Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • John
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Na, bet problema ne ta, kad 350m sudėjo į infrastruktūrą, o kad ji stovi nenaudojama.
    Taip. Tiesiog klaikiai bloga investicija gavosi.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Ne sarkastiškai. Medžiagų ir statybos darbų apimties prasme ten daug visko Lietuvos mastais: tiltai/viadukai, tvoros ir aišku patys bėgiai. Viskas praktiškai dėl nieko. Džiaugtis, kad 350m sukišti į kažkokios MG Baltic įmonės darbus, yra labai menka paguoda.
    Na, bet problema ne ta, kad 350m sudėjo į infrastruktūrą, o kad ji stovi nenaudojama.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė hhh Rodyti pranešimą



    Kyla klausimas kaip gali važiuot keleiviniai traukiniai, jeigu jie niekur neveža?



    Tai jeigu važiuotų kažkur, tai ir vežtų, ar ne?

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė hhh Rodyti pranešimą

    Būtent, yra autobusai, kurie nuveš tiesiai į Varšuvą, o ne kažkur su persėdimais, gal netgi į autobusą Dar kiek supratau, kelionę reikia planuot savaitei, arba pusdieniui, norint grįžt su tuo traukiniu. Gal blogai perskaičiau tvarkaraštį. Kol nebus Kaunas-Varšuva, tai čia bergždžias reikalas konkuruot su autikais, net nešneku, kad ne už kalnų laikas, kai bus galima nupust iki Varšuvos nuosavu automobiliu autostrada (su keliom išimtim mūsuose
    Aš į varšuvą važiuosiu šiuo traukiniu kai tai bus ta diena, kada traukinys važiuoja.
    Nes jau skundžiausi, kad nėra patogių autobuso laikų, kad išriedi iš Kauno ryte , o atvyksti Varšuvon jau į viešbučio registracijos laiką nuo 14val ar vėliau.
    Autobusų grafikai tragiški, atvyksti arba naktį atkentėjęs ryte ir lauki dar kokias 5- 7 valandas iki check in, arba vakare išvažiavęs - atvyksti viduryje nakties.
    Tai šiuo klausimu tik šitas traukinys gelbėja.

    Komentuoti:


  • hhh
    replied
    Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą

    Balstogėje (ar Suvalkuose) galima persėsti. Taip pat yra ir autobusai.
    Būtent, yra autobusai, kurie nuveš tiesiai į Varšuvą, o ne kažkur su persėdimais, gal netgi į autobusą Dar kiek supratau, kelionę reikia planuot savaitei, arba pusdieniui, norint grįžt su tuo traukiniu. Gal blogai perskaičiau tvarkaraštį. Kol nebus Kaunas-Varšuva, tai čia bergždžias reikalas konkuruot su autikais, net nešneku, kad ne už kalnų laikas, kai bus galima nupust iki Varšuvos nuosavu automobiliu autostrada (su keliom išimtim mūsuose

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė hhh Rodyti pranešimą
    PASSENGER TRAIN. Žiūrint iš keleivių pusės, jo... pravalas. Bet gelžkelis retai turi vieną funkciją. Su fura vežt menkesnės vertės krovinį jau darosi prabanga.
    Tai kad ir prekiniai traukiniai ten praktiškai nevažiuoja. Kokios, tarkim, 2021 apimtys? Ar bus bent koks 100 tūkstančių tonų?

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    Parašė hhh Rodyti pranešimą



    Kyla klausimas kaip gali važiuot keleiviniai traukiniai, jeigu jie niekur neveža?



    Balstogėje (ar Suvalkuose) galima persėsti. Taip pat yra ir autobusai.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Tas antras sakinys apie LOT of work, jis čia ne sarkastiškai, o rimtai sako? Ta prasme liūdna, kad nevažiuoja traukinys, nes darbo padaryta daug (ir jis neišnaudojamas)?
    Jei taip, tai bent galime džiaugtis, kad tie pinigai bent į darbus įdėti buvo, jau paliekant kitą mintį, ar tikslingi tie darbai.
    Ne sarkastiškai. Medžiagų ir statybos darbų apimties prasme ten daug visko Lietuvos mastais: tiltai/viadukai, tvoros ir aišku patys bėgiai. Viskas praktiškai dėl nieko. Džiaugtis, kad 350m sukišti į kažkokios MG Baltic įmonės darbus, yra labai menka paguoda.

    Komentuoti:


  • hhh
    replied
    Į Lenkiją, nors ir kavos! Taip, Kaunas–Balstogė maršrutas grįžta ir grįžta vos už 11 Eur.
    Kelionė su šeima, spontaniškas draugų turas po Lenkiją ar tiesiog vizitas pas gimines – sėskite, pavežėsime!


    Kyla klausimas kaip gali važiuot keleiviniai traukiniai, jeigu jie niekur neveža?




    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Šiek tiek realaus eksperto nuomonės apie tai, kas nutiko su RB1

    Tas antras sakinys apie LOT of work, jis čia ne sarkastiškai, o rimtai sako? Ta prasme liūdna, kad nevažiuoja traukinys, nes darbo padaryta daug (ir jis neišnaudojamas)?
    Jei taip, tai bent galime džiaugtis, kad tie pinigai bent į darbus įdėti buvo, jau paliekant kitą mintį, ar tikslingi tie darbai.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė hhh Rodyti pranešimą
    PASSENGER TRAIN. Žiūrint iš keleivių pusės, jo... pravalas. Bet gelžkelis retai turi vieną funkciją. Su fura vežt menkesnės vertės krovinį jau darosi prabanga.
    Sako persimetė visi už dvigubai į Rus ir Belarus vežti (yra ten kažkokia visiems prieinama schema) ir atsisako daug kas į vakarus už pigiau važiuot. Tai dar ir dėl to turbūt prabanaga, ne tik dėl padidėjusių kuro kainų.

    Komentuoti:


  • hhh
    replied
    PASSENGER TRAIN. Žiūrint iš keleivių pusės, jo... pravalas. Bet gelžkelis retai turi vieną funkciją. Su fura vežt menkesnės vertės krovinį jau darosi prabanga.

    Komentuoti:


  • R.D.
    replied
    Ar galima iš žinančių apibendrinti šito ruožo esmines problemas ir kodėl taip yra?

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Šiek tiek realaus eksperto nuomonės apie tai, kas nutiko su RB1

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    https://www.railbaltica.org/lt/rail-...ros-paslaugos/
    Birželio 2 d. paskelbtas naujas ruožo nuo Kauno (Jiesios) iki Lietuvos ir Lenkijos sienos statybos projektavimo ir projekto vykdymo priežiūros paslaugų viešųjų pirkimų konkursas. Konkursą „LTG Infra” vardu organizuoja bendra „Rail Baltica“ įmonė „RB Rail AS“.

    Konkursą sudaro du etapai, pirmasis konkurso etapas yra kvalifikacinis etapas. Paraiškas galima teikti iki 2022 m. rugpjūčio 1 d. Latvijos viešųjų pirkimų sistemoje EIS. Antrasis konkurso etapas yra pasiūlymų teikimo etapas ir derybos. Naujos 78 km ilgio linijos nuo Kauno (Jiesia) iki Lietuvos ir Lenkijos sienos statybos projektavimo ir projekto vykdymo priežiūros paslaugų sutartį planuojama pasirašyti 2023 m. pradžioje. Darbai bus finansuojami ES Europos infrastruktūros tinklų priemonės (EITP) ir Lietuvos valstybės lėšomis.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė vėkas Rodyti pranešimą

    Galvok negalvojęs kai riedmenų 1435 mm vėžei neturi.
    Nes nu nuo 2015 tikrai nebuvo galima nusipirkti bent poros tokių riedmenų, ane?

    Komentuoti:


  • vėkas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Principe reiktų analogiško reiso su LG riedmenimis. Šiaip jau panašiai būdavo su Vilnius-Minskas, kai važiuodavo ir LTG ir BČ traukiniai. Bet, žinoma, LTG apie tai turbūt nepagalvojo, nes nu negi čia pagalvosi, praėjus vos 7 metams po 360 milijonų kainavusios linijos atidarymo.
    Galvok negalvojęs kai riedmenų 1435 mm vėžei neturi.

    Komentuoti:


  • _marius_
    replied
    Sveiku protu nesuvokiamas sprendimas. Nebent maršrutą nuo iki aptarnaus išimtinai lenkų pusė, bet taip turbūt nebūna...Po to vėl sakys: na va, paleidom traukinį, ir ką? Matot, keleivių tai nėra. Ir uždarys. Nieko naujo.

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Principe reiktų analogiško reiso su LG riedmenimis. Šiaip jau panašiai būdavo su Vilnius-Minskas, kai važiuodavo ir LTG ir BČ traukiniai. Bet, žinoma, LTG apie tai turbūt nepagalvojo, nes nu negi čia pagalvosi, praėjus vos 7 metams po 360 milijonų kainavusios linijos atidarymo.
    Iki pandemijos su lenkišku traukiniu būdavo po 2 reisus, įskaitant ir penktadienį su pirmadieniu.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    LG teisinasi, kad taip gavosi, nes lenkų traukinys naudojamas...
    Varnelę užsidėjo.
    Principe reiktų analogiško reiso su LG riedmenimis. Šiaip jau panašiai būdavo su Vilnius-Minskas, kai važiuodavo ir LTG ir BČ traukiniai. Bet, žinoma, LTG apie tai turbūt nepagalvojo, nes nu negi čia pagalvosi, praėjus vos 7 metams po 360 milijonų kainavusios linijos atidarymo.

    Komentuoti:

Working...
X