Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Vilnius - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • PoDV
    replied
    Noriu tikėtis, įrengs modernias esamose vietose. Tikrai neapsimoka rausti naujas aikšteles nuo nulio, kai jų dabar tiek daug.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Šalia automagistralės Vilnius-Kaunas-Klaipėda bus įrengtos 5 poilsio aikštelės

    https://kaunas.kasvyksta.lt/2023/05/...sio-aiksteles/

    Kas čia per reikalai? Nesigirdėjo, kad kažkam trūksta susitojmo vietų.

    Komentuoti:


  • LinS
    replied
    Lietuvos automobilių kelių direkcija priėmė sprendimą: automagistralėje Vilnius–Kaunas–Klaipėda statys laikiną tiltą per Kruną

    Laikiną tiltą planuojama suprojektuoti iki kitų metų pradžios, t. y. iki 2024 m. sausio mėn. Laikino tilto projektavimo per Kruną, esančio automagistralės A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda 87,335 km, darbų kaina sieks 87,3 tūkst. eurų. Parengus laikino tilto projektą, Lietuvos automobilių kelių direkcija nedelsiant ieškos rangovų laikinojo tilto statybai ir šiuo metu esamo tilto per Kruną rekonstravimo darbams atlikti kartu. 2024 m. planuojama pradėti esamo tilto rekonstrukciją.

    Tilto per Kruną rekonstrukcijos metu eismas iš Vilniaus Kauno kryptimi būtų kreipiamas laikinu tiltu, o eismas iš Kauno Vilniaus kryptimi vyktų rekonstruojamo tilto viena puse. Kita tilto pusė būtų rekonstruojama.



    https://lakd.lt/naujienos/lietuvos-a...ilta-per-kruna
    Paskutinis taisė LinS; 2023.05.11, 13:03.

    Komentuoti:


  • Kirstukas
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Perkami tilto per Kruną projketavimo darbai. Apie laikiną tiltą ten kaip ir nekalbama
    Nes buvo vykdomas atskiras pirkimas, jau pasirašyta ir sutartis:
    LAIKINO TILTO PER KRŪNĄ ŠALIA VALSTYBINĖS REIKŠMĖS MAGISTRALINIO KELIO A1 VILNIUS–KAUNAS– KLAIPĖDA 87,335 KM STATYBOS TECHNINIO DARBO PROJEKTO PARENGIMAS IR PROJEKTO VYKDYMO PRIEŽIŪRA
    V dalis: Sutarties skyrimas
    V.2.1) Sutarties sudarymo data
    2023-04-24
    V.2.3) Rangovo pavadinimas ir adresas
    UAB „SRP Projektas“

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Perkami tilto per Kruną projketavimo darbai. Apie laikiną tiltą ten kaip ir nekalbama

    CVPP 2023.04.29
    Magistralinio kelio A1 Vilnius-Kaunas-Klaipėda ruožo nuo 84,400 iki 84,600 km kapitalinio remonto techninio darbo projekto parengimas ir projekto vykdymo priežiūros pirkimas
    Preliminari išankstinės konsultacijos trukmė 2023.05.15
    11.3. projektavimo paslaugų apimtis: Numatyti magistralinio kelio kapitalinį remontą, tinkamą vandens nuvedimą, sankasos šlaitų stabilizavimą, esamos pralaidos pakeitimą nauja, arba atstatymą/sustiprinimą, esamų atitvarų atstatymą (pažeistus elementus pakeisti naujais).

    https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2023-673228

    Komentuoti:


  • Kirstukas
    replied
    Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
    Nenoriu skleisti fake news, bet toks jausmas kad buvau netgi šioje temoje skaitęs <...>
    Tikrai buvo toks straipsnis:
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Magistralėje A1 ties Karčiupiu bus įrengta dviejų lygių sankryža
    https://kaunas.kasvyksta.lt/2023/01/...ygiu-sankryza/

    Estakada greitkelyje, kad į sodus patogiau nuvažiuotų?

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Nenoriu skleisti fake news, bet toks jausmas kad buvau netgi šioje temoje skaitęs, bet dabar taip greitai nerandu, kur buvo rašyta. Tai gal vis dėlto nieko neplanuojama, o gal tik buvo kažkoks straipsnelis apie nepatogumą sodininkams, kažkas tokio.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
    Be to, buvo lyg ir kalbėta, kad norima daryti dviejų lygių sankryžą ties Karčiupiu, kas būtų absoliutus pinigų taškymas, vietoje to kad būtų normaliai rekonstruotas esamas kelias, kuriuo patogu pasiekti visus norimus taškus. Na bet turbūt vėl matysime reportažus kaip penkiasdešimties namų kaimas skundžiasi, kad autostrada juos atkerta nuo pasaulio...
    Kur kalbama apie Karčiupio skirtingų lygių sankryžų?

    Įsivaizduoju bus kažkas panašaus į Strošiūnų sankryžą, atsiras prie kelio prigludę jungiamieji keliai, žemas tuneliukas prie Karčiupio ir apjungs Karčiupio, Jakštonių gyvenvietes.

    Šiaip ten tikrai substandartinė atkarpa, toliau link Grabučiškių jau normali autostrada (neskaitant dažnų nuovažų, bet dažnos skirt. lygių sankryžos nėra svarbu autostradai per se).

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Gal kas nors iš kauniečių yra išbandę keliuką iš Karčiupio į Neveronis. Net GSW yra ne viso to kelio trasos nuotraukos.
    Tai galėtų būtų apylankos variantas, kol vyks laikino tilto statybos.

    www.mapy.cz
    Išbandęs. Nepanašu, kad turėtų tvirtą dangą. Matęs ir duobių.
    Nerekomenduoju

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Autostrados srautą nukreipt sodų keliais, jūs juokaujate gal?
    Būtų racionalu visų pirma būtent tą kelią rekonstruoti, nes čia vienas iš dviejų alternatyvių koridorių turbūt, o tik po to uždarinėti tiltus per Kruną. Be to, buvo lyg ir kalbėta, kad norima daryti dviejų lygių sankryžą ties Karčiupiu, kas būtų absoliutus pinigų taškymas, vietoje to kad būtų normaliai rekonstruotas esamas kelias, kuriuo patogu pasiekti visus norimus taškus. Na bet turbūt vėl matysime reportažus kaip penkiasdešimties namų kaimas skundžiasi, kad autostrada juos atkerta nuo pasaulio...

    Komentuoti:


  • miraged
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Gal kas nors iš kauniečių yra išbandę keliuką iš Karčiupio į Neveronis. Net GSW yra ne viso to kelio trasos nuotraukos.
    Tai galėtų būtų apylankos variantas, kol vyks laikino tilto statybos.

    www.mapy.cz
    Tavo schemoje keliukas eina per užtvanką, ją paplovė, buvo uždarę pravažiavimą, pafixino su žvyru, ten laabai siaura viera, eismo nenukreipsi

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Gal kas nors iš kauniečių yra išbandę keliuką iš Karčiupio į Neveronis. Net GSW yra ne viso to kelio trasos nuotraukos.
    Tai galėtų būtų apylankos variantas, kol vyks laikino tilto statybos.
    Tai, kad nuo posūkio į Karčiupį iki tilto, t. y. kamščio pabaigos, yra labai trumpas atstumas. Kažin ar apsimokės sukinėtis kaimo keliukais?

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą
    Toje vietoje yra kelio vingis, tai statytų šalia naują, panašiu principu kaip stato Kleboniškio tiltus. Tada griauna vidurinį ir pastato naują ir galiausiai griauna paskutinį.


    Click image for larger version

Name:	Ekrano nuotrauka 2023-04-12 162454.jpg
Views:	1845
Size:	162,6 kB
ID:	2043179
    Labai geras sprendimas, realiai nereiktų net jokių laikinų tiltų, nebent situacija jau kritinė ir skubiai reikia eismą uždaryti abiem tiltais.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Šiaip nepakenktų jungiamas kelias tarp Neveronių sankryžos ir Karčiupio.
    Gal kas nors iš kauniečių yra išbandę keliuką iš Karčiupio į Neveronis. Net GSW yra ne viso to kelio trasos nuotraukos.
    Tai galėtų būtų apylankos variantas, kol vyks laikino tilto statybos.

    www.mapy.cz

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą
    Toje vietoje yra kelio vingis, tai statytų šalia naują, panašiu principu kaip stato Kleboniškio tiltus. Tada griauna vidurinį ir pastato naują ir galiausiai griauna paskutinį.
    Nebus gyvenamieji namai per arti ištiesinus? Magistraliniams keliams visai plati zona, 70m nuo krašto, man regis truputi arčiau namai būtų.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Matyt kelio statyba labai išbrangtų, kai dabar LAKD ultra taupymo režime.

    Šiaip nepakenktų jungiamas kelias tarp Neveronių sankryžos ir Karčiupio. Tuo pačiu perstatyti Kaunas-Vilnius atkarpą. "Laikinas tiltas" tarnautų vėliau kaip jungiamojo kelio tiltas.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Toje vietoje yra kelio vingis, tai statytų šalia naują, panašiu principu kaip stato Kleboniškio tiltus. Tada griauna vidurinį ir pastato naują ir galiausiai griauna paskutinį.


    Click image for larger version

Name:	Ekrano nuotrauka 2023-04-12 162454.jpg
Views:	1845
Size:	162,6 kB
ID:	2043179

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Laikiname tilte per Krūną greičio ribojimai bus dar didesni.
    Kol kas nebuvo jokio konkretumo - kada ir koks jis bus.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė jan Rodyti pranešimą
    kruno tiltui dar 60 metų nėra, kodėl jis griaunamas?
    8 dešimtmetyje buvo panašių tiltų labai daug pristatyta, už 10 metų juos visus irg griaus?
    Galima valstybės bankrotą projektuoti jeigu šitaip bus tvarkomasi su infrastruktūra
    Šiaip panašios konstrukcijos tikrai nėra daug tiltų, gal tikrai nesaugus. Plius per siauras kaip autostradai, ten dabar greitis apribotas iki 90 km/h.

    Komentuoti:


  • jan
    replied
    kruno tiltui dar 60 metų nėra, kodėl jis griaunamas?
    8 dešimtmetyje buvo panašių tiltų labai daug pristatyta, už 10 metų juos visus irg griaus?
    Galima valstybės bankrotą projektuoti jeigu šitaip bus tvarkomasi su infrastruktūra

    Komentuoti:

Working...
X