Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Vilnius - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • goolfietis
    replied
    Vykstant paprastojo remonto darbams, daugumoje ruožų eismas bus kreipiamas į kitą automagistralės pusę ir vyks 4 eismo juostomis. Užtikrinant didesnę eismo saugą, priešingos eismo krypties srautai bus fiziškai atskirti taikant inžinerines priemonės.
    A kas atsitiko? Juk viskas ir iki šiol buvo gerai padaryta, geltonom juostom pažymėta.... Tik vairuotojai lochai, važiuoti nemoka...
    Paskutinis taisė goolfietis; 2024.03.21, 20:19.

    Komentuoti:


  • Bmweda
    replied
    Ruože nuo Antakalnio iki Rumšiškių (70,935–80,51 km) (planuojama, kad darbai turėtų prasidėti birželio pradžioje)'

    Pats baisiausias VLN-KNS ruožas, dėl kurio esu priverstas būt antraeilininku.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Automagistralėje tarp Vilniaus ir Klaipėdos laukia nepatogumai – netrukus prasidės kelio darbai
    Remonto ir kelio atnaujinimo darbus šiais metais planuojama vykdyti septyniuose automagistralės Vilnius–Kaunas–Klaipėda ruožuose, kurių bendras ilgis sudaro beveik 23 km. Planuojama, kad kovo pabaigoje–balandžio pradžioje darbai prasidės šešiuose automagistralės ruožuose, o vasaros pradžioje – dar viename.

    „Šiemet toliau bus tęsiami šalies pagrindinių arterijų – automagistralių tvarkymo darbai. Pagrindinėje Lietuvos automagistralėje A1 Vilnius-Klaipėda pernai buvo sutvarkyta daugiau nei 14 km, šiemet planuojama sutvarkyti apie 23 km dangos. Be to, A1 magistralėje šiemet bus baigtos A. Miškinio tilto per Nerį Kaune statybos bei pradėta tilto per Kruną rekonstrukcija“, - sako susisiekimo viceministras Julius Skačkauskas.

    Važiuojant iš Vilniaus pajūrio link bus tvarkomi ruožai nuo Grabuciškių iki Neveronių (83,427–87,14 km ir 87,66–89 km). Šiame ruože darbai turėtų prasidėti kovo pabaigoje. Ruože nuo Antakalnio iki Rumšiškių (70,935–80,51 km) (planuojama, kad darbai turėtų prasidėti birželio pradžioje).

    Dar vienas tvarkomas ruožas prasidės iškart pravažiavus Žiežmarius Elektrėnų link (57,231–58,3 km ir 58,6–61,511 km (kilometrai nurodyti nuo Vilniaus).

    Komentuoti:


  • Rimas_OK
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą

    Duobėtom ir siaurom Lietuvos autostradom užeks ir 110. Dalyje Europos šalių greičių, tokių kaip 130, apskritai nebėra.
    Kažkaip nuvertinat mūsų autostradas. Kur ir kiek metrų plačiau yra kitur? Pvz. įdomu ar Vokietijoj yra nors viena autostrada su tokiu tarpu vidury kaip Kaunas Klaipėda?
    Ir dėl duobių vis verkšlenimai, bet realiai Vilnius-Kaunas yra tik mažas gabaliukas prie Rumšiškių bildantis. Kitur problemų nėra.

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
    Temperatūra +7, bet greitis 110. Kas galėtų paaiškinti, kuo važiavimo sąlygos dabar yra blogesnės nei nuo Balandžio mėn?
    Duobėtom ir siaurom Lietuvos autostradom užeks ir 110. Dalyje Europos šalių greičių, tokių kaip 130, apskritai nebėra.

    Komentuoti:


  • Rimas_OK
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    Gal rytoj bus -1. Kas dieną nesukinėsi gi greičio.
    Ir žieminės padangos ant sauso asfalto sukimba prasčiau negu vasarinės.
    Kalbu apie tą ruožą, kur yra kintami ženklai. Be to niekas negarantuoja, kad balandžio 10 neužsnigs.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
    Temperatūra +7, bet greitis 110. Kas galėtų paaiškinti, kuo važiavimo sąlygos dabar yra blogesnės nei nuo Balandžio mėn?
    Gal rytoj bus -1. Kas dieną nesukinėsi gi greičio.
    Ir žieminės padangos ant sauso asfalto sukimba prasčiau negu vasarinės.

    Komentuoti:


  • Rimas_OK
    replied
    Temperatūra +7, bet greitis 110. Kas galėtų paaiškinti, kuo važiavimo sąlygos dabar yra blogesnės nei nuo Balandžio mėn?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Sklansky Rodyti pranešimą
    Diena.lt 2024.02.15
    Kur geriausia statyti tilltą tarp Kauno ir LEZ?
    Įprastai, vystant naujas teritorijas ir naujus gyventojų traukos centrus, savivaldos kartu su investuotojais turėtų pasirūpinti gyventojų srautų reguliavimu ir reikalingos infrastruktūros įrengimu ar esamos pritaikymu išaugusiems srautams, užtikrinti saugų susisiekimą. Lietuvoje yra nemažai traukos objektų, kurių vystytojai pasirūpino ir infrastruktūra. Dėl ribotų finansinių galimybių LAKD negali prisidėti prie tokių objektų“, – praėjusį mėnesį „Kauno dienai“ teigė LAKD atstovai.

    https://m.kauno.diena.lt/naujienos/k...ir-lez-1161017
    Po „Kauno dienos“ publikacijos apie pėsčiųjų ir dviratininkų jungtį tarp Kauno miesto ir LEZ, į redakciją kreipėsi VILNIUS TECH universiteto mokslininkai, neseniai atlikę išsamią analizę, kuriose vietose galėtų atsirasti tiltų ir kaip jie pakeistų tiek pėsčiųjų, tiek automobilių srautus magistraliniuose A1 (Vilnius–Kaunas) ir A6 (Kaunas–Karmėlava) keliuose.
    Mokslininkai išskyrė keturias vietas, kurios geriausiai tiktų tiltui ar viadukui į LEZ statyti.
    Dvi jungtys galėtų būti Partizanų gatvės pabaigoje. Vienas tiltas iš miesto galėtų vesti į plėtojamą „Urban HUB“ miestelį, antroji vieta būtų arčiau Kauno kogeneracinės jėgainės.


    Trečioji galima pėsčiųjų tilto vieta – ties V. Krėvės prospekto pabaiga. Ji LEZ teritorijoje susijungtų su Erdvės gatve. Ketvirtoji vieta sujungtų miesto teritorijoje esančią Sandraugos gatvę su ta pačia Erdvės gatve

    https://m.kauno.diena.lt/naujienos/k...ir-lez-1161017
    Pirmiau pastatomi LEZ'ai ir HUB'ai, abi Kauno savivaldybės (miesto ir rajono) neatsidžiaugia naujais investutojais ir naujomis darbo vietomis.
    Ir tik pradėjus HUB\o statybas prie pat autostrados atsibundama ir prisimenama apie problemas, kurios kils suintensyvėjus eismui.
    Apie tai, iš ko finansuoti tokius objektus pradedama galvoti tik po to, kai investuotojai jau gavo statybos leidimą.

    Labai nesinorėtų, kad A1 prie Kauno taptų tokia pačia nesąmone, kaip Ukmergs gatvė Vilniuje, kur kiekviena parduotuvė gavo po įvažaą ir susiorganizavo šviesoforą.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Aš suprantu, kad labai gerai būtų ir viadukas (...)
    Šioje vietoje svarbiausias žodis "būtų".
    Pirmiau gaunamas statybos leidimas, o tik paskui pradedama galvoti, kaip pėstieji iš Kauno paklius į tą NT šedevrą. Pagal nutylėjimą buvo numatyta mažiausiai investicijų reiklaujanti schema "potencialūs pirkėjai kaip zuikiai bėgioja per autostradą".
    Automobilių eismo schema irgi ne stebuklas. Turbūt nereikės ir greičio ribojimo ženklų - kai tame HUB'e bus kokios nors akcijos ar renginiai, ten susidarys šiokie tokie kamščiai.

    Komentuoti:


  • Kirstukas
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Turiu spėjimą, kad pratęs autostrados atkarpą šiaurinėje pusėje. Dabar turime situaciją, kai autostrada tęsiasi kokį kilometrą tik viena kryptimi link Vilniaus (prasideda nuo A1/A6 atsišakojimo).
    Pagal jungiamojo kelio projektinius pasiūlymus autostrada Klaipėdos kryptimi trumpės 200 m, baigsis prieš Urban Hub / A6 išsukimą.
    Click image for larger version

Name:	2024-02-14_23-18-34.png
Views:	1512
Size:	1,12 MB
ID:	2111082

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Kas liečia, projektuojama, kad pro A6 įvažiuojama, pro A1 išvažiuojama. Čia kalba apie Savanorių pr. ir A1 link Klaipėdos.
    Lyg planuoja vienpusį jungiamajį kelią tarp degalinės, Veterinarų g. ir išsukimo į Jonavos (A6) kelią. Turiu spėjimą, kad pratęs autostrados atkarpą šiaurinėje pusėje. Dabar turime situaciją, kai autostrada tęsiasi kokį kilometrą tik viena kryptimi link Vilniaus (prasideda nuo A1/A6 atsišakojimo).

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Susitikimo metu buvo aptartos trys alternatyvos šiame kelio ruože: įrengti pėsčiųjų viaduką arba tunelinį praėjimą iš „SBA Urban“ teritorijos į Partizanų g. (Kaunas), arba viaduką nuo Kauno kogeneracinės elektrinės į Kauno miesto pusę, Garažų g.
    Pirmi du variantai būtų patogiausi vietiniams gyventojams. Ten jau buvo iš senų laikų susiformavusi pėsčiųjų jungtis (perėja per autostradą ir stotelės). Ten dar dabar berods pro tvorą yra lendančių.

    Trečias variantas nėra iki galo aiškus. Lyg eitų kalba apie Kauno rajono Jėgainės g. jungtį su Partizanų-Krėvės pr. sankryža (kur prasideda Garažų g.).
    Tai daugiau tarnautų kaip jungtis su LEZ nuo Partizanų g. galinės stotelės, kur stoja nemažai autobusų ir troleibusų maršrutų. Biruliškės taip ir liktų atkirstos, atstumas iki jų viršija 1 km. Turbūt tai būtų pats prasčiausias variantas.

    Aš suprantu, kad labai gerai būtų ir viadukas ties Jėgainės gatve, bet gal vis tik vystyti kaip antrą viaduką kažkada ateityje. Jis tarnautų ne Biruliškėms, o kaip alternatyvinė jungtis į LEZ iš galinės Parizanų g. stotelės. Aptarnautų naujai vystomą pietinę LEZ dalį, jeigu bus vykstama pėsčiomis. Su dviračiu galima bus pasiekti visą LEZ, bet nėra tiek vietų VT dviračiams, reiktų įrengti daugiau vietų.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Apie Biruliškėse (ties kelių A1 ir A6 mazgu) numatomą projektą SBA Urban HUB 2023 m. gruodį buvo užuomina Kauno infrastruktūros projektų temoje.
    Šis projektas turės įtakos ir susisiekimui tarp Vilniaus ir Kauno - Klaipėdos, Jonavos ir Marijampolės krypčių bei Kauno viduje tarp Petrašiūnų ir IX forto.

    Skirtingai nuo Megos projekto ties IX fortu, nenumatomi viadukai susisiekimui tarp miesto ir teritorijos už greitkelio A1. Dėl pėsčiųjų esmo suizgribta prieš porą mėnesių.
    Išvažiavimas su apsisukimais ratais kvadratais kelyje A6 išvis panašu į nesusipratimą.

    Kas vyksta Kaune 2023.12.17
    Ieškoma sprendimų, kaip pagerinti pėsčiųjų susisiekimą A1 kelyje
    Kauno rajono savivaldybėje vyko pasitarimas, kurio metu buvo ieškoma infrastruktūrinių sprendimų, kaip pagerinti pėsčiųjų susisiekimą A1 kelyje (Vilnius-Kaunas-Klaipėda) ties Biruliškių gyvenviete.
    Susitikimą inicijavusi Susisiekimo ministerija prie diskusijų stalo pakvietė Kauno rajono ir Kauno miesto savivaldybių vadovus, Lietuvos automobilių kelių direkcijos (LAKD), Kauno laisvosios ekonomikos zonos (LEZ) bei „SBA Urban“ atstovus.
    A1 kelyje ties Biruliškių gyvenviete panaikintos ir viešojo transporto stotelės, ir galimybė pereiti magistralę, todėl gyventojai jaučiasi atkirsti nuo miesto, rašoma Kauno rajono savivaldybės pranešime žiniasklaidai.
    Susitikimo metu buvo aptartos trys alternatyvos šiame kelio ruože: įrengti pėsčiųjų viaduką arba tunelinį praėjimą iš „SBA Urban“ teritorijos į Partizanų g. (Kaunas), arba viaduką nuo Kauno kogeneracinės elektrinės į Kauno miesto pusę, Garažų g.
    BNS 2024.02.06
    SBA gavo leidimą antrajam prekybos miestelio Urban HUB etapui Kauno rajone
    Kauno rajono savivaldybė suteikė leidimą tolimesnei „Urban HUB“ plėtrai šalia magistralės Vilnius – Klaipėda. Antruoju etapu „SBA Urban“ išvystys keturis pastatus ir rinkai pasiūlys dar 28 000 kv. m. erdvių įsikurti prekybos įmonėms, biurams, logistikos verslams. Planuojama, kad statybos darbai prasidės jau vasarį, o etapo pabaiga – 2025 metais. (...)
    Pasak „Urban HUB“ nekilnojamojo turto plėtros vadovės Rasos Pečiulaitės, antrasis projekto etapas spurtuos – statybos darbus planuojama pradėti po kelių savaičių, galutinai susitarus dėl generalinės rangos. (...) Kartu su antruoju etapu numatomi ir A1 magistralės įvažos įrengimo darbai, jie turėtų būti baigti taip pat iki šių metų pabaigos, o darbus planuojama pradėti tik gavus statybos leidimą.
    „Su antruoju etapu pradedame statyti ne tik keturis pastatus, papildomus 28 000 kv. m, tvarkyti aplinką, bet ir jungiame miesto infrastruktūrą su priemiesčiu. Per visus tris projekto etapus į infrastruktūrą, centrinius tinklus ir kelius investuosime per 10 mln. eurų.

    https://m.kauno.diena.lt/naujienos/v...tyboms-1159821
    Vizualizacija iš projekto puslapio

    https://urbanhub.lt/kaunas/

    Eismo schema

    https://urbanhub.lt/kaunas/wp-conten..._KAUNAS_LT.pdf

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
    Aš tik tikiuosi jog šis tiltas nėra uždarytas nes, nors avarinis, bet nekelia pavojaus. Jeigu jį laiko atidarytą tik dėl to „nū nes nefasonas uždaryti A1“ tai belieka gydytis elektra.
    Lieutovje visi tiltai tinkami vartoti kol nenugriūna Svarbiausia neleiskite Nausėdos prie to tilto, paskutinį kartą kai lankėsi prie tilto tai jis sugriuvo

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
    Aš tik tikiuosi jog šis tiltas nėra uždarytas nes, nors avarinis, bet nekelia pavojaus. Jeigu jį laiko atidarytą tik dėl to „nū nes nefasonas uždaryti A1“ tai belieka gydytis elektra.
    Čia aš gal per stipriai parašiau "avarinis" Projekte aprašyta dalies konstrukcijų būklė - bloga. Matomai dar nėra tiek bloga, kad nebūtų galima eksploatuoti. Tačiau įvertinus šio kelio bei tilto svarbą šalies mastu, bloga ar prasta būklė nėra priimtina.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Aš tik tikiuosi jog šis tiltas nėra uždarytas nes, nors avarinis, bet nekelia pavojaus. Jeigu jį laiko atidarytą tik dėl to „nū nes nefasonas uždaryti A1“ tai belieka gydytis elektra.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Pagrindinė rekonstrukcijos priežastis yra avarinė to tilto būklė. Ten gelžbetonio konstrukcijos stipriai pažeistos ir yra daugybė trūkių. Nors tiltas yra įdomios arkinės konstrukcijos.
    Tiesiog aišku rekonstrukcijos metu jis bus pritaikytas AM kategorijai, bet tikrai ne dėl dangos būklės jis yra prioritetų sąrašo viršuje.
    ​​​

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Teko matyt brėžinius. Esmė yra suformuoti 3,75 m pločio eismo juostas ir kelkraščius tokius kaip visame Vilnius-Klaipėda.

    Dabar esančio Krunos tilto eismo juosta, spėju, net 3,5 m nesiekia ir danga ne kokia.

    Ko pasigendu tai palei autostradą einančio jungiamojo kelio. Kalbu apie jungtį Palemonas-Jakštonys. Šiaurinėje jungiamojo kelio nereikia, atstoja kelias nuo Neveronių pervažos per Karčiupio sodus.
    Paskutinis taisė PoDV; 2024.02.03, 18:12.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Projekte aprašyta darbų eiga:
    Visas objektas rekonstruojamas dviem etapais. Pirmu etapu tvarkoma viena tilto pusė, antru – kita. Abu
    etapai statybos darbų vykdymo prasme vienodi. Numatyti atlikti darbai:
    • Vienos tilto pusės išardymas iki pamatų.
    • Išardytos tilto pusės atstatymas įrengiant naujas atramas, perdangą, pakloto elementus, vandens
    nuvedimo sistemą ir visus likusius tilto elementus.
    • Antros tilto pusės išardymas iki pamatų.
    • Išardytos antros tilto pusės atstatymas įrengiant naujas atramas, perdangą, pakloto elementus,
    vandens nuvedimo sistemą ir visus likusius tilto elementus.

    Komentuoti:

Working...
X