Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • digital
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Buvo arba korupcija arba siaubinga nekompetencija, nes kai išleidi 360 liamų kažkam, kas nėra tinkama naudojimui, tai yra skandalas. Kas man kelia dar didesnį siaubą, tai, kad iš pažiūros normalūs žmonės, kurie kaip ir turėtų sugebėti įdarbinti bazinį kritinį mąstymą, kategoriškai atsisako tai padaryti ir gina tokio lygio mėšlą.
    Bla bla bla, kartojimasis be jokių argumentų. Paskutinį kartą - traukiniai važinėjo ir važinėja. Lėtai - taip, nes nėra signalizacijos. Ir tai yra gerai, nes greičiausiai ją visą reikėtų dabar perdaryti, tai dabar padarys galutinį variantą taip kaip reikia. Trasa kažkiek keisis, bet ne visa, ir tikrai ne 0% bus panaudota. Keista, kad atrodytų protingi žmonės kartoja kažkokius išsigalvojimus.
    Labai panašu į tai, kai tamsta buvai užsisėdęs ant Šimašiaus, turėjo praeiti keli metai, kol apsiraminai.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Sakai, ir tarp Kauno ir Kazlų Rūdos ne?
    Ne RB1. Važiavau pats juo ne kartą. Maks greitis Lietuvoje 100km/h. Lenkijoje 120km/h.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Nu kad nerodo. Yra didelių ruožų, kurie liks naudojami, tik reikės padaryti dvikelį, signalizaciją ir pan. Bet dalis infrastruktūros bus panaudota.

    Koks tikslas verkti, kad kažkas buvo padaryta ne idealiai? Nu kaip buvo, taip buvo, dabar darysim geriau; stengsimės, kad ateity tokie projektai vyktų irgi geriau. Jei tu matai kažkur korupciją, tai nereiškia, kad ji tikrai buvo, nes net Šarūno Černiausko straipsnyje apie ją beveik nė žodžio. O juo as aš vis tik pasitikiu šiek tiek daugiau už John (sorry už ad hominem).
    Buvo arba korupcija arba siaubinga nekompetencija, nes kai išleidi 360 liamų kažkam, kas nėra tinkama naudojimui, tai yra skandalas. Kas man kelia dar didesnį siaubą, tai, kad iš pažiūros normalūs žmonės, kurie kaip ir turėtų sugebėti įdarbinti bazinį kritinį mąstymą, kategoriškai atsisako tai padaryti ir gina tokio lygio mėšlą.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Tavo paties čia įdėtos nuorodos į "alternatyvas" (šiaip reiktų vadinti variantais) rodo, kad šito geležinkelio panaudota bus apie 0% realiam RB projektui.
    Nu kad nerodo. Yra didelių ruožų, kurie liks naudojami, tik reikės padaryti dvikelį, signalizaciją ir pan. Bet dalis infrastruktūros bus panaudota.
    Šiaip koks tikslas ginti ir teisinti tokį mėšlą?
    Koks tikslas verkti, kad kažkas buvo padaryta ne idealiai? Nu kaip buvo, taip buvo, dabar darysim geriau; stengsimės, kad ateity tokie projektai vyktų irgi geriau. Jei tu matai kažkur korupciją, tai nereiškia, kad ji tikrai buvo, nes net Šarūno Černiausko straipsnyje apie ją beveik nė žodžio. O juo as aš vis tik pasitikiu šiek tiek daugiau už John (sorry už ad hominem).

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Tai gal davė bėgims, bet ne pabėgiams? Ar supranti, kokią nesąmonę parašei?
    Tai paaiškink mums, viešpatie, kada prasideda Tikras Geležinkelis.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Tai kad ne 120km/h jis. Niekada joks traukinys tokiu greičiu ten nevažiavo. Koks tikslas meluoti?
    Sakai, ir tarp Kauno ir Kazlų Rūdos ne?

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Jo, "važiuoja". Kokie visi 2 per metus ir lygiai 0 keleivinių.
    Na, tiesiog šiuo metu dėl covido uždaryti visi tarptautiniai maršrutai. Į Minską nebevažiuoja, į Daugpilį irgi ne. Iki pandemijos buvo penki traukiniai per savaitę į Balstogę. SM žada nuo ateinančių metų vasaros reguliarius reisus Kaunas–Varšuva.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Tai kad ne 120km/h jis. Niekada joks traukinys tokiu greičiu ten nevažiavo. Koks tikslas meluoti?

    Komentuoti:


  • B.S.
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Jo, "važiuoja". Kokie visi 2 per metus ir lygiai 0 keleivinių. Tavo paties čia įdėtos nuorodos į "alternatyvas" (šiaip reiktų vadinti variantais) rodo, kad šito geležinkelio panaudota bus apie 0% realiam RB projektui.

    Šiaip koks tikslas ginti ir teisinti tokį mėšlą?
    Įkvėpk giliai oro ir nusiramink. Visiems kurie sekė visą eigą yra viskas aišku ir atsibodo gaišinti laiką. Pasižiūrėk kad ir į 2013 metų Susisiekimo ministerijos planą. RB1 tiesiama vienu keliu ir dar bus tiesiama iki 2015-ųjų, kuriami planai RB2 kitu keliu, Europos Komisija toliau finansuoja abu. Tai jei turi kokių priekaištų-kreipkis į juos.

    Beje, 2 traukiniai ne per metus, bet per savaitę. Ir tie traukiniai toliau važiuos ir iki 2026 metų ir turbūt dar vėliau. Pagal Joną, traukiniai geriau nevažiuotų. Arba važiuotų daug brangesniais bėgiais su elektrifikacija ir signalizacija, kuriuos šiaip ar taip tektų perdaryti 250kmh greičiui. RB1 projektas buvo 120kmh ir Lietuva su Europos Komisija jį užbaigė 2015-ais, nors už 11 metų (!) nusimatė RB2. Gaila nepaklausė Jono nuomonės anuomet. Šios dienos straipsnis VZ:

    Šią vasarą Kauno intermodalinis terminalas (KIT) buvo sujungtas su ES geležinkelių sistema.
    „Jau turime nuolatinį srautą krovinių – po 2 traukinius kas savaitę, kurie kursuoja tarp KIT ir GVT terminalo Tilburge, Nyderlanduose. Klientų, kurie nori naudotis šiuo traukiniu, nuolat gausėja. Nuo dabartinių dviejų maršrutų per savaitę KIT ateityje gali turėti aštuonis per dieną“, – planai dalinasi „LTG Infra“ generalinis direktorius. – Per š. m. 10 mėnesių krovinių vežimo apimtys su Lenkija augo 5,1%, palyginti su tuo pačiu 2020 m. laikotarpiu, ir sudarė 3,6 mln. t.“
    Paskutinis taisė B.S.; 2021.12.30, 11:23.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Nesusigaudai čia tamsta. Yra ką tik papostintos alternatyvos, ir kas nebus (ir tai tik iš dalies) naudojama:

    O traukiniai jau važiavo ir važiuos ir toliau, ypač, kai bus signalizacija.
    Jo, "važiuoja". Kokie visi 2 per metus ir lygiai 0 keleivinių. Tavo paties čia įdėtos nuorodos į "alternatyvas" (šiaip reiktų vadinti variantais) rodo, kad šito geležinkelio panaudota bus apie 0% realiam RB projektui.

    Šiaip koks tikslas ginti ir teisinti tokį mėšlą?

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Tais laikais jau buvo žinoma, kad ES skirs 80+% finansavimo ir jau seniai ėjo kalbos apie greitąjį geležinkelį. Aecom studija pradėta rengti 2010 metais ir, neilgai trukus, parengta.
    Šiaip labai sunku diskutuoti su žmogumi, kuris akivaizdžiai nesusigaudo, apie ką šneka, ir pila kažkokių tuščių atsimušinėjimų ir klaidingos informacijos srautą. Gi jau n kartų buvo išaiškinta, kad RB1 nėra ir negali būti naudojamas. Juo traukiniai nevažiuoja ir nevažiuos. Panaudoti tikrąjam RB projektui jo irgi neišeis dėl elementarių fizikos dėsnių. Koks tikslas rašyti tokias pievas ir bandyti įrodyti, kad anglis yra balta, kaip sniegas, ir atvirkščiai?
    Nesusigaudai čia tamsta. Yra ką tik papostintos alternatyvos, ir kas nebus (ir tai tik iš dalies) naudojama:
    Greičiausiai "liks nenaudojama ir nenaudinga" tik ta kilpa pro Mockavą ir Šeštokus, kur šiaip ar taip yra naftos ir konteinerių terminalai, bei užsukimas į Mariampolę, kuris pasitarnaus regioniniam susisiekimui
    O traukiniai jau važiavo ir važiuos ir toliau, ypač, kai bus signalizacija.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    ES davė pinigus standartinei vėžei, o ne signalizacijai. Reiktų truputį skirti tuos aspektus.
    Tai gal davė bėgims, bet ne pabėgiams? Ar supranti, kokią nesąmonę parašei?

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė B.S. Rodyti pranešimą
    Jonai, tu taip irgi pyksi jeigu pasistatysim hyperloop ir tada RB2 pradės pūti?

    Iš pradžių mėteisi kaltininais apie korupciją, ir kai tau buvo pateiktas atliktų darbų sąrašas, šneka pasisuko apie iššvaistymą. Taip, kai lyginam RB1 su RB2, tai tada atrodo kad pinigai panaudoti neefektyviai. Na nesupus viskas. Perdarytos stotys, nutiesta rusiška vėžė, verslui ir gyventojams pasitarnaus kai kurios atkarpos. Ar tikrai būtum laimingesnis jei ta linija būtų elektrifikuota ir dabar vis vien ją perdarinėtų 250kmh greičiui? Nebegalėtum skųstis signalizacijos ir elektrifikacijos trūkumu, bet būtų buvę iššvaistyta gerokai daugiau pinigų.
    Se la vie. Gyvenimas kainuoja. Niekad nežinai ar už kampo tavęs laukia geresnis, ar blogesnis pasiūlymas. Niekas tais laikais nežinojo jog ES staiga taps tokia geranoriška ir skirs 8 milijardus RB2 geležinkeliui.
    Tais laikais jau buvo žinoma, kad ES skirs 80+% finansavimo ir jau seniai ėjo kalbos apie greitąjį geležinkelį. Aecom studija pradėta rengti 2010 metais ir, neilgai trukus, parengta.
    Šiaip labai sunku diskutuoti su žmogumi, kuris akivaizdžiai nesusigaudo, apie ką šneka, ir pila kažkokių tuščių atsimušinėjimų ir klaidingos informacijos srautą. Gi jau n kartų buvo išaiškinta, kad RB1 nėra ir negali būti naudojamas. Juo traukiniai nevažiuoja ir nevažiuos. Panaudoti tikrąjam RB projektui jo irgi neišeis dėl elementarių fizikos dėsnių. Koks tikslas rašyti tokias pievas ir bandyti įrodyti, kad anglis yra balta, kaip sniegas, ir atvirkščiai?

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Tai gal išvis nieko nereikia, nes gal anakčiau nebuvo. Bravo, gauni molio medalį už tokią geležinę logiką.
    ES davė pinigus standartinei vėžei, o ne signalizacijai. Reiktų truputį skirti tuos aspektus.

    Komentuoti:


  • B.S.
    replied
    Parašė KUBILISTANAS Rodyti pranešimą

    Jei reik DU kartus tiest ta pati gelzkeli tai reikejo ANTRA BANDYMA tiest per ALYTU i VILNIU is VILNIAUS I PANEVEZĮ....bent kazkokia nauda is to butu...
    Siaip jau, jei kada nors Baltarusija atsikratys Batkos, visai tiketina jog bus nutiesta Vilnius-Druskininkai-Gardinas-Balstoge. Tuomet vel girdesim Jono vaitojimus kad buvo ismesti pinigai RB2 vezei nuo Lenkijos sienos iki Kauno.
    Paskutinis taisė B.S.; 2021.12.29, 21:04.

    Komentuoti:


  • KUBILISTANAS
    replied
    Jei reik DU kartus tiest ta pati gelzkeli tai reikejo ANTRA BANDYMA tiest per ALYTU i VILNIU is VILNIAUS I PANEVEZĮ....bent kazkokia nauda is to butu...

    Komentuoti:


  • B.S.
    replied
    Jonai, tu taip irgi pyksi jeigu pasistatysim hyperloop ir tada RB2 pradės pūti?

    Iš pradžių mėteisi kaltininais apie korupciją, ir kai tau buvo pateiktas atliktų darbų sąrašas, šneka pasisuko apie iššvaistymą. Taip, kai lyginam RB1 su RB2, tai tada atrodo kad pinigai panaudoti neefektyviai. Na nesupus viskas. Perdarytos stotys, nutiesta rusiška vėžė, verslui ir gyventojams pasitarnaus kai kurios atkarpos. Ar tikrai būtum laimingesnis jei ta linija būtų elektrifikuota ir dabar vis vien ją perdarinėtų 250kmh greičiui? Nebegalėtum skųstis signalizacijos ir elektrifikacijos trūkumu, bet būtų buvę iššvaistyta gerokai daugiau pinigų.
    Se la vie. Gyvenimas kainuoja. Niekad nežinai ar už kampo tavęs laukia geresnis, ar blogesnis pasiūlymas. Niekas tais laikais nežinojo jog ES staiga taps tokia geranoriška ir skirs 8 milijardus RB2 geležinkeliui.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Ką turi omeny rašydamas "ištiesins"? Jei kalbi apie visiškai naują dvikelį elektrifikuotą 249km/h geležinkelį, tai taip, toks turės būti pastatytas, jei norėsime susisiekimo su Varšuva ir likusia Europa. Ber jie neturės daug bendro su dabar paklotais bėgiais, kurie ir toliau liks nenaudojami ir iš principo nereikalingi. Būtent į juos jau investuoti 360 milijonų.
    Sakai, nereikėjo išvis standartinės vėžės iki Kauno, kol nėr greito Rail Baltica iki Talino? Nereikėjo savaitgalinių automotrisių į Balstogę už 11€ per 4.5 val, reguliarių reisų su puspriekabėm į KIT?
    Be grynai ekonominių motyvų buvo ir strateginis, ir tam tikra prasme emocinis – jungties su Europos geležinkelių tinklais.

    Kodėl taip įvyko nepaslaptis tam, kas šia tema nuo seniau domisi, ir pats be abejo žinai, nes ne pirmą dešimtmetį rašai šioje temoje. B. Lubys valdė Mockavos terminalą ir buvo supirkęs žemes, per kurias eitų tiesesnė linija nuo Suvalkų iki Mariampolės. Be teismų tų žemių valstybė nebūtų išpirkus, užtat standartinė vėžė vingiuoja carine sankasa pro Mockavą ir Šeštokus.

    https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=83460215

    „Lietuvos geležinkeliai“ atšaką į Lenkiją pastatė dar esant Algirdo Butkevičiaus vyriausybei, įmonę valdant Stasio Dailydkos administracijai. Dabartinė „Lietuvos geležinkelių“ administracija nekaltina nei pirmtakų, nei rangovų.

    Valstybės valdoma įmonė teigia, esą tuomet buvo nuspręsta statyti mažesniu greičiu važiuoti tinkamą atšaką, nes kiti sprendimai galėjo smarkiai užvilkinti „Rail Balticos“ vystymą.

    „2007 m. Lietuvai rengiantis įgyvendinti projektą „Rail Baltica“ iškilo netikėta kliūtis – žemės paėmimas visuomenės poreikiams. Pagal tuo metu galiojusius teisės aktus, žemės paėmimo visuomenės poreikiams procesai vykdavo 5–7 ir daugiau metų, tai buvo svari priežastis, dėl kurios projektas galėjo būti neįvykdytas.

    Įvertinęs minėtas priežastis ir siekdamas nestabdyti projekto, Europos Komisijos paskirtas projekto „Rail Baltica“ koordinatorius rekomendavo nuo sienos su Lenkija iki Kauno geležinkelį tiesti ant AB „Lietuvos geležinkeliai“ žemės sklypų, esančių palei esamą geležinkelio trasą, kuri daro lankstą atkarpoje Mockava–Šeštokai–Marijampolė, ir užtikrinti racionalius techninius 120 km per valandą traukinių greičio parametrus. Toks sprendimas leido gerokai sumažinti laiko ir finansines sąnaudas. Rekomendacijai pritarė Lietuvos bei ES valdžios institucijos ir projektui įgyvendinti skyrė finansavimą“, – raštu pateiktame komentare teigia „Lietuvos geležinkeliai“.
    Greičiausiai "liks nenaudojama ir nenaudinga" tik ta kilpa pro Mockavą ir Šeštokus, kur šiaip ar taip yra naftos ir konteinerių terminalai, bei užsukimas į Mariampolę, kuris pasitarnaus regioniniam susisiekimui (sauce: https://youtu.be/Bbf-nn1CoFg).

    Click image for larger version

Name:	rb1-2.jpg
Views:	539
Size:	90,5 kB
ID:	1939930

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Didžiausi zigzagai jau netoli Lenkijos, kitur tai dar proto ribose.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Jei ties visiškai nauja (kita) trasa, tada taip. Jei dalį esamos trasos panaudos, tada ne.
    Nu kas tau ties 250km/h standarto geležinkelį pas tuos zigzagus?

    Komentuoti:

Working...
X