Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • John
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    na svarbu Jūs viską žinot tai milijonus ar milijardus?
    Tai pastačius RB2, pastatys ir infrastuktūrą Marijampolėje, Kazlų rūdoje kroviniams? Ar ir viską reiktų įrenginėti, nereiktų kartais dar papildomai ir bėgius iki miestų privesti? Kiek žinau tai krovinių terminalas numatytas tik Kaune ir Europinė vėžė kol kas neprivažiuoja prie jokių gamyklų ar sandėlių.
    O Viešpatie šventas. Tai kad ant RB1 NĖRA jokios krovimo infrastruktūros nei Marijampolėje, nei Kazlų Rūdoje ant RB1. Ten visur yra tik vienas 1435mm kelias. Viskas. Jokios krovinių krovimo infrastrukt9ros, signalizacijos, elektros ar dar ko nors. Ten tiesiog gali pravažiuoti traukinys. Dar įmanoma išleisti/įleisti keleivius stotyse. Viskas. Daugiau nieko.

    Koks skirtumas, ar būtent Marijampolėje pastatys krovinių infrastruktūrą su RB2? Viena, kas yra aišku, tai kad jos tikrai niekada niekas nestatys su RB1, kuri eina per meistą. Miestuose, kaip žinome, šiais laikais kroviniai nekraunami ir apskritai prekiniai traukiniai miestuose nėra pageidaujami dėl triukšmo ir aplinkosaugos. Jeigu su RB2 nėra planuojama papildoma infrastruktūra kroviniams prie Marijampolės ir Kazlų Rūdos, tai reiškia buvo taip nuspręsta. Jeigu kada nors atsiras toks poreikis ir bus nuspręsta statyti, pavyzdžiui, kokį nors intermodalinį terminalą, tai jis bus pajungtas prie RB2, o ne RB1. Dar kartą pakartosiu: nėra absoliučiai jokios, net teorinės, RB1 panaudojimo galimybės ateityje. Nei kroviniams, nei keleiviams, nei dar kam nors ir priežastys jau buvo aptartos.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    „RB Rail“: Rusijos invazija į Ukrainą išryškino „Rail Baltica“ karinę svarbą
    Baltijos šalių europinės vėžės geležinkelio „Rail Baltica“ projekto įgyvendinimą koordinuojančios bendros įmonės „RB Rail“ vykdomasis direktorius Agnis Driksna, pareiškė, jog nors šis projektas anksčiau buvo laikomas pirmiausia ekonominiu, Rusijos invazija į Ukrainą išryškino jo karinę svarbą.

    „Rail Baltica“ atitiktis kariniams reikalavimams buvo numatyta planavimo etape dar 2016-aisiais. Šie reikalavimai apima atitinkamas tiltų ir viadukų, riedmenų ašių apkrovos, atstumų tarp bėgių charakteristikas.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Kaip, tavo manymu, tie kroviniai Marijampolėje ir Kazlų Rūdoje bus kraunami į traukinius? Keleivių geležinkelio stotyje gal?
    I mean Jesus Christ, iš kur toks primityvus suvokimas apie geležinkelių transportą? Maždaug yra bėgiai, reiškia jau viskas, galima krauti krovinius ir leisti traukinius. Negalima. Reikia dar labai didelių investicijų, kurių RB1 daugiau nebus. Jau ir taip 360 melejinų išmesti. Daugiau nebemes. Tai bus todėl, kad bus normalus RB t. y. RB2, kuris visą tą infrą ir taip turės. Dubliuoti ją ant RB1 ir leisti dar PAPILDOMUS milijardus būtų visiškas idiotizmas ir to tikrai nebus daroma.
    na svarbu Jūs viską žinot tai milijonus ar milijardus?
    Tai pastačius RB2, pastatys ir infrastuktūrą Marijampolėje, Kazlų rūdoje kroviniams? Ar ir viską reiktų įrenginėti, nereiktų kartais dar papildomai ir bėgius iki miestų privesti? Kiek žinau tai krovinių terminalas numatytas tik Kaune ir Europinė vėžė kol kas neprivažiuoja prie jokių gamyklų ar sandėlių.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Kaip, tavo manymu, tie kroviniai Marijampolėje ir Kazlų Rūdoje bus kraunami į traukinius? Keleivių geležinkelio stotyje gal?
    I mean Jesus Christ, iš kur toks primityvus suvokimas apie geležinkelių transportą? Maždaug yra bėgiai, reiškia jau viskas, galima krauti krovinius ir leisti traukinius. Negalima. Reikia dar labai didelių investicijų, kurių RB1 daugiau nebus. Jau ir taip 360 melejinų išmesti. Daugiau nebemes. Tai bus todėl, kad bus normalus RB t. y. RB2, kuris visą tą infrą ir taip turės. Dubliuoti ją ant RB1 ir leisti dar PAPILDOMUS milijardus būtų visiškas idiotizmas ir to tikrai nebus daroma.
    *360 milijonų 2015-ųjų metų eurų, o ne 360 milijonų eurų. Tais laikais su tokia suma buvo galima padaryti gerokai daugiau nei dabar, turint omeny infliaciją, ypač statybų sektoriuje. Dabartinis atitikmuo būtų, spėčiau, apie pusę milijardo nuleistų į klozetą visiškai nereikalingai linijai. Tai yra neįtikėtino masto fakapas. Vis dar naiviai tikiuosi, kad kam nors lėks galvos už jį.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    Arba vystant pramonę Marijampolėje, Kazlų Rūdoje... kur kroviniai keliautų į/iš Europos.

    Taip čia buvo išmesti pinigai, bet kiek pamenu tai daug prie to prisidėjo, kad kai kas sužinojo kur bus tiesiama nauja vėžė, tie kai kas susipirko žemes ir susikėlė kainas. Dėl to buvo atsisakyta aplinkkelių ir pasirinkta sena vėžė.
    Kaip, tavo manymu, tie kroviniai Marijampolėje ir Kazlų Rūdoje bus kraunami į traukinius? Keleivių geležinkelio stotyje gal?
    I mean Jesus Christ, iš kur toks primityvus suvokimas apie geležinkelių transportą? Maždaug yra bėgiai, reiškia jau viskas, galima krauti krovinius ir leisti traukinius. Negalima. Reikia dar labai didelių investicijų, kurių RB1 daugiau nebus. Jau ir taip 360 melejinų išmesti. Daugiau nebemes. Tai bus todėl, kad bus normalus RB t. y. RB2, kuris visą tą infrą ir taip turės. Dubliuoti ją ant RB1 ir leisti dar PAPILDOMUS milijardus būtų visiškas idiotizmas ir to tikrai nebus daroma.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Tik reikia pridėti, kad RB1 nepasiteisino ir nepasiteisins, nes net teoriškai nėra kaip RB1 pasiteisinti dėl jau anksčiau minėtų priežasčių. Jis tiesiog stovės nenaudojamas.

    Vienintelis būdas kaip nors panaudoti RB1, tai tuo atveju, jei normalus "tikras" RB išvis nebus statomas dėl kokių nors priežasčių.
    ​​
    Arba vystant pramonę Marijampolėje, Kazlų Rūdoje... kur kroviniai keliautų į/iš Europos.

    Taip čia buvo išmesti pinigai, bet kiek pamenu tai daug prie to prisidėjo, kad kai kas sužinojo kur bus tiesiama nauja vėžė, tie kai kas susipirko žemes ir susikėlė kainas. Dėl to buvo atsisakyta aplinkkelių ir pasirinkta sena vėžė.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Svarbu, nes korupcija ir neišmanymu kaltina apie tai kaip tada žiūrėjo, o ne, kad stebuklingai "pasiteisino" ir va kokie protingi visgi buvo.



    Tai tokiu atveju korupcijos ir neišmanymo faktorius dar didesnis, o ne atvirkščiai.
    Išmest tuos milijonus ir tikėtis, kad bent Lenkijos pusėj bus gera trasa yra geriau nei išmest tuos pačius žinant, kad Lenkija nieko neties.
    Atvirkščiai argumęentuoji
    Tik reikia pridėti, kad RB1 nepasiteisino ir nepasiteisins, nes net teoriškai nėra kaip RB1 pasiteisinti dėl jau anksčiau minėtų priežasčių. Jis tiesiog stovės nenaudojamas.

    Vienintelis būdas kaip nors panaudoti RB1, tai tuo atveju, jei normalus "tikras" RB išvis nebus statomas dėl kokių nors priežasčių.
    ​​

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Perfect Rodyti pranešimą

    Tai, kad senoji jungtis nesivadins railbaltica, tai nereiškia, kad nebus galimybės ją naudotis, ypač kai kalba eina apie krovinių pervežimus.
    Koks tikslas naudoti geležinkelį, kuris nėra elektrifikuotas, nėra dvikelis, kuriame nėra signalizacijos ir kuris eina per tankiai apgyvendintas miestų ir miestelių teritorijas, kai netoliese bus elekteifikuotas dvikelis, kuris aplenks tankiai apgyvendintas teritorijas? Kaip manai, kuriuo geležinkeliu bus gabenami kroviniai ir kuris geležinis stovės nenaudojamas?
    Paskutinis taisė John; 2022.05.17, 19:05.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Perfect Rodyti pranešimą

    Nesvarbu dėl jo ji buvo statoma ir kaip į ją buvo žiūrima anksčiau, bet dabar požiūris į geležinkelio jungtį su Lenkija keičiasi visaip kaip.
    Svarbu, nes korupcija ir neišmanymu kaltina apie tai kaip tada žiūrėjo, o ne, kad stebuklingai "pasiteisino" ir va kokie protingi visgi buvo.

    Parašė Perfect Rodyti pranešimą

    Reikia nepamiršti ir to, kaip Lenkija žiūrėjo į RB. Tuo metu niekas nematė rimtos persperspektyvos RB ,tad kas iš to jeigu LT būtų nusitiesusi gerą linija iki Lenkijos sienos, o Lenkijoje traukiniai toliau būtų važiavę 40 km/h greičiu.
    Tai tokiu atveju korupcijos ir neišmanymo faktorius dar didesnis, o ne atvirkščiai.
    Išmest tuos milijonus ir tikėtis, kad bent Lenkijos pusėj bus gera trasa yra geriau nei išmest tuos pačius žinant, kad Lenkija nieko neties.
    Atvirkščiai argumentuoji
    Paskutinis taisė Gator; 2022.05.17, 18:59.

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Tai niekas ir nesiūlo griauti. Reiktų tirti, kodėl tai buvo daroma, nes yra visos prielaidos įtarti ypač didelio masto korupciją arba nekompetenciją. Bent jau tam, kad tokių pinigų švaistymų būtų galima išvengti ateityje, nes už 360 milijonų buvo galima pastatyti kažką žymiai naudingesnio, nei nenaudojamą geležinkelio liniją. Ir ne, keli parodomieji traukiniai per visus tuos metus nesiskaito.
    Reikia nepamiršti ir to, kaip Lenkija žiūrėjo į RB. Tuo metu niekas nematė rimtos persperspektyvos RB ,tad kas iš to jeigu LT būtų nusitiesusi gerą linija iki Lenkijos sienos, o Lenkijoje traukiniai toliau būtų važiavę 40 km/h greičiu.

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    RB1 buvo statoma ne dėl saugumo, o kad pinigus įsisavinti, ką sėkmingai ir pavyko padaryt.
    Nesvarbu dėl ko ji buvo statoma ir kaip į ją buvo žiūrima anksčiau, bet dabar požiūris į geležinkelio jungtį su Lenkija keičiasi visaip kaip.
    Paskutinis taisė Perfect; 2022.05.19, 10:53.

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Tai kad nėra ten dviejų jungčių. Su Lenkija bus viena jungtis, bet liks nenaudojama RB1 Lietuvos teritorijoje.
    Tai, kad senoji jungtis nesivadins railbaltica, tai nereiškia, kad nebus galimybės ją naudotis, ypač kai kalba eina apie krovinių pervežimus.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Korupcijos ir nekompetencijos tikrai buvo (vien kiek stočių ir peronų suremontuotų, kurios po kokio pusmečio buvo uždaromos), bet aš kaip suprantu čia dar bebryno likučiai. Dabar reikia tikėtis tokių jau ten nebedaug.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Nereikia, bet nereikia ir esamos griauti.
    Tai niekas ir nesiūlo griauti. Reiktų tirti, kodėl tai buvo daroma, nes yra visos prielaidos įtarti ypač didelio masto korupciją arba nekompetenciją. Bent jau tam, kad tokių pinigų švaistymų būtų galima išvengti ateityje, nes už 360 milijonų buvo galima pastatyti kažką žymiai naudingesnio, nei nenaudojamą geležinkelio liniją. Ir ne, keli parodomieji traukiniai per visus tuos metus nesiskaito.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Nereikia, bet nereikia ir esamos griauti.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Jei pagrindinės linijos kažkuri atšaka ar kelios subombarduotos, galima nukreipti kita linija - bet kokiu atveju kuo didesnis pasirinkimas, tuo geriau.
    Taip galvojant, gal reiktų pastatyti dar ir trečią nenaudotiną liniją ten už kokius pusę milijardo?

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Ir ką gi tokia linija duotu "galimo karo" atveju?
    Jei pagrindinės linijos kažkuri atšaka ar kelios subombarduotos, galima nukreipti kita linija - bet kokiu atveju kuo didesnis pasirinkimas, tuo geriau.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Perfect Rodyti pranešimą

    Kaip tai, ką? Tai papildoma logistikos jungtis su Lenkija. Kuo daugiau alternatyvių jungčių tuo saugiau.
    RB1 buvo statoma ne dėl saugumo, o kad pinigus įsisavinti, ką sėkmingai ir pavyko padaryt.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Perfect Rodyti pranešimą

    Kaip tai, ką? Tai papildoma logistikos jungtis su Lenkija. Kuo daugiau alternatyvių jungčių tuo saugiau.
    Tai kad nėra ten dviejų jungčių. Su Lenkija bus viena jungtis, bet liks nenaudojama RB1 Lietuvos teritorijoje.

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Ir ką gi tokia linija duotu "galimo karo" atveju?
    Kaip tai, ką? Tai papildoma logistikos jungtis su Lenkija. Kuo daugiau alternatyvių jungčių tuo saugiau.

    Komentuoti:

Working...
X