Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • dondc
    replied
    Matai, ten pagal KET ar ženkle atskirta linija ar ne, abiejų ženklų pavadinimas identiškas ir teoriškai galioja tos bendros taisyklės, palankesnės pėsčiajam. Protingumo priterijus, kuriuo irgi turi vadovautis teisėsauga įvykus įvykiui, turėtų traktuoti raudoną asfaltą, kaip atskirą dviračių taką, bet KET šiuo atveju yra nesutvarkytas.

    Tai laimės dalykas, kaip pasisuks teisiniai reikalai. Dviratininkų subines saugo tik dviračių simbolis be pėsčiųjų (nepriklausomai ar yra ištisinė ženkle).

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Ar tikrai? Nes KEdo įkeltoje foto matosi ženklas ant stulpo, kuris nurodo kaip ir atskirus pėsčiųjų ir dviračių takus. Analogiškas ženklas matosi ir toliau Upės g.:

    https://www.google.com/maps/@54.6939...7i13312!8i6656

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė KEdas Rodyti pranešimą
    Nežinau kaip čia įžvelgi, kad dviračių tako nėra. Visa aplinka indikuoja, kad tas raudonas asfaltas yra laikytinas važiuojamąja kelio dalimi ir perėjos per jį nėra.
    Ten yra pėsčiųjų ir dviračių takas, o ne dviračių takas
    Paskutinis taisė John; 2023.05.21, 00:14.

    Komentuoti:


  • KEdas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Pradėti matyt reiktų nuo to, kad konkrečiai toje vietoje išvis nėra dviračių tako ir pėstieji visais atvejais visada ir prieš viską ten turi pirmenybę. Bent jau pagal KET raidę.
    Nežinau kaip čia įžvelgi, kad dviračių tako nėra. Visa aplinka indikuoja, kad tas raudonas asfaltas yra laikytinas važiuojamąja kelio dalimi ir perėjos per jį nėra.

    Click image for larger version

Name:	Ekrano nuotrauka iš 2023-05-21 00-30-16.png
Views:	1046
Size:	1,56 MB
ID:	2052424

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Jos įrenginėti ir nereikia, jos susidaro natūraliai ten kur kertasi pėsčiųjų ir dviratininkų takai. Pvz einant baltuoju tiltu per upės gatvę yra einama perėja kuri kerta ir dviračių taką. Ten yra pėsčiųjų pirmenybė.
    Pradėti matyt reiktų nuo to, kad konkrečiai toje vietoje išvis nėra dviračių tako ir pėstieji visais atvejais visada ir prieš viską ten turi pirmenybę. Bent jau pagal KET raidę.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Robyla Rodyti pranešimą

    Mano akyse ne kartą yra kliudę pėsčiąjį ir nuolatos vyksta arba dviračio staigus stabdymas, arba pėsčiojo sustingimas iš išgąsčio užlipus ant judraus dvirtakio. Yra buvę ir keli teisminiai ginčai, kai partrenkiamas pėstysis dviračių take. Dar nėra susiformavę pesčiojo įpročiai apsidairyti kertant dviračių taką ir nėra tam jokios prevencijos. Pakankamai pavojinga vieta yra Žvėryne, kur dviratininkai "skrenda", o kėgliukai nelabai įgudę dairytis.


    Click image for larger version

Name:	Ekrano nuotrauka 2023-05-16 121200.jpg
Views:	1384
Size:	255,0 kB
ID:	2051391




    Tavo akys ar bet koks kitas anecdotal evidence darant tokius teiginius nėra legit šaltinis. Statistiką į trasą, prašyčiau.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė KEdas Rodyti pranešimą

    Apie perėjas nekalbėjau, nes nežinau NEI VIENO Lietuvoje esančio dviračių tako, kuriame PPOT 16 rekomenduotų įrengti nereguliuojamą perėją – visur dviračių srautai mažesni, nei 700, tad juos kirsti nekyla jokių problemų ir be pažymėtų perėjų.
    Jos įrenginėti ir nereikia, jos susidaro natūraliai ten kur kertasi pėsčiųjų ir dviratininkų takai. Pvz einant baltuoju tiltu per upės gatvę yra einama perėja kuri kerta ir dviračių taką. Ten yra pėsčiųjų pirmenybė.

    Komentuoti:


  • KEdas
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Turite omenyje kad dviratininkas turi įsitikinti, kad pėstysis nekerta tako perėjoje ir nereikia prilėtinti. Nes pėstysis turi prioritetą kirsti dviračių kelią taip pat kaip ir automobilių kelią.
    Apie perėjas nekalbėjau, nes nežinau NEI VIENO Lietuvoje esančio dviračių tako, kuriame PPOT 16 rekomenduotų įrengti nereguliuojamą perėją – visur dviračių srautai mažesni, nei 700, tad juos kirsti nekyla jokių problemų ir be pažymėtų perėjų.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Koks mentalitetas sėdint mašinoje, toks ir dviračių takuose :/

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Daug kartų esu važiavęs ta vieta, riedučiais ir dviračiu, ir kažkaip niekad nekilo didelio noro pro ją lėkti. Man atrodo, nemažai dviratininkų privalo suprasti, kad pasaulis sukasi ne aplink juos ir jų norą palaikyti 25-30 km/h vidutinį greitį "trasoje", ir pradėti labiau orientuotis aplinkoje. Nes visas šitas reikalas nėra absoliutinis klausimas: "ar aš ant dviračių tako, ar ne? Jei "taip", vadinasi, jog galiu lėkti ignoruodamas aplinką".

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė KEdas Rodyti pranešimą
    Jei ženklinimui nepakanka raudono eksvalto, tai net nežinau kuo reikia dvirtakius žymėti, kad pėstieji pamatytų, jog įžengia į važiuojamąją dalį ir turi patys įsitikinti, kad tai daryti bus saugu.
    Turite omenyje kad dviratininkas turi įsitikinti, kad pėstysis nekerta tako perėjoje ir nereikia prilėtinti. Nes pėstysis turi prioritetą kirsti dviračių kelią taip pat kaip ir automobilių kelią.

    Komentuoti:


  • Robyla
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Apie kokią tiksliai praktiką kalbi? Gal galima šaltinį?
    Mano akyse ne kartą yra kliudę pėsčiąjį ir nuolatos vyksta arba dviračio staigus stabdymas, arba pėsčiojo sustingimas iš išgąsčio užlipus ant judraus dvirtakio. Yra buvę ir keli teisminiai ginčai, kai partrenkiamas pėstysis dviračių take. Dar nėra susiformavę pesčiojo įpročiai apsidairyti kertant dviračių taką ir nėra tam jokios prevencijos. Pakankamai pavojinga vieta yra Žvėryne, kur dviratininkai "skrenda", o kėgliukai nelabai įgudę dairytis.


    Click image for larger version

Name:	Ekrano nuotrauka 2023-05-16 121200.jpg
Views:	1384
Size:	255,0 kB
ID:	2051391





    Komentuoti:


  • KEdas
    replied
    Jei ženklinimui nepakanka raudono eksvalto, tai net nežinau kuo reikia dvirtakius žymėti, kad pėstieji pamatytų, jog įžengia į važiuojamąją dalį ir turi patys įsitikinti, kad tai daryti bus saugu.
    44. Įžengti į važiuojamąją dalį pėstiesiems leidžiama tik po to, kai jie įvertina atstumą iki artėjančių transporto priemonių ir jų greitį ir įsitikina, kad tai saugu. Pėstieji, prieš įžengdami į važiuojamąją dalį ir eidami ja, turi vengti bet kokių veiksmų (naudotis mobiliojo ryšio priemonėmis ir panašiai), kurie atitrauktų jų dėmesį nuo aplinkos ir eismo situacijos kelyje stebėjimo ir trukdytų įsitikinti, kad eiti saugu.

    Komentuoti:


  • Kecal
    replied
    Parašė Robyla Rodyti pranešimą
    O man įdomu, ar yra koks nors, dviračių ir pėsčiųjų tako susikirtimo vietoje, pėščiųjų perėjos žymėjimą reglamentuojantis dokumentas (standartas)?
    Dviratis yra transporto priemonė ir, kaip rodo praktika, pakankamai pavojinga pėščiųjų atžvilgiu. Mieste atsiranda vis daugiau vietų, kur pestysis privalo kirsti dviračių taką, bet jokių žymėjimų neegzistuoja, kad tiek viena, tiek kita eismo dalyvių grupė atkreiptų dėmesį, sulėtintų greitį ar atsisuktų apsidairyti, įsitikinant, kad netaps kėgliu. Kaip čia su tais eismo prioritetais?
    Tą patį šiandien pagalvojau. Šiaip galėtų būti kažkoks papildomas ženklinimas tokiose vietose kaip Algirdo gatvės sankryžos, kur yra tikra dviratininkų ir paspirtukininkų autostrada. Pėstiesiems ten nėra jauku.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Robyla Rodyti pranešimą
    Dviratis yra transporto priemonė ir, kaip rodo praktika, pakankamai pavojinga pėščiųjų atžvilgiu.
    Apie kokią tiksliai praktiką kalbi? Gal galima šaltinį?

    Komentuoti:


  • Robyla
    replied
    O man įdomu, ar yra koks nors, dviračių ir pėsčiųjų tako susikirtimo vietoje, pėščiųjų perėjos žymėjimą reglamentuojantis dokumentas (standartas)?
    Dviratis yra transporto priemonė ir, kaip rodo praktika, pakankamai pavojinga pėščiųjų atžvilgiu. Mieste atsiranda vis daugiau vietų, kur pestysis privalo kirsti dviračių taką, bet jokių žymėjimų neegzistuoja, kad tiek viena, tiek kita eismo dalyvių grupė atkreiptų dėmesį, sulėtintų greitį ar atsisuktų apsidairyti, įsitikinant, kad netaps kėgliu. Kaip čia su tais eismo prioritetais?

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą

    Deja, praeitais metais įrengta infrastruktūra yra visiškai nepritaikyta įstrižinėms perėjoms.
    Rudenį, žiemą ir pavasarį žmonės vaikščiojo ir laukė žalio signalo dviračių takuose, vejos plotuose, eidavo per nenužemintus bordiūrus ir lietaus surinkimo šulinius. O šiuo metu vyksta sankryžos perasfaltavimo darbai.
    Ten problema ir su 3g stotele, kurioje netelpa žmonės

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Deja, praeitais metais įrengta infrastruktūra yra visiškai nepritaikyta įstrižinėms perėjoms.
    Rudenį, žiemą ir pavasarį žmonės vaikščiojo ir laukė žalio signalo dviračių takuose, vejos plotuose, eidavo per nenužemintus bordiūrus ir lietaus surinkimo šulinius. O šiuo metu vyksta sankryžos perasfaltavimo darbai.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė KEdas Rodyti pranešimą
    Šioje sankryžoje „eksperimentas“ dar laikomas nežlugusiu (bent ESK nieko apie tai nepranešė), o Pamėnkalnio/Palangos panaikino gan greitai.
    https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...os-787-2053378
    „Atsižvelgiant į duomenis ir specialistų vertinimą, bandomasis įstrižų perėjų projektas Naujininkuose pasiteisino, todėl bus tęsiamas ir toliau. Senamiestyje įstrižomis perėjomis K. Kalinausko–Palangos–Pylimo gatvių sankryžoje naudojosi itin mažai žmonių, todėl ten bandomasis projektas nutrauktas jau prieš kurį laiką”, – teigė Gabrielius Grubinskas, Vilniaus miesto savivaldybės Ryšių su žiniasklaida specialistas.

    Kaip pridūrė savivaldybės atstovas, kol kas šis projektas nebus įgyvendinamas jokiose kitose miesto vietose.

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Norėjau lygiai tą patį pavyzdį aprašyt. Senas klaidas įasfaltavo, pervažos turbūt neįrengs. Yra numatyta saugumo priemonių tvarkymas Asanavičiūtės ties pėsčiųjų viaduku į Lazdynus - įdomu ar sujungs magistralinį taką pervaža ar irgi bus tik higiena paliekant kalniukus ir tik pėsčiųjų perėją dideliame plotyje.

    Analogiški sprendiniai turbūt laukia šiemet ir epinėje Panerių g.

    Komentuoti:

Working...
X