Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Vilnius - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • sleader
    replied
    O kokias neigiamas pasekmes sukelia tas nusileidimas ir pakilimas, kad būtų vertą investuoti į tai dar kelis (o gal net keliolika) milijonus ?

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Man tai keista, kad rekonstruojamą tiltą palieką to paties aukščio. Galėjo kilstelėti, kad neliktų nusileidimo ir pakilimo prieš bei už tilto.

    Komentuoti:


  • Xmaster
    replied
    Ačiū už nuorodą. Pagaliau ir vizualika ateina į Lietuvos kelių sektorių
    Man tik klausimas žiūrint - realiai bus pastatomi nauji tiltai, bet vistiek pagalbinės juostos juose nebus? t.y. turėsim tą patį plotį? Ar čia tiesiog vizualizacijoje nepersistengta buvo?
    Paskutinis taisė Xmaster; 2025.03.18, 07:53.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Greičiau ne dėl tilto grąžinimo nuomotojui, bet dėl erdvės kranams ir pan. T.y. technologinių priežasčių. Kadangi antrasis tiltas lieka įspraustas tarp laikino ir naujai perstatyto pirmojo, taip bus sukuriama erdvės darbams.

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą

    Link Kauno liks dvi juostos: viena naujame tilte (kartu su dvejomis juostomis link Vilniaus), kita - laikiname.
    Ačiū. Nepamačiau, kad ten siaurinant juostas laikinai paleis. Bus biški nesusipratimų, bet jei reikia rekonstravimo proceso patogumui, kodėl gi ne. Tikiuosi čia ne laikino tilto demontavimo laiko taupymas.

    Supratau, kad laikinas tiltas ar dalis jo konstrukcijų tiesiog nuomuojama, tai matyt reikia ir greičiau gražinti. O šiaip galėtų palikt esktra atveju, tik neleisti juo važiuoti. Visgi alternatyvos patekti į Kauną yra labai toli ir jei kas nutinka, iškart bėdos.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė RamasN Rodyti pranešimą
    Pagal vizualizaciją bus laikotarpis, kai iš Vilniaus į Kauną laikinuoju tiltu bus važiuojama tik viena juosta (antra demontuota) ir susidarys butelio kakliukas. Įdomu, čia dėl patogumo rekonstruot esamą tiltą ?
    Link Kauno liks dvi juostos: viena naujame tilte (kartu su dvejomis juostomis link Vilniaus), kita - laikiname.

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Pagal vizualizaciją bus laikotarpis, kai iš Vilniaus į Kauną laikinuoju tiltu bus važiuojama tik viena juosta (antra demontuota) ir susidarys butelio kakliukas. Įdomu, čia dėl patogumo rekonstruot esamą tiltą ?

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Visų darbų eiga: https://www.linkedin.com/posts/uab-s...aign=copy_link
    Paskutinis taisė Kaid; 2025.03.17, 16:43.

    Komentuoti:


  • bato_usai
    replied
    Baigiamas statyti laikinas tiltas, kurį rangovė „Tilsta“ atsivežė iš Lenkijos ir kuris anksčiau buvo naudotas JAV, yra dviejų eismo juostų, tačiau jis bus naudojamas tik viena – Kauno kryptimi. Judėjimą juo kreipti numatoma balandžio pabaigoje – gegužės pradžioje. 24 mln. eurų vertės rekonstrukciją numatoma baigti iki 2026-ųjų pabaigos. Šiame ruože greitis apribotas iki 50 km per valandą bus ir važiuojant laikinu tiltu.
    Dalį eismo magistralėje Vilnius–Kaunas nuo balandžio pabaigos planuojama nukreipti laikinu tiltu, tačiau transporto pral...

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Sunku patikėti, kad ši tema nebuvo judinta keturis mėnesius - vos suradau 4-me puslapyje.

    Krunos (ar Krūnos) tiltas
    Foto 2025.03
    Kelio susiaurėjimas


    Dešinėje matosi iškilūs juostų skirtukai




    Išdidintas fragmentas su tiltu


    Komentuoti:


  • m1ndas
    replied
    Linkedin Gintaras Šakalys dalinasi planais Krunos tiltui.
    Taip pat ir "langečių" nuotraukom:

    https://media.licdn.com/dms/image/v2...p7CtD6HMGdJNLs

    https://media.licdn.com/dms/image/v2...IzkF6lsZaHDi3c
    Attached Files

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Kaip sakoma, kas Lietuvos keliais važinėja, tas cirke nesijuokia.
    Artėjant nuo Vilniaus link Krunos tilto, greičio ribojimai 90-90-100-70.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Kas galėtų paneigti kad:
    - Tokiose kontorose vyksta "high level" projektų valdymas, "kažkokie inžinieriai" navažiuoja į vietą geriausiu atveju pabaigus darbus.
    - Už laikino ženklinimo įrengimą, laikino ženklinimo pašalinimą ir ženklų atstatymą, visokių laikinų konstrukcijos pakeitimų padarymą ir atstatymą atsakingas rangovas, ir tai tik jei tai įtraukta į projektą.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Tos virtuvės neišmanau, bet mano supratimu kelio savininkas, ar prižiūrinti įmonė (Kelių priežiūra), turėtų būti paskyrusi kažkokius inžinierius, kurie faktiškai turėtų patikrinti tokius dalykus kaip laikino ženklinimo įrengimas (ar faktiškai gerai atlikta ir saugu taip organizuoti eismą), laikino ženklinimo pašalinimas ir ženklų atstatymas (patikrinti iškart po pašalinimo ar tinkama sausiam eismui), visokių laikinų konstrukcijos pakeitimų padarymai ir atstatymai. Jeigu to nėra, tai apsileidimas aukščiausiame lygyje.
    Nes dabar pusę žymėjimo nutrina, "apsnargliuotus" nuolatinius ženklus palieka, o visus ribojimus ir įspėjamuosius nusirenka. Važiuoji ir turi pats suprasti kaip turi važiuoti.
    P.S. pastebėjimas, kad vakar jau buvo pašalinę tuos "apsnargliavimus" iš juodos lipnios juostos nuo nurodomųjų ženklų. Tik ribojimų pabaiga už tilto vis vien neatsirado.

    Dėl kintamos informacijos ženklų aš net neturiu vilties, kad kažkada ten juos pradės junginėti logiškai, protingai ir atsakingai. Toks jausmas, kad užduotis paskirta beždžionei, kuri ką nori, taip tą ten įjungia. Jau prie sankryžos su Savanorių pr. sujungti greičio ribojimai ir įspėjimai apie kelio darbus, nors tie darbai nuo ten prasideda už 7,5 km! Uždėti kelio ženklus "Kelio darbai" ir parodyti, kad tai už 7km - misija neįmanoma. O būtent dėl to, kad kintamuose ženkluose nurodytas mažesnis leistinas greitis, o iškart už jų stovinčiuose laikinuose ženkluose - didesnis, ir parašiau apie darbą neišlendant iš kabineto, nes būčiau aš Via Lietuva darbuotojas, iškart pakelčiau vėją dėl tokių nesąmonių.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Važiuojant link Vilniaus, ten kaip ir įprasta pas mus - kažkas daryta, bet nedadaryta. Pravažiavus tiltą per Kruną (ant kurio greitis ribojamas iki 50 km/h) nėra jokių ženklų arba apie ribojimo pasikeitimą arba ribojimų pabaigą. Logiškai galvojant ten reikėtų ir toliau važiuoti 50 km/h iki bala žino kur.
    Taip pat, laikiną kelio ženklinimą kaip ir nutrynė (nors ne visur iki galo), tačiau kelio ženklus "apsnargliuotus" juoda izoliacine juosta uždengiant greitėjimo/lėtėjimo juostų žymėjimą, taip ir paliko. Kažkaip beveik esu garantuotas, kad taip liko ilgam, nes panašu jog pabaigus darbus, jie priimami iš kabineto, net neapsižiūrint vietoje.
    Tai neturi nieko bendro su darbų priėmimu. Tiesiog mėnesis laikino apvažiavimo įrengimui ir mėnesis panaikinimui ignoruojamas, kaip "laikinas" neesminis laikotarpis. Kai pradėjo tilto remontą, dar buvo ribojimai kelyje, tai ribojimų pabaigos ženklo statyti nebuvo prasmės. Matyt be jų ir suderino schemą. Vieni rangovai darbus baigė ir jau ne jų reikalas, kad kiti rangovai nesureagavo ir neperstatė pagal faktinę situaciją. Apie kintamos informacijos ženklus išvis nerandu pateisinimo, nes prieštarauja stacionariems ženklams. Matomai bendraujama raštu su atsakymais per 20 darbo dienų...

    Komentuoti:


  • Kirstukas
    replied
    Parašė miraged Rodyti pranešimą
    Prašau važiuojantys per Krūnos tiltą ant 50 ir besidairantys, sakykite kurioje, marių ar Kauno ženklo pusėje busd laikinasis tiltas?
    Neteko dairytis ir važiuot pastaruoju metu, bet bus Kauno ženklo (Šiaurinėje) pusėje.

    Eismo organizavimo brėžiniai iš projekto:
    II etapas, perstatoma pietinė tilto pusė.
    Click image for larger version

Name:	03. P23-022-TDP-SO-29_crop.png
Views:	3370
Size:	10,16 MB
ID:	2163393

    III etapas, perstatoma šiaurinė tilto pusė.
    Click image for larger version

Name:	03. P23-022-TDP-SO-30_crop.png
Views:	3926
Size:	10,25 MB
ID:	2163394

    Komentuoti:


  • miraged
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Kapstomasi marių pusėje (važiuojant nuo Kauno - dešinėje).
    Taip, įsirengė ten darbo aikštelę, už jos kažkieno kapas su kryžiumi (ant krūnos šlaito beveik), taip pat toje pusėje atvesta nuo bajorkiemio elektra stulpais.. kažkaip nesitiki kad jie palei ta kapą ir elektros stulpus dar tiltą statys.. bet anoj pusėj nieko nevyksta išvis, nei medžių kirtimo nieko.. arba reik tada eit palei marias pasivaikščioti, gal apačioje visas veiksmas

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė miraged Rodyti pranešimą
    Prašau važiuojantys per Krūnos tiltą ant 50 ir besidairantys, sakykite kurioje, marių ar Kauno ženklo pusėje busd laikinasis tiltas?
    Kapstomasi marių pusėje (važiuojant nuo Kauno - dešinėje).

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Ruožai nuo Grabuciškių iki Neveronių (83,427–87,14 km ir 87,66–89,0 km). Važiuojant link Kauno irgi viskas yra padaryta, tačiau kol kas ribojamas greitis iki 70 km/h. Važiuojant link Vilniaus išardyti kelio atskyrimai, eismas vyksta normaliomis juostomis. Greitis ribojamas iki 70 km/h.
    Važiuojant link Vilniaus, ten kaip ir įprasta pas mus - kažkas daryta, bet nedadaryta. Pravažiavus tiltą per Kruną (ant kurio greitis ribojamas iki 50 km/h) nėra jokių ženklų arba apie ribojimo pasikeitimą arba ribojimų pabaigą. Logiškai galvojant ten reikėtų ir toliau važiuoti 50 km/h iki bala žino kur.
    Taip pat, laikiną kelio ženklinimą kaip ir nutrynė (nors ne visur iki galo), tačiau kelio ženklus "apsnargliuotus" juoda izoliacine juosta uždengiant greitėjimo/lėtėjimo juostų žymėjimą, taip ir paliko. Kažkaip beveik esu garantuotas, kad taip liko ilgam, nes panašu jog pabaigus darbus, jie priimami iš kabineto, net neapsižiūrint vietoje.

    Komentuoti:


  • miraged
    replied
    Prašau važiuojantys per Krūnos tiltą ant 50 ir besidairantys, sakykite kurioje, marių ar Kauno ženklo pusėje busd laikinasis tiltas?

    Komentuoti:

Working...
X