Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • KEdas
    replied
    Parašė Eidvis Rodyti pranešimą

    Man tik keista, kai tiek daug pasipiktinimo, kad 'nepatogu su dviračiu', kai realiai dabar su dviračiu važiuojant nuo baltojo tilto nereikės jo stumtis laiptais į viršų ir po to vėl į apačią kad pro požeminę perėją praeiti. Požeminės perėjos svaime nėra patogios dviračiams ir kitiems ratuotiems, bet pagrindinis skirtumas kas įvyko su šia požemine perėja, buvo būtent tai, kad vienoje pusėje ši problema buvo išspręsta, nes nebeliko laiptų.
    Turbūt nesate matęs normalios perėjos, kuria naudojantis niekur nereikia „lįsti“, nes tai yra normalios trasos dalis. Štai pavyzdys: https://maps.app.goo.gl/6DuLcNuXP1i9MJnS6
    O šiuo atveju pasipiktinimas ne dėl perėjos vietos, bet dėl komunikacijos, nes TOKIA perėja dviračiu važiuoti apskritai turi būti draudžiama dėl erdvės stokos. Kitaip tariant – dviračiams čia nepadaryta absoliučiai nieko, kas nėra labai natūralu ir sveikintina 2023-iais Kristaus metais.
    Click image for larger version

Name:	Ekrano nuotrauka iš 2024-01-18 23-10-44.png
Views:	651
Size:	1,78 MB
ID:	2104992

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Atsakymas priklauso turbūt nuo to, ar būtų ketinama naikinti antžeminę perėją. Jeigu ne, tai tada galima klausti: o kodėl neturėti pėstiesiems ir kitiems patogesnio būdo kirsti gatvę (tiems, kas ją kerta tik tranzitu)? Jeigu sugebėtų perėjoje numatyti ir dviračių taką, tai galėtų būti gana patrauklus būdas patekti nuo upės į Kernavės g. Bet vėl gi, tai neturėtų būti antžeminės perėjos sąskaita.

    Kitas momentas turbūt yra, kad nutiesus Kernavės - Konstitucijos pr. jungtį esama antžeminė perėja bus pastumta arčiau Swedbank, o esama prie Quadrum - panaikinta. Kyla klausimas ar nereikėtų tada naujos antžeminės prie Quadrum ir arčiau žiedo? Nes tada jau gausis vos ne 300 metrų gatvės be jokios perėjos.

    Komentuoti:


  • KEdas
    replied
    O nepamirštate, kad Konstitucijos pr. patapo tik C kategorijos gatvele? Kam tokiai gatvelei 2 lygių perėjos?

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Pirmasis principas turėtų būti ne ar požeminė blogai ar gerai, bet ką reikia padaryti, kad sukurti kuo sklandesnę susisiekimo infrastruktūrą, o po pastaruoju principu jau nagrinėkime klausimą ar tinkamas sprendinys požeminis susisiekimas konkrečioje vietoje.

    Komentuoti:


  • Kecal
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Perėja prie Litexpo stotelės po Laisvės prospektu visai nieko:
    Sutinku, šita perėja nebloga, buvau pamiršęs. Ir, kas svarbiausia, tokioje vietoje išties nebūtų prasminga daryti antžeminę perėją.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė Kecal Rodyti pranešimą

    Nusikaltimas yra XXI amžiuje pėsčiuosius be priežasties vėl kišti po žeme.
    Sakyčiau, nusikaltimas yra versti lipti šitais laiptais, užuot leidus eiti tiesiai po Konstitucijos pr. (įėjimas yra šitoje sienoje, tik nesimato, nes užmūryta).

    Click image for larger version

Name:	Screenshot from 2023-12-05 15-10-25.png
Views:	502
Size:	558,2 kB
ID:	2094519

    Komentuoti:


  • jan
    replied
    Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
    Čia ne tunelis, o viadukas.
    principas tas pats nes ne bėgiai buvo pakelti estakados pagalba o pėsčiųjų takas pakištas po bėgiais kurie išliko tame pačiame lygyje kaip pradinis vieno lygio susikirtimas

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Pavyzdys gražus, bet netinkamas. Iešmininkų g. atveju tai yra viadukas, o ne tunelis. Šiuo atveju erdvė yra atvira ir lengvai apžvelgiama, o pežeminės niekada tokios nebūna.
    Pabandžiau prisiminti asmenines patirtis su požeminėmis perėjomis Vilniuje ir turiu pripažinti, kad vienareikšmiškai pozityvaus varianto neturiu.
    Net ir paėmus artimiausias NMC požemines perėjas, situacija yra tokia, kad jeigu reikėtų rinktis - daryti ar nedaryti naują požeminę perėją Konstitucijos pr. - tikriausiai, susilaikyčiau. Jeigu požeminė, prie savivaldybės, dar prieš remontą buvo tokia iš bėdos, tai ties SVJC esanti požeminė yra visiška tokios infrastruktūros antitezė. Senokai teko eiti per Panoramos požeminę. Pradžioje ji atrodė visai ok, bet girdėjau, kad dabar irgi pasidarė labai nejauki.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Perėja prie Litexpo stotelės po Laisvės prospektu visai nieko:

    Click image for larger version

Name:	IMG_20231019_135052.jpg
Views:	562
Size:	2,10 MB
ID:	2094485 Click image for larger version

Name:	IMG_20231019_135204.jpg
Views:	551
Size:	2,11 MB
ID:	2094486 Click image for larger version

Name:	IMG_20231019_135225.jpg
Views:	558
Size:	2,04 MB
ID:	2094484
    Paskutinis taisė digital; 2023.12.05, 14:05.

    Komentuoti:


  • Obi-Wan Kenobi
    replied
    Čia ne tunelis, o viadukas.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė Kecal Rodyti pranešimą

    Bendras principas – požemis visada yra blogai, nes signalizuoja pėstiesiems, kad jie nėra pageidaujami. Šitą efektą galima nebent šiek tiek sušvelninti. Kitas dalykas, Lietuvoje aš dar nemačiau gerai padaryto tunelio. Gal kažką pamiršau ar pražiopsojau?
    Iešmininkų g. Vilniuje įrengė praėjimą po geležinkeliu:

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Kecal Rodyti pranešimą

    Bendras principas – požemis visada yra blogai, nes signalizuoja pėstiesiems, kad jie nėra pageidaujami. Šitą efektą galima nebent šiek tiek sušvelninti. Kitas dalykas, Lietuvoje aš dar nemačiau gerai padaryto tunelio. Gal kažką pamiršau ar pražiopsojau?
    Netiesa. Požeminis yra blogai tik tada, jeigu blogai įrengtas. Gerai įrengtas požeminis yra gerai, nes nereiki pėstiesiems/dviratininkams stovėti prie šviesaforo, taip pat pliusas lietingu oru.
    O kad Lietuvoje dabar yra padaryta svietinį šikna tai sutinku.

    Komentuoti:


  • Kecal
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Šito viena pusė jau iškart yra padaryta gerai. Ir net norint nesigautų sugadinti.

    Teisingai padaryti tuneliai nieko nesignalizuoja. Gal dar Aušros vartų/Liepkalnio tunelį po geležinkeliu uždaryt ir pėsčiuosius siųst per viršų? Nu nessignalizuoja pėstiesiems, kad jie nėra pageidaujami.
    Tai pėstieji (kaip ir automobiliai) nėra pageidaujami ant geležinkelio, akivaizdu.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Kecal Rodyti pranešimą

    Bendras principas – požemis visada yra blogai, nes signalizuoja pėstiesiems, kad jie nėra pageidaujami. Šitą efektą galima nebent šiek tiek sušvelninti. Kitas dalykas, Lietuvoje aš dar nemačiau gerai padaryto tunelio. Gal kažką pamiršau ar pražiopsojau?
    Šito viena pusė jau iškart yra padaryta gerai. Ir net norint nesigautų sugadinti.

    Teisingai padaryti tuneliai nieko nesignalizuoja. Gal dar Aušros vartų/Liepkalnio tunelį po geležinkeliu uždaryt ir pėsčiuosius siųst per viršų? Nu nessignalizuoja pėstiesiems, kad jie nėra pageidaujami.

    Komentuoti:


  • Kecal
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Gerai padarius anoje pusėje, ten gautųsi labai teisinga perėja. Ypač dviratininkams būtų labai patogu. Nusikaltimas neišnaudoti tokios galimybės sujungti erdves.
    Bendras principas – požemis visada yra blogai, nes signalizuoja pėstiesiems, kad jie nėra pageidaujami. Šitą efektą galima nebent šiek tiek sušvelninti. Kitas dalykas, Lietuvoje aš dar nemačiau gerai padaryto tunelio. Gal kažką pamiršau ar pražiopsojau?

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Kecal Rodyti pranešimą

    Nusikaltimas yra XXI amžiuje pėsčiuosius be priežasties vėl kišti po žeme.
    Gerai padarius anoje pusėje, ten gautųsi labai teisinga perėja. Ypač dviratininkams būtų labai patogu. Nusikaltimas neišnaudoti tokios galimybės sujungti erdves.

    Komentuoti:


  • Kecal
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą

    Ar yra kažkokios konkretesnės info dėl to? Man atrodo, kad nusikaltimas buvo tokioje puikioje vietoje užkasti požeminę perėją. Aišku, reiktų normalaus nusileidimo nuo Kernavės g. pusės – ne laiptų, o patogaus nuvažiavimo dviračiams.
    Nusikaltimas yra XXI amžiuje pėsčiuosius be priežasties vėl kišti po žeme.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Savivaldybė pavedė lyg tai Grindai išsiaiškinti perėjos būklę, tikslią vietą ir kt. parametrus.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė Perfect Rodyti pranešimą
    Kad kažkas vyksta, tai faktas. Vystytojas net buvusią požeminę perėją po Konstitucijos pr. toje vietoje norėtų atgaivinti.
    Ar yra kažkokios konkretesnės info dėl to? Man atrodo, kad nusikaltimas buvo tokioje puikioje vietoje užkasti požeminę perėją. Aišku, reiktų normalaus nusileidimo nuo Kernavės g. pusės – ne laiptų, o patogaus nuvažiavimo dviračiams.

    Komentuoti:


  • bardakas
    replied
    Nes pralaidumas svarbiausia. O dvikojai gali ir apeiti. /s

    Komentuoti:

Working...
X