Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Vilnius - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Kiba snigo? Aš Marijampolę ir Suwalkus tuo metu minėjau blogu žodžiu.
    Snigo yra truputi per lengvai pasakyta. Važiuoji plaukiančio sniego upe, matai priešais atvažiuojančias šveisas ir dar atspindinčius stulpelius kelio šonuose. Daugiau nieko per pūgą nesimato. Tai eismo juostos egzistuoja tik kaip matematika tavo galvoje tarp priešprieša atvažiuojančių šveisų ir stulpelių kelkraštyje

    Vakar 4-7 valandos vakaro.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą
    Valytuvus/ barstytuvus pamačiau jau privažiavus Kauną, dirbo Vilniaus kryptimi.
    Kai paskutinius tris kartus važiavau į Kauną, tai visus tris kartus kelias nuo Vilniaus iki Vievio buvo prastai nuvalytas, ir tik už Elektrėnų buvo normalus kelias.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Kiba snigo? Aš Marijampolę ir Suwalkus tuo metu minėjau blogu žodžiu.
    Buvo pasnigę ir dar snigo. Vilniuje buvo -4 ir sausas sniegas, Kaune -1 ir bandė lyti. Ant kelio sniegas su provėžomis, rizika persirikiuojant ar kai greta važiuojantis pasijaučia nestabiliai užvažiavęs ant sniego. Valytuvus/barstytuvus pamačiau jau privažiavus Kauną, dirbo Vilniaus kryptimi. Didžiulis srautas "vilniečių", grįžtančių iš kaimų, judėjo dar lėčiau nei automobiliai link Kauno, bet stabiliai, be kamščių. Keista, bet mačiau tik vieną avariją - prie "Šaltinėlio" kibiriukas stovėjo apsisukęs 180 laipsnių.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą
    Šiandien pirmą kartą pravažiavau Vilnius - Kaunas taip, kad nei vienas automobilis manęs neaplenkė. Bet teko lėkti antra juosta beprotišku 80 kmh, o tarpais net 90 kmh greičiu.
    Kiba snigo? Aš Marijampolę ir Suwalkus tuo metu minėjau blogu žodžiu.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Šiandien pirmą kartą pravažiavau Vilnius - Kaunas taip, kad nei vienas automobilis manęs neaplenkė. Bet teko lėkti antra juosta beprotišku 80 kmh, o tarpais net 90 kmh greičiu.
    P.S. biškį ne į temą: kas verkia kad pirma juosta nesaugi, susitvarkykite važiuokles. Taip, nelygumų yra, bet toli iki "nesaugumo".

    Komentuoti:


  • Bmweda
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Problema yra kai šviesa akina iš tamsos atvažiavusius vairuotojus, važiuojant tamsoje ilgesnį laiką. .
    Per 15 metų nė karto nebuvau tokiu būdu apakintas.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Na taip, įspūdingas argumentas neapšviesti kelių - akins atvažiavus iś tamsos

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Problema yra kai šviesa akina iš tamsos atvažiavusius vairuotojus, važiuojant tamsoje ilgesnį laiką.
    Nzn, manęs plento apšvietimas neakina, atvirkščiai, problema iš sviesaus ruožo įvažiuoti į tamsų ruožą.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą

    Kaip suprantu, apšvietimą norima įrengti visame kelyje, tai realiai akinimo nebūtų, nebent įvažiavus į A1. Bet taip, labai keista idėja, kai yra kur kas svarbesnių darbų. Kelias ypač nesaugus rimtai palijus – ir dėl didelių provėžų, ir dėl debilų, lekiančių antra juosta ant 160 km/h be jokios kontrolės.
    Planų apšviest nėra.
    Galima sakyt, yra planai sutvarkyt dangą pagal tuos prioritetų sąrašus.
    Aišku žiūrėsim kas bus po kitų seimo rinkimų. Geriau nors tie sąrašai lieka, nes jeigu keist vėl planų dokumentus, tai matom, kad tik stagnaciją užsiveisiam.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Tas pats ir Kaunas-Vilnius, gera danga, ir padorus ženklinimas. Dar klausimas ar apšvietimas apskritai gera idėja greitkeliuose, pvz. vokiečiai savo autobanų beveik neapšviečia. Problema yra kai šviesa akina iš tamsos atvažiavusius vairuotojus, važiuojant tamsoje ilgesnį laiką. Geriau palikti ten kur aplinkkeliai, daugiau miesto srauto, netgi Vokietijoje tokios visai miestiškos atkarpėlės apšviestos.
    Kaip suprantu, apšvietimą norima įrengti visame kelyje, tai realiai akinimo nebūtų, nebent įvažiavus į A1. Bet taip, labai keista idėja, kai yra kur kas svarbesnių darbų. Kelias ypač nesaugus rimtai palijus – ir dėl didelių provėžų, ir dėl debilų, lekiančių antra juosta ant 160 km/h be jokios kontrolės.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Belgija tankiai apgyvendinta, plius vienintelė šalis Europoje kuri ištisai apšviečia kelius, berods dar tokia tvarka yra/buvo Rusijos mokamuose keliuose su susimokėjimo punktais.

    Lietuvoj sutinku, kad sutvarkius Via Baltica, tai realiai užmiesčio keliuose daugiausia dangas tvarkytų ir pavienius aplinkkelius įrenginėtų. Nu dar ženklinimą

    Tas pats ir Kaunas-Vilnius, gera danga, ir padorus ženklinimas. Dar klausimas ar apšvietimas apskritai gera idėja greitkeliuose, pvz. vokiečiai savo autobanų beveik neapšviečia. Problema yra kai šviesa akina iš tamsos atvažiavusius vairuotojus, važiuojant tamsoje ilgesnį laiką. Geriau palikti ten kur aplinkkeliai, daugiau miesto srauto, netgi Vokietijoje tokios visai miestiškos atkarpėlės apšviestos.
    Paskutinis taisė PoDV; 2022.12.26, 13:23.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Kas tas viskas? Nesuremontuojama danga, kad galėtų greičiau lėkti? Kas dar tas viskas?

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...-tamsoje-kodel

    Belgija yra viena iš valstybių, kurioje beveik visuose greitkeliuose sumontuotas apšvietimas. O Lietuvoje net ir pagrindinis kelias Vilnius–Kaunas yra apšviestas tik ruožais, pavyzdžiui, ties Grigiškėmis, Vieviu, Strošiūnais, Žiežmariais ir pan. Šalies vairuotojai ne kartą kėlė klausimą, ar minėtoje automagistralėje taip pat neplanuojama sumontuoti apšvietimo visur, esą tai užtikrintų didesnį eismo dalyvių saugumą, ypač rudenį ir žiemą. Lietuvos automobilių kelių direkcijos (LAKD) teigimu, tokių planų nėra.
    Aišku, apšvietimas gerai, bet gal reiktų pirma suremontuoti kelio dangą? Ir pagaliau sumomontuoti sektorinius greičio matuoklius? Susidaro įspūdis, kad tame kelyje viskas daroma tik tam, kad būtų galima su sportiniu automobiliu kuo greičiau lėkti antra juosta.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Šiandien ryte važiavau iš Kauno į Vilnių ir vėliau atgal. Veikė VISOS švieslentės, rodydamos įspėjamuosius ženklus, kad slidus kelias. Už Elektrėnų 3 iš eilės švieslentės ribojo greitį iki 90 km/h. Tas pats ir už Vievio. Už Grigiškių 2 švieslentės ribojo greitį iki 80 km/h. Tai yra, švieslentės atliko savo vaidmenį. Normaliomis sąlygomis jos nerodo nieko. Vairuotojų dėmesio ir neturi blaškyti jokie ženklai ar užrašai, jei to nereikia saugiam eismui užtikrinti. Čia iškart prisimenu Vilniaus didžiąsias švieslentes, kurios, jei nėra su eismo saugumu susijusios informacijos, rodo kokias nors nesąmones.

    Click image for larger version  Name:	20221220_212246.jpg Views:	171 Size:	75,5 kB ID:	2018745
    Ačiū už pasidalinimą nuotrauka.
    Per porą savaičių važiavau 3 kartus mašruytu V-K-V.

    Tie kintamos informacijos kelio ženklai tikrai padėjo. Jei dega "90" ar net "80", tai išties ten rimti reikalai ir nėra ko lakstyti; o jei tik įspėjimas apie slidumą - tai tik šiaip šlapia danga.
    Tik kas gali paaiškinti, kodėl visus tris kartu nuo Vilniaus iki Vievio iki Elektrėnų kelias būdavo prastai nuvalytas o toliau iki Kauno buvo jau normali šlapia autostrada.
    Dar toks pastebėjimas, kad esant prastam orui dėl intensyvesnio eismo (labiau nuvažinėta) ir gal dažnesnio valymo važiavimas A1 yra kur kas saugesnis nei A2 (kur per visą ilgį po atodrėkio yra 1,5 - 2,0 m. pločio tirpstančio sniego bala).

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Tiesiog aplaidumas.
    Kas galėtų paneigti kad tai korupcijos arba nusikalstamo aplaidumo apraiška?
    Galėtų bent jau dalykų kurie visiems ant akių nesufakapinti.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Palaukit, taigi per pandemiją buvo žinios, kad sistema dar tik testuojama. Tai kiek laiko praėjo? Metai? Ir viskas sugedo?
    Be to, tai buvo viena iš sąlygų tam, kad pakelti kelio statusą į automagistralės lygį. Jei neveikia sistema, vėl pažeminame?
    Šiaip tai maniau, kad dar tų kintamų ženklų bus daugiau ir informatyvesnių, ir kad dar vyksta tolesnis diegimas
    Mačiau projektą, viskas jau įrengta, nebus papildomų elementų. Nebent koks atskiras projektas ant tų gembių pritvirtinti kokius nors greičio radarus, vid. greičio matuoklius, kad visam kelyje matuot kaip John norėtų (ir realiai nematau bėdos iki tam tikros ribos).

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą
    tai apie tai ir kalba - pinigai sukišti, projektas neveikia, baigsis garantija ir viso gero.
    Palaukit, taigi per pandemiją buvo žinios, kad sistema dar tik testuojama. Tai kiek laiko praėjo? Metai? Ir viskas sugedo?
    Be to, tai buvo viena iš sąlygų tam, kad pakelti kelio statusą į automagistralės lygį. Jei neveikia sistema, vėl pažeminame?
    Šiaip tai maniau, kad dar tų kintamų ženklų bus daugiau ir informatyvesnių, ir kad dar vyksta tolesnis diegimas

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Nesuprantu kodėl negalėjo įrengti šalia kelio, reikėjo virš kelio. Nors A5 teko užmatyti šalia kelio.
    Šiaip su e. ženklais reikia elgtis atsargiai nes brangi priežiūra. Skandinavijoje teko užmatyt kai kur net atsisako e. ženklų dėl brangios priežiūros.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Kaip tai sugedę, jei jie iš esmės nauji ir beveik neveikė?
    Matyt panašiai kaip dviračių takų apšvietimas Vilniuje: suinvestuoja dešimtis ar šimtus tūkstančių, viską įrengia, paveikia vieną savaitę ir po to atia atia. Niekas nei taiso, nei prisiima atsakomybę, nei pripažįsta nuosavybę. Tiesiog aplaidumas.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    tai apie tai ir kalba - pinigai sukišti, projektas neveikia, baigsis garantija ir viso gero.

    Komentuoti:

Working...
X