Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Vilnius - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Sula
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Jei "per pūgą" srautas laiko 90 km/h greitį, reiškia tokia ten ir pūga.
    Aš dar neįsismarkavus važiavau. Ir ties pavojingesnėmis vietomis, aišku, sulėtindavau.
    Betgi ne apie tai šneka. O apie tai "kad žiemą niekas 130 km/h išvis nevažiuoja automagistralėje".

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Kodėl ne? Jei sausa ir nėra didelio minuso? Sausas -5 yra daug saugiau nei lietus ir +20.
    Gal todėl kad greičio ribojimas žiema yra 120?

    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Tai kad yra drąsuolių ir per pūgą.
    Važiuojant 90 km/h keli bolidai praskrido kaip pro stovintį. Grioviuose nemačiau, tai gal sėkmingai nusigavo.
    Man teko matyti griovyje gaisrininkus raukiančius iš sudaužyto žmogų. Dėl avarijos policija užtvėrė A2 ir dėl to labai gerai matėsi
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Jei "per pūgą" srautas laiko 90 km/h greitį, reiškia tokia ten ir pūga.
    Na gerai kad buvo sausa pūga, tai nors sniego daug bet nebuvo slidu, tai galima gražiai traukinuku važiuoti.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Jei "per pūgą" srautas laiko 90 km/h greitį, reiškia tokia ten ir pūga.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Kodėl ne? Jei sausa ir nėra didelio minuso? Sausas -5 yra daug saugiau nei lietus ir +20.
    Tai kad yra drąsuolių ir per pūgą.
    Važiuojant 90 km/h keli bolidai praskrido kaip pro stovintį. Grioviuose nemačiau, tai gal sėkmingai nusigavo.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Na gal pradėkim nuo to kad žiemą niekas 130 km/h išvis nevažiuoja automagistralėje.
    Kodėl ne? Jei sausa ir nėra didelio minuso? Sausas -5 yra daug saugiau nei lietus ir +20.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė RamasN Rodyti pranešimą
    Tai ne argumentas, dardėti provėžom automagistrale. 130kmh toks dardėjimas nesaugus. O per lietų kas važiavo nuo Kauno link Vilniaus vandens pilnomis provėžomis - geriau antra juosta, dėl saugumo sumetimų. Kur pirma juosta nesutvarkyta, ramia sąžine važiuoju antra. Kur sutvarkyta, aišku, kad pirma.


    Na gal pradėkim nuo to kad žiemą niekas 130 km/h išvis nevažiuoja automagistralėje. O greitį reikia rinktis saugų pagal oro sąlygas taip pat. Per pugą pirmadienį visi ramiai važiavo 90-95 km/h ir niekam rankos nenukrito. Juokingiausia buvo tai kad daugiau fūrų mus lenkė nei lengvų. Fūristai be ribotuvų - bebaimiai.

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Tai ne argumentas, dardėti provėžom automagistrale. 130kmh toks dardėjimas nesaugus. O per lietų kas važiavo nuo Kauno link Vilniaus vandens pilnomis provėžomis - geriau antra juosta, dėl saugumo sumetimų. Kur pirma juosta nesutvarkyta, ramia sąžine važiuoju antra. Kur sutvarkyta, aišku, kad pirma.

    Parašė gerietis Rodyti pranešimą
    P.S. biškį ne į temą: kas verkia kad pirma juosta nesaugi, susitvarkykite važiuokles. Taip, nelygumų yra, bet toli iki "nesaugumo".

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
    Prieš 5-10 metų teko pastebėti, kad šis ruožas prižiūrimas atidžiai. Važiuodavo 2-3 sniego valytuvai valydami visą plotį. Ir reikalavimuose, kiek pamenu, buvo parašyta, kad 0 cm sniego bet kokiu oru. Įdomu ar dabar pasikeitė reikalavimai, bet sniego tikrai neskubama valyt, teko sutikti vienišą valytuvą valantį tik vieną juostą.
    Turbūt sutiksite, kad objektyviai neįmanoma užtikrini 0 cm sniego bet kokiu oru priežiūros lygį?

    I priežiūros lygis. I priežiūros lygis turi užtikrinti aukštą eismo kokybės lygį, gerą techninę ir estetinę kelio būklę visą parą. Turi būti sudarytos sąlygos transporto priemonėms važiuoti didžiausiu leistinu greičiu. Šiuo aukščiausiu priežiūros lygiu prižiūrimi šie keliai: A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda, A2 Vilnius–Panevėžys, VIA BALTICA (Ryga–Panevėžys–Kėdainiai–Sitkūnai–Kaunas–Marijamp olė–Suvalkai), A19 Vilniaus pietinis aplinkkelis ir kelio A16 Vilnius–Prienai–Marijampolė ruožas nuo Vilniaus iki Trakų (iš viso apie 700 km). Kelių priežiūros tarnybos šiuose keliuose budi visą parą, sningant valo, o esant plikledžiui ar lijundrai barsto bet kuriuo paros metu. Kelias turi būti nuvalytas ir pabarstytas praėjus ne daugiau kaip 2 val. po to, kai nustoja snigti ir (arba) pustyti. Esant nesudėtingoms orų sąlygoms ant kelio dangos sniego neturi būti. Sningant ir (arba) pustant sniego storis ant važiuojamosios dalies gali būti ne didesnis kaip 4 cm.
    https://eismoinfo.lt/#!/duk/47

    Komentuoti:


  • Rimas_OK
    replied
    Prieš 5-10 metų teko pastebėti, kad šis ruožas prižiūrimas atidžiai. Važiuodavo 2-3 sniego valytuvai valydami visą plotį. Ir reikalavimuose, kiek pamenu, buvo parašyta, kad 0 cm sniego bet kokiu oru. Įdomu ar dabar pasikeitė reikalavimai, bet sniego tikrai neskubama valyt, teko sutikti vienišą valytuvą valantį tik vieną juostą.

    Dėl kintamų ženklų, išties maloniai nustebino, kad veikė visi, nežiūrint prieš tai buvusių artefaktų Tik liūdna, kad tie ženklai veikia bukai, t.y. tik slidu/neslidu ir greitis. Tačiau jei ruože avarija/kamštis/kelio remontas ženklai (arba LKD biurokratai) balvoniškai neveikia.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Kiba snigo? Aš Marijampolę ir Suwalkus tuo metu minėjau blogu žodžiu.
    Snigo yra truputi per lengvai pasakyta. Važiuoji plaukiančio sniego upe, matai priešais atvažiuojančias šveisas ir dar atspindinčius stulpelius kelio šonuose. Daugiau nieko per pūgą nesimato. Tai eismo juostos egzistuoja tik kaip matematika tavo galvoje tarp priešprieša atvažiuojančių šveisų ir stulpelių kelkraštyje

    Vakar 4-7 valandos vakaro.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą
    Valytuvus/ barstytuvus pamačiau jau privažiavus Kauną, dirbo Vilniaus kryptimi.
    Kai paskutinius tris kartus važiavau į Kauną, tai visus tris kartus kelias nuo Vilniaus iki Vievio buvo prastai nuvalytas, ir tik už Elektrėnų buvo normalus kelias.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Kiba snigo? Aš Marijampolę ir Suwalkus tuo metu minėjau blogu žodžiu.
    Buvo pasnigę ir dar snigo. Vilniuje buvo -4 ir sausas sniegas, Kaune -1 ir bandė lyti. Ant kelio sniegas su provėžomis, rizika persirikiuojant ar kai greta važiuojantis pasijaučia nestabiliai užvažiavęs ant sniego. Valytuvus/barstytuvus pamačiau jau privažiavus Kauną, dirbo Vilniaus kryptimi. Didžiulis srautas "vilniečių", grįžtančių iš kaimų, judėjo dar lėčiau nei automobiliai link Kauno, bet stabiliai, be kamščių. Keista, bet mačiau tik vieną avariją - prie "Šaltinėlio" kibiriukas stovėjo apsisukęs 180 laipsnių.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą
    Šiandien pirmą kartą pravažiavau Vilnius - Kaunas taip, kad nei vienas automobilis manęs neaplenkė. Bet teko lėkti antra juosta beprotišku 80 kmh, o tarpais net 90 kmh greičiu.
    Kiba snigo? Aš Marijampolę ir Suwalkus tuo metu minėjau blogu žodžiu.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Šiandien pirmą kartą pravažiavau Vilnius - Kaunas taip, kad nei vienas automobilis manęs neaplenkė. Bet teko lėkti antra juosta beprotišku 80 kmh, o tarpais net 90 kmh greičiu.
    P.S. biškį ne į temą: kas verkia kad pirma juosta nesaugi, susitvarkykite važiuokles. Taip, nelygumų yra, bet toli iki "nesaugumo".

    Komentuoti:


  • Bmweda
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Problema yra kai šviesa akina iš tamsos atvažiavusius vairuotojus, važiuojant tamsoje ilgesnį laiką. .
    Per 15 metų nė karto nebuvau tokiu būdu apakintas.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Na taip, įspūdingas argumentas neapšviesti kelių - akins atvažiavus iś tamsos

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Problema yra kai šviesa akina iš tamsos atvažiavusius vairuotojus, važiuojant tamsoje ilgesnį laiką.
    Nzn, manęs plento apšvietimas neakina, atvirkščiai, problema iš sviesaus ruožo įvažiuoti į tamsų ruožą.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą

    Kaip suprantu, apšvietimą norima įrengti visame kelyje, tai realiai akinimo nebūtų, nebent įvažiavus į A1. Bet taip, labai keista idėja, kai yra kur kas svarbesnių darbų. Kelias ypač nesaugus rimtai palijus – ir dėl didelių provėžų, ir dėl debilų, lekiančių antra juosta ant 160 km/h be jokios kontrolės.
    Planų apšviest nėra.
    Galima sakyt, yra planai sutvarkyt dangą pagal tuos prioritetų sąrašus.
    Aišku žiūrėsim kas bus po kitų seimo rinkimų. Geriau nors tie sąrašai lieka, nes jeigu keist vėl planų dokumentus, tai matom, kad tik stagnaciją užsiveisiam.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Tas pats ir Kaunas-Vilnius, gera danga, ir padorus ženklinimas. Dar klausimas ar apšvietimas apskritai gera idėja greitkeliuose, pvz. vokiečiai savo autobanų beveik neapšviečia. Problema yra kai šviesa akina iš tamsos atvažiavusius vairuotojus, važiuojant tamsoje ilgesnį laiką. Geriau palikti ten kur aplinkkeliai, daugiau miesto srauto, netgi Vokietijoje tokios visai miestiškos atkarpėlės apšviestos.
    Kaip suprantu, apšvietimą norima įrengti visame kelyje, tai realiai akinimo nebūtų, nebent įvažiavus į A1. Bet taip, labai keista idėja, kai yra kur kas svarbesnių darbų. Kelias ypač nesaugus rimtai palijus – ir dėl didelių provėžų, ir dėl debilų, lekiančių antra juosta ant 160 km/h be jokios kontrolės.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Belgija tankiai apgyvendinta, plius vienintelė šalis Europoje kuri ištisai apšviečia kelius, berods dar tokia tvarka yra/buvo Rusijos mokamuose keliuose su susimokėjimo punktais.

    Lietuvoj sutinku, kad sutvarkius Via Baltica, tai realiai užmiesčio keliuose daugiausia dangas tvarkytų ir pavienius aplinkkelius įrenginėtų. Nu dar ženklinimą

    Tas pats ir Kaunas-Vilnius, gera danga, ir padorus ženklinimas. Dar klausimas ar apšvietimas apskritai gera idėja greitkeliuose, pvz. vokiečiai savo autobanų beveik neapšviečia. Problema yra kai šviesa akina iš tamsos atvažiavusius vairuotojus, važiuojant tamsoje ilgesnį laiką. Geriau palikti ten kur aplinkkeliai, daugiau miesto srauto, netgi Vokietijoje tokios visai miestiškos atkarpėlės apšviestos.
    Paskutinis taisė PoDV; 2022.12.26, 13:23.

    Komentuoti:

Working...
X