Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A1] Vilnius - Kaunas
Collapse
X
-
pastaruoju metu teko siek tiek daugiau pasivazinet A1 ir labai uzkliuvo issukimas is A1 i Vilniu, ties Gariunais. Ten pastoviai kamstis pirmoje juostoje, nes sukanciuju daug. Atrodo ganetinai pavojinga vieta, gal buvo girtet del planu kazka keisti ten?
- 3 patinka
-
Lieka tik pritarti dėl Garliavos mazgo r pridurti, kad yra dar viena neadekvataus "dobilo lapo" sankryžos pavyzdys.Parašė gerietis Rodyti pranešimąNe pati autostrada A5, bet man tai viršūnė šitas tarptautinis užsukimas nuo Marijampolės į Kauno vakarinį apvažiavimą ir toliau į A1 : https://goo.gl/maps/W6oXc1S4vxBQ1jFT6
A1 Gariūnų mazgo nusukimas nuo Kauno link Oslo gatvės ir tolau į A2 ir A3.
Pagal srautus tokios konfigūracijos dobilo lapo formos sankryža yra absurdiska.
Negi Kelių direkcija temoka statyti radarus ir nemato, kad per 50 metų atsirado pazangesnių transporto mazgų formų.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Juostų tiesimas nėra lygu ,,vis tiek bus kamščiai''. Yra skirtingos situacijos, apkrovimai, infros paskirtis, ir daug kitų kriterijų. Nuredukavimas iki absurdo nepadeda.Parašė thomcius Rodyti pranešimą
JAV pasistatė ir po 8 juostas į vieną pusę, deja tai kamščių nemažina, o tik didina automobilių naudojimą ir paskui verkimą, kad jau gal pravažiuojam bet kur tada parkuoti?
Reikia jungiamųjų kelių ir alternatyvų: būsima Rail Baltica, galima ir dvirtakius tarp gyvenviečių nutiesti, tarkim iš Kauno į Rumšiškes nuvažiuoti gali tik kažkur toli per aplinkui ir tik automobilių keliais...
PS.
Nesu už A1 juostų plėtimą - yra n vietų kur reikia asfalto pirmiau nei čia. Pvz reikia aplinkkelių kelyje Kaunas-Ukmergė, kelyje Ukmergė-Utena-Zarasai, kelyje VIlnius-Trakai-Aukštadvaris-Marijampolė.
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Nors nepateikė kuriose ruožuose vykdys darbus, pirmas ruožas turėtų būti ties Rumšiškėmis, ten vos ne kaip pavyzdys rodomas koks blogas yra Vilnius-Kaunas kelias.
+remontuotinų autostradų sąraše A1 ties Rumšiškėmis užima top vietas pagal eismo intensyvumą ir kelio susidėvėjimo santykį.
Komentuoti:
-
Parašė Effka Rodyti pranešimą
A1 magistralę tarp Vilniaus ir Kauno manau reiktų rekonstruoti į 6 eismo juostų autostradą, juo labiau, kai Vilnius ir Kaunas ilgalaikėje perspektyvoje panašės į dvimiestį.
JAV pasistatė ir po 8 juostas į vieną pusę, deja tai kamščių nemažina, o tik didina automobilių naudojimą ir paskui verkimą, kad jau gal pravažiuojam bet kur tada parkuoti?
Reikia jungiamųjų kelių ir alternatyvų: būsima Rail Baltica, galima ir dvirtakius tarp gyvenviečių nutiesti, tarkim iš Kauno į Rumšiškes nuvažiuoti gali tik kažkur toli per aplinkui ir tik automobilių keliais...
- 8 patinka
Komentuoti:
-
kad jau panašės į dvimiestį, tai laikas pradėti humanizuoti pagrindinę dvimiesčio gatvę.Parašė Effka Rodyti pranešimą
A1 magistralę tarp Vilniaus ir Kauno manau reiktų rekonstruoti į 6 eismo juostų autostradą, juo labiau, kai Vilnius ir Kaunas ilgalaikėje perspektyvoje panašės į dvimiestį.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Ne 6 juostų reikia, o jungiamųjų ir papildomų kelių, sujungiančių palei magistralę išsidėsčiusias gyvenvietes. Žodžiu, alternatyvų.Parašė Effka Rodyti pranešimą
A1 magistralę tarp Vilniaus ir Kauno manau reiktų rekonstruoti į 6 eismo juostų autostradą, juo labiau, kai Vilnius ir Kaunas ilgalaikėje perspektyvoje panašės į dvimiestį.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
A1 magistralę tarp Vilniaus ir Kauno manau reiktų rekonstruoti į 6 eismo juostų autostradą, juo labiau, kai Vilnius ir Kaunas ilgalaikėje perspektyvoje panašės į dvimiestį.Parašė thomcius Rodyti pranešimą
Autostrados Lietuvoje turėtų būti tokiu standartu kaip dabar stato nuo Marijampolės iki PL sienos, taip turėjo būti pastatyta nuo Mauručių iki Marijampolės, taip turėjo būti rekonstruota A1 Vilnius-Kaunas. Bet deja nesilaikė standartų ir taupė ant jungiamųjų kelių, ar vietinių gyventojų ir verslų verksmų.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Būtų liuks, jei išplėstų numatytas aikšteles, kad fūroms būtų lengviau įvažiuoti/išvažiuoti iš savo stovėjimo vietos.Parašė Sula Rodyti pranešimą
Na, fūristai jau seniai skundžiasi.
Lengvosioms gal ne taip aktualu.
Komentuoti:
-
Na, fūristai jau seniai skundžiasi.Parašė Gator Rodyti pranešimą
Kas čia per reikalai? Nesigirdėjo, kad kažkam trūksta susitojmo vietų.
Lengvosioms gal ne taip aktualu.
Komentuoti:
-
Noriu tikėtis, įrengs modernias esamose vietose. Tikrai neapsimoka rausti naujas aikšteles nuo nulio, kai jų dabar tiek daug.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Šalia automagistralės Vilnius-Kaunas-Klaipėda bus įrengtos 5 poilsio aikštelės
https://kaunas.kasvyksta.lt/2023/05/...sio-aiksteles/
Kas čia per reikalai? Nesigirdėjo, kad kažkam trūksta susitojmo vietų.
Komentuoti:
-
Lietuvos automobilių kelių direkcija priėmė sprendimą: automagistralėje Vilnius–Kaunas–Klaipėda statys laikiną tiltą per Kruną
Laikiną tiltą planuojama suprojektuoti iki kitų metų pradžios, t. y. iki 2024 m. sausio mėn. Laikino tilto projektavimo per Kruną, esančio automagistralės A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda 87,335 km, darbų kaina sieks 87,3 tūkst. eurų. Parengus laikino tilto projektą, Lietuvos automobilių kelių direkcija nedelsiant ieškos rangovų laikinojo tilto statybai ir šiuo metu esamo tilto per Kruną rekonstravimo darbams atlikti kartu. 2024 m. planuojama pradėti esamo tilto rekonstrukciją.
Tilto per Kruną rekonstrukcijos metu eismas iš Vilniaus Kauno kryptimi būtų kreipiamas laikinu tiltu, o eismas iš Kauno Vilniaus kryptimi vyktų rekonstruojamo tilto viena puse. Kita tilto pusė būtų rekonstruojama.
https://lakd.lt/naujienos/lietuvos-a...ilta-per-krunaPaskutinis taisė LinS; 2023.05.11, 13:03.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Nes buvo vykdomas atskiras pirkimas, jau pasirašyta ir sutartis:Parašė Romas Rodyti pranešimąPerkami tilto per Kruną projketavimo darbai. Apie laikiną tiltą ten kaip ir nekalbama
LAIKINO TILTO PER KRŪNĄ ŠALIA VALSTYBINĖS REIKŠMĖS MAGISTRALINIO KELIO A1 VILNIUS–KAUNAS– KLAIPĖDA 87,335 KM STATYBOS TECHNINIO DARBO PROJEKTO PARENGIMAS IR PROJEKTO VYKDYMO PRIEŽIŪRA
V dalis: Sutarties skyrimasV.2.1) Sutarties sudarymo data2023-04-24V.2.3) Rangovo pavadinimas ir adresasUAB „SRP Projektas“
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Perkami tilto per Kruną projketavimo darbai. Apie laikiną tiltą ten kaip ir nekalbama
CVPP 2023.04.29
Magistralinio kelio A1 Vilnius-Kaunas-Klaipėda ruožo nuo 84,400 iki 84,600 km kapitalinio remonto techninio darbo projekto parengimas ir projekto vykdymo priežiūros pirkimas
Preliminari išankstinės konsultacijos trukmė 2023.05.15
11.3. projektavimo paslaugų apimtis: Numatyti magistralinio kelio kapitalinį remontą, tinkamą vandens nuvedimą, sankasos šlaitų stabilizavimą, esamos pralaidos pakeitimą nauja, arba atstatymą/sustiprinimą, esamų atitvarų atstatymą (pažeistus elementus pakeisti naujais).
https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2023-673228
Komentuoti:
-
Tikrai buvo toks straipsnis:Parašė Zefyras Rodyti pranešimąNenoriu skleisti fake news, bet toks jausmas kad buvau netgi šioje temoje skaitęs <...>
Parašė Gator Rodyti pranešimąMagistralėje A1 ties Karčiupiu bus įrengta dviejų lygių sankryža
https://kaunas.kasvyksta.lt/2023/01/...ygiu-sankryza/
Estakada greitkelyje, kad į sodus patogiau nuvažiuotų?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Nenoriu skleisti fake news, bet toks jausmas kad buvau netgi šioje temoje skaitęs, bet dabar taip greitai nerandu, kur buvo rašyta. Tai gal vis dėlto nieko neplanuojama, o gal tik buvo kažkoks straipsnelis apie nepatogumą sodininkams, kažkas tokio.
Komentuoti:
-
Kur kalbama apie Karčiupio skirtingų lygių sankryžų?Parašė Zefyras Rodyti pranešimąBe to, buvo lyg ir kalbėta, kad norima daryti dviejų lygių sankryžą ties Karčiupiu, kas būtų absoliutus pinigų taškymas, vietoje to kad būtų normaliai rekonstruotas esamas kelias, kuriuo patogu pasiekti visus norimus taškus. Na bet turbūt vėl matysime reportažus kaip penkiasdešimties namų kaimas skundžiasi, kad autostrada juos atkerta nuo pasaulio...
Įsivaizduoju bus kažkas panašaus į Strošiūnų sankryžą, atsiras prie kelio prigludę jungiamieji keliai, žemas tuneliukas prie Karčiupio ir apjungs Karčiupio, Jakštonių gyvenvietes.
Šiaip ten tikrai substandartinė atkarpa, toliau link Grabučiškių jau normali autostrada (neskaitant dažnų nuovažų, bet dažnos skirt. lygių sankryžos nėra svarbu autostradai per se).
Komentuoti:
-
Išbandęs. Nepanašu, kad turėtų tvirtą dangą. Matęs ir duobių.Parašė Romas Rodyti pranešimąGal kas nors iš kauniečių yra išbandę keliuką iš Karčiupio į Neveronis. Net GSW yra ne viso to kelio trasos nuotraukos.
Tai galėtų būtų apylankos variantas, kol vyks laikino tilto statybos.

www.mapy.cz
Nerekomenduoju
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: