Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Creatium
    replied
    Parašė Kecal Rodyti pranešimą

    Bendras principas – požemis visada yra blogai, nes signalizuoja pėstiesiems, kad jie nėra pageidaujami. Šitą efektą galima nebent šiek tiek sušvelninti. Kitas dalykas, Lietuvoje aš dar nemačiau gerai padaryto tunelio. Gal kažką pamiršau ar pražiopsojau?
    Iešmininkų g. Vilniuje įrengė praėjimą po geležinkeliu:

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Kecal Rodyti pranešimą

    Bendras principas – požemis visada yra blogai, nes signalizuoja pėstiesiems, kad jie nėra pageidaujami. Šitą efektą galima nebent šiek tiek sušvelninti. Kitas dalykas, Lietuvoje aš dar nemačiau gerai padaryto tunelio. Gal kažką pamiršau ar pražiopsojau?
    Netiesa. Požeminis yra blogai tik tada, jeigu blogai įrengtas. Gerai įrengtas požeminis yra gerai, nes nereiki pėstiesiems/dviratininkams stovėti prie šviesaforo, taip pat pliusas lietingu oru.
    O kad Lietuvoje dabar yra padaryta svietinį šikna tai sutinku.

    Komentuoti:


  • Kecal
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Šito viena pusė jau iškart yra padaryta gerai. Ir net norint nesigautų sugadinti.

    Teisingai padaryti tuneliai nieko nesignalizuoja. Gal dar Aušros vartų/Liepkalnio tunelį po geležinkeliu uždaryt ir pėsčiuosius siųst per viršų? Nu nessignalizuoja pėstiesiems, kad jie nėra pageidaujami.
    Tai pėstieji (kaip ir automobiliai) nėra pageidaujami ant geležinkelio, akivaizdu.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Kecal Rodyti pranešimą

    Bendras principas – požemis visada yra blogai, nes signalizuoja pėstiesiems, kad jie nėra pageidaujami. Šitą efektą galima nebent šiek tiek sušvelninti. Kitas dalykas, Lietuvoje aš dar nemačiau gerai padaryto tunelio. Gal kažką pamiršau ar pražiopsojau?
    Šito viena pusė jau iškart yra padaryta gerai. Ir net norint nesigautų sugadinti.

    Teisingai padaryti tuneliai nieko nesignalizuoja. Gal dar Aušros vartų/Liepkalnio tunelį po geležinkeliu uždaryt ir pėsčiuosius siųst per viršų? Nu nessignalizuoja pėstiesiems, kad jie nėra pageidaujami.

    Komentuoti:


  • Kecal
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Gerai padarius anoje pusėje, ten gautųsi labai teisinga perėja. Ypač dviratininkams būtų labai patogu. Nusikaltimas neišnaudoti tokios galimybės sujungti erdves.
    Bendras principas – požemis visada yra blogai, nes signalizuoja pėstiesiems, kad jie nėra pageidaujami. Šitą efektą galima nebent šiek tiek sušvelninti. Kitas dalykas, Lietuvoje aš dar nemačiau gerai padaryto tunelio. Gal kažką pamiršau ar pražiopsojau?

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Kecal Rodyti pranešimą

    Nusikaltimas yra XXI amžiuje pėsčiuosius be priežasties vėl kišti po žeme.
    Gerai padarius anoje pusėje, ten gautųsi labai teisinga perėja. Ypač dviratininkams būtų labai patogu. Nusikaltimas neišnaudoti tokios galimybės sujungti erdves.

    Komentuoti:


  • Kecal
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą

    Ar yra kažkokios konkretesnės info dėl to? Man atrodo, kad nusikaltimas buvo tokioje puikioje vietoje užkasti požeminę perėją. Aišku, reiktų normalaus nusileidimo nuo Kernavės g. pusės – ne laiptų, o patogaus nuvažiavimo dviračiams.
    Nusikaltimas yra XXI amžiuje pėsčiuosius be priežasties vėl kišti po žeme.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Savivaldybė pavedė lyg tai Grindai išsiaiškinti perėjos būklę, tikslią vietą ir kt. parametrus.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė Perfect Rodyti pranešimą
    Kad kažkas vyksta, tai faktas. Vystytojas net buvusią požeminę perėją po Konstitucijos pr. toje vietoje norėtų atgaivinti.
    Ar yra kažkokios konkretesnės info dėl to? Man atrodo, kad nusikaltimas buvo tokioje puikioje vietoje užkasti požeminę perėją. Aišku, reiktų normalaus nusileidimo nuo Kernavės g. pusės – ne laiptų, o patogaus nuvažiavimo dviračiams.

    Komentuoti:


  • bardakas
    replied
    Nes pralaidumas svarbiausia. O dvikojai gali ir apeiti. /s

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Ryto "jumoras" - vakar buvo dalinamos baudos ("reidas") už stovėjimą sankryžos geltonoje zonoje - šįryt policijos mikriukas per raudoną išvažiavęs blokuoja perėją. Tai tiek.
    Attached Files
    Paskutinis taisė Riedutis; 2023.10.18, 08:53.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Gal neuždraudė, anksčiau irgi kaip matome daug tokių perėjų nebuvo.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Parašė KEdas Rodyti pranešimą

    Viršuluose padarė gerai, o Minties g. – blogai. Blogai, nes saugumo salelė yra DAUG KARTŲ geriau visiems eismo dalyviams, nei promontorijos. Ypač, kai tos promontorijos yra C gatvėje ir jų bordiūrai pilki.
    Ten buvo ir tas ir anas. Matosi pagal seną apšvietimo stulpą kairėje kiek buvo susiaurinta vaziuojamoji dalis nuo buvusio krašto.
    Pavyzdys tikrai geras, lb blogai kad dabartinė valdžia faktiškai uždraudė taip daryti, sprendžiant pagal fb komentarus

    Komentuoti:


  • KEdas
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Ne vienintelis, Viršuliškių gatvėje irgi panašiai padarė - https://www.google.com/maps/@54.7078...8192?entry=ttu
    Viršuluose padarė gerai, o Minties g. – blogai. Blogai, nes saugumo salelė yra DAUG KARTŲ geriau visiems eismo dalyviams, nei promontorijos. Ypač, kai tos promontorijos yra C gatvėje ir jų bordiūrai pilki.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    Deja, tai vienintelis pavyzdys Vilniuje
    Ir visai geras
    Ne vienintelis, Viršuliškių gatvėje irgi panašiai padarė - https://www.google.com/maps/@54.7078...8192?entry=ttu

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą

    Deja, tai vienintelis pavyzdys Vilniuje
    Ir visai geras
    Cia prie Simasiaus daryta, perdaug liberalu. Benkunskas dave pavedima, kad taip negalima, CCCP geriau zinojo kaip reikia.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą

    Deja, tai vienintelis pavyzdys Vilniuje
    Ir visai geras
    Gatvių humanizavimas reikalauja projektų, inžinerinių tinklų perstatymo ir pan. ilgų ir brangių procedūrų, bet tokias perėjas kaip higieną galima būtų daryti visur. Blogiausiu atveju siaurinimą ties perėja galima daryti iš kuoliukų, tereikia tik truputį tešlos pakelti perėją, ir saugumas labai stipriai išaugtų su minimaliomis investicijomis.
    Paskutinis taisė Lettered; 2023.09.06, 14:58.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Nesuprantama, kodėl paliekamos tokios perėjos, kai kitur net netvarkant visos pačios gatvės perdaramos perėjos...

    Click image for larger version

Name:	Untitled.jpg
Views:	867
Size:	714,5 kB
ID:	2073979
    Deja, tai vienintelis pavyzdys Vilniuje
    Ir visai geras

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
    Click image for larger version

Name:	Screenshot_20230905_144604.png
Views:	1235
Size:	146,3 kB
ID:	2073711
    Click image for larger version

Name:	23p05p.jpg
Views:	1207
Size:	318,2 kB
ID:	2073712
    Nesuprantama, kodėl paliekamos tokios perėjos, kai kitur net netvarkant visos pačios gatvės perdaramos perėjos...

    Click image for larger version

Name:	Untitled.jpg
Views:	867
Size:	714,5 kB
ID:	2073979

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Reljefas ten turėtų leist padaryt ir labai normalią pėsčiųjų perėją be jokių laiptų ir didesnių nuolydžių. Tik klausimas ar būtų noro tam.

    Komentuoti:

Working...
X