Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • KEdas
    replied
    Įdedu 2 video iš Kalinausko/Pylimo/Palangos sankryžos.
    Man tai čia atrodo kaip pasityčiojimas iš idėjos, nes pėstieji verčiami laukti virš minutės. Vidury dienos, ne jokio piko metu. Kiek žiūrėjau – nei vienas pėstysis nekirto gatvės įstrižai.
    N.B. Nepamirškite, kad YT leidžia video žiūrėti pagreitintai.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Dariaus ir Girėno g. - Kapsų g. - Šaltkalvių g. sankryža
    Eksperimentinės įstrižinės perėjos beveik nusitrynė per savaitę, vakar kai buvo šlapia danga, jų išvis nesimatė
    Abiejų perėjų: vienas galas perejos baigiasi į dviračių taką, kur visi ir laukia žalio signalo, kitas - į nenužemintus bordiūrus
    Click image for larger version

Name:	DSC_1124.JPG
Views:	684
Size:	865,4 kB
ID:	2002307

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė manometras Rodyti pranešimą

    O kaip yra Kęstučio – Gedimino g. sankryžoje?
    Taip pat, kaip Kęstučio - Maironio.

    Komentuoti:


  • manometras
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

    Košmaras... Čia tikrai gali kažką nutrenkti... Kas ten organizuoja eismą???? Kaune įstrižą perėją įrengė būtent ten, kur yra tik viena fazė pėstiesiems. Nes, pvz., Kęstučio - Maironio g. sankryžoje yra fazė, kai visiems pėstiesiems dega žalias, bet kitoj fazėj dega žalias kertantiems Maironio g., tai ten įvertino tą dalyką ir net nesvarstė įrengti įstrižinių perėjų.
    O kaip yra Kęstučio – Gedimino g. sankryžoje?

    Komentuoti:


  • KEdas
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Siūlau kiek įmanoma daugiau žmonių parašyti savivaldybei apie problemą (kad ir Facebooku ar emailu). Aš ir pats parašysiu raštą. Tokios eismui pavojingos nekompetencijos dar neteko sutikti.
    Kai rašysi, paprašyk kad klausimą nagrinėtų ir Eismo Saugumo Komisija. Esu jos narys ir manau, kad tokie „eksperimentai“ be komisijos žinios ir pritarimo yra laikytini nusikaltimu. Nenoriu viešinti komisijos el. pašto, kad spameriai nepasiimtų, bet jis nesudėtingas – trys raidės prieš @vilnius.lt

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Nes Vilniuje planuoja tik išsibandyt. Kažin ar yra prasmės perstatinėt šviesoforus tik tam, kad ištestuot. Geltona linija tam puikiai tinka.
    Pabandysim blogai, nesuveiks, tada galėsim sakyti va, matot, neveikia.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Siūlau kiek įmanoma daugiau žmonių parašyti savivaldybei apie problemą (kad ir Facebooku ar emailu). Aš ir pats parašysiu raštą. Tokios eismui pavojingos nekompetencijos dar neteko sutikti.

    Dar norėjau paklausti, ar kitoje sankryžoje yra viena fazė pėstiesiems?
    Ten dar vyksta remontas, tai kas kartą kitoks valdymas, bet praeitą savaitę irgi buvo fazių, kai tik viena kryptimi degė žalia pėstiesiems

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Siūlau kiek įmanoma daugiau žmonių parašyti savivaldybei apie problemą (kad ir Facebooku ar emailu). Aš ir pats parašysiu raštą. Tokios eismui pavojingos nekompetencijos dar neteko sutikti.

    Dar norėjau paklausti, ar kitoje sankryžoje yra viena fazė pėstiesiems?
    Paskutinis taisė dsanto; 2022.10.24, 11:44.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Blaze Rodyti pranešimą
    Išbandžiau perėją Pylimo/Kalinausko g. Ten pėstiesiems nedega žalia šviesa vienu metu į visas kryptis. Kitaip tariant, einant perėja įstrižai ant tavęs gali užlėkti automobilis važiuojantis tiesiai
    Košmaras... Čia tikrai gali kažką nutrenkti... Kas ten organizuoja eismą???? Kaune įstrižą perėją įrengė būtent ten, kur yra tik viena fazė pėstiesiems. Nes, pvz., Kęstučio - Maironio g. sankryžoje yra fazė, kai visiems pėstiesiems dega žalias, bet kitoj fazėj dega žalias kertantiems Maironio g., tai ten įvertino tą dalyką ir net nesvarstė įrengti įstrižinių perėjų.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą

    Ten yra dvi fazės, pirmoji, kai dega žalia pėstiesiems visomis kryptimis ir, antroji, kai dega žalia einant tiesiai Pylimo g. ir kartu automobiliams važiuojant tiesiai Pylimo g. /į kairę, į Kalinausko g./į dešinę, į Palangos g. Tai turėtų pašalinti tą antrą fazę, nes turi tada jau stebėti/žinoti, kada kur gali eiti
    Arba įrengti šviesoforus įstrižam perėjimui. Kurių šiaip ar taip reiktų.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė Blaze Rodyti pranešimą
    Išbandžiau perėją Pylimo/Kalinausko g. Ten pėstiesiems nedega žalia šviesa vienu metu į visas kryptis. Kitaip tariant, einant perėja įstrižai ant tavęs gali užlėkti automobilis važiuojantis tiesiai
    Ten yra dvi fazės, pirmoji, kai dega žalia pėstiesiems visomis kryptimis ir, antroji, kai dega žalia einant tiesiai Pylimo g. ir kartu automobiliams važiuojant tiesiai Pylimo g. /į kairę, į Kalinausko g./į dešinę, į Palangos g. Tai turėtų pašalinti tą antrą fazę, nes turi tada jau stebėti/žinoti, kada kur gali eiti

    Komentuoti:


  • Blaze
    replied
    Išbandžiau perėją Pylimo/Kalinausko g. Ten pėstiesiems nedega žalia šviesa vienu metu į visas kryptis. Kitaip tariant, einant perėja įstrižai ant tavęs gali užlėkti automobilis važiuojantis tiesiai

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Nesuprantu ką čia reikia "eksperimentuoti" su geltonom linijom? Kažkokios statistikos pablogės?

    Kaunas kažkaip čia tikrai geriau atrodo.
    Dondc punktai kaip ir paaiškina kodėl vilniečiai atsargesni ir esą ženklinimas laikinas:
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Eidamas įstrižai, per vieną laiko tarpą einant važiuojamąją dalimi praleidi ilgiau laiko, t. y. daugiau laiko būni pažeidžiamas be galimybės greitai pasišalinti, jei:
    • pėstysis sugalvos surizikuoti eiti per raudoną, bet atsidurs pavojuje artėjant mašinoms;
    • mašina netyčiai įlėks per raudoną, o pėstysis ne skersai ją kerta, bet ilgesne pavojinga trajektorija įstrižai, t. y. net pradėjus bėgti nuo mašinos būtų ilgiau pavojaus zonoje, nes juda ne trumpiausiu įmanomu keliu (ne skersai nuo sankirtos su mašina).
    Tačiau tai nepateisina ženklinimo linijos panaudos.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Nu žodžiu, jeigu vilniečiams tinka teisės aktų neatitinkančios perėjos (geltonas automobilių juostų ženklinimas, nėra visų reikiamų šviesoforų, norint patekti į dalį perėjų reikia kirsti dviračių pervažas), tai ok. Bet man tai atrodo apgailėtinai, nes kažkaip Kaunas ėmė ir padarė kaip priklauso. Tai galėjo bent įvertinti Kauno patirtį, o ne tuščiai girtis, kad aplenkė Kauną.
    Aišku reikėtų padaryti, kaip priklauso, tikriausiai ir padarys, kaip sakė, tos geltonos linijos laikinos.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Nesuprantu ką čia reikia "eksperimentuoti" su geltonom linijom? Kažkokios statistikos pablogės?

    Kaunas kažkaip čia tikrai geriau atrodo.

    Komentuoti:


  • Ångstrom
    replied
    Parašė R.D. Rodyti pranešimą
    Nežinau ar tinkama čia tema (perkelkite, jeigu ne)

    Dėl Kalinausko nežinau, bet Naujininkuose visi seniai vaikšto kaip Tokijuje - skresai ir tik laiko klausimas buvo, kada tai bus įteisinta. O šiaip džiaugiuosi, kad tiek Kaunas, tiek Vilnius humanizuoja tokius dalykus. Nežinau, ar Klaipėdoje yra kažkas panašaus, bet aišku jie niekur neskuba.
    Klaipėdoj nėra nieko panašaus.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Kad ten vienu metu visomis kryptimis pėstiesiems šviečia žalias kiek pamenu, tai problemos kaip ir nėra.
    Nu žodžiu, jeigu vilniečiams tinka teisės aktų neatitinkančios perėjos (geltonas automobilių juostų ženklinimas, nėra visų reikiamų šviesoforų, norint patekti į dalį perėjų reikia kirsti dviračių pervažas), tai ok. Bet man tai atrodo apgailėtinai, nes kažkaip Kaunas ėmė ir padarė kaip priklauso. Tai galėjo bent įvertinti Kauno patirtį, o ne tuščiai girtis, kad aplenkė Kauną.

    Click image for larger version

Name:	Screenshot_20221022-190054_Gallery.jpg
Views:	1349
Size:	51,0 kB
ID:	2000932
    Click image for larger version

Name:	Screenshot_20221022-190047_Gallery.jpg
Views:	1325
Size:	49,5 kB
ID:	2000933

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Kad ten vienu metu visomis kryptimis pėstiesiems šviečia žalias kiek pamenu, tai problemos kaip ir nėra.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Nes Vilniuje planuoja tik išsibandyt. Kažin ar yra prasmės perstatinėt šviesoforus tik tam, kad ištestuot. Geltona linija tam puikiai tinka.
    A, tai bandymo metu pėstieji gali vaikščioti kaip karvės po ganyklas nežiūrėdami į šviesoforus? Ir kirsdami dviračių pervažas? Kelių šviesoforų įrengimo taisyklės:

    97. Pėsčiųjų šviesoforai turi būti įrengti visose šviesoforais reguliuojamose pėsčiųjų perėjose už konfliktinės zonos (pėsčiųjų perėjos) pagal pėsčiojo judėjimo kryptį.
    Paskutinis taisė dsanto; 2022.10.22, 19:23.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

    Vilniaus variantas siaubingas. Vietoje tinkamo perėjų horizontalaus ženklinimo 1.13.3 panaudotas geltonas ženklinimas 1.9:

    1.9. Geltona brūkšninė linija žymi vietas, kur draudžiama stovėti, gali būti naudojama eismo juostoms žymėti darbų vietoje. Šią liniją leidžiama kirsti iš abiejų pusių. Jeigu geltona brūkšninė linija naudojama su baltomis ženklinimo linijomis, žyminčiomis eismo juostas, reikia vadovautis geltona brūkšnine linija.

    Kas čia per nesąmonė? Be to, Kaune bent sustatė papidomus įstrižai įrengtus pėsčiųjų šviesoforus, kurie skirti einantiems skersai. O Vilniuje maždaug žiūrėk į statmenai įrengtus pėsčiųjų šviesoforus, jei matysi...
    Nes Vilniuje planuoja tik išsibandyt. Kažin ar yra prasmės perstatinėt šviesoforus tik tam, kad ištestuot. Geltona linija tam puikiai tinka.

    Komentuoti:

Working...
X