Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • John
    replied
    Ties Žirmūnų žiedu tvarkoma vieta, kur pagal idėją turi būti (kažkada buvo?) perėja. Kažkada prieš metus ar panašiai rašiau skundą VMS, kad ten reikia įrengti perėją, tai atsivafliavo eiliniais bukais biurokratiniais atmazais. Bet jei dabar vis tik daro, tai puikios naujienos. Ta vieta buvo gana bjauri pėstiesiems, judantiems Šeimyniškių-Žirmūnų gatve arčiau upės.



    Paskutinis taisė John; 2021.10.09, 17:05.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

    Nuo kada šilta gelsva spalva yra myžalų spalva?

    Bet negaliu nepritarti - lempų kiekis ir dydžiai atrodo kaip kažkoks juokelis.
    Kad ji visada tokia buvo, tik kai kurie nelabai skiriantys spalvas matyt galvodavo kad tai balta. Na arba paprasčiausiai principu "sueis". Na dar kažkam myžalai matyt asocijuojasi su šiluma, tipo "šilta spalva".

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
    Pilaitės - Pociūno g. požeminė perėja
    Click image for larger version Name:	20210930_104945.jpg Views:	0 Size:	169,3 kB ID:	1916033
    Bent viena lempa jau neveikia. Sekanti toliau už kameros laidų. Šiaip keista, kad lempos tik vienoje pusėje, nes, atordo, pvz. naujame tunelyje prie „Gariūnų” įstrižai per abi puses pamėtyti žibintai.

    Komentuoti:


  • MikasRidikas
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Apšveitimas tai tragiškas. Jeigu jau statai pačias pigiausias ir siplniausias lempas tai tada statyk išsisinę juostą abiejų pusių kampuose. Tada gal ir pasieksim kažką panašaus į normalų apšvietimą. Na arba galėtu sudėti normalias lempas ten ir iškarto apšveitimo lygis padidėtu kartais.

    Beje myžalų spalva apšvietimui parinkta kad nesimatytų apdergtų kampų?
    Nuo kada šilta gelsva spalva yra myžalų spalva?

    Bet negaliu nepritarti - lempų kiekis ir dydžiai atrodo kaip kažkoks juokelis.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Apšveitimas tai tragiškas. Jeigu jau statai pačias pigiausias ir siplniausias lempas tai tada statyk išsisinę juostą abiejų pusių kampuose. Tada gal ir pasieksim kažką panašaus į normalų apšvietimą. Na arba galėtu sudėti normalias lempas ten ir iškarto apšveitimo lygis padidėtu kartais.

    Beje myžalų spalva apšvietimui parinkta kad nesimatytų apdergtų kampų?

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Kam požeminė perėja jei lieka viršuje normali?
    nes pirminiam projekte neturejo buti antzemines. Aciu Dievui kazkiek pavyko paaiskint Poderskiui, kad darote visiska shuda. Pozemines perejos tiesiog jau nebeturejo galimybes atsisakyti, kiek galima suprasti is pokalbiu, nes jau buvo paleisti visi procesai. Aisku bandem aiskint dar nuo paties projekto atsiradimo 2018 metais, tuomet kazkodel argumentu nesuprato.

    Taigi sios sankryzos projektas buvo pakoreguotas ir palikta antzemine pereja vienoje puseje.

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Automobilių pralaidumas + tiesiausias kelias nuo/į autobusų stotelę be laukimo. Pats neesu prieš požemines, pačioje Pilaitėje pakankamai gera savo funkcijai (tik ne dviračiu), palyginus su laukimo laiku gretimoje šviesoforinėje.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Kam požeminė perėja jei lieka viršuje normali?

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Požeminė yra tiesiai po šia kamera

    Click image for larger version

Name:	Camera_018.jpg
Views:	967
Size:	41,0 kB
ID:	1916051
    Paskutinis taisė Riedis; 2021.09.30, 10:53.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Viršuje dviračiams pervaža t.y. kartu su mašinom pervažiuot? Ar dviračiams ir pėstiesiems perėja?

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Dviračiu yra gera pervaža viršuje (įsijungia berods visada) tačiau reikia kirsti 2-3 kartus. Bandžiau nusivest tuo nuožulnumu kampe, tai greit apsigalvojau, nes pedalu tikėtinai nugremžčiau sieną

    Vienas liftas lėtai nusileido, kitas garsiai cypė. Kitoje pusėje nebandžiau
    Paskutinis taisė Riedis; 2021.09.30, 10:34.

    Komentuoti:


  • liootas
    replied
    Jauku, ryškios spalvos, o ir darnus judėjimas dviratininkams užtikrintas

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Su dviračiu tik liftas ir net tų nuostabių bėgelių užsivest/nusivest nėra? Ar išvis 0 variantų, nes suaugusiojo dviratis į liftą per ilgas, nebent ant galinio rato įsiveži?

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Kaip su liftais? Vis dar veikia?

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Pilaitės - Pociūno g. požeminė perėja
    Giedrą vidurdienį šiek tiek jaukiau, bet auto triukšmas ir tos mini lemputės ne itin jaukiai nuteikia. Gal ir čia kada kokį meninį projektą įgyvendins.

    Click image for larger version  Name:	20210930_104906.jpg Views:	0 Size:	267,0 kB ID:	1916032

    Click image for larger version  Name:	20210930_104926.jpg Views:	0 Size:	147,3 kB ID:	1916031

    Click image for larger version  Name:	20210930_104945.jpg Views:	0 Size:	169,3 kB ID:	1916033

    Click image for larger version  Name:	20210930_105002.jpg Views:	0 Size:	132,0 kB ID:	1916034
    Paskutinis taisė Riedis; 2021.09.30, 10:51.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Tokijuje turbūt padeda ir tai kad negali auto registruoti neturint parkavimo vietos ir tai naturaliai sumažina automobilizmą?
    Turėti parkavimo vietą nesudėtinga ir kaina nėra labai labai baisi palyginus su algom. Tiesiog yra labai pigus ir kokybiškas susisiekimais metro/traukiniais. Taksi irgi gan pigūs ir kokybiški. Darbo ritmas ir laisvalaikio užsiėmimai taip pat nedidina automobilio poreikio. Jau ntoji nuo žagrės urbanizuota karta, tad nelabai yra įpročio savaitgaliui važiuot į kaimą ir parsivežt bulvių Tiesa, kas dažnai važiuoja į užmiestį pramogauti - be automobilio sunku, nes traukiniuose labai nepatogu vežtis slides, dviračius ir t.t. Tada arba perkama mašina savaitgaliams, arba ieškoma draugų su mašina, arba nuoma. Bet sako geru oru savaitgalį išsinuomot mašiną su dviračių laikikliais yra ką veikt...

    Priemiesčiuose irgi eina kotedžingas ir šeimos su vaikais nespjauna į automobilio turėjimą. Jei dirba ne centriniuose rajonuose tai ir į darbą su mašina nuvažiuoja sprendžiant pagal parkingus.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Tokijuje kaip taisyklė yra labai pėstiesiems draugiški kvartalai aplink pagrindines traukinių/metro stotis ir visiškai atvirkštinė situacija tarp jų. Tiesiog net ir su tokiu gyventojų tankiu ir mažu automobilizmu daug pėsčiųjų eismo yra toli gražu ne visame mieste.

    Su dviračiais išvis keista situacija. Viena vertus priemiesčiuose labai daug dviračių eismo iki traukinių stočių. Kita vertus dviračių takų infrastruktūra praktiškai nulinė ir centrinėje dalyje dviračių sąlyginai labai nedaug. Rekreaciniai dviračių takai irgi apgailėtini.
    Tokijuje turbūt padeda ir tai kad negali auto registruoti neturint parkavimo vietos ir tai naturaliai sumažina automobilizmą?

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Gerai jeigu ten taip sutvarkyta, bet čia labiau išimtis nei dažnas pavyzdys net Tokijuje.
    Tokijuje kaip taisyklė yra labai pėstiesiems draugiški kvartalai aplink pagrindines traukinių/metro stotis ir visiškai atvirkštinė situacija tarp jų. Tiesiog net ir su tokiu gyventojų tankiu ir mažu automobilizmu daug pėsčiųjų eismo yra toli gražu ne visame mieste.

    Su dviračiais išvis keista situacija. Viena vertus priemiesčiuose labai daug dviračių eismo iki traukinių stočių. Kita vertus dviračių takų infrastruktūra praktiškai nulinė ir centrinėje dalyje dviračių sąlyginai labai nedaug. Rekreaciniai dviračių takai irgi apgailėtini.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Nesinaudoja gatvės perėjimui. Kam lįst į metro labirintus jei pėstiesiems raudona trumpiau nei žalia? Nespėsi laiptais nusileist kol šviesoforas pasikeis. Labai pažįstama vieta, kurį laiką netoli gyvenau.
    Gerai jeigu ten taip sutvarkyta, bet čia labiau išimtis nei dažnas pavyzdys net Tokijuje.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Šiaip tai ten toliau yra ir šaligatvio lygyje išėjimas. Bet jei kiekviena požeminė perėja turėtų normalius liftus, kaip Stokholme, sakyčiau tiek jau to.
    Labai gera pastaba.

    Pridėčiau, kad keleiviai nukreipiami į tunelį po gatve/žiedu. Nėra "atviro oro" praėjimo į stotį (kitą gatvės pusę).

    https://goo.gl/maps/xZCFY5TppEAdwtVB9

    Komentuoti:

Working...
X