Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • dondc
    replied
    Ten kaip ir Laisvės pr. būtų galima įrengti stiklinį stogą tarp eismo juostų. Taupant, gal net to užtektų, dalinai. Visgi keista, kai kažkur toli už Vilniaus link Nemenčinėlės, kur tik keli vienkiemiai, trumpesnis tunelis pilnai apšviestas net vidury dienos, o čia, kur pats miestas ir normalaus dydžio mikrorajonas, nėra apšviesta.

    Tiesa, S. Batoro g. yra antžeminė perėja visai greta. Nereguliuojama, su zebrais, bet baisu ten stabdyt mašinas.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Bent jau vidų sutvarkytų ir tą ertmę tenais, įrengtų apšvietimą. Naktį verčiau eisiu per plentą nei ta perėja.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Košmaras. Su sutvarkymu kartu ir palaidojamos viltys kada nors sulaukti humaniškesnio sprendinio.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Patvarkytas takas link požeminės perėjos po S. Batoro g. Taip pat betoninis užvažiavimas. Dėl visiškos tamsos viduje ne tik nebūtų įmanoma fotografuoti, bet vos pavyksta pravažiuoti tiesiai bijant neužkliūti už galimų kliūčių ar duobių. Pvz. tamsoje, bet dar ne visiškai aklinoje vakar apvažiavau vienkartinį maisto padėklą požeminėje perėjoje prie „Litexpo”. Atrodo, dar buvo nemažai makaronų. S. Batoro g., panašu, perėjos viduje yra ertmė į konstukciją, tarsi rūsio sandėliuko anga be durų. Galimai gyvena ten žmonės.

    Click image for larger version

Name:	IMG_20210606_162115.jpg
Views:	1291
Size:	1,53 MB
ID:	1891465

    Iš priešingos pusės laiptų / užvažiavimų nėra (tikra Olandija). Čia, su dviračiu galima užvažiuot, močiutės pavara. Gana nesunkiai.
    Click image for larger version

Name:	IMG_20210606_162204.jpg
Views:	1286
Size:	1,05 MB
ID:	1891466

    Panašu, dar tvarko.
    Click image for larger version

Name:	IMG_20210606_162248.jpg
Views:	1022
Size:	1,52 MB
ID:	1891467

    Click image for larger version

Name:	IMG_20210606_162309.jpg
Views:	1035
Size:	1,93 MB
ID:	1891468

    Click image for larger version

Name:	IMG_20210606_162325.jpg
Views:	1027
Size:	1,57 MB
ID:	1891469

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Kaip jums tokia idėja Antakalnio ir Sapiegos gatvių sankryžai?

    Perdaryti sankryžą nutiesiant naują Sapiegos gatvės atšaką bei pakėlus gruntą pajungti Jauniaus gatvę. Tai leistų:

    - Vietoje 2 šviesoforų palikti 1
    - 2 asfaltuotos gatvės zonos, kurias pėstiesiems reikia pereiti, pasinaikintų, atsirastų 2 naujos. Bet naujos asfaltuotos zonos būtų kaip standartinės sankryžos dalis, todėl pėstiesiems nepatogumų nesudarytų, nes eismas sankryžoje būtų reguliuojamas šviesoforu. Pėstiesiems nebereikėtų gatvės kirsti net dvejose vietose ties vieta, kur dabar Sapiegos gatvė jungiasi su Antakalnio g..
    - Jauniaus gatve būtų galima organizuoti privažiavimą į prie upės esančius sklypus, keisti, jei to reikia, transporto eismą palei upę. Galbūt net būtų galima panaikinti transporto eismą dalyje gatvės palei upę, nes susisiekti galima būtų Jauniaus gatve ir / ar kitomis greta esančiomis gatvėmis.
    Ko reiktų pirmiausia, tai panaikinti tą tiesų įvažiavimą nuo Atakalnio g. į Sapiegos g., kurį tikrai nemalonu kirsti pėstiesiems. Posūkis į dešinę turėtų eiti pro šviesoforą.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė liootas Rodyti pranešimą
    Žemyn nuriedėti easy, bet turi būtinai laikytis turėklų abiem rankomis vežimėliu kildamas aukštyn
    Niekas netrukdo sudėti turėklus vežimėlio pločiu ir dvigubai platesniame praėjime. Arba padaryti antrą įėjimą laiptais. Nu nes įsivaizduokim atveda į namą 10kw įvadą ir tada pastato vieną 16A rozetę ir liepia vyryklę jungti pakaitomis su skalbianke.

    Komentuoti:


  • liootas
    replied
    Žemyn nuriedėti easy, bet turi būtinai laikytis turėklų abiem rankomis vežimėliu kildamas aukštyn

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Vargu ar neįgalusis rieda laikydamasis turėklais abejose pusėse. Juk sutikus kitą vežimą, turėtų užtekti pločio prasilenkti. Riedėdamas juk viena ranka laikytumeis už turėklo, kita prilaikytum vežimo ratą kitoje jo pusėje. Įdomu tai, kad tunelis tikrai labai platus ir aukštų lubų, tuo tarpu pačiame Vilniaus branduolyje, kur gausu pėsčiųjų, tunelius stato siaurus ir žemus. Prie Gariūnų saurutis, Molėtų pl. link Nemenčinėlės irgi toks pat siauras vamzdis, Grigiškėse dėl posūkio susiaurėja, Karoliniškių „Lidl” irgi siauresnis nei greta stovintys sovietiniai. Įdomu, kaip bus Pilaitės pr.

    Dėl betono sienų, tai nestatant jų, kur nereikia, turėklus galėjo įleist į žemę, būtų, kaip tvorelės principu, bet nesijaustų tokios klaustrofobijos. Tikrai buvo nejauku leistis žemyn.

    Komentuoti:


  • liootas
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    vien jau tai, kad nusileidimai yra bent dvigubai siauresni už patį tunelį, jau savaime kelia klausimą wtf...
    Čia tam, kad žmonės vežimėlyje galėtų nusileisti. Jiems reikia pasiekti turėklus

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied

    vien jau tai, kad nusileidimai yra bent dvigubai siauresni už patį tunelį, jau savaime kelia klausimą wtf...

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Vienintelis privalumas, tai lygių atskyrimas, kad nebūtų vaikštoma per autostradą. Kažkokių kosmosų ir nesitiki tokioje vietoje, tik atkreiptas dėmesys, kad prie Vilniaus, kur daugiausiai darnaus judumo entuziastų gyvena. Gal tik mažiau žvyro norėtųsi

    Plius, trūksta pėsčiųjų praėjimo nuo požeminės perėjos link sodų bendrijų, bent jau projekte nemačiau. Reiktų įrengti.

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Parašė vėkas Rodyti pranešimą

    Čia labai panašu į standartinio projekto kreivą pritaikymą konkrečiai vietovei. Sprendžiant iš nuotraukos šioje pusėje nereikėjo pandusų raityti.
    taip, standartinis projektas nestandartinei vietovei. LAKD projektuose kur jie patys viską kuruoja dažniausiai pėsčiųjų infra būna tik varnelei padėti.

    Komentuoti:


  • MikasRidikas
    replied
    Čia yra visiškas siaubas...

    Komentuoti:


  • vėkas
    replied
    Parašė manometras Rodyti pranešimą
    Čia ratuotųjų, pvz., neįgaliųjų nuvažiavimas (aišku, šlykšti konstrukcija).
    Čia labai panašu į standartinio projekto kreivą pritaikymą konkrečiai vietovei. Sprendžiant iš nuotraukos šioje pusėje nereikėjo pandusų raityti.

    Komentuoti:


  • manometras
    replied
    Čia ratuotųjų, pvz., neįgaliųjų nuvažiavimas (aišku, šlykšti konstrukcija).

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Click image for larger version

Name:	A1_LI.jpg
Views:	381
Size:	1,21 MB
ID:	1881872

    Kokia prasme buvo daryti sitas sieneles ir dar jas aptvorelint? Taigi kainuoja pinigus?
    Maza to kad papildoma kaina, tenka eiti lyg betoniniame siaurame tunelyje, nors zemes lygis matosi tame tarpe. Wtf?

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Iškart už Grigiškių prie ež. Didžiulio. Požeminis praėjimas po magistrale A1 / E85.

    Click image for larger version  Name:	IMG_20210429_182127.jpg Views:	0 Size:	1,07 MB ID:	1881836

    Click image for larger version  Name:	IMG_20210429_182149.jpg Views:	0 Size:	941,5 kB ID:	1881837

    Click image for larger version  Name:	IMG_20210429_182049.jpg Views:	0 Size:	898,3 kB ID:	1881838

    Click image for larger version  Name:	IMG_20210429_182022.jpg Views:	0 Size:	1,19 MB ID:	1881839

    Click image for larger version  Name:	IMG_20210429_182247.jpg Views:	0 Size:	472,1 kB ID:	1881840

    Click image for larger version  Name:	IMG_20210429_182407.jpg Views:	0 Size:	867,3 kB ID:	1881841



    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

    Gal 2018, nes 2008 dar tos perejos nebuvo.
    Google 1 puslapyje rado tik 2008, nežinojau kad 2018 buvo užlieta. Vadinasi pasitaiko vis dar.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Na 2018 buvo uzlieta butent sita naujoji, todel taip ir pagalvojau

    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
    LIDL pareja po kasmetinio simtmecio lietaus:

    Click image for larger version

Name:	37130350_3446869581997194_1854360088622399488_o.jpg
Views:	665
Size:	54,0 kB
ID:	1654195
    Click image for larger version

Name:	37139337_3446782868672532_6327636727192092672_o.jpg
Views:	653
Size:	55,5 kB
ID:	1654197

    Foto pavogiau is facebuko. Tuo tarpu senosios pozemines perejos per Laisves pr. sausos.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
    Gal 2018, nes 2008 dar tos perejos nebuvo.
    Buvo, čia ne prie Kometos, ne naujausia.

    Komentuoti:

Working...
X