Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Vilnius - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • iPhone
    replied
    Parašė ilonka Rodyti pranešimą

    Kaip suprantu, baisesniuose ruožuose reikia sudėtingesnio remonto, ne tik viršutinio "prevencinio" sluoksnio perasfaltavimo
    Taip, bet gal geriau sutvarkyti baisesnius ruožus, kad ir mažiau jų, bet spręsti bėdas ten kur jos didesnės.
    Ai pala.. nespės iki metų galo.. Juk nežinojo, kad liks pinigėlių kuriuos reikia įsisavinti..
    Projektai rimtesnei neparengti, darbai nesuplanuoti ir t.t...
    Man panašu, kad visi kelių direkcijos darbai planuojami kažkaip..

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė liutass Rodyti pranešimą
    O kas ten vadovas? Ne tas gru karininkas Sliesoraitis?
    Marius Švaikauskas
    Generalinis direktorius

    https://lakd.lt/administracija_1

    Komentuoti:


  • ilonka
    replied
    Parašė iPhone Rodyti pranešimą

    Mane tai irgi labai stebina prioritetai. Niekaip negaliu suprasti, kai frezuojami tikrai pakankamai geros kokybės ruožai, o žymiai prastesni paliekami.
    Greičiausiai tai yra tiesiog pinigų įsisavinimas iki metų galo.
    Gaila, kai matai kai vėjais leidžiami pinigai..
    Kaip suprantu, baisesniuose ruožuose reikia sudėtingesnio remonto, ne tik viršutinio "prevencinio" sluoksnio perasfaltavimo

    Valstybinės reikšmės keliuose paprastojo remonto darbai vykdomi tais atvejais, kai nustatoma, jog kelio pagrindai užtikrina pakankamą laikomąją gebą, tačiau asfalto danga yra susidėvėjusi, joje atsiradusios pažaidos ir defektai. Remonto metu (atnaujinant arba pakeičiant asfalto dangą) kelyje yra sutvarkomi visi nustatyti defektai, šiuo tvariu sprendimu prailginant kelio naudojimo laikotarpį net kelis kartus.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    O kas ten vadovas? Ne tas gru karininkas Sliesoraitis?
    Attached Files

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    LAKD visiškai neturi kuo pasigirti, kad kaip naujieną pateikia 2020-2021 m, įvykdytą A1 pertvarkymą iš greitkelio į automagistralęė.
    Tik nutylima , jog po tokios rekonstrukcijos, kai eismas apie 20 vietų buvo nukreipamas į vieną juostą ir ten neatlaikė daugelyje kelio danga. Atsirado provėžos, ypač įkalnėse.
    Dėl provėžų daug kur vaituotojai per prievaertą tapo antreilininkais - ir važiuoja antra eile net kai pasitaiko normalus kelio ruožas.


    Atsiranda šioks toks nusivylimas naujuoju LAKD vadu, kuris tik kartoja tuščias PiaRščikų surašytas frazes, bet kažkokio proveržio ar vizijos nesimato.
    BNS 203.10.25
    Magistralės rekonstrukcija sutrumpino kelionių tarp Vilniaus ir Kauno laiką
    Pasibaigęs pirmasis ruožo Vilnius–Kaunas rekonstrukcijos etapas ne tik sutrumpino kelionių tarp Vilniaus ir Kauno laiką, bet ir užtikrino, kad vairuotojai kelyje galėtų jaustis saugiai, skelbiama pranešime žiniasklaidai. Lietuvos automobilių kelių direkcijos vadovo Mariaus Švaikausko teigimu, rekonstrukcija magistralėje Vilnius–Kaunas buvo reikalinga todėl, nes šis kelio ruožas yra labai svarbus tiek Lietuvos, tiek tarptautiniam susisiekimui.
    „Siekiant užtikrinti sklandų visų transporto priemonių judėjimą, šiame kelio ruože buvo būtina įgyvendinti inovatyvias, saugias eismo organizavimo priemones, kurios sudarytų galimybes padidinti leistiną greitį iki 130 km/val. Tai reiškia, kad atstumą nuo Vilniaus iki Kauno galima įveikti greičiau, tačiau atkreipiame dėmesį, kad visada reikia rinktis saugų važiavimo greitį, ir ne didesnis greitis yra svarbiausias kriterijus. Svarbiausia tai, kad po rekonstrukcijos šiuo kelio ruožu važiuoti yra saugiau ir patogiau“, – sako jis.

    https://www.delfi.lt/auto/patarimai/...laika-94896893
    https://sc.bns.lt/view/item/471730
    Šiandien LAKD parašė kažką konkretesnio - trys ruožai (apie 9 km) tarp Vilniaus ir Kauno turėtų būti sutvarkyti iki metų galo
    LAKD 2023.10.26
    Iki metų pabaigos planuojama sutvarkyti 8 automagistralinių kelių ruožus
    Paprastojo remonto darbai šiuo metu vykdomi Vilnius–Kaunas–Klaipėda automagistralės ruožuose nuo 29 km iki 34 km, nuo 50 km iki 51,9 km, nuo 63 km iki 65 km, nuo 113 km iki 116 km ir nuo 141 km iki 143 km.

    https://lakd.lt/naujienos/iki-metu-p...u-keliu-ruozus

    Komentuoti:


  • iPhone
    replied
    Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
    Stebina kelio remonto prioritetai: šiuo metu remontuoja dalį atkarpos ties Žiežmariais (kur tikrai nebuvo jokia tragedija), vietoj to, kad tvarkytų ties Rumšiškėmis (ten tragedija 1 juostoj.)
    Mane tai irgi labai stebina prioritetai. Niekaip negaliu suprasti, kai frezuojami tikrai pakankamai geros kokybės ruožai, o žymiai prastesni paliekami.
    Greičiausiai tai yra tiesiog pinigų įsisavinimas iki metų galo.
    Gaila, kai matai kai vėjais leidžiami pinigai..

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė booraz Rodyti pranešimą

    Aš nenorėjau sukonkretinti atkarpos savo pasiūlymu. Net jei reikia antrą juostą remontuoti, kaip tu sakai, o tarkim pagrindas yra naujas darytas pries 10 metu, tai kam ta pagrinda per naujo daryti, jei galima tik asfalta pirmoje ir antroje juostoje perkloti, t.y. vietoj viso kelio ploto 11.20m reiktų asfaltuoti tik 7.31m (jei dvi juostos), ar 3.85m jei viena juosta (matavimai iš google).

    Čia pavyzdys iš buities, pasistatai namą, įsirengi, po dešimt metų matai, kad vonios plytelės parudavo ir neina su valikliais nuvalyti, tai pakeiti plyteles, sienų neperstatai tuo atveju juk. Nu aišku gali perstatyti, bet savų lėšų eikvojimas.
    Espertas

    Jei „plytelės pagelto“, tada tik nufrezuoja ir pakloja naują, bet jei „plytelės krenta duobėjesi“, tai gal ne tik plytelėse bėda, gal prieš 10 metų kažkas blogai sieną(pagrindą ) paruošė, tai dabar lupa ne tik plyteles (asfaltą) bet ir sieną (pagrindą) tvarko.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė booraz Rodyti pranešimą

    Aš nesu ekspertas asfaltavimo, bet kartais atrodo, kad galima tikrai viską papraščiau padaryti, kaip šiuo atveju tiesiog pirmas juostas abejose pusėse perasfaltuoti išilgai visą kelią ir viskas, antros ir šalikelės net neliečiant. Bet aišku turbūt keis visą pamatinį sluoksnį per visą kelio plotį, tada asfaltas ir t.t., kas yra lėšų švaistymas.
    Vykdomi paprastieji remontai, kaip ir miestuose, kai nufrezuojamas asfaltas keliais cm, pilamas išlyginamasis asfalto sluoksnis (formuojami nuolydžiai) ir asfalto viršutinis sluoksnis

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą

    Man toks tvarkymas kvepėtų chaltūra. Nesu niekur taip matęs, manau taip būtų galima palopyti kokį kilometrą kur kelio kokybė tragiška. Bet ten atkarpa ilgesnė ir antrą juostą taip pat nėra tobula, tai manau ta atkarpa prašosi kapitalinio remonto.
    Aš nenorėjau sukonkretinti atkarpos savo pasiūlymu. Net jei reikia antrą juostą remontuoti, kaip tu sakai, o tarkim pagrindas yra naujas darytas pries 10 metu, tai kam ta pagrinda per naujo daryti, jei galima tik asfalta pirmoje ir antroje juostoje perkloti, t.y. vietoj viso kelio ploto 11.20m reiktų asfaltuoti tik 7.31m (jei dvi juostos), ar 3.85m jei viena juosta (matavimai iš google).

    Čia pavyzdys iš buities, pasistatai namą, įsirengi, po dešimt metų matai, kad vonios plytelės parudavo ir neina su valikliais nuvalyti, tai pakeiti plyteles, sienų neperstatai tuo atveju juk. Nu aišku gali perstatyti, bet savų lėšų eikvojimas.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Kuom kitokie Vilniaus kelių pagrindai nuo magistralės, kad mieste sugeba užvaryt ištisiniu (su minimaliais pagrindų patvarkymais), o magistralėje to daryti nebegalima?
    Paskutinis taisė Ignalina; 2023.10.18, 20:25.

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Parašė booraz Rodyti pranešimą

    Aš nesu ekspertas asfaltavimo, bet kartais atrodo, kad galima tikrai viską papraščiau padaryti, kaip šiuo atveju tiesiog pirmas juostas abejose pusėse perasfaltuoti išilgai visą kelią ir viskas, antros ir šalikelės net neliečiant. Bet aišku turbūt keis visą pamatinį sluoksnį per visą kelio plotį, tada asfaltas ir t.t., kas yra lėšų švaistymas.
    Man toks tvarkymas kvepėtų chaltūra. Nesu niekur taip matęs, manau taip būtų galima palopyti kokį kilometrą kur kelio kokybė tragiška. Bet ten atkarpa ilgesnė ir antra juosta taip pat nėra tobula, tai manau ta atkarpa prašosi kapitalinio remonto.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    ka ten jie bedarytu, po kokiumax 5 metu vel viskas bus kaip buve

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
    Stebina kelio remonto prioritetai: šiuo metu remontuoja dalį atkarpos ties Žiežmariais (kur tikrai nebuvo jokia tragedija), vietoj to, kad tvarkytų ties Rumšiškėmis (ten tragedija 1 juostoj.)
    Aš nesu ekspertas asfaltavimo, bet kartais atrodo, kad galima tikrai viską papraščiau padaryti, kaip šiuo atveju tiesiog pirmas juostas abejose pusėse perasfaltuoti išilgai visą kelią ir viskas, antros ir šalikelės net neliečiant. Bet aišku turbūt keis visą pamatinį sluoksnį per visą kelio plotį, tada asfaltas ir t.t., kas yra lėšų švaistymas.
    Paskutinis taisė booraz; 2023.10.17, 12:56.

    Komentuoti:


  • Bmweda
    replied
    Stebina kelio remonto prioritetai: šiuo metu remontuoja dalį atkarpos ties Žiežmariais (kur tikrai nebuvo jokia tragedija), vietoj to, kad tvarkytų ties Rumšiškėmis (ten tragedija 1 juostoj.)

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    čia kad priešą apgauti

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
    Atkarpoje tarp Bačkonių ir įvažiavimo į Vilniaus apskritį bent 2 metus stovi A9/E272 ženklas

    https://maps.app.goo.gl/UbM3wYPJwm4B5iv16
    10 balų už prikolą.
    Kitaip nei kokio pokštininko atvežtas negali būti. IMHO

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    Atkarpoje tarp Bačkonių ir įvažiavimo į Vilniaus apskritį bent 2 metus stovi A9/E272 ženklas

    https://maps.app.goo.gl/UbM3wYPJwm4B5iv16

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Didžiausia problemą dėl nuovažos iš A1 į Gariūnų gatve, galima išspręsti keliais betoniniais blokais ir dažais. Tereikia panaikinti nuovažą/užvažiavimą ties Mercedes salonu abiejomis kryptimis ir taip gerokai pailginti lėtėjimo juosta. Nes kam ta nuovaža ten reikalinga, jei ta pačia kryptimi galima patekti per Pirklių g. ties Maxima baze. Labai greitas, pigus sprendimas, bet duodantis daug efekto. Tik niekam turbūt rankos nedaeina.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė m1ndas Rodyti pranešimą
    Sunku suprasti kai kurių žmonių argumentus šiame forume - sprendžiama problema dėl uodegų magistralėje, kuri visų pirma dabar yra opesnė todėl, kad savanoriuose daromas remontas (taip, žinau, kad uodegos būna ir piko metu, problema išlieka, bet jo paūmėjimas yra būtent dabar ir dėl manau, kad dėl savanorių). Yra labai greiti ir pigūs sprendimai: perkelti autobusų stotelę ir šiek riek nutolinti įsukimą į Kauną, kad įvažiavimas link gariūnų šiek tiek atsikištų.

    Nereikia nieko naikinti (kelių altenatyvos visada yra labai gerai, kai būna avarijos ir kamščiai), nereikia statyti kosminių laivų (tunelių ir estakadų) ir problema būtų labai stipriai palengvinta daugybei metų į priekį.
    Mane nustebino, kad nieko nebuvo daroma dėl Gariūnų sankryžos per kosmetinį Vilnius-Kaunas remontą 2020-2021 m. Galėjo tuos jungiamųjų kelių įvažiavimus/išvažiavimus atitraukt vienus nuo kitų.

    Papildau brėžinį kaip galėtų atrodyti pigiai perdaryta sankryža:Click image for larger version  Name:	gariunai.jpg Views:	1 Size:	145,5 kB ID:	2070353
    • Stotelės iškeltos iš sujungtos greitėjimo/lėtėjimo juostos
    • Sujungtas išsukimas į Gariūnus nuo Kauno. Dabar du nuvažiavimai. Būtų ok 250 m ilgio lėtėjimo juosta.
    • Panaikinčiau išvažiavimą nuo Gariūnų link Panerių. Srautas važiuotų Pirklių gatve ir išlystų į A1.
    • Kauno kryptimi prailginta sujungta greitėjimo/lėtėjimo juosta
    • A19 kelyje prailgintos sujungtos greitėjimo ir lėtėjimo juostos.
    • Posūkių spinduliai nebūtinai atiktų siūlomą situaciją. Dėl sunkiasvorių auto vengčiau labai staigių išsukimų.
    Paskutinis taisė PoDV; 2023.08.23, 01:26.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Ar tikrai nėra pinigų?
    Išleidus pinigus ten, ar padaugėja pinigų čia?

    Komentuoti:

Working...
X