Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Riedutis
    replied
    Aš dėl trupančio dviračių tako prieš Seimą jau prieš mėnesį pateikiau, jokio atsakymo, o tau čia per kelias dienas...

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė KEdas Rodyti pranešimą
    Creatium, bet tai kaip greitai atsakė! Turi kažkokį blatą ten?
    Nieko nežinau

    Naują pasiūlymą nagrinėti priėmė 02:02 šią naktį.

    Komentuoti:


  • KEdas
    replied
    Creatium, bet tai kaip greitai atsakė! Turi kažkokį blatą ten?

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Na, jau "nagrinėjamas", tai nebegaliu koreguot. Nesupras - parašysiu naują.
    Vis gi tikrai nesuprato siūlymo esmės - https://tvarkaumiesta.lt/problem/314184.

    Tad pateikiau naują su punktais išdėstytais aiškiais žingsniais - https://tvarkaumiesta.lt/problem/314401

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    #MeToo ↨

    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Gal žinot kada atidarys pėsčiųjų temoje taip daug aptartą naują pervažą per Ozo g.? Ten šviesoforo simbolis draudžia ja naudotis.


    Komentuoti:


  • Azure
    replied
    Nepykit, bet aš dar kartą pasidžiaugsiu šiuo john laimėjimu.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Na, jau "nagrinėjamas", tai nebegaliu koreguot. Nesupras - parašysiu naują.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Aš ir nesiūlau nereguliuojamos perėjos. Per Pylimo g. palikti reguliuojamą pėsčiųjų perėją, bet naikinti sankryžą. Perėją naikinti per tą bevardę gatvelę arba kitaip tariant ten užaklinti visai, nes ir taip iš Pylimo g. galima tik per kairį posūkį įvažiuot.
    A, ok, neteisingai supratau „panaikinti pėsčiųjų perėją (palikti per Pylimo g.). Eismas čia nėra didelis, reikalo pėsčiųjų šviesoforui visai nėra.“ gal vertėtų patikslinti pasiūlymo tekstą.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

    Deja, bet čia yra kertinė klaida: nereguliuojamos perėjos tokiose vietose kaip tik lėtina VT eismą. Tą puikiai galima matyti Gedimino pr., kur srautai nors ir kiek didesni negu prie MO, bet kyla tokios pačios problemos.

    <..>
    Aš ir nesiūlau nereguliuojamos perėjos. Per Pylimo g. palikti reguliuojamą pėsčiųjų perėją, bet naikinti sankryžą. Perėją naikinti per tą bevardę gatvelę arba kitaip tariant ten užaklinti visai, nes ir taip iš Pylimo g. galima tik per kairį posūkį įvažiuot.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Užregistravau pasiūlymą: https://tvarkaumiesta.lt/problem/314184
    Deja, bet čia yra kertinė klaida: nereguliuojamos perėjos tokiose vietose kaip tik lėtina VT eismą. Tą puikiai galima matyti Gedimino pr., kur srautai nors ir kiek didesni negu prie MO, bet kyla tokios pačios problemos.

    Geriausias sprendimas būtų išvis panaikinti ten tiek reguliuojamą sankryžą, tiek ir perėją per Pylimo g., tačiau įrengti reguliuojamą perėją praėjime link Vingrių skvero, kaip ir buvo žadama vizualizacijose:

    Click image for larger version

Name:	Citify-Vingriu-saltiniu-skveras-10.jpg
Views:	598
Size:	198,3 kB
ID:	2063295

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Užregistravau pasiūlymą: https://tvarkaumiesta.lt/problem/314184
    Šiaip būtų logiška daugiau tokių akligatvinių gatvelių mieste įrengti (pasiūlyti), nes dabar įvažiavimai/išvažiavimai/sankryžos kas 100 metrų tikrai negerina eismo srautų.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Iš principo pritariu. Bet jei jau apie tai prakalbome, tai ši perėja yra pravažiavime tarp Pylimo ir Vingrių g., kuris net savo atskiro pavadinimo neturi ir čia neturėtų būti nei šviesoforo, nei perėjos, o takai nenutrūkti - ir dingtų visi argumentai dėl KET
    Užregistravau pasiūlymą: https://tvarkaumiesta.lt/problem/314184

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė KEdas Rodyti pranešimą

    Bet kokia papildoma informacija atitraukia vairuotojų dėmesį, kurio ir šiaip nelabai pakanka, todėl ant kelio turi būti tik tiek ženklinimo, kiek yra būtina. Visokie papildomi piešiniai, kurie nesusiję su eismo organizavimu, gali būti daromi tik gyv. zonoje, t.y. ten, kur yra tikslas važiavimą padaryti kuo painesniu ir lėtesniu.
    Iš principo pritariu. Bet jei jau apie tai prakalbome, tai ši perėja yra pravažiavime tarp Pylimo ir Vingrių g., kuris net savo atskiro pavadinimo neturi ir čia neturėtų būti nei šviesoforo, nei perėjos, o takai nenutrūkti - ir dingtų visi argumentai dėl KET

    Komentuoti:


  • KEdas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Riedutis taigi tau jau buvo paaiškinta: vaivorykštė nėra ženklinimas. KET to niekaip nereguliuoja. Lygiai kaip KET nereguliuoja, kiek kartų per dieną reikia valgyti.
    Bet kokia papildoma informacija atitraukia vairuotojų dėmesį, kurio ir šiaip nelabai pakanka, todėl ant kelio turi būti tik tiek ženklinimo, kiek yra būtina. Visokie papildomi piešiniai, kurie nesusiję su eismo organizavimu, gali būti daromi tik gyv. zonoje, t.y. ten, kur yra tikslas važiavimą padaryti kuo painesniu ir lėtesniu.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą

    Blemba, prireikė kokių 3 metų, kol pavyko sutvarkyti šitą miesto gėdą, kuriai tereikėjo kokių 6 kvadratų dangos Ir tai "per pažįstamą" Ir juokinga ir graudu
    Gerai, kad nors kyšio duot nereikėjo

    Bet šiaip tiesa, situacija yra apgailėtina, kai akivaizdžiai neveikia procesai, turintys užtikrinti pačio žemiausio lygio standartų ir kokybės užtikrinimą miesto tvarkyme. Kai rangovai praktiškai savavališkai pridaro nesąmonių ir vos ne vienintelis būdas tai bandyti spręsti, yra skambinimas ar rašymas asmeniškai konkretiems savivaldybės tarnautojams, kurie turi priėjimą prie tų dalykų.

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Taip, apie tai jau kelis kartus rašiau
    Per tvarkaumiesta.lt nepaėjo, tai teko rašyti tiesiai Antonui, kuris savais kanalais išsprendė.
    Blemba, prireikė kokių 3 metų, kol pavyko sutvarkyti šitą miesto gėdą, kuriai tereikėjo kokių 6 kvadratų dangos Ir tai "per pažįstamą" Ir juokinga ir graudu

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė rmss Rodyti pranešimą
    Sveiki, šiandien grįždamas namo, pamačiau man nepažįstamą kelio ženklinimą. Sustojau, nes nebežinau ką daryti. Netgi telefone parsisiunčiau KET pdf'ą, bet ten nieko neradau. Gal galit patarti kaip elgtis? Ar galiu eiti toliau? Norėčiau grįžti namo, bet dabar jau virš dviejų valandų pastrigęs šioje vietoje. Nuotrauką prisegu.
    Pašalinti neteisėta ženklinimą.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė rmss Rodyti pranešimą
    Sveiki, šiandien grįždamas namo, pamačiau man nepažįstamą kelio ženklinimą. Sustojau, nes nebežinau ką daryti. Netgi telefone parsisiunčiau KET pdf'ą, bet ten nieko neradau. Gal galit patarti kaip elgtis? Ar galiu eiti toliau? Norėčiau grįžti namo, bet dabar jau virš dviejų valandų pastrigęs šioje vietoje. Nuotrauką prisegu.
    Jei turėtum pilkų dažų, galėtum uždažyti ir taip atstatyti teisingumą visuomenėje!

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Parašė rmss Rodyti pranešimą
    Sveiki, šiandien grįždamas namo, pamačiau man nepažįstamą kelio ženklinimą. Sustojau, nes nebežinau ką daryti. Netgi telefone parsisiunčiau KET pdf'ą, bet ten nieko neradau. Gal galit patarti kaip elgtis? Ar galiu eiti toliau? Norėčiau grįžti namo, bet dabar jau virš dviejų valandų pastrigęs šioje vietoje. Nuotrauką prisegu.
    False analogy - Simple English Wikipedia, the free encyclopedia

    Komentuoti:


  • rmss
    replied
    Sveiki, šiandien grįždamas namo, pamačiau man nepažįstamą kelio ženklinimą. Sustojau, nes nebežinau ką daryti. Netgi telefone parsisiunčiau KET pdf'ą, bet ten nieko neradau. Gal galit patarti kaip elgtis? Ar galiu eiti toliau? Norėčiau grįžti namo, bet dabar jau virš dviejų valandų pastrigęs šioje vietoje. Nuotrauką prisegu.

    Komentuoti:

Working...
X