Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Vilnius - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • bička
    replied
    Parašė bimbam Rodyti pranešimą
    Neturėtų. Jei Varšuva - Luodzė susitvarko su 2 juostom, gali ir Lietuvos kaimai susitvarkyt
    Lenkų A2 iki Berlyno yra gan smarkiai apkrauta. Kartais tenka važiuoti. Ties Poznane ir nuo Lodzės iki pačios Varšuvos dėl didžiulio srauto kartais net nemalonu važiuoti. Su panašiais srautais kartais tenka susidurti ir Vilnius-Kaunas, bei nuo Kauno iki Sitkūnų. Manau po tris juostas reiktų visame Vilnius-Kaunas-Sitkūnai ruože.

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Filmuot ties Žiežmariais važiuojant iš Vilniaus į Kauną - ten lieka vienajuota.
    Problema dėl tragiško žymėjimo yra važiuojant priešinga kryptimi link Vilniaus ir ypač naktį.
    Taip, važiuojant naktį per lietų iš Kauno buvo tam tikrų dvejonių kai kuriose vietose

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Nitro Rodyti pranešimą
    Na tame straipsnyje yra video filmuotas naktį - belekiek šviesą atspindinčių gairelių, viskas labai gerai matyti. Gal būtų kitaip jei būtų važiavęs kairėn.
    Filmuot ties Žiežmariais važiuojant iš Vilniaus į Kauną - ten lieka vienajuota.
    Problema dėl tragiško žymėjimo yra važiuojant priešinga kryptimi link Vilniaus ir ypač naktį.

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Parašė RamasN Rodyti pranešimą

    Pabandyk važiuoti tamsiu paros metu ir linojant... Nesimato aiškiai kur kurios geltonos juostos persikerta, reikia išskirtinai didesnio dangos stebėjimo, kas didina rizikingumą overall.
    Na tame straipsnyje yra video filmuotas naktį - belekiek šviesą atspindinčių gairelių, viskas labai gerai matyti. Gal būtų kitaip jei būtų važiavęs kairėn.

    Komentuoti:


  • bimbam
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

    Kaip ir Šarūnas Frolenko vienoje radijo laidoje minėjo, Vilnius - Kaunas jau seniausiai turi būti trijų juostų.
    Neturėtų. Jei Varšuva - Luodzė susitvarko su 2 juostom, gali ir Lietuvos kaimai susitvarkyt
    Paskutinis taisė bimbam; 2023.11.09, 10:21.

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Parašė Nitro Rodyti pranešimą

    Važiavau ten praeitą savaitę, dar peržiūrėjau video - nelabai suprantu kas ten kam neaišku - ženklai sustatyti, pirmą kartą važiuojant viskas man buvo aišku. Pasirinkau juostą nusukančią į kairę, tai gal tik praverstų ten eismo srautų atskyrimas, o ne tik geltona juosta.
    Pabandyk važiuoti tamsiu paros metu ir linojant... Nesimato aiškiai kur kurios geltonos juostos persikerta, reikia išskirtinai didesnio dangos stebėjimo, kas didina rizikingumą overall.

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Skaitytojai primygtinai siūlo atkreipti dėmesį į netikėtą eismo organizavimą automagistralėje Vilnius-Kaunas (A1). Jų teigimu, kaktomuša šioje vietoje – užprogramuota. Ypač naktį, kai matomumas ribotas.

    Šioje vietoje (žiūr. filmuotą medžiagą) vairuotojai turi dvigubą pasirinkimą.
    Važiavau ten praeitą savaitę, dar peržiūrėjau video - nelabai suprantu kas ten kam neaišku - ženklai sustatyti, pirmą kartą važiuojant viskas man buvo aišku. Pasirinkau juostą nusukančią į kairę, tai gal tik praverstų ten eismo srautų atskyrimas, o ne tik geltona juosta.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Tie "nesąmoningi kelininkų žymėjimai" dažnai būna tokie kad ženklas 70, tu važiuoji 90 ir tave pypsindama lenkia fūra, išvažiuodama į priešpriešinį eismą, remontu metu.
    Pikčiausia, kad Lietuvos Radarų direkcija (buv.Kelių direkcija) nepastato toje vietoje kokių trijų radarų.

    O jei rimtai, labai gerai, kad apie tą reto kvailumo kelininkų žymėjimą prie Žiežmarių pradėjo rašyti ir žiniasklaida. Pastebėjo praėjus mėnesiui po perdažymo. Bet tinka ir su "nedideliu" vėlavimu, kol toje vietoje dar neprasidėjo susidūrimai katomuša.
    Apgailėtina, kad LAKD žiūri ne į konkrečią dirbtinai sudarytą pavojingą sitauaciją, o vis kartoja kaip sugedusi plokštelė kad "viskas atitinka reikavimus:

    15min.lt 2023.11.08
    Mįslė vairuotojams pagrindinėje Lietuvos automagistralėje: suklydus galima kaktomuša
    Skaitytojai primygtinai siūlo atkreipti dėmesį į netikėtą eismo organizavimą automagistralėje Vilnius-Kaunas (A1). Jų teigimu, kaktomuša šioje vietoje – užprogramuota. Ypač naktį, kai matomumas ribotas.

    Šioje vietoje (žiūr. filmuotą medžiagą) vairuotojai turi dvigubą pasirinkimą. Važiuodami iš Vilniaus į Kauną, ties posūkiu į Kaišiadoris/Kruonį gali arba likti dešinėje pusėje (lėtesni), arba persirikiuoti į kairę (greitesni) ir išvažiuoti į priešpriešinio eismo pusę (!). Ši juosta, staiga „perkeliama“ į kairę pusę, ir yra didelė problema. Nes nėra atitverta nuo priešpriešinio eismo.(....)

    Kelių direkcija: žymėjimas atitinka reikalavimus
    Automobilių kelių darbo vietų aptvėrimo ir eismo reguliavimo taisyklės nustato darbų ir eismo saugos reikalavimus atitinkantį darbo vietų aptvėrimą bei eismo reguliavimą pagal Kelių įstatymo, Saugaus eismo automobilių keliais įstatymo ir Kelių eismo taisyklių nuostatas, – sako LAKD Tarptautinių ryšių ir komunikacijos skyriaus vyr. vadybininkė Eglė Nemanytė.

    https://www.15min.lt/m/id/verslas/sa...a-1662-2140666

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą

    sapnuose nebent
    Kaip ir Šarūnas Frolenko vienoje radijo laidoje minėjo, Vilnius - Kaunas jau seniausiai turi būti trijų juostų.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą

    sapnuose nebent
    Na jeigu aš važiuodamas iš Kauno dar ir pamiegoti sugebu tai visai neblogai

    Komentuoti:


  • uzdvidesimt
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    tu važiuoji 90 ir tave pypsindama lenkia fūra
    sapnuose nebent

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Tie "nesąmoningi kelininkų žymėjimai" dažnai būna tokie kad ženklas 70, tu važiuoji 90 ir tave pypsindama lenkia fūra, išvažiuodama į priešpriešinį eismą, remontu metu.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Kai vaziavau tuo Žiezmarių ruožu antrą kartą, tai situacija jau buvau įvertinęs šviesoje. Bet važiuojant pirmą kartą buvo labai nejauku, kai po kelių kilometrų ramybės tamsoje kažkas į mus važiavo iš priekio.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    70 km/h vis tiek greiciau vaziuoja nei laidotuvių katafalkas.


    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Temoje apie A5 "Via Baltica" diskutuojama apie tai, kad dėl prasto remontuojamo kelio ženklinimo ar dėl "greičio virsijimo" (kas dėl intensyvaus eismo yra mažaii įmanoma) neretai mašinos išvaziuoja į priešingą eismo juostą

    Tačiau kelinkai su savo "žymėjimais" gerai prigrybavę yra ir kelyje A1. Kaunas - Vilnius.

    Parašė Laure23 Rodyti pranešimą
    Teisybės dėlei, ir A1 kelias (perkelkite į tą temą, jeigu aktualiau), su dabartiniais rekonstruojamais ruožais, nespindi žymėjimo srityje. Viena kuriozinė situacija buvo laisvomis dienomis važiuojant Kauno kryptimi. Nevyko darbai, tačiau buvo sužymėta geltonomis linijomis trys naujos juostos - viena iš priešingos, Vilniaus krypties (nes viena iš 'tikrųjų' juostų Vilniaus kryptimi yra tvarkoma), o likusios dvi Kauno kryptimi. Tai ką jūs galvojate, vairuotojai suprato kad šventinę dieną niekas nedirba, todėl lėkė visomis trimis juostomis link Kauno. Vieni įprastomis juostomis, kiti vadovaudamiesi naujomis papieštomis geltonomis.
    Tas pavojingas A1 ruožas yra kažkur 68- 62 km, abipus Žiežmarių mazgo. Vaziuoant iš Vilniaus viena juosta lieka savo pusėje, o kita - priešingoje. Vaziuojant iš Kauno abi juostos paslinktos į desinę link avarinės juostos. Teoriskai yra gražu, o praktiškai reikia laukti nelaimės.

    Pirmą kartą važiavau tamsoje prieš tris savaites. iš Kauno. Geltonos.linijos nusitrynusios. rimto fizinio barjero nėra. Už kokio kiometro pasidaro neaišku, ar cia išvis yra kokie nors eimo pakeitimai - priešingoje juostoje mašinos važiuoja link Kauno savo juosta. Skiriamojoje juostoje iš priekio jokių mašinų neatvažiuoja, kai kas jau pradėjo vaziuoti dviem juostomis kaip įprasta. Ir tada is priekio atvaziavo pora mašinų. Tada ir iśaiskėjo, kad laikinas tamsoje nematomas żymėjimas galioja.

    Kitą kartą per Vėlines į Kauną vażiavau dieną o grįżau jau sutemu. Eismas buvo intensyvus, dieną nemazai maśinų ties Żiežmariais vażiavo greitesne antra (priesinga) juosta.
    Grịżtant ta situacija jau buvo pażįstama, buvo galimybė saugiai įvertinti kelininkų kreivarankiškumą ir juos prižiūrinčios LAKD beviltiską apsikeidimą
    Toie sprendima atseit pagerina pralaidumą (aś visada už tai) .Taćiau su tokiu pasibaisėtinu "zymėjimu" geriau tegul būna 4-5 km po vieną juostą. 70 km/h vis tiek greiciau vaziuoja nei laidotuvių katafalkas.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Tai kad ten senų naujienų PiaRinis atrajojimas, nelabai vertas cituoti ir vieną kartą.
    Greitkeliu Vilnius-Kaunas tapo prieš dvejus metus ,o LAKD, kai neturi kuo pasigirti, bando senas naujienas prastumti kaip savo naujausius pasiekimus.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Jau buvo cituotas šis LAKD pranešimas.
    Bet ne tos vietos, kurias aš norėjau pacituoti.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Jau buvo cituotas šis LAKD pranešimas.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Po magistralės rekonstrukcijos sutrumpėjo kelionė tarp Vilniaus ir Kauno
    Magistralėje Vilnius–Kaunas–Klaipėda vidutinis metinis eismo intensyvumas kai kuriuose ruožuose viršija net 30 tūkst. automobilių. Statistikos duomenimis, šiame kelyje fiksuojamas didžiausias transporto srautas ne tik Lietuvoje, bet ir visose Baltijos šalyse.

    M. Švaikauskas sako, kad ruožo Vilnius–Kaunas rekonstrukcija jau baigta. Jos metu buvo įrengti metaliniai apsauginiai atitvarai skiriamojoje kelio juostoje, dalyje kelio ruožų įrengtos tinklo tvoros nuo laukinių gyvūnų, rekonstruotos greitėjimo ir lėtėjimo juostos, įrengti pėsčiųjų takai bei perėjos skirtingame lygyje, sumontuotos greičio valdymo ir įspėjimo sistemos, įrengtas apšvietimas.

    „Užbaigti ir Gariūnų, Dėdeliškių, Skirmantiškių, Jakštonių, Strošiūnų požeminiai pėsčiųjų praėjimai bei rekonstruota Kaišiadorių skirtingo lygio sankryža. Antruoju rekonstrukcijos etapu bus iš esmės rekonstruotas ir išplatintas Kleboniškio tiltas.

    Tiltai ties Kaunu per Nerį, esantys magistralėje A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda nuo 99,03 iki 100,47 kilometro, yra intensyviausi Lietuvoje. Skaičiuojama, kad tam tikromis dienomis šiuo kelio ruožu važiuoja iki 78 tūkst. automobilių.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Marius Švaikauskas
    Generalinis direktorius

    https://lakd.lt/administracija_1
    Aa jo, gru karininkas Keliu priežiūrai vadovauja.

    Komentuoti:

Working...
X