Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A1] Vilnius - Kaunas
Collapse
X
-
O kokias neigiamas pasekmes sukelia tas nusileidimas ir pakilimas, kad būtų vertą investuoti į tai dar kelis (o gal net keliolika) milijonus ?
- 2 patinka
-
Man tai keista, kad rekonstruojamą tiltą palieką to paties aukščio. Galėjo kilstelėti, kad neliktų nusileidimo ir pakilimo prieš bei už tilto.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimąVisų darbų eiga: https://www.linkedin.com/posts/uab-s...aign=copy_link
Man tik klausimas žiūrint - realiai bus pastatomi nauji tiltai, bet vistiek pagalbinės juostos juose nebus? t.y. turėsim tą patį plotį? Ar čia tiesiog vizualizacijoje nepersistengta buvo?Paskutinis taisė Xmaster; 2025.03.18, 07:53.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Greičiau ne dėl tilto grąžinimo nuomotojui, bet dėl erdvės kranams ir pan. T.y. technologinių priežasčių. Kadangi antrasis tiltas lieka įspraustas tarp laikino ir naujai perstatyto pirmojo, taip bus sukuriama erdvės darbams.
Komentuoti:
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimą
Link Kauno liks dvi juostos: viena naujame tilte (kartu su dvejomis juostomis link Vilniaus), kita - laikiname.
Supratau, kad laikinas tiltas ar dalis jo konstrukcijų tiesiog nuomuojama, tai matyt reikia ir greičiau gražinti. O šiaip galėtų palikt esktra atveju, tik neleisti juo važiuoti. Visgi alternatyvos patekti į Kauną yra labai toli ir jei kas nutinka, iškart bėdos.
Komentuoti:
-
Parašė RamasN Rodyti pranešimąPagal vizualizaciją bus laikotarpis, kai iš Vilniaus į Kauną laikinuoju tiltu bus važiuojama tik viena juosta (antra demontuota) ir susidarys butelio kakliukas. Įdomu, čia dėl patogumo rekonstruot esamą tiltą ?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Pagal vizualizaciją bus laikotarpis, kai iš Vilniaus į Kauną laikinuoju tiltu bus važiuojama tik viena juosta (antra demontuota) ir susidarys butelio kakliukas. Įdomu, čia dėl patogumo rekonstruot esamą tiltą ?
Komentuoti:
-
Visų darbų eiga: https://www.linkedin.com/posts/uab-s...aign=copy_linkPaskutinis taisė Kaid; 2025.03.17, 16:43.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Baigiamas statyti laikinas tiltas, kurį rangovė „Tilsta“ atsivežė iš Lenkijos ir kuris anksčiau buvo naudotas JAV, yra dviejų eismo juostų, tačiau jis bus naudojamas tik viena – Kauno kryptimi. Judėjimą juo kreipti numatoma balandžio pabaigoje – gegužės pradžioje. 24 mln. eurų vertės rekonstrukciją numatoma baigti iki 2026-ųjų pabaigos. Šiame ruože greitis apribotas iki 50 km per valandą bus ir važiuojant laikinu tiltu.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Sunku patikėti, kad ši tema nebuvo judinta keturis mėnesius - vos suradau 4-me puslapyje.
Krunos (ar Krūnos) tiltas
Foto 2025.03
Kelio susiaurėjimas
Dešinėje matosi iškilūs juostų skirtukai
Išdidintas fragmentas su tiltu
- 18 patinka
Komentuoti:
-
Linkedin Gintaras Šakalys dalinasi planais Krunos tiltui.
Taip pat ir "langečių" nuotraukom:
https://media.licdn.com/dms/image/v2...p7CtD6HMGdJNLs
https://media.licdn.com/dms/image/v2...IzkF6lsZaHDi3c
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Kaip sakoma, kas Lietuvos keliais važinėja, tas cirke nesijuokia.
Artėjant nuo Vilniaus link Krunos tilto, greičio ribojimai 90-90-100-70.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Kas galėtų paneigti kad:
- Tokiose kontorose vyksta "high level" projektų valdymas, "kažkokie inžinieriai" navažiuoja į vietą geriausiu atveju pabaigus darbus.
- Už laikino ženklinimo įrengimą, laikino ženklinimo pašalinimą ir ženklų atstatymą, visokių laikinų konstrukcijos pakeitimų padarymą ir atstatymą atsakingas rangovas, ir tai tik jei tai įtraukta į projektą.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Tos virtuvės neišmanau, bet mano supratimu kelio savininkas, ar prižiūrinti įmonė (Kelių priežiūra), turėtų būti paskyrusi kažkokius inžinierius, kurie faktiškai turėtų patikrinti tokius dalykus kaip laikino ženklinimo įrengimas (ar faktiškai gerai atlikta ir saugu taip organizuoti eismą), laikino ženklinimo pašalinimas ir ženklų atstatymas (patikrinti iškart po pašalinimo ar tinkama sausiam eismui), visokių laikinų konstrukcijos pakeitimų padarymai ir atstatymai. Jeigu to nėra, tai apsileidimas aukščiausiame lygyje.
Nes dabar pusę žymėjimo nutrina, "apsnargliuotus" nuolatinius ženklus palieka, o visus ribojimus ir įspėjamuosius nusirenka. Važiuoji ir turi pats suprasti kaip turi važiuoti.
P.S. pastebėjimas, kad vakar jau buvo pašalinę tuos "apsnargliavimus" iš juodos lipnios juostos nuo nurodomųjų ženklų. Tik ribojimų pabaiga už tilto vis vien neatsirado.
Dėl kintamos informacijos ženklų aš net neturiu vilties, kad kažkada ten juos pradės junginėti logiškai, protingai ir atsakingai. Toks jausmas, kad užduotis paskirta beždžionei, kuri ką nori, taip tą ten įjungia. Jau prie sankryžos su Savanorių pr. sujungti greičio ribojimai ir įspėjimai apie kelio darbus, nors tie darbai nuo ten prasideda už 7,5 km! Uždėti kelio ženklus "Kelio darbai" ir parodyti, kad tai už 7km - misija neįmanoma. O būtent dėl to, kad kintamuose ženkluose nurodytas mažesnis leistinas greitis, o iškart už jų stovinčiuose laikinuose ženkluose - didesnis, ir parašiau apie darbą neišlendant iš kabineto, nes būčiau aš Via Lietuva darbuotojas, iškart pakelčiau vėją dėl tokių nesąmonių.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Važiuojant link Vilniaus, ten kaip ir įprasta pas mus - kažkas daryta, bet nedadaryta. Pravažiavus tiltą per Kruną (ant kurio greitis ribojamas iki 50 km/h) nėra jokių ženklų arba apie ribojimo pasikeitimą arba ribojimų pabaigą. Logiškai galvojant ten reikėtų ir toliau važiuoti 50 km/h iki bala žino kur.
Taip pat, laikiną kelio ženklinimą kaip ir nutrynė (nors ne visur iki galo), tačiau kelio ženklus "apsnargliuotus" juoda izoliacine juosta uždengiant greitėjimo/lėtėjimo juostų žymėjimą, taip ir paliko. Kažkaip beveik esu garantuotas, kad taip liko ilgam, nes panašu jog pabaigus darbus, jie priimami iš kabineto, net neapsižiūrint vietoje.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė miraged Rodyti pranešimąPrašau važiuojantys per Krūnos tiltą ant 50 ir besidairantys, sakykite kurioje, marių ar Kauno ženklo pusėje busd laikinasis tiltas?
Eismo organizavimo brėžiniai iš projekto:
II etapas, perstatoma pietinė tilto pusė.
III etapas, perstatoma šiaurinė tilto pusė.
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąKapstomasi marių pusėje (važiuojant nuo Kauno - dešinėje).
Komentuoti:
-
Parašė miraged Rodyti pranešimąPrašau važiuojantys per Krūnos tiltą ant 50 ir besidairantys, sakykite kurioje, marių ar Kauno ženklo pusėje busd laikinasis tiltas?
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąRuožai nuo Grabuciškių iki Neveronių (83,427–87,14 km ir 87,66–89,0 km). Važiuojant link Kauno irgi viskas yra padaryta, tačiau kol kas ribojamas greitis iki 70 km/h. Važiuojant link Vilniaus išardyti kelio atskyrimai, eismas vyksta normaliomis juostomis. Greitis ribojamas iki 70 km/h.
Taip pat, laikiną kelio ženklinimą kaip ir nutrynė (nors ne visur iki galo), tačiau kelio ženklus "apsnargliuotus" juoda izoliacine juosta uždengiant greitėjimo/lėtėjimo juostų žymėjimą, taip ir paliko. Kažkaip beveik esu garantuotas, kad taip liko ilgam, nes panašu jog pabaigus darbus, jie priimami iš kabineto, net neapsižiūrint vietoje.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Prašau važiuojantys per Krūnos tiltą ant 50 ir besidairantys, sakykite kurioje, marių ar Kauno ženklo pusėje busd laikinasis tiltas?
Komentuoti:
Komentuoti: