Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • dondc
    replied
    Parašė liootas Rodyti pranešimą

    O ar čia tik man buvo nežinoma, kad ten jau yra ertmė, nes buvo pėsčiųjų perėja, tik ji dabar užmūryta? Gal kas turi daugiau info?

    Click image for larger version

Name:	Screenshot 2021-07-01 210226.png
Views:	2041
Size:	532,0 kB
ID:	1897036
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Dar pastebėjimas, kad ten kaip tik numatyta iki 2016 m. įrengti magistralinį dvirtakį. Kažkaip magistralė ir laukimas prie šviesoforų, kaip prašalaičiui – vienam sakiny nedera, nes prioritetas aišku kam yra ir bus tokioje gatvėje. Nebeplanuoja statyti tunelio su tiltu mašinoms, tai va toj pat vietoj gali tunelį dviračiams daryt. Aišku, tektų papildomai išsigrynint Šveicarijos frankų, na bet su viadukais bei tiltais taip ir daro – vietoj numatytų automobilinių visur kiša dviratinius dabar. Čia įmanoma padaryti ir be tos aklinos tunelio sienutės pratęsiant tunelį link gatvelės palei „Tower”, bet jau būtų per daug norėt.


    Click image for larger version

Name:	plan.jpg
Views:	1697
Size:	189,0 kB
ID:	1897282
    Tai pasirodo DJMP numatęs ten tunelį, jokių fantastinių svaičiojimų čia ir neprigalvojom:

    Click image for larger version

Name:	tuneliai.png
Views:	1349
Size:	714,6 kB
ID:	1902840

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Nebūtinai, man ankstesnė perėja nelabai patiko, ji buvo subendrinta su įvažiavimu į kiemą.

    Komentuoti:


  • Blaze
    replied
    Įtariu, kad žmonės kampais nevaikščios, išmindys žolę trumpindami kelią.
    Attached Files

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Tikslas yra ne lengviau ženklą pastebėt, bet žmogų. Nuskynus ženklą – jam neskaudės, žmogui – skaudės. Matant perėjos ženklus ir taip KET draudžia ten lenkimus, t. y. persirikiuoti (keisti savo trajektorijos) nėra reikalo, o mažinti greitį pagal KET – privaloma, kas padeda pastebėti tuos stulpus. Tiems dryžiams padeda dar nukreipiamasis apskritimo ženklas.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Atvirai sakant nežinau, vairuodamas kurį variantą pastebėčiau anksčiau.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Tobulumui salelėje galėtų būti visžaliai augalai ar kokie žemi krūmai.
    Trukdytų matomumui. Net STR numato, pvz. kai dviračių taką pagrindiniame kelyje kerta šalutinis kelias, kažkiek metrų (gal 5) į šonus nuo įsiliejimo negali būti medžių ir pan. Čia nebūtų taip tragiška, bet vis tiek trukdytų aiškiai matyti, vaikšto ir maži (žemi) vaikai. 7-erių tikrai kirstdavau gatvę vienas.

    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Dryžis po ženklu matosi.
    Tie dryžiai lentelėje, o ji apima didesnį plotą nei tiesiog stulpas, todėl net lentelė papildomai trukdo labai aiškiam matomumui. Čia buvo užėjus kalba: ↓


    Parašė dondc Rodyti pranešimą

    Atkreipėt dėmesį, kad Vilniuje, su nauju NT projektu salelėje, vienoje sankryžoje padarytas stulpas dryžuotai?
    Atkreipiau dėmesį, jog ne tik Nyderlanduose dryžuoti stulpai, bet ir Jungtiniuose Arabų Emyratuose.

    Vilnius, A. Nasvyčio g./Upės g.:

    Click image for larger version

Name:	1.jpg
Views:	1456
Size:	1,07 MB
ID:	1901629 Click image for larger version

Name:	2.jpg
Views:	1452
Size:	1,04 MB
ID:	1901630

    Visai prie pat neliestoje sankryžoje, toks standartinis sprendimas:

    Click image for larger version

Name:	3.jpg
Views:	1462
Size:	1,12 MB
ID:	1901631
    Paskutinis taisė dondc; 2021.07.27, 15:42.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Dryžis po ženklu matosi.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Tobulumui salelėje galėtų būti visžaliai augalai ar kokie žemi krūmai.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Susiaurinimas geras. Tik salelėje nukreipiančioji lentelė, jeigu būtų paversta dryžuotu stulpeliu – būtų išvis super.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Jau susiaurinta:
    Click image for larger version

Name:	IMG_20210707_141845.jpg
Views:	1171
Size:	1,77 MB
ID:	1901059 Click image for larger version

Name:	IMG_20210707_141901.jpg
Views:	1163
Size:	1,95 MB
ID:	1901058 Click image for larger version

Name:	IMG_20210707_141922.jpg
Views:	1256
Size:	2,20 MB
ID:	1901060 Click image for larger version

Name:	IMG_20210707_141942.jpg
Views:	1271
Size:	2,28 MB
ID:	1901061
    Attached Files

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė themanual Rodyti pranešimą

    Kada ir kur? Ar čia ta citata remiatės apie projektinių pasiūlymų kūrėjo siūlymą? Jei taip tai ten ne VMS darė tuos pasiūlymus ir savivaldybė tos dalies (perėjos naikinimo) įgyvendinti nesiruošia ir niekur neskelbė jog tai bus daroma
    Na na, o kas gi projektinių pasiūlymų kūrėjas?

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Dar pastebėjimas, kad ten kaip tik numatyta iki 2016 m. įrengti magistralinį dvirtakį. Kažkaip magistralė ir laukimas prie šviesoforų, kaip prašalaičiui – vienam sakiny nedera, nes prioritetas aišku kam yra ir bus tokioje gatvėje. Nebeplanuoja statyti tunelio su tiltu mašinoms, tai va toj pat vietoj gali tunelį dviračiams daryt. Aišku, tektų papildomai išsigrynint Šveicarijos frankų, na bet su viadukais bei tiltais taip ir daro – vietoj numatytų automobilinių visur kiša dviratinius dabar. Čia įmanoma padaryti ir be tos aklinos tunelio sienutės pratęsiant tunelį link gatvelės palei „Tower”, bet jau būtų per daug norėt.


    Click image for larger version

Name:	plan.jpg
Views:	1697
Size:	189,0 kB
ID:	1897282

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Šis įėjimas, praktiškai tobulas (nebent vietoj šoninės sienos galėtų būti pastato langai). Kitoje pusėje neįtikėtinai daug vietos, tiek tolyn į šiaurę, tiek į abu šonus lygiagrečiai prospektui. Ten net nereiktų jokių pandusų. Lengvus nuvažiavimus iš tolo būtų galima daryt, o vykstantiems lygiagrečiai prospektu nuo vieno galo iki kito, tai tektų daryti dubliuojantį dvirtakį, kad išlikgų taip pat lygu, kaip yra dabar. Vienintėlis minusas, kad važiuojant Šnipiškių link, prieš akis matytųsi aklina siena, nes nuvažiavimai iškarto užsisuktų į abejas puses. Už sienos būtų esamas šaligatvis su pradubliuotu dvirtakiu (minantiems lygiagrečiai viso prospekto). Didelis pliusas, kad atviroji tunelio pusė išeina į pietus, tai gauna dar papildomai saulės. Vakarop, jau NDG, turbūt, užstoja.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Šis įėjimas dar bent padorus. Bėda kitoje pusėje - ten tik laiptai. Po prospekto platinimo jie turbūt jau po asfaltu atsidūrė.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Va, kad įėjimas buvo ir pro čia, tai man irgi nebuvo žinoma. Bet atrodo labai logiška, kad jis būtų čia.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Yra forume.

    Komentuoti:


  • liootas
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Taip, ten pratęs tiltą nuo upės tiesiai į Libeskindo pastatą. Gal kas žino, kiek kainuot galėtų atkasti požeminę perėją prie NDG? Kiek suprantu, ji čia ir kitame prospekto gale itin daug vietos, tai nebūtų problemų padaryti tų „1905 m. stiliaus 6 m. pločio pravažiavimų”. Pilaitės pr., tai atkasė.
    O ar čia tik man buvo nežinoma, kad ten jau yra ertmė, nes buvo pėsčiųjų perėja, tik ji dabar užmūryta? Gal kas turi daugiau info?

    Click image for larger version

Name:	Screenshot 2021-07-01 210226.png
Views:	2041
Size:	532,0 kB
ID:	1897036

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Taip, ta perėja būtų gana vertinga, ypač nutiesus Kernavės g. ir atsiradus judėjimui iš Šnipiškių šita arterija. Juo labiau, kad vienoje pusėje yra puikus belaiptis išvažiavimas link Upės gatvės. Bet, manau, čia nebent Konstitucijos 15A sklypo vystytojas galėtų tai įgyvendinti. Jei VMS paspaustų.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Nėra būtina, bet norint populiarint dviračius, būtų labai gerai nelaukt prie šviesoforų. Kai tiek daug juostų, tai piko metu aišku kokiu prioritetu sureguliuoti šviesoforai. Prie „Europos” juk nebus pilno tunelio, kaip ir nėra niekur kitur aplink, nors požeminių perėjų netrūksta. Olandijoje tunelinių pravažiavimų gausu.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    O ar to tikrai reikia?

    Komentuoti:

Working...
X