Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus šaligatviai ir pėsčiųjų takai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Kaid
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Šiaip žiauru. Kelias savaites krapštosi prie šaligatvių Mindaugo g, jau pradėjo dėt trinkeles, kurių dauguma nubalnotos ir aptrupėjusios. Matosi, kad bandyta kažkas keisti, ardyti, šalia stovi didmaišiai su nesuprasi ar gerom ar brokuotuom trinkelėm. WTF?
    Taigi čia tos pačios sendintos tinkelės, naujas bortunsko standartas Vilniuje.
    Jos atvežamos maišuose, nes būna sukamos būgnuose, kad pasisendintu/apsidaužytų.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Šiaip žiauru. Kelias savaites krapštosi prie šaligatvių Mindaugo g, jau pradėjo dėt trinkeles, kurių dauguma nubalnotos ir aptrupėjusios. Matosi, kad bandyta kažkas keisti, ardyti, šalia stovi didmaišiai su nesuprasi ar gerom ar brokuotuom trinkelėm. WTF?

    P.S. kažko neleidžia dėt foto kaip anksčiau reikia mažint kokybę ir išmatavimus

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Atnaujinti laiptai Viršuliškėse:

    Click image for larger version

Name:	IMG_20250414_190733.jpg
Views:	599
Size:	4,18 MB
ID:	2195620 Click image for larger version

Name:	IMG_20250414_190803.jpg
Views:	602
Size:	3,59 MB
ID:	2195621

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Laisvu metu sukelsiu nuotraukų. Kadangi darbai dar nebaigti, nežinau, ar kelti į tvarkau miestą.
    Kelti ir kuo dažniau ir daugiau. Dažnai atsižvelgia; ir visiems aišku, kad sutvarkyti darbų metu lengviau, negu po jų.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Čia nuotraukose gražiai atrodo. Pats praėjau truputį kitoj vietoj, tai nežinau net, ką manyt. Pavyzdžiai:
    1) ardė seną šaligatvį su ekskavatorium, užkabino naujo šviestuvo pamatą, tas nulinko. Dzin, sueis, paliko palinkusį, sudėjo aplink naujas plyteles.
    2) dujų vamzdyno šulinėlis buvo šiek tiek žemiau jau sename šaligatvyje – suklojus naujas plyteles jis liko visiškoj duobėj stačiais kraštais – gal 5-7 cm ar pan.
    3) aplinkiniai šaligatviai, pravažiavimų bortai, aišku, nuvažinėti sunkvežimių ir ekskavatorių susmuko žemyn, išsiklaipė.
    4) kai kuriose vietose šaligatvio bortelį būtų reikėję daug pjaustyt į daug dalių, kad gražiai sudėt – dzin, paliko visai be bortelio.
    5) tarpai sudūrimuose tarp naujų ir senų plytelių po 5 cm ir daugiau – užpilta smėliu.
    6) apie tai, kad šaligatvių trasos paliktos tos pačios, kaip sovietmečiu, o ne išklotos pėstiesiems patogesnėmis trajektorijomis (ten, kur išminti takai) aš gal neberašysiu – to tikėtis būtų per daug.

    Laisvu metu sukelsiu nuotraukų. Kadangi darbai dar nebaigti, nežinau, ar kelti į tvarkau miestą.

    Gal per daug kabinėjuosi, gal reikia būti dėkingu, kad po 50 metų pagaliau remontuoja.
    Paskutinis taisė abruo; 2025.04.13, 20:25.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Atnaujinami šaligatviai Karoliniškėse:

    Click image for larger version

Name:	IMG_20250413_155732.jpg
Views:	795
Size:	3,06 MB
ID:	2195391 Click image for larger version

Name:	IMG_20250413_155927.jpg
Views:	799
Size:	3,39 MB
ID:	2195389 Click image for larger version

Name:	IMG_20250413_155932.jpg
Views:	800
Size:	3,02 MB
ID:	2195390 Click image for larger version

Name:	IMG_20250413_160013.jpg
Views:	802
Size:	2,50 MB
ID:	2195388

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
    siais metais reikia paziuret ...gal nudzius ten tie mediziai, kai saligatvius klojo visas saknis nukapojo. tai naturaliai ten viskas issipres
    Nudžius, nupjaus ir paliks kelmą su purvynais.

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    siais metais reikia paziuret ...gal nudzius ten tie mediziai, kai saligatvius klojo visas saknis nukapojo. tai naturaliai ten viskas issipres

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Arba medį reikėjo nupjaut ir vietoj jo:
    Attached Files

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Galbūt tada būtų galima ir dar perėjos ženklą uždėti ant KT stulpo ir panaikinti perėjos ženklo stulpą. Arba uždėti gembę ant KT stulpo ir perėjos ženklą ant gembės.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    inžinerija
    Attached Files

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Kas juokingiausia, kad šalia yra uždryžuotas nenaudojamo asfalto plotas, į kurį laisvai galėjo išplėsti šaligatvį. Bet ne. O gal prireiks kada trečios juostos.
    Paskutinis taisė abruo; 2025.04.12, 18:28.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    T. Kosciuškos g. 36
    Ką tik paklotas šaligatvis ties Kosciuškos 36. Ir naujas troleibusų stulpas pastatytas tiesiai per vidurį šaligatvio. Deja šioje vietoje pėstieji beveik neturi kaip praeiti. Situacija lengvai išsprendžiama: tereikia pratęsti šaligatvį vietoje krūmų, kurie yra tarp tvoros ir medžio. Dėkoju už pataisymą.
    Atsakymas
    Nurodytoje vietoje auga keli medžiai ir siekiant juos išsaugoti šaligatvio įrengimas vietoje krūmų nėra planuojamas, nes tokiu atveju reikėtų šalinti ir šalia augantį medį. Viešojo transporto atramos vieta parinkta atsižvelgus į požemines inžinerines komunikacijas. Atsiprašome už nepatogumus.
    Atsakingas padalinys
    Infrastruktūros grupė
    Atsakingas padalinys
    Senamiesčio seniūnija
    Unikalus pranešimo numeris
    E938-4280/25(3.2.55E-PAS)
    Attached Files

    Komentuoti:


  • Globalus
    replied
    Rygos g.
    Click image for larger version

Name:	P50403-164538.jpg
Views:	1222
Size:	2,16 MB
ID:	2193859 Click image for larger version

Name:	P50403-164552.jpg
Views:	1219
Size:	1,87 MB
ID:	2193857 Click image for larger version

Name:	P50403-164619.jpg
Views:	1228
Size:	2,03 MB
ID:	2193858 Click image for larger version

Name:	P50403-164653.jpg
Views:	1232
Size:	1,21 MB
ID:	2193856

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    John
    Man 2024 VMS atstovas iš gatvių ir šaligatvių remonto skyriaus (berods Eksloatacijos skyrius) sakė, kad šiais, matai gi - moderniais ir pažangiais, laikais jie nebevyksta į vietą ir daro susitikimus ir ''apžiūras'' per Teams. Sakė jei jau vos ne kokia didelė krizė tuomet gal nuvykstama į vietą... Ir taip kalba bei elgiasi žmonės, kurie yra atsakingi už infrą mieste... Matomai mes taip ''pažengėme'', kad net ir fizinės infros fiziniams žmonėms nebereikia - juk ''progresas'' matomai ir infrą skaitmenizuos...

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Parengiau Vasaros g remonto asfalto ir šaligatvio sutvarkymo schemą ir pasidalinu jūsų įvertinimui - gal rasite ką pagerinti. Schema pasibaigia ties Vasaros 7 sklypu, nes nuo jo tarp tvorų toks plotis, kokio užtenka tik 1 eismo juostai tad ten nebus net šaligatvio. Gatvė Ds kategorijos ir žinau, kad ji galėtų būti net be šaligatvio, o tiesiog bendro eismo gatvė su vientisa danga nuo sklypo iki sklypo, bet gatvė neturi lietaus nuotakynės ir nuo Olandų g iki Vasaros 7 sklypo yra pakankamai vietos 2 juostom su šaligatviu tad verta daryti atskirą šaligatvį dėl pėsčiųjų saugumo, kad žmonės eitų ne upe kai lyja, kad žiemos metu būtų valomas šaligatvis (nes pastebėjau tendenciją jei asfaltas tai nevalo) ir tt..

    Pačioje apačioje prisegiau PDF, kuriame viskas viename faile.
    Attached Files
    Paskutinis taisė spekas; 2025.04.05, 13:21.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    To priežastis yra Kernavės g. srauto augimas, dėl ko vis daugėja tokių atvejų, kai bandoma rikiuotis per dvi juostas posūkiui kairėn. Bet juk kito pasirinkimo tai nėra – tas įvažiavimas į Kernavės g. iš buvusio visiškai nereikšmingo tapo didelį eisimą turinčią kvartalo jungtimi su Ozo g. Ir, aišku, dalijant NT vystytojams leidimus visiškai nebuvo galvojama apie išaugsiantį eismą ir jo sukeliamas problemas.

    Kernavės g. turėjo būti įjungta į sankryžą šalia Viados, kad būtų galima iš jos ramiai pasukti į Ozo g. Bet, kaip ir kitais planavimo į ateitį atvejais, turim visišką VMS nekompetenciją ir (galimai) korupciją.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Toje vietoje pėstiesiems labai praverstų kairiojo posūkio į Ozo g. panaikinimas. Sutrumpėtų bent kažkiek visą amžinybę laukimas šviesoforo. Jis visiškai nereikalingas, kai yra didžiulė dobilo sankryža su GV ir plati Gerulaičio g. jungianti su Kalvarijų g. Plius sukelia avarines situacijas kai per kelias juostas bando rikiuotis į tą kairiąją.
    Paskutinis taisė Lettered; 2025.04.02, 06:49.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Skeptikas Rodyti pranešimą
    Wowowowow, nepamenu kada dar buvo padarytas takai pagal tai, kaip vaikšto pestieji :O Dar padarė tiesius ir be jokių "gi 90 laipsnių zigzagias yra įdomiau vaikščioti". Tik gaila takas į degalinę, bet taip sakant, baby steps
    Pakako tik kokių 20 skundų ir kasdieninio šitos vietos raportavimo dėl žvyru apnešamo dviračių tako po kiekvieno lietaus. Jau anksčiau pasodino šiek tiek krūmų po analogiškų mano nesustojančių skundų toje pačioje vietoje. Bet ir tai blogai viską padarė. Gaila kad į skundus tokiais atvejais sureaguojama "taškiniu" būdu įjungus tunelinį matymą, bet visiškai ignoruojant kontekstą ir problemos root cause. Čia jau nebepakanka mano užsispyrimas po keliasdešimt kartų, metų metus, be perstojo VMS skųstis dėl vienos problemos.

    Tam iliustruoti užtenka pasižiūrėti į žemėlapį. Ten trūksta ištisos šaligatvio atkarpos, kurios, kaip jau matom, jie ir nesiruošia įrengti. Šaligatvį į Viadą nutiesė tiesiog į dviračių taką, nors šalia yra judri autobusų stotelė ir vieni didžiausių pėsčiųjų srautai visame Vilniuje, ypač piko metu.

    Net perėja ir dviračių pervaža kairiau yra padaryta idiotiškai, nes pėstieji, kertantys gatvę, toje perėjoje, iš esmės atsitrenkia į pievą ir yra priversti naudotis dviračių taku einant įstrižai per dviračių pervažą. Buvo galima tiesiog pastatyti tą trūkstamą šaligatvį. Taip pat praplatinti šaligatvį nuo stotelės link Ozo ir visų ofisų, kur visada yra labai dideli tiek pėsčiųjų, tiek dviratininkų srautai. Vietos ten yra daugiau, nei sočiai, nekalbant apie absoliučiai perteklinį važiuojamosios dalies plotį. Problema labai aiški, jos sprendimai irgi aiškūs. Vietoj to daromi kažkokie atsitiktiniai sprendimai, kurie visiškai ignoruoja kontekstą ir nesprendžia pagrindinės problemos iš esmės, nors ją išspręsti būtų galima turbūt per kelias dienas ir matyt be smarkiai didesnių investicijų, nei buvo padaryta tiesiant tuos šaligatvius į Viadą. Šiaip, susidaro įspūdis, kad šitie darbai daromi net neapsilankius vietoje ir net nepasižiūrėjus į jos žemėlapį ar nuotraukas, nekalabant apie kokias nors pėsčiųjų srautų analizes. Čia, be kita ko, ta pati intensyviai naudojama perėja, kurią tvarkydami VMS buvo literaliai įrengę tikrų tikriausią purvyną. Teko tada prašyti A. Nikitino, kad taip nepaliktų (ačiū jam, kad visgi sutvarkė). Šiaip, tiesiog klaiku, kaip apgailėtinai ir nekompetentingai viskas daroma. Atrodo, kad ten būtų visi girti arba apsišnioję LSD
    Paskutinis taisė John; 2025.04.01, 22:22.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Žiemos šaligatvių druskinimo padariniai. Pastebėjau, kad visiškai naujos (paklotos pernai vasarą ir vėliau) plytelės nerodo akivaizdžių paviršiaus irimo ženklų, tik druskos kristalų "raštai" išlikę ir laikosi. Bent kiek senesni "nauji" šaligatviai rodo paviršiaus irimo ženklus ten, kur būna tie druskų raštai. Šiaip, imho, akivaizdu, kad plytelės yra visiškai neatsparios druskai. Reiks bandyti išsireikalauti ir VMS tų plytelių dokus ir specifikacijas, nes dabar, panašu, yra naudojamas absoliučiai pigiausias įmanomas mėšlas, visiškai nepritaikytas mūsų klimatinėms sąlygoms ir naudojamoms priemonėms (druskai) žiemos metu, dėl ko plyutelės, geriausiu atveju, atlaiko vieną žiemą (neskaitant tų atvejų, kai jos ima byrėti dar neužbaigus kloti naujo šaligatvio, kaip Žygimantų g.)

    Druskos poveikis kelių metų senumo plytelėms (Žalgirio g.). Plytelės dar nerodo paviršiaus atviro trupėjimo žymių (nors jau yra Žalgirio g. ir tokių), bet matosi paviršiaus "nuėdimas" ir paviršiaus medžiagų išretėjimas


    Panašus procesas, tik metais ar dviem senesnis. Ima gilėti ir plėstis paviršiaus išgraužos (Geležiakas netoli Žalgirio g.)




    Lyg ir visiškai naujai atrodantis šaligatvis Šešuolių g. Paviršiaus pažeidimo žymių dar lyg ir nesimato, bet jau visiškai aišku, kur jos bus



    Identiška situacija kone visuose visiškai naujuose ir Šimašiaus kadencijų "naujuose" šaligatviuose t.y. skirtingo lygio aiškaus paviršiaus irimo ženklai nuo vos matomų iki normaliai ištrupėjusių plytelių. Vienas šaligatvis, kur nesimato absoliučiai jokio, net menkiausio, druskinimo poveikio (kaip, beje, ir sunkiasvorio transporto važinėjimo ir parkavimo poveikio), tai... jep, atspėjot, legendinis Arsenalo g. šaligatvis, kuriam daugiau, nei 20 metų ir kurio būklė dabar yra geresnė, nei daugelio "naujų" šaligatvių.

    Paskutinis taisė John; 2025.04.01, 22:05.

    Komentuoti:

Working...
X