Parašė John
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos
Collapse
X
-
- 2 patinka
-
Parašė TrippleA Rodyti pranešimą
Mano pastebejimas buvo, kad viskas tvarkoj su vieta kurioj irenginejama pozemine pereja, nes gatve yra miesto greitkelis. Tuo tarpu jus kisat dizaino sprendimus, apie kuriuos as net neuzsiminiau.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Tai kad šioje temoje jie buvo išdėstyti jau turbūt kokius 800 kartų. Yra kažkoks minimalus sveiko proto ir žinių standartas, kurio gal nebereikėtų kaskart "argumentuoti"?
Komentuoti:
-
Parašė TrippleA Rodyti pranešimą
Paprastai diskusijoje pateikiami faktiniai argumentai, o ne "ojojoj nu kaip cia taip viskas blogai yra, ojojoj".
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
O tai kokių argumentų reikia? Kad vamzdis be rampų, tik su laiptais ir be liftų nėra geras ir tinkamas tokiai paskirčiai? Nu čia kaip ieškoti argumentų, kad mašinos ratai geriau apvalūs, nei keturkampiai
Komentuoti:
-
Parašė TrippleA Rodyti pranešimą
Jusu atsakymas- tikras argumentu lietus, nuo kurio nera kur pasislepti.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Blogas yra pats vamzdžio dizainas. Jis yra elementariai blogas ir netinkamas naudoti paskirčiai, kuriai neva statomas.
Komentuoti:
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Nyderlanduose populiaru dviratininkus kišti vamzdin po plentais - nes pigiau, užima mažiau vietos ir dviratininkams lengviau (trumpesnis kelias) išvažiuoti iš vamzdžio, nei pakilti ant estakados.
Aišku miesto gatvėms tai mažiau taikytina.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė TrippleA Rodyti pranešimą
Nelabai tas Pilaites prospektas panasus i miesto gatve, greciau miesto greitkelis, tai nieko cia tame blogo ir nera.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Nyderlanduose populiaru dviratininkus kišti vamzdin po plentais - nes pigiau, užima mažiau vietos ir dviratininkams lengviau (trumpesnis kelias) išvažiuoti iš vamzdžio, nei pakilti ant estakados.
Aišku miesto gatvėms tai mažiau taikytina.
Komentuoti:
-
Parašė R.D. Rodyti pranešimąNegaliu žiūrėti į šitą statomą nesąmonę. Antiurbanistika klesti. Ekonominės logikos tokiame statinyje nėra, urbanistikos prasme visiškai pravalas, be to, joks pėstysis, tiek dviratininkas nesiveržia naudotis padzemkėm.
Aišku miesto gatvėms tai mažiau taikytina.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Įdomu, Šimašius ateis atidaryti ir ar pozuos su savo firmine šypsenėle prie jau už poros valandų po atidarymo neveiksiančių keltuvų?
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Keleta vaizdų legendinio ilgiausio Pribaltikoj pesciuju pazeminimo vamzdzio:
Pilaites pr. / Pociuno sankryza
Komentuoti:
-
Tai tame T. Narbuto g. dviračių tako projekte yra numatyta pervaža per Saltoniškių g. Po to, lyg ir buvo mąstoma leisti ir pėstiesiems praeiti tuo pačiu. Gali būti tik tą susikirtimą ir tetvarkys. Tai čia rudenį darbai prasidės, sankryžą palies, matyt, po metų / pusantrų.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
VMS žemėlapyje dėl pėsčiųjų prioriteto pastebėjau, kad legendinė Saltoniškių/Narbuto sankryža pažymėta kaip sankryža, kurioje "planuojami pakeitimai". Ar čia kažkokia klaida, ar VMS atsikvošėjo ir suprato, kad reikia grąžinti normalią pėsčiųjų perėją?
Komentuoti:
-
Parašė rmss Rodyti pranešimąVakar nespėjau pereiti perėjos ties Pylimo-Trakų-Basanavičiaus per žalią ciklą, kai ten niekada nebuvo šios problemos. Įdomu ką čia sureguliavo, kai konkrečiu atveju padarė blogiau nei būdavo.
Komentuoti:
-
Vakar nespėjau pereiti perėjos ties Pylimo-Trakų-Basanavičiaus per žalią ciklą, kai ten niekada nebuvo šios problemos. Įdomu ką čia sureguliavo, kai konkrečiu atveju padarė blogiau nei būdavo.
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Komentuoti:
-
Parašė Adaras Rodyti pranešimą
Pokytis sveikintinas. Tačiau, kas man galėtų paaiškinti, kodėl straipsnyje vien žalių rodyklių nuotraukos? Čia gal kažkokie tamsieji žurnalistiniai psichologijos metodai? Bent jau man, tai tokios manipuliacijos šlykštokai atrodo.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Komentuoti:
Komentuoti: