Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • dondc
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Požiūrio kampas. Ar geriau daryt ir po to sugalvojus geriau - perdaryt, ar geriau sėdėt ir teorizuot kaip galima padaryt tobuliausiai, bet galiausiai nieko nepadaryt.

    Olandai savo infros standartus ne teorizuodami susikūrė. Aš laikyčiausi, kad geriau daryt daugiau, kad ir su klaidom, bet po to iš jų mokytis ir pastoviai tobulėt. Tau, matyt, atrodo kitaip. Tai ties tuo galim ir sutikt ko gero
    Ne į Marsą skristi tas perėjas statant. Olandija niekam nereikalinga, kai po nosim sovietmetį galima užuost – perėja visiškai be jokių nuolydžių po Laisvės pr. ties „Litexpo“. Kodėl VMS imdamas svetimus ES pinigus nesumažino nuolydžio dviračių ir pėsčiųjų take Miglos g. įrengiant plokščią tunelinę perėją į Šeškinę? Gi Ozo g. ten visur dobilai, į viršuliškes statys mašininius tunelius ir gatvė ne humanizavimui skirta.

    Sakysit, ai tai pasisekė ties „Litexpo“, idealus reljefas, o dabar VMS'ui labai sunku statyt, tik kastis žemyn reikia. Pasakymas, jog mokomasi iš klaidų ir tobulinama situacija yra netiesa, nes perėja Naujojoj Vilnioj po S. Batoro g. turi vieną plokščią įvažiavimą, sakykim, sovietmečiu ir taip trūko pinigų viską idealiai daryti, nes viską nuo nulio darė ir taip, tai vienas galas liko su laiptais. Kodėl dabar VMS nutiesė dviračių taką (realiai nemokamai, nes tiesiog atėmė plotį iš mašinų), bet sukišo pinigus į esamus sperndinius ir paliko laiptus tokius kokie yra? Ten vietos kiek nori visomis kryptimis buvo galima padaryti legalų ir patogų išvažiavimą dviračiams, o kitam kampe palikti esamus laiptus. Po remonto, viskas liks dar 30 m. laikotarpiui. Juk nėra miesats iki tiek varganas, kad negalėtų tiesiog vieno perėjos kampo rekonstruot, juolab kišo pinigus į remontą ir taip, ir nereikėjo, kaip sovietmečiu vienu metu tiesti visko nuo nulio.

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Požiūrio kampas. Ar geriau daryt ir po to sugalvojus geriau - perdaryt, ar geriau sėdėt ir teorizuot kaip galima padaryt tobuliausiai, bet galiausiai nieko nepadaryt.
    Aha, tik paaiškink kas šiuo atveju yra "nepadaryt nieko", nes sankryžos/šviesoforai/perėjos tose vietose vistiek nori ar nenori būtų ir jeigu "nepadaryt nieko" reiškia nepadaryt požeminės perėjos už papildomus tūkstančius eurų ir neturėt visų su tuo susijusių nepatogumų ilgą laiką kol vyks statybos, tai yes please, all day long

    Olandai savo infros standartus ne teorizuodami susikūrė. Aš laikyčiausi, kad geriau daryt daugiau, kad ir su klaidom, bet po to iš jų mokytis ir pastoviai tobulėt. Tau, matyt, atrodo kitaip.
    Na tai tame ir esmė, kad olandai juos jau susikūrė ir jie puikiai veikia. Protingas žmogus mokosi iš svetimų klaidų, kvailys iš savo

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą

    Na faina, kai iš pradžių pastatai, o paskui galvoji kaip čia padarius, kad būtų bent dalinai ok, ane?

    Ir kalbu ne būtent apie šitą, nes šita pastatyta dar tais laukiniais laikais, kai Lietuvoje mažai kas turėjo supratimo kaip statomi europietiški miestai, o tarkim Karoliniškėse prie Lidl ar Pilaitės autostradoje. Jeigu prisimint kokie buvo argumentai juos statant, yra gan aišku, kad nieko šitie žmonės nesuprato ir nepripažino. Duok šansą pastatyt dar vieną - būtinai pastatys. Nes gi "nū tai taip saugiau".

    O kalbant būtent apie šitą perėją, tai sakyčiau reiktų kuo greičiau ją naikinti ir galvoti kaip panaudoti ją su nauda miestui. Pirmas dalykas, kuris šauna į galvą žinant kokia ten yra aplinka ir kokia ji taps po 10-15 metų turint omeny Panoramos rekonstrukcijos planus ir tūščius sklypus, kurie anksčiau ar veliau taps ofisais - olandiško tipo dviračių/paspirtukų saugykla/parkingas, tuo pačiu civilinės saugos slėptuvė.
    Požiūrio kampas. Ar geriau daryt ir po to sugalvojus geriau - perdaryt, ar geriau sėdėt ir teorizuot kaip galima padaryt tobuliausiai, bet galiausiai nieko nepadaryt.

    Olandai savo infros standartus ne teorizuodami susikūrė. Aš laikyčiausi, kad geriau daryt daugiau, kad ir su klaidom, bet po to iš jų mokytis ir pastoviai tobulėt. Tau, matyt, atrodo kitaip. Tai ties tuo galim ir sutikt ko gero

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą

    Na faina, kai iš pradžių pastatai, o paskui galvoji kaip čia padarius, kad būtų bent dalinai ok, ane?

    Ir kalbu ne būtent apie šitą, nes šita pastatyta dar tais laukiniais laikais, kai Lietuvoje mažai kas turėjo supratimo kaip statomi europietiški miestai, o tarkim Karoliniškėse prie Lidl ar Pilaitės autostradoje. Jeigu prisimint kokie buvo argumentai juos statant, yra gan aišku, kad nieko šitie žmonės nesuprato ir nepripažino. Duok šansą pastatyt dar vieną - būtinai pastatys. Nes gi "nū tai taip saugiau".

    O kalbant būtent apie šitą perėją, tai sakyčiau reiktų kuo greičiau ją naikinti ir galvoti kaip panaudoti ją su nauda miestui. Pirmas dalykas, kuris šauna į galvą žinant kokia ten yra aplinka ir kokia ji taps po 10-15 metų turint omeny Panoramos rekonstrukcijos planus ir tūščius sklypus, kurie anksčiau ar veliau taps ofisais - olandiško tipo dviračių/paspirtukų saugykla/parkingas, tuo pačiu civilinės saugos slėptuvė.
    Yra variantas požeminę perėją rekonstruoti ir padaryti taip, kad būtų galimybė be laiptų ir didelių gradientų pereiti į kitą gatvės pusę. Tik tai kainuotų ne vieną milijoną ir reiktų politinės valios ir visuomenės supratimo, kad atremti petrolheadų klyksmus apie tai, kodėl už tuos pinigus neplacinamos gatvės ir negerinamas "pralaidumas".

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Tai statė. Statė ir prieš. Ir ką? Dabar nebestato, o va ima ir perdaro į antžemines (bent dalinai)
    Na faina, kai iš pradžių pastatai, o paskui galvoji kaip čia padarius, kad būtų bent dalinai ok, ane?

    Ir kalbu ne būtent apie šitą, nes šita pastatyta dar tais laukiniais laikais, kai Lietuvoje mažai kas turėjo supratimo kaip statomi europietiški miestai, o tarkim Karoliniškėse prie Lidl ar Pilaitės autostradoje. Jeigu prisimint kokie buvo argumentai juos statant, yra gan aišku, kad nieko šitie žmonės nesuprato ir nepripažino. Duok šansą pastatyt dar vieną - būtinai pastatys. Nes gi "nū tai taip saugiau".

    O kalbant būtent apie šitą perėją, tai sakyčiau reiktų kuo greičiau ją naikinti ir galvoti kaip panaudoti ją su nauda miestui. Pirmas dalykas, kuris šauna į galvą žinant kokia ten yra aplinka ir kokia ji taps po 10-15 metų turint omeny Panoramos rekonstrukcijos planus ir tūščius sklypus, kurie anksčiau ar veliau taps ofisais - olandiško tipo dviračių/paspirtukų saugykla/parkingas, tuo pačiu civilinės saugos slėptuvė.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą

    Kažin ar, jeigu po jos ir toliau sėkmingai tvitino ir statė naujas.
    Tai statė. Statė ir prieš. Ir ką? Dabar nebestato, o va ima ir perdaro į antžemines (bent dalinai)

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Tai, kad jau seniai pripažinta man rodos.
    Kažin ar, jeigu po jos ir toliau sėkmingai tvitino ir statė naujas.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Ir mano labiausiai laukiama vieta visame projekte. Kol kas takas užsibaigia į tvorą palei važiuojamąją dalį, bet, reikia tikėtis, greit pradės dirbti ir su šita vieta, kuri bus netiesioginis viešas VMS pripažinimas, kad Saltoniškių/Narbuto požeminė perėja buvo klaida
    Tai, kad jau seniai pripažinta man rodos. Tik perėja po Narbuto g. vis tiek liks. O čia šalutinėse gatvelės tai tikrai gali būti antžeminės, ypač, kai Saltoniškių g. šioji atkarpa irgi turėtų sulaukti rekonstrukcijos greitu metu.
    Paskutinis taisė digital; 2022.09.18, 23:15. Priežastis: pridėta citata

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Ozo g. pėsčiųjų perėjos pradedant nuo Akropolio nuovažos

    Click image for larger version

Name:	VideoCapture_20220915-222852.jpg
Views:	910
Size:	288,3 kB
ID:	1991877

    #2 Ties Geležinio vilko nuovaža

    Click image for larger version

Name:	VideoCapture_20220915-222938.jpg
Views:	903
Size:	268,3 kB
ID:	1991878

    #3

    Click image for larger version

Name:	VideoCapture_20220915-222956.jpg
Views:	904
Size:	255,4 kB
ID:	1991879

    #4

    Click image for larger version

Name:	VideoCapture_20220915-223044.jpg
Views:	905
Size:	249,7 kB
ID:	1991880

    Laiptai su turėklais

    Click image for larger version

Name:	VideoCapture_20220915-223116.jpg
Views:	899
Size:	260,6 kB
ID:	1991882

    #5

    Click image for larger version

Name:	VideoCapture_20220915-223159.jpg
Views:	903
Size:	299,9 kB
ID:	1991881

    Ironiškai atvažiavus nuo Gelvonų g. dvirtakio važiuojant link Linkmenų parko šia puse keliaujasi daug greičiau (nes Ozo - Gelvonų sankryžos fazės pėstiesiems sukasi prieš laikrodžio rodyklę ir nebereikia laukti 2-3min. ties Licėjaus perėja).

    Taip pat priešinga kryptim kilti į kalną gaunas su mažiau teršiančiu srautu nuo kalno. Gaila, kad nelegaliai minti dėl įrengtų perėjų.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Patvarkytas takas link požeminės perėjos po S. Batoro g. Taip pat betoninis užvažiavimas. Dėl visiškos tamsos viduje ne tik nebūtų įmanoma fotografuoti, bet vos pavyksta pravažiuoti tiesiai bijant neužkliūti už galimų kliūčių ar duobių. Pvz. tamsoje, bet dar ne visiškai aklinoje vakar apvažiavau vienkartinį maisto padėklą požeminėje perėjoje prie „Litexpo”. Atrodo, dar buvo nemažai makaronų. S. Batoro g., panašu, perėjos viduje yra ertmė į konstukciją, tarsi rūsio sandėliuko anga be durų. Galimai gyvena ten žmonės.

    Click image for larger version

Name:	IMG_20210606_162115.jpg
Views:	1291
Size:	1,53 MB
ID:	1891465

    Iš priešingos pusės laiptų / užvažiavimų nėra (tikra Olandija). Čia, su dviračiu galima užvažiuot, močiutės pavara. Gana nesunkiai.
    Click image for larger version

Name:	IMG_20210606_162204.jpg
Views:	1286
Size:	1,05 MB
ID:	1891466
    Informacija pėstiesiems, Naujiesiems Vileikiečiams (teisingai parašiau?) ir turistams: Naujosios Vilnios pėsčiųjų perėjoje šiandien 16 val. veikė apšvietimas! Blausus, gelsvas, bet tiek graffičius galima skaityti, tiek ir pasižiūrėti ar plytelės neskilusios. Aptemtatriusininkams: galima užvažiuoti ir su sportiniais dviračiais be „močiutės pavaros”. Būtų įdomu, jei kas pratestuotumėte iš paprastų žmonių (be aptemtų triusikų), ar galima ten užvažiuoti ir kitiems Lietuovos gyventojams?

    Prie to pačio tik priminsiu, kad prie „Litexpo” jau viskas irgi gerai. Lyginant, tai plieskia, kaip reikalas:

    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Esu dirbęs gretimame „L3“ biure 10 mėn. Nors perėja nesinaudojau, bet nei per pietų pertraukas kasdien praeinant žiemos tamsiomis dienomis, nei pravažiuojant tamsoje po darbo sklindančios šviesos tikrai nesu matęs. Kas esat matę paskutinį kartą šviesą iš ten? Ar nebus taip, kad kol nepapasakojau, kaip dėl tamsos su dviračiu vos neįvažiavau į padėklą pilną makaronų, kol nepapasakojau apie činogonus stumdančius narkotikus ir, kol nebuvo pasipiktinta FB bei forume dėl to, kad „Business Garden“ PP svarstymo metu atsisakė įrengti stoglangį perėjoje bei šalimais prikūrė krūva dviračių infrastruktūros broko – susigėdus savivaldybė dabar tiesiog įjungė elektrą, kurią tiesiog taupė (nuo kokių 1991 m.)?

    Šviestuvai net antivandaliniai, kaip ir priklauso kietesniam rajonui:
    Click image for larger version  Name:	IMG_20211108_164256.jpg Views:	295 Size:	998,5 kB ID:	1926992



    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Vingio parke daug kartų, tai atsirasdavo dviračių (ir pėsčiųjų) takai, tai dingdavo, tai vėl atsirasdavo, tai kaip bebūtų, būtų labai šaunu tarp parko ir S. Konarskio g. rekonstruoti požeminę perėją pritaikytą dviračiams. Iš ortofoto matosi, jog vietos būtų iš abiejų pusių pilnaverčiams ir platiems dviračių nusileidimams:
    Ten išvis būtų galima griaut sieną į Vingio parką ir padaryt tiesų atvirą išėjimą. Konarskio gatvės pusėj sudėtingiau, bet bent dalį aukščio irgi galima nuimt sulyginant su gatve.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Vingio parke daug kartų, tai atsirasdavo dviračių (ir pėsčiųjų) takai, tai dingdavo, tai vėl atsirasdavo, tai kaip bebūtų, būtų labai šaunu tarp parko ir S. Konarskio g. rekonstruoti požeminę perėją pritaikytą dviračiams. Iš ortofoto matosi, jog vietos būtų iš abiejų pusių pilnaverčiams ir platiems dviračių nusileidimams:

    Click image for larger version

Name:	IMG_20220425_125642.jpg
Views:	444
Size:	1,18 MB
ID:	1965149

    Click image for larger version

Name:	IMG_20220425_125740.jpg
Views:	443
Size:	1,27 MB
ID:	1965147

    Click image for larger version

Name:	IMG_20220425_125745.jpg
Views:	442
Size:	1,30 MB
ID:	1965148

    Komentuoti:


  • vėkas
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Pamenu, kai kažkas forume juokėsi dėl nuotraukos iš rusyno, kur vienas po kito perėjos ženklai su ryškiais skydais. Tai Vilniuje turim gan panašų variantą. Iki pilno efekto trūksta, kad skydai būtų didesni ir salotiniai...
    Click image for larger version

Name:	20220418_182845.jpg
Views:	808
Size:	1,75 MB
ID:	1963261
    Anekdotas būtų visai neblogas, jei būtų visai neblogas ir būtų anekdotas

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Kareivių g., Unideco

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Pamenu, kai kažkas forume juokėsi dėl nuotraukos iš rusyno, kur vienas po kito perėjos ženklai su ryškiais skydais. Tai Vilniuje turim gan panašų variantą. Iki pilno efekto trūksta, kad skydai būtų didesni ir salotiniai...
    Click image for larger version

Name:	20220418_182845.jpg
Views:	808
Size:	1,75 MB
ID:	1963261

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Na matyt tie kurie atvažiuoja iš kokios panoramos ir persėda važiuoti į centrą taip pat telpa į 2 žmones.
    Taip, tokių nykstamai mažas kiekis.
    Taip pat visi tie pėstieji einantys abiejose gatvės pusėse irgi yra tik miražas ir iš tikro ten tik 2 per dieną būna.
    Ne, tokių daugiau, bet, kaip jau rašiau - koks skirtumas, ar kirsti gatvę ir lipti laiptais, ar lipti laiptais ir eiti viaduku?
    Dviratininkų ar paspirktukų išvis narbuto gatvėje niekas nenaudoja.
    O kas jiems kitaip? Tas pats kas sakiniu aukščiau.
    Čia greičiau tie kurie eina tik iš vieno rajono i kitą nenaudodami narbuto gatvės yra tiek 2 žmonės kuriems pagerėjo.
    Ne, pagerėjo absoliučiai daugumai. Pabandykit tiesiog atvykti ir pasinaudoti visais įmanomais variantais (t.y. nuo abiejų stotelių eiti visomis galimomis kryptimis ir atvirkščiai) - pamatysite pats.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Dar kartą - laiptais lipti reikia bet kokiu atveju, ar čia turite omenyje tuos 2 žmones per dieną, kurie atvažiuoja VT iš Žvėryno, pereina į kitą pusę ir vėl važiuoja VT į Žvėryną? Taip, pablogėjo tik šitiems, daugiau visiems pagerėjo (t.y. 99.999% žmonių). Dviratininkams irgi žymiai pagerėjo, nes anksčiau reikėjo leistis laiptais, vestis dviratį per perėją, ir vėl kilti laiptais, dabar užtenka pravažiuoti viaduku (nu galima persivesti, jei jau ten taip baisiai slidu).
    Na matyt tie kurie atvažiuoja iš kokios panoramos ir persėda važiuoti į centrą taip pat telpa į 2 žmones. Taip pat visi tie pėstieji einantys abiejose gatvės pusėse irgi yra tik miražas ir iš tikro ten tik 2 per dieną būna. Dviratininkų ar paspirktukų išvis narbuto gatvėje niekas nenaudoja.

    Čia greičiau tie kurie eina tik iš vieno rajono i kitą nenaudodami narbuto gatvės yra tiek 2 žmonės kuriems pagerėjo.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Dar kartą - laiptais lipti reikia bet kokiu atveju, ar čia turite omenyje tuos 2 žmones per dieną, kurie atvažiuoja VT iš Žvėryno, pereina į kitą pusę ir vėl važiuoja VT į Žvėryną? Taip, pablogėjo tik šitiems, daugiau visiems pagerėjo (t.y. 99.999% žmonių). Dviratininkams irgi žymiai pagerėjo, nes anksčiau reikėjo leistis laiptais, vestis dviratį per perėją, ir vėl kilti laiptais, dabar užtenka pravažiuoti viaduku (nu galima persivesti, jei jau ten taip baisiai slidu).

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Nu kad taip, jau ne kartą aiškinau. Kirtus gatvę vis tiek reikės lipti laiptais. O dabar kirsti gatvės pastoviai dairantis, kad neužmuštų (ten ne vienas žuvęs) nebereikia - vieni pliusai visiems.
    Kai ignoruoji visus minusus palieka vieni pliusai.

    Taip, dabar automobiliams nebereikės dairytis pėsčiųjų - pliusas. Dabar pėstiesiems reikės likti laiptais, žiema čiuožinėti vieaduku ir ratuotas tai gali net nebandyti kristi gatvės ir geriau važiuoti toliau iki perėjos arba sietyno šveisaforo.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Nu kad taip, jau ne kartą aiškinau. Kirtus gatvę vis tiek reikės lipti laiptais - tai koks skirtumas, ar kirsti gatvę ir lipti laiptais, ar lipti laiptais ir eiti viaduku? O dabar kirsti gatvės pastoviai dairantis, kad neužmuštų (ten ne vienas žuvęs) nebereikia - vieni pliusai visiems.

    Edit: plius neįgalieji dabar gali naudotis, anksčiau negalėjo.
    Paskutinis taisė digital; 2022.01.17, 13:10.

    Komentuoti:

Working...
X