Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • digital
    replied
    Yra forume.

    Komentuoti:


  • liootas
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Taip, ten pratęs tiltą nuo upės tiesiai į Libeskindo pastatą. Gal kas žino, kiek kainuot galėtų atkasti požeminę perėją prie NDG? Kiek suprantu, ji čia ir kitame prospekto gale itin daug vietos, tai nebūtų problemų padaryti tų „1905 m. stiliaus 6 m. pločio pravažiavimų”. Pilaitės pr., tai atkasė.
    O ar čia tik man buvo nežinoma, kad ten jau yra ertmė, nes buvo pėsčiųjų perėja, tik ji dabar užmūryta? Gal kas turi daugiau info?

    Click image for larger version

Name:	Screenshot 2021-07-01 210226.png
Views:	2043
Size:	532,0 kB
ID:	1897036

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Taip, ta perėja būtų gana vertinga, ypač nutiesus Kernavės g. ir atsiradus judėjimui iš Šnipiškių šita arterija. Juo labiau, kad vienoje pusėje yra puikus belaiptis išvažiavimas link Upės gatvės. Bet, manau, čia nebent Konstitucijos 15A sklypo vystytojas galėtų tai įgyvendinti. Jei VMS paspaustų.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Nėra būtina, bet norint populiarint dviračius, būtų labai gerai nelaukt prie šviesoforų. Kai tiek daug juostų, tai piko metu aišku kokiu prioritetu sureguliuoti šviesoforai. Prie „Europos” juk nebus pilno tunelio, kaip ir nėra niekur kitur aplink, nors požeminių perėjų netrūksta. Olandijoje tunelinių pravažiavimų gausu.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    O ar to tikrai reikia?

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Taip, ten pratęs tiltą nuo upės tiesiai į Libeskindo pastatą. Gal kas žino, kiek kainuot galėtų atkasti požeminę perėją prie NDG? Kiek suprantu, ji čia ir kitame prospekto gale itin daug vietos, tai nebūtų problemų padaryti tų „1905 m. stiliaus 6 m. pločio pravažiavimų”. Pilaitės pr., tai atkasė.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą

    Problema ta, kad pervedus dviračius per perėją ir norint nusileisti link Baltojo tilto vis tiek reiktų laiptais leistis. Nebent daryti didelį lanką pro Swedbank ir sakurų parką.
    Ten lyg ir planuojamas tiltas, ne?

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

    Nemanau kad ta komercija reikalinga toje perėjoje. Dabar dviratininkams ta požeminė perėja baisiai nepatogi, kaip ir pėstiesiems. Būtų idealu, jeigu būtu normalus užvažiavimas požemine perėja tiesiai į Europos aikštę, bet galima būtų lygiagrečiai dviračius pravesti per perėją ties Radissonu arba ties Best Western.
    Problema ta, kad pervedus dviračius per perėją ir norint nusileisti link Baltojo tilto vis tiek reiktų laiptais leistis. Nebent daryti didelį lanką pro Swedbank ir sakurų parką.

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Jeigu komercija trukdo tilpti dviratininkams ir pėstiesiems gal reikėtu iškelti komerciją? Dauguma perėjų tapo daug normalesnės kaip buvo iškelti kioskeliai ir jos pasirodo buvo pakankamai plačios.
    Nemanau kad ta komercija reikalinga toje perėjoje. Dabar dviratininkams ta požeminė perėja baisiai nepatogi, kaip ir pėstiesiems. Būtų idealu, jeigu būtu normalus užvažiavimas požemine perėja tiesiai į Europos aikštę, bet galima būtų lygiagrečiai dviračius pravesti per perėją ties Radissonu arba ties Best Western.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Konstitucijos pr. ties Europa požeminė perėja yra per siaura, kad joje galėtų laisvai tilpti ir dviratininkai. Nepamirškit, kad joje yra ir komercijos. Kitas dalykas, kad nuo Baltojo tilto į perėją bus patekimas be laiptų, tai liks tik ties Europa išsikelt.
    Jeigu komercija trukdo tilpti dviratininkams ir pėstiesiems gal reikėtu iškelti komerciją? Dauguma perėjų tapo daug normalesnės kaip buvo iškelti kioskeliai ir jos pasirodo buvo pakankamai plačios.

    Komentuoti:


  • Kristupas0220
    replied
    Gal ir gerai dar viena požeminė perėja Konstitucijos pr., bet... Man po visų tų statybų, šaligatvių, vamzdynų perklojimų ir kt. infrastruktūros atnaujinimo baisiausia matyti šalia besimėtančias nuorūkas. Kokia jų gausybė... Ir kiek tų kancarų palaidota po naujai suklotomis plytelėmis. Akivaizdu, jog tokį juodadarbišką klojėjo/statybininko ir pan. darbą renkasi dirbti tikrai ne aukščiausių moralinių standartų, etikos ir apie aplinką/estetiką galvojantys žmonės. Taip, senos tarybinės plytelės keičiamos naujomis, tačiau tų rabatiagų mentalitetas vis dar tarybinis. Nu parūkiau, nu numečiau ant žolės, nu ir kas čia tokio? Nuklibinkščiuoti iki artimiausios šiukšlių dėžės už 150 m yra neįtikėtinai sunku.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Konstitucijos pr. ties Europa požeminė perėja yra per siaura, kad joje galėtų laisvai tilpti ir dviratininkai. Nepamirškit, kad joje yra ir komercijos. Kitas dalykas, kad nuo Baltojo tilto į perėją bus patekimas be laiptų, tai liks tik ties Europa išsikelt.

    Komentuoti:


  • utomnes
    replied
    Aš tik norėčiau vertinti Maskvos požeminių perėjų padusus dviračiams. Man labai patinka pandusai iš 1905 metų revoliucijos aikštės, pandusai apie 6 metrų pločio tiesūs, jais labai smagu pralėkti dviračiu, vienintelis trūkumas, kad nėra jokio žymėjimo nei pėstiesiems nei dviratininkams, todėl piko valandom būna sumaišties. Kiek prasčiau vertinu Tverės prospekto (centrinė miesto gatvė, 8 eilių) požeminių perėjų pandusus, nes jie siauri apie 2 metrų pločio ir turi vieną apsisukimą. Ten laiptai išeina viena gatvės kryptim, o pandusas kita, bet gana dažnai pėstieji irgi renkasi pandusą, o ne laiptus. Sadovoje kalco yra žiedinė gatvė aplink centrą, jos ilgis apie 16 km, šaligatviai iš granito plokščių sudėtų gana lygiai, plotis apie 10 metrų, važiuoti patogu, bet ir čia nėra atskirimo tarp pėsčiųjų ir dviratininkų zonos. Tarp kitko dabar jau svarsto visą šitą žiedu apjuostą centrą padaryti nepravažiuojamu automobiliams, tik gal elektrinius įleis na ir žinoma dviračius bei paspirtukus.
    Atvirai šnekant tokiam mažam mieste kaip Vilnius kai važiuoju dviračiu ir matau dideles eiles sėdinčių po vieną automobiliuose, susinervinusių, nes kažkas užlindo, ar neparodė posūkio ir gadinančių orą (degina dyzelį) prie kiekvieno šviesoforo, tai nevalingai imu juoktis. Kartais man atrodo, kad jie yra vedini kažkokio komplekso. Man smagu, kad esu grynam ore ir dar sportuoju nemokamai. Todėl man būtų smagu iš Gedimino pr. per baltąjį tiltą ir po Konstitucijos prospektu pravažiuoti be trukdžių iki Žalgirio gatvės. Ar manote, kad aš užsimaniau per didelės prabangos? Gal ir esu išpuikęs, bet bėgelių nepripažįstu. Man atrodo, kad ir mažvaikių vežimėlius jais vežti gan pavojinga, ar tik tai ne praeities reliktas, kurio jau niekas nenaudoja?

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Parašė utomnes Rodyti pranešimą
    O kaip su dviračiais ir paspirtukais? Ar bus nuvažiavimai, ar bus apskritai uždraustas jų judėjimas?
    ten uz keliasdesimt metru yra antzemine pereja. Jei ne ji tai ir as kelciau veja. bet is tikruju visai nesudetinga ten kirsti gatve.

    Komentuoti:


  • Azure
    replied
    Parašė utomnes Rodyti pranešimą
    O kaip su dviračiais ir paspirtukais? Ar bus nuvažiavimai, ar bus apskritai uždraustas jų judėjimas?
    "Ant naujai projektuojamų laiptų numatyti bėgeliai dviračiams"

    Skaityti daugiau: https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...jos-prospektu/ .

    Komentuoti:


  • utomnes
    replied
    O kaip su dviračiais ir paspirtukais? Ar bus nuvažiavimai, ar bus apskritai uždraustas jų judėjimas?

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Atkreipkit dėmesį, kad joje bus ir tualetai. Nežinau tik ar jie naujai įrengiami (ar ten nėra tualetų dabar?).
    Kiek prisimenu yra, bet tas "yra" yra kaip su liftais bet kurioje Vilniaus perėjų - jie kaip ir yra, bet jų kaip ir nėra, nes vistiek neveikia.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Atkreipkit dėmesį, kad joje bus ir tualetai. Nežinau tik ar jie naujai įrengiami (ar ten nėra tualetų dabar?).

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Konstitucijos pr. požėminės perėjos rekostrukcija. Bus pakeisti laiptai pietinėje pusėje ir pratęsta požeminė perėja iki Radisson Blu Lietuva.

    https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...rekonstravima/

    Click image for larger version

Name:	Capture1.JPG
Views:	564
Size:	83,3 kB
ID:	1895398

    Click image for larger version

Name:	Capture2.JPG
Views:	570
Size:	159,3 kB
ID:	1895397

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Click image for larger version

Name:	IMG_20210606_162309.jpg
Views:	1035
Size:	1,93 MB
ID:	1891468

    Click image for larger version

Name:	IMG_20210622_163810.jpg
Views:	756
Size:	1,36 MB
ID:	1894873

    Tarp turėklo ir atraminės sienutės jau išbetonuotas užvažiavimas. Buvo paliktas grėblys spygliais į viršų. Užvažiavau ant jo ir nebaigiau kilt. Tiek tą, tiek kitą rastą grėblį paslėpiau. Galės paieškot 5 min.

    Komentuoti:

Working...
X