Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Vilnius - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Lettered
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Ten yra ir gražių tilto nuotraukų nuotraukų



    https://kaunas.kasvyksta.lt/2023/04/...-statys-nauja/
    https://www.delfi.lt/verslas/transpo...nauja-92984115

    Nereikia net rusų diversantų - užtenka poros tiltų remontų ar dešimtmečius neremontuojamo tilto per Kauno marių įlanką, kad tarp Vilniaus ir Kauno eismas vyktų kaip kokiais 1940 metai - per Ukmergę


    O jei rimtai, tai Krunos tiltas tai toks dalykas,kurio tai paprastai neapvažiuosi.
    Buvo rašyta, kad bus pastatytas laikinas tiltas.

    Komentuoti:


  • Soprano
    replied
    Kodėl nevyksta Vievio Viaduko užbaigiamieji darbai ? Oro sąlygos kaip ir tinkamos.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Ten yra ir gražių tilto nuotraukų



    https://kaunas.kasvyksta.lt/2023/04/...-statys-nauja/
    https://www.delfi.lt/verslas/transpo...nauja-92984115

    Nereikia net rusų diversantų - užtenka poros tiltų remontų ar dešimtmečius neremontuojamo tilto per Kauno marių įlanką, kad tarp Vilniaus ir Kauno eismas vyktų kaip kokiais 1940 metai - per Ukmergę


    O jei rimtai, tai Krunos tiltas tai toks dalykas,kurio tai paprastai neapvažiuosi.
    Paskutinis taisė Romas; 2023.04.11, 15:53.

    Komentuoti:


  • Kirstukas
    replied
    Kas vyksta Kaune: Krunos tilto dienos suskaičiuotos: griaus ir statys naują
    Prieš gerą savaitę ant Krunos tilto pasirodžius kelininkams, o vairuotojams A1 magistralėje spaudus stabdžius, Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD) pasidalijo tolimesniais jungties remonto planais. Greta numatoma įrengti laikiną tiltą, o esamą griauti ir pastatyti naują.
    <...>

    „Šiuo metu jau yra įvykęs laikino tilto projektavimo konkursas. Atrinkus laimėtoją prasidės laikino tilto projektavimo darbai, kurių sutartį planuojama pasirašyti artimiausiu metu. Suprojektavus laikiną tiltą bus skelbiamas rangos darbų konkursas laikino tilto statymui ir esamo Krunos tilto rekonstravimui“, – paaiškino LAKD Tarptautinių ryšių ir komunikacijos skyriaus vadovė.

    A. Ramoškaitė pridūrė, kad Krunos tilto rekonstrukcijos metu dalis automobilių srauto važiuos esamu statiniu, dalis – laikinu tiltu. Rekonstrukcijos projekte numatytas esamo statinio nugriovimas ir naujo pastatymas.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    gal ten sodai jau virsta visai normaliu Kauno priemiesciu?

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Magistralėje A1 ties Karčiupiu bus įrengta dviejų lygių sankryža
    https://kaunas.kasvyksta.lt/2023/01/...ygiu-sankryza/

    Estakada greitkelyje, kad į sodus patogiau nuvažiuotų?
    Visiškas absurdas. Jau yra pakankamas susisiekimas atvažiuojant palei geležinkelį. Dabar taškys milijonus sodininkams.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Magistralėje A1 ties Karčiupiu bus įrengta dviejų lygių sankryža
    https://kaunas.kasvyksta.lt/2023/01/...ygiu-sankryza/

    Estakada greitkelyje, kad į sodus patogiau nuvažiuotų?

    Komentuoti:


  • Rimas_OK
    replied
    Parašė Nitro Rodyti pranešimą

    Turbūt sutiksite, kad objektyviai neįmanoma užtikrini 0 cm sniego bet kokiu oru priežiūros lygį?

    https://eismoinfo.lt/#!/duk/47
    Taip, tas punktas ir man atrodė keistai. Gal čia buvo kalbama apie suspausto sniego sluoksnį.
    Bet kuriuo atveju, kaip besnigtų, jei normaliai pravaloma kas 30 min, problemų neturėtų būt. Vis tik kalbam apie automagistralę.

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Na gal pradėkim nuo to kad žiemą niekas 130 km/h išvis nevažiuoja automagistralėje. O greitį reikia rinktis saugų pagal oro sąlygas taip pat. Per pugą pirmadienį visi ramiai važiavo 90-95 km/h ir niekam rankos nenukrito. Juokingiausia buvo tai kad daugiau fūrų mus lenkė nei lengvų. Fūristai be ribotuvų - bebaimiai.
    130kmh buvo ne apie žiemą. Akcentas buvo apie fizinius dangos ypatumus

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Tai matyt būsiu tas niekas - turėjau įžulumo saulėtomis gruodžio 24 ir 26 d. automagistralėje važiuoti 120-130 km/h. Ir buvau ne kartą aplenktas dar įžūlesnių eismo dalyvių.

    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Na gal pradėkim nuo to kad žiemą niekas 130 km/h išvis nevažiuoja automagistralėje.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Gal todėl kad greičio ribojimas žiema yra 120?
    Šiaip jau 110 žiemą tiek su mėlynu, tiek su žaliu ženklu.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Jei "per pūgą" srautas laiko 90 km/h greitį, reiškia tokia ten ir pūga.
    Aš dar neįsismarkavus važiavau. Ir ties pavojingesnėmis vietomis, aišku, sulėtindavau.
    Betgi ne apie tai šneka. O apie tai "kad žiemą niekas 130 km/h išvis nevažiuoja automagistralėje".

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Kodėl ne? Jei sausa ir nėra didelio minuso? Sausas -5 yra daug saugiau nei lietus ir +20.
    Gal todėl kad greičio ribojimas žiema yra 120?

    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Tai kad yra drąsuolių ir per pūgą.
    Važiuojant 90 km/h keli bolidai praskrido kaip pro stovintį. Grioviuose nemačiau, tai gal sėkmingai nusigavo.
    Man teko matyti griovyje gaisrininkus raukiančius iš sudaužyto žmogų. Dėl avarijos policija užtvėrė A2 ir dėl to labai gerai matėsi
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Jei "per pūgą" srautas laiko 90 km/h greitį, reiškia tokia ten ir pūga.
    Na gerai kad buvo sausa pūga, tai nors sniego daug bet nebuvo slidu, tai galima gražiai traukinuku važiuoti.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Jei "per pūgą" srautas laiko 90 km/h greitį, reiškia tokia ten ir pūga.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Kodėl ne? Jei sausa ir nėra didelio minuso? Sausas -5 yra daug saugiau nei lietus ir +20.
    Tai kad yra drąsuolių ir per pūgą.
    Važiuojant 90 km/h keli bolidai praskrido kaip pro stovintį. Grioviuose nemačiau, tai gal sėkmingai nusigavo.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Na gal pradėkim nuo to kad žiemą niekas 130 km/h išvis nevažiuoja automagistralėje.
    Kodėl ne? Jei sausa ir nėra didelio minuso? Sausas -5 yra daug saugiau nei lietus ir +20.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė RamasN Rodyti pranešimą
    Tai ne argumentas, dardėti provėžom automagistrale. 130kmh toks dardėjimas nesaugus. O per lietų kas važiavo nuo Kauno link Vilniaus vandens pilnomis provėžomis - geriau antra juosta, dėl saugumo sumetimų. Kur pirma juosta nesutvarkyta, ramia sąžine važiuoju antra. Kur sutvarkyta, aišku, kad pirma.


    Na gal pradėkim nuo to kad žiemą niekas 130 km/h išvis nevažiuoja automagistralėje. O greitį reikia rinktis saugų pagal oro sąlygas taip pat. Per pugą pirmadienį visi ramiai važiavo 90-95 km/h ir niekam rankos nenukrito. Juokingiausia buvo tai kad daugiau fūrų mus lenkė nei lengvų. Fūristai be ribotuvų - bebaimiai.

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Tai ne argumentas, dardėti provėžom automagistrale. 130kmh toks dardėjimas nesaugus. O per lietų kas važiavo nuo Kauno link Vilniaus vandens pilnomis provėžomis - geriau antra juosta, dėl saugumo sumetimų. Kur pirma juosta nesutvarkyta, ramia sąžine važiuoju antra. Kur sutvarkyta, aišku, kad pirma.

    Parašė gerietis Rodyti pranešimą
    P.S. biškį ne į temą: kas verkia kad pirma juosta nesaugi, susitvarkykite važiuokles. Taip, nelygumų yra, bet toli iki "nesaugumo".

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
    Prieš 5-10 metų teko pastebėti, kad šis ruožas prižiūrimas atidžiai. Važiuodavo 2-3 sniego valytuvai valydami visą plotį. Ir reikalavimuose, kiek pamenu, buvo parašyta, kad 0 cm sniego bet kokiu oru. Įdomu ar dabar pasikeitė reikalavimai, bet sniego tikrai neskubama valyt, teko sutikti vienišą valytuvą valantį tik vieną juostą.
    Turbūt sutiksite, kad objektyviai neįmanoma užtikrini 0 cm sniego bet kokiu oru priežiūros lygį?

    I priežiūros lygis. I priežiūros lygis turi užtikrinti aukštą eismo kokybės lygį, gerą techninę ir estetinę kelio būklę visą parą. Turi būti sudarytos sąlygos transporto priemonėms važiuoti didžiausiu leistinu greičiu. Šiuo aukščiausiu priežiūros lygiu prižiūrimi šie keliai: A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda, A2 Vilnius–Panevėžys, VIA BALTICA (Ryga–Panevėžys–Kėdainiai–Sitkūnai–Kaunas–Marijamp olė–Suvalkai), A19 Vilniaus pietinis aplinkkelis ir kelio A16 Vilnius–Prienai–Marijampolė ruožas nuo Vilniaus iki Trakų (iš viso apie 700 km). Kelių priežiūros tarnybos šiuose keliuose budi visą parą, sningant valo, o esant plikledžiui ar lijundrai barsto bet kuriuo paros metu. Kelias turi būti nuvalytas ir pabarstytas praėjus ne daugiau kaip 2 val. po to, kai nustoja snigti ir (arba) pustyti. Esant nesudėtingoms orų sąlygoms ant kelio dangos sniego neturi būti. Sningant ir (arba) pustant sniego storis ant važiuojamosios dalies gali būti ne didesnis kaip 4 cm.
    https://eismoinfo.lt/#!/duk/47

    Komentuoti:


  • Rimas_OK
    replied
    Prieš 5-10 metų teko pastebėti, kad šis ruožas prižiūrimas atidžiai. Važiuodavo 2-3 sniego valytuvai valydami visą plotį. Ir reikalavimuose, kiek pamenu, buvo parašyta, kad 0 cm sniego bet kokiu oru. Įdomu ar dabar pasikeitė reikalavimai, bet sniego tikrai neskubama valyt, teko sutikti vienišą valytuvą valantį tik vieną juostą.

    Dėl kintamų ženklų, išties maloniai nustebino, kad veikė visi, nežiūrint prieš tai buvusių artefaktų Tik liūdna, kad tie ženklai veikia bukai, t.y. tik slidu/neslidu ir greitis. Tačiau jei ruože avarija/kamštis/kelio remontas ženklai (arba LKD biurokratai) balvoniškai neveikia.

    Komentuoti:

Working...
X