Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos
Collapse
X
-
Parašė Riedutis Rodyti pranešimąVėl šitas veikėjas
https://www.lrt.lt/naujienos/lietuvo...ike-itariamaji
Nors kitavertus, tai ganėtinai šlykštu, kad VMS sprendimai priverčia tave nenoromis "pritarti" tų vėikėjų "akcijoms". Ar tai - "LGBTQ+ vaivorykštės vėliava-instaliacija", ar kelio ženklinimas? KET lyg ir nėra honoseksualų ženklinimo numatyta.Paskutinis taisė Ginthus; 2023.07.02, 12:20.
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Vėl šitas veikėjas
https://www.lrt.lt/naujienos/lietuvo...ike-itariamaji
Vos prieš kelias dienas atnaujinta sostinės Pylimo gatvės perėjoje esanti LGBTQ+ vaivorykštės vėliavą-instaliaciją vėl sulaukė vandalų išpuolio.
Dalis perėjos užpaišyta pilkais dažnais visiškai, likusi pusė – tokia pat spalva apipaišyta.
„Darbas baigtas. Laukite video“, – tokiais žodžiais socialinėje erdvėje perėjos uždažymą dažais palydėjo A. Kandrotas-Celofanas.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Bluefox Rodyti pranešimą
Atsakymas:
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Bluefox Rodyti pranešimą
Na va, vienas pirmųjų rezultatų turbūt. Ištisiniu būdu asfaltuota L. Asanavičiūtės g. ties perėja nuo dviračių-pėsčiųjų tako iš Lazdynų.
1. Kodėl ties perėja buvo įrėmintas sovietmečiu padarytas 13 metrų gatvės plotis dviejų juostų gatvėje su parkingu abiejose pusėse? Kodėl nebuvo perėjos pradžia iškelta po ~2 metrus į priekį, kad būtų galima matyti atvažiuojančius automobilius neišėjus į važiuojamąją dalį?
2. Kodėl neįrengiama saugumo salėlė per vidurį tokio pločio važiuojamojoje dalyje?
3. Kodėl neįrengiama dviračių pervaža, kai vienoje pusėje dviračių takas, kitoje už laiptų pasibaigia takas, jungiantis Karolinškes su Lazdynais?
Ar į "dangos sutvarkymą" ir "higieną" patenka ir tokie dalykai, kad šioje vietoje vienoje pusėje takas pasibaigia į laiptus/statų smėlėtą šlaitą ir minti normaliai šioje vietoje neįmanoma? Todėl bus sutvarkyta danga ir padarytas adekvatus užvažiavimas iki tako kitoje gatvės pusėje?
Informuojame, kad perėjų atnaujinimas bus įtrauktas į kitų metų planuojamų įrengti/rekonstruoti perėjų sąrašą. perėjų atnaujinimas bus įtrauktas į kitų metų planuojamų įrengti/rekonstruoti perėjų sąrašą
Tvarkau Vilnių (tvarkaumiesta.lt)
Komentuoti:
-
Gavau patikinimą, kad perduota infrastruktūros skyriui ir kad bus sutvarkyta.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Sodinimas sankryžoje prieštarautų STR. Nors sodino medžius Laisvės pr./Asanavičiūtės g. kur blokavo matomumą net nereguliuojamoje sankryžoje.
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimąBet tai kaip jie gali būti tokie gluši? Čia gi absoliutus dugnas. Grynai 1:1 Rusijos Muchosranskų reikalai.
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimąBet tai kaip jie gali būti tokie gluši? Čia gi absoliutus dugnas. Grynai 1:1 Rusijos Muchosranskų reikalai.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Bet tai kaip jie gali būti tokie gluši? Čia gi absoliutus dugnas. Grynai 1:1 Rusijos Muchosranskų reikalai.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
VMS šitai supranta kaip žaliąją bangą, nors iš tikro nesušluotas smėlis tik didina kietųjų dalelių kiekį ore.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Jei vieno purvyno nepakanka, VMS ateis jums į pagalbą. Ozo g. šviesoforinėje perėjoje/dviračių pervažoje VMS įrengė net DU purvynus! Maloniai kviečiame klampoti po purvą ir dulkes, nes why the fuck not!
Per tvarkaumiesta.lt atrašė, kad bus sutvarkyta "užpilant gruntu". VMS paskutiniu metu varo geriau, nei Kafka su savo atsakymais į problemų registravimą. Nu ta prasme ant kiek nupušusiems reikia būti, kad purvyno problemą spręsti jį užpilant... purvu. I mean come the fuck on!
- 10 patinka
Komentuoti:
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąIr turiu as toki itarima, kad kelininkai specialiai uztempia darbus, kad butent taip ir butu. Tikriausiai aisku ne tie darbuotojai, kurie pjausto bortus, bet tie kurie skirsto pinigus. Nes neturiu jokio kito paaiškinimo kam darbai kuriuos galima padaryti per kelias dienas yra daromi menesiais. Jie nuskuto asfalta aisku daugiau nei bus tos saleles plotis, paskui pridejo dar sonuose stulpeliu. Vaziuojamoji dalis sumažėjo dar bent trecdaliu, naturalu kad ten niekas normaliai nebepravaziuoja remonto metu. Ir tas bardakas stovi jau menesi. Tai kazkam tai matyt naudinga.
P.S. beje bortus jau stato ir aišku stato daug toliau nei duobės kraštas, tai viskas telpa. Bet darbų metu vieną juostą uždarė, tai visvien skalambyja, kad kamščiai atsiaurinkit atgalPaskutinis taisė Ginthus; 2023.06.05, 13:37.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
-
Pyksta ir Transervio vairuotojai, kad tipo nebepravaziuoja:
Noriu pasidalinti informacija, šį kartą tai pagalbos šauksmas apie nesibaigianĉias problemas Vilniaus miesto keliuose. Viešojo transporto vairuotojams kiekvienas išvažiavimas į miestą yra nesibaigianti kančia. Bet turime įvertinti tai, kad vairuotojai veža žmones: vaikus, moksleivius, senolius, dirbančius bei neįgaliuosius. Žmogaus gyvybė yra neįkainojama, viešojo transporto vairuotojai yra atsakingi žmonės ir savo darbą vykdo pareigingai. Bet.... Nesibaigiantis gatvių siaurinimas trukdo vairuotojams. Kyla pagrįstas klausimas: kada pagaliau Savivaldybė nustos siaurinti kelius ar jie dirba ne viešo intereso užtikrinimui? Jau darosi ne junkinga, bet pavojinga. Išvažiavime iš geležinio vilko žiedo link Panoramos neįmanoma padaryti posūkio, braižomas viešasis transportas į kelio atitvarus. Chebryte, laikas prasiblaivyti, gana daryti viešajam transportui nepatogumus. Mes, 4G vairuotojai, esame priversti gadinti autobusus, nuplėšome durų apsaugos gumas, apibraižome šoninius autobusų sparnus, nes autobusas 18,5 metrų - netelpa siaurame kelyje. Gatvės ,,darkytojai " penktadienį po ale darbų paliko susiaurintą gatvę, sugadinome transporto priemones, autobusus. Jeigu mūsų įmonė UAB ,, Transrevis " sugalvos išskaičiuoti iš mūsų - vairuotojų žalą, mes kelių darkytojus būsime priversti paduoti į teismą.
Kaip supratau pasukus į minėta gatvę manau bus daroma salelė. Tai bus didžiausia kvailystė. Tada mes, 4G vairuotojai, būsime priversti su autobusais blokuoti visą gatvę. Padės ir VVT vairuotojai.
Vilniaus miesto savivaldybės klerkai, atsipeikėkite, nustokite kenkti miestui ir jo žmonėms!
Benkunskas apie ta vieta sake kad saleles ten reikalingos, jos bus. Bet jauciu jei bus daug šurmulio, isikis ir cia ir lazdeles mostu viska atsuks atgal. Ir turiu as toki itarima, kad kelininkai specialiai uztempia darbus, kad butent taip ir butu. Tikriausiai aisku ne tie darbuotojai, kurie pjausto bortus, bet tie kurie skirsto pinigus. Nes neturiu jokio kito paaiškinimo kam darbai kuriuos galima padaryti per kelias dienas yra daromi menesiais. Jie nuskuto asfalta aisku daugiau nei bus tos saleles plotis, paskui pridejo dar sonuose stulpeliu. Vaziuojamoji dalis sumažėjo dar bent trecdaliu, naturalu kad ten niekas normaliai nebepravaziuoja remonto metu. Ir tas bardakas stovi jau menesi. Tai kazkam tai matyt naudinga.
- 12 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimąBeje, nežinau, ar matėt, bet FB grupėse marozai jau pradeda bambėti dėl Pedagoginio žiedo salelių pėstiesiems. Kalba apie "kamščius" ir kaip dabar nebebus įmanoma pravažiuoti. Žiūrėsim, kaip Benkunskas reaguos.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Beje, nežinau, ar matėt, bet FB grupėse marozai jau pradeda bambėti dėl Pedagoginio žiedo salelių pėstiesiems. Kalba apie "kamščius" ir kaip dabar nebebus įmanoma pravažiuoti. Žiūrėsim, kaip Benkunskas reaguos.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Parašė KEdas Rodyti pranešimą
O kaip pėsčiasis turi nustatyti koks tai takas? Paėjėti iki tako pradžią rodančio ženklo ar pakanka pažiūrėti po kojomis?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Ten yra pėsčiųjų ir dviračių takas, o ne dviračių takas
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąAr tikrai? Nes KEdo įkeltoje foto matosi ženklas ant stulpo, kuris nurodo kaip ir atskirus pėsčiųjų ir dviračių takus. Analogiškas ženklas matosi ir toliau Upės g.:
https://www.google.com/maps/@54.6939...7i13312!8i6656
Komentuoti:
Komentuoti: