Parašė Blaze
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos
Collapse
X
-
- 5 patinka
-
Išbandžiau perėją Pylimo/Kalinausko g. Ten pėstiesiems nedega žalia šviesa vienu metu į visas kryptis. Kitaip tariant, einant perėja įstrižai ant tavęs gali užlėkti automobilis važiuojantis tiesiai
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąNesuprantu ką čia reikia "eksperimentuoti" su geltonom linijom? Kažkokios statistikos pablogės?
Kaunas kažkaip čia tikrai geriau atrodo.
Parašė dondc Rodyti pranešimąEidamas įstrižai, per vieną laiko tarpą einant važiuojamąją dalimi praleidi ilgiau laiko, t. y. daugiau laiko būni pažeidžiamas be galimybės greitai pasišalinti, jei:- pėstysis sugalvos surizikuoti eiti per raudoną, bet atsidurs pavojuje artėjant mašinoms;
- mašina netyčiai įlėks per raudoną, o pėstysis ne skersai ją kerta, bet ilgesne pavojinga trajektorija įstrižai, t. y. net pradėjus bėgti nuo mašinos būtų ilgiau pavojaus zonoje, nes juda ne trumpiausiu įmanomu keliu (ne skersai nuo sankirtos su mašina).
Komentuoti:
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąNu žodžiu, jeigu vilniečiams tinka teisės aktų neatitinkančios perėjos (geltonas automobilių juostų ženklinimas, nėra visų reikiamų šviesoforų, norint patekti į dalį perėjų reikia kirsti dviračių pervažas), tai ok. Bet man tai atrodo apgailėtinai, nes kažkaip Kaunas ėmė ir padarė kaip priklauso. Tai galėjo bent įvertinti Kauno patirtį, o ne tuščiai girtis, kad aplenkė Kauną.
Komentuoti:
-
Nesuprantu ką čia reikia "eksperimentuoti" su geltonom linijom? Kažkokios statistikos pablogės?
Kaunas kažkaip čia tikrai geriau atrodo.
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Parašė R.D. Rodyti pranešimąNežinau ar tinkama čia tema (perkelkite, jeigu ne)
Dėl Kalinausko nežinau, bet Naujininkuose visi seniai vaikšto kaip Tokijuje - skresai ir tik laiko klausimas buvo, kada tai bus įteisinta. O šiaip džiaugiuosi, kad tiek Kaunas, tiek Vilnius humanizuoja tokius dalykus. Nežinau, ar Klaipėdoje yra kažkas panašaus, bet aišku jie niekur neskuba.
Komentuoti:
-
Parašė digital Rodyti pranešimąKad ten vienu metu visomis kryptimis pėstiesiems šviečia žalias kiek pamenu, tai problemos kaip ir nėra.
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Kad ten vienu metu visomis kryptimis pėstiesiems šviečia žalias kiek pamenu, tai problemos kaip ir nėra.
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Nes Vilniuje planuoja tik išsibandyt. Kažin ar yra prasmės perstatinėt šviesoforus tik tam, kad ištestuot. Geltona linija tam puikiai tinka.
97. Pėsčiųjų šviesoforai turi būti įrengti visose šviesoforais reguliuojamose pėsčiųjų perėjose už konfliktinės zonos (pėsčiųjų perėjos) pagal pėsčiojo judėjimo kryptį.Paskutinis taisė dsanto; 2022.10.22, 18:23.
Komentuoti:
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Vilniaus variantas siaubingas. Vietoje tinkamo perėjų horizontalaus ženklinimo 1.13.3 panaudotas geltonas ženklinimas 1.9:
1.9. Geltona brūkšninė linija žymi vietas, kur draudžiama stovėti, gali būti naudojama eismo juostoms žymėti darbų vietoje. Šią liniją leidžiama kirsti iš abiejų pusių. Jeigu geltona brūkšninė linija naudojama su baltomis ženklinimo linijomis, žyminčiomis eismo juostas, reikia vadovautis geltona brūkšnine linija.
Kas čia per nesąmonė? Be to, Kaune bent sustatė papidomus įstrižai įrengtus pėsčiųjų šviesoforus, kurie skirti einantiems skersai. O Vilniuje maždaug žiūrėk į statmenai įrengtus pėsčiųjų šviesoforus, jei matysi...
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Kuriozas su ta Naujininkų sankryža. Jau ten ir bortai užaukštinti ir žolytė pasėta, bet po Kauno pasiskelbimo staiga prisiminė, kad žadėjo tas sankryžas ir dabar jau paskubomis paišo punktyrus įstrižai ir visaip vartosi, kad Vilnius pirmas pradėjo. Juokdarių armija su telefoniniu valdymu
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė R.D. Rodyti pranešimąNežinau ar tinkama čia tema (perkelkite, jeigu ne)
Sostinė seka Kauno pėdomis: dviejose sankryžose išbandomos įstrižos perėjos
https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...rejos-24940032
Dėl Kalinausko nežinau, bet Naujininkuose visi seniai vaikšto kaip Tokijuje - skresai ir tik laiko klausimas buvo, kada tai bus įteisinta. O šiaip džiaugiuosi, kad tiek Kaunas, tiek Vilnius humanizuoja tokius dalykus. Nežinau, ar Klaipėdoje yra kažkas panašaus, bet aišku jie niekur neskuba.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Parašė R.D. Rodyti pranešimąNežinau ar tinkama čia tema (perkelkite, jeigu ne)
Sostinė seka Kauno pėdomis: dviejose sankryžose išbandomos įstrižos perėjos
https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...rejos-24940032
Dėl Kalinausko nežinau, bet Naujininkuose visi seniai vaikšto kaip Tokijuje - skresai ir tik laiko klausimas buvo, kada tai bus įteisinta. O šiaip džiaugiuosi, kad tiek Kaunas, tiek Vilnius humanizuoja tokius dalykus. Nežinau, ar Klaipėdoje yra kažkas panašaus, bet aišku jie niekur neskuba.
1.9. Geltona brūkšninė linija žymi vietas, kur draudžiama stovėti, gali būti naudojama eismo juostoms žymėti darbų vietoje. Šią liniją leidžiama kirsti iš abiejų pusių. Jeigu geltona brūkšninė linija naudojama su baltomis ženklinimo linijomis, žyminčiomis eismo juostas, reikia vadovautis geltona brūkšnine linija.
Kas čia per nesąmonė? Be to, Kaune bent sustatė papidomus įstrižai įrengtus pėsčiųjų šviesoforus, kurie skirti einantiems skersai. O Vilniuje maždaug žiūrėk į statmenai įrengtus pėsčiųjų šviesoforus, jei matysi...
- 10 patinka
Komentuoti:
-
Nežinau ar tinkama čia tema (perkelkite, jeigu ne)
Sostinė seka Kauno pėdomis: dviejose sankryžose išbandomos įstrižos perėjos
https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...rejos-24940032
Vilnius imasi išbandyti dar vieną inovaciją gatvėse – dvi sostinės sankryžas pėstieji galės kirsti ir įstrižai, pranešė Vilniaus miesto savivaldybė. Laikinomis papildomomis pėsčiųjų perėjomis paženklintos Dariaus ir Girėno – Kapsų – Šaltkalvių gatvių bei Pylimo – K. Kalinausko – Palangos gatvių sankryžos
Dėl Kalinausko nežinau, bet Naujininkuose visi seniai vaikšto kaip Tokijuje - skresai ir tik laiko klausimas buvo, kada tai bus įteisinta. O šiaip džiaugiuosi, kad tiek Kaunas, tiek Vilnius humanizuoja tokius dalykus. Nežinau, ar Klaipėdoje yra kažkas panašaus, bet aišku jie niekur neskuba.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimą
Kur žmogus atsistojęs negali praeiti
Komentuoti:
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Eurų švaistymas. Yra gi esamas vamzdis...
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąPanerių seniūnijoje, apie 300 m atstumu nuo Panerių geležinkelio tunelio, numatoma pėsčiųjų perėja po geležinkelių.
Ji sujungs Zuikių – Voverių gatves su Vaduvos gatve.
Kitos paskirties inžinerinio statinio ties Zuikių g. Vilniuje statybos projekto projektinių pasiūlymų pristatymas
Komentuoti:
-
Panerių seniūnijoje, apie 300 m atstumu nuo Panerių geležinkelio tunelio, numatoma pėsčiųjų perėja po geležinkelių.
Ji sujungs Zuikių – Voverių gatves su Vaduvos gatve.
Kitos paskirties inžinerinio statinio ties Zuikių g. Vilniuje statybos projekto projektinių pasiūlymų pristatymas
Tunelio ilgis 114,00 m (tunelio ašyje); Tunelio plotis 3,32 m (vidinis diametras), horizontalioji dalis – 2,5 m pločio; Tunelio aukštis 2,75 m.
Kur ir kada vyks viešasis susirinkimas (adresas, laikas):
Nuotoliniu būdu, 2022-10-27 16:00 val., prisijungimo nuoroda https://cutt.ly/zuikiu
https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...u-pristatymas/
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąNe į Marsą skristi tas perėjas statant. Olandija niekam nereikalinga, kai po nosim sovietmetį galima užuost – perėja visiškai be jokių nuolydžių po Laisvės pr. ties „Litexpo“. Kodėl VMS imdamas svetimus ES pinigus nesumažino nuolydžio dviračių ir pėsčiųjų take Miglos g. įrengiant plokščią tunelinę perėją į Šeškinę? Gi Ozo g. ten visur dobilai, į viršuliškes statys mašininius tunelius ir gatvė ne humanizavimui skirta.
Ten vietos kiek nori visomis kryptimis buvo galima padaryti legalų ir patogų išvažiavimą dviračiams, o kitam kampe palikti esamus laiptus. Po remonto, viskas liks dar 30 m. laikotarpiui.
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: