Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Kitas
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą

    2. Ta pereja tokia populiari, nes, matyt, kilometro spinduliu nėra alternatyvos, kaip kirsti "stroad'ą".
    Netiesa, už ~100 m yra viadukas su geru pėsčiųjų priėjimu.
    https://www.google.com/maps/@54.7158...er=0&entry=ttu

    Nenoriu leistis į beprasmes diskusijas, aš irgi visomis keturiomis už patogų judėjimą pėsčiomis, bet mane nervina sapalionės, apie tai, kaip jau funkcionuojančią 6 juostų eismo gatvę reikia pakišti po žeme, o pėsčiųjų taką padaryti nuliniame lygyje. Mano kartos žmonės to nesulauks.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė Agas Rodyti pranešimą

    Vietoj spėliojimo būtų gerai jei atsidarytumėte žemėlapį ir patikrintumėt prieš rašydamas tokią nesąmonę. Tereikia paeiti 100m į šoną ir lengvai kirsti Ukmergės gatvę plačiu viaduko pėsčiųjų taku. Akivaizdu, jog dauguma yra patenkinti požemine perėja, jei nesirenka eiti tų papildomų 100 metrų į šoną.

    Tai atsidarykite tą žemėlapį ir pasižiūrekite, kad ten yra trupantys laiptai ir taip, tikrai pėsčiojo mąstymas paremtas eiti ilgesniais ir nepatogesnais maršrutais. Renkasi geriausią blogybė iš visų blogybių.

    Perėja, kuri patenkina pėsčiajį:
    Click image for larger version

Name:	2.JPG
Views:	691
Size:	155,6 kB
ID:	2109436

    Komentuoti:


  • Agas
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    2. Ta pereja tokia populiari, nes, matyt, kilometro spinduliu nėra alternatyvos, kaip kirsti "stroad'ą".
    Vietoj spėliojimo būtų gerai jei atsidarytumėte žemėlapį ir patikrintumėt prieš rašydamas tokią nesąmonę. Tereikia paeiti 100m į šoną ir lengvai kirsti Ukmergės gatvę plačiu viaduko pėsčiųjų taku. Akivaizdu, jog dauguma yra patenkinti požemine perėja, jei nesirenka eiti tų papildomų 100 metrų į šoną.


    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Globalus Rodyti pranešimą
    Kad požeminė perėja būtų pritaikyta neįgaliesiams, ją reikia susprogdinti ir užkasti.
    Jūs gal kokią fobiją turit tuneliams ar kodėl parašėte tokia absoliučią nesąmonę?

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Globalus Rodyti pranešimą
    Jokio sarkazmo. Intensyviai naudojasi nes neturi kitos išeities, o ne dėl to, kad naudingas objektas.
    Užkasti būtinai reikia. Nieko tokio, palauks automobilistai, kol pestieji pereina gatvę, nenumirs
    Realiai ten vienintelis geras sprendimas - pakast eismą tunelyje ir paleist pėsčiuosius viršuje. Nebūtų smagu perėja toj vietoj. Ir kiek pamenu požeminė ten ne pati siauriausia ir liūdniausia. Tai gal bet požeminė geriau nei eilinė perėja.

    Aišku visada galima tikėtis, kad tuoj sumažės eismas perpus ir konvertuosim Ukmergės gatvę į siaurą jaukią gatvelę.
    Paskutinis taisė mantasm; 2024.02.07, 09:50.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė Kitas Rodyti pranešimą

    Šitą forumą senai atradau ir vertinu už argumentuotus paaiškinimus įvairiais urbanistiniais ir architektūriniais klausimais. Aišku, dalis komentarų būna kaip šitas... Gal čia sarkazmas?
    Minima požeminė perėja Šeškinėje, mano manymu, yra intensyviausiai naudojama požeminė perėja Vilniuje, kuri jungia polikliniką (!) ir vietinės reikšmės prekybos centrą su visais "satelitais". Liejamas pyktis ant VISŲ požeminių perėjų man nesuprantams, nes miestas negali egzituoti be greito eismo gatvių, tokių kaip Ukmergės gatvė, o požeminė perėja leidžia apsaugoti žmones (daugiausiai vyresnio amžiaus) nuo nelaimių. Šitoje perėjoje yra platūs įėjimai, nuvažiavimai vežimėliams, žmonės labai intensyviai ją naudoja, vadinasi, tai naudingas objektas.
    1. Ukmergės gatvė (pagal planavimo dok. ir registravimą) nėra greito eismo gatvė, o pagrindinė (B kat.).
    2. Ta pereja tokia populiari, nes, matyt, kilometro spinduliu nėra alternatyvos, kaip kirsti "stroad'ą".
    3. Taip sakyti galite, jei esate jaunas žmogus, neturite dviračio ir vaikų (spėju). Infrastruktūra turi būti visiems vienodai patogi ir lengva naudotis, šiuo atveju laimi tik auto vairuotojai.
    Paskutinis taisė Kaid; 2024.02.06, 13:46.

    Komentuoti:


  • Globalus
    replied
    Parašė Kitas Rodyti pranešimą

    Šitą forumą senai atradau ir vertinu už argumentuotus paaiškinimus įvairiais urbanistiniais ir architektūriniais klausimais. Aišku, dalis komentarų būna kaip šitas... Gal čia sarkazmas?
    Minima požeminė perėja Šeškinėje, mano manymu, yra intensyviausiai naudojama požeminė perėja Vilniuje, kuri jungia polikliniką (!) ir vietinės reikšmės prekybos centrą su visais "satelitais". Liejamas pyktis ant VISŲ požeminių perėjų man nesuprantams, nes miestas negali egzituoti be greito eismo gatvių, tokių kaip Ukmergės gatvė, o požeminė perėja leidžia apsaugoti žmones (daugiausiai vyresnio amžiaus) nuo nelaimių. Šitoje perėjoje yra platūs įėjimai, nuvažiavimai vežimėliams, žmonės labai intensyviai ją naudoja, vadinasi, tai naudingas objektas.
    Jokio sarkazmo. Intensyviai naudojasi nes neturi kitos išeities, o ne dėl to, kad naudingas objektas.
    Užkasti būtinai reikia. Nieko tokio, palauks automobilistai, kol pestieji pereina gatvę, nenumirs

    Komentuoti:


  • Kitas
    replied
    Parašė Nikas Rodyti pranešimą

    Nustebsite, bet ir greito eismo gatvių normaliame, žmonėms pritaikytame mieste neturi būti. Tam yra aplinkeliai arba tuneliai. Nyderlanduose Ukmergės gatvė povaliai būtų užkasta ir ant jos būtų kuriamos viešosios ir kitokios erdvės, ramios gatvės privažiavimui ir tik antžeminė infra pėstiesiems, dviratininkams.
    Taip, tik Olandijoje, ir dar alternatyvaus pasaulio Lietuvoje.

    Komentuoti:


  • Nikas
    replied
    Parašė Kitas Rodyti pranešimą

    Liejamas pyktis ant VISŲ požeminių perėjų man nesuprantams, nes miestas negali egzituoti be greito eismo gatvių, tokių kaip Ukmergės gatvė, o požeminė perėja leidžia apsaugoti žmones (daugiausiai vyresnio amžiaus) nuo nelaimių.
    Nustebsite, bet ir greito eismo gatvių normaliame, žmonėms pritaikytame mieste neturi būti. Tam yra aplinkeliai arba tuneliai. Nyderlanduose Ukmergės gatvė povaliai būtų užkasta ir ant jos būtų kuriamos viešosios ir kitokios erdvės, ramios gatvės privažiavimui ir tik antžeminė infra pėstiesiems, dviratininkams.

    Komentuoti:


  • Kitas
    replied
    Parašė Globalus Rodyti pranešimą
    Kad požeminė perėja būtų pritaikyta neįgaliesiams, ją reikia susprogdinti ir užkasti.
    Šitą forumą senai atradau ir vertinu už argumentuotus paaiškinimus įvairiais urbanistiniais ir architektūriniais klausimais. Aišku, dalis komentarų būna kaip šitas... Gal čia sarkazmas?
    Minima požeminė perėja Šeškinėje, mano manymu, yra intensyviausiai naudojama požeminė perėja Vilniuje, kuri jungia polikliniką (!) ir vietinės reikšmės prekybos centrą su visais "satelitais". Liejamas pyktis ant VISŲ požeminių perėjų man nesuprantams, nes miestas negali egzituoti be greito eismo gatvių, tokių kaip Ukmergės gatvė, o požeminė perėja leidžia apsaugoti žmones (daugiausiai vyresnio amžiaus) nuo nelaimių. Šitoje perėjoje yra platūs įėjimai, nuvažiavimai vežimėliams, žmonės labai intensyviai ją naudoja, vadinasi, tai naudingas objektas.

    Komentuoti:


  • Globalus
    replied
    Kad požeminė perėja būtų pritaikyta neįgaliesiams, ją reikia susprogdinti ir užkasti.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė Agas Rodyti pranešimą
    Reikia pabrėžti ir kelis teigiamus šio projekto aspektus, liečiančius šalia esančios infrastruktūros pagerinimą:
    1) tvarkoma esama požeminė perėja, pritaikant ją neįgaliesiams;
    Kokiu būdu?

    jeigu tokiu, kaip ką tik atidaryta Konstitucijos pr. požeminė, tai čia nėra pritaikymas.

    Komentuoti:


  • Nikas
    replied
    Požeminės perėjos yra didelė sovietų ir panašių režimų nesamonė, kur jokioj normalioj šaly šiandien nesutiksi. Galėjo padaryti normalią perėją per vieną naktį ir būtų super.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė tukastu Rodyti pranešimą
    Po atnaujinimo man dar neteko lankytis šioje perėjoje. Ar kam iš jūsų teko ? Ar tikrai ten taip baisu ?
    https://www.youtube.com/watch?v=yzCRhJCFndI
    Senoje pusėje, kur rodė, kad bėga vanduo, per šalčius bėgo kaip krioklys ir puse laiptų buvo tiesiog ledu padengta. Lifto mygtukas veikia, bet niekas neatvažiuoja. Sienų išvaizda tragiška, viskas apibėgę, suskilinėję. Naujoje pusėje atrodo labai niūriai, lygtais būtų prieš tuos pačius 20 metų atidaryta ir palyginus siauriau

    Komentuoti:


  • Edd
    replied
    Parašė tukastu Rodyti pranešimą

    Esmė darbų kokybė,tos plokštės atrodo išsišokusios, viduje vanduo, nėra šlaito dviračiams/vežimėliams.
    Tos pusės kur atšokusios plytelės/vanduo niekas ir nerekonstravo/neplanavo rekonstruoti.

    Komentuoti:


  • tukastu
    replied
    Parašė Laure23 Rodyti pranešimą

    Perėja kaip buvusi, savo funkciją atlieka. Žinoma, terminų nesilaikymas čia pagrindinis akcentas - bet pan. Oleksandr kažkaip tai suveda į nac. stadioną, gaila kliko.
    Esmė darbų kokybė,tos plokštės atrodo išsišokusios, viduje vanduo, nėra šlaito dviračiams/vežimėliams.

    Komentuoti:


  • Laure23
    replied
    Parašė tukastu Rodyti pranešimą
    Po atnaujinimo man dar neteko lankytis šioje perėjoje. Ar kam iš jūsų teko ? Ar tikrai ten taip baisu ?
    https://www.youtube.com/watch?v=yzCRhJCFndI
    Perėja kaip buvusi, savo funkciją atlieka. Žinoma, terminų nesilaikymas čia pagrindinis akcentas - bet pan. Oleksandr kažkaip tai suveda į nac. stadioną, gaila kliko.

    Komentuoti:


  • tukastu
    replied
    Po atnaujinimo man dar neteko lankytis šioje perėjoje. Ar kam iš jūsų teko ? Ar tikrai ten taip baisu ?
    Paskutinis taisė digital; 2024.01.28, 17:06. Priežastis: [youtube]yzCRhJCFndI[/youtube]

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Atidaryta pėsčiųjų perėją po Kosntitucinos prospektu, tarp Europos ir Artery
    Diskusija apie perėją kilo Artery temoje


    Parašė AšNeRobotas Rodyti pranešimą
    Tą požeminė perėja yra šio projekto dalis.
    Na taip, kai kurie pranešiamai su su Artery projektu turti "daug bendro".

    Parašė urbanis Rodyti pranešimą
    Kaip ir atidarė...









    ​​​​
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Click image for larger version  Name:	Screenshot_20240115_194345.jpg Views:	1192 Size:	329,0 kB ID:	2104348
    Bet kai kurie pranešimai turi kur kas daugiau bendro Pėsčiųjų perėjų tema,
    pvz.
    Parašė Edd Rodyti pranešimą
    Kitam gale yra taip, plius liftas (kažin ar veikia?):
    ​​​​​​​​​​​
    Parašė AšNeRobotas Rodyti pranešimą
    Click image for larger version  Name:	IMG_20240117_140729.jpg Views:	883 Size:	1,05 MB ID:	2104704
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    Nors požeminė perėja atidaryta, tačiau...
    Kol laukiau autobuso, per 5 minutes 4 žmonės kirto gatvę
    Paskutinis taisė Romas; 2024.01.21, 18:58.

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė Eidvis Rodyti pranešimą

    Aš visgi norėčiau kitokį variantą matyti, Konstitucijos prospektą ne pakelti į viršų, o nuleisti į apačią, t.y. pakišti po žeme. Tiesą sakant apie tai jau prieš N metų ir ne kartą buvau rašęs. Aišku tai kainuotų, bet ir jo pakalėlimas kainuotų, skirtumas tas, kad jį pakišant po žeme virš jo galima būtų statyti visą eilė pastatų, panašiai kaip yra virš Geležinio Vilko tunelio, o tokioje vietoje 'žemė' turėtų nemažai kainuoti, tai galbūt vien ją pardavus vystytojams to užtektų tunelio statyboms finansuoti. NMC ne tik kad nebeliktų plačios gatvės, bet dar ir patį NMC galima būtų humanizuoti ir sulieti jį į vieną visumą, nes jei Konstitucijos pr. būtų pakeltas - tai NMC gautųsi padalintas į dvi dalis, panašiai, kaip yra dabar ir tie pėsčiųjų praėjimai po pakeltu KP, nors ir būtų daug jaukesni nei požeminės perėjos, bet tai vistiek nėra tas pats, kas atviros pėsčiųjų gatvės ir jie daromi ne dėl to, kad tai yra gražu ar jauku, o dėl to, kad tai yra mažesnė blogybė.
    Tai čia reikėjo ne prospektą kelti, o nuleisti "perėjos" prieigas ir padaryti jungtį be laiptų.

    Tavo variantą ir kitus panašius jau aptarinėjom NMC temoje. Jis yra geras, bet visiškai neįmanomas. Bent jau ne per tavo lifetime'ą, nebent ruošies gyventi iki kokių 2090-2100 metų.

    Komentuoti:

Working...
X