Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos
Collapse
X
-
Apie perėjas virš gatvių LT galime pasimokyti narbuto gatvėje - nutrenkus iš telefono neišlindusią ir po mašina pačia palindusią merginą pastatė perėją viršuje dėl ko pablogėjo susisiekimas pėstiesiems ir VT varototjams ir pagerėjo automobiliams.
-
Jau gal ketvirtą kartą nulaužtas ženklas pėsčiųjų perėjoje I. Šimulionio gatvėje.
Kaip tik prieš tai dėl šitos problemos buvau gavęs atsakymą:
"Laba diena,
Informuojame, kad I. Šimulionio g. važiuojamosios dalies ribas bei eismo tvarką nurodo horizontalusis ženklinimas, kelio ženklai ir kt. Papildomų priemonių taikyti nenumatoma. Primename, kad eismo dalyvių elgesys grindžiamas savitarpio pagarba ir atsargumu. Eismo dalyviai privalo laikytis visų būtinų atsargumo priemonių, nekelti pavojaus kitų eismo dalyvių, kitų asmenų ar jų turto saugumui ir aplinkai, nesudaryti kliūčių jų eismui, taip pat siekdami išvengti nuostolingų padarinių arba juos sumažinti privalo imtis visų būtinų priemonių (KET 4, 9 p.)."
Matyt, pigiau yra nuolat tvarkyti šitą ženklą nei normaliai sutvarkyti tą vietą.
Komentuoti:
-
Parašė molis666 Rodyti pranešimąPėsčiajam pereiti šią sankryžą tai bus žiauru. Šešios juostos
Komentuoti:
-
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimąĮkėlė M.Lietuvio ir Mokslininkų g. priešprojektinių siūlymų brėžinį https://3d.vilnius.lt/scenos/projekt...niai-projektai
Atkreipiu dėmesį į G.Vilko ir Mokslininkų sankryžos sprendinius - dvi kairiosios juostos ir nereguliuojamas į dešinę su greitėjimo juosta
Paskutinis taisė Romas; 2022.01.15, 12:29.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Nesuprantu, kodėl visi ženklai sukabinti ant papaildomų gembių. Toks sprendimas būtų logiškas, jei nuo važiuojamosios dalies iki ženklo krašto nebūtų išlaikytas reikalaujamas 2 m atstumas. Iš nuotraukos matosi, kad nėra tokie platūs šaligatviai,jog reikėtų, juos papildomai pritraukti prie gatvės.
Komentuoti:
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimąEem, viskas kaip ir gerai, bet what about Naujas Vilniaus gatvių standartas, 6 punktas: Visi gatvės elementai - juodi. Senas projektas™?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Eem, viskas kaip ir gerai, bet what about Naujas Vilniaus gatvių standartas, 6 punktas: Visi gatvės elementai - juodi. Senas projektas™?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Nuotraukoje matome klasikinį nesusipratimą. Pagrindinio kelio ženklas priimtas senamiesčio tipo 0 dydžio, nors senamiesčiuose jis apskritai turėtų būti perteklinis. Tuo tarpu perėjų ženklai jau didesni, nes taisyklės nenumato jų mažesnių, nes ten, kur statomi 0 dydžio ženklai, turi būti saugu pereiti ir be perėjų. Šiek tiek juokinga matyti tokius derinius.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Keistai atrodo, kad ženklai nevienodo formato, lyg vienas kažkuris būtų mažiau svarbus.
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąP.S. pagrindinio kelio ženklas atrodo lenkiškas (mažiukas), ar čia tik nuotrauka taip?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Super, daugiau taip reikia. Nebebus stulpų miško prie kiekvienos perėjos.
P.S. pagrindinio kelio ženklas atrodo lenkiškas (mažiukas), ar čia tik nuotrauka taip?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Žvėryne užmačiau tokius dalykus. Pakeistas apšvietimas sankryžoje ir ant jo sukabinti ženklai. Pirmą kartą matau Vilniuje.
- 18 patinka
Komentuoti:
-
Parašė digital Rodyti pranešimąO kaip reikėtų padaryti gerai? Turbūt nusiuntėte pasiūlymus?
- 5 patinka
Komentuoti:
-
I. Šimulionio gatvėje vėl po neilgos pertraukos numušė pėsčiųjų perėjos ženklą ties įvažiavimu į Maximą. Puikus pavyzdys, kaip iš esmės geras gatvės humanizavimo sprendimas paliekamas nedadarytas iki galo.
Komentuoti:
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimąO yra kokių nors nuotraukų kaip ji atrodė?Parašė SPX Rodyti pranešimąKadras iš filmo "Gamtos Šėlsmas: Žemės drebėjimas":
Perėjos pradžia ties Nacionaline dailės galerija.
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Ten šiaip iš NDG pusės labai aiškiai matosi kurioje vietoje buvo požeminė perėja. O yra kokių nors nuotraukų kaip ji atrodė? Įdomu koks buvo plotis (ir kažkin ar brangiai kainuotų normaliai praplatint, nes tikrai reikėtų, jeigu norim normalios jungties, o ne tipinės sovietinės požeminės perėjos). Šiap manau jeigu kas nors ir bandytų įgyvendinti šios perėjos atgaivinimą, tai ne VMS, o vystytojas. Nes visų pirma jis būtų vystytojo sklype, antra, tokios jungties atsiradimas būtų tarp vystytojo interesų, nes padarius patogią jungtį be didelių aukščio skirtumų ir laptų (kas yra visiškai įmanoma ir buvo daroma dar 1960's), dar ir su vieša erdve (šiuo atveju nebūčiau prieš aikštę su afmiteatru) per projektą eitų didelis srautas žmonių, nes tai būtų patogesnė, trumpesnė ir visiems pritaikyta alternatyva K18B tuneliui. O nuo Upės gatvės pusės aukščio skirtumų problemą galima būtų sutvarkyti padarius gražų serpantiną ir pertvarkius tą vietą į skverą/parkelį, užpildžius tarpą tarp sakurų ir sujungus viską į vieną viešą erdvę.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Ta perėja yra šiek tiek kairiau, nei Lettered nupaišė. Ji užsibaigia visai greta NDG. Ten dar yra ventiliacijos anga toje vietoje. Bet šiaip visai verta svarstymo įdėja.
Komentuoti:
-
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąJeigu rimtai chebra užsiimtų dviračių infrastruktūra, reikėtų kelių kertančių miestą dviračių magistralių su minimaliu šviesoforų skaičiumi.
Komentuoti:
Komentuoti: