Ties Žirmūnų žiedu tvarkoma vieta, kur pagal idėją turi būti (kažkada buvo?) perėja. Kažkada prieš metus ar panašiai rašiau skundą VMS, kad ten reikia įrengti perėją, tai atsivafliavo eiliniais bukais biurokratiniais atmazais. Bet jei dabar vis tik daro, tai puikios naujienos. Ta vieta buvo gana bjauri pėstiesiems, judantiems Šeimyniškių-Žirmūnų gatve arčiau upės.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos
Collapse
X
-
Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
Nuo kada šilta gelsva spalva yra myžalų spalva?
Bet negaliu nepritarti - lempų kiekis ir dydžiai atrodo kaip kažkoks juokelis.
Komentuoti:
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimą
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąApšveitimas tai tragiškas. Jeigu jau statai pačias pigiausias ir siplniausias lempas tai tada statyk išsisinę juostą abiejų pusių kampuose. Tada gal ir pasieksim kažką panašaus į normalų apšvietimą. Na arba galėtu sudėti normalias lempas ten ir iškarto apšveitimo lygis padidėtu kartais.
Beje myžalų spalva apšvietimui parinkta kad nesimatytų apdergtų kampų?
Bet negaliu nepritarti - lempų kiekis ir dydžiai atrodo kaip kažkoks juokelis.
Komentuoti:
-
Apšveitimas tai tragiškas. Jeigu jau statai pačias pigiausias ir siplniausias lempas tai tada statyk išsisinę juostą abiejų pusių kampuose. Tada gal ir pasieksim kažką panašaus į normalų apšvietimą. Na arba galėtu sudėti normalias lempas ten ir iškarto apšveitimo lygis padidėtu kartais.
Beje myžalų spalva apšvietimui parinkta kad nesimatytų apdergtų kampų?
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąKam požeminė perėja jei lieka viršuje normali?
Taigi sios sankryzos projektas buvo pakoreguotas ir palikta antzemine pereja vienoje puseje.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Automobilių pralaidumas + tiesiausias kelias nuo/į autobusų stotelę be laukimo. Pats neesu prieš požemines, pačioje Pilaitėje pakankamai gera savo funkcijai (tik ne dviračiu), palyginus su laukimo laiku gretimoje šviesoforinėje.
Komentuoti:
-
Viršuje dviračiams pervaža t.y. kartu su mašinom pervažiuot? Ar dviračiams ir pėstiesiems perėja?
Komentuoti:
-
Dviračiu yra gera pervaža viršuje (įsijungia berods visada) tačiau reikia kirsti 2-3 kartus. Bandžiau nusivest tuo nuožulnumu kampe, tai greit apsigalvojau, nes pedalu tikėtinai nugremžčiau sieną
Vienas liftas lėtai nusileido, kitas garsiai cypė. Kitoje pusėje nebandžiauPaskutinis taisė Riedis; 2021.09.30, 10:34.
Komentuoti:
-
Jauku, ryškios spalvos, o ir darnus judėjimas dviratininkams užtikrintas
Komentuoti:
-
Su dviračiu tik liftas ir net tų nuostabių bėgelių užsivest/nusivest nėra? Ar išvis 0 variantų, nes suaugusiojo dviratis į liftą per ilgas, nebent ant galinio rato įsiveži?
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąTokijuje turbūt padeda ir tai kad negali auto registruoti neturint parkavimo vietos ir tai naturaliai sumažina automobilizmą?
Priemiesčiuose irgi eina kotedžingas ir šeimos su vaikais nespjauna į automobilio turėjimą. Jei dirba ne centriniuose rajonuose tai ir į darbą su mašina nuvažiuoja sprendžiant pagal parkingus.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Tokijuje kaip taisyklė yra labai pėstiesiems draugiški kvartalai aplink pagrindines traukinių/metro stotis ir visiškai atvirkštinė situacija tarp jų. Tiesiog net ir su tokiu gyventojų tankiu ir mažu automobilizmu daug pėsčiųjų eismo yra toli gražu ne visame mieste.
Su dviračiais išvis keista situacija. Viena vertus priemiesčiuose labai daug dviračių eismo iki traukinių stočių. Kita vertus dviračių takų infrastruktūra praktiškai nulinė ir centrinėje dalyje dviračių sąlyginai labai nedaug. Rekreaciniai dviračių takai irgi apgailėtini.
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Gerai jeigu ten taip sutvarkyta, bet čia labiau išimtis nei dažnas pavyzdys net Tokijuje.
Su dviračiais išvis keista situacija. Viena vertus priemiesčiuose labai daug dviračių eismo iki traukinių stočių. Kita vertus dviračių takų infrastruktūra praktiškai nulinė ir centrinėje dalyje dviračių sąlyginai labai nedaug. Rekreaciniai dviračių takai irgi apgailėtini.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Nesinaudoja gatvės perėjimui. Kam lįst į metro labirintus jei pėstiesiems raudona trumpiau nei žalia? Nespėsi laiptais nusileist kol šviesoforas pasikeis. Labai pažįstama vieta, kurį laiką netoli gyvenau.
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Šiaip tai ten toliau yra ir šaligatvio lygyje išėjimas. Bet jei kiekviena požeminė perėja turėtų normalius liftus, kaip Stokholme, sakyčiau tiek jau to.
Pridėčiau, kad keleiviai nukreipiami į tunelį po gatve/žiedu. Nėra "atviro oro" praėjimo į stotį (kitą gatvės pusę).
https://goo.gl/maps/xZCFY5TppEAdwtVB9
Komentuoti:
Komentuoti: