Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Vilnius - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Aš suprantu, kad labai gerai būtų ir viadukas (...)
    Šioje vietoje svarbiausias žodis "būtų".
    Pirmiau gaunamas statybos leidimas, o tik paskui pradedama galvoti, kaip pėstieji iš Kauno paklius į tą NT šedevrą. Pagal nutylėjimą buvo numatyta mažiausiai investicijų reiklaujanti schema "potencialūs pirkėjai kaip zuikiai bėgioja per autostradą".
    Automobilių eismo schema irgi ne stebuklas. Turbūt nereikės ir greičio ribojimo ženklų - kai tame HUB'e bus kokios nors akcijos ar renginiai, ten susidarys šiokie tokie kamščiai.

    Komentuoti:


  • Kirstukas
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Turiu spėjimą, kad pratęs autostrados atkarpą šiaurinėje pusėje. Dabar turime situaciją, kai autostrada tęsiasi kokį kilometrą tik viena kryptimi link Vilniaus (prasideda nuo A1/A6 atsišakojimo).
    Pagal jungiamojo kelio projektinius pasiūlymus autostrada Klaipėdos kryptimi trumpės 200 m, baigsis prieš Urban Hub / A6 išsukimą.
    Click image for larger version

Name:	2024-02-14_23-18-34.png
Views:	1502
Size:	1,12 MB
ID:	2111082

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Kas liečia, projektuojama, kad pro A6 įvažiuojama, pro A1 išvažiuojama. Čia kalba apie Savanorių pr. ir A1 link Klaipėdos.
    Lyg planuoja vienpusį jungiamajį kelią tarp degalinės, Veterinarų g. ir išsukimo į Jonavos (A6) kelią. Turiu spėjimą, kad pratęs autostrados atkarpą šiaurinėje pusėje. Dabar turime situaciją, kai autostrada tęsiasi kokį kilometrą tik viena kryptimi link Vilniaus (prasideda nuo A1/A6 atsišakojimo).

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Susitikimo metu buvo aptartos trys alternatyvos šiame kelio ruože: įrengti pėsčiųjų viaduką arba tunelinį praėjimą iš „SBA Urban“ teritorijos į Partizanų g. (Kaunas), arba viaduką nuo Kauno kogeneracinės elektrinės į Kauno miesto pusę, Garažų g.
    Pirmi du variantai būtų patogiausi vietiniams gyventojams. Ten jau buvo iš senų laikų susiformavusi pėsčiųjų jungtis (perėja per autostradą ir stotelės). Ten dar dabar berods pro tvorą yra lendančių.

    Trečias variantas nėra iki galo aiškus. Lyg eitų kalba apie Kauno rajono Jėgainės g. jungtį su Partizanų-Krėvės pr. sankryža (kur prasideda Garažų g.).
    Tai daugiau tarnautų kaip jungtis su LEZ nuo Partizanų g. galinės stotelės, kur stoja nemažai autobusų ir troleibusų maršrutų. Biruliškės taip ir liktų atkirstos, atstumas iki jų viršija 1 km. Turbūt tai būtų pats prasčiausias variantas.

    Aš suprantu, kad labai gerai būtų ir viadukas ties Jėgainės gatve, bet gal vis tik vystyti kaip antrą viaduką kažkada ateityje. Jis tarnautų ne Biruliškėms, o kaip alternatyvinė jungtis į LEZ iš galinės Parizanų g. stotelės. Aptarnautų naujai vystomą pietinę LEZ dalį, jeigu bus vykstama pėsčiomis. Su dviračiu galima bus pasiekti visą LEZ, bet nėra tiek vietų VT dviračiams, reiktų įrengti daugiau vietų.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Apie Biruliškėse (ties kelių A1 ir A6 mazgu) numatomą projektą SBA Urban HUB 2023 m. gruodį buvo užuomina Kauno infrastruktūros projektų temoje.
    Šis projektas turės įtakos ir susisiekimui tarp Vilniaus ir Kauno - Klaipėdos, Jonavos ir Marijampolės krypčių bei Kauno viduje tarp Petrašiūnų ir IX forto.

    Skirtingai nuo Megos projekto ties IX fortu, nenumatomi viadukai susisiekimui tarp miesto ir teritorijos už greitkelio A1. Dėl pėsčiųjų esmo suizgribta prieš porą mėnesių.
    Išvažiavimas su apsisukimais ratais kvadratais kelyje A6 išvis panašu į nesusipratimą.

    Kas vyksta Kaune 2023.12.17
    Ieškoma sprendimų, kaip pagerinti pėsčiųjų susisiekimą A1 kelyje
    Kauno rajono savivaldybėje vyko pasitarimas, kurio metu buvo ieškoma infrastruktūrinių sprendimų, kaip pagerinti pėsčiųjų susisiekimą A1 kelyje (Vilnius-Kaunas-Klaipėda) ties Biruliškių gyvenviete.
    Susitikimą inicijavusi Susisiekimo ministerija prie diskusijų stalo pakvietė Kauno rajono ir Kauno miesto savivaldybių vadovus, Lietuvos automobilių kelių direkcijos (LAKD), Kauno laisvosios ekonomikos zonos (LEZ) bei „SBA Urban“ atstovus.
    A1 kelyje ties Biruliškių gyvenviete panaikintos ir viešojo transporto stotelės, ir galimybė pereiti magistralę, todėl gyventojai jaučiasi atkirsti nuo miesto, rašoma Kauno rajono savivaldybės pranešime žiniasklaidai.
    Susitikimo metu buvo aptartos trys alternatyvos šiame kelio ruože: įrengti pėsčiųjų viaduką arba tunelinį praėjimą iš „SBA Urban“ teritorijos į Partizanų g. (Kaunas), arba viaduką nuo Kauno kogeneracinės elektrinės į Kauno miesto pusę, Garažų g.
    BNS 2024.02.06
    SBA gavo leidimą antrajam prekybos miestelio Urban HUB etapui Kauno rajone
    Kauno rajono savivaldybė suteikė leidimą tolimesnei „Urban HUB“ plėtrai šalia magistralės Vilnius – Klaipėda. Antruoju etapu „SBA Urban“ išvystys keturis pastatus ir rinkai pasiūlys dar 28 000 kv. m. erdvių įsikurti prekybos įmonėms, biurams, logistikos verslams. Planuojama, kad statybos darbai prasidės jau vasarį, o etapo pabaiga – 2025 metais. (...)
    Pasak „Urban HUB“ nekilnojamojo turto plėtros vadovės Rasos Pečiulaitės, antrasis projekto etapas spurtuos – statybos darbus planuojama pradėti po kelių savaičių, galutinai susitarus dėl generalinės rangos. (...) Kartu su antruoju etapu numatomi ir A1 magistralės įvažos įrengimo darbai, jie turėtų būti baigti taip pat iki šių metų pabaigos, o darbus planuojama pradėti tik gavus statybos leidimą.
    „Su antruoju etapu pradedame statyti ne tik keturis pastatus, papildomus 28 000 kv. m, tvarkyti aplinką, bet ir jungiame miesto infrastruktūrą su priemiesčiu. Per visus tris projekto etapus į infrastruktūrą, centrinius tinklus ir kelius investuosime per 10 mln. eurų.

    https://m.kauno.diena.lt/naujienos/v...tyboms-1159821
    Vizualizacija iš projekto puslapio

    https://urbanhub.lt/kaunas/

    Eismo schema

    https://urbanhub.lt/kaunas/wp-conten..._KAUNAS_LT.pdf

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
    Aš tik tikiuosi jog šis tiltas nėra uždarytas nes, nors avarinis, bet nekelia pavojaus. Jeigu jį laiko atidarytą tik dėl to „nū nes nefasonas uždaryti A1“ tai belieka gydytis elektra.
    Lieutovje visi tiltai tinkami vartoti kol nenugriūna Svarbiausia neleiskite Nausėdos prie to tilto, paskutinį kartą kai lankėsi prie tilto tai jis sugriuvo

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
    Aš tik tikiuosi jog šis tiltas nėra uždarytas nes, nors avarinis, bet nekelia pavojaus. Jeigu jį laiko atidarytą tik dėl to „nū nes nefasonas uždaryti A1“ tai belieka gydytis elektra.
    Čia aš gal per stipriai parašiau "avarinis" Projekte aprašyta dalies konstrukcijų būklė - bloga. Matomai dar nėra tiek bloga, kad nebūtų galima eksploatuoti. Tačiau įvertinus šio kelio bei tilto svarbą šalies mastu, bloga ar prasta būklė nėra priimtina.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Aš tik tikiuosi jog šis tiltas nėra uždarytas nes, nors avarinis, bet nekelia pavojaus. Jeigu jį laiko atidarytą tik dėl to „nū nes nefasonas uždaryti A1“ tai belieka gydytis elektra.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Pagrindinė rekonstrukcijos priežastis yra avarinė to tilto būklė. Ten gelžbetonio konstrukcijos stipriai pažeistos ir yra daugybė trūkių. Nors tiltas yra įdomios arkinės konstrukcijos.
    Tiesiog aišku rekonstrukcijos metu jis bus pritaikytas AM kategorijai, bet tikrai ne dėl dangos būklės jis yra prioritetų sąrašo viršuje.
    ​​​

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Teko matyt brėžinius. Esmė yra suformuoti 3,75 m pločio eismo juostas ir kelkraščius tokius kaip visame Vilnius-Klaipėda.

    Dabar esančio Krunos tilto eismo juosta, spėju, net 3,5 m nesiekia ir danga ne kokia.

    Ko pasigendu tai palei autostradą einančio jungiamojo kelio. Kalbu apie jungtį Palemonas-Jakštonys. Šiaurinėje jungiamojo kelio nereikia, atstoja kelias nuo Neveronių pervažos per Karčiupio sodus.
    Paskutinis taisė PoDV; 2024.02.03, 18:12.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Projekte aprašyta darbų eiga:
    Visas objektas rekonstruojamas dviem etapais. Pirmu etapu tvarkoma viena tilto pusė, antru – kita. Abu
    etapai statybos darbų vykdymo prasme vienodi. Numatyti atlikti darbai:
    • Vienos tilto pusės išardymas iki pamatų.
    • Išardytos tilto pusės atstatymas įrengiant naujas atramas, perdangą, pakloto elementus, vandens
    nuvedimo sistemą ir visus likusius tilto elementus.
    • Antros tilto pusės išardymas iki pamatų.
    • Išardytos antros tilto pusės atstatymas įrengiant naujas atramas, perdangą, pakloto elementus,
    vandens nuvedimo sistemą ir visus likusius tilto elementus.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Pagal ankstesnius pranešimus supratau, kad jį ruošėsi pilnai perstatyti, bet jei viena puse vyks eismas, tai išeina tik paremontuos esamą?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    LAKD 2024.02.02
    Ruošiamas tilto per Kruną rekonstrukcijai
    Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD)šių metų pavasarį planuoja pradėti tilto per Kruną tvarkymą, kuris užimą pirmąją vietą prasčiausios būklės tiltų šalyje sąraše. (...)


    "Tiltas per Kruną yra intensyviausio eismo automagistralėje Lietuvoje, todėl pasirinkta laikino tilto alternatyva. Pastačius laikiną tiltą ir vykstant esamo tilto rekonstrukcijos darbams, keliaujantiesiems automagistralės atkarpa Vilnius–Kaunas nereiks važiuoti apylankomis (...) “, – sako Lietuvos automobilių kelių direkcijos vadovas

    Esamo tilto per Kruną rekonstrukcijos darbai bus pradėti tik baigus laikino tilto statybas. (...)
    Numatytas laikinas tiltas bus dviejų eismo juostų viena kryptimi. Tilto per Kruną rekonstrukcijos metu eismą iš Vilniaus Kauno kryptimi planuojama kreipti laikinu tiltu, o eismą iš Kauno Vilniaus kryptimi – rekonstruojamo tilto viena puse. Kita tilto pusė būtų rekonstruojama

    https://lakd.lt/naujienos/keliu-dire...ekonstrukcijai
    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...ltas-per-kruna

    Komentuoti:


  • mr_miegas
    replied
    Parašė Bmweda Rodyti pranešimą

    Galėtų būti tavo patikslinantis raštas su klausimais: pagal kokius kriterijus ir faktinius duomenis radarų direkcija planuoja eismo srautų tyrimus, analizę ir eismo saugos ekspertinį vertinimą; kodėl tavo kreipimasis nėra pagrindas atlikti tokius tyrimus ir vertinimus.

    Jei atsakys, kad nėra kriterijų, tai galima Seimo nariams ar ministerijai brūkštelt, kad tūkstančiams vairuotojų nepatogumų keliančios sankryžos pralaidumo didinimą radarų direkcija sprendžia belekaip, gal kažkas imsis inciatyvos, kai ėmėsi dėl radarų statymo.
    Pabandysiu

    Komentuoti:


  • Bmweda
    replied
    Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą

    parasiau LAKD del sito Gavau atsakyma toki daug maz: valink is cia, nieko mes nedarysim:
    Galėtų būti tavo patikslinantis raštas su klausimais: pagal kokius kriterijus ir faktinius duomenis radarų direkcija planuoja eismo srautų tyrimus, analizę ir eismo saugos ekspertinį vertinimą; kodėl tavo kreipimasis nėra pagrindas atlikti tokius tyrimus ir vertinimus.

    Jei atsakys, kad nėra kriterijų, tai galima Seimo nariams ar ministerijai brūkštelt, kad tūkstančiams vairuotojų nepatogumų keliančios sankryžos pralaidumo didinimą radarų direkcija sprendžia belekaip, gal kažkas imsis inciatyvos, kaip ėmėsi dėl radarų statymo.
    Paskutinis taisė Bmweda; 2024.01.05, 22:55.

    Komentuoti:


  • mr_miegas
    replied
    Parašė m1ndas Rodyti pranešimą
    Sunku suprasti kai kurių žmonių argumentus šiame forume - sprendžiama problema dėl uodegų magistralėje, kuri visų pirma dabar yra opesnė todėl, kad savanoriuose daromas remontas (taip, žinau, kad uodegos būna ir piko metu, problema išlieka, bet jo paūmėjimas yra būtent dabar ir dėl manau, kad dėl savanorių). Yra labai greiti ir pigūs sprendimai: perkelti autobusų stotelę ir šiek riek nutolinti įsukimą į Kauną, kad įvažiavimas link gariūnų šiek tiek atsikištų.

    Nereikia nieko naikinti (kelių altenatyvos visada yra labai gerai, kai būna avarijos ir kamščiai), nereikia statyti kosminių laivų (tunelių ir estakadų) ir problema būtų labai stipriai palengvinta daugybei metų į priekį.

    Click image for larger version

Name:	gariunai.jpg
Views:	1241
Size:	75,5 kB
ID:	2070201
    parasiau LAKD del sito Gavau atsakyma toki daug maz: valink is cia, nieko mes nedarysim:

    Informuojame, kad šiuo metu Jūsų siūlomi eismo organizavimo pakeitimai nėra pagrįsti eismo srautų laidumo tyrimu ir analize ar eismo saugos ekspertiniu vertinimu ir artimiausiu metu Kelių direkcija tokių tyrimų ar vertinimų atlikti nėra suplanavusi. Tačiau ateityje, planuojant rekonstruoti kelio ruožą, ar sankryžą būtų atlikti transporto srautų laidumo tyrimai, reikalingos kelių infrastruktūros saugos valdymo procedūros ir remiantis išvadomis, parinkti atitinkami projektiniai sprendiniai

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Tokiu lietingu oru turbūt matysis naujos technologijos privalumai ruoze tarp Antakalnio ir Rumšiškių

    Lrytas.lt 2023.12.20
    Magistralėje Vilnius–Kaunas kelininkai įdiegė naujovę
    AB „Kelių priežiūra“ pradeda taikyti inovatyvią technologiją – taškinį kelio ženklinimą. Pirmieji darbai, atstatant nudėvėtą ženklinimą, įvyko atliekant paprastąjį dangos remontą.viename intensyviausių šalies kelių A1 Vilnius – Kaunas – Klaipėda, ruožo 74,915 – 80,504 km atkarpose.

    Naujovė užtikrins geresnį linijų atspindį, kai matomumas kelyje sumažėja, pavyzdžiui, esant smarkiam lietui, ypač tamsos metu.
    Taškinis kelio ženklinimas išskirtinis tuo, kad jo paviršius nėra lygus. Ant visų – iškilusių ir įdubusių ženklinimo vietų – užpurkšti specialūs stiklo rutuliukai. Šis ženklinimas išsiskiria dar ir tuo, kad lyjant vanduo skersiniu bei išilginiu nuolydžiu greičiau nuteka nuo dangos dėl joje esančių kelių milimetrų tarpų tarp ženklinimo „taškų“.

    https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...emate-29673415

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą

    A9/E272 ženklo nebeliko, pakeistas į A1/E85.
    Susidarė įspūdis, kad paliko kelininkai easter egg'ą (staigmeną), kad kažkas praneštų ir pataisytų

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    10 balų už prikolą.
    Kitaip nei kokio pokštininko atvežtas negali būti. IMHO
    A9/E272 ženklo nebeliko, pakeistas į A1/E85.

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Su lietuviškais kelių remonto tempais, galima į didelį minusą su klijuojamomis juostomis nukeliaut. Per trumpalaikės
    Todėl lietuviai nudažo su geltonu guašu, kuris po savaitės nusitrina, o palijus nesimato dar nespėjus pradėti remonto tam ruože

    Komentuoti:

Working...
X