Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Ignalina
    replied
    Eikit kas nors užpaišyt Kauno rombus, ket jų nėra

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
    Vėl šitas veikėjas
    https://www.lrt.lt/naujienos/lietuvo...ike-itariamaji


    Nors kitavertus, tai ganėtinai šlykštu, kad VMS sprendimai priverčia tave nenoromis "pritarti" tų vėikėjų "akcijoms". Ar tai - "LGBTQ+ vaivorykštės vėliava-instaliacija", ar kelio ženklinimas? KET lyg ir nėra honoseksualų ženklinimo numatyta.
    Parkavimo aikštelėse šeimos vietas gal irgi eiti užteplioti, nes kažkieno įsivaizdavimu ten simboliai "neteisingi"?
    Paskutinis taisė Ginthus; 2023.07.02, 12:20.

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Vėl šitas veikėjas
    https://www.lrt.lt/naujienos/lietuvo...ike-itariamaji
    Vos prieš kelias dienas atnaujinta sostinės Pylimo gatvės perėjoje esanti LGBTQ+ vaivorykštės vėliavą-instaliaciją vėl sulaukė vandalų išpuolio.

    Dalis perėjos užpaišyta pilkais dažnais visiškai, likusi pusė – tokia pat spalva apipaišyta.

    „Darbas baigtas. Laukite video“, – tokiais žodžiais socialinėje erdvėje perėjos uždažymą dažais palydėjo A. Kandrotas-Celofanas.
    Nors kitavertus, tai ganėtinai šlykštu, kad VMS sprendimai priverčia tave nenoromis "pritarti" tų vėikėjų "akcijoms". Ar tai - "LGBTQ+ vaivorykštės vėliava-instaliacija", ar kelio ženklinimas? KET lyg ir nėra honoseksualų ženklinimo numatyta.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Bluefox Rodyti pranešimą

    Atsakymas:
    Nepaisant jokių ten planų kitiems metams, čia ir dabar privalo įrengti bent jau laikinas saugumo saleles.

    Komentuoti:


  • Bluefox
    replied
    Parašė Bluefox Rodyti pranešimą


    Na va, vienas pirmųjų rezultatų turbūt. Ištisiniu būdu asfaltuota L. Asanavičiūtės g. ties perėja nuo dviračių-pėsčiųjų tako iš Lazdynų.

    Click image for larger version Name:	IMG_4451.jpg Views:	1 Size:	1,71 MB ID:	2049841

    1. Kodėl ties perėja buvo įrėmintas sovietmečiu padarytas 13 metrų gatvės plotis dviejų juostų gatvėje su parkingu abiejose pusėse? Kodėl nebuvo perėjos pradžia iškelta po ~2 metrus į priekį, kad būtų galima matyti atvažiuojančius automobilius neišėjus į važiuojamąją dalį?

    2. Kodėl neįrengiama saugumo salėlė per vidurį tokio pločio važiuojamojoje dalyje?

    3. Kodėl neįrengiama dviračių pervaža, kai vienoje pusėje dviračių takas, kitoje už laiptų pasibaigia takas, jungiantis Karolinškes su Lazdynais?

    Ar į "dangos sutvarkymą" ir "higieną" patenka ir tokie dalykai, kad šioje vietoje vienoje pusėje takas pasibaigia į laiptus/statų smėlėtą šlaitą ir minti normaliai šioje vietoje neįmanoma? Todėl bus sutvarkyta danga ir padarytas adekvatus užvažiavimas iki tako kitoje gatvės pusėje?
    Atsakymas:

    Informuojame, kad perėjų atnaujinimas bus įtrauktas į kitų metų planuojamų įrengti/rekonstruoti perėjų sąrašą. perėjų atnaujinimas bus įtrauktas į kitų metų planuojamų įrengti/rekonstruoti perėjų sąrašą

    Tvarkau Vilnių (tvarkaumiesta.lt)

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Gavau patikinimą, kad perduota infrastruktūros skyriui ir kad bus sutvarkyta.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Sodinimas sankryžoje prieštarautų STR. Nors sodino medžius Laisvės pr./Asanavičiūtės g. kur blokavo matomumą net nereguliuojamoje sankryžoje.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Bet tai kaip jie gali būti tokie gluši? Čia gi absoliutus dugnas. Grynai 1:1 Rusijos Muchosranskų reikalai.
    Gal planuoja kokius želdinius pasodinti, krūmus? Toje vietoje labai jų trūksta apink Ozo g. ir patį Ozo PC.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Bet tai kaip jie gali būti tokie gluši? Čia gi absoliutus dugnas. Grynai 1:1 Rusijos Muchosranskų reikalai.
    Tai klimato kaitos sukeltiems iššūkiams atsparus, vandeniui pralaidus paviršius. Gaila, kad ne visiems tai aišku (gar reiktų kokią informacinę lentelę įsmeigti).

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Bet tai kaip jie gali būti tokie gluši? Čia gi absoliutus dugnas. Grynai 1:1 Rusijos Muchosranskų reikalai.

    Komentuoti:


  • Blaze
    replied
    VMS šitai supranta kaip žaliąją bangą, nors iš tikro nesušluotas smėlis tik didina kietųjų dalelių kiekį ore.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Jei vieno purvyno nepakanka, VMS ateis jums į pagalbą. Ozo g. šviesoforinėje perėjoje/dviračių pervažoje VMS įrengė net DU purvynus! Maloniai kviečiame klampoti po purvą ir dulkes, nes why the fuck not!





    Per tvarkaumiesta.lt atrašė, kad bus sutvarkyta "užpilant gruntu". VMS paskutiniu metu varo geriau, nei Kafka su savo atsakymais į problemų registravimą. Nu ta prasme ant kiek nupušusiems reikia būti, kad purvyno problemą spręsti jį užpilant... purvu. I mean come the fuck on!

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
    Ir turiu as toki itarima, kad kelininkai specialiai uztempia darbus, kad butent taip ir butu. Tikriausiai aisku ne tie darbuotojai, kurie pjausto bortus, bet tie kurie skirsto pinigus. Nes neturiu jokio kito paaiškinimo kam darbai kuriuos galima padaryti per kelias dienas yra daromi menesiais. Jie nuskuto asfalta aisku daugiau nei bus tos saleles plotis, paskui pridejo dar sonuose stulpeliu. Vaziuojamoji dalis sumažėjo dar bent trecdaliu, naturalu kad ten niekas normaliai nebepravaziuoja remonto metu. Ir tas bardakas stovi jau menesi. Tai kazkam tai matyt naudinga.
    Aišku kelininkams giliai dzin tie politiniai ar urbanistiniai klausimai. Jie planuoja darbus optimizuodami kaštus ir tiek. Gi nevežiosi technikos pirmyn atgal į objektą, kad padaryti po trumpą darbų atkarpėlę, taip vien vežiojimas kainuos brangiau už darbus. O būna nufrezavus atsidengia kokie nenumatyti nukrypimai, tai dar ir projektų korekcijas tenka užkurti. O laikas slenka dar lėčiau, kai lauki finišo
    P.S. beje bortus jau stato ir aišku stato daug toliau nei duobės kraštas, tai viskas telpa. Bet darbų metu vieną juostą uždarė, tai visvien skalambyja, kad kamščiai atsiaurinkit atgal
    Paskutinis taisė Ginthus; 2023.06.05, 13:37.

    Komentuoti:


  • bardakas
    replied
    Kai pati Grinda like'ina tokius komentarus, tai irgi daug ką pasako.

    Click image for larger version

Name:	Untitled.png
Views:	506
Size:	27,3 kB
ID:	2055658

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Pyksta ir Transervio vairuotojai, kad tipo nebepravaziuoja:

    Noriu pasidalinti informacija, šį kartą tai pagalbos šauksmas apie nesibaigianĉias problemas Vilniaus miesto keliuose. Viešojo transporto vairuotojams kiekvienas išvažiavimas į miestą yra nesibaigianti kančia. Bet turime įvertinti tai, kad vairuotojai veža žmones: vaikus, moksleivius, senolius, dirbančius bei neįgaliuosius. Žmogaus gyvybė yra neįkainojama, viešojo transporto vairuotojai yra atsakingi žmonės ir savo darbą vykdo pareigingai. Bet.... Nesibaigiantis gatvių siaurinimas trukdo vairuotojams. Kyla pagrįstas klausimas: kada pagaliau Savivaldybė nustos siaurinti kelius ar jie dirba ne viešo intereso užtikrinimui? Jau darosi ne junkinga, bet pavojinga. Išvažiavime iš geležinio vilko žiedo link Panoramos neįmanoma padaryti posūkio, braižomas viešasis transportas į kelio atitvarus. Chebryte, laikas prasiblaivyti, gana daryti viešajam transportui nepatogumus. Mes, 4G vairuotojai, esame priversti gadinti autobusus, nuplėšome durų apsaugos gumas, apibraižome šoninius autobusų sparnus, nes autobusas 18,5 metrų - netelpa siaurame kelyje. Gatvės ,,darkytojai " penktadienį po ale darbų paliko susiaurintą gatvę, sugadinome transporto priemones, autobusus. Jeigu mūsų įmonė UAB ,, Transrevis " sugalvos išskaičiuoti iš mūsų - vairuotojų žalą, mes kelių darkytojus būsime priversti paduoti į teismą.
    Kaip supratau pasukus į minėta gatvę manau bus daroma salelė. Tai bus didžiausia kvailystė. Tada mes, 4G vairuotojai, būsime priversti su autobusais blokuoti visą gatvę. Padės ir VVT vairuotojai.
    Vilniaus miesto savivaldybės klerkai, atsipeikėkite, nustokite kenkti miestui ir jo žmonėms!
    https://www.facebook.com/groups/1281...3274261260681/

    Benkunskas apie ta vieta sake kad saleles ten reikalingos, jos bus. Bet jauciu jei bus daug šurmulio, isikis ir cia ir lazdeles mostu viska atsuks atgal. Ir turiu as toki itarima, kad kelininkai specialiai uztempia darbus, kad butent taip ir butu. Tikriausiai aisku ne tie darbuotojai, kurie pjausto bortus, bet tie kurie skirsto pinigus. Nes neturiu jokio kito paaiškinimo kam darbai kuriuos galima padaryti per kelias dienas yra daromi menesiais. Jie nuskuto asfalta aisku daugiau nei bus tos saleles plotis, paskui pridejo dar sonuose stulpeliu. Vaziuojamoji dalis sumažėjo dar bent trecdaliu, naturalu kad ten niekas normaliai nebepravaziuoja remonto metu. Ir tas bardakas stovi jau menesi. Tai kazkam tai matyt naudinga.

    Komentuoti:


  • Premier
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Beje, nežinau, ar matėt, bet FB grupėse marozai jau pradeda bambėti dėl Pedagoginio žiedo salelių pėstiesiems. Kalba apie "kamščius" ir kaip dabar nebebus įmanoma pravažiuoti. Žiūrėsim, kaip Benkunskas reaguos.
    ten pedegoninio ziede ir išvažiavime link panoramos (kur nusukimas i degalinę) neblogai paskraidydavo, padriftindavo bachurai, tai suprantama kad pyksta.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Beje, nežinau, ar matėt, bet FB grupėse marozai jau pradeda bambėti dėl Pedagoginio žiedo salelių pėstiesiems. Kalba apie "kamščius" ir kaip dabar nebebus įmanoma pravažiuoti. Žiūrėsim, kaip Benkunskas reaguos.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė KEdas Rodyti pranešimą

    O kaip pėsčiasis turi nustatyti koks tai takas? Paėjėti iki tako pradžią rodančio ženklo ar pakanka pažiūrėti po kojomis?
    Aš šiaip pilnai sutinku, kad su ženklinimu ten nesąmonė ir kad apskritai toks dalykas kaip "pėsčiųjų ir dviračių takas" ten neturėtų būti naudojamas, bet tik konstatuoju, kad pagal KET pėstieji ten visur ir visais atvejais turi pirmenybę.

    Komentuoti:


  • KEdas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Ten yra pėsčiųjų ir dviračių takas, o ne dviračių takas
    O kaip pėsčiasis turi nustatyti koks tai takas? Paėjėti iki tako pradžią rodančio ženklo ar pakanka pažiūrėti po kojomis?

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Ar tikrai? Nes KEdo įkeltoje foto matosi ženklas ant stulpo, kuris nurodo kaip ir atskirus pėsčiųjų ir dviračių takus. Analogiškas ženklas matosi ir toliau Upės g.:

    https://www.google.com/maps/@54.6939...7i13312!8i6656
    Oj oj, reikia ir tau pasikartoti KET

    Komentuoti:

Working...
X