Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A1] Vilnius - Kaunas
Collapse
X
-
Kad kelio darbų ženklinimas Lietuvos keliuose yra apgailėtinas, rašiau daug kartų ir jau labai ilgą laiką. Kažko kito ir negalima būtų tikėtis. Manau dar bus ne tik sužeistų, bet ir žuvusių dėl to.
- 2 patinka
-
Kai aš prieš kurį laiką važiavau naktį, tai galvojau, kad tas geltonas juostas tiesiog nespėjo nutrint pasibaigus remontui. Nes nei viena mašina jų nesilaikė, važiavo įprastai dviem juostom (na dešine, išskyrus lenkimus, bet pagal baltas linijas), matės priešingas eismas už atitvarų, Tai gerai nei vienos mašinos iš priekio nebuvo.
Įspėjamąjį ženklą dvipusis eismas būčiau pastebėjęs, bet kad nestato pas mus tokių.
Kelininkus sodinti reiktų.
- 13 patinka
Komentuoti:
-
Vos prieš 4 dienas spaudoje buvo įspėjama dėl pavojaus susidurti autostradoje dėl prasto prišpriešinių juostų ženklinimo remonto metu.
Mįslė vairuotojams pagrindinėje Lietuvos automagistralėje: suklydus galima kaktomuša
https://www.15min.lt/verslas/naujien..._medium=copied
LAKD ir darbus vykdantys kelininkai prisižaidė su pavojingu ženklinimu, kuris atseit "atitinka reikalavimus".
Kaip ir reikėjo tikėtis, jau įvyko nelaimė.
Delfi.lt 2023.11.12
Automobilių kaktomuša magistralėje Vilnius–Kaunas: penki sužalotieji skubiai išgabenti į ligoninę
Sekmadienio naktį A1 kelyje įvyko didelė avarija.
Pranešimas apie nelaimę gautas lapkričio 12 d. 04.10 val. skubiosios pagalbos tarnybų ryšio numeriu 112.
Buvo teigiama, kad Elektrėnų savivaldybėje, Vievio seniūnijoje, ties Lazdėnų kaimu, susidūrė du automobiliai. Yra prispaustų, sužalotų žmonių.
Atvykusios tarnybos iškarto pradėjo gelbėti nelaimėlius. Pirminiais duomenimis, stipriai susidūrė BMW ir „VW Passat“, nukentėjo penki žmonės: automobilių vairuotojai ir keleiviai.
https://www.delfi.lt/news/daily/crim....d?id=95041827
- 10 patinka
Komentuoti:
-
Vakar situacija dienos netu kelyje Vilnius - Kaunas su išaźiavimais į priešingą pusę buvo tokia:
1. Ilgas kelių kilometrų ruožas tarp Lazdėnų ir Vievio (apie 30- 37 km). Visas eismas yra dešinėje juostoje - dvi susiaurintos juostos į Kauną ir dvi - priešinga kryptimi. Tarp skiraimųjų juostų - dviguba geltona linija be jokių fizinių barjerų. LAKD ten pastatė ir porą radarų ar ženkkų su radarais.
2. Keliose vietose iki galo nenutrintos geltonos linijos.
3. Net nebandyta trinti geltonų linijų ant Kietaviškių viaduko (mazgas su KK 143 į Jonavą).
4. Grąžintas pradinis ženkininas tarp 64 ir 68 km buvusioje pavojingoje vietoje, kur vienoje pusėje buvo juosta į Kauną, o kitoje - 3 juostos (viena į Kauną, dvi - į Vilnių.
Atgal naktį važiavau kitu keliu. Gal ir gerai.
Komentuoti:
-
Kol nėra pilnų planuojamų įrengti Via Baltica PL<>LV ir A14 tai svaisčioti apie A1 platinimą yra visiškas kliedesys.
Nebent pinigus kas iš savo balos pasemtų ir duotų.
- 10 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Taip geriausiai žiūrėti į blogiausius pavyzdžius
Šaltiniai:
https://www.delfi.lt/projektai/sedu-...plana-77375779
https://www.rp.pl/transport/art39369...zeci-pas-ruchu
- 12 patinka
Komentuoti:
-
Parašė bimbam Rodyti pranešimąNeturėtų. Jei Varšuva - Luodzė susitvarko su 2 juostom, gali ir Lietuvos kaimai susitvarkyt
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Gal ir galima bus tikėtis A1 Sitkūno ruožo platinimo. Vietos tam yra, net neturėtų būti labai brangu. Gal tik jungiamųjų kelių tęsinius reiktų padaryt tarp Giraitės ir Sitkūnų.
Aišku, galbūt kai bus užbaigta visa Via Baltica iki Latvijos sienos.
A1 Vilnius-Kaunas dar vėliau, nes yra atkarpų kurios dar netraukia prie labiausiai apkrautų Lietuvos ruožų. Pradžioje gal ties Vilniumi ir Kaunu, paskui ir likusiuose ruožuose, bet spėju tik po 2040 m.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė bička Rodyti pranešimą
Lenkų A2 iki Berlyno yra gan smarkiai apkrauta. Kartais tenka važiuoti. Ties Poznane ir nuo Lodzės iki pačios Varšuvos dėl didžiulio srauto kartais net nemalonu važiuoti. Su panašiais srautais kartais tenka susidurti ir Vilnius-Kaunas, bei nuo Kauno iki Sitkūnų. Manau po tris juostas reiktų visame Vilnius-Kaunas-Sitkūnai ruože.
Komentuoti:
-
Parašė bimbam Rodyti pranešimąNeturėtų. Jei Varšuva - Luodzė susitvarko su 2 juostom, gali ir Lietuvos kaimai susitvarkyt
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąFilmuot ties Žiežmariais važiuojant iš Vilniaus į Kauną - ten lieka vienajuota.
Problema dėl tragiško žymėjimo yra važiuojant priešinga kryptimi link Vilniaus ir ypač naktį.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Nitro Rodyti pranešimąNa tame straipsnyje yra video filmuotas naktį - belekiek šviesą atspindinčių gairelių, viskas labai gerai matyti. Gal būtų kitaip jei būtų važiavęs kairėn.
Problema dėl tragiško žymėjimo yra važiuojant priešinga kryptimi link Vilniaus ir ypač naktį.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė RamasN Rodyti pranešimą
Pabandyk važiuoti tamsiu paros metu ir linojant... Nesimato aiškiai kur kurios geltonos juostos persikerta, reikia išskirtinai didesnio dangos stebėjimo, kas didina rizikingumą overall.
Komentuoti:
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Kaip ir Šarūnas Frolenko vienoje radijo laidoje minėjo, Vilnius - Kaunas jau seniausiai turi būti trijų juostų.Paskutinis taisė bimbam; 2023.11.09, 10:21.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Nitro Rodyti pranešimą
Važiavau ten praeitą savaitę, dar peržiūrėjau video - nelabai suprantu kas ten kam neaišku - ženklai sustatyti, pirmą kartą važiuojant viskas man buvo aišku. Pasirinkau juostą nusukančią į kairę, tai gal tik praverstų ten eismo srautų atskyrimas, o ne tik geltona juosta.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąSkaitytojai primygtinai siūlo atkreipti dėmesį į netikėtą eismo organizavimą automagistralėje Vilnius-Kaunas (A1). Jų teigimu, kaktomuša šioje vietoje – užprogramuota. Ypač naktį, kai matomumas ribotas.
Šioje vietoje (žiūr. filmuotą medžiagą) vairuotojai turi dvigubą pasirinkimą.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąTie "nesąmoningi kelininkų žymėjimai" dažnai būna tokie kad ženklas 70, tu važiuoji 90 ir tave pypsindama lenkia fūra, išvažiuodama į priešpriešinį eismą, remontu metu.
O jei rimtai, labai gerai, kad apie tą reto kvailumo kelininkų žymėjimą prie Žiežmarių pradėjo rašyti ir žiniasklaida. Pastebėjo praėjus mėnesiui po perdažymo. Bet tinka ir su "nedideliu" vėlavimu, kol toje vietoje dar neprasidėjo susidūrimai katomuša.
Apgailėtina, kad LAKD žiūri ne į konkrečią dirbtinai sudarytą pavojingą sitauaciją, o vis kartoja kaip sugedusi plokštelė kad "viskas atitinka reikavimus:
15min.lt 2023.11.08
Mįslė vairuotojams pagrindinėje Lietuvos automagistralėje: suklydus galima kaktomuša
Skaitytojai primygtinai siūlo atkreipti dėmesį į netikėtą eismo organizavimą automagistralėje Vilnius-Kaunas (A1). Jų teigimu, kaktomuša šioje vietoje – užprogramuota. Ypač naktį, kai matomumas ribotas.
Šioje vietoje (žiūr. filmuotą medžiagą) vairuotojai turi dvigubą pasirinkimą. Važiuodami iš Vilniaus į Kauną, ties posūkiu į Kaišiadoris/Kruonį gali arba likti dešinėje pusėje (lėtesni), arba persirikiuoti į kairę (greitesni) ir išvažiuoti į priešpriešinio eismo pusę (!). Ši juosta, staiga „perkeliama“ į kairę pusę, ir yra didelė problema. Nes nėra atitverta nuo priešpriešinio eismo.(....)
Kelių direkcija: žymėjimas atitinka reikalavimus
Automobilių kelių darbo vietų aptvėrimo ir eismo reguliavimo taisyklės nustato darbų ir eismo saugos reikalavimus atitinkantį darbo vietų aptvėrimą bei eismo reguliavimą pagal Kelių įstatymo, Saugaus eismo automobilių keliais įstatymo ir Kelių eismo taisyklių nuostatas, – sako LAKD Tarptautinių ryšių ir komunikacijos skyriaus vyr. vadybininkė Eglė Nemanytė.
https://www.15min.lt/m/id/verslas/sa...a-1662-2140666
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą
sapnuose nebent
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą
sapnuose nebent
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimątu važiuoji 90 ir tave pypsindama lenkia fūra
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: