Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • dondc
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Net kelių sekundžių? Ne vienos ir ne dviejų? O per kiek sekundžių sutaisys, kol nelaimės laikys nuspaudę pauzę?
    Molėtų pl. 58 nuolat naudodavausi šviesoforu. Nuspaudus mygtuką žalia pradeda mirksėti tą pačią sekundę. Iki Riešės sankryžos neapsimoka važiuot, ten laukti tenka labai ilgai, nors šviesoforai labai arti vienas kito.

    Sugedus (nors nuo 2015 m. nei kart neužtaikiau ant sugedusio) yra krūva perėjų ženklų:
    Click image for larger version

Name:	Screenshot (6).png
Views:	799
Size:	1,46 MB
ID:	2166101
    Paskutinis taisė dondc; 2024.11.19, 08:35.

    Komentuoti:


  • rmss
    replied
    Policijos komentaras straipsnyje tai

    Komentuoti:


  • dziugas99
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Bet kurį kitą kokį? Stovintį intensyvioje sankryžoje, kur ir taip visi sustos ir atidžiai dairysis, ar kažkur viduryje miškų, kur net greičio nenumes nuo 100?
    Jeigu stovės radaras - greitį nusimes.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė dziugas99 Rodyti pranešimą

    Nesupratau klausimo. Per kiek sekundžių sutaisys bet kurį kitą šviesoforą, jei jis suges? Ar išvis atsisakome šviesoforų kaip eismo reguliavimo priemonės, nes jie gali sugesti?
    Bet kurį kitą kokį? Stovintį intensyvioje sankryžoje, kur ir taip visi sustos ir atidžiai dairysis, ar kažkur viduryje miškų, kur net greičio nenumes nuo 100?

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Daugiau info - Vilniuje – mirtimi paženklintas eismo įvykis: Batoro gatvėje žuvo partrenktas vyras

    LRT.lt primena, kad tai jau ne pirmas eismo įvykis, kurių metu žūva pėstieji šioje gatvėje. Praėjusią savaitę taip pat S. Batoro gatvėje buvo partrenktas vyras, kuris taip pat žuvo nelaimės metu.

    Iškart po šios nelaimės kilo diskusijų, esą minėta gatvė nesaugi pėstiesiems, o atsakomybė dėl to gula ant savivaldybės pečių. Visgi policija LRT.lt teigė, kad ši gatvė nėra išskirtinė, o tragiški įvykiai neretai būna nulemti neatsakingo pačių pėsčiųjų elgesio.

    Gatvė avaringumu neišsiskiria

    S. Batoro gatvėje avarijų įvyksta kasmet. Tačiau Vilniaus kelių policijos 2-osios kuopos vadas Donatas Mankauskas portalui teigė, kad ši miesto arterija ypatingu avaringumu nepasižymi. Pasak pareigūno, remiantis fiksuota statistika, 2022 m. čia nežuvo nei vienas pėsčiasis, 2023-iaisiais užgeso vieno pėsčiojo gyvybė.

    „Šiemet, neskaičiuojant šio ryto atvejo, S. Batoro gatvėje buvo fiksuoti du įskaitiniai eismo įvykiai, susiję su pėsčiaisiais. Vienas asmuo pėsčiųjų perėjoje buvo sužeistas, kai transporto priemonė, sukdama į dešinę, nepraleido žmogaus. O kitas atvejis buvo mirtinas, kai pėsčiasis neleistinoje vietoje išbėgo į kelią ir jį parbloškė automobilis“, – komentavo D. Mankauskas ir pridūrė, kad visos nelaimės įvyko ne toje pačioje vietoje.

    Komentuoti:


  • dziugas99
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Net kelių sekundžių? Ne vienos ir ne dviejų? O per kiek sekundžių sutaisys, kol nelaimės laikys nuspaudę pauzę?
    Nesupratau klausimo. Per kiek sekundžių sutaisys bet kurį kitą šviesoforą, jei jis suges? Ar išvis atsisakome šviesoforų kaip eismo reguliavimo priemonės, nes jie gali sugesti?

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė dziugas99 Rodyti pranešimą

    Ilgai laukti žalios nereikėtų, ji įsijungtų po kelių sekundžių nuspaudus mygtuką. Jeigu įranga sugenda, ją reikia operatyviai pataisyti.
    Net kelių sekundžių? Ne vienos ir ne dviejų? O per kiek sekundžių sutaisys, kol nelaimės laikys nuspaudę pauzę?

    Komentuoti:


  • dziugas99
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Jau po truputį artėjam prie priverstinio greičio mažinimo, tad dar paspausiu - o kaip su tais atvejais, kai pats pėstysis neiškenčia sulaukti žalios arba išvis sugenda įranga ir vairuotojas važiuoja ramus, nes juk raudona nedega?
    Ilgai laukti žalios nereikėtų, ji įsijungtų po kelių sekundžių nuspaudus mygtuką. Jeigu įranga sugenda, ją reikia operatyviai pataisyti.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    Raudonos pažeidimų radaras puikiai pagelbėtų prisiminti, dar ir greitį nusimesti. Puikus pavyzdys naujausiai įrengta perėja Nemenčinės pl.
    Jau po truputį artėjam prie priverstinio greičio mažinimo, tad dar paspausiu - o kaip su tais atvejais, kai pats pėstysis neiškenčia sulaukti žalios arba išvis sugenda įranga ir vairuotojas važiuoja ramus, nes juk raudona nedega?

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Suprantama logika, tačiau realybėje toks šviesoforas ne mažiau pavojingas. Vairuotojai pripranta, kad tame ruože nebūna pėsčiųjų iki tiek, kad praignoruoja ir raudoną signalą
    Raudonos pažeidimų radaras puikiai pagelbėtų prisiminti, dar ir greitį nusimesti. Puikus pavyzdys naujausiai įrengta perėja Nemenčinės pl.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    Šviesoforas su iškvietimo mygtukais kaip tik logiškiausias tokioje vietoje. Įrenginėti viadukų ar tunelių dėl kelių pėsčiųjų per parą tuo labiau nereikėtų.
    Suprantama logika, tačiau realybėje toks šviesoforas ne mažiau pavojingas. Vairuotojai pripranta, kad tame ruože nebūna pėsčiųjų iki tiek, kad praignoruoja ir raudoną signalą

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Tai kad niekur pasaulyje neįrenginėjama šviesoforų dėl kelių pėsčiųjų per parą. Tokioje situacijoje arba vidiškas izoliavimas skirtingais lygiais arba fizinis greičio ribojimas
    Šviesoforas su iškvietimo mygtukais kaip tik logiškiausias tokioje vietoje. Įrenginėti viadukų ar tunelių dėl kelių pėsčiųjų per parą tuo labiau nereikėtų.

    Komentuoti:


  • Skeptikas
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Tai kad niekur pasaulyje neįrenginėjama šviesoforų dėl kelių pėsčiųjų per parą. Tokioje situacijoje arba vidiškas izoliavimas skirtingais lygiais arba fizinis greičio ribojimas
    Tokiu tempu jau einama prie keleto gyvybių per parą

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Click image for larger version

Name:	Screenshot_20241118_192250_Facebook.jpg
Views:	402
Size:	60,5 kB
ID:	2166045

    O šviesoforu reguliuojamoms perėjoms ten nėra pinigų ar kompetencijų?
    Nors šviesoforo neįrengsi paprastojo eksvaldavimo būdu..
    Tai kad niekur pasaulyje neįrenginėjama šviesoforų dėl kelių pėsčiųjų per parą. Tokioje situacijoje arba vidiškas izoliavimas skirtingais lygiais arba fizinis greičio ribojimas

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Click image for larger version

Name:	Screenshot_20241118_192250_Facebook.jpg
Views:	402
Size:	60,5 kB
ID:	2166045

    O šviesoforu reguliuojamoms perėjoms ten nėra pinigų ar kompetencijų?
    Nors šviesoforo neįrengsi paprastojo eksvaldavimo būdu..

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Panoramos požeminė pėsčiųjų perėja per Saltoniškių gatvę

    Click image for larger version

Name:	20241031_103528.jpg
Views:	619
Size:	1,78 MB
ID:	2163023

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Nenustebčiau, jei rekonstrukcija numatyta su Š. aplinkkelio darbais... Realybėje, kažkada po 2030-ųjų, arba iš viso niekada.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Savivaldybė rekonstruoti sankryžą "neturkus" turbūt tai pat planuoja kaip ir rekonstruoti Pavilnionių gatvę įdiegiant nuotekų sistemą kad po lietuas nereikėtu plaukti. Pastarojoje VMS man žadėjo kad rekonstrukcija įvyks 2020 metais. Laukiu.

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Vilniečiai judrioje gatvėje patys nupiešė pėsčiųjų perėją - MadeinVilnius.lt

    Judrios sostinėje esančios M. Lietuvio gatvės gyventojai jau kurį laiką savivaldybės reikalavo, jog joje būtų įrengta pėsčiųjų perėja – esą būtent toje vietoje neretai kelią kerta tiek moksleiviai, tiek suaugusieji. Kadangi veiksmų sulaukta nebuvo jokių, Bajorų gyventojai neapsikentė ir perėją nusipiešė patys. Tiesa, savivaldybė užtikrina – ji bus nedelsiant pašalinta.

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą

    Čia Asvaldas pats ant servetėlės nupiešė ir padavė "projektą" ar kas tai per ch**nia?
    beveik neimanoma bus eit prie vienuolyno...DEBILAI
    Paskutinis taisė DeSadas; 2024.09.03, 23:49.

    Komentuoti:

Working...
X