Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Vilnius - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • mantasm
    replied
    Parašė ojojoj Rodyti pranešimą
    Jei ta tiltą paliks "duobėje" kur db stovi senasis tiltas, tai pažiūrėsiu kaip čia seksis per "linksmuosius" kalnelius lėkti ant 130km/h
    Nieko ten baisaus. Kokioj Vokietijoj daug įdomesnėse vietose būna ir be greičio ribojimo.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė ojojoj Rodyti pranešimą
    Jei ta tiltą paliks "duobėje" kur db stovi senasis tiltas, tai pažiūrėsiu kaip čia seksis per "linksmuosius" kalnelius lėkti ant 130km/h
    Varysim specialiai pašokinėt ant 200.

    Nors galima ir čia, bus panašiai https://maps.app.goo.gl/dFpnGkrxyvUB236y5
    Paskutinis taisė gerietis; 2025.04.03, 16:05.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė ojojoj Rodyti pranešimą
    Jei ta tiltą paliks "duobėje" kur db stovi senasis tiltas, tai pažiūrėsiu kaip čia seksis per "linksmuosius" kalnelius lėkti ant 130km/h
    Paliks ten, kur ir dabartinis tiltas. Jeigu panaikins matuoklius galėsių be problemų ir ant kokių 180 pravežt

    Komentuoti:


  • ojojoj
    replied
    Jei ta tiltą paliks "duobėje" kur db stovi senasis tiltas, tai pažiūrėsiu kaip čia seksis per "linksmuosius" kalnelius lėkti ant 130km/h

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Na keliu asociacija nėra lygu Via Lietuva, tai ką pirmosios atstovas galvoja, nereiškia jog yra ir sprendimų priėmėjų galvose.
    Kitas dalykas, kad automagistralėje norint apriboti greitį "ne daugiau kaip", vienintelė įmanoma techninė priemonė - sektoriniai greičio matuokliai. Tačiau norėčiau atkreipti dėmesį, kad bent jau A1 kelyje nei vieno nėra ir todėl tikriausiai niekada nebuvo minčių labai reguliuoti greičio automagistralėje.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Reikia mažiau kreipti dėmesio į tokias kalbas, kad tariamas rangovas (statybos ar projektavimo) kažką blogai padarė. Rangovai dirba pagal projektą, o jei projektuotojai - pagal statytojo užduotį. Kokią užduotį gavo (su reglamentų, kuriais reikia vadovautis, sąrašu) - taip ir suprojektavo. Todėl visokie išvedžiojimai, kad turėjo daryti vienaip ar kitaip, neturi pagrindo egzistuoti ar būti rimtai vertinami.
    Na šiandien vienas toks kelių asociacijos atstovas per radijo laidą taip savotiškai išsireiškė: jei prioritetas saugumas, tai keliai visi bus būti tokie, kad praktiškai beveik negalėtum važiuoti daugiau 90km/h, ir net traktorius lenkt nėra reikalo, nes tai saugumo klausimas Žodžiu ištisinių, greičio ribojimo ženklų mūsų kalnuotuose užmiesčio keliuose tik daugės ir daugės.
    Tai būtų įdomu pamatyti kaip pagal jų viziją atrodytų magistralė, kurioje "beveik" bus neįmanoma važiuoti daugiau 130km/h.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

    RB Kauno mazgo apimtyje bus, ir realiai taps ilgesniu (dabar yra du viadukai, bus vienas ilgas). Bet nebus daromas kartu su neseniai paskelbta atkarpa, nes ten planas (ir projektas) užsibaigia ties Šaltinio g. pervaža, 1.2km nuo A1 viaduko.
    Ačiū už info
    Dėl vieno ilgo viaduko/estakados taip ir galvojau, nes pagal teritorijų planavimus matosi, kad ten kur dabar pylimas tarp viadukų, turi būti vėžė.

    Parašė m1ndas Rodyti pranešimą

    Man, kaip nelaibai daug besidominčiam, irgi taip atrodė, bet kai pamačiau pokalbius apie tai, kad statys visiškas nesąmones padaręs rangovas, nusprendžiau paklausti - širdy, buvo pasėta abejonė t'sakant. Tai labai džiaugiuosi, kad greitis bus magistralinis, nes svarsčiau ar nebus daromas pigesnis varijantas, kuris pagal STR negalės turėti 130 max.
    Reikia mažiau kreipti dėmesio į tokias kalbas, kad tariamas rangovas (statybos ar projektavimo) kažką blogai padarė. Rangovai dirba pagal projektą, o jei projektuotojai - pagal statytojo užduotį. Kokią užduotį gavo (su reglamentų, kuriais reikia vadovautis, sąrašu) - taip ir suprojektavo. Todėl visokie išvedžiojimai, kad turėjo daryti vienaip ar kitaip, neturi pagrindo egzistuoti ar būti rimtai vertinami.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė m1ndas Rodyti pranešimą
    ..bet kai pamačiau pokalbius apie tai, kad statys visiškas nesąmones padaręs rangovas...
    O čia kuris?

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Jei nusukimai (į Karčiupį ir kiti) niekur nedings, turėtų būti maždaug 90-110.

    Komentuoti:


  • m1ndas
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Manau pakels bent iki 70 km/h

    O jeigu rimtai, tai 130 turėtų būti, kaip ir visur kitur. Kodėl ant tilto jis turėtų skirtis?
    Man, kaip nelaibai daug besidominčiam, irgi taip atrodė, bet kai pamačiau pokalbius apie tai, kad statys visiškas nesąmones padaręs rangovas, nusprendžiau paklausti - širdy, buvo pasėta abejonė t'sakant. Tai labai džiaugiuosi, kad greitis bus magistralinis, nes svarsčiau ar nebus daromas pigesnis varijantas, kuris pagal STR negalės turėti 130 max.

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Jeigu kalbėti apie tiltų/viadukų siaurumą šiame kelyje, tai likę du siauri viadukai virš geležinkelio ties Palemonu. Jų rekonstrukcija (perstatymas), turėtų būti vykdoma kartu su RB projektu. Yra paskelbtas pirkimas RB darbams nuo Palemono link Jonavos. Gal kas žino, ar yra tame pirkime kažkokie darbai susiję su šiais viadukais?
    RB Kauno mazgo apimtyje bus, ir realiai taps ilgesniu (dabar yra du viadukai, bus vienas ilgas). Bet nebus daromas kartu su neseniai paskelbta atkarpa, nes ten planas (ir projektas) užsibaigia ties Šaltinio g. pervaža, 1.2km nuo A1 viaduko.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Manau pakels bent iki 70 km/h

    O jeigu rimtai, tai 130 turėtų būti, kaip ir visur kitur. Kodėl ant tilto jis turėtų skirtis?

    Komentuoti:


  • Kirstukas
    replied
    Parašė m1ndas Rodyti pranešimą
    Koks greitis per tiltą bus padarius visus darbus?
    Click image for larger version

Name:	2025-04-02_17-06-11.png
Views:	1303
Size:	38,3 kB
ID:	2192334

    Komentuoti:


  • m1ndas
    replied
    Koks greitis per tiltą bus padarius visus darbus?

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Juk galima buvo vietoj Ignalinos stiliaus emocijų tiesiog įdėti nuorodą į pirkimo dokumentus.
    Nuoroda pridėta dar vakar. Tačiau galima ir pasigooglinti prieš mėtant absurdiškas replikas.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Jeigu kalbėti apie tiltų/viadukų siaurumą šiame kelyje, tai likę du siauri viadukai virš geležinkelio ties Palemonu. Jų rekonstrukcija (perstatymas), turėtų būti vykdoma kartu su RB projektu. Yra paskelbtas pirkimas RB darbams nuo Palemono link Jonavos. Gal kas žino, ar yra tame pirkime kažkokie darbai susiję su šiais viadukais?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Sklando kalbos, kad po intensyvios kritikos dėl atitvarų A14 kelyje (...)
    Ta projektavimo firma gerokai pasišiukšlino su tuo Molėtų - Utenos rekonstrukcijos projektu.
    Užtruks, kol bus atkurtas pasitikėjimas jos siūlomais sprendiniais.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Atrodo, Krunos tiltą projektavo "SRP projektas", kurie išgarsėjo kelyje A14 tarp Molėtų ir Utenos susiaurinę kelkraščius, o kai kur net panaikinę ir lėtėjimo juostas.
    Kodėl čia jie turėtų elgtis kitaip ir įrenginėti trečias (avarines) juostas - juk tada kai kas bandys važiuoti tiltu net 130 km/h.
    Sklando kalbos, kad po intensyvios kritikos dėl atitvarų A14 kelyje, čia ant tilto jų atsisakys, kad netrukdytų nuo kelio nuvažiuoti visiems pavargusiems kur papuolė.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    O juk galima vietoje debiliškų lietryčio žvaigždės Dumalako stiliaus komentarų atsidaryti pirkimo dokumentus ir viską išsiaiškinti:
    Juk galima buvo vietoj Ignalinos stiliaus emocijų tiesiog įdėti nuorodą į pirkimo dokumentus.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    O juk galima (...) atsidaryti pirkimo dokumentus ir viską išsiaiškinti:
    Ačiū už brėžinius, bet nepridėta nuoroda.

    Komentuoti:

Working...
X