Ten kaip ir Laisvės pr. būtų galima įrengti stiklinį stogą tarp eismo juostų. Taupant, gal net to užtektų, dalinai. Visgi keista, kai kažkur toli už Vilniaus link Nemenčinėlės, kur tik keli vienkiemiai, trumpesnis tunelis pilnai apšviestas net vidury dienos, o čia, kur pats miestas ir normalaus dydžio mikrorajonas, nėra apšviesta.
Tiesa, S. Batoro g. yra antžeminė perėja visai greta. Nereguliuojama, su zebrais, bet baisu ten stabdyt mašinas.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos
Collapse
X
-
Bent jau vidų sutvarkytų ir tą ertmę tenais, įrengtų apšvietimą. Naktį verčiau eisiu per plentą nei ta perėja.
Komentuoti:
-
Košmaras. Su sutvarkymu kartu ir palaidojamos viltys kada nors sulaukti humaniškesnio sprendinio.
Komentuoti:
-
Patvarkytas takas link požeminės perėjos po S. Batoro g. Taip pat betoninis užvažiavimas. Dėl visiškos tamsos viduje ne tik nebūtų įmanoma fotografuoti, bet vos pavyksta pravažiuoti tiesiai bijant neužkliūti už galimų kliūčių ar duobių. Pvz. tamsoje, bet dar ne visiškai aklinoje vakar apvažiavau vienkartinį maisto padėklą požeminėje perėjoje prie „Litexpo”. Atrodo, dar buvo nemažai makaronų. S. Batoro g., panašu, perėjos viduje yra ertmė į konstukciją, tarsi rūsio sandėliuko anga be durų. Galimai gyvena ten žmonės.
Iš priešingos pusės laiptų / užvažiavimų nėra (tikra Olandija). Čia, su dviračiu galima užvažiuot, močiutės pavara. Gana nesunkiai.
Panašu, dar tvarko.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąKaip jums tokia idėja Antakalnio ir Sapiegos gatvių sankryžai?
Perdaryti sankryžą nutiesiant naują Sapiegos gatvės atšaką bei pakėlus gruntą pajungti Jauniaus gatvę. Tai leistų:
- Vietoje 2 šviesoforų palikti 1
- 2 asfaltuotos gatvės zonos, kurias pėstiesiems reikia pereiti, pasinaikintų, atsirastų 2 naujos. Bet naujos asfaltuotos zonos būtų kaip standartinės sankryžos dalis, todėl pėstiesiems nepatogumų nesudarytų, nes eismas sankryžoje būtų reguliuojamas šviesoforu. Pėstiesiems nebereikėtų gatvės kirsti net dvejose vietose ties vieta, kur dabar Sapiegos gatvė jungiasi su Antakalnio g..
- Jauniaus gatve būtų galima organizuoti privažiavimą į prie upės esančius sklypus, keisti, jei to reikia, transporto eismą palei upę. Galbūt net būtų galima panaikinti transporto eismą dalyje gatvės palei upę, nes susisiekti galima būtų Jauniaus gatve ir / ar kitomis greta esančiomis gatvėmis.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė liootas Rodyti pranešimąŽemyn nuriedėti easy, bet turi būtinai laikytis turėklų abiem rankomis vežimėliu kildamas aukštyn
Komentuoti:
-
Žemyn nuriedėti easy, bet turi būtinai laikytis turėklų abiem rankomis vežimėliu kildamas aukštyn
Komentuoti:
-
Vargu ar neįgalusis rieda laikydamasis turėklais abejose pusėse. Juk sutikus kitą vežimą, turėtų užtekti pločio prasilenkti. Riedėdamas juk viena ranka laikytumeis už turėklo, kita prilaikytum vežimo ratą kitoje jo pusėje. Įdomu tai, kad tunelis tikrai labai platus ir aukštų lubų, tuo tarpu pačiame Vilniaus branduolyje, kur gausu pėsčiųjų, tunelius stato siaurus ir žemus. Prie Gariūnų saurutis, Molėtų pl. link Nemenčinėlės irgi toks pat siauras vamzdis, Grigiškėse dėl posūkio susiaurėja, Karoliniškių „Lidl” irgi siauresnis nei greta stovintys sovietiniai. Įdomu, kaip bus Pilaitės pr.
Dėl betono sienų, tai nestatant jų, kur nereikia, turėklus galėjo įleist į žemę, būtų, kaip tvorelės principu, bet nesijaustų tokios klaustrofobijos. Tikrai buvo nejauku leistis žemyn.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
vien jau tai, kad nusileidimai yra bent dvigubai siauresni už patį tunelį, jau savaime kelia klausimą wtf...
Komentuoti:
-
vien jau tai, kad nusileidimai yra bent dvigubai siauresni už patį tunelį, jau savaime kelia klausimą wtf...
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Vienintelis privalumas, tai lygių atskyrimas, kad nebūtų vaikštoma per autostradą. Kažkokių kosmosų ir nesitiki tokioje vietoje, tik atkreiptas dėmesys, kad prie Vilniaus, kur daugiausiai darnaus judumo entuziastų gyvena. Gal tik mažiau žvyro norėtųsi
Plius, trūksta pėsčiųjų praėjimo nuo požeminės perėjos link sodų bendrijų, bent jau projekte nemačiau. Reiktų įrengti.
Komentuoti:
-
Parašė vėkas Rodyti pranešimą
Čia labai panašu į standartinio projekto kreivą pritaikymą konkrečiai vietovei. Sprendžiant iš nuotraukos šioje pusėje nereikėjo pandusų raityti.
Komentuoti:
-
Parašė manometras Rodyti pranešimąČia ratuotųjų, pvz., neįgaliųjų nuvažiavimas (aišku, šlykšti konstrukcija).
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Čia ratuotųjų, pvz., neįgaliųjų nuvažiavimas (aišku, šlykšti konstrukcija).
Komentuoti:
-
Kokia prasme buvo daryti sitas sieneles ir dar jas aptvorelint? Taigi kainuoja pinigus?
Maza to kad papildoma kaina, tenka eiti lyg betoniniame siaurame tunelyje, nors zemes lygis matosi tame tarpe. Wtf?
- 8 patinka
Komentuoti:
-
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
Gal 2018, nes 2008 dar tos perejos nebuvo.
Komentuoti:
-
Na 2018 buvo uzlieta butent sita naujoji, todel taip ir pagalvojau
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąLIDL pareja po kasmetinio simtmecio lietaus:
Foto pavogiau is facebuko. Tuo tarpu senosios pozemines perejos per Laisves pr. sausos.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąGal 2018, nes 2008 dar tos perejos nebuvo.
Komentuoti:
Komentuoti: