Parašė mantasm
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A1] Vilnius - Kaunas
Collapse
X
-
Ar tikrai nėra pinigų?Parašė dondc Rodyti pranešimą
Gal tiesiog nėra pinigų?
Vieno viešinto dviračių tako projektavimo metu prašiau surpojektuoti ištisinę liniją šone, kad atskirti taką nuo gatvės ne tik bortu, bet ir kelio ženklinimu dėl saugumo. Atsakė, kad per brangu, neracionalu. Tuo tarpu keli forumiečiai skirtingose temose paišo viadukus ir tunelius mašinoms.

- 6 patinka
Komentuoti:
-
Gal tiesiog nėra pinigų?Parašė vytgri Rodyti pranešimą
Super gerai atrinkti Romo pavyzdžiai, patvirtinantys kokie vis dėlto pas mus nusmurgėliai sėdi tiek ministerijoje tiek LAKD. Įkalam radarą ir prisisukam prie krūtinės medalį kad klausimas išspręstas
Vieno viešinto dviračių tako projektavimo metu prašiau surpojektuoti ištisinę liniją šone, kad atskirti taką nuo gatvės ne tik bortu, bet ir kelio ženklinimu dėl saugumo. Atsakė, kad per brangu, neracionalu. Tuo tarpu keli forumiečiai skirtingose temose paišo viadukus ir tunelius mašinoms.
Komentuoti:
-
Ir viena, ir kita. Sekmadienį vakarais dažnai būna iki Maxima bazės nusukimo eilė į Gariūnus nusukt. Su avarinėm situacijom kai kažkas prieš nosį pamato stovinčius arba staigiai bando rikiuotis į tą eilę.Parašė Nitro Rodyti pranešimąČia jūs problemą radot ten, kur jos nelabai yra.
Šios sankryžos bottleneck'as yra nusukimas nuo gariūnų link Kauno.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Čia jūs problemą radot ten, kur jos nelabai yra.
Šios sankryžos bottleneck'as yra nusukimas nuo gariūnų link Kauno.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Super gerai atrinkti Romo pavyzdžiai, patvirtinantys kokie vis dėlto pas mus nusmurgėliai sėdi tiek ministerijoje tiek LAKD. Įkalam radarą ir prisisukam prie krūtinės medalį kad klausimas išspręstasParašė Romas Rodyti pranešimąDeja, kibiro dažų neužteks. Niekur nuo to nepabėgsim, kad reikės Gariūnuose statyti estakadą ar kitokį sprendimą ten, kur yra pagrindinis srautas - tam, kad būtų isvengta sukiojimosi ir kamšcių formavimo.
Be to, ten tragiškas bei paojingas ir išvažiavimas nuo Gariūnų gatvės link A1 į Kauną (nes labai arti išvažiavimas iš Gariūnų), bet ten estakados nereikia, tai labiau LAKD ir Vilniaus savivaldybės tingėjimo ir pataikavimo kažkieno interesams pasekmė.
Lietuvoje yra dvi (o gal ir trys) tokios nepatogiois sankryžos:
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Tai būtent kol kas galima naikinti. Kol bus pabaigtas A19 iki Minsko plento, gal ir Gariūnų viadukas atsiras. Tada bus galima ramiai per ten siųst į Kauną. Arba perstatinėt šitą sankryžą.Parašė Romas Rodyti pranešimą
Jei teisingai supratau, siūloma naikinti posūkį iš A19 (Kirtimų gatvės.) į Kauną
Nelabai išeina naikinti - bent kol kas.
Pats kelias A19/KK106 yra pietinis "išorinis" Vilniaus aplinkeklis tranzitui iš Minsko plento į Kaliningradą.
Tai kad tranzitinis krovininis eismas labiau važiuoja ne aplinkekliu A19, o tiesiai per miestą Žirnių - 100-mečio ir Oslo gatvėmis yra nesusipratimas.
Kol kas tas tranzitas į Laliningradą egzistuoja ir turi būti galimybė važiuoti per A19 ir sukti link Kauno. Be to tas posūkis reikalingas Aukštųjų Panerių pramonės zonai.
Tačiau tenak sutikti, kad suskertantys intensyvūs srautai yra visiškai nevykęs sprendimas.
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąPo to galima panaikint nusukimą į Kauno pusę. Sukančių į Kauno pusę nedaug ir gali pavažiuot iki Gariūnų apsisukt. Tada Kaunas -> Gariūnai srautas galėtų ramiai įvažiuot į ilgą greitėjimo juostą ir būtų rami galva.Jei teisingai supratau, siūloma naikinti posūkį iš A19 (Kirtimų gatvės.) į KaunąParašė booraz Rodyti pranešimąPritariu, šitą mintį irgi turėjau, kad naikinti į Kauną nusukimą, plius stotelę.
Nelabai išeina naikinti - bent kol kas.
Pats kelias A19/KK106 yra pietinis "išorinis" Vilniaus aplinkeklis tranzitui iš Minsko plento į Kaliningradą.
Tai kad tranzitinis krovininis eismas labiau važiuoja ne aplinkekliu A19, o tiesiai per miestą Žirnių - 100-mečio ir Oslo gatvėmis yra nesusipratimas.
Kol kas tas tranzitas į Laliningradą egzistuoja ir turi būti galimybė važiuoti per A19 ir sukti link Kauno. Be to tas posūkis reikalingas Aukštųjų Panerių pramonės zonai.
Tačiau tenak sutikti, kad suskertantys intensyvūs srautai yra visiškai nevykęs sprendimas.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Pritariu, šitą mintį irgi turėjau, kad naikinti į Kauną nusukimą, plius stotelę.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Pradžiai reikia perkelt stotelę iš po tilto. kas vėlgi kibiro dažų klausimas. Po to galima panaikint nusukimą į Kauno pusę. Sukančių į Kauno pusę nedaug ir gali pavažiuot iki Gariūnų apsisukt. Tada Kaunas -> Gariūnai srautas galėtų ramiai įvažiuot į ilgą greitėjimo juostą ir būtų rami galva.
Komentuoti:
-
Pradžiai reikia perkelt stotelę iš po tilto. kas vėlgi kibiro dažų klausimas. Po to galima panaikint nusukimą į Kauno pusę. Sukančių į Kauno pusę nedaug ir gali pavažiuot iki Gariūnų apsisukt. Tada Kaunas -> Gariūnai srautas galėtų ramiai įvažiuot į ilgą greitėjimo juostą ir būtų rami galva.Parašė abruo Rodyti pranešimąTurint omenyje, kad eismas nuo Žemųjų Panerių ten labai nedidelis, jam užtektų nedidelio vienos juostos tuneliuko, į kurį tas srautas sueitų. O srautas nuo Kauno link Gariūnų galėtų eiti kad ir pro tą Šiaurės-rytų ausį.
Komentuoti:
-
Vienas iš Gariūnų estakados variantų galėtų būti toks
Beje toje pilka sp[alva pažymėtoje teritorijoje neseniai buvo gaisras

Laukiama daugiau idėjų...
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Turint omenyje, kad eismas nuo Žemųjų Panerių ten labai nedidelis, jam užtektų nedidelio vienos juostos tuneliuko, į kurį tas srautas sueitų. O srautas nuo Kauno link Gariūnų galėtų eiti kad ir pro tą Šiaurės-rytų ausį.
Komentuoti:
-
Normali sankryža ten būtų labai malonu. Bet kibiras dažų išspręstų didžiąją dalį problemų kai uodega stovi autostradoje.Labai retai matau tokio ilgio uodegą, kurios nesutalpintų ta papildoma ausis.Parašė Romas Rodyti pranešimąDeja, kibiro dažų neužteks. Niekur nuo to nepabėgsim, kad reikės Gariūnuose statyti estakadą ar kitokį sprendimą ten, kur yra pagrindinis srautas - tam, kad būtų isvengta sukiojimosi ir kamšcių formavimo.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Ne tik, kad integruota, o dar besileidžiant nuo magistralės link Gariūnų reikia praleisti autobusą ir tik tada patenki į greitėjimo juostąParašė booraz Rodyti pranešimą
- 8 patinka
Komentuoti:
-
-
Deja, kibiro dažų neužteks. Niekur nuo to nepabėgsim, kad reikės Gariūnuose statyti estakadą ar kitokį sprendimą ten, kur yra pagrindinis srautas - tam, kad būtų isvengta sukiojimosi ir kamšcių formavimo.Parašė mantasm Rodyti pranešimąPraktiškai su kibiru dažų galima išspręsti uodegos stovinčios autostradoj problemą.
Be to, ten tragiškas bei paojingas ir išvažiavimas nuo Gariūnų gatvės link A1 į Kauną (nes labai arti išvažiavimas iš Gariūnų), bet ten estakados nereikia, tai labiau LAKD ir Vilniaus savivaldybės tingėjimo ir pataikavimo kažkieno interesams pasekmė.
Lietuvoje yra dvi (o gal ir trys) tokios nepatogiois sankryžos:
- A5/KK130 į vakarus nuo Garliavos, kur pagrindinsi eismas nuo Marijamplės yra link Kauno Vakarinio apalinkkelio

- A1/A19 prie Gariūnų, kur pagrindinis srautas iš Kauno yra link Vakarinio aplinkelio
- Gal dar trečia vieta yra A/5 /A1, bet tik tiems kurie IX forto mazge suka iš Vakarinio aplinkkelio link Sitkūnų

Kaimyninėse šalyse nauji mazgai įrengiami ar rekonstruojami posūkius pagal pagrindinį eismą, pvz.:
- Lenkijoje S8/S61 Podborze ar Liublino aplinkelyje
- Čekijoje rekonstruotas Olomouco vakarinis mazgas - važiuojant E462 (D35-D46) įrengta tiesi juosta važiuojant. Beje, kažkada tame mazge pražiopsojau posūkį ir nuvažiavau tiesiai, po to teko grįžti
PL. S8-S61 Podborze (Ostrów Mazowiecka Północ

https://en.mapy.cz/zakladni?x=21.913...2.8210188&z=16
PL. S19-S12-S17 Lublin Zachód

https://en.mapy.cz/zakladni?x=22.454...1.2843558&z=16
CZ. D35-D46 Olomouc Zapad

https://en.mapy.cz/zakladni?planovan...9.5699703&z=16
Tačiau kol kas Kelių direkcija tik stato radarus, bet neturi kada paagalvoti apie saugų ir patogų pagrindinį įvažiavimą nuo Kauno pusės į Vilnių.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Realiai reiktų perdaryti, kad visi ir važiuotų gudručių keliu. Praktiškai su kibiru dažų galima išspręsti uodegos stovinčios autostradoj problemą.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Taip ten reikia perdaryti kuo greičiau, kol kas nors nežuvo įlėkęs į tą pastoviai stovinčią koloną. Čia turbūt tik laiko klausimas kada taip atsitiks.Parašė mr_miegas Rodyti pranešimąpastaruoju metu teko siek tiek daugiau pasivazinet A1 ir labai uzkliuvo issukimas is A1 i Vilniu, ties Gariunais. Ten pastoviai kamstis pirmoje juostoje, nes sukanciuju daug. Atrodo ganetinai pavojinga vieta, gal buvo girtet del planu kazka keisti ten?
Beje dar labai nervina šita raudonai pažymėta vieta, nes gudručiai apvažiuoja naudodamiesi ja, ale galvodami, kad niekas nesupras
- 2 patinka
Komentuoti:
-
pastaruoju metu teko siek tiek daugiau pasivazinet A1 ir labai uzkliuvo issukimas is A1 i Vilniu, ties Gariunais. Ten pastoviai kamstis pirmoje juostoje, nes sukanciuju daug. Atrodo ganetinai pavojinga vieta, gal buvo girtet del planu kazka keisti ten?
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Lieka tik pritarti dėl Garliavos mazgo r pridurti, kad yra dar viena neadekvataus "dobilo lapo" sankryžos pavyzdys.Parašė gerietis Rodyti pranešimąNe pati autostrada A5, bet man tai viršūnė šitas tarptautinis užsukimas nuo Marijampolės į Kauno vakarinį apvažiavimą ir toliau į A1 : https://goo.gl/maps/W6oXc1S4vxBQ1jFT6
A1 Gariūnų mazgo nusukimas nuo Kauno link Oslo gatvės ir tolau į A2 ir A3.
Pagal srautus tokios konfigūracijos dobilo lapo formos sankryža yra absurdiska.
Negi Kelių direkcija temoka statyti radarus ir nemato, kad per 50 metų atsirado pazangesnių transporto mazgų formų.
- 4 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: