Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • John
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Kiek dabartinės infrastruktūros bus panaudota modernizuojant, mes dar nežinome, bet tikrai ne 0%.
    Auč. That didn't age well

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Tai taip išeina, kad RB1 nebus išvis kaip nors panaudotas patvirtintam variantui, nes A6 eis atskira trasa ir nelabai sąvaikaus su esame linija, dėl ko taip aršiai bandė kai kas ginčytis vos keliais puslapiais anksčiau. Žinoma, kitoks variantas, statant 240km/h geležinkelį ir nebuvo galimas. 360 liamų, tsakant, į balikę ane?

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    „Rail Baltica“ – ministerija tvirtina, Kazlų Rūda skundžia

    ‎‎ Plačiau: https://sa.lt/rail-baltica-ministeri...ruda-skundzia/
    Parašiau, ką galvoju apie cituojamus gerb. p. Arenijaus kliedėsius dėl RB1 naudojimo ateityje to straipsnio komentaruose

    Komentuoti:


  • Premier
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    „Rail Baltica“ – ministerija tvirtina, Kazlų Rūda skundžia

    ‎‎ Plačiau: https://sa.lt/rail-baltica-ministeri...ruda-skundzia/
    pats kazlų rūdos meras organizavo apklausą, gyventojai balsavo už 6A alternatyvą. dabar jau blogai, meras reikia vėžę priglausti prie A5 kelio. kas reiškia visiškai kitą trasą (alternatyvą).

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    „Rail Baltica“ – ministerija tvirtina, Kazlų Rūda skundžia

    ‎‎ Plačiau: https://sa.lt/rail-baltica-ministeri...ruda-skundzia/

    Komentuoti:


  • Rijikas
    replied
    Kur Eligijus (aka. "davė pinigus būstui Juokrantėje"), kad biški trasą pataisytų į "1" arba dar geriau į tokią kaip kad buvo - Mockavos-Šeštokų ekspresas?
    O jei rimtai, tai stebuklas, kad pasirinko tokią, kuri tarptautiniam susisiekimui tinka, o ne tokią, kuri vingiuotų per visus kaimukus

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Patvirtinta trasos alternatyva, kuria ateityje bus tiesiamas „Rail Baltica“ geležinkelis nuo Kauno iki sienos su Lenkija
    Susisiekimo ministerija po aktyvių diskusijų ir pokalbių su savivaldybių atstovais ir visuomene patvirtino optimalią „Rail Balticos“ geležinkelio trasos nuo Kauno (Jiesios) iki Lietuvos-Lenkijos valstybių sienos alternatyvą. Atsižvelgus į gyventojų daugumos nuomonę, pasirinktas trumpiausias ir labiausiai nuo urbanizuotų vietovių nutolęs variantas – 6A alternatyva.

    „Baigtas itin svarbus projekto „Rail Baltica“ etapas, kuriame aktyviai dalyvavo tiek miestų ir rajonų savivalda, tiek bendruomenės. Diskusijos su visuomenės nariais, kuriuos tiesiogiai liečia naujai tiesiamas geležinkelis, bus tęsiamos ir kituose teritorijų planavimo etapuose, – sako susisiekimo viceministrė Loreta Maskaliovienė. – Neabejoju, kad greitasis geležinkelis iki Lenkijos ne tik padidins gyventojų keliavimo galimybes, bet ir paskatins glaudesnius verslo ryšius tarp kaimyninių valstybių, reikšmingai pagerins mūsų šalies ir viso regiono karinį mobilumą ir, žinoma, prisidės prie aplinkai draugiško transporto plėtros.“

    Optimalia „Rail Baltica“ trasa tarp Kauno ir sienos su Lenkija pasirinkta 6A alternatyva, pagal kurią naują geležinkelio 1435 mm dvikelį numatoma tiesti ten, kur geležinkelio kelio iki šiol nebuvo. Pagrindinė geležinkelio linija apeis Marijampolės miestą, nutols nuo Kazlų Rūdos miesto ir nepalies Kalvarijos. Marijampolėje bei Šeštokuose planuojamos regioninės stotys, kurios prie pagrindinės geležinkelio linijos bus prijungtos regioninėmis jungtimis.
    „Šiuo metu eksploatuojamas europinės vėžės geležinkelis nuo Lenkijos sienos iki Kauno intermodalinio terminalo ir toliau bus naudojamas. Apskritai jis tampa dar svarbesniu, nes šiuo geležinkeliu šiandien vis intensyviau vyksta krovininių traukinių eismas tarp Lietuvos ir Vakarų Europos. Be to, šis ruožas išlieka itin aktualus karinio mobilumo kontekste. Pavyzdžiui, jis ir toliau bus naudojamas užtikrinant susisiekimą su Kazlų Rūdos poligonu. Tam, kad ši vėžė galėtų veikti visu pajėgumu, artimiausiu metu planuojama kreiptis finansavimo dėl eismo valdymo sistemos, kuri gerokai padidintų galinčių pravažiuoti traukinių skaičių patenkinant tiek išaugusį krovinių gabenimo poreikį, tiek sudarant galimybes greitesniam keleivių susisiekimui su Varšuva“, – sako „LTG Infra“ „Rail Baltica“ koordinavimo vadovas Arenijus Jackus.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Lietuvis87 Rodyti pranešimą
    Kada bus teisiami veikėjai atsakingi už šita ruožą?
    Kai grius rusijos imperija.

    Komentuoti:


  • Lietuvis87
    replied
    Kada bus teisiami veikėjai atsakingi už šita ruožą?

    Komentuoti:


  • Petr
    replied
    Tarp kitko tinklapyje portalpasazera.pl traukinio jungtis Mockava - Warszawa nuo birželio 13 d. neberodoma (anksčiau rodė jungtį su IC "Nalkowska"). Matyt Kaunas - Varšuva nebeplanuojamas...

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Per mobilią rampą traukinio gale. O jeigu Lietuvos armijos karininkai iki šiol to nežinojo - jie yra bukagalviai durniai.
    O pakrovimo ir iškrovimo detalėmis tikrai kariuomenė rūpinasi, o ne vežėjas?

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
    Kaip visą sąstatą iškrauti per tavo siūlomą pusvalandį?
    Per mobilią rampą traukinio gale. O jeigu Lietuvos armijos karininkai iki šiol to nežinojo - jie yra bukagalviai durniai.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Neteko, bet aš esu geležinkelietis, todėl galima nevirinti rampos (jeigu tau tai yra nepatikima konstrukcija), o tiesiog "pagaminti" rampą iš skaldos. Svarbiausia - niekada neklausti humanitarų.
    Galima. Tankas nuo platformos nuvažiuoja per šoną. Kaip visą sąstatą iškrauti per tavo siūlomą pusvalandį?

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
    O kiek kartų teko tamstai krauti tanką nuo geležinkelio platformos?
    Neteko, bet aš esu geležinkelietis, todėl galima nevirinti rampos (jeigu tau tai yra nepatikima konstrukcija), o tiesiog "pagaminti" rampą iš skaldos. Svarbiausia - niekada neklausti humanitarų.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Laikiną mobilią rampą galima pagaminti iš kelių tėjinių profilių per pusvalandį ir lengvai iškrauti tankus.
    O kiek kartų teko tamstai krauti tanką nuo geležinkelio platformos?

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Laikiną mobilią rampą galima pagaminti iš kelių tėjinių profilių per pusvalandį ir lengvai iškrauti tankus.
    Reiktų jiems pasakyti, bo turbūt nežino

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Todėl, kad į viršų nuo Šeštokų nėra kaip jos iškrauti. Nėra įrengtos tam tikslui naudojamos rampos.
    Laikiną mobilią rampą galima pagaminti iš kelių tėjinių profilių per pusvalandį ir lengvai iškrauti tankus.

    Komentuoti:


  • Shots
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Todėl, kad į viršų nuo Šeštokų nėra kaip jos iškrauti. Nėra įrengtos tam tikslui naudojamos rampos.
    Kitas dalykas, kad nutiesus trūkstamą jungtį iki Palemono, visi prekiniai traukiniai turėtų važiuoti per pagrindinę Kauno stotį, kas yra didelis no no 21 amžiaus ES mieste (pagrinde dėl triukšmo taršos).
    Tam kad nevažiuoti per Kauno pagrindinę stotį numatytą apylanka Jiesia-Rokai ir Rokai-Palemonas. Jiesia-Rokai padaryta, o Rokai-Palemonas skelbė kad per brangūs pasiūlymai ir jau 2 metai jokio veiksmo.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė liootas Rodyti pranešimą
    O kodėl pavyzdžiui kroviniai ir karinė technika negali judėt tom vėžėm?
    Todėl, kad į viršų nuo Šeštokų nėra kaip jos iškrauti. Nėra įrengtos tam tikslui naudojamos rampos.
    Kitas dalykas, kad nutiesus trūkstamą jungtį iki Palemono, visi prekiniai traukiniai turėtų važiuoti per pagrindinę Kauno stotį, kas yra didelis no no 21 amžiaus ES mieste (pagrinde dėl triukšmo taršos).
    Paskutinis taisė John; 2022.04.16, 20:23.

    Komentuoti:


  • Sklansky
    replied
    Abiem variantais numatomos jungtys su Šeštokų ir Marijampolės geležinkelio stotimis, nauji Šeštokų ir Kazlų Rūdos terminalai, naujos Pasienio ir Marijampolės stotys.

    Tai bus nauja Marijampoles stotis. Kam ji skirta? Greitiesiems traukiniams? O regioniniai stos senojoje?

    Komentuoti:

Working...
X