Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Kaid
    replied
    Galutinai užbaigė Europos/Artery požeminės perėjos apdailą

    Click image for larger version

Name:	20240421_175652.jpg
Views:	488
Size:	1,65 MB
ID:	2125583

    Click image for larger version

Name:	20240421_175615.jpg
Views:	503
Size:	1,79 MB
ID:	2125582

    Click image for larger version

Name:	20240421_175632.jpg
Views:	488
Size:	1,36 MB
ID:	2125584

    Komentuoti:


  • Bluefox
    replied
    Parašė Julius.ste Rodyti pranešimą
    Olandų gatvėje, netoli Polocko g. sankryžos, nereguliuojamą perėją keičia reguliuojama. Naujas takas, šviesoforai. Takas pasislenka toliau nuo viešojo transporto stotelių GMaps
    Prailgėja pėsčiųjų tako ilgis skiriamojoje juostoje, Vietoje tiesaus tako, dabar reikės daryti lanką. Manau būtų buvę patogiau palikti esamą tako trajektoriją ir pastumti per kelis metrus stotelių įvažas, kad perėja neprasidėtų jose.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Perėjos vietą paslinko, nes dabartinė labai keistai buvo įrengta įvažų pradžioje, kur jau platėja važiuojamoji dalis. Kiek matau, tai nauja įrengiama kaip ir priklauso, prieš pat įvažas.

    Komentuoti:


  • Julius.ste
    replied
    Olandų gatvėje, netoli Polocko g. sankryžos, nereguliuojamą perėją keičia reguliuojama. Naujas takas, šviesoforai. Takas pasislenka toliau nuo viešojo transporto stotelių GMaps

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Nikas Rodyti pranešimą
    Yra nemažai reguliuojamų be mygtukų, tai ten visi stovi laukia: tai nėra pesčiųjų, tai automobilių kita kryptimi ir vistiek reikia laukti.
    Tai ir su mygtukais dažnas atvejis, kad nuspaudus nepravažiuoja nei viena mašina, o visvien lauki 2 minutes

    Komentuoti:


  • Nikas
    replied
    Yra nemažai reguliuojamų be mygtukų, tai ten visi stovi laukia: tai nėra pesčiųjų, tai automobilių kita kryptimi ir vistiek reikia laukti.

    Komentuoti:


  • Babaras
    replied
    Klausimėlis: ar yra kažkokios taisyklės, gairės ir pan., kur būtų nurodyta, kiek ir kokioje vietoje normalu yra laukti nuspaudus pėsčiojo mygtuką reguliuojamoje šviesoforinėje perėjoje? Man toks įspūdis susidaro, kad kai atsirado tie mygtukai, tai juos visus smagiai pradėjo kišti visur, visiškai dėdami skersą, kad pėstiesiems reikia žymiai ilgiau laukti nei anksčiau. Taipogi žymiai uoliau pradėjo keisti nereguliuojamas pėsčiųjų perėjas į reguliuojamas, nes mygtukspaudžiai – kantrūs gyvuliai – paspaus ir palauks. Daugybėje vietų anksčiau galėjai laukti max 15 sekundžių, kol kas nors praleis perėjoje – dabar stovėsi, klausysies mašinų birbimo ir uostysi dujas ir dulkes 60-120 sekundžių (o kartais ir ilgiau: žr. avatarą). Ir taip iki kitos reguliuojamos perėjos. Neblogas progresas per keletą metų darnaus judumo fronte, sakyčiau.
    Paskutinis taisė Babaras; 2024.03.14, 12:23.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Edd Rodyti pranešimą
    Perėja iš tokios:


    Tapo tokia:
    Ar ši perėja jau veikia iki išėjimo į Upės gatvę?

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Kecal Rodyti pranešimą

    Pasensi, sunkiau vaikščioti pasidarys, ar šiaip kokia nelaimė gyvenime ištiks, ar vaikų susilauksi, tada gal aiškiau susidarys. Požeminės perėjos šiaip beveik visada blogis, bet Vilniuje jos dar labiau blogis, nes tiesiog piktybiškai nėra pritaikomos visiems žmonėms, arba pritaikomos chaltūriškai (pvz., įrengiant liftus, kurie niekada neveikė ir neveiks).

    Tiesa, aš Niko siūlymui dėl „reguliuojamos sankryžos su mygtukais“ taip pat nenorėčiau pritarti, nes pėstieji turi būti laikomi lygiaverčiais eismo dalyviais. Automobiliams kažkodėl niekas „mygtukų“ neįrenginėja (išskyrus sensorius, reaguojančius į svorį, bet jie nereikalauja vairuotojo valios išraiškos). Bet kad tai mažesnės blogybė, lyginant su požeminėmis perėjomis, sutinku.
    Aiškiau bus kad geros požeminės perėjos yra patogesnės? Geros tai ne tokios kokias sovietai pastatė beje. Arba kai pachalturino Artery statytojai. Pasiimi bloga pavyzdį ir iš to nusprendi kad visi atvejai bus blogi.

    Automobiliam "mygtukai" yra kai būna išmanus šviesoforas, kameromis stebi kiek auto laukia ir pagal tai reguliuoja ciklo greitį.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė KEdas Rodyti pranešimą

    Remiatės pakalniška prielaida, kad automobilių ir pėsčiųjų bei dviračių trasos turi sutapti. Neturi. Ne be reikalo yra E ir F gatvių kategorijos, kurios turėtų būti numatytos rengiant BP.
    Kai tai suvoksite, tai suprasite, kad ir mieste be vargo gali būti patogios skirtingo lygio perėjos, kurių eidamas, o tuo labiau važiuodamas dviračiu, net nepastebėsite.
    Jei nesate matęs ar pamiršote, pažiūrėkite bent šį video
    .
    Faktas, kad tinkamos ir patogios požeminės perėjos GALI BŪTI. Tačiau atsižvelkime į realybę, kad pas mus nei vienos tokios nėra ir nei viena tokia neplanuojama. Net naujausiuose projektiniuose pasiūlymuose visur kur buvo įpieštos požeminės perėjos, tai įpiešiamos šabloninės su stačiais laiptais abiejose pusėse, lygiagrečiais važiuojamąjai daliai, niekaip neatsižvelgiant į reljefą, pagrindinius pėsčiųjų srautus ir pan.
    Kai sugebėsime nors vieną tinkamą pasistatyti, tuomet bus galima kalbėti, kad galima vienur ar kitur jas įrengti. Bet kol nesugebame ir tikriausiai greit nesugebėsime, turėtū būti banas joms.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Kecal Rodyti pranešimą

    Pasensi, sunkiau vaikščioti pasidarys, ar šiaip kokia nelaimė gyvenime ištiks, ar vaikų susilauksi, tada gal aiškiau susidarys. Požeminės perėjos šiaip beveik visada blogis, bet Vilniuje jos dar labiau blogis, nes tiesiog piktybiškai nėra pritaikomos visiems žmonėms, arba pritaikomos chaltūriškai (pvz., įrengiant liftus, kurie niekada neveikė ir neveiks).

    Tiesa, aš Niko siūlymui dėl „reguliuojamos sankryžos su mygtukais“ taip pat nenorėčiau pritarti, nes pėstieji turi būti laikomi lygiaverčiais eismo dalyviais. Automobiliams kažkodėl niekas „mygtukų“ neįrenginėja (išskyrus sensorius, reaguojančius į svorį, bet jie nereikalauja vairuotojo valios išraiškos). Bet kad tai mažesnės blogybė, lyginant su požeminėmis perėjomis, sutinku.
    Jeigu požeminėse perėjose būtų įrengiami liftai (su sąlyga jog veikiantys), tai būtų visai neblogai. Tačiau dažnai pas mus įrengiami net ne liftai, o neįgaliųjų keltuvai, kurie iš esmės nepritaikyti dažnam naudojimui ir kitoms grupėms asmenų nėra patogūs.

    Pėrėjos su mygtukais yra gerai, jeigu mygtukas funkcionaliai veikia ir suteikia kažkokią pirmenybę laiko atžvilgiu. Tikrai yra sankryžų, kur nuspaudus mygtuką, bent jau ne piko metu, žalia įsijungia pakankamai greitai. Tai tikrai patogiau ir funkcionaliau (visų eismo dalyvių atžvilgiu), nei fiksuoto ilgio ir trukmės ciklai.

    Komentuoti:


  • Agas
    replied
    Parašė Nikas Rodyti pranešimą

    Visada vengiu asmeniškumų, bet kolega ir jūsų bendraminčiai - jus durni ar kaip? Nieko po žemė kišti nereikia, nei pesčiųjų, nei automobilių - tai progresyvių pasaulio šalių kaip Nyderlandai ar Skandinavijos šalys prerogatyva ir prioritetai. Vilniui gi, kad bent per žingsnelį būti toliau sovietinio brūdo ar ruskyno, užtektų padaryti tiesiog... drum roll...paprastą reguliuojamą perėją su mygtukais ir salele pėstiesiems. Bet toliau darom požemines perėjas kaip Minske, tik dar ir su šūdina darbų kokybe.
    Panašu ponas pats būsite ne pilno proto, jei sugebate situaciją matyti tik iš vienų eismo dalyvių perspektyvos. O ir kišti gatvę po žeme buvo ne mano pasiūlymas...

    O neįgaliesiems bei tėvams su vežimėliais REALIAI pritaikyta požeminė perėja (kol kas retas atvejis Vilniuje) visada nugali vieno lygio šviesoforinę perėją per B (nors realiai A) kategorijos gatvę.
    Paskutinis taisė Agas; 2024.02.09, 08:56.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Problema su tokiomis skirtingo lygio perėjomis/pervažomis/sankryžomis, kad norint jas įrengti, reikia galvoti ir planuoti. O Vilniuje tai yra problema. Aš tik priminsiu, kad Vilniuje dar nėra išmokta sujungti fakin ŠALIGATVIŲ į vieną lygį, kai viskas daroma pagal egzistuojantį PROJEKTĄ ir NUO NULIO. Net ir tokiais idealiais atvejais, kai viskas iš esmės padėta ant lėkštutės ir kažko sugadinti tiesiog fiziškai nėra įmanoma, kažkokiais protu nesuvokiamais ir fenomenalių anti-sugebėjimų reikalaujančiais antgamtiniais būdais, yra sugebama viską kolosaliai supisti ir padaryti taip, kad ta miesto vieta būtų nepritaikyta žmonėms. Tai dar ilgas ilgas kelias iki bent kažkokių užuomazgų ir supratimo, kaip reikia tuos dalykus daryti teisingai.

    Komentuoti:


  • KEdas
    replied
    Parašė Kecal Rodyti pranešimą

    Pasensi, sunkiau vaikščioti pasidarys, ar šiaip kokia nelaimė gyvenime ištiks, ar vaikų susilauksi, tada gal aiškiau susidarys. Požeminės perėjos šiaip beveik visada blogis, bet Vilniuje jos dar labiau blogis, nes tiesiog piktybiškai nėra pritaikomos visiems žmonėms, arba pritaikomos chaltūriškai (pvz., įrengiant liftus, kurie niekada neveikė ir neveiks).
    .
    Remiatės pakalniška prielaida, kad automobilių ir pėsčiųjų bei dviračių trasos turi sutapti. Neturi. Ne be reikalo yra E ir F gatvių kategorijos, kurios turėtų būti numatytos rengiant BP.
    Kai tai suvoksite, tai suprasite, kad ir mieste be vargo gali būti patogios skirtingo lygio perėjos, kurių eidamas, o tuo labiau važiuodamas dviračiu, net nepastebėsite.
    Jei nesate matęs ar pamiršote, pažiūrėkite bent šį video
    .

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Varšuva sugebėjo net atokesnėse vietose įsirengti sensorinius pėsčiųjų jutiklius, kurie aktyvuojasi vos priėjus prie perėjos. Pas mus, deja, tokia prabanga tik mašinytėms.

    Komentuoti:


  • Kecal
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Nu matyt tikrai durnas esu jeigu man patinka eiti nesustojant ir nekertant važiuojamosios dalies, be jokių šviesaforų ir pan. Nu bet matyt aš čia vienas toks durnas ir reikai kad būtų pėstiesiens nepatogesnės ir nesaugesnės vieno lygio sankryžos.
    Pasensi, sunkiau vaikščioti pasidarys, ar šiaip kokia nelaimė gyvenime ištiks, ar vaikų susilauksi, tada gal aiškiau susidarys. Požeminės perėjos šiaip beveik visada blogis, bet Vilniuje jos dar labiau blogis, nes tiesiog piktybiškai nėra pritaikomos visiems žmonėms, arba pritaikomos chaltūriškai (pvz., įrengiant liftus, kurie niekada neveikė ir neveiks).

    Tiesa, aš Niko siūlymui dėl „reguliuojamos sankryžos su mygtukais“ taip pat nenorėčiau pritarti, nes pėstieji turi būti laikomi lygiaverčiais eismo dalyviais. Automobiliams kažkodėl niekas „mygtukų“ neįrenginėja (išskyrus sensorius, reaguojančius į svorį, bet jie nereikalauja vairuotojo valios išraiškos). Bet kad tai mažesnės blogybė, lyginant su požeminėmis perėjomis, sutinku.
    Paskutinis taisė Kecal; 2024.02.08, 14:06.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Nikas Rodyti pranešimą

    Visada vengiu asmeniškumų, bet kolega ir jūsų bendraminčiai - jus durni ar kaip? Nieko po žemė kišti nereikia, nei pesčiųjų, nei automobilių - tai progresyvių pasaulio šalių kaip Nyderlandai ar Skandinavijos šalys prerogatyva ir prioritetai. Vilniui gi, kad bent per žingsnelį būti toliau sovietinio brūdo ar ruskyno, užtektų padaryti tiesiog... drum roll...paprastą reguliuojamą perėją su mygtukais ir salele pėstiesiems. Bet toliau darom požemines perėjas kaip Minske, tik dar ir su šūdina darbų kokybe.
    Nu matyt tikrai durnas esu jeigu man patinka eiti nesustojant ir nekertant važiuojamosios dalies, be jokių šviesaforų ir pan. Nu bet matyt aš čia vienas toks durnas ir reikai kad būtų pėstiesiens nepatogesnės ir nesaugesnės vieno lygio sankryžos.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Nikas Rodyti pranešimą

    Visada vengiu asmeniškumų, bet kolega ir jūsų bendraminčiai - jus durni ar kaip? Nieko po žemė kišti nereikia, nei pesčiųjų, nei automobilių - tai progresyvių pasaulio šalių kaip Nyderlandai ar Skandinavijos šalys prerogatyva ir prioritetai. Vilniui gi, kad bent per žingsnelį būti toliau sovietinio brūdo ar ruskyno, užtektų padaryti tiesiog... drum roll...paprastą reguliuojamą perėją su mygtukais ir salele pėstiesiems. Bet toliau darom požimines perjėas kaip Minske, tik dar ir šūdina darbų kokybe.
    Kad kiša po žeme tiek olandijose, tiek skandinavijose. Tik dažniau kiša mašinas. Nors metro tam tikra prasme irgi žmonių kišimas po žeme.

    Komentuoti:


  • Nikas
    replied
    Parašė Agas Rodyti pranešimą
    Diskusija prasidėjo nuo to, jog ta požeminė perėja bus modernizuojama ir pritaikoma neįgaliesiems. Bet žinoma, atsiranda žmonių, kurie ir tuo nepatenkinti, nes iš kart nori milijoninių investicijų į gatvės pakišimą po žeme. Gal jau grįžkime į realybę? Progresas daromas mažais žingsniukais, o ne papezėjimais apie idealų miestą ir kaip iš kart čia ir dabar reikia viską keisti 180 laipsnių kampu
    Visada vengiu asmeniškumų, bet kolega ir jūsų bendraminčiai - jus durni ar kaip? Nieko po žemė kišti nereikia, nei pesčiųjų, nei automobilių - tai progresyvių pasaulio šalių kaip Nyderlandai ar Skandinavijos šalys prerogatyva ir prioritetai. Vilniui gi, kad bent per žingsnelį būti toliau sovietinio brūdo ar ruskyno, užtektų padaryti tiesiog... drum roll...paprastą reguliuojamą perėją su mygtukais ir salele pėstiesiems. Bet toliau darom požemines perėjas kaip Minske, tik dar ir su šūdina darbų kokybe.
    Paskutinis taisė Nikas; 2024.02.08, 09:10.

    Komentuoti:


  • tukastu
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą


    Tai atsidarykite tą žemėlapį ir pasižiūrekite, kad ten yra trupantys laiptai ir taip, tikrai pėsčiojo mąstymas paremtas eiti ilgesniais ir nepatogesnais maršrutais. Renkasi geriausią blogybė iš visų blogybių.

    Perėja, kuri patenkina pėsčiajį:
    Click image for larger version

Name:	2.JPG
Views:	742
Size:	155,6 kB
ID:	2109436
    Čia gal VMS šita perėja patenkina, o ne pėsčiajį

    O šiaip pagal tokią logiką galima sakyti, kad ir šaligatvių mums nereikia, nes
    Šaligatvis, kuri patenkina pėsčiajį:
    Click image for larger version

Name:	415525014_678173644512253_2522426269161285672_n.jpg?stp=cp6_dst-jpg&_nc_cat=107&ccb=1-7&_nc_sid=c42490&_nc_ohc=hIYVOT_A6KIAX-IvG2B&_nc_ht=z-p3-scontent.fvno1-1.fna&oh=00_AfDks_gUsbPOjcFX7ikaJ5IzEx1qRXJi89WY-WKT90p_YQ&oe=65C9AB8
Views:	676
Size:	969,8 kB
ID:	2109598

    Komentuoti:

Working...
X