Po atnaujinimo man dar neteko lankytis šioje perėjoje. Ar kam iš jūsų teko ? Ar tikrai ten taip baisu ?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos
Collapse
X
-
Atidaryta pėsčiųjų perėją po Kosntitucinos prospektu, tarp Europos ir Artery
Diskusija apie perėją kilo Artery temoje
Parašė AšNeRobotas Rodyti pranešimąTą požeminė perėja yra šio projekto dalis.
Parašė urbanis Rodyti pranešimąKaip ir atidarė...
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
pvz.
Parašė Edd Rodyti pranešimąKitam gale yra taip, plius liftas (kažin ar veikia?):
Parašė AšNeRobotas Rodyti pranešimąParašė Kaid Rodyti pranešimąNors požeminė perėja atidaryta, tačiau...
Kol laukiau autobuso, per 5 minutes 4 žmonės kirto gatvę
Paskutinis taisė Romas; 2024.01.21, 17:58.
Komentuoti:
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
Aš visgi norėčiau kitokį variantą matyti, Konstitucijos prospektą ne pakelti į viršų, o nuleisti į apačią, t.y. pakišti po žeme. Tiesą sakant apie tai jau prieš N metų ir ne kartą buvau rašęs. Aišku tai kainuotų, bet ir jo pakalėlimas kainuotų, skirtumas tas, kad jį pakišant po žeme virš jo galima būtų statyti visą eilė pastatų, panašiai kaip yra virš Geležinio Vilko tunelio, o tokioje vietoje 'žemė' turėtų nemažai kainuoti, tai galbūt vien ją pardavus vystytojams to užtektų tunelio statyboms finansuoti. NMC ne tik kad nebeliktų plačios gatvės, bet dar ir patį NMC galima būtų humanizuoti ir sulieti jį į vieną visumą, nes jei Konstitucijos pr. būtų pakeltas - tai NMC gautųsi padalintas į dvi dalis, panašiai, kaip yra dabar ir tie pėsčiųjų praėjimai po pakeltu KP, nors ir būtų daug jaukesni nei požeminės perėjos, bet tai vistiek nėra tas pats, kas atviros pėsčiųjų gatvės ir jie daromi ne dėl to, kad tai yra gražu ar jauku, o dėl to, kad tai yra mažesnė blogybė.
Tavo variantą ir kitus panašius jau aptarinėjom NMC temoje. Jis yra geras, bet visiškai neįmanomas. Bent jau ne per tavo lifetime'ą, nebent ruošies gyventi iki kokių 2090-2100 metų.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Aš visgi norėčiau kitokį variantą matyti, Konstitucijos prospektą ne pakelti į viršų, o nuleisti į apačią, t.y. pakišti po žeme. Tiesą sakant apie tai jau prieš N metų ir ne kartą buvau rašęs. Aišku tai kainuotų, bet ir jo pakalėlimas kainuotų, skirtumas tas, kad jį pakišant po žeme virš jo galima būtų statyti visą eilė pastatų, panašiai kaip yra virš Geležinio Vilko tunelio, o tokioje vietoje 'žemė' turėtų nemažai kainuoti, tai galbūt vien ją pardavus vystytojams to užtektų tunelio statyboms finansuoti. NMC ne tik kad nebeliktų plačios gatvės, bet dar ir patį NMC galima būtų humanizuoti ir sulieti jį į vieną visumą, nes jei Konstitucijos pr. būtų pakeltas - tai NMC gautųsi padalintas į dvi dalis, panašiai, kaip yra dabar ir tie pėsčiųjų praėjimai po pakeltu KP, nors ir būtų daug jaukesni nei požeminės perėjos, bet tai vistiek nėra tas pats, kas atviros pėsčiųjų gatvės ir jie daromi ne dėl to, kad tai yra gražu ar jauku, o dėl to, kad tai yra mažesnė blogybė.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
Nelabai tai panašu į požeminę perėją. Kad tokią padaryti Konstitucijos prospekte, tai patį Konstitucijos prospektą reikėtų pakelti, kas tikrai nebūtų labai protinga mintis, nekalbant apie kainą.
Tai nėra kažkoks superinis ir inovatyvus pavyzdys (darant NMC reiktų pvz vietoje aklinų sienų įkišti iš vienos pusės kokį IKI Express, iš kitos kokį fast food'o restoranėlį ir t.t.), tiesiog pateikiu jį, nes pats esu belekiek kartų ten ėjęs ir važiavęs su dviračiu, todėl galiu užtikrintai teigti, kad perėja labai gerai pritaikyta žmonėms, iš esmės jos net ir perėja nepavadinsi, tiesiog naturali jungtis. Ir čia nėra jokio rocket science, ji buvo suprojektuota dar prieš kokius 70 metų, tiesiog tai buvo padaryta šalyje, kur projektuotojai galvoja apie žmones, o pas mus Lietuvoje iki šiol yra tas atsilikęs sovietinis mąstymas, kad tokios problemos yra puikiausiai sprendžiamos tuneliu su laiptais, ir visiškai px kaip ten kas tiems žmonėms yra patogiau - "mes perėją pastatėm, varnelė pažymėta, o toliau tai jau yra ta perėja besinaudojančių žmonių problemos...".
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
Nelabai tai panašu į požeminę perėją. Kad tokią padaryti Konstitucijos prospekte, tai patį Konstitucijos prospektą reikėtų pakelti, kas tikrai nebūtų labai protinga mintis, nekalbant apie kainą.
Dabar vienintelė viltis perėjos atkūrimas ties NDG ir užvažiavimo išpildymas kitapus prospekto:
Parašė SPX Rodyti pranešimąKadras iš filmo "Gamtos Šėlsmas: Žemės drebėjimas":
Perėjos pradžia ties Nacionaline dailės galerija.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Prisiminiau, įstrigo galvoje Releven atstovo Guido Wolf komentaras per kažkurią NT konferenciją, kalbėjo apie Vilniaus NMC, kad maždaug turim fantastišką erdvę prie Balto tilto, CUP'ą, tiltą į centrą ir tada turim "that canyon that you cannot cross", kuris visą šitą erdvę visiškai sugadina. Nu čia toks lyrinis nukrypimas į požeminių perėjų temą.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Nelabai tai panašu į požeminę perėją. Kad tokią padaryti Konstitucijos prospekte, tai patį Konstitucijos prospektą reikėtų pakelti, kas tikrai nebūtų labai protinga mintis, nekalbant apie kainą.
Komentuoti:
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
Man tik keista, kai tiek daug pasipiktinimo, kad 'nepatogu su dviračiu', kai realiai dabar su dviračiu važiuojant nuo baltojo tilto nereikės jo stumtis laiptais į viršų ir po to vėl į apačią kad pro požeminę perėją praeiti. Požeminės perėjos svaime nėra patogios dviračiams ir kitiems ratuotiems, bet pagrindinis skirtumas kas įvyko su šia požemine perėja, buvo būtent tai, kad vienoje pusėje ši problema buvo išspręsta, nes nebeliko laiptų.
O šiuo atveju pasipiktinimas ne dėl perėjos vietos, bet dėl komunikacijos, nes TOKIA perėja dviračiu važiuoti apskritai turi būti draudžiama dėl erdvės stokos. Kitaip tariant – dviračiams čia nepadaryta absoliučiai nieko, kas nėra labai natūralu ir sveikintina 2023-iais Kristaus metais.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Atsakymas priklauso turbūt nuo to, ar būtų ketinama naikinti antžeminę perėją. Jeigu ne, tai tada galima klausti: o kodėl neturėti pėstiesiems ir kitiems patogesnio būdo kirsti gatvę (tiems, kas ją kerta tik tranzitu)? Jeigu sugebėtų perėjoje numatyti ir dviračių taką, tai galėtų būti gana patrauklus būdas patekti nuo upės į Kernavės g. Bet vėl gi, tai neturėtų būti antžeminės perėjos sąskaita.
Kitas momentas turbūt yra, kad nutiesus Kernavės - Konstitucijos pr. jungtį esama antžeminė perėja bus pastumta arčiau Swedbank, o esama prie Quadrum - panaikinta. Kyla klausimas ar nereikėtų tada naujos antžeminės prie Quadrum ir arčiau žiedo? Nes tada jau gausis vos ne 300 metrų gatvės be jokios perėjos.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
O nepamirštate, kad Konstitucijos pr. patapo tik C kategorijos gatvele? Kam tokiai gatvelei 2 lygių perėjos?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Pirmasis principas turėtų būti ne ar požeminė blogai ar gerai, bet ką reikia padaryti, kad sukurti kuo sklandesnę susisiekimo infrastruktūrą, o po pastaruoju principu jau nagrinėkime klausimą ar tinkamas sprendinys požeminis susisiekimas konkrečioje vietoje.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė digital Rodyti pranešimąPerėja prie Litexpo stotelės po Laisvės prospektu visai nieko:
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Kecal Rodyti pranešimą
Nusikaltimas yra XXI amžiuje pėsčiuosius be priežasties vėl kišti po žeme.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąČia ne tunelis, o viadukas.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Pavyzdys gražus, bet netinkamas. Iešmininkų g. atveju tai yra viadukas, o ne tunelis. Šiuo atveju erdvė yra atvira ir lengvai apžvelgiama, o pežeminės niekada tokios nebūna.
Pabandžiau prisiminti asmenines patirtis su požeminėmis perėjomis Vilniuje ir turiu pripažinti, kad vienareikšmiškai pozityvaus varianto neturiu.
Net ir paėmus artimiausias NMC požemines perėjas, situacija yra tokia, kad jeigu reikėtų rinktis - daryti ar nedaryti naują požeminę perėją Konstitucijos pr. - tikriausiai, susilaikyčiau. Jeigu požeminė, prie savivaldybės, dar prieš remontą buvo tokia iš bėdos, tai ties SVJC esanti požeminė yra visiška tokios infrastruktūros antitezė. Senokai teko eiti per Panoramos požeminę. Pradžioje ji atrodė visai ok, bet girdėjau, kad dabar irgi pasidarė labai nejauki.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Kecal Rodyti pranešimą
Bendras principas – požemis visada yra blogai, nes signalizuoja pėstiesiems, kad jie nėra pageidaujami. Šitą efektą galima nebent šiek tiek sušvelninti. Kitas dalykas, Lietuvoje aš dar nemačiau gerai padaryto tunelio. Gal kažką pamiršau ar pražiopsojau?
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Kecal Rodyti pranešimą
Bendras principas – požemis visada yra blogai, nes signalizuoja pėstiesiems, kad jie nėra pageidaujami. Šitą efektą galima nebent šiek tiek sušvelninti. Kitas dalykas, Lietuvoje aš dar nemačiau gerai padaryto tunelio. Gal kažką pamiršau ar pražiopsojau?
O kad Lietuvoje dabar yra padaryta svietinį šikna tai sutinku.
- 2 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: