Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus šaligatviai ir pėsčiųjų takai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Knope
    replied
    Gal šiais metais grįš prie tų Savanorių pr. šaligatvių? Bet taip, vaizdas baisus ir net nesinori komentuoti. Šiandien centre prasilenkiau su viena baltarusių / ukrainiečių šeima, kurie žiūrėjo į belekaip išmaltą kiemą, kuriame dar stovėjo kažkokie griuvėsiai aptraukti žaliu tinklu ir sakė: "strašna". Būtent, "strašna". Kol kas "strašna". Pažiesim kaip bus po kelių metų, pažadai ir planai - dideli.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Po trumpos gero šaligatvio atkarpos toks vaizdas. Sunku ką nors bekomentuoti


    Kai šaligatvis naudojamas kaip PAPILDOMAS išvažiavimas iš PURVYNE esančio parkingo. New Nordics, tsakant


    Čia jau artėjant link centro t.y. "normalių" miesto vietų. Vaizdas nelabai pagerėjo, negu tose "blogose" vietose, kur "niekas nevaikšto"



    Nu ir pabaigai vienas tikrai geras šaligatvio pavyzdys (neskaitant sulpų). Kažkada, berods, early 2000s pastatytas šaligatvis, kuris yra geresnės būklės, nei visi iki vieno po ~2015 įrengti šaligatviai Vilniuje

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Artėjant prie Savanorių žiedo, toks jau kaip ir prie geresnių Vilniaus šaligatvių


    Dar viena turbūt kažkokio projekto vystytojo sutvarkyta trumpa šaligatvio atkarpa


    Ir vėl back to normal




    Vėl išmėtytos šaligatvio plytelės. Kas? Kaip? Kodėl? Who knows


    Čia šaip griovys padarytas tiems, kad įkristų tamsoje, jei netyčia išliko gyvi ir sveiki eidami šituo šaligatviu


    Neįgalieji? Kokie neįgalieji? F**k them
    -VMS


    Nuo Savanorių žiedo link Savanorių pr. Krasnuchos. Trumpa sutvarkyto šaligatvio dalis



    Komentuoti:


  • John
    replied
    Kažkur toli nuo visko, kur dauguma vilniečių nėra buvę, Vaduvos gatvėje, yra šiek tiek aptvarkyto šaligatvio atkarpų, greta humanizuotos gatvės. Beje, ką reiškia šitoje vietoje pastatytas ženklas "Stovėti draudžiama"?


    Atgal link centro kita Savanorių pr. puse. Situacija su šaligatviais irgi labai bloga


    Kai kuriose vietose yra neblogos būklės šaligatvių, bet tik trumpose atkarpose, kaip suprantu, ties kai kuriais naujesniais pastatais, kur kažkokių projektų vystytojai sutvarkė ir šaligatvį greta savo objekto. Kad tokia sistema yra idiotiška ir elementariai neveikia in the grand scheme of thhings, yra aišku ir arkliui, bet nėra aišku VMS glušiams


    Dar viena nedidelė gero šaligatvio atkarpa


    Toliau toks šaligatvis



    Kažkas buvo daroma su bortais. Sulaužyti nauji granitiniai bortai belenkaip sukišti į žemę


    Granitinio borto gabalas padėtas ant laiptų, kurie iš esmės užkerta bet kokią galimybę šituo šaligatviu judėti neįgaliesiems vežimėlyje. How? Why? Šitie klausimai tuūrbūt niekada nebus atsakyti




    Čia šiaip daugmaž tipiškas postakopaliptinis Vilniaus vaizdas
    Paskutinis taisė John; 2024.02.25, 22:27.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Kadangi aš irgi šiandien biškiuką prasimyniau pro visokias miesto vietas, tai pažiūrįkim, kaip mums sekasi judėti link Skandinavijos ir Nordicų pagal miesto aplinkos tvarkymą ir pėsčiųjų galimybes judėti. Spoiler alert: prastai


    Savanorių pr. nuo žiedo judant link Kauno pusės ties Baltic Petroleum degaline


    VMS dabar atsimazina nuo praktiškai visų pranešimų apie išbombarduotus ir sugriuvusius šaligatvius, aiškindami, kad šaligatviai tvarkomi pagal kažkokį jų "prioritetinį sąrašą". Įdomu, kurioje "prioritetų" sąrašo vietoje yra šitas šaligatvis?


    Kas čia padaryta, tai išvis neaišku. Sakyčiau, tiesiog kažkokia ch**nia


    Jeigu nenusisuksi kojos, tai gal ant tavęs užgrius supuvęs ir kiaurai perrūdijęs stulpas?






    Šiaip randomly suverstos statybinės medžiagos ar tai atliekos


    Komentuoti:


  • Nikas
    replied
    Atidariau šiandien dviračio sezoną ir prasinešiau per Vakarinę miesto dalį. Tai dėl šaligatvių - katastrofa. Nėra, kad kažkur prasčiau, o kažkur OK. Išskyrus keletą gabalėlių, visur ka ta stro fa. Čia ne apie stadionus reikia svajoti, o skubiai tvarkyti visus šaligatvius. Baisu ir kiemuose, ir palei gatves, stotelėse. Visur o.O
    Tokia gėda apėmė. Ir liūdniausia, kad naujai daromi šaligatviai visiškas šūdas. Latvių gatvė - nė metro be broko. Aš nežinau, gal reikia tuos šaligatvius paskelbti sovietiniu paveldu oficialiam lygmeni ir gal tik tada kas nors keisis..? Bepigu paminklą nukelti ar gatvę pervadinti, o štai per keliasdešimt metų nesutvarkyti nei keliasdešimt procentų sovietų laikų gatvių infrastruktūros - tai čia, rodos, misija neįmanoma.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Jau esu siūlęs - gal vertėtų nebenaudoti plytelių jas pakeičiant pvz trinkelėmis - tada nebus kam skilinėti? Taip pat tada bus galima ramiai mechanizuotai valyti, nes nebeskils. Teliks tik pagrindus apkrovoms užtikrinti.
    Plytelių naudojimas išvis man nėra niekaip suprantamas. Trinkelių nereikia tokių aukštų (šaligatviams pilnai užtenka 50mm), tačiau net ir naudojant tokį patį aukštį, jos dažnu atveju pigesnės. Pvz, standartinės 375x375x70 plytelės 1m2 mažmeninė kaina yra 19,50€, kai tuo tarpu 200x100x70 trinkelių - 18,50€, o 200x100x50 - 13,20€.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė taccido Rodyti pranešimą

    Bet konceptualiai sugebėjo – kad būtų ne nupieštas, o asfaltuotas raudonas takas. Kai Talinas ar kiti miestai toliau išsidirbinėjo su šaligatvių padažymais, Vilnius pažengė žingsnį į priekį. Tik iškyla didelis klausimas, ar tokia pažanga įmanoma ir techninių reikalavimų/standartų srityje?
    Tai konceptualiai ir su šaligatviais viskas ok. Tiesiog jie subyra į šipulius po kelių mėnesių, kaip ir dviračių takai.

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
    Neišeina sakyt, kad sugebėjo. Visi raudoni takai pilni defektų
    Bet konceptualiai sugebėjo – kad būtų ne nupieštas, o asfaltuotas raudonas takas. Kai Talinas ar kiti miestai toliau išsidirbinėjo su šaligatvių padažymais, Vilnius pažengė žingsnį į priekį. Tik iškyla didelis klausimas, ar tokia pažanga įmanoma ir techninių reikalavimų/standartų srityje?

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė taccido Rodyti pranešimą
    Dviračių takus kažkaip sugebėjo nukopijuoti nuo pavyzdinės šalies, tai kodėl negalima nukopijuoti standartų plytelių klojimui?
    Neišeina sakyt, kad sugebėjo. Visi raudoni takai pilni defektų

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Deja, kokybė smarkiai krito, kai tik gamintojai suprato, kad europiniai normatyvai kelia gan žemus minimalius reikalavimus. Bet ne tik medžiagose bėdos. "Prioptimizuota" visur. Paimkim kad ir aukščiau įmestą taką. Plytelės be jokio skersinio perrišimo. Kol danai ar olandai net eglute klojamoms trinkelėms gamina trikampius galiukus kraštams, mūsiškiai net plyteles deda taupydami, kad nereiktų pusinių ir px kad išilgai tako siūlės skėsis. Apie pritaikymą traktoriams net nesiplėsim, esu beveik tikras, kad po tais borteliais net betono nerastume
    Žiauru. Tikrai atėjo metas savivaldybei išsikelti normalius reikalavimus savo šaligatviams. Dviračių takus kažkaip sugebėjo nukopijuoti nuo pavyzdinės šalies, tai kodėl negalima nukopijuoti standartų plytelių klojimui?
    O šituo konkrečiu atveju išvis nesuprantu, kodėl buvo būtinos plytelės. Toks takas per žaliąją zoną tikrai galėjo būti asfaltuotas ir platesnis: patogiau dviračiams, riedučiams. Gal net mažiau darbo valandų pareikalautų, negu plytelių klojimas?

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Man atėjus į YouTube aš užsakau, koks repas groja. Kol VMS neužsako perrišti plytelių – pačios nepersiriš. O statybininkai maladec, ir ant degtinės, ir ant pensijos užsidirba.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Dar galima pradėti naudoti plyteles, kurios nėra visiškas šlamštas, kaip tai daro bet kurios kitos ES šalies miestai. Kad ir Ryga. Su trinkelėmis irgi nematau problemos, jeiu jos būtų. Kaune daug kur trinkelės sudėtos ir viskas ok.Tiesą sakant einant net maloniau einasi, nei per tas plyteles.
    Deja, kokybė smarkiai krito, kai tik gamintojai suprato, kad europiniai normatyvai kelia gan žemus minimalius reikalavimus. Bet ne tik medžiagose bėdos. "Prioptimizuota" visur. Paimkim kad ir aukščiau įmestą taką. Plytelės be jokio skersinio perrišimo. Kol danai ar olandai net eglute klojamoms trinkelėms gamina trikampius galiukus kraštams, mūsiškiai net plyteles deda taupydami, kad nereiktų pusinių ir px kad išilgai tako siūlės skėsis. Apie pritaikymą traktoriams net nesiplėsim, esu beveik tikras, kad po tais borteliais net betono nerastume
    Paskutinis taisė Ginthus; 2024.02.24, 19:14.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Jau esu siūlęs - gal vertėtų nebenaudoti plytelių jas pakeičiant pvz trinkelėmis - tada nebus kam skilinėti? Taip pat tada bus galima ramiai mechanizuotai valyti, nes nebeskils. Teliks tik pagrindus apkrovoms užtikrinti.
    Dar galima pradėti naudoti plyteles, kurios nėra visiškas šlamštas, kaip tai daro bet kurios kitos ES šalies miestai. Kad ir Ryga. Su trinkelėmis irgi nematau problemos, jeiu jos būtų. Kaune daug kur trinkelės sudėtos ir viskas ok.Tiesą sakant einant net maloniau einasi, nei per tas plyteles.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Naujas šaligatvis nuo Č. Sugiharos g. link Žvėryno:
    Click image for larger version

Name:	IMG_20240224_133707.jpg
Views:	643
Size:	3,30 MB
ID:	2112969 Click image for larger version

Name:	IMG_20240224_133710.jpg
Views:	649
Size:	3,92 MB
ID:	2112967 Click image for larger version

Name:	IMG_20240224_133728.jpg
Views:	644
Size:	3,50 MB
ID:	2112968 Click image for larger version

Name:	IMG_20240224_133732.jpg
Views:	647
Size:	3,06 MB
ID:	2112966

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Jau esu siūlęs - gal vertėtų nebenaudoti plytelių jas pakeičiant pvz trinkelėmis - tada nebus kam skilinėti? Taip pat tada bus galima ramiai mechanizuotai valyti, nes nebeskils. Teliks tik pagrindus apkrovoms užtikrinti.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Nedidelis, bet pozityvus pokytis. Kintų g.

    Buvo taip (2023 Kovas, Streetview):


    Dabar

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Prie geležinkelio stoties. Žiauru.





    ir dar zydu antkapiu matau sovietu atitystu fotkese. Gerai bent kad nuzemino bortus vietom

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Kad vis tik yra. Pas mus daromi iš smėlio (buvo čia forume betoninių šaligatvių plytelių parametrai konkursuose), tai kaip ir logiška, kad tiek ir telaiko.
    Arsenalo g. Šiaurinėje pusėje esantis šaligatvis nutiestas kažkada prieš 2012 (gal netgi kokiais ~2004?) ir yra praktiškai kaip ledas. Nė vienos suskilusios plytelės, jokių išsibangavimų. Labai abejoju, kad ten kas nors kitaip "prižiūrima", lyginant su kitais Vilniaus šaligatviais. Tikėtina, kad visgi medžiagos ir/arba įgyvendinimo technologija tiesiog buvo geros kokybės.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Prašytume susirasti kitą temą tokioms diskusijoms.

    Komentuoti:

Working...
X