Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • SoulMulticast
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Na aš irgi gana retai Karolinišėse vaikštau tai neatkreipiau į tai dėmesio. Greitai pagooglinus tai randu nebent 15 min straipsnį iš 2008 metų apie užlietą perėją, kaip ir nesimato tokios problemos.
    Gal 2018, nes 2008 dar tos perejos nebuvo.

    O ideja apsviesti nukopijuota is Estu, nors ten zymiai skoningiau padare ir pati pereja normalesne, platesne ir pritaikyta dviratininkams tad turi normalius nuolydzius.
    https://www.facebook.com/haabersti.l...58921944238318
    https://www.elu24.ee/7203214/haabers...astajal-kannul

    Click image for larger version

Name:	13681829t1h57fc.jpg
Views:	640
Size:	444,0 kB
ID:	1874651
    Click image for larger version

Name:	13681819t1h9196.jpg
Views:	627
Size:	322,5 kB
ID:	1874652
    Normali sveiko zmogaus pozemine pereja yra tiltas. O ne vamzdis.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

    Aišku, senokai ten ėjau, bet pastačius gana dažnai sienos būdavo šlapios, lyg užlietos vandeniu, kas elektronikai tikriausiai nelabai gali patikti. Bet gal sutvarkyta ir nėra šios problemos.
    Na aš irgi gana retai Karolinišėse vaikštau tai neatkreipiau į tai dėmesio. Greitai pagooglinus tai randu nebent 15 min straipsnį iš 2008 metų apie užlietą perėją, kaip ir nesimato tokios problemos.

    Komentuoti:


  • MikasRidikas
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Na neteko girdėti kad skęsta mūsų požeminės perėjos. Tunelis po seimu nesiskaito.
    Aišku, senokai ten ėjau, bet pastačius gana dažnai sienos būdavo šlapios, lyg užlietos vandeniu, kas elektronikai tikriausiai nelabai gali patikti. Bet gal sutvarkyta ir nėra šios problemos.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

    Arba užpilta vandeniu

    Bet tikrai smagu, kad kažkas tokio vyksta.
    Na neteko girdėti kad skęsta mūsų požeminės perėjos. Tunelis po seimu nesiskaito.

    Komentuoti:


  • MikasRidikas
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Perėja į Tron filmo pasaulį?

    O šiaip tai kiek laiko kol bus užpeckiota "gatvės menu"?
    Arba užpilta vandeniu

    Bet tikrai smagu, kad kažkas tokio vyksta.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Labai šauni iniciatyva, sveikinu, gal ten bus kažkiek jaukiau dabar.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Perėja į Tron filmo pasaulį?

    O šiaip tai kiek laiko kol bus užpeckiota "gatvės menu"?

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Karoliniškių perėja atsinaujina:
    Click image for larger version

Name:	Screenshot_20210401-071419_Facebook.jpg
Views:	809
Size:	249,1 kB
ID:	1874349

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    TrippleA

    Pabandysiu pateikti savo požiūrį. Esmė yra ta, kad pėsčiųjų ir dviračių susisiekimas NEGALI būti perkirstas laiptais ir PRIVALO būti alternatyvos (tokios, kuriomis kelionė žymiai neužtruktų jos ieškant)*. Tuo man visa ši diskusija ir įdomi. Labai nesidomėjau šiuo projektu, bet kaip suprantu, ši požeminė perėja pažeidžia šį principą.

    *Nebent susiklostę taip ir ištaisyti trūkumą labai keblu arba beveik neįmanoma. Daugiausiai tai galioja istoriškai susiklosčiusiose vietose (pvz. Senamiesčiai, miestų centrai), o ne naujiems projektams. Ten, kur įmanoma tokį trūkumą ištaisyti, jis turėtų būti ilgainiui ištaisomas.
    Paskutinis taisė PoDV; 2021.03.20, 08:27.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Parašė TrippleA Rodyti pranešimą

    Nieks cia nestato automibilinio eismo auksciau visko, tiesiog problema , kad jusu poziuris- neadekvatus. Toks argumentas, kaip "Mieste nera magistrliniu gatviu ar greitkeliu, todel kisam visur antzemines perejas, nes as taip kazkur Vakaru Europoj maciau" yra be rysio. Yra gatves kurios yra didelio eismo intesyvumo ar greicio ir antzemines perejos pasidaro nei racionalu, nei saugu. Tokie patys prinicipai ir Vakaru Europoj yra. Antra, tai jei dizainas pozemines perejos yra blogas, tai dar nereiskia, kad pati pozemine pereja yra is esmes bloga.
    Jei tesim toliau su zodziais adekvatus ar neadekvatus, tai galim tuo diskusija ir baigti. Todel siulau nesileisti i apsaukimus ar pazeminimus.
    Pilaites prospektas yra B1 kategorijos gatve. Joks tai ne greitkelis. Srautas ten buna didelis, taip.
    As manau kad greito eismo gatve galima vadinti A kategorijos gatves, Jums gal atrodo kitaip, tegul.

    Pakalbekime apie Vakaru Europos, kuria paminejote, principus. Gal but galime paimti koki nors pavyzdį naujos pozemines perejos Vakaru Europoje ir ji aptarti, kodel ji ten buvo pastatyta, o ne vejus sneketi?
    Bet pavyzdi prasau jus suraskite, nes man blogai su tuo sekasi.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Tiesa. Gali būti gerų požeminių perėjų, tačiau jos kainuoja atitinkamai. O kadangi VMS stato absoliutų mėšlą, tai taip ir vertinam. Kai statys taip, kaip Amsterdame, vertinsim irgi atitinkamai.
    Taip, normalios pozemines perejos yra labai brangios. Paskutine statyta VMS yra Laisves pr LIDL kainavo apie 600 000 eur, nors ten net nera nei gramo apdailos, net nudazyti pinigu pritruko.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė TrippleA Rodyti pranešimą

    Nieks cia nestato automibilinio eismo auksciau visko, tiesiog problema , kad jusu poziuris- neadekvatus. Toks argumentas, kaip "Mieste nera magistrliniu gatviu ar greitkeliu, todel kisam visur antzemines perejas, nes as taip kazkur Vakaru Europoj maciau" yra be rysio. Yra gatves kurios yra didelio eismo intesyvumo ar greicio ir antzemines perejos pasidaro nei racionalu, nei saugu. Tokie patys prinicipai ir Vakaru Europoj yra. Antra, tai jei dizainas pozemines perejos yra blogas, tai dar nereiskia, kad pati pozemine pereja yra is esmes bloga.
    Tiesa. Gali būti gerų požeminių perėjų, tačiau jos kainuoja atitinkamai. O kadangi VMS stato absoliutų mėšlą, tai taip ir vertinam. Kai statys taip, kaip Amsterdame, vertinsim irgi atitinkamai.

    Komentuoti:


  • TrippleA
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

    Nu tai vel jus magistrales automobilini eisma statote auksciau visko. Taip visas miestas ir pavirsta perkirstas magistralinemis skersai ir isilgai, o galiausiai nebetinkamas jokiam kitam judejimui nei tik automobiliu.
    As jau savo argumentus pateikiau cia milijona kartu sitoje temoje, milijonas pirma neieskosiu per metu ar dvieju senumo postus.
    Grupes adminams buvo kazkada siulymas padaryta sticky posta, kuris butu pirmas temoje ir aiskintu FAQ kas ir kodel, bet tokio posto neatsirado.
    Nieks cia nestato automibilinio eismo auksciau visko, tiesiog problema , kad jusu poziuris- neadekvatus. Toks argumentas, kaip "Mieste nera magistrliniu gatviu ar greitkeliu, todel kisam visur antzemines perejas, nes as taip kazkur Vakaru Europoj maciau" yra be rysio. Yra gatves kurios yra didelio eismo intesyvumo ar greicio ir antzemines perejos pasidaro nei racionalu, nei saugu. Tokie patys prinicipai ir Vakaru Europoj yra. Antra, tai jei dizainas pozemines perejos yra blogas, tai dar nereiskia, kad pati pozemine pereja yra is esmes bloga.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Parašė TrippleA Rodyti pranešimą

    Deja, bet svarbu. Kuo maziau susikertanciu keliu (tiek automobiliu tiek pesciuju) didelio intensyvumo sankryzoj, tuo skalndziau vyksta eismas. Deja, bet jus net nesugebate realiu argumentu pateikti, tik savo saliska ir absoliucia nuomone pries pozemines perejas miesto magistralese.
    Nu tai vel jus magistrales automobilini eisma statote auksciau visko. Taip visas miestas ir pavirsta perkirstas magistralinemis skersai ir isilgai, o galiausiai nebetinkamas jokiam kitam judejimui nei tik automobiliu.
    As jau savo argumentus pateikiau cia milijona kartu sitoje temoje, milijonas pirma neieskosiu per metu ar dvieju senumo postus.
    Grupes adminams buvo kazkada siulymas padaryta sticky posta, kuris butu pirmas temoje ir aiskintu FAQ kas ir kodel, bet tokio posto neatsirado.
    Paskutinis taisė SoulMulticast; 2021.03.19, 10:15.

    Komentuoti:


  • Resutas
    replied
    Pagrindinis argumentas prieš požemines perėjas yra kaina ir abejotinas jų reikalingumas. Ar tikrai ne ne tokiam turtingam Vilnui galima leisti tokius pinigus tik tam, kad sutaupyti pora sekundžių automobilių esime, pabloginant eismą pestiesiems. Perėjos tokios dar pateisinamos, jei jos tikrai yra padaromos išvengiant reguliuojamos sankryžos visiškai, kai perėja yra be laiptų ir ji yra įrenginėjami po magistarliniais keliais, geležinkeliais.

    Pilaitės prospektas atrodo, kaip greitkelis, bet realiai yra miesto gatvė. To tos gatvės problema ir yra, kad yra viena o atrodo, kaip kita. Čia aišku diskusijos klausimas. O Laisvės pr. tai visiškas failas.
    Paskutinis taisė Resutas; 2021.03.18, 06:24.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė TrippleA Rodyti pranešimą

    Deja, bet svarbu. Kuo maziau susikertanciu keliu (tiek automobiliu tiek pesciuju) didelio intensyvumo sankryzoj, tuo skalndziau vyksta eismas. Deja, bet jus net nesugebate realiu argumentu pateikti, tik savo saliska ir absoliucia nuomone pries pozemines perejas miesto magistralese.
    Vien jau tas faktas, kad požeminė pėsčiųjų perėja nebus tinkama deklaruojamai paskirčiai, reiškia, kad eismas ten sklandžiai iš principo vykti negalės. Lygiai taip pat, kaip sklandžiai nevyksta kitose požeminėse perėjose Vilniuje.

    Komentuoti:


  • TrippleA
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

    Nesvarbu kokie ten eina srautai. Jei yra sviesoforas, nera jokio reikalo daryti pozemines perejos.
    Deja, bet svarbu. Kuo maziau susikertanciu keliu (tiek automobiliu tiek pesciuju) didelio intensyvumo sankryzoj, tuo skalndziau vyksta eismas. Deja, bet jus net nesugebate realiu argumentu pateikti, tik savo saliska ir absoliucia nuomone pries pozemines perejas miesto magistralese.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Parašė TrippleA Rodyti pranešimą

    Miesto greitkelis yra nebutinai del greicio, bet ir del eismo srautu, kurie ten yra tikrai dideli.
    Nesvarbu kokie ten eina srautai. Jei yra sviesoforas, nera jokio reikalo daryti pozemines perejos.

    Komentuoti:


  • TrippleA
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

    koks greitkelis, jei toje vietoje yra sviesoforas ir visas srautas sustoja? Jei nesustoja, tai ten greicio ribojimas yra 50. Greito eismo gatve (70kmh) galima vadinti atkarpa nuo sitos sankryzos iki pacios Pilaites, bet tik ne sita vieta kuria aptarinejame.
    Miesto greitkelis yra nebutinai del greicio, bet ir del eismo srautu, kurie ten yra tikrai dideli.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Parašė TrippleA Rodyti pranešimą

    Dar pasakykit, kad Pilaites pr. yra ramaus eismo gatve, o Centras is Pilaites tiesiog ranka pasiekiamas. Pilaite yra miestas mieste, kaip ir Naujoji Vilnia, todel pagrindines gatves vedancios iki ju yra miesto greitkeliai. O del dizaino, tai is tikruju galetu buti geriau.
    koks greitkelis, jei toje vietoje yra sviesoforas ir visas srautas sustoja? Jei nesustoja, tai ten greicio ribojimas yra 50. Greito eismo gatve (70kmh) galima vadinti atkarpa nuo sitos sankryzos iki pacios Pilaites, bet tik ne sita vieta kuria aptarinejame.

    Komentuoti:

Working...
X