Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos
Collapse
X
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąTaip, ten pratęs tiltą nuo upės tiesiai į Libeskindo pastatą. Gal kas žino, kiek kainuot galėtų atkasti požeminę perėją prie NDG? Kiek suprantu, ji čia ir kitame prospekto gale itin daug vietos, tai nebūtų problemų padaryti tų „1905 m. stiliaus 6 m. pločio pravažiavimų”. Pilaitės pr., tai atkasė.
Komentuoti:
-
Taip, ta perėja būtų gana vertinga, ypač nutiesus Kernavės g. ir atsiradus judėjimui iš Šnipiškių šita arterija. Juo labiau, kad vienoje pusėje yra puikus belaiptis išvažiavimas link Upės gatvės. Bet, manau, čia nebent Konstitucijos 15A sklypo vystytojas galėtų tai įgyvendinti. Jei VMS paspaustų.
Komentuoti:
-
Nėra būtina, bet norint populiarint dviračius, būtų labai gerai nelaukt prie šviesoforų. Kai tiek daug juostų, tai piko metu aišku kokiu prioritetu sureguliuoti šviesoforai. Prie „Europos” juk nebus pilno tunelio, kaip ir nėra niekur kitur aplink, nors požeminių perėjų netrūksta. Olandijoje tunelinių pravažiavimų gausu.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Taip, ten pratęs tiltą nuo upės tiesiai į Libeskindo pastatą. Gal kas žino, kiek kainuot galėtų atkasti požeminę perėją prie NDG? Kiek suprantu, ji čia ir kitame prospekto gale itin daug vietos, tai nebūtų problemų padaryti tų „1905 m. stiliaus 6 m. pločio pravažiavimų”. Pilaitės pr., tai atkasė.
Komentuoti:
-
Parašė abruo Rodyti pranešimą
Problema ta, kad pervedus dviračius per perėją ir norint nusileisti link Baltojo tilto vis tiek reiktų laiptais leistis. Nebent daryti didelį lanką pro Swedbank ir sakurų parką.
Komentuoti:
-
Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
Nemanau kad ta komercija reikalinga toje perėjoje. Dabar dviratininkams ta požeminė perėja baisiai nepatogi, kaip ir pėstiesiems. Būtų idealu, jeigu būtu normalus užvažiavimas požemine perėja tiesiai į Europos aikštę, bet galima būtų lygiagrečiai dviračius pravesti per perėją ties Radissonu arba ties Best Western.
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Jeigu komercija trukdo tilpti dviratininkams ir pėstiesiems gal reikėtu iškelti komerciją? Dauguma perėjų tapo daug normalesnės kaip buvo iškelti kioskeliai ir jos pasirodo buvo pakankamai plačios.
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąKonstitucijos pr. ties Europa požeminė perėja yra per siaura, kad joje galėtų laisvai tilpti ir dviratininkai. Nepamirškit, kad joje yra ir komercijos. Kitas dalykas, kad nuo Baltojo tilto į perėją bus patekimas be laiptų, tai liks tik ties Europa išsikelt.
Komentuoti:
-
Gal ir gerai dar viena požeminė perėja Konstitucijos pr., bet... Man po visų tų statybų, šaligatvių, vamzdynų perklojimų ir kt. infrastruktūros atnaujinimo baisiausia matyti šalia besimėtančias nuorūkas. Kokia jų gausybė... Ir kiek tų kancarų palaidota po naujai suklotomis plytelėmis. Akivaizdu, jog tokį juodadarbišką klojėjo/statybininko ir pan. darbą renkasi dirbti tikrai ne aukščiausių moralinių standartų, etikos ir apie aplinką/estetiką galvojantys žmonės. Taip, senos tarybinės plytelės keičiamos naujomis, tačiau tų rabatiagų mentalitetas vis dar tarybinis. Nu parūkiau, nu numečiau ant žolės, nu ir kas čia tokio? Nuklibinkščiuoti iki artimiausios šiukšlių dėžės už 150 m yra neįtikėtinai sunku.
Komentuoti:
-
Konstitucijos pr. ties Europa požeminė perėja yra per siaura, kad joje galėtų laisvai tilpti ir dviratininkai. Nepamirškit, kad joje yra ir komercijos. Kitas dalykas, kad nuo Baltojo tilto į perėją bus patekimas be laiptų, tai liks tik ties Europa išsikelt.
Komentuoti:
-
Aš tik norėčiau vertinti Maskvos požeminių perėjų padusus dviračiams. Man labai patinka pandusai iš 1905 metų revoliucijos aikštės, pandusai apie 6 metrų pločio tiesūs, jais labai smagu pralėkti dviračiu, vienintelis trūkumas, kad nėra jokio žymėjimo nei pėstiesiems nei dviratininkams, todėl piko valandom būna sumaišties. Kiek prasčiau vertinu Tverės prospekto (centrinė miesto gatvė, 8 eilių) požeminių perėjų pandusus, nes jie siauri apie 2 metrų pločio ir turi vieną apsisukimą. Ten laiptai išeina viena gatvės kryptim, o pandusas kita, bet gana dažnai pėstieji irgi renkasi pandusą, o ne laiptus. Sadovoje kalco yra žiedinė gatvė aplink centrą, jos ilgis apie 16 km, šaligatviai iš granito plokščių sudėtų gana lygiai, plotis apie 10 metrų, važiuoti patogu, bet ir čia nėra atskirimo tarp pėsčiųjų ir dviratininkų zonos. Tarp kitko dabar jau svarsto visą šitą žiedu apjuostą centrą padaryti nepravažiuojamu automobiliams, tik gal elektrinius įleis na ir žinoma dviračius bei paspirtukus.
Atvirai šnekant tokiam mažam mieste kaip Vilnius kai važiuoju dviračiu ir matau dideles eiles sėdinčių po vieną automobiliuose, susinervinusių, nes kažkas užlindo, ar neparodė posūkio ir gadinančių orą (degina dyzelį) prie kiekvieno šviesoforo, tai nevalingai imu juoktis. Kartais man atrodo, kad jie yra vedini kažkokio komplekso. Man smagu, kad esu grynam ore ir dar sportuoju nemokamai. Todėl man būtų smagu iš Gedimino pr. per baltąjį tiltą ir po Konstitucijos prospektu pravažiuoti be trukdžių iki Žalgirio gatvės. Ar manote, kad aš užsimaniau per didelės prabangos? Gal ir esu išpuikęs, bet bėgelių nepripažįstu. Man atrodo, kad ir mažvaikių vežimėlius jais vežti gan pavojinga, ar tik tai ne praeities reliktas, kurio jau niekas nenaudoja?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė utomnes Rodyti pranešimąO kaip su dviračiais ir paspirtukais? Ar bus nuvažiavimai, ar bus apskritai uždraustas jų judėjimas?
Komentuoti:
-
Parašė utomnes Rodyti pranešimąO kaip su dviračiais ir paspirtukais? Ar bus nuvažiavimai, ar bus apskritai uždraustas jų judėjimas?
Skaityti daugiau: https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...jos-prospektu/ .
Komentuoti:
-
O kaip su dviračiais ir paspirtukais? Ar bus nuvažiavimai, ar bus apskritai uždraustas jų judėjimas?
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąAtkreipkit dėmesį, kad joje bus ir tualetai. Nežinau tik ar jie naujai įrengiami (ar ten nėra tualetų dabar?).
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Atkreipkit dėmesį, kad joje bus ir tualetai. Nežinau tik ar jie naujai įrengiami (ar ten nėra tualetų dabar?).
Komentuoti:
-
Konstitucijos pr. požėminės perėjos rekostrukcija. Bus pakeisti laiptai pietinėje pusėje ir pratęsta požeminė perėja iki Radisson Blu Lietuva.
https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...rekonstravima/
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė dondc Rodyti pranešimą
Tarp turėklo ir atraminės sienutės jau išbetonuotas užvažiavimas. Buvo paliktas grėblys spygliais į viršų. Užvažiavau ant jo ir nebaigiau kilt. Tiek tą, tiek kitą rastą grėblį paslėpiau. Galės paieškot 5 min.
- 3 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: