Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Kaid
    replied
    Parašė Blaze Rodyti pranešimą
    Išbandžiau perėją Pylimo/Kalinausko g. Ten pėstiesiems nedega žalia šviesa vienu metu į visas kryptis. Kitaip tariant, einant perėja įstrižai ant tavęs gali užlėkti automobilis važiuojantis tiesiai
    Ten yra dvi fazės, pirmoji, kai dega žalia pėstiesiems visomis kryptimis ir, antroji, kai dega žalia einant tiesiai Pylimo g. ir kartu automobiliams važiuojant tiesiai Pylimo g. /į kairę, į Kalinausko g./į dešinę, į Palangos g. Tai turėtų pašalinti tą antrą fazę, nes turi tada jau stebėti/žinoti, kada kur gali eiti

    Komentuoti:


  • Blaze
    replied
    Išbandžiau perėją Pylimo/Kalinausko g. Ten pėstiesiems nedega žalia šviesa vienu metu į visas kryptis. Kitaip tariant, einant perėja įstrižai ant tavęs gali užlėkti automobilis važiuojantis tiesiai

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Nesuprantu ką čia reikia "eksperimentuoti" su geltonom linijom? Kažkokios statistikos pablogės?

    Kaunas kažkaip čia tikrai geriau atrodo.
    Dondc punktai kaip ir paaiškina kodėl vilniečiai atsargesni ir esą ženklinimas laikinas:
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Eidamas įstrižai, per vieną laiko tarpą einant važiuojamąją dalimi praleidi ilgiau laiko, t. y. daugiau laiko būni pažeidžiamas be galimybės greitai pasišalinti, jei:
    • pėstysis sugalvos surizikuoti eiti per raudoną, bet atsidurs pavojuje artėjant mašinoms;
    • mašina netyčiai įlėks per raudoną, o pėstysis ne skersai ją kerta, bet ilgesne pavojinga trajektorija įstrižai, t. y. net pradėjus bėgti nuo mašinos būtų ilgiau pavojaus zonoje, nes juda ne trumpiausiu įmanomu keliu (ne skersai nuo sankirtos su mašina).
    Tačiau tai nepateisina ženklinimo linijos panaudos.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Nu žodžiu, jeigu vilniečiams tinka teisės aktų neatitinkančios perėjos (geltonas automobilių juostų ženklinimas, nėra visų reikiamų šviesoforų, norint patekti į dalį perėjų reikia kirsti dviračių pervažas), tai ok. Bet man tai atrodo apgailėtinai, nes kažkaip Kaunas ėmė ir padarė kaip priklauso. Tai galėjo bent įvertinti Kauno patirtį, o ne tuščiai girtis, kad aplenkė Kauną.
    Aišku reikėtų padaryti, kaip priklauso, tikriausiai ir padarys, kaip sakė, tos geltonos linijos laikinos.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Nesuprantu ką čia reikia "eksperimentuoti" su geltonom linijom? Kažkokios statistikos pablogės?

    Kaunas kažkaip čia tikrai geriau atrodo.

    Komentuoti:


  • Ångstrom
    replied
    Parašė R.D. Rodyti pranešimą
    Nežinau ar tinkama čia tema (perkelkite, jeigu ne)

    Dėl Kalinausko nežinau, bet Naujininkuose visi seniai vaikšto kaip Tokijuje - skresai ir tik laiko klausimas buvo, kada tai bus įteisinta. O šiaip džiaugiuosi, kad tiek Kaunas, tiek Vilnius humanizuoja tokius dalykus. Nežinau, ar Klaipėdoje yra kažkas panašaus, bet aišku jie niekur neskuba.
    Klaipėdoj nėra nieko panašaus.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Kad ten vienu metu visomis kryptimis pėstiesiems šviečia žalias kiek pamenu, tai problemos kaip ir nėra.
    Nu žodžiu, jeigu vilniečiams tinka teisės aktų neatitinkančios perėjos (geltonas automobilių juostų ženklinimas, nėra visų reikiamų šviesoforų, norint patekti į dalį perėjų reikia kirsti dviračių pervažas), tai ok. Bet man tai atrodo apgailėtinai, nes kažkaip Kaunas ėmė ir padarė kaip priklauso. Tai galėjo bent įvertinti Kauno patirtį, o ne tuščiai girtis, kad aplenkė Kauną.

    Click image for larger version

Name:	Screenshot_20221022-190054_Gallery.jpg
Views:	1302
Size:	51,0 kB
ID:	2000932
    Click image for larger version

Name:	Screenshot_20221022-190047_Gallery.jpg
Views:	1289
Size:	49,5 kB
ID:	2000933

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Kad ten vienu metu visomis kryptimis pėstiesiems šviečia žalias kiek pamenu, tai problemos kaip ir nėra.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Nes Vilniuje planuoja tik išsibandyt. Kažin ar yra prasmės perstatinėt šviesoforus tik tam, kad ištestuot. Geltona linija tam puikiai tinka.
    A, tai bandymo metu pėstieji gali vaikščioti kaip karvės po ganyklas nežiūrėdami į šviesoforus? Ir kirsdami dviračių pervažas? Kelių šviesoforų įrengimo taisyklės:

    97. Pėsčiųjų šviesoforai turi būti įrengti visose šviesoforais reguliuojamose pėsčiųjų perėjose už konfliktinės zonos (pėsčiųjų perėjos) pagal pėsčiojo judėjimo kryptį.
    Paskutinis taisė dsanto; 2022.10.22, 18:23.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

    Vilniaus variantas siaubingas. Vietoje tinkamo perėjų horizontalaus ženklinimo 1.13.3 panaudotas geltonas ženklinimas 1.9:

    1.9. Geltona brūkšninė linija žymi vietas, kur draudžiama stovėti, gali būti naudojama eismo juostoms žymėti darbų vietoje. Šią liniją leidžiama kirsti iš abiejų pusių. Jeigu geltona brūkšninė linija naudojama su baltomis ženklinimo linijomis, žyminčiomis eismo juostas, reikia vadovautis geltona brūkšnine linija.

    Kas čia per nesąmonė? Be to, Kaune bent sustatė papidomus įstrižai įrengtus pėsčiųjų šviesoforus, kurie skirti einantiems skersai. O Vilniuje maždaug žiūrėk į statmenai įrengtus pėsčiųjų šviesoforus, jei matysi...
    Nes Vilniuje planuoja tik išsibandyt. Kažin ar yra prasmės perstatinėt šviesoforus tik tam, kad ištestuot. Geltona linija tam puikiai tinka.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Kuriozas su ta Naujininkų sankryža. Jau ten ir bortai užaukštinti ir žolytė pasėta, bet po Kauno pasiskelbimo staiga prisiminė, kad žadėjo tas sankryžas ir dabar jau paskubomis paišo punktyrus įstrižai ir visaip vartosi, kad Vilnius pirmas pradėjo. Juokdarių armija su telefoniniu valdymu
    Labai įdomu, kaip šitoje vietoje į perėją patekti pėstiesiems? Pirmiau įžengti į dviračių pervažą? ir kokiu šviesoforu vadovautis?

    Click image for larger version  Name:	063347940-924b50c1-feea-4873-ac66-0badacde6fe3.jpg Views:	0 Size:	262,4 kB ID:	2000921

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė R.D. Rodyti pranešimą
    Nežinau ar tinkama čia tema (perkelkite, jeigu ne)

    Sostinė seka Kauno pėdomis: dviejose sankryžose išbandomos įstrižos perėjos
    https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...rejos-24940032




    Dėl Kalinausko nežinau, bet Naujininkuose visi seniai vaikšto kaip Tokijuje - skresai ir tik laiko klausimas buvo, kada tai bus įteisinta. O šiaip džiaugiuosi, kad tiek Kaunas, tiek Vilnius humanizuoja tokius dalykus. Nežinau, ar Klaipėdoje yra kažkas panašaus, bet aišku jie niekur neskuba.
    Kuriozas su ta Naujininkų sankryža. Jau ten ir bortai užaukštinti ir žolytė pasėta, bet po Kauno pasiskelbimo staiga prisiminė, kad žadėjo tas sankryžas ir dabar jau paskubomis paišo punktyrus įstrižai ir visaip vartosi, kad Vilnius pirmas pradėjo. Juokdarių armija su telefoniniu valdymu

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė R.D. Rodyti pranešimą
    Nežinau ar tinkama čia tema (perkelkite, jeigu ne)

    Sostinė seka Kauno pėdomis: dviejose sankryžose išbandomos įstrižos perėjos
    https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...rejos-24940032




    Dėl Kalinausko nežinau, bet Naujininkuose visi seniai vaikšto kaip Tokijuje - skresai ir tik laiko klausimas buvo, kada tai bus įteisinta. O šiaip džiaugiuosi, kad tiek Kaunas, tiek Vilnius humanizuoja tokius dalykus. Nežinau, ar Klaipėdoje yra kažkas panašaus, bet aišku jie niekur neskuba.
    Vilniaus variantas siaubingas. Vietoje tinkamo perėjų horizontalaus ženklinimo 1.13.3 panaudotas geltonas ženklinimas 1.9:

    1.9. Geltona brūkšninė linija žymi vietas, kur draudžiama stovėti, gali būti naudojama eismo juostoms žymėti darbų vietoje. Šią liniją leidžiama kirsti iš abiejų pusių. Jeigu geltona brūkšninė linija naudojama su baltomis ženklinimo linijomis, žyminčiomis eismo juostas, reikia vadovautis geltona brūkšnine linija.

    Kas čia per nesąmonė? Be to, Kaune bent sustatė papidomus įstrižai įrengtus pėsčiųjų šviesoforus, kurie skirti einantiems skersai. O Vilniuje maždaug žiūrėk į statmenai įrengtus pėsčiųjų šviesoforus, jei matysi...

    Komentuoti:


  • R.D.
    replied
    Nežinau ar tinkama čia tema (perkelkite, jeigu ne)

    Sostinė seka Kauno pėdomis: dviejose sankryžose išbandomos įstrižos perėjos
    https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...rejos-24940032

    Vilnius imasi išbandyti dar vieną inovaciją gatvėse – dvi sostinės sankryžas pėstieji galės kirsti ir įstrižai, pranešė Vilniaus miesto savivaldybė. Laikinomis papildomomis pėsčiųjų perėjomis paženklintos Dariaus ir Girėno – Kapsų – Šaltkalvių gatvių bei Pylimo – K. Kalinausko – Palangos gatvių sankryžos

    Dėl Kalinausko nežinau, bet Naujininkuose visi seniai vaikšto kaip Tokijuje - skresai ir tik laiko klausimas buvo, kada tai bus įteisinta. O šiaip džiaugiuosi, kad tiek Kaunas, tiek Vilnius humanizuoja tokius dalykus. Nežinau, ar Klaipėdoje yra kažkas panašaus, bet aišku jie niekur neskuba.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Per geležinkelį? Kur?

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą

    Kur žmogus atsistojęs negali praeiti
    Tai nėra gerai, kad negali atsistoti, bet yra dešimtys blogesnių perėjų Vilniuje su didesniais srautais.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

    Eurų švaistymas. Yra gi esamas vamzdis...
    Kur žmogus atsistojęs negali praeiti

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Panerių seniūnijoje, apie 300 m atstumu nuo Panerių geležinkelio tunelio, numatoma pėsčiųjų perėja po geležinkelių.
    Ji sujungs Zuikių – Voverių gatves su Vaduvos gatve.

    Kitos paskirties inžinerinio statinio ties Zuikių g. Vilniuje statybos projekto projektinių pasiūlymų pristatymas
    Eurų švaistymas. Yra gi esamas vamzdis...

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Panerių seniūnijoje, apie 300 m atstumu nuo Panerių geležinkelio tunelio, numatoma pėsčiųjų perėja po geležinkelių.
    Ji sujungs Zuikių – Voverių gatves su Vaduvos gatve.

    Kitos paskirties inžinerinio statinio ties Zuikių g. Vilniuje statybos projekto projektinių pasiūlymų pristatymas
    Tunelio ilgis 114,00 m (tunelio ašyje); Tunelio plotis 3,32 m (vidinis diametras), horizontalioji dalis – 2,5 m pločio; Tunelio aukštis 2,75 m.

    Kur ir kada vyks viešasis susirinkimas (adresas, laikas):
    Nuotoliniu būdu, 2022-10-27 16:00 val., prisijungimo nuoroda https://cutt.ly/zuikiu
    https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...u-pristatymas/

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Ne į Marsą skristi tas perėjas statant. Olandija niekam nereikalinga, kai po nosim sovietmetį galima užuost – perėja visiškai be jokių nuolydžių po Laisvės pr. ties „Litexpo“. Kodėl VMS imdamas svetimus ES pinigus nesumažino nuolydžio dviračių ir pėsčiųjų take Miglos g. įrengiant plokščią tunelinę perėją į Šeškinę? Gi Ozo g. ten visur dobilai, į viršuliškes statys mašininius tunelius ir gatvė ne humanizavimui skirta.
    Pritariu, reljefas ten tiesiog prašosi to tunelio.

    Ten vietos kiek nori visomis kryptimis buvo galima padaryti legalų ir patogų išvažiavimą dviračiams, o kitam kampe palikti esamus laiptus. Po remonto, viskas liks dar 30 m. laikotarpiui.
    Manau, atsiradus noro/valios, dviratines 4% nuovažas į tunelį galės ir vėliau įrengt, juk nei labai brangu, nei eismo tam stabdyt reiks. Nebent patį tunelį laikinai uždaryt.

    Komentuoti:

Working...
X