Parašė Romas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A1] Vilnius - Kaunas
Collapse
X
-
Kodėl nevyksta Vievio Viaduko užbaigiamieji darbai ? Oro sąlygos kaip ir tinkamos.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Ten yra ir gražių tilto nuotraukųParašė Kirstukas Rodyti pranešimąKas vyksta Kaune:
Krunos tilto dienos suskaičiuotos: griaus ir statys naują


https://kaunas.kasvyksta.lt/2023/04/...-statys-nauja/
https://www.delfi.lt/verslas/transpo...nauja-92984115
Nereikia net rusų diversantų - užtenka poros tiltų remontų ar dešimtmečius neremontuojamo tilto per Kauno marių įlanką, kad tarp Vilniaus ir Kauno eismas vyktų kaip kokiais 1940 metai - per Ukmergę

O jei rimtai, tai Krunos tiltas tai toks dalykas,kurio tai paprastai neapvažiuosi.Paskutinis taisė Romas; 2023.04.11, 15:53.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Kas vyksta Kaune: Krunos tilto dienos suskaičiuotos: griaus ir statys naują
Prieš gerą savaitę ant Krunos tilto pasirodžius kelininkams, o vairuotojams A1 magistralėje spaudus stabdžius, Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD) pasidalijo tolimesniais jungties remonto planais. Greta numatoma įrengti laikiną tiltą, o esamą griauti ir pastatyti naują.
<...>
„Šiuo metu jau yra įvykęs laikino tilto projektavimo konkursas. Atrinkus laimėtoją prasidės laikino tilto projektavimo darbai, kurių sutartį planuojama pasirašyti artimiausiu metu. Suprojektavus laikiną tiltą bus skelbiamas rangos darbų konkursas laikino tilto statymui ir esamo Krunos tilto rekonstravimui“, – paaiškino LAKD Tarptautinių ryšių ir komunikacijos skyriaus vadovė.
A. Ramoškaitė pridūrė, kad Krunos tilto rekonstrukcijos metu dalis automobilių srauto važiuos esamu statiniu, dalis – laikinu tiltu. Rekonstrukcijos projekte numatytas esamo statinio nugriovimas ir naujo pastatymas.
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Visiškas absurdas. Jau yra pakankamas susisiekimas atvažiuojant palei geležinkelį. Dabar taškys milijonus sodininkams.Parašė Gator Rodyti pranešimąMagistralėje A1 ties Karčiupiu bus įrengta dviejų lygių sankryža
https://kaunas.kasvyksta.lt/2023/01/...ygiu-sankryza/
Estakada greitkelyje, kad į sodus patogiau nuvažiuotų?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Magistralėje A1 ties Karčiupiu bus įrengta dviejų lygių sankryža
https://kaunas.kasvyksta.lt/2023/01/...ygiu-sankryza/
Estakada greitkelyje, kad į sodus patogiau nuvažiuotų?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Taip, tas punktas ir man atrodė keistai. Gal čia buvo kalbama apie suspausto sniego sluoksnį.Parašė Nitro Rodyti pranešimą
Turbūt sutiksite, kad objektyviai neįmanoma užtikrini 0 cm sniego bet kokiu oru priežiūros lygį?
https://eismoinfo.lt/#!/duk/47
Bet kuriuo atveju, kaip besnigtų, jei normaliai pravaloma kas 30 min, problemų neturėtų būt. Vis tik kalbam apie automagistralę.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
130kmh buvo ne apie žiemą. Akcentas buvo apie fizinius dangos ypatumusParašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Na gal pradėkim nuo to kad žiemą niekas 130 km/h išvis nevažiuoja automagistralėje. O greitį reikia rinktis saugų pagal oro sąlygas taip pat. Per pugą pirmadienį visi ramiai važiavo 90-95 km/h ir niekam rankos nenukrito. Juokingiausia buvo tai kad daugiau fūrų mus lenkė nei lengvų. Fūristai be ribotuvų - bebaimiai.
Komentuoti:
-
Tai matyt būsiu tas niekas - turėjau įžulumo saulėtomis gruodžio 24 ir 26 d. automagistralėje važiuoti 120-130 km/h. Ir buvau ne kartą aplenktas dar įžūlesnių eismo dalyvių.
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Na gal pradėkim nuo to kad žiemą niekas 130 km/h išvis nevažiuoja automagistralėje.
Komentuoti:
-
Šiaip jau 110 žiemą tiek su mėlynu, tiek su žaliu ženklu.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąGal todėl kad greičio ribojimas žiema yra 120?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Aš dar neįsismarkavus važiavau. Ir ties pavojingesnėmis vietomis, aišku, sulėtindavau.Parašė Tomas Rodyti pranešimąJei "per pūgą" srautas laiko 90 km/h greitį, reiškia tokia ten ir pūga.
Betgi ne apie tai šneka. O apie tai "kad žiemą niekas 130 km/h išvis nevažiuoja automagistralėje".
Komentuoti:
-
Gal todėl kad greičio ribojimas žiema yra 120?Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Kodėl ne? Jei sausa ir nėra didelio minuso? Sausas -5 yra daug saugiau nei lietus ir +20.
Man teko matyti griovyje gaisrininkus raukiančius iš sudaužyto žmogų. Dėl avarijos policija užtvėrė A2 ir dėl to labai gerai matėsiParašė Sula Rodyti pranešimą
Tai kad yra drąsuolių ir per pūgą.
Važiuojant 90 km/h keli bolidai praskrido kaip pro stovintį. Grioviuose nemačiau, tai gal sėkmingai nusigavo.
Na gerai kad buvo sausa pūga, tai nors sniego daug bet nebuvo slidu, tai galima gražiai traukinuku važiuoti.Parašė Tomas Rodyti pranešimąJei "per pūgą" srautas laiko 90 km/h greitį, reiškia tokia ten ir pūga.
Komentuoti:
-
Jei "per pūgą" srautas laiko 90 km/h greitį, reiškia tokia ten ir pūga.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Tai kad yra drąsuolių ir per pūgą.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Kodėl ne? Jei sausa ir nėra didelio minuso? Sausas -5 yra daug saugiau nei lietus ir +20.
Važiuojant 90 km/h keli bolidai praskrido kaip pro stovintį. Grioviuose nemačiau, tai gal sėkmingai nusigavo.
Komentuoti:
-
Kodėl ne? Jei sausa ir nėra didelio minuso? Sausas -5 yra daug saugiau nei lietus ir +20.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Na gal pradėkim nuo to kad žiemą niekas 130 km/h išvis nevažiuoja automagistralėje.
Komentuoti:
-
Na gal pradėkim nuo to kad žiemą niekas 130 km/h išvis nevažiuoja automagistralėje. O greitį reikia rinktis saugų pagal oro sąlygas taip pat. Per pugą pirmadienį visi ramiai važiavo 90-95 km/h ir niekam rankos nenukrito. Juokingiausia buvo tai kad daugiau fūrų mus lenkė nei lengvų. Fūristai be ribotuvų - bebaimiai.Parašė RamasN Rodyti pranešimąTai ne argumentas, dardėti provėžom automagistrale. 130kmh toks dardėjimas nesaugus. O per lietų kas važiavo nuo Kauno link Vilniaus vandens pilnomis provėžomis - geriau antra juosta, dėl saugumo sumetimų. Kur pirma juosta nesutvarkyta, ramia sąžine važiuoju antra. Kur sutvarkyta, aišku, kad pirma.
Komentuoti:
-
Tai ne argumentas, dardėti provėžom automagistrale. 130kmh toks dardėjimas nesaugus. O per lietų kas važiavo nuo Kauno link Vilniaus vandens pilnomis provėžomis - geriau antra juosta, dėl saugumo sumetimų. Kur pirma juosta nesutvarkyta, ramia sąžine važiuoju antra. Kur sutvarkyta, aišku, kad pirma.
Parašė gerietis Rodyti pranešimąP.S. biškį ne į temą: kas verkia kad pirma juosta nesaugi, susitvarkykite važiuokles. Taip, nelygumų yra, bet toli iki "nesaugumo".
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Turbūt sutiksite, kad objektyviai neįmanoma užtikrini 0 cm sniego bet kokiu oru priežiūros lygį?Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąPrieš 5-10 metų teko pastebėti, kad šis ruožas prižiūrimas atidžiai. Važiuodavo 2-3 sniego valytuvai valydami visą plotį. Ir reikalavimuose, kiek pamenu, buvo parašyta, kad 0 cm sniego bet kokiu oru. Įdomu ar dabar pasikeitė reikalavimai, bet sniego tikrai neskubama valyt, teko sutikti vienišą valytuvą valantį tik vieną juostą.
https://eismoinfo.lt/#!/duk/47I priežiūros lygis. I priežiūros lygis turi užtikrinti aukštą eismo kokybės lygį, gerą techninę ir estetinę kelio būklę visą parą. Turi būti sudarytos sąlygos transporto priemonėms važiuoti didžiausiu leistinu greičiu. Šiuo aukščiausiu priežiūros lygiu prižiūrimi šie keliai: A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda, A2 Vilnius–Panevėžys, VIA BALTICA (Ryga–Panevėžys–Kėdainiai–Sitkūnai–Kaunas–Marijamp olė–Suvalkai), A19 Vilniaus pietinis aplinkkelis ir kelio A16 Vilnius–Prienai–Marijampolė ruožas nuo Vilniaus iki Trakų (iš viso apie 700 km). Kelių priežiūros tarnybos šiuose keliuose budi visą parą, sningant valo, o esant plikledžiui ar lijundrai barsto bet kuriuo paros metu. Kelias turi būti nuvalytas ir pabarstytas praėjus ne daugiau kaip 2 val. po to, kai nustoja snigti ir (arba) pustyti. Esant nesudėtingoms orų sąlygoms ant kelio dangos sniego neturi būti. Sningant ir (arba) pustant sniego storis ant važiuojamosios dalies gali būti ne didesnis kaip 4 cm.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Prieš 5-10 metų teko pastebėti, kad šis ruožas prižiūrimas atidžiai. Važiuodavo 2-3 sniego valytuvai valydami visą plotį. Ir reikalavimuose, kiek pamenu, buvo parašyta, kad 0 cm sniego bet kokiu oru. Įdomu ar dabar pasikeitė reikalavimai, bet sniego tikrai neskubama valyt, teko sutikti vienišą valytuvą valantį tik vieną juostą.
Dėl kintamų ženklų, išties maloniai nustebino, kad veikė visi, nežiūrint prieš tai buvusių artefaktų
Tik liūdna, kad tie ženklai veikia bukai, t.y. tik slidu/neslidu ir greitis. Tačiau jei ruože avarija/kamštis/kelio remontas ženklai (arba LKD biurokratai) balvoniškai neveikia.
Komentuoti:
Komentuoti: