Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • dsanto
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Kuriozas su ta Naujininkų sankryža. Jau ten ir bortai užaukštinti ir žolytė pasėta, bet po Kauno pasiskelbimo staiga prisiminė, kad žadėjo tas sankryžas ir dabar jau paskubomis paišo punktyrus įstrižai ir visaip vartosi, kad Vilnius pirmas pradėjo. Juokdarių armija su telefoniniu valdymu
    Labai įdomu, kaip šitoje vietoje į perėją patekti pėstiesiems? Pirmiau įžengti į dviračių pervažą? ir kokiu šviesoforu vadovautis?

    Click image for larger version  Name:	063347940-924b50c1-feea-4873-ac66-0badacde6fe3.jpg Views:	0 Size:	262,4 kB ID:	2000921

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė R.D. Rodyti pranešimą
    Nežinau ar tinkama čia tema (perkelkite, jeigu ne)

    Sostinė seka Kauno pėdomis: dviejose sankryžose išbandomos įstrižos perėjos
    https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...rejos-24940032




    Dėl Kalinausko nežinau, bet Naujininkuose visi seniai vaikšto kaip Tokijuje - skresai ir tik laiko klausimas buvo, kada tai bus įteisinta. O šiaip džiaugiuosi, kad tiek Kaunas, tiek Vilnius humanizuoja tokius dalykus. Nežinau, ar Klaipėdoje yra kažkas panašaus, bet aišku jie niekur neskuba.
    Kuriozas su ta Naujininkų sankryža. Jau ten ir bortai užaukštinti ir žolytė pasėta, bet po Kauno pasiskelbimo staiga prisiminė, kad žadėjo tas sankryžas ir dabar jau paskubomis paišo punktyrus įstrižai ir visaip vartosi, kad Vilnius pirmas pradėjo. Juokdarių armija su telefoniniu valdymu

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė R.D. Rodyti pranešimą
    Nežinau ar tinkama čia tema (perkelkite, jeigu ne)

    Sostinė seka Kauno pėdomis: dviejose sankryžose išbandomos įstrižos perėjos
    https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...rejos-24940032




    Dėl Kalinausko nežinau, bet Naujininkuose visi seniai vaikšto kaip Tokijuje - skresai ir tik laiko klausimas buvo, kada tai bus įteisinta. O šiaip džiaugiuosi, kad tiek Kaunas, tiek Vilnius humanizuoja tokius dalykus. Nežinau, ar Klaipėdoje yra kažkas panašaus, bet aišku jie niekur neskuba.
    Vilniaus variantas siaubingas. Vietoje tinkamo perėjų horizontalaus ženklinimo 1.13.3 panaudotas geltonas ženklinimas 1.9:

    1.9. Geltona brūkšninė linija žymi vietas, kur draudžiama stovėti, gali būti naudojama eismo juostoms žymėti darbų vietoje. Šią liniją leidžiama kirsti iš abiejų pusių. Jeigu geltona brūkšninė linija naudojama su baltomis ženklinimo linijomis, žyminčiomis eismo juostas, reikia vadovautis geltona brūkšnine linija.

    Kas čia per nesąmonė? Be to, Kaune bent sustatė papidomus įstrižai įrengtus pėsčiųjų šviesoforus, kurie skirti einantiems skersai. O Vilniuje maždaug žiūrėk į statmenai įrengtus pėsčiųjų šviesoforus, jei matysi...

    Komentuoti:


  • R.D.
    replied
    Nežinau ar tinkama čia tema (perkelkite, jeigu ne)

    Sostinė seka Kauno pėdomis: dviejose sankryžose išbandomos įstrižos perėjos
    https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...rejos-24940032

    Vilnius imasi išbandyti dar vieną inovaciją gatvėse – dvi sostinės sankryžas pėstieji galės kirsti ir įstrižai, pranešė Vilniaus miesto savivaldybė. Laikinomis papildomomis pėsčiųjų perėjomis paženklintos Dariaus ir Girėno – Kapsų – Šaltkalvių gatvių bei Pylimo – K. Kalinausko – Palangos gatvių sankryžos

    Dėl Kalinausko nežinau, bet Naujininkuose visi seniai vaikšto kaip Tokijuje - skresai ir tik laiko klausimas buvo, kada tai bus įteisinta. O šiaip džiaugiuosi, kad tiek Kaunas, tiek Vilnius humanizuoja tokius dalykus. Nežinau, ar Klaipėdoje yra kažkas panašaus, bet aišku jie niekur neskuba.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Per geležinkelį? Kur?

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą

    Kur žmogus atsistojęs negali praeiti
    Tai nėra gerai, kad negali atsistoti, bet yra dešimtys blogesnių perėjų Vilniuje su didesniais srautais.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

    Eurų švaistymas. Yra gi esamas vamzdis...
    Kur žmogus atsistojęs negali praeiti

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Panerių seniūnijoje, apie 300 m atstumu nuo Panerių geležinkelio tunelio, numatoma pėsčiųjų perėja po geležinkelių.
    Ji sujungs Zuikių – Voverių gatves su Vaduvos gatve.

    Kitos paskirties inžinerinio statinio ties Zuikių g. Vilniuje statybos projekto projektinių pasiūlymų pristatymas
    Eurų švaistymas. Yra gi esamas vamzdis...

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Panerių seniūnijoje, apie 300 m atstumu nuo Panerių geležinkelio tunelio, numatoma pėsčiųjų perėja po geležinkelių.
    Ji sujungs Zuikių – Voverių gatves su Vaduvos gatve.

    Kitos paskirties inžinerinio statinio ties Zuikių g. Vilniuje statybos projekto projektinių pasiūlymų pristatymas
    Tunelio ilgis 114,00 m (tunelio ašyje); Tunelio plotis 3,32 m (vidinis diametras), horizontalioji dalis – 2,5 m pločio; Tunelio aukštis 2,75 m.

    Kur ir kada vyks viešasis susirinkimas (adresas, laikas):
    Nuotoliniu būdu, 2022-10-27 16:00 val., prisijungimo nuoroda https://cutt.ly/zuikiu
    https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...u-pristatymas/

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Ne į Marsą skristi tas perėjas statant. Olandija niekam nereikalinga, kai po nosim sovietmetį galima užuost – perėja visiškai be jokių nuolydžių po Laisvės pr. ties „Litexpo“. Kodėl VMS imdamas svetimus ES pinigus nesumažino nuolydžio dviračių ir pėsčiųjų take Miglos g. įrengiant plokščią tunelinę perėją į Šeškinę? Gi Ozo g. ten visur dobilai, į viršuliškes statys mašininius tunelius ir gatvė ne humanizavimui skirta.
    Pritariu, reljefas ten tiesiog prašosi to tunelio.

    Ten vietos kiek nori visomis kryptimis buvo galima padaryti legalų ir patogų išvažiavimą dviračiams, o kitam kampe palikti esamus laiptus. Po remonto, viskas liks dar 30 m. laikotarpiui.
    Manau, atsiradus noro/valios, dviratines 4% nuovažas į tunelį galės ir vėliau įrengt, juk nei labai brangu, nei eismo tam stabdyt reiks. Nebent patį tunelį laikinai uždaryt.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Požiūrio kampas. Ar geriau daryt ir po to sugalvojus geriau - perdaryt, ar geriau sėdėt ir teorizuot kaip galima padaryt tobuliausiai, bet galiausiai nieko nepadaryt.

    Olandai savo infros standartus ne teorizuodami susikūrė. Aš laikyčiausi, kad geriau daryt daugiau, kad ir su klaidom, bet po to iš jų mokytis ir pastoviai tobulėt. Tau, matyt, atrodo kitaip. Tai ties tuo galim ir sutikt ko gero
    Ne į Marsą skristi tas perėjas statant. Olandija niekam nereikalinga, kai po nosim sovietmetį galima užuost – perėja visiškai be jokių nuolydžių po Laisvės pr. ties „Litexpo“. Kodėl VMS imdamas svetimus ES pinigus nesumažino nuolydžio dviračių ir pėsčiųjų take Miglos g. įrengiant plokščią tunelinę perėją į Šeškinę? Gi Ozo g. ten visur dobilai, į viršuliškes statys mašininius tunelius ir gatvė ne humanizavimui skirta.

    Sakysit, ai tai pasisekė ties „Litexpo“, idealus reljefas, o dabar VMS'ui labai sunku statyt, tik kastis žemyn reikia. Pasakymas, jog mokomasi iš klaidų ir tobulinama situacija yra netiesa, nes perėja Naujojoj Vilnioj po S. Batoro g. turi vieną plokščią įvažiavimą, sakykim, sovietmečiu ir taip trūko pinigų viską idealiai daryti, nes viską nuo nulio darė ir taip, tai vienas galas liko su laiptais. Kodėl dabar VMS nutiesė dviračių taką (realiai nemokamai, nes tiesiog atėmė plotį iš mašinų), bet sukišo pinigus į esamus sperndinius ir paliko laiptus tokius kokie yra? Ten vietos kiek nori visomis kryptimis buvo galima padaryti legalų ir patogų išvažiavimą dviračiams, o kitam kampe palikti esamus laiptus. Po remonto, viskas liks dar 30 m. laikotarpiui. Juk nėra miesats iki tiek varganas, kad negalėtų tiesiog vieno perėjos kampo rekonstruot, juolab kišo pinigus į remontą ir taip, ir nereikėjo, kaip sovietmečiu vienu metu tiesti visko nuo nulio.

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Požiūrio kampas. Ar geriau daryt ir po to sugalvojus geriau - perdaryt, ar geriau sėdėt ir teorizuot kaip galima padaryt tobuliausiai, bet galiausiai nieko nepadaryt.
    Aha, tik paaiškink kas šiuo atveju yra "nepadaryt nieko", nes sankryžos/šviesoforai/perėjos tose vietose vistiek nori ar nenori būtų ir jeigu "nepadaryt nieko" reiškia nepadaryt požeminės perėjos už papildomus tūkstančius eurų ir neturėt visų su tuo susijusių nepatogumų ilgą laiką kol vyks statybos, tai yes please, all day long

    Olandai savo infros standartus ne teorizuodami susikūrė. Aš laikyčiausi, kad geriau daryt daugiau, kad ir su klaidom, bet po to iš jų mokytis ir pastoviai tobulėt. Tau, matyt, atrodo kitaip.
    Na tai tame ir esmė, kad olandai juos jau susikūrė ir jie puikiai veikia. Protingas žmogus mokosi iš svetimų klaidų, kvailys iš savo

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą

    Na faina, kai iš pradžių pastatai, o paskui galvoji kaip čia padarius, kad būtų bent dalinai ok, ane?

    Ir kalbu ne būtent apie šitą, nes šita pastatyta dar tais laukiniais laikais, kai Lietuvoje mažai kas turėjo supratimo kaip statomi europietiški miestai, o tarkim Karoliniškėse prie Lidl ar Pilaitės autostradoje. Jeigu prisimint kokie buvo argumentai juos statant, yra gan aišku, kad nieko šitie žmonės nesuprato ir nepripažino. Duok šansą pastatyt dar vieną - būtinai pastatys. Nes gi "nū tai taip saugiau".

    O kalbant būtent apie šitą perėją, tai sakyčiau reiktų kuo greičiau ją naikinti ir galvoti kaip panaudoti ją su nauda miestui. Pirmas dalykas, kuris šauna į galvą žinant kokia ten yra aplinka ir kokia ji taps po 10-15 metų turint omeny Panoramos rekonstrukcijos planus ir tūščius sklypus, kurie anksčiau ar veliau taps ofisais - olandiško tipo dviračių/paspirtukų saugykla/parkingas, tuo pačiu civilinės saugos slėptuvė.
    Požiūrio kampas. Ar geriau daryt ir po to sugalvojus geriau - perdaryt, ar geriau sėdėt ir teorizuot kaip galima padaryt tobuliausiai, bet galiausiai nieko nepadaryt.

    Olandai savo infros standartus ne teorizuodami susikūrė. Aš laikyčiausi, kad geriau daryt daugiau, kad ir su klaidom, bet po to iš jų mokytis ir pastoviai tobulėt. Tau, matyt, atrodo kitaip. Tai ties tuo galim ir sutikt ko gero

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą

    Na faina, kai iš pradžių pastatai, o paskui galvoji kaip čia padarius, kad būtų bent dalinai ok, ane?

    Ir kalbu ne būtent apie šitą, nes šita pastatyta dar tais laukiniais laikais, kai Lietuvoje mažai kas turėjo supratimo kaip statomi europietiški miestai, o tarkim Karoliniškėse prie Lidl ar Pilaitės autostradoje. Jeigu prisimint kokie buvo argumentai juos statant, yra gan aišku, kad nieko šitie žmonės nesuprato ir nepripažino. Duok šansą pastatyt dar vieną - būtinai pastatys. Nes gi "nū tai taip saugiau".

    O kalbant būtent apie šitą perėją, tai sakyčiau reiktų kuo greičiau ją naikinti ir galvoti kaip panaudoti ją su nauda miestui. Pirmas dalykas, kuris šauna į galvą žinant kokia ten yra aplinka ir kokia ji taps po 10-15 metų turint omeny Panoramos rekonstrukcijos planus ir tūščius sklypus, kurie anksčiau ar veliau taps ofisais - olandiško tipo dviračių/paspirtukų saugykla/parkingas, tuo pačiu civilinės saugos slėptuvė.
    Yra variantas požeminę perėją rekonstruoti ir padaryti taip, kad būtų galimybė be laiptų ir didelių gradientų pereiti į kitą gatvės pusę. Tik tai kainuotų ne vieną milijoną ir reiktų politinės valios ir visuomenės supratimo, kad atremti petrolheadų klyksmus apie tai, kodėl už tuos pinigus neplacinamos gatvės ir negerinamas "pralaidumas".

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Tai statė. Statė ir prieš. Ir ką? Dabar nebestato, o va ima ir perdaro į antžemines (bent dalinai)
    Na faina, kai iš pradžių pastatai, o paskui galvoji kaip čia padarius, kad būtų bent dalinai ok, ane?

    Ir kalbu ne būtent apie šitą, nes šita pastatyta dar tais laukiniais laikais, kai Lietuvoje mažai kas turėjo supratimo kaip statomi europietiški miestai, o tarkim Karoliniškėse prie Lidl ar Pilaitės autostradoje. Jeigu prisimint kokie buvo argumentai juos statant, yra gan aišku, kad nieko šitie žmonės nesuprato ir nepripažino. Duok šansą pastatyt dar vieną - būtinai pastatys. Nes gi "nū tai taip saugiau".

    O kalbant būtent apie šitą perėją, tai sakyčiau reiktų kuo greičiau ją naikinti ir galvoti kaip panaudoti ją su nauda miestui. Pirmas dalykas, kuris šauna į galvą žinant kokia ten yra aplinka ir kokia ji taps po 10-15 metų turint omeny Panoramos rekonstrukcijos planus ir tūščius sklypus, kurie anksčiau ar veliau taps ofisais - olandiško tipo dviračių/paspirtukų saugykla/parkingas, tuo pačiu civilinės saugos slėptuvė.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą

    Kažin ar, jeigu po jos ir toliau sėkmingai tvitino ir statė naujas.
    Tai statė. Statė ir prieš. Ir ką? Dabar nebestato, o va ima ir perdaro į antžemines (bent dalinai)

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Tai, kad jau seniai pripažinta man rodos.
    Kažin ar, jeigu po jos ir toliau sėkmingai tvitino ir statė naujas.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Ir mano labiausiai laukiama vieta visame projekte. Kol kas takas užsibaigia į tvorą palei važiuojamąją dalį, bet, reikia tikėtis, greit pradės dirbti ir su šita vieta, kuri bus netiesioginis viešas VMS pripažinimas, kad Saltoniškių/Narbuto požeminė perėja buvo klaida
    Tai, kad jau seniai pripažinta man rodos. Tik perėja po Narbuto g. vis tiek liks. O čia šalutinėse gatvelės tai tikrai gali būti antžeminės, ypač, kai Saltoniškių g. šioji atkarpa irgi turėtų sulaukti rekonstrukcijos greitu metu.
    Paskutinis taisė digital; 2022.09.19, 00:15. Priežastis: pridėta citata

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Ozo g. pėsčiųjų perėjos pradedant nuo Akropolio nuovažos

    Click image for larger version

Name:	VideoCapture_20220915-222852.jpg
Views:	989
Size:	288,3 kB
ID:	1991877

    #2 Ties Geležinio vilko nuovaža

    Click image for larger version

Name:	VideoCapture_20220915-222938.jpg
Views:	985
Size:	268,3 kB
ID:	1991878

    #3

    Click image for larger version

Name:	VideoCapture_20220915-222956.jpg
Views:	979
Size:	255,4 kB
ID:	1991879

    #4

    Click image for larger version

Name:	VideoCapture_20220915-223044.jpg
Views:	977
Size:	249,7 kB
ID:	1991880

    Laiptai su turėklais

    Click image for larger version

Name:	VideoCapture_20220915-223116.jpg
Views:	975
Size:	260,6 kB
ID:	1991882

    #5

    Click image for larger version

Name:	VideoCapture_20220915-223159.jpg
Views:	974
Size:	299,9 kB
ID:	1991881

    Ironiškai atvažiavus nuo Gelvonų g. dvirtakio važiuojant link Linkmenų parko šia puse keliaujasi daug greičiau (nes Ozo - Gelvonų sankryžos fazės pėstiesiems sukasi prieš laikrodžio rodyklę ir nebereikia laukti 2-3min. ties Licėjaus perėja).

    Taip pat priešinga kryptim kilti į kalną gaunas su mažiau teršiančiu srautu nuo kalno. Gaila, kad nelegaliai minti dėl įrengtų perėjų.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Patvarkytas takas link požeminės perėjos po S. Batoro g. Taip pat betoninis užvažiavimas. Dėl visiškos tamsos viduje ne tik nebūtų įmanoma fotografuoti, bet vos pavyksta pravažiuoti tiesiai bijant neužkliūti už galimų kliūčių ar duobių. Pvz. tamsoje, bet dar ne visiškai aklinoje vakar apvažiavau vienkartinį maisto padėklą požeminėje perėjoje prie „Litexpo”. Atrodo, dar buvo nemažai makaronų. S. Batoro g., panašu, perėjos viduje yra ertmė į konstukciją, tarsi rūsio sandėliuko anga be durų. Galimai gyvena ten žmonės.

    Click image for larger version

Name:	IMG_20210606_162115.jpg
Views:	1373
Size:	1,53 MB
ID:	1891465

    Iš priešingos pusės laiptų / užvažiavimų nėra (tikra Olandija). Čia, su dviračiu galima užvažiuot, močiutės pavara. Gana nesunkiai.
    Click image for larger version

Name:	IMG_20210606_162204.jpg
Views:	1368
Size:	1,05 MB
ID:	1891466
    Informacija pėstiesiems, Naujiesiems Vileikiečiams (teisingai parašiau?) ir turistams: Naujosios Vilnios pėsčiųjų perėjoje šiandien 16 val. veikė apšvietimas! Blausus, gelsvas, bet tiek graffičius galima skaityti, tiek ir pasižiūrėti ar plytelės neskilusios. Aptemtatriusininkams: galima užvažiuoti ir su sportiniais dviračiais be „močiutės pavaros”. Būtų įdomu, jei kas pratestuotumėte iš paprastų žmonių (be aptemtų triusikų), ar galima ten užvažiuoti ir kitiems Lietuovos gyventojams?

    Prie to pačio tik priminsiu, kad prie „Litexpo” jau viskas irgi gerai. Lyginant, tai plieskia, kaip reikalas:

    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Esu dirbęs gretimame „L3“ biure 10 mėn. Nors perėja nesinaudojau, bet nei per pietų pertraukas kasdien praeinant žiemos tamsiomis dienomis, nei pravažiuojant tamsoje po darbo sklindančios šviesos tikrai nesu matęs. Kas esat matę paskutinį kartą šviesą iš ten? Ar nebus taip, kad kol nepapasakojau, kaip dėl tamsos su dviračiu vos neįvažiavau į padėklą pilną makaronų, kol nepapasakojau apie činogonus stumdančius narkotikus ir, kol nebuvo pasipiktinta FB bei forume dėl to, kad „Business Garden“ PP svarstymo metu atsisakė įrengti stoglangį perėjoje bei šalimais prikūrė krūva dviračių infrastruktūros broko – susigėdus savivaldybė dabar tiesiog įjungė elektrą, kurią tiesiog taupė (nuo kokių 1991 m.)?

    Šviestuvai net antivandaliniai, kaip ir priklauso kietesniam rajonui:
    Click image for larger version  Name:	IMG_20211108_164256.jpg Views:	295 Size:	998,5 kB ID:	1926992



    Komentuoti:

Working...
X