Parašė bimbam
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A1] Vilnius - Kaunas
Collapse
X
-
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąFilmuot ties Žiežmariais važiuojant iš Vilniaus į Kauną - ten lieka vienajuota.
Problema dėl tragiško žymėjimo yra važiuojant priešinga kryptimi link Vilniaus ir ypač naktį.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Nitro Rodyti pranešimąNa tame straipsnyje yra video filmuotas naktį - belekiek šviesą atspindinčių gairelių, viskas labai gerai matyti. Gal būtų kitaip jei būtų važiavęs kairėn.
Problema dėl tragiško žymėjimo yra važiuojant priešinga kryptimi link Vilniaus ir ypač naktį.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė RamasN Rodyti pranešimą
Pabandyk važiuoti tamsiu paros metu ir linojant... Nesimato aiškiai kur kurios geltonos juostos persikerta, reikia išskirtinai didesnio dangos stebėjimo, kas didina rizikingumą overall.
Komentuoti:
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Kaip ir Šarūnas Frolenko vienoje radijo laidoje minėjo, Vilnius - Kaunas jau seniausiai turi būti trijų juostų.Paskutinis taisė bimbam; 2023.11.09, 10:21.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Nitro Rodyti pranešimą
Važiavau ten praeitą savaitę, dar peržiūrėjau video - nelabai suprantu kas ten kam neaišku - ženklai sustatyti, pirmą kartą važiuojant viskas man buvo aišku. Pasirinkau juostą nusukančią į kairę, tai gal tik praverstų ten eismo srautų atskyrimas, o ne tik geltona juosta.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąSkaitytojai primygtinai siūlo atkreipti dėmesį į netikėtą eismo organizavimą automagistralėje Vilnius-Kaunas (A1). Jų teigimu, kaktomuša šioje vietoje – užprogramuota. Ypač naktį, kai matomumas ribotas.
Šioje vietoje (žiūr. filmuotą medžiagą) vairuotojai turi dvigubą pasirinkimą.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąTie "nesąmoningi kelininkų žymėjimai" dažnai būna tokie kad ženklas 70, tu važiuoji 90 ir tave pypsindama lenkia fūra, išvažiuodama į priešpriešinį eismą, remontu metu.
O jei rimtai, labai gerai, kad apie tą reto kvailumo kelininkų žymėjimą prie Žiežmarių pradėjo rašyti ir žiniasklaida. Pastebėjo praėjus mėnesiui po perdažymo. Bet tinka ir su "nedideliu" vėlavimu, kol toje vietoje dar neprasidėjo susidūrimai katomuša.
Apgailėtina, kad LAKD žiūri ne į konkrečią dirbtinai sudarytą pavojingą sitauaciją, o vis kartoja kaip sugedusi plokštelė kad "viskas atitinka reikavimus:
15min.lt 2023.11.08
Mįslė vairuotojams pagrindinėje Lietuvos automagistralėje: suklydus galima kaktomuša
Skaitytojai primygtinai siūlo atkreipti dėmesį į netikėtą eismo organizavimą automagistralėje Vilnius-Kaunas (A1). Jų teigimu, kaktomuša šioje vietoje – užprogramuota. Ypač naktį, kai matomumas ribotas.
Šioje vietoje (žiūr. filmuotą medžiagą) vairuotojai turi dvigubą pasirinkimą. Važiuodami iš Vilniaus į Kauną, ties posūkiu į Kaišiadoris/Kruonį gali arba likti dešinėje pusėje (lėtesni), arba persirikiuoti į kairę (greitesni) ir išvažiuoti į priešpriešinio eismo pusę (!). Ši juosta, staiga „perkeliama“ į kairę pusę, ir yra didelė problema. Nes nėra atitverta nuo priešpriešinio eismo.(....)
Kelių direkcija: žymėjimas atitinka reikalavimus
Automobilių kelių darbo vietų aptvėrimo ir eismo reguliavimo taisyklės nustato darbų ir eismo saugos reikalavimus atitinkantį darbo vietų aptvėrimą bei eismo reguliavimą pagal Kelių įstatymo, Saugaus eismo automobilių keliais įstatymo ir Kelių eismo taisyklių nuostatas, – sako LAKD Tarptautinių ryšių ir komunikacijos skyriaus vyr. vadybininkė Eglė Nemanytė.
https://www.15min.lt/m/id/verslas/sa...a-1662-2140666
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą
sapnuose nebent
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą
sapnuose nebent
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimątu važiuoji 90 ir tave pypsindama lenkia fūra
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Tie "nesąmoningi kelininkų žymėjimai" dažnai būna tokie kad ženklas 70, tu važiuoji 90 ir tave pypsindama lenkia fūra, išvažiuodama į priešpriešinį eismą, remontu metu.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
- 1 patinka
Komentuoti:
-
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Temoje apie A5 "Via Baltica" diskutuojama apie tai, kad dėl prasto remontuojamo kelio ženklinimo ar dėl "greičio virsijimo" (kas dėl intensyvaus eismo yra mažaii įmanoma) neretai mašinos išvaziuoja į priešingą eismo juostą
Tačiau kelinkai su savo "žymėjimais" gerai prigrybavę yra ir kelyje A1. Kaunas - Vilnius.
Parašė Laure23 Rodyti pranešimąTeisybės dėlei, ir A1 kelias (perkelkite į tą temą, jeigu aktualiau), su dabartiniais rekonstruojamais ruožais, nespindi žymėjimo srityje. Viena kuriozinė situacija buvo laisvomis dienomis važiuojant Kauno kryptimi. Nevyko darbai, tačiau buvo sužymėta geltonomis linijomis trys naujos juostos - viena iš priešingos, Vilniaus krypties (nes viena iš 'tikrųjų' juostų Vilniaus kryptimi yra tvarkoma), o likusios dvi Kauno kryptimi. Tai ką jūs galvojate, vairuotojai suprato kad šventinę dieną niekas nedirba, todėl lėkė visomis trimis juostomis link Kauno. Vieni įprastomis juostomis, kiti vadovaudamiesi naujomis papieštomis geltonomis.
Pirmą kartą važiavau tamsoje prieš tris savaites. iš Kauno. Geltonos.linijos nusitrynusios. rimto fizinio barjero nėra. Už kokio kiometro pasidaro neaišku, ar cia išvis yra kokie nors eimo pakeitimai - priešingoje juostoje mašinos važiuoja link Kauno savo juosta. Skiriamojoje juostoje iš priekio jokių mašinų neatvažiuoja, kai kas jau pradėjo vaziuoti dviem juostomis kaip įprasta. Ir tada is priekio atvaziavo pora mašinų. Tada ir iśaiskėjo, kad laikinas tamsoje nematomas żymėjimas galioja.
Kitą kartą per Vėlines į Kauną vażiavau dieną o grįżau jau sutemu. Eismas buvo intensyvus, dieną nemazai maśinų ties Żiežmariais vażiavo greitesne antra (priesinga) juosta.
Grịżtant ta situacija jau buvo pażįstama, buvo galimybė saugiai įvertinti kelininkų kreivarankiškumą ir juos prižiūrinčios LAKD beviltiską apsikeidimą
Toie sprendima atseit pagerina pralaidumą (aś visada už tai) .Taćiau su tokiu pasibaisėtinu "zymėjimu" geriau tegul būna 4-5 km po vieną juostą. 70 km/h vis tiek greiciau vaziuoja nei laidotuvių katafalkas.
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Tai kad ten senų naujienų PiaRinis atrajojimas, nelabai vertas cituoti ir vieną kartą.
Greitkeliu Vilnius-Kaunas tapo prieš dvejus metus ,o LAKD, kai neturi kuo pasigirti, bando senas naujienas prastumti kaip savo naujausius pasiekimus.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąJau buvo cituotas šis LAKD pranešimas.
Komentuoti:
-
Jau buvo cituotas šis LAKD pranešimas.
Komentuoti:
-
Po magistralės rekonstrukcijos sutrumpėjo kelionė tarp Vilniaus ir Kauno
Magistralėje Vilnius–Kaunas–Klaipėda vidutinis metinis eismo intensyvumas kai kuriuose ruožuose viršija net 30 tūkst. automobilių. Statistikos duomenimis, šiame kelyje fiksuojamas didžiausias transporto srautas ne tik Lietuvoje, bet ir visose Baltijos šalyse.
M. Švaikauskas sako, kad ruožo Vilnius–Kaunas rekonstrukcija jau baigta. Jos metu buvo įrengti metaliniai apsauginiai atitvarai skiriamojoje kelio juostoje, dalyje kelio ruožų įrengtos tinklo tvoros nuo laukinių gyvūnų, rekonstruotos greitėjimo ir lėtėjimo juostos, įrengti pėsčiųjų takai bei perėjos skirtingame lygyje, sumontuotos greičio valdymo ir įspėjimo sistemos, įrengtas apšvietimas.
„Užbaigti ir Gariūnų, Dėdeliškių, Skirmantiškių, Jakštonių, Strošiūnų požeminiai pėsčiųjų praėjimai bei rekonstruota Kaišiadorių skirtingo lygio sankryža. Antruoju rekonstrukcijos etapu bus iš esmės rekonstruotas ir išplatintas Kleboniškio tiltas.
Tiltai ties Kaunu per Nerį, esantys magistralėje A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda nuo 99,03 iki 100,47 kilometro, yra intensyviausi Lietuvoje. Skaičiuojama, kad tam tikromis dienomis šiuo kelio ruožu važiuoja iki 78 tūkst. automobilių.
Komentuoti:
-
Komentuoti: