300K kainavo Laisvės pr. požeminė "perėja" iki infliacijos. Dabar tokia kainuotų maždaug 600K. Kadangi Saltoniškių sankryžoje reiktų viso AŠTUONIŲ pandusų, norint užtikrinti normalią galimybę dviračiams (o ir neįgaliesiems su vežimėliais) judėti visomis kryptimis su tinkamais nuolydžiais, kaina butų ne vieną, ne du ir turbūt ne tris kartus didesnė.
Nu ne, ji kainavo ne 300K, nu kiek galima vel Ji kainavo 580 K. Keliais postais auksciau parasyta juk kiek kas dave.
300K kainavo Laisvės pr. požeminė "perėja" iki infliacijos. Dabar tokia kainuotų maždaug 600K. Kadangi Saltoniškių sankryžoje reiktų viso AŠTUONIŲ pandusų, norint užtikrinti normalią galimybę dviračiams (o ir neįgaliesiems su vežimėliais) judėti visomis kryptimis su tinkamais nuolydžiais, kaina butų ne vieną, ne du ir turbūt ne tris kartus didesnė.
Paskutinis taisė digital; 2022.11.29, 15:50.
Priežastis: ištrintos cituotos nuotraukos
Neįmanoma, kad tiek kainuotų keliasdešimties ar maks. 100 metrų (dėl nuolydžio) kelių metrų pločio ir vos 3 m. aukščio požeminis pravažiavimas. Reikia imtis priemonių, kad tai būtų padaryta vėliau.
Tai manau jau gali nujausti, kad viešai pranešus apie normalios požeminės perėjos statybą už 20 milijonų, vadylos ir visa Gariūnų fauna pasiustų ir žvygautų apie "auksines požemines perėjas" ir "Laisvės pr. už 300K pastatė".
Realesnis variantas būtų tiesiog padaryti tunelį mašinoms važiuojantiems tiesiai Narbuto g., o viršuje palikti normalią sankryžą su normaliais pėsčiųjų ciklais.
Neįmanoma, kad tiek kainuotų keliasdešimties ar maks. 100 metrų (dėl nuolydžio) kelių metrų pločio ir vos 3 m. aukščio požeminis pravažiavimas. Reikia imtis priemonių, kad tai būtų padaryta vėliau.
Karoliniškės, 2018 m., 580k
Sostinės Laisvės prospekte atidaryta nauja saugi požeminė pėsčiųjų perėja. Lazdynų, Karoliniškių ir Viršuliškių rajonus skiriantis itin judrus šešių eismo juostų Laisvės prospektas tapo saugesniu tiek dviratininkams, tiek pėstiesiems. Naujoji perėja – 43 m ilgio ir 4 m pločio. Požeminė perėja įrengta savivaldybei pasitelkusi privačias lėšas Vilniaus savivaldybė perėjos įrengimui skyrė daugiau kaip 291 tūkst. Eur, tiek pat lėšų skyrė ir UAB „Lidl Lietuva“.
Pilaitė, 2016 m., 340k
Atidarius 86 m ilgio ir 4,2 m pločio požeminę perėją, virš jos iki šiol buvusi antžeminė perėja bei šviesoforai bus panaikinti. Tai leis automobilių transportui judėti nestabdomai, sutrumpės kelionės laikas. Vilniaus miesto savivaldybė pasitelkusi privačias lėšas vos per pusę metų įrengė požeminę pėsčiųjų perėją. Bendrovė „Maxima LT“ perėjos įrengimui skyrė 171 tūkst. Eur, tiek pat lėšų skyrė ir savivaldybė.
Nors video apie įstrižas perėjas, bet taip pat matosi kaip 1/3 prastovos laiko pėstiesiems yra tiesiog šiaip sau kairiojoje perėjoje per Pylimo g. (+30s). Kelias kairėje tik VT (matosi ženklai), kuris nei Palangos, nei Kalinausko g. nevažiuoja, tai pėstieji teoriškai pilnai apsaugoti. Pastebiu, kad Vilniuje nemažai tokių neišnaudojamų galimybių, bet kaip suprantu tai gali būti susiję su keistais elektros pajungimais nuo šviesoforų. Kitaip tariant, reikėtų modernizuoti ir peržiūrėti detaliai daugelį sankryžų.
Įdedu 2 video iš Kalinausko/Pylimo/Palangos sankryžos.
Man tai čia atrodo kaip pasityčiojimas iš idėjos, nes pėstieji verčiami laukti virš minutės. Vidury dienos, ne jokio piko metu. Kiek žiūrėjau – nei vienas pėstysis nekirto gatvės įstrižai.
N.B. Nepamirškite, kad YT leidžia video žiūrėti pagreitintai.
Dariaus ir Girėno g. - Kapsų g. - Šaltkalvių g. sankryža
Eksperimentinės įstrižinės perėjos beveik nusitrynė per savaitę, vakar kai buvo šlapia danga, jų išvis nesimatė
Abiejų perėjų: vienas galas perejos baigiasi į dviračių taką, kur visi ir laukia žalio signalo, kitas - į nenužemintus bordiūrus
Košmaras... Čia tikrai gali kažką nutrenkti... Kas ten organizuoja eismą???? Kaune įstrižą perėją įrengė būtent ten, kur yra tik viena fazė pėstiesiems. Nes, pvz., Kęstučio - Maironio g. sankryžoje yra fazė, kai visiems pėstiesiems dega žalias, bet kitoj fazėj dega žalias kertantiems Maironio g., tai ten įvertino tą dalyką ir net nesvarstė įrengti įstrižinių perėjų.
Siūlau kiek įmanoma daugiau žmonių parašyti savivaldybei apie problemą (kad ir Facebooku ar emailu). Aš ir pats parašysiu raštą. Tokios eismui pavojingos nekompetencijos dar neteko sutikti.
Kai rašysi, paprašyk kad klausimą nagrinėtų ir Eismo Saugumo Komisija. Esu jos narys ir manau, kad tokie „eksperimentai“ be komisijos žinios ir pritarimo yra laikytini nusikaltimu. Nenoriu viešinti komisijos el. pašto, kad spameriai nepasiimtų, bet jis nesudėtingas – trys raidės prieš @vilnius.lt
Siūlau kiek įmanoma daugiau žmonių parašyti savivaldybei apie problemą (kad ir Facebooku ar emailu). Aš ir pats parašysiu raštą. Tokios eismui pavojingos nekompetencijos dar neteko sutikti.
Dar norėjau paklausti, ar kitoje sankryžoje yra viena fazė pėstiesiems?
Ten dar vyksta remontas, tai kas kartą kitoks valdymas, bet praeitą savaitę irgi buvo fazių, kai tik viena kryptimi degė žalia pėstiesiems
Siūlau kiek įmanoma daugiau žmonių parašyti savivaldybei apie problemą (kad ir Facebooku ar emailu). Aš ir pats parašysiu raštą. Tokios eismui pavojingos nekompetencijos dar neteko sutikti.
Dar norėjau paklausti, ar kitoje sankryžoje yra viena fazė pėstiesiems?
Išbandžiau perėją Pylimo/Kalinausko g. Ten pėstiesiems nedega žalia šviesa vienu metu į visas kryptis. Kitaip tariant, einant perėja įstrižai ant tavęs gali užlėkti automobilis važiuojantis tiesiai
Košmaras... Čia tikrai gali kažką nutrenkti... Kas ten organizuoja eismą???? Kaune įstrižą perėją įrengė būtent ten, kur yra tik viena fazė pėstiesiems. Nes, pvz., Kęstučio - Maironio g. sankryžoje yra fazė, kai visiems pėstiesiems dega žalias, bet kitoj fazėj dega žalias kertantiems Maironio g., tai ten įvertino tą dalyką ir net nesvarstė įrengti įstrižinių perėjų.
Ten yra dvi fazės, pirmoji, kai dega žalia pėstiesiems visomis kryptimis ir, antroji, kai dega žalia einant tiesiai Pylimo g. ir kartu automobiliams važiuojant tiesiai Pylimo g. /į kairę, į Kalinausko g./į dešinę, į Palangos g. Tai turėtų pašalinti tą antrą fazę, nes turi tada jau stebėti/žinoti, kada kur gali eiti
Arba įrengti šviesoforus įstrižam perėjimui. Kurių šiaip ar taip reiktų.
Išbandžiau perėją Pylimo/Kalinausko g. Ten pėstiesiems nedega žalia šviesa vienu metu į visas kryptis. Kitaip tariant, einant perėja įstrižai ant tavęs gali užlėkti automobilis važiuojantis tiesiai
Ten yra dvi fazės, pirmoji, kai dega žalia pėstiesiems visomis kryptimis ir, antroji, kai dega žalia einant tiesiai Pylimo g. ir kartu automobiliams važiuojant tiesiai Pylimo g. /į kairę, į Kalinausko g./į dešinę, į Palangos g. Tai turėtų pašalinti tą antrą fazę, nes turi tada jau stebėti/žinoti, kada kur gali eiti
Komentuoti: