Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Kaid
    replied
    Užtat ta pati brigada sakyčiau visai gerai sutvarkė perėja Dzūkų gatvėje, įrengiant salelę ir apšvietimą. Gaila, kad kitoje pusėje nesutvarkė taip pat, o paliko plastiko šiukšles
    Click image for larger version

Name:	20240605_181534.jpg
Views:	355
Size:	2,39 MB
ID:	2134571

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Nes užsakė tragediją kažkokią. Ten išvis reikėtų palikti vieną juostą, nes už perėjos vis vien visada ten stovi automobiliai. Dar durniau yra prieš sankryžą stovėti draudžiantys ženklai (kylant iš po viaduko), nors pačioje sankryžoje stovėti nėra draudžiama. Ten eismo tiek nėra, kad reikėtų atskirų juostų posūkiui ir važiuoti tiesiai.
    Būtent, tokios sankryžos nesaugios nei pėstiesiems, nei automobiliams ir dažnai įvyksta avarijos. Laisvai galėjo padaryti žieduką, juolab plotas sankryžos labai didelis, panašiai kaip tokia pat T sankryža dabar perdaryta Gariūnuose.

    Click image for larger version

Name:	sank.jpg
Views:	573
Size:	556,9 kB
ID:	2134549

    Komentuoti:


  • tajus2
    replied
    Parašė Agas Rodyti pranešimą

    Būtent su tikiu požiūriu ir dirba dabartinė VMS. Užsidedam paukščiuką kad kažką padarėm, o kas ir kaip nesvarbu. Darymas vardan darymo.
    Nesutinku, man atrodo visa esmė yra kas ir kaip.

    O kas ir kaip yra jokių būdu nesiaurinti gatvės ir šiaip padaryti taip, kad tie mėgstantys prasilėkti (dauguma) ir toliau balsuotų už Benkunską ir jo eksfalto laukus.

    Tai čia viskas ir buvo padaryta ne iš nežinojimo ar klaidos, o būtent todėl, kad ir buvo norėta taip padaryti.

    Komentuoti:


  • Agas
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
    Nei čia tragedija, nei čia sliekų ieškokit. Daro tiksliai tą, ką užsakė - atnaujinti perėjos bordiūrus
    Būtent su tikiu požiūriu ir dirba dabartinė VMS. Užsidedam paukščiuką kad kažką padarėm, o kas ir kaip nesvarbu. Darymas vardan darymo.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
    Nei čia tragedija, nei čia sliekų ieškokit. Daro tiksliai tą, ką užsakė - atnaujinti perėjos bordiūrus
    na matyt uzsake irengti trinkeles akliesiems. Tai vat taip suprantamas saugumas - vietoj to kad sutrumpint pereja, atraportuojam kad irengem akliesiems tas geltonas plyteles, you know, kita spalva geriau matosi... Nesvarbu kad jei aklasis eis per ta pereja jo tiesiog niekas nematys is vairuotoju

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Sankryžoje gi by default negalima stovėt. Būtų galima, jei būtų įrengtos parkavimo vietos arba parkingo ženklas. Pvz. Viršilų g. buvo projektavę kišenes T formos sankryžoj (antrame PP gal ir neliko).

    Šioje sankryžoje man ir su mašina baisu važiuot sukant iš Asanavičiūtės. Matomumo nėra, mašinos greitai tiesiąja važiuoja. Po naujo dvirtakio bent iškili perėja atsirado iš pietų.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Nes užsakė tragediją kažkokią. Ten išvis reikėtų palikti vieną juostą, nes už perėjos vis vien visada ten stovi automobiliai. Dar durniau yra prieš sankryžą stovėti draudžiantys ženklai (kylant iš po viaduko), nors pačioje sankryžoje stovėti nėra draudžiama. Ten eismo tiek nėra, kad reikėtų atskirų juostų posūkiui ir važiuoti tiesiai.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Nei čia tragedija, nei čia sliekų ieškokit. Daro tiksliai tą, ką užsakė - atnaujinti perėjos bordiūrus

    Komentuoti:


  • Agas
    replied
    Čia visiška tragedija...

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Kaip manote, kas su sita pereja gali buti blogai?

    Click image for larger version  Name:	19-A-P-Kavoliuko-g-Google-Maps.png Views:	0 Size:	4,68 MB ID:	2134430

    Click image for larger version  Name:	Google-Maps.png Views:	0 Size:	2,08 MB ID:	2134431
    Ja apvedziau zaliai.
    Galbut tai, kad vaziuojant A kryptimi TIESIAI reikia PERSIRIKIUOTI SANKRYZOJE?
    Galbut tai, kad judant B kryptimi kad pamatyti is kaires atvaziuojancias masinas reikia davaziuoti iki vidurio sankryzos ir ten stoveti, nes kitaip nesimato?
    Galbut tai, kad pereja reiketu TRUMPINTI, nes visur kur pazymejau geltona spalva nepaisant zenklu vakarais uzstatyta automobiliais? Ir tas isplatejimas posukiui i desine is Kavoliuko i Asanaviciutes yra visiska nesamone, nes vaziuojant Kavoliuko gatve nesimato zmoniu pradedanciu eiti per pereja?

    Ziurekit, pradejo remontuoti, sudejo gaires, gal susiaurins kelia ir sutrumpins pereja?....

    Click image for larger version  Name:	20240604_111553.jpg Views:	0 Size:	1,80 MB ID:	2134433

    Ne!!!

    Zinot kas su ja blogai? Pagal VMS reikia pakeisti bortus ir plyteles ir viska palikti toje pacioje vietoje kur jie ir siuo metu yra! Va taip, kaip mitnis? Nieko daryt su pereja nereikia, reikia tuctuojau pakeisti trinkeles ir bortus. Kurie kaip matosi pirmoje Google nuotraukoje buvo visai ok stovyje, o toje puseje kur laiptai plyteles absoliuciai naujos, gall kokie 2 metai.

    Click image for larger version  Name:	20240604_111843.jpg Views:	0 Size:	2,27 MB ID:	2134436

    Click image for larger version  Name:	20240604_111706.jpg Views:	0 Size:	2,62 MB ID:	2134432
    Nuotraukoje matote jau naujus sudetus bortus vietoje senu. Seni nors ejo normaliu puslankiu, kai naujas bortas padarytas kazkokia lauzta tiesiaja, wtf cia isvis?


    Nieksai is VMS toliau tasko mano pinigus vietoj saugumo gerinimo ar realiu problemu sprendimo, kai uz 10 metru nuo sitos vietos desimtmeciais neremontuotas saknu isdraskytas saligatvis kurio N kartu nepavyko prisisaukt suremontuoti nei seniunija nei VMS.

    Kaip yra naudojama sita sankryza puikiai iliustruoja paciu statybininku priparkuotas busiukas pries pat pereja uz kurio visiskai nesimato ateinanciu zmoniu. Tas pats vyksta kiekviena vakara paciu gyventoju, nepadeda jokios baudos ir nutempinai, nes truksta parkingo. Pigiau pazeidineti ir tureti sansa kad nenubaus, nei moketi uz Norfos aikstele 10 euru per nakti.

    Click image for larger version  Name:	20240604_111753.jpg Views:	0 Size:	2,06 MB ID:	2134434Click image for larger version  Name:	20240604_111823.jpg Views:	0 Size:	2,16 MB ID:	2134435

    P.S. ir labai grazios kt. atramos, stulpams nudazyti pinigu nera.
    Paskutinis taisė SoulMulticast; 2024.06.05, 04:28.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Siūlyčiau įrengti požeminę perėją požeminėje perėjoje, kad pėstieji netrukdytų parkingu varinėt.

    Komentuoti:


  • MindesAcc
    replied
    Oho net pesciuju pereja idejo i pesciuju pereja.

    Click image for larger version

Name:	yo dawg.jpg
Views:	1027
Size:	46,9 kB
ID:	2132624

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Pagaliau: atidaryta požeminė pėsčiųjų perėja, jungianti „Europą” su Baltuoju tiltu (nuotraukos)

    Ilgai laukta naujovė pagaliau prieinama vilniečiams. Antroji Konstitucijos pr. požeminės perėjos dalis atidaryta vilniečiams. Ja patogiai jau galima pasiekti Upės gatvę arba Baltąjį tiltą.

    Šios naujovės vilniečiai laukė ilgai. Sausį buvo atidaryta daugiau nei metus remontuojama požeminė pėsčiųjų perėja, jungianti Europos aikštę su kitapus gatvės pastatytu „Artery“ verslo centru. Visgi kitos perėjos atkarpos vilniečiams teko palaukti. Jos įrengimas užtruko ilgiau, tačiau šiandien graži ir naujutėlė perėja jau yra atverta vilniečiams.

    Pagaliau vilniečiai gali patogiai naudotis visais perėjos privalumais. Nusileidę Europos aikštėje, gyventojai, tęsiantys savo kelionę link miesto centro, galės naudotis nauju išėjimu ties Upės gatve.

    Nors pati savivaldybė kol kas oficialiai nepranešė apie antros perėjos atkarpos atidarymą, MadeinVilnius.lt fotografui jau pavyko ja eiti ir įamžinti. Taigi, kaip atrodo ši nauja atkarpa, kertanti ir naują Konstitucijos pr. verslo centrą, galima pamatyti nuotraukose. Taip pat šioje vietoje galite apsilankyti patys.

    Komentuoti:


  • Julius.ste
    replied
    Parašė Bluefox Rodyti pranešimą

    Prailgėja pėsčiųjų tako ilgis skiriamojoje juostoje, Vietoje tiesaus tako, dabar reikės daryti lanką. Manau būtų buvę patogiau palikti esamą tako trajektoriją ir pastumti per kelis metrus stotelių įvažas, kad perėja neprasidėtų jose.
    Polocko stotelės perėjos darbai pabaigti. Šviesoforai veikia. Abu nėra sinchronizuoti (kitos krypties juostų šviesoforas neįsijungia su vėlavimu nuo ankstesnio), bet laukimo laikas yra gana trumpas. Netenka stoviniuoti.

    Komentuoti:


  • Zygis
    replied
    Manau Benkunska pradziugino ir tai, kad tunelis ne visai prie gatves. Dar tilptu papildomos 2-3 butinos juostos i Konstitucijos prospekta. Tikiu visi sutiktu, kad Konst prospektas butu humanizuotas iki panasaus lygio

    Jeigu dar pavyktu saligatvi po zeme pakist… Nors padarius normalia gatve ir taip liks maziau nesusiprateliu pesciom vaikstant.

    Click image for larger version  Name:	IMG_9993.jpeg Views:	0 Size:	210,2 kB ID:	2131634

    Komentuoti:


  • rmss
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Nesuprantu kodėl nenagrinėjamas svarbiausias klausimas - ar tunelį EKSVALDUOS?
    Pirma išplatins ir granitinius bortus įdės.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Dvi galimybės: 1) užsukti normaliu (kokio dar Vilniuje nėra) pandusu į vakarus link esamos sankryžos naikinant esamą šoninę skiriamąją apželdintą juostą; 2) tunelį dar pratęsti po esamu šaligatviu ir tiesiai iškelti išvažiavimą dviračiams / neįgaliesiems būsimu Kernavės g. tęsiniu.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Bendru atveju, taip, galima padaryti patogią požeminę perėją. Komentarą rašiau atsižvelgiant į esamą situaciją toje vietoje. vietos normaliam nusileidimui šiaurinėje pusėje nėra, nes už šaligatvio yra privatus sklypas.
    Galbūt kilo idėja integruoti į būsimą statinį, panašiai kaip prie Europos...
    Paskutinis taisė Ginthus; 2024.05.20, 21:00.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Benkunskas, panašu, net apsiseilėjo kai sužinojo apie dar vieną galimybę sugrūsti žmones į tamsų, šlapią požemį ir patraukti juos iš kelio vairuotojams. Neabejoju, kad rezultatas bus toks pat puikus, kokį turime prie Panoramos. Šį kartą net projektuoti daug nereikės, tad nebus galimybės visko kolosaliai sušikti lygioje vietoje.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Nesuprantu kodėl nenagrinėjamas svarbiausias klausimas - ar tunelį EKSVALDUOS?

    Komentuoti:

Working...
X