Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • John
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    Arba vystant pramonę Marijampolėje, Kazlų Rūdoje... kur kroviniai keliautų į/iš Europos.

    Taip čia buvo išmesti pinigai, bet kiek pamenu tai daug prie to prisidėjo, kad kai kas sužinojo kur bus tiesiama nauja vėžė, tie kai kas susipirko žemes ir susikėlė kainas. Dėl to buvo atsisakyta aplinkkelių ir pasirinkta sena vėžė.
    Kaip, tavo manymu, tie kroviniai Marijampolėje ir Kazlų Rūdoje bus kraunami į traukinius? Keleivių geležinkelio stotyje gal?
    I mean Jesus Christ, iš kur toks primityvus suvokimas apie geležinkelių transportą? Maždaug yra bėgiai, reiškia jau viskas, galima krauti krovinius ir leisti traukinius. Negalima. Reikia dar labai didelių investicijų, kurių RB1 daugiau nebus. Jau ir taip 360 melejinų išmesti. Daugiau nebemes. Tai bus todėl, kad bus normalus RB t. y. RB2, kuris visą tą infrą ir taip turės. Dubliuoti ją ant RB1 ir leisti dar PAPILDOMUS milijardus būtų visiškas idiotizmas ir to tikrai nebus daroma.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Tik reikia pridėti, kad RB1 nepasiteisino ir nepasiteisins, nes net teoriškai nėra kaip RB1 pasiteisinti dėl jau anksčiau minėtų priežasčių. Jis tiesiog stovės nenaudojamas.

    Vienintelis būdas kaip nors panaudoti RB1, tai tuo atveju, jei normalus "tikras" RB išvis nebus statomas dėl kokių nors priežasčių.
    ​​
    Arba vystant pramonę Marijampolėje, Kazlų Rūdoje... kur kroviniai keliautų į/iš Europos.

    Taip čia buvo išmesti pinigai, bet kiek pamenu tai daug prie to prisidėjo, kad kai kas sužinojo kur bus tiesiama nauja vėžė, tie kai kas susipirko žemes ir susikėlė kainas. Dėl to buvo atsisakyta aplinkkelių ir pasirinkta sena vėžė.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Svarbu, nes korupcija ir neišmanymu kaltina apie tai kaip tada žiūrėjo, o ne, kad stebuklingai "pasiteisino" ir va kokie protingi visgi buvo.



    Tai tokiu atveju korupcijos ir neišmanymo faktorius dar didesnis, o ne atvirkščiai.
    Išmest tuos milijonus ir tikėtis, kad bent Lenkijos pusėj bus gera trasa yra geriau nei išmest tuos pačius žinant, kad Lenkija nieko neties.
    Atvirkščiai argumęentuoji
    Tik reikia pridėti, kad RB1 nepasiteisino ir nepasiteisins, nes net teoriškai nėra kaip RB1 pasiteisinti dėl jau anksčiau minėtų priežasčių. Jis tiesiog stovės nenaudojamas.

    Vienintelis būdas kaip nors panaudoti RB1, tai tuo atveju, jei normalus "tikras" RB išvis nebus statomas dėl kokių nors priežasčių.
    ​​

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Perfect Rodyti pranešimą

    Tai, kad senoji jungtis nesivadins railbaltica, tai nereiškia, kad nebus galimybės ją naudotis, ypač kai kalba eina apie krovinių pervežimus.
    Koks tikslas naudoti geležinkelį, kuris nėra elektrifikuotas, nėra dvikelis, kuriame nėra signalizacijos ir kuris eina per tankiai apgyvendintas miestų ir miestelių teritorijas, kai netoliese bus elekteifikuotas dvikelis, kuris aplenks tankiai apgyvendintas teritorijas? Kaip manai, kuriuo geležinkeliu bus gabenami kroviniai ir kuris geležinis stovės nenaudojamas?
    Paskutinis taisė John; 2022.05.17, 19:05.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Perfect Rodyti pranešimą

    Nesvarbu dėl jo ji buvo statoma ir kaip į ją buvo žiūrima anksčiau, bet dabar požiūris į geležinkelio jungtį su Lenkija keičiasi visaip kaip.
    Svarbu, nes korupcija ir neišmanymu kaltina apie tai kaip tada žiūrėjo, o ne, kad stebuklingai "pasiteisino" ir va kokie protingi visgi buvo.

    Parašė Perfect Rodyti pranešimą

    Reikia nepamiršti ir to, kaip Lenkija žiūrėjo į RB. Tuo metu niekas nematė rimtos persperspektyvos RB ,tad kas iš to jeigu LT būtų nusitiesusi gerą linija iki Lenkijos sienos, o Lenkijoje traukiniai toliau būtų važiavę 40 km/h greičiu.
    Tai tokiu atveju korupcijos ir neišmanymo faktorius dar didesnis, o ne atvirkščiai.
    Išmest tuos milijonus ir tikėtis, kad bent Lenkijos pusėj bus gera trasa yra geriau nei išmest tuos pačius žinant, kad Lenkija nieko neties.
    Atvirkščiai argumentuoji
    Paskutinis taisė Gator; 2022.05.17, 18:59.

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Tai niekas ir nesiūlo griauti. Reiktų tirti, kodėl tai buvo daroma, nes yra visos prielaidos įtarti ypač didelio masto korupciją arba nekompetenciją. Bent jau tam, kad tokių pinigų švaistymų būtų galima išvengti ateityje, nes už 360 milijonų buvo galima pastatyti kažką žymiai naudingesnio, nei nenaudojamą geležinkelio liniją. Ir ne, keli parodomieji traukiniai per visus tuos metus nesiskaito.
    Reikia nepamiršti ir to, kaip Lenkija žiūrėjo į RB. Tuo metu niekas nematė rimtos persperspektyvos RB ,tad kas iš to jeigu LT būtų nusitiesusi gerą linija iki Lenkijos sienos, o Lenkijoje traukiniai toliau būtų važiavę 40 km/h greičiu.

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    RB1 buvo statoma ne dėl saugumo, o kad pinigus įsisavinti, ką sėkmingai ir pavyko padaryt.
    Nesvarbu dėl ko ji buvo statoma ir kaip į ją buvo žiūrima anksčiau, bet dabar požiūris į geležinkelio jungtį su Lenkija keičiasi visaip kaip.
    Paskutinis taisė Perfect; 2022.05.19, 10:53.

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Tai kad nėra ten dviejų jungčių. Su Lenkija bus viena jungtis, bet liks nenaudojama RB1 Lietuvos teritorijoje.
    Tai, kad senoji jungtis nesivadins railbaltica, tai nereiškia, kad nebus galimybės ją naudotis, ypač kai kalba eina apie krovinių pervežimus.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Korupcijos ir nekompetencijos tikrai buvo (vien kiek stočių ir peronų suremontuotų, kurios po kokio pusmečio buvo uždaromos), bet aš kaip suprantu čia dar bebryno likučiai. Dabar reikia tikėtis tokių jau ten nebedaug.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Nereikia, bet nereikia ir esamos griauti.
    Tai niekas ir nesiūlo griauti. Reiktų tirti, kodėl tai buvo daroma, nes yra visos prielaidos įtarti ypač didelio masto korupciją arba nekompetenciją. Bent jau tam, kad tokių pinigų švaistymų būtų galima išvengti ateityje, nes už 360 milijonų buvo galima pastatyti kažką žymiai naudingesnio, nei nenaudojamą geležinkelio liniją. Ir ne, keli parodomieji traukiniai per visus tuos metus nesiskaito.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Nereikia, bet nereikia ir esamos griauti.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Jei pagrindinės linijos kažkuri atšaka ar kelios subombarduotos, galima nukreipti kita linija - bet kokiu atveju kuo didesnis pasirinkimas, tuo geriau.
    Taip galvojant, gal reiktų pastatyti dar ir trečią nenaudotiną liniją ten už kokius pusę milijardo?

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Ir ką gi tokia linija duotu "galimo karo" atveju?
    Jei pagrindinės linijos kažkuri atšaka ar kelios subombarduotos, galima nukreipti kita linija - bet kokiu atveju kuo didesnis pasirinkimas, tuo geriau.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Perfect Rodyti pranešimą

    Kaip tai, ką? Tai papildoma logistikos jungtis su Lenkija. Kuo daugiau alternatyvių jungčių tuo saugiau.
    RB1 buvo statoma ne dėl saugumo, o kad pinigus įsisavinti, ką sėkmingai ir pavyko padaryt.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Perfect Rodyti pranešimą

    Kaip tai, ką? Tai papildoma logistikos jungtis su Lenkija. Kuo daugiau alternatyvių jungčių tuo saugiau.
    Tai kad nėra ten dviejų jungčių. Su Lenkija bus viena jungtis, bet liks nenaudojama RB1 Lietuvos teritorijoje.

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Ir ką gi tokia linija duotu "galimo karo" atveju?
    Kaip tai, ką? Tai papildoma logistikos jungtis su Lenkija. Kuo daugiau alternatyvių jungčių tuo saugiau.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Nemanau, kad elektrifikuos, bet papildoma linija yra gerai, ypač galimo karo atveju.
    Ir ką gi tokia linija duotu "galimo karo" atveju?

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Nemanau, kad elektrifikuos, bet papildoma linija yra gerai, ypač galimo karo atveju.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Tas galiotų, jei sena linija būtų naikinama. Bet dabar sako, kad ji liks atskira, ir netgi signalizacija jai bus daroma.
    Tai tada ir elektrifikuojama turės būti, nes tik nevispročiai galėtų leisti dyzelinius traukinius ten, kur jau yra elektra (RB2). Išleisti vėl kelis šimtus milijonų elektrifikavimui ir signalizacijai, kai tam nėra jokios logiškos priežasties? Iš kiek nori lažintis, kad to niekada nebus?

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Auč. That didn't age well
    Tas galiotų, jei sena linija būtų naikinama. Bet dabar sako, kad ji liks atskira, ir netgi signalizacija jai bus daroma.

    Komentuoti:

Working...
X