Parašė thomcius
Rodyti pranešimą
Koks skirtumas, ar būtent Marijampolėje pastatys krovinių infrastruktūrą su RB2? Viena, kas yra aišku, tai kad jos tikrai niekada niekas nestatys su RB1, kuri eina per meistą. Miestuose, kaip žinome, šiais laikais kroviniai nekraunami ir apskritai prekiniai traukiniai miestuose nėra pageidaujami dėl triukšmo ir aplinkosaugos. Jeigu su RB2 nėra planuojama papildoma infrastruktūra kroviniams prie Marijampolės ir Kazlų Rūdos, tai reiškia buvo taip nuspręsta. Jeigu kada nors atsiras toks poreikis ir bus nuspręsta statyti, pavyzdžiui, kokį nors intermodalinį terminalą, tai jis bus pajungtas prie RB2, o ne RB1. Dar kartą pakartosiu: nėra absoliučiai jokios, net teorinės, RB1 panaudojimo galimybės ateityje. Nei kroviniams, nei keleiviams, nei dar kam nors ir priežastys jau buvo aptartos.
Komentuoti: