (Kirtimų gatvės.) į Kauną
    Nelabai išeina naikinti - bent kol kas.

    Pats kelias A19/KK106 yra pietinis "išorinis" Vilniaus aplinkeklis tranzitui iš Minsko plento į Kaliningradą.
    Tai kad tranzitinis krovininis eismas labiau važiuoja ne aplinkekliu A19, o tiesiai per miestą Žirnių - 100-mečio ir Oslo gatvėmis yra nesusipratimas.
    Kol kas tas tranzitas į Laliningradą egzistuoja ir turi būti galimybė važiuoti per A19 ir sukti link Kauno. Be to tas posūkis reikalingas Aukštųjų Panerių pramonės zonai.
    Tačiau tenak sutikti, kad suskertantys intensyvūs srautai yra visiškai nevykęs sprendimas.
    Tai būtent kol kas galima naikinti. Kol bus pabaigtas A19 iki Minsko plento, gal ir Gariūnų viadukas atsiras. Tada bus galima ramiai per ten siųst į Kauną. Arba perstatinėt šitą sankryžą.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Po to galima panaikint nusukimą į Kauno pusę. Sukančių į Kauno pusę nedaug ir gali pavažiuot iki Gariūnų apsisukt. Tada Kaunas -> Gariūnai srautas galėtų ramiai įvažiuot į ilgą greitėjimo juostą ir būtų rami galva.
    Parašė booraz Rodyti pranešimą
    Pritariu, šitą mintį irgi turėjau, kad naikinti į Kauną nusukimą, plius stotelę.
    Jei teisingai supratau, siūloma naikinti posūkį iš A19 (Kirtimų gatvės.) į Kauną
    Nelabai išeina naikinti - bent kol kas.

    Pats kelias A19/KK106 yra pietinis "išorinis" Vilniaus aplinkeklis tranzitui iš Minsko plento į Kaliningradą.
    Tai kad tranzitinis krovininis eismas labiau važiuoja ne aplinkekliu A19, o tiesiai per miestą Žirnių - 100-mečio ir Oslo gatvėmis yra nesusipratimas.
    Kol kas tas tranzitas į Laliningradą egzistuoja ir turi būti galimybė važiuoti per A19 ir sukti link Kauno. Be to tas posūkis reikalingas Aukštųjų Panerių pramonės zonai.
    Tačiau tenak sutikti, kad suskertantys intensyvūs srautai yra visiškai nevykęs sprendimas.

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Pradžiai reikia perkelt stotelę iš po tilto. kas vėlgi kibiro dažų klausimas. Po to galima panaikint nusukimą į Kauno pusę. Sukančių į Kauno pusę nedaug ir gali pavažiuot iki Gariūnų apsisukt. Tada Kaunas -> Gariūnai srautas galėtų ramiai įvažiuot į ilgą greitėjimo juostą ir būtų rami galva.
    Pritariu, šitą mintį irgi turėjau, kad naikinti į Kauną nusukimą, plius stotelę.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Turint omenyje, kad eismas nuo Žemųjų Panerių ten labai nedidelis, jam užtektų nedidelio vienos juostos tuneliuko, į kurį tas srautas sueitų. O srautas nuo Kauno link Gariūnų galėtų eiti kad ir pro tą Šiaurės-rytų ausį.
    Pradžiai reikia perkelt stotelę iš po tilto. kas vėlgi kibiro dažų klausimas. Po to galima panaikint nusukimą į Kauno pusę. Sukančių į Kauno pusę nedaug ir gali pavažiuot iki Gariūnų apsisukt. Tada Kaunas -> Gariūnai srautas galėtų ramiai įvažiuot į ilgą greitėjimo juostą ir būtų rami galva.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Vienas iš Gariūnų estakados variantų galėtų būti toks
    Beje toje pilka sp[alva pažymėtoje teritorijoje neseniai buvo gaisras


    Laukiama daugiau idėjų...

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Turint omenyje, kad eismas nuo Žemųjų Panerių ten labai nedidelis, jam užtektų nedidelio vienos juostos tuneliuko, į kurį tas srautas sueitų. O srautas nuo Kauno link Gariūnų galėtų eiti kad ir pro tą Šiaurės-rytų ausį.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Deja, kibiro dažų neužteks. Niekur nuo to nepabėgsim, kad reikės Gariūnuose statyti estakadą ar kitokį sprendimą ten, kur yra pagrindinis srautas - tam, kad būtų isvengta sukiojimosi ir kamšcių formavimo.
    Normali sankryža ten būtų labai malonu. Bet kibiras dažų išspręstų didžiąją dalį problemų kai uodega stovi autostradoje.Labai retai matau tokio ilgio uodegą, kurios nesutalpintų ta papildoma ausis.

    Komentuoti:


  • Xmaster
    replied
    Parašė booraz Rodyti pranešimą
    Negana to, iš Romo žemėlapių pastebėjau, kad ten dar ir stotelė integruota:

    Click image for larger version

Name:	Screenshot 2023-08-21 142336.png
Views:	1074
Size:	1,22 MB
ID:	2069949
    Ne tik, kad integruota, o dar besileidžiant nuo magistralės link Gariūnų reikia praleisti autobusą ir tik tada patenki į greitėjimo juostą

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Negana to, iš Romo žemėlapių pastebėjau, kad ten dar ir stotelė integruota:

    Click image for larger version

Name:	Screenshot 2023-08-21 142336.png
Views:	1074
Size:	1,22 MB
ID:	2069949

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Praktiškai su kibiru dažų galima išspręsti uodegos stovinčios autostradoj problemą.
    Deja, kibiro dažų neužteks. Niekur nuo to nepabėgsim, kad reikės Gariūnuose statyti estakadą ar kitokį sprendimą ten, kur yra pagrindinis srautas - tam, kad būtų isvengta sukiojimosi ir kamšcių formavimo.
    Be to, ten tragiškas bei paojingas ir išvažiavimas nuo Gariūnų gatvės link A1 į Kauną (nes labai arti išvažiavimas iš Gariūnų), bet ten estakados nereikia, tai labiau LAKD ir Vilniaus savivaldybės tingėjimo ir pataikavimo kažkieno interesams pasekmė.

    Lietuvoje yra dvi (o gal ir trys) tokios nepatogiois sankryžos:
    - A5/KK130 į vakarus nuo Garliavos, kur pagrindinsi eismas nuo Marijamplės yra link Kauno Vakarinio apalinkkelio

    - A1/A19 prie Gariūnų, kur pagrindinis srautas iš Kauno yra link Vakarinio aplinkelio
    - Gal dar trečia vieta yra A/5 /A1, bet tik tiems kurie IX forto mazge suka iš Vakarinio aplinkkelio link Sitkūnų


    Kaimyninėse šalyse nauji mazgai įrengiami ar rekonstruojami posūkius pagal pagrindinį eismą, pvz.:
    - Lenkijoje S8/S61 Podborze ar Liublino aplinkelyje
    - Čekijoje rekonstruotas Olomouco vakarinis mazgas - važiuojant E462 (D35-D46) įrengta tiesi juosta važiuojant. Beje, kažkada tame mazge pražiopsojau posūkį ir nuvažiavau tiesiai, po to teko grįžti

    PL. S8-S61 Podborze (Ostrów Mazowiecka Północ

    https://en.mapy.cz/zakladni?x=21.913...2.8210188&z=16

    PL. S19-S12-S17 Lublin Zachód

    https://en.mapy.cz/zakladni?x=22.454...1.2843558&z=16

    CZ. D35-D46 Olomouc Zapad

    https://en.mapy.cz/zakladni?planovan...9.5699703&z=16

    Tačiau kol kas Kelių direkcija tik stato radarus, bet neturi kada paagalvoti apie saugų ir patogų pagrindinį įvažiavimą nuo Kauno pusės į Vilnių.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Realiai reiktų perdaryti, kad visi ir važiuotų gudručių keliu. Praktiškai su kibiru dažų galima išspręsti uodegos stovinčios autostradoj problemą.

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
    pastaruoju metu teko siek tiek daugiau pasivazinet A1 ir labai uzkliuvo issukimas is A1 i Vilniu, ties Gariunais. Ten pastoviai kamstis pirmoje juostoje, nes sukanciuju daug. Atrodo ganetinai pavojinga vieta, gal buvo girtet del planu kazka keisti ten?
    Taip ten reikia perdaryti kuo greičiau, kol kas nors nežuvo įlėkęs į tą pastoviai stovinčią koloną. Čia turbūt tik laiko klausimas kada taip atsitiks.
    Beje dar labai nervina šita raudonai pažymėta vieta, nes gudručiai apvažiuoja naudodamiesi ja, ale galvodami, kad niekas nesupras

    Click image for larger version

Name:	Screenshot 2023-08-21 122941.png
Views:	457
Size:	244,8 kB
ID:	2069927

    Komentuoti:


  • mr_miegas
    replied
    pastaruoju metu teko siek tiek daugiau pasivazinet A1 ir labai uzkliuvo issukimas is A1 i Vilniu, ties Gariunais. Ten pastoviai kamstis pirmoje juostoje, nes sukanciuju daug. Atrodo ganetinai pavojinga vieta, gal buvo girtet del planu kazka keisti ten?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą
    Ne pati autostrada A5, bet man tai viršūnė šitas tarptautinis užsukimas nuo Marijampolės į Kauno vakarinį apvažiavimą ir toliau į A1 : https://goo.gl/maps/W6oXc1S4vxBQ1jFT6
    Lieka tik pritarti dėl Garliavos mazgo r pridurti, kad yra dar viena neadekvataus "dobilo lapo" sankryžos pavyzdys.
    A1 Gariūnų mazgo nusukimas nuo Kauno link Oslo gatvės ir tolau į A2 ir A3.

    Pagal srautus tokios konfigūracijos dobilo lapo formos sankryža yra absurdiska.
    Negi Kelių direkcija temoka statyti radarus ir nemato, kad per 50 metų atsirado pazangesnių transporto mazgų formų.

    Komentuoti:

Working...
X