Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • MedinisStrazdas
    replied
    Apie perėjas virš gatvių LT galime pasimokyti narbuto gatvėje - nutrenkus iš telefono neišlindusią ir po mašina pačia palindusią merginą pastatė perėją viršuje dėl ko pablogėjo susisiekimas pėstiesiems ir VT varototjams ir pagerėjo automobiliams.
    Paskutinis taisė digital; 2022.01.18, 15:50. Priežastis: paliktas tik aktualus šiai temai tekstas

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Jau gal ketvirtą kartą nulaužtas ženklas pėsčiųjų perėjoje I. Šimulionio gatvėje.

    Click image for larger version  Name:	20220115_104642.jpg Views:	0 Size:	1,66 MB ID:	1943715

    Kaip tik prieš tai dėl šitos problemos buvau gavęs atsakymą:

    "Laba diena,
    Informuojame, kad I. Šimulionio g. važiuojamosios dalies ribas bei eismo tvarką nurodo horizontalusis ženklinimas, kelio ženklai ir kt. Papildomų priemonių taikyti nenumatoma. Primename, kad eismo dalyvių elgesys grindžiamas savitarpio pagarba ir atsargumu. Eismo dalyviai privalo laikytis visų būtinų atsargumo priemonių, nekelti pavojaus kitų eismo dalyvių, kitų asmenų ar jų turto saugumui ir aplinkai, nesudaryti kliūčių jų eismui, taip pat siekdami išvengti nuostolingų padarinių arba juos sumažinti privalo imtis visų būtinų priemonių (KET 4, 9 p.)."

    Matyt, pigiau yra nuolat tvarkyti šitą ženklą nei normaliai sutvarkyti tą vietą.

    Komentuoti:


  • Diim4iik
    replied
    Parašė molis666 Rodyti pranešimą
    Pėsčiajam pereiti šią sankryžą tai bus žiauru. Šešios juostos
    Į akropolį skubėdami ir ne tiek pereina

    Komentuoti:


  • R.D.
    replied
    Parašė molis666 Rodyti pranešimą
    Pėsčiajam pereiti šią sankryžą tai bus žiauru. Šešios juostos
    Click image for larger version

Name:	11.jpg
Views:	1136
Size:	51,9 kB
ID:	1943672 Click image for larger version

Name:	22.jpg
Views:	1074
Size:	200,9 kB
ID:	1943673

    Komentuoti:


  • molis666
    replied
    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
    Įkėlė M.Lietuvio ir Mokslininkų g. priešprojektinių siūlymų brėžinį https://3d.vilnius.lt/scenos/projekt...niai-projektai
    Atkreipiu dėmesį į G.Vilko ir Mokslininkų sankryžos sprendinius - dvi kairiosios juostos ir nereguliuojamas į dešinę su greitėjimo juosta

    Click image for larger version Name:	Untitled.jpg Views:	0 Size:	99,1 kB ID:	1943401
    Pėsčiajam pereiti šią sankryžą tai bus žiauru. Šešios juostos
    Paskutinis taisė Romas; 2022.01.15, 12:29.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Nesuprantu, kodėl visi ženklai sukabinti ant papaildomų gembių. Toks sprendimas būtų logiškas, jei nuo važiuojamosios dalies iki ženklo krašto nebūtų išlaikytas reikalaujamas 2 m atstumas. Iš nuotraukos matosi, kad nėra tokie platūs šaligatviai,jog reikėtų, juos papildomai pritraukti prie gatvės.

    Komentuoti:


  • Picusiaubas
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą
    Eem, viskas kaip ir gerai, bet what about Naujas Vilniaus gatvių standartas, 6 punktas: Visi gatvės elementai - juodi. Senas projektas™?
    Tai tikriausiai. Tą sankryžą pamenu dar vasarą (jei ne nuo pavasario) po truputį kažką krapštė.

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Eem, viskas kaip ir gerai, bet what about Naujas Vilniaus gatvių standartas, 6 punktas: Visi gatvės elementai - juodi. Senas projektas™?

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Nuotraukoje matome klasikinį nesusipratimą. Pagrindinio kelio ženklas priimtas senamiesčio tipo 0 dydžio, nors senamiesčiuose jis apskritai turėtų būti perteklinis. Tuo tarpu perėjų ženklai jau didesni, nes taisyklės nenumato jų mažesnių, nes ten, kur statomi 0 dydžio ženklai, turi būti saugu pereiti ir be perėjų. Šiek tiek juokinga matyti tokius derinius.

    Komentuoti:


  • kutas
    replied
    Keistai atrodo, kad ženklai nevienodo formato, lyg vienas kažkuris būtų mažiau svarbus.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    P.S. pagrindinio kelio ženklas atrodo lenkiškas (mažiukas), ar čia tik nuotrauka taip?
    Yra ir Lietuvoje daug tokių ženklų. Iš pradžių buvo priimta tik senamiesčiams, tačiau su laiku pradėjo naudoti beveik visur miestuose.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Super, daugiau taip reikia. Nebebus stulpų miško prie kiekvienos perėjos.

    P.S. pagrindinio kelio ženklas atrodo lenkiškas (mažiukas), ar čia tik nuotrauka taip?

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Žvėryne užmačiau tokius dalykus. Pakeistas apšvietimas sankryžoje ir ant jo sukabinti ženklai. Pirmą kartą matau Vilniuje.

    Click image for larger version

Name:	8E7CC9B8-5713-432B-8BA3-008C475AC28D.jpg
Views:	554
Size:	1,28 MB
ID:	1938009

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    O kaip reikėtų padaryti gerai? Turbūt nusiuntėte pasiūlymus?
    Taip. Padaryti gerai reikštų kaip nors atskirti dviračių juostą nuo automobiliams skirtos važiuojamosios dalies ir neklaidinti vairuotojų į gatvės kraštą statant saleles, kurios įprastai yra statomos perėjose tarp skirtingos krypties automobilių juostų.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    O kaip reikėtų padaryti gerai? Turbūt nusiuntėte pasiūlymus?

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    I. Šimulionio gatvėje vėl po neilgos pertraukos numušė pėsčiųjų perėjos ženklą ties įvažiavimu į Maximą. Puikus pavyzdys, kaip iš esmės geras gatvės humanizavimo sprendimas paliekamas nedadarytas iki galo.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą
    O yra kokių nors nuotraukų kaip ji atrodė?
    Parašė SPX Rodyti pranešimą
    Kadras iš filmo "Gamtos Šėlsmas: Žemės drebėjimas":



    Perėjos pradžia ties Nacionaline dailės galerija.

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Ten šiaip iš NDG pusės labai aiškiai matosi kurioje vietoje buvo požeminė perėja. O yra kokių nors nuotraukų kaip ji atrodė? Įdomu koks buvo plotis (ir kažkin ar brangiai kainuotų normaliai praplatint, nes tikrai reikėtų, jeigu norim normalios jungties, o ne tipinės sovietinės požeminės perėjos). Šiap manau jeigu kas nors ir bandytų įgyvendinti šios perėjos atgaivinimą, tai ne VMS, o vystytojas. Nes visų pirma jis būtų vystytojo sklype, antra, tokios jungties atsiradimas būtų tarp vystytojo interesų, nes padarius patogią jungtį be didelių aukščio skirtumų ir laptų (kas yra visiškai įmanoma ir buvo daroma dar 1960's), dar ir su vieša erdve (šiuo atveju nebūčiau prieš aikštę su afmiteatru) per projektą eitų didelis srautas žmonių, nes tai būtų patogesnė, trumpesnė ir visiems pritaikyta alternatyva K18B tuneliui. O nuo Upės gatvės pusės aukščio skirtumų problemą galima būtų sutvarkyti padarius gražų serpantiną ir pertvarkius tą vietą į skverą/parkelį, užpildžius tarpą tarp sakurų ir sujungus viską į vieną viešą erdvę.



    Komentuoti:


  • Tikras architektas
    replied
    Ta perėja yra šiek tiek kairiau, nei Lettered nupaišė. Ji užsibaigia visai greta NDG. Ten dar yra ventiliacijos anga toje vietoje. Bet šiaip visai verta svarstymo įdėja.

    Komentuoti:


  • vėkas
    replied
    Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
    Jeigu rimtai chebra užsiimtų dviračių infrastruktūra, reikėtų kelių kertančių miestą dviračių magistralių su minimaliu šviesoforų skaičiumi.
    Automobilizmo apologetai tą patį teigia. Tikiuosi jūs suprantat, kad mieste tai nėra realu?

    Komentuoti:

Working...
X