Parašė dondc
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos
Collapse
X
-
Ten išvis būtų galima griaut sieną į Vingio parką ir padaryt tiesų atvirą išėjimą. Konarskio gatvės pusėj sudėtingiau, bet bent dalį aukščio irgi galima nuimt sulyginant su gatve.
- 5 patinka
-
Vingio parke daug kartų, tai atsirasdavo dviračių (ir pėsčiųjų) takai, tai dingdavo, tai vėl atsirasdavo, tai kaip bebūtų, būtų labai šaunu tarp parko ir S. Konarskio g. rekonstruoti požeminę perėją pritaikytą dviračiams. Iš ortofoto matosi, jog vietos būtų iš abiejų pusių pilnaverčiams ir platiems dviračių nusileidimams:
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Anekdotas būtų visai neblogas, jei būtų visai neblogas ir būtų anekdotasParašė Ignalina Rodyti pranešimąPamenu, kai kažkas forume juokėsi dėl nuotraukos iš rusyno, kur vienas po kito perėjos ženklai su ryškiais skydais. Tai Vilniuje turim gan panašų variantą. Iki pilno efekto trūksta, kad skydai būtų didesni ir salotiniai...
Komentuoti:
-
Pamenu, kai kažkas forume juokėsi dėl nuotraukos iš rusyno, kur vienas po kito perėjos ženklai su ryškiais skydais. Tai Vilniuje turim gan panašų variantą. Iki pilno efekto trūksta, kad skydai būtų didesni ir salotiniai...
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Taip, tokių nykstamai mažas kiekis.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąNa matyt tie kurie atvažiuoja iš kokios panoramos ir persėda važiuoti į centrą taip pat telpa į 2 žmones.
Ne, tokių daugiau, bet, kaip jau rašiau - koks skirtumas, ar kirsti gatvę ir lipti laiptais, ar lipti laiptais ir eiti viaduku?Taip pat visi tie pėstieji einantys abiejose gatvės pusėse irgi yra tik miražas ir iš tikro ten tik 2 per dieną būna.
O kas jiems kitaip? Tas pats kas sakiniu aukščiau.Dviratininkų ar paspirktukų išvis narbuto gatvėje niekas nenaudoja.
Ne, pagerėjo absoliučiai daugumai. Pabandykit tiesiog atvykti ir pasinaudoti visais įmanomais variantais (t.y. nuo abiejų stotelių eiti visomis galimomis kryptimis ir atvirkščiai) - pamatysite pats.Čia greičiau tie kurie eina tik iš vieno rajono i kitą nenaudodami narbuto gatvės yra tiek 2 žmonės kuriems pagerėjo.
Komentuoti:
-
Na matyt tie kurie atvažiuoja iš kokios panoramos ir persėda važiuoti į centrą taip pat telpa į 2 žmones. Taip pat visi tie pėstieji einantys abiejose gatvės pusėse irgi yra tik miražas ir iš tikro ten tik 2 per dieną būna. Dviratininkų ar paspirktukų išvis narbuto gatvėje niekas nenaudoja.Parašė digital Rodyti pranešimąDar kartą - laiptais lipti reikia bet kokiu atveju, ar čia turite omenyje tuos 2 žmones per dieną, kurie atvažiuoja VT iš Žvėryno, pereina į kitą pusę ir vėl važiuoja VT į Žvėryną? Taip, pablogėjo tik šitiems, daugiau visiems pagerėjo (t.y. 99.999% žmonių). Dviratininkams irgi žymiai pagerėjo, nes anksčiau reikėjo leistis laiptais, vestis dviratį per perėją, ir vėl kilti laiptais, dabar užtenka pravažiuoti viaduku (nu galima persivesti, jei jau ten taip baisiai slidu).
Čia greičiau tie kurie eina tik iš vieno rajono i kitą nenaudodami narbuto gatvės yra tiek 2 žmonės kuriems pagerėjo.
Komentuoti:
-
Dar kartą - laiptais lipti reikia bet kokiu atveju, ar čia turite omenyje tuos 2 žmones per dieną, kurie atvažiuoja VT iš Žvėryno, pereina į kitą pusę ir vėl važiuoja VT į Žvėryną? Taip, pablogėjo tik šitiems, daugiau visiems pagerėjo (t.y. 99.999% žmonių). Dviratininkams irgi žymiai pagerėjo, nes anksčiau reikėjo leistis laiptais, vestis dviratį per perėją, ir vėl kilti laiptais, dabar užtenka pravažiuoti viaduku (nu galima persivesti, jei jau ten taip baisiai slidu).
Komentuoti:
-
Kai ignoruoji visus minusus palieka vieni pliusai.Parašė digital Rodyti pranešimąNu kad taip, jau ne kartą aiškinau. Kirtus gatvę vis tiek reikės lipti laiptais. O dabar kirsti gatvės pastoviai dairantis, kad neužmuštų (ten ne vienas žuvęs) nebereikia - vieni pliusai visiems.
Taip, dabar automobiliams nebereikės dairytis pėsčiųjų - pliusas. Dabar pėstiesiems reikės likti laiptais, žiema čiuožinėti vieaduku ir ratuotas tai gali net nebandyti kristi gatvės ir geriau važiuoti toliau iki perėjos arba sietyno šveisaforo.
Komentuoti:
-
Nu kad taip, jau ne kartą aiškinau. Kirtus gatvę vis tiek reikės lipti laiptais - tai koks skirtumas, ar kirsti gatvę ir lipti laiptais, ar lipti laiptais ir eiti viaduku? O dabar kirsti gatvės pastoviai dairantis, kad neužmuštų (ten ne vienas žuvęs) nebereikia - vieni pliusai visiems.
Edit: plius neįgalieji dabar gali naudotis, anksčiau negalėjo.Paskutinis taisė digital; 2022.01.17, 14:10.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Nu kad ne, vietoj perėjos dabar turi laiptus ir tiltą kuris žiema tampa čiuožykla, o gatvę kirsti su kokiu dviračiu išvis tampa problema.Parašė digital Rodyti pranešimąNetiesa, pėstiesiems ir VT vartotojams pagerėjo.
Komentuoti:
-
Apie perėjas virš gatvių LT galime pasimokyti narbuto gatvėje - nutrenkus iš telefono neišlindusią ir po mašina pačia palindusią merginą pastatė perėją viršuje dėl ko pablogėjo susisiekimas pėstiesiems ir VT varototjams ir pagerėjo automobiliams.
Komentuoti:
-
Jau gal ketvirtą kartą nulaužtas ženklas pėsčiųjų perėjoje I. Šimulionio gatvėje.
Kaip tik prieš tai dėl šitos problemos buvau gavęs atsakymą:
"Laba diena,
Informuojame, kad I. Šimulionio g. važiuojamosios dalies ribas bei eismo tvarką nurodo horizontalusis ženklinimas, kelio ženklai ir kt. Papildomų priemonių taikyti nenumatoma. Primename, kad eismo dalyvių elgesys grindžiamas savitarpio pagarba ir atsargumu. Eismo dalyviai privalo laikytis visų būtinų atsargumo priemonių, nekelti pavojaus kitų eismo dalyvių, kitų asmenų ar jų turto saugumui ir aplinkai, nesudaryti kliūčių jų eismui, taip pat siekdami išvengti nuostolingų padarinių arba juos sumažinti privalo imtis visų būtinų priemonių (KET 4, 9 p.)."
Matyt, pigiau yra nuolat tvarkyti šitą ženklą nei normaliai sutvarkyti tą vietą.
Komentuoti:
-
Į akropolį skubėdami ir ne tiek pereinaParašė molis666 Rodyti pranešimąPėsčiajam pereiti šią sankryžą tai bus žiauru. Šešios juostos
Komentuoti:
-
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Pėsčiajam pereiti šią sankryžą tai bus žiauru. Šešios juostosParašė Riedis Rodyti pranešimąĮkėlė M.Lietuvio ir Mokslininkų g. priešprojektinių siūlymų brėžinį https://3d.vilnius.lt/scenos/projekt...niai-projektai
Atkreipiu dėmesį į G.Vilko ir Mokslininkų sankryžos sprendinius - dvi kairiosios juostos ir nereguliuojamas į dešinę su greitėjimo juosta
Paskutinis taisė Romas; 2022.01.15, 13:29.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Nesuprantu, kodėl visi ženklai sukabinti ant papaildomų gembių. Toks sprendimas būtų logiškas, jei nuo važiuojamosios dalies iki ženklo krašto nebūtų išlaikytas reikalaujamas 2 m atstumas. Iš nuotraukos matosi, kad nėra tokie platūs šaligatviai,jog reikėtų, juos papildomai pritraukti prie gatvės.
Komentuoti:
-
Tai tikriausiai. Tą sankryžą pamenu dar vasarą (jei ne nuo pavasario) po truputį kažką krapštė.Parašė ttttt Rodyti pranešimąEem, viskas kaip ir gerai, bet what about Naujas Vilniaus gatvių standartas, 6 punktas: Visi gatvės elementai - juodi. Senas projektas™?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Eem, viskas kaip ir gerai, bet what about Naujas Vilniaus gatvių standartas, 6 punktas: Visi gatvės elementai - juodi. Senas projektas™?
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: