Parašė Arunasx
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos
Collapse
X
-
Tai KET šiuo metu gan aiškiai nurodyta. Bet kai kurie nemoka skaityti, tai siűlo uždrausti vaikščiot
- 2 patinka
-
Automobiliais taip ir tenka, ir normalu taip projektuoti, didint saugumą (naikinant kairius posūkius, tiksliau retinant). Analogija nėra tiksli, bet ir negali būti - pėstieji eina savom kojom, todėl jų lankstai turi būti kiek įmanoma mažesni, nors ir kas 50 metrų projektuoti būtų overkillParašė sleader Rodyti pranešimą
Žmogus eina per gatvę "bile kur" tik tada, jeigu logiškame maršrute nėra galimybės tvarkingai pereiti gatvę.Ten visokie apėjimai ratais kvadratais mieste net negali būti vertinami kaip normali alternatyva. Jeigu vertinsime, kad eilinė kelionė pėsčiomis yra tarp 700-1500 m. Tai kiekvienas gatvės kirtimas (kurių maršrute dažnai būna ne vienas) ir reikalaujantis daryti lankstus po 100-300 metrų, padaro kelionę nelogiškai ilga.
Galima tą patį perkelti į kelionių automobilių "mastelį" ir įsivaizduoti, kad kaskart norint pasukti gatvėje, reikėtų tą daryti ne artimiausioje sankryžoje, o už kokių trijų sankryžų. Kaip tada atrodytų kelionė automobiliu?
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Žmogus eina per gatvę "bile kur" tik tada, jeigu logiškame maršrute nėra galimybės tvarkingai pereiti gatvę.Ten visokie apėjimai ratais kvadratais mieste net negali būti vertinami kaip normali alternatyva. Jeigu vertinsime, kad eilinė kelionė pėsčiomis yra tarp 700-1500 m. Tai kiekvienas gatvės kirtimas (kurių maršrute dažnai būna ne vienas) ir reikalaujantis daryti lankstus po 100-300 metrų, padaro kelionę nelogiškai ilga.Parašė Arunasx Rodyti pranešimąAš nesiūlau išskirti vieną žmonių grupę. Aš siūlau įvesti aiškumo, kur gali eiti per gatvę, o kur ne. Saugumo, kamščių mažinimo prasme tai manyčiau duotų naudą visiems.
Žmogus kartais eina bile kur per gatvę negalvodamas iš įpročio seno ir jei atsirastų tvorelė jis apsžvalgytų ir pamatytų kitokius variantus. Visuomenėje yra labai daug įvairių taisyklių.
Galima tą patį perkelti į kelionių automobilių "mastelį" ir įsivaizduoti, kad kaskart norint pasukti gatvėje, reikėtų tą daryti ne artimiausioje sankryžoje, o už kokių trijų sankryžų. Kaip tada atrodytų kelionė automobiliu?
- 10 patinka
Komentuoti:
-
Aš nesiūlau išskirti vieną žmonių grupę. Aš siūlau įvesti aiškumo, kur gali eiti per gatvę, o kur ne. Saugumo, kamščių mažinimo prasme tai manyčiau duotų naudą visiems.Parašė Ginthus Rodyti pranešimąTai sakot kažkurios vienos socialinės grupės išskyrimas yra "kliedesys" vienu atveju, tačiau tamstai pilnai priimtinas kitu atveju? Hm...
Žmogus kartais eina bile kur per gatvę negalvodamas iš įpročio seno ir jei atsirastų tvorelė jis apsžvalgytų ir pamatytų kitokius variantus. Visuomenėje yra labai daug įvairių taisyklių.
Komentuoti:
-
Tai sakot kažkurios vienos socialinės grupės išskyrimas yra "kliedesys" vienu atveju, tačiau tamstai pilnai priimtinas kitu atveju? Hm...Parašė Arunasx Rodyti pranešimąKliedesys. Tarytum automobiliai važinėja šaligatviais ar automobiliais važinėja driežažmogiai.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Tas vyksta beveik kiekviename daugiabučių kieme.Parašė Arunasx Rodyti pranešimąTarytum automobiliai važinėja šaligatviais...
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Kliedesys. Tarytum automobiliai važinėja šaligatviais ar automobiliais važinėja driežažmogiai.Parašė Ginthus Rodyti pranešimąSavo teiginyje pakeiskite žodį "vaikščiojimas" į žodį "važiavimas" ir viskas atsistos į vietas.
Komentuoti:
-
Tai kai platins, tuomet ir suprojektuos kažką.Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Sveika logika.
A1. Arba tegu stato požeminį pėsčiųjų perėjimą, arba bent šviesoforą su mygtuku. Tuoj rekonstruos, bus 2 juostos, bus dar daugiau problemų - žymėtos perėjos nėra, pirma juosta fūra stabdo, antra juosta lengvoji - ne.
Žirmūnų g. Jei projektuotojai nenupaišė, nereikia ten pėstiesiems eiti, nes yra šalia puikios perėjos.
Žirmūnų g. ką turite omenyje sakydami "šalia"? Sekančioje sankryžoje?
Komentuoti:
-
Savo teiginyje pakeiskite žodį "vaikščiojimas" į žodį "važiavimas" ir viskas atsistos į vietas.Parašė Arunasx Rodyti pranešimąManau turi būti apribotos šventų karvių vaikščiojimas bile kaip jei yra saugios protingos alternatyvos.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Manau turi būti apribotos šventų karvių vaikščiojimas bile kaip jei yra saugios protingos alternatyvos.
Komentuoti:
-
Sveika logika.Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Kuo remiantis naikinsite legalius praėjimus? Jie nesaugūs tik todėl, kad pilnos gatvês bukų vairuotojų įsitikinusių, jog turi išskirtines teises į asfaltą ir nei žiniasklaia, nei policija nesivargina užsiimti švietėjiška veikla
A1. Arba tegu stato požeminį pėsčiųjų perėjimą, arba bent šviesoforą su mygtuku. Tuoj rekonstruos, bus 2 juostos, bus dar daugiau problemų - žymėtos perėjos nėra, pirma juosta fūra stabdo, antra juosta lengvoji - ne.
Žirmūnų g. Jei projektuotojai nenupaišė, nereikia ten pėstiesiems eiti, nes yra šalia puikios perėjos.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Kuo remiantis naikinsite legalius praėjimus? Jie nesaugūs tik todėl, kad pilnos gatvês bukų vairuotojų įsitikinusių, jog turi išskirtines teises į asfaltą ir nei žiniasklaia, nei policija nesivargina užsiimti švietėjiška veiklaParašė Fulgur Rodyti pranešimą
Todėl, kad Kelių eismo taisyklės turi būti aiškios ir santykinai paprastos.
Dabar paregistruosiu Tvarkau Vilnių, kad įrengtų tvorą Žirmūnų g Y formos sankryžoje (kur nėra zebro).
Taip pat - kad panaikintų galimybę pereiti ties Gariūnais/A1.
Nes yra nesaugu bet kur vaikščioti. Eiti reikia ten, kur numatyta.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Todėl, kad Kelių eismo taisyklės turi būti aiškios ir santykinai paprastos.Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
O kodėl tamstą stebina toks gan elementarus punktas? Sukdamas praleidi. Ar jis galėjo ten eiti ar negalėjo, net nėra esminė sąlyga. Yra punktas, kuriuo vadovautis turi sukdamas tu.
Dabar paregistruosiu Tvarkau Vilnių, kad įrengtų tvorą Žirmūnų g Y formos sankryžoje (kur nėra zebro).
Taip pat - kad panaikintų galimybę pereiti ties Gariūnais/A1.
Nes yra nesaugu bet kur vaikščioti. Eiti reikia ten, kur numatyta.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
O kodėl tamstą stebina toks gan elementarus punktas? Sukdamas praleidi. Ar jis galėjo ten eiti ar negalėjo, net nėra esminė sąlyga. Yra punktas, kuriuo vadovautis turi sukdamas tu.Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Tai pagal Jus, jei aš vairuoju 20 troleibusą Škoda Tr. 14 su 40 keleivių, ištaikęs progą suku iš šalutinio kairėn, kas jau savaime sunku, turiu staigiai stabdyti nes kėglis pėdina ne per zebrą geltona trajektorija (užuot ėjęs violetine)??? Taip Jūs manote???
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Tai pagal Jus, jei aš vairuoju 20 troleibusą Škoda Tr. 14 su 40 keleivių, ištaikęs progą suku iš šalutinio kairėn, kas jau savaime sunku, turiu staigiai stabdyti nes kėglis pėdina ne per zebrą geltona trajektorija (užuot ėjęs violetine)??? Taip Jūs manote???Parašė dondc Rodyti pranešimą↑ Perėja nenupiešta, tai pirmumas mašinos važiuojančios tiesiai. Visgi čia išskirtinė vieta, ir jeigu formaliai pėstysis eitų už pastatytų gyvenamosios zonos ženklų, tai jau turėtų pirmumą batuotasis.
Dėl nusukimo ties Gariūnais, tai prieš nusukant yra mėlynas skydas, pagal KET jis nurodo, jog ten sankryža, o pavaizduota rodyklė dešinėn, nurodo, kad vairuotojas suka, todėl ten pirmumas dviratistų / batuotųjų, ir esu net realybėje gal 2 kartus išdrįsęs sustabdyti mašinas, bet šiaip stoviu nuošaly ir laukiu tarpo, kad prasmukt.
Komentuoti:
-
Tai mano siūlymas ir būtų - nori pirmumo eik į gyvenamą zoną. Tada viskas OK.Parašė dondc Rodyti pranešimą↑ Perėja nenupiešta, tai pirmumas mašinos važiuojančios tiesiai. Visgi čia išskirtinė vieta, ir jeigu formaliai pėstysis eitų už pastatytų gyvenamosios zonos ženklų, tai jau turėtų pirmumą batuotasis.
Dėl nusukimo ties Gariūnais, tai prieš nusukant yra mėlynas skydas, pagal KET jis nurodo, jog ten sankryža, o pavaizduota rodyklė dešinėn, nurodo, kad vairuotojas suka, todėl ten pirmumas dviratistų / batuotųjų, ir esu net realybėje gal 2 kartus išdrįsęs sustabdyti mašinas, bet šiaip stoviu nuošaly ir laukiu tarpo, kad prasmukt.
Komentuoti:
-
↑ Perėja nenupiešta, tai pirmumas mašinos važiuojančios tiesiai. Visgi čia išskirtinė vieta, ir jeigu formaliai pėstysis eitų už pastatytų gyvenamosios zonos ženklų, tai jau turėtų pirmumą batuotasis.
Dėl nusukimo ties Gariūnais, tai prieš nusukant yra mėlynas skydas, pagal KET jis nurodo, jog ten sankryža, o pavaizduota rodyklė dešinėn, nurodo, kad vairuotojas suka, todėl ten pirmumas dviratistų / batuotųjų, ir esu net realybėje gal 2 kartus išdrįsęs sustabdyti mašinas, bet šiaip stoviu nuošaly ir laukiu tarpo, kad prasmukt.
Komentuoti:
-
Nėra šaligatvio linijos, kertančios Kalvarijų gatvę šioje vietoje, tai negalima eiti. Tačiau nepaisant to, sukantys iš Žvalgų g. į Kalvarijų gatvę turėtų praleistiParašė Fulgur Rodyti pranešimą
Posūkis Žvalgų-Kalvarijų naktį, kai mirksi geltonas, išeitų, kad nuo Žvalgų g. galima eiti su pirmenybe per Kalvarijų g. ir automobiliai privalo praleisti?
Komentuoti:
-
Posūkis Žvalgų-Kalvarijų naktį, kai mirksi geltonas, išeitų, kad nuo Žvalgų g. galima eiti su pirmenybe per Kalvarijų g. ir automobiliai privalo praleisti?Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Pirmuoju atveju daug kas traktuoja, kaip važiavimą jungiamuoju keliu, o ne posūkį dešinėn. Bet aš čia stoju ir praleidžiu, nes saugumas visgi aukščiau visų pirmumo įsitikinimų.
Antruoju atveju klausimų nekyla.
Komentuoti:
Komentuoti: