Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Vilnius - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • John
    replied
    Kad kelio darbų ženklinimas Lietuvos keliuose yra apgailėtinas, rašiau daug kartų ir jau labai ilgą laiką. Kažko kito ir negalima būtų tikėtis. Manau dar bus ne tik sužeistų, bet ir žuvusių dėl to.

    Komentuoti:


  • alm
    replied
    Kai aš prieš kurį laiką važiavau naktį, tai galvojau, kad tas geltonas juostas tiesiog nespėjo nutrint pasibaigus remontui. Nes nei viena mašina jų nesilaikė, važiavo įprastai dviem juostom (na dešine, išskyrus lenkimus, bet pagal baltas linijas), matės priešingas eismas už atitvarų, Tai gerai nei vienos mašinos iš priekio nebuvo.
    Įspėjamąjį ženklą dvipusis eismas būčiau pastebėjęs, bet kad nestato pas mus tokių.
    Kelininkus sodinti reiktų.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Vos prieš 4 dienas spaudoje buvo įspėjama dėl pavojaus susidurti autostradoje dėl prasto prišpriešinių juostų ženklinimo remonto metu.
    Mįslė vairuotojams pagrindinėje Lietuvos automagistralėje: suklydus galima kaktomuša
    https://www.15min.lt/verslas/naujien..._medium=copied

    LAKD ir darbus vykdantys kelininkai prisižaidė su pavojingu ženklinimu, kuris atseit "atitinka reikalavimus".
    Kaip ir reikėjo tikėtis, jau įvyko nelaimė.

    Delfi.lt 2023.11.12
    Automobilių kaktomuša magistralėje Vilnius–Kaunas: penki sužalotieji skubiai išgabenti į ligoninę
    Sekmadienio naktį A1 kelyje įvyko didelė avarija.

    Pranešimas apie nelaimę gautas lapkričio 12 d. 04.10 val. skubiosios pagalbos tarnybų ryšio numeriu 112.
    Buvo teigiama, kad Elektrėnų savivaldybėje, Vievio seniūnijoje, ties Lazdėnų kaimu, susidūrė du automobiliai. Yra prispaustų, sužalotų žmonių.
    Atvykusios tarnybos iškarto pradėjo gelbėti nelaimėlius. Pirminiais duomenimis, stipriai susidūrė BMW ir „VW Passat“, nukentėjo penki žmonės: automobilių vairuotojai ir keleiviai.





    https://www.delfi.lt/news/daily/crim....d?id=95041827

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Vakar situacija dienos netu kelyje Vilnius - Kaunas su išaźiavimais į priešingą pusę buvo tokia:
    1. Ilgas kelių kilometrų ruožas tarp Lazdėnų ir Vievio (apie 30- 37 km). Visas eismas yra dešinėje juostoje - dvi susiaurintos juostos į Kauną ir dvi - priešinga kryptimi. Tarp skiraimųjų juostų - dviguba geltona linija be jokių fizinių barjerų. LAKD ten pastatė ir porą radarų ar ženkkų su radarais.
    2. Keliose vietose iki galo nenutrintos geltonos linijos.
    3. Net nebandyta trinti geltonų linijų ant Kietaviškių viaduko (mazgas su KK 143 į Jonavą).
    4. Grąžintas pradinis ženkininas tarp 64 ir 68 km buvusioje pavojingoje vietoje, kur vienoje pusėje buvo juosta į Kauną, o kitoje - 3 juostos (viena į Kauną, dvi - į Vilnių.

    Atgal naktį važiavau kitu keliu. Gal ir gerai.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Kol nėra pilnų planuojamų įrengti Via Baltica PL<>LV ir A14 tai svaisčioti apie A1 platinimą yra visiškas kliedesys.
    Nebent pinigus kas iš savo balos pasemtų ir duotų.

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

    Taip geriausiai žiūrėti į blogiausius pavyzdžius
    Aš kaip visada, įsiterpsiu su tiksliais skaičiais: Vilnius Kaunas autostrada paprastai pravažiuoja 26 tūkst. automobilių per parą (atskirai pastebėsiu kad nuo Muravos sankryžos iki Megos - 42 tūkst.). Varšuva - Lodžė gi du kartus intensyvesnė - iki 50 tūkst. automobilių per parą (o atkarpoje nuo Pruszkow iki Konotopa srautas dar dukart didesnis, iki 100 tūkst.), dėl to jie ir svarsto apie tris juostas. Mums gi tris juostas, sprendžiant iš pateiktų skaičių, tikrai neapsimoka daryti - užtektų išsiplatinti kelias itin apkrautas atkarpas. Bent kol kas.

    Šaltiniai:
    https://www.delfi.lt/projektai/sedu-...plana-77375779
    https://www.rp.pl/transport/art39369...zeci-pas-ruchu

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė bimbam Rodyti pranešimą
    Neturėtų. Jei Varšuva - Luodzė susitvarko su 2 juostom, gali ir Lietuvos kaimai susitvarkyt
    Taip geriausiai žiūrėti į blogiausius pavyzdžius

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Gal ir galima bus tikėtis A1 Sitkūno ruožo platinimo. Vietos tam yra, net neturėtų būti labai brangu. Gal tik jungiamųjų kelių tęsinius reiktų padaryt tarp Giraitės ir Sitkūnų.
    Aišku, galbūt kai bus užbaigta visa Via Baltica iki Latvijos sienos.

    A1 Vilnius-Kaunas dar vėliau, nes yra atkarpų kurios dar netraukia prie labiausiai apkrautų Lietuvos ruožų. Pradžioje gal ties Vilniumi ir Kaunu, paskui ir likusiuose ruožuose, bet spėju tik po 2040 m.

    Komentuoti:


  • vytgri
    replied
    Parašė bička Rodyti pranešimą

    Lenkų A2 iki Berlyno yra gan smarkiai apkrauta. Kartais tenka važiuoti. Ties Poznane ir nuo Lodzės iki pačios Varšuvos dėl didžiulio srauto kartais net nemalonu važiuoti. Su panašiais srautais kartais tenka susidurti ir Vilnius-Kaunas, bei nuo Kauno iki Sitkūnų. Manau po tris juostas reiktų visame Vilnius-Kaunas-Sitkūnai ruože.
    Lenkų A2 tarp Varšuvos ir Strykow (Lodz) bus po 3 juostas, procesai jau nuo pernai įsukti

    Komentuoti:


  • bička
    replied
    Parašė bimbam Rodyti pranešimą
    Neturėtų. Jei Varšuva - Luodzė susitvarko su 2 juostom, gali ir Lietuvos kaimai susitvarkyt
    Lenkų A2 iki Berlyno yra gan smarkiai apkrauta. Kartais tenka važiuoti. Ties Poznane ir nuo Lodzės iki pačios Varšuvos dėl didžiulio srauto kartais net nemalonu važiuoti. Su panašiais srautais kartais tenka susidurti ir Vilnius-Kaunas, bei nuo Kauno iki Sitkūnų. Manau po tris juostas reiktų visame Vilnius-Kaunas-Sitkūnai ruože.

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Filmuot ties Žiežmariais važiuojant iš Vilniaus į Kauną - ten lieka vienajuota.
    Problema dėl tragiško žymėjimo yra važiuojant priešinga kryptimi link Vilniaus ir ypač naktį.
    Taip, važiuojant naktį per lietų iš Kauno buvo tam tikrų dvejonių kai kuriose vietose

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Nitro Rodyti pranešimą
    Na tame straipsnyje yra video filmuotas naktį - belekiek šviesą atspindinčių gairelių, viskas labai gerai matyti. Gal būtų kitaip jei būtų važiavęs kairėn.
    Filmuot ties Žiežmariais važiuojant iš Vilniaus į Kauną - ten lieka vienajuota.
    Problema dėl tragiško žymėjimo yra važiuojant priešinga kryptimi link Vilniaus ir ypač naktį.

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Parašė RamasN Rodyti pranešimą

    Pabandyk važiuoti tamsiu paros metu ir linojant... Nesimato aiškiai kur kurios geltonos juostos persikerta, reikia išskirtinai didesnio dangos stebėjimo, kas didina rizikingumą overall.
    Na tame straipsnyje yra video filmuotas naktį - belekiek šviesą atspindinčių gairelių, viskas labai gerai matyti. Gal būtų kitaip jei būtų važiavęs kairėn.

    Komentuoti:


  • bimbam
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

    Kaip ir Šarūnas Frolenko vienoje radijo laidoje minėjo, Vilnius - Kaunas jau seniausiai turi būti trijų juostų.
    Neturėtų. Jei Varšuva - Luodzė susitvarko su 2 juostom, gali ir Lietuvos kaimai susitvarkyt
    Paskutinis taisė bimbam; 2023.11.09, 10:21.

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Parašė Nitro Rodyti pranešimą

    Važiavau ten praeitą savaitę, dar peržiūrėjau video - nelabai suprantu kas ten kam neaišku - ženklai sustatyti, pirmą kartą važiuojant viskas man buvo aišku. Pasirinkau juostą nusukančią į kairę, tai gal tik praverstų ten eismo srautų atskyrimas, o ne tik geltona juosta.
    Pabandyk važiuoti tamsiu paros metu ir linojant... Nesimato aiškiai kur kurios geltonos juostos persikerta, reikia išskirtinai didesnio dangos stebėjimo, kas didina rizikingumą overall.

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Skaitytojai primygtinai siūlo atkreipti dėmesį į netikėtą eismo organizavimą automagistralėje Vilnius-Kaunas (A1). Jų teigimu, kaktomuša šioje vietoje – užprogramuota. Ypač naktį, kai matomumas ribotas.

    Šioje vietoje (žiūr. filmuotą medžiagą) vairuotojai turi dvigubą pasirinkimą.
    Važiavau ten praeitą savaitę, dar peržiūrėjau video - nelabai suprantu kas ten kam neaišku - ženklai sustatyti, pirmą kartą važiuojant viskas man buvo aišku. Pasirinkau juostą nusukančią į kairę, tai gal tik praverstų ten eismo srautų atskyrimas, o ne tik geltona juosta.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Tie "nesąmoningi kelininkų žymėjimai" dažnai būna tokie kad ženklas 70, tu važiuoji 90 ir tave pypsindama lenkia fūra, išvažiuodama į priešpriešinį eismą, remontu metu.
    Pikčiausia, kad Lietuvos Radarų direkcija (buv.Kelių direkcija) nepastato toje vietoje kokių trijų radarų.

    O jei rimtai, labai gerai, kad apie tą reto kvailumo kelininkų žymėjimą prie Žiežmarių pradėjo rašyti ir žiniasklaida. Pastebėjo praėjus mėnesiui po perdažymo. Bet tinka ir su "nedideliu" vėlavimu, kol toje vietoje dar neprasidėjo susidūrimai katomuša.
    Apgailėtina, kad LAKD žiūri ne į konkrečią dirbtinai sudarytą pavojingą sitauaciją, o vis kartoja kaip sugedusi plokštelė kad "viskas atitinka reikavimus:

    15min.lt 2023.11.08
    Mįslė vairuotojams pagrindinėje Lietuvos automagistralėje: suklydus galima kaktomuša
    Skaitytojai primygtinai siūlo atkreipti dėmesį į netikėtą eismo organizavimą automagistralėje Vilnius-Kaunas (A1). Jų teigimu, kaktomuša šioje vietoje – užprogramuota. Ypač naktį, kai matomumas ribotas.

    Šioje vietoje (žiūr. filmuotą medžiagą) vairuotojai turi dvigubą pasirinkimą. Važiuodami iš Vilniaus į Kauną, ties posūkiu į Kaišiadoris/Kruonį gali arba likti dešinėje pusėje (lėtesni), arba persirikiuoti į kairę (greitesni) ir išvažiuoti į priešpriešinio eismo pusę (!). Ši juosta, staiga „perkeliama“ į kairę pusę, ir yra didelė problema. Nes nėra atitverta nuo priešpriešinio eismo.(....)

    Kelių direkcija: žymėjimas atitinka reikalavimus
    Automobilių kelių darbo vietų aptvėrimo ir eismo reguliavimo taisyklės nustato darbų ir eismo saugos reikalavimus atitinkantį darbo vietų aptvėrimą bei eismo reguliavimą pagal Kelių įstatymo, Saugaus eismo automobilių keliais įstatymo ir Kelių eismo taisyklių nuostatas, – sako LAKD Tarptautinių ryšių ir komunikacijos skyriaus vyr. vadybininkė Eglė Nemanytė.

    https://www.15min.lt/m/id/verslas/sa...a-1662-2140666

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą

    sapnuose nebent
    Kaip ir Šarūnas Frolenko vienoje radijo laidoje minėjo, Vilnius - Kaunas jau seniausiai turi būti trijų juostų.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą

    sapnuose nebent
    Na jeigu aš važiuodamas iš Kauno dar ir pamiegoti sugebu tai visai neblogai

    Komentuoti:


  • uzdvidesimt
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    tu važiuoji 90 ir tave pypsindama lenkia fūra
    sapnuose nebent

    Komentuoti:

Working...
X