Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Vilnius - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • spekas
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą


    JAV pasistatė ir po 8 juostas į vieną pusę, deja tai kamščių nemažina, o tik didina automobilių naudojimą ir paskui verkimą, kad jau gal pravažiuojam bet kur tada parkuoti?
    Reikia jungiamųjų kelių ir alternatyvų: būsima Rail Baltica, galima ir dvirtakius tarp gyvenviečių nutiesti, tarkim iš Kauno į Rumšiškes nuvažiuoti gali tik kažkur toli per aplinkui ir tik automobilių keliais...
    Juostų tiesimas nėra lygu ,,vis tiek bus kamščiai''. Yra skirtingos situacijos, apkrovimai, infros paskirtis, ir daug kitų kriterijų. Nuredukavimas iki absurdo nepadeda.
    PS.
    Nesu už A1 juostų plėtimą - yra n vietų kur reikia asfalto pirmiau nei čia. Pvz reikia aplinkkelių kelyje Kaunas-Ukmergė, kelyje Ukmergė-Utena-Zarasai, kelyje VIlnius-Trakai-Aukštadvaris-Marijampolė.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Nors nepateikė kuriose ruožuose vykdys darbus, pirmas ruožas turėtų būti ties Rumšiškėmis, ten vos ne kaip pavyzdys rodomas koks blogas yra Vilnius-Kaunas kelias.
    +remontuotinų autostradų sąraše A1 ties Rumšiškėmis užima top vietas pagal eismo intensyvumą ir kelio susidėvėjimo santykį.

    Komentuoti:


  • luknas
    replied
    M. Skuodis įspėja visus, važinėjančius automagistrale Vilnius–Kaunas: laukia daug nepatogumų

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė Effka Rodyti pranešimą

    A1 magistralę tarp Vilniaus ir Kauno manau reiktų rekonstruoti į 6 eismo juostų autostradą, juo labiau, kai Vilnius ir Kaunas ilgalaikėje perspektyvoje panašės į dvimiestį.

    JAV pasistatė ir po 8 juostas į vieną pusę, deja tai kamščių nemažina, o tik didina automobilių naudojimą ir paskui verkimą, kad jau gal pravažiuojam bet kur tada parkuoti?
    Reikia jungiamųjų kelių ir alternatyvų: būsima Rail Baltica, galima ir dvirtakius tarp gyvenviečių nutiesti, tarkim iš Kauno į Rumšiškes nuvažiuoti gali tik kažkur toli per aplinkui ir tik automobilių keliais...

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė Effka Rodyti pranešimą

    A1 magistralę tarp Vilniaus ir Kauno manau reiktų rekonstruoti į 6 eismo juostų autostradą, juo labiau, kai Vilnius ir Kaunas ilgalaikėje perspektyvoje panašės į dvimiestį.
    kad jau panašės į dvimiestį, tai laikas pradėti humanizuoti pagrindinę dvimiesčio gatvę.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė Effka Rodyti pranešimą

    A1 magistralę tarp Vilniaus ir Kauno manau reiktų rekonstruoti į 6 eismo juostų autostradą, juo labiau, kai Vilnius ir Kaunas ilgalaikėje perspektyvoje panašės į dvimiestį.
    Ne 6 juostų reikia, o jungiamųjų ir papildomų kelių, sujungiančių palei magistralę išsidėsčiusias gyvenvietes. Žodžiu, alternatyvų.

    Komentuoti:


  • Effka
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    Autostrados Lietuvoje turėtų būti tokiu standartu kaip dabar stato nuo Marijampolės iki PL sienos, taip turėjo būti pastatyta nuo Mauručių iki Marijampolės, taip turėjo būti rekonstruota A1 Vilnius-Kaunas. Bet deja nesilaikė standartų ir taupė ant jungiamųjų kelių, ar vietinių gyventojų ir verslų verksmų.
    A1 magistralę tarp Vilniaus ir Kauno manau reiktų rekonstruoti į 6 eismo juostų autostradą, juo labiau, kai Vilnius ir Kaunas ilgalaikėje perspektyvoje panašės į dvimiestį.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Na, fūristai jau seniai skundžiasi.
    Lengvosioms gal ne taip aktualu.
    Būtų liuks, jei išplėstų numatytas aikšteles, kad fūroms būtų lengviau įvažiuoti/išvažiuoti iš savo stovėjimo vietos.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Kas čia per reikalai? Nesigirdėjo, kad kažkam trūksta susitojmo vietų.
    Na, fūristai jau seniai skundžiasi.
    Lengvosioms gal ne taip aktualu.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Noriu tikėtis, įrengs modernias esamose vietose. Tikrai neapsimoka rausti naujas aikšteles nuo nulio, kai jų dabar tiek daug.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Šalia automagistralės Vilnius-Kaunas-Klaipėda bus įrengtos 5 poilsio aikštelės

    https://kaunas.kasvyksta.lt/2023/05/...sio-aiksteles/

    Kas čia per reikalai? Nesigirdėjo, kad kažkam trūksta susitojmo vietų.

    Komentuoti:


  • LinS
    replied
    Lietuvos automobilių kelių direkcija priėmė sprendimą: automagistralėje Vilnius–Kaunas–Klaipėda statys laikiną tiltą per Kruną

    Laikiną tiltą planuojama suprojektuoti iki kitų metų pradžios, t. y. iki 2024 m. sausio mėn. Laikino tilto projektavimo per Kruną, esančio automagistralės A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda 87,335 km, darbų kaina sieks 87,3 tūkst. eurų. Parengus laikino tilto projektą, Lietuvos automobilių kelių direkcija nedelsiant ieškos rangovų laikinojo tilto statybai ir šiuo metu esamo tilto per Kruną rekonstravimo darbams atlikti kartu. 2024 m. planuojama pradėti esamo tilto rekonstrukciją.

    Tilto per Kruną rekonstrukcijos metu eismas iš Vilniaus Kauno kryptimi būtų kreipiamas laikinu tiltu, o eismas iš Kauno Vilniaus kryptimi vyktų rekonstruojamo tilto viena puse. Kita tilto pusė būtų rekonstruojama.



    https://lakd.lt/naujienos/lietuvos-a...ilta-per-kruna
    Paskutinis taisė LinS; 2023.05.11, 13:03.

    Komentuoti:


  • Kirstukas
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Perkami tilto per Kruną projketavimo darbai. Apie laikiną tiltą ten kaip ir nekalbama
    Nes buvo vykdomas atskiras pirkimas, jau pasirašyta ir sutartis:
    LAIKINO TILTO PER KRŪNĄ ŠALIA VALSTYBINĖS REIKŠMĖS MAGISTRALINIO KELIO A1 VILNIUS–KAUNAS– KLAIPĖDA 87,335 KM STATYBOS TECHNINIO DARBO PROJEKTO PARENGIMAS IR PROJEKTO VYKDYMO PRIEŽIŪRA
    V dalis: Sutarties skyrimas
    V.2.1) Sutarties sudarymo data
    2023-04-24
    V.2.3) Rangovo pavadinimas ir adresas
    UAB „SRP Projektas“

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Perkami tilto per Kruną projketavimo darbai. Apie laikiną tiltą ten kaip ir nekalbama

    CVPP 2023.04.29
    Magistralinio kelio A1 Vilnius-Kaunas-Klaipėda ruožo nuo 84,400 iki 84,600 km kapitalinio remonto techninio darbo projekto parengimas ir projekto vykdymo priežiūros pirkimas
    Preliminari išankstinės konsultacijos trukmė 2023.05.15
    11.3. projektavimo paslaugų apimtis: Numatyti magistralinio kelio kapitalinį remontą, tinkamą vandens nuvedimą, sankasos šlaitų stabilizavimą, esamos pralaidos pakeitimą nauja, arba atstatymą/sustiprinimą, esamų atitvarų atstatymą (pažeistus elementus pakeisti naujais).

    https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2023-673228

    Komentuoti:


  • Kirstukas
    replied
    Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
    Nenoriu skleisti fake news, bet toks jausmas kad buvau netgi šioje temoje skaitęs <...>
    Tikrai buvo toks straipsnis:
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Magistralėje A1 ties Karčiupiu bus įrengta dviejų lygių sankryža
    https://kaunas.kasvyksta.lt/2023/01/...ygiu-sankryza/

    Estakada greitkelyje, kad į sodus patogiau nuvažiuotų?

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Nenoriu skleisti fake news, bet toks jausmas kad buvau netgi šioje temoje skaitęs, bet dabar taip greitai nerandu, kur buvo rašyta. Tai gal vis dėlto nieko neplanuojama, o gal tik buvo kažkoks straipsnelis apie nepatogumą sodininkams, kažkas tokio.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
    Be to, buvo lyg ir kalbėta, kad norima daryti dviejų lygių sankryžą ties Karčiupiu, kas būtų absoliutus pinigų taškymas, vietoje to kad būtų normaliai rekonstruotas esamas kelias, kuriuo patogu pasiekti visus norimus taškus. Na bet turbūt vėl matysime reportažus kaip penkiasdešimties namų kaimas skundžiasi, kad autostrada juos atkerta nuo pasaulio...
    Kur kalbama apie Karčiupio skirtingų lygių sankryžų?

    Įsivaizduoju bus kažkas panašaus į Strošiūnų sankryžą, atsiras prie kelio prigludę jungiamieji keliai, žemas tuneliukas prie Karčiupio ir apjungs Karčiupio, Jakštonių gyvenvietes.

    Šiaip ten tikrai substandartinė atkarpa, toliau link Grabučiškių jau normali autostrada (neskaitant dažnų nuovažų, bet dažnos skirt. lygių sankryžos nėra svarbu autostradai per se).

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Gal kas nors iš kauniečių yra išbandę keliuką iš Karčiupio į Neveronis. Net GSW yra ne viso to kelio trasos nuotraukos.
    Tai galėtų būtų apylankos variantas, kol vyks laikino tilto statybos.

    www.mapy.cz
    Išbandęs. Nepanašu, kad turėtų tvirtą dangą. Matęs ir duobių.
    Nerekomenduoju

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Autostrados srautą nukreipt sodų keliais, jūs juokaujate gal?
    Būtų racionalu visų pirma būtent tą kelią rekonstruoti, nes čia vienas iš dviejų alternatyvių koridorių turbūt, o tik po to uždarinėti tiltus per Kruną. Be to, buvo lyg ir kalbėta, kad norima daryti dviejų lygių sankryžą ties Karčiupiu, kas būtų absoliutus pinigų taškymas, vietoje to kad būtų normaliai rekonstruotas esamas kelias, kuriuo patogu pasiekti visus norimus taškus. Na bet turbūt vėl matysime reportažus kaip penkiasdešimties namų kaimas skundžiasi, kad autostrada juos atkerta nuo pasaulio...

    Komentuoti:


  • miraged
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Gal kas nors iš kauniečių yra išbandę keliuką iš Karčiupio į Neveronis. Net GSW yra ne viso to kelio trasos nuotraukos.
    Tai galėtų būtų apylankos variantas, kol vyks laikino tilto statybos.

    www.mapy.cz
    Tavo schemoje keliukas eina per užtvanką, ją paplovė, buvo uždarę pravažiavimą, pafixino su žvyru, ten laabai siaura viera, eismo nenukreipsi

    Komentuoti:

Working...
X