Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Parašė DKL Rodyti pranešimą
    Varšuva - Lukas (Elk) 200 km/h
    Lukas - siena su Lietuva 250 km/h
    Lenkijoje irgi jau 4 metus rekonstruojama linija Varšuva - Bialsytokas RailBalticos rėmuose. Maksimalus greitis 160 km/h. Taip kad apie RB svaigsta tik Lietuva, Latvija ir Estija. Lenkija, pasirodo, jokios 240-250 km/h RB netiesia, o bukai rekonstruoja esamą liniją, pateikdama tai kaip RB tiesmą. Ar Lenkijoje pinigai "įisisavinami", kaip ir Lietuvoje, nutiesus RB nuo sienos iki Kauno be signalizacijos? Ne. Lenkai viską daro proto ribose ir nesvaigsta apie greituosius geležinkelius. Tiesiog padarys gerą esamos linijos rekonstrukciją. Ji jau beveik baigta nuo Rembertuvo stoties Varšuvoje iki Malkinios). Bialystoke, beje, šiemet kapitaliai renovuojamas stoties pastatas, nors geležinkelio rekonstrukcijos darbai paties Bialystoko dar nepasiekė. Pačioje Lenkijoje 240-250 km/h geležinkeliai tik tolimos ateities planuose. Jų nėra ir dar negreitai bus tiek Berlyno kryptimi, tiek ir Krokuvos/Katovicų kryptimi. Net ir Vokietijoje nuo Berlyno iki Lenkijos sienos geležinkelis klasikinis, tik maks 120-160 km/h. O atskiruose ruožuose ir dar mažesnis greitis. Pats važiavau ne kartą, taip kad nereikia čia man makaronų kabinti, jei kas bandys. Todėl aš dar kartą kartoju, kad tokia RB, kokią čia pas mus stumia - greitoji (240-250 km/h) tai yra svaigalai. Reikėtų kalbėti apie transeuropinę Baltijos magistralę nuo Berlyno iki Talino ir tik jos rėmuose tiesti tą RB. Priešingu atveju yra pinigai į balą (žemę).
    Paskutinis taisė Al1; 2019.08.21, 09:59.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Pastatys dar viena uz 360 mln. Turesim dvi.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Bet šiaip tai yra visiškas fake maršrutas ir fake projektas už 360 milijonų. Gator nevisiškai suprato mano paironizavimą dėl tikslaus kelionės trukmės laiko, bet jeigu pabandytum važiuoti tuo maršrutu, suprastum, ką turiu omeny. Kaip maršrutas tai yra visiška nesąmonė ir panašu, kad visas projektas tebuvo skirtas Mitnijos (MG Baltic) ir kitų tuometinių bebrų draugelių prafinansavimui. Tokia gana akivaizdi ES pinigų išgrobstymo schema, kai pastatytas objektas už 360 milijonų, kuris jau 4 metus yra faktiškai nenaudojamas. Kaip kitaip tai vadinti, jei ne pinigų išgrobstymu?
    Palaikau pilnai. LG senieji bebrai įsisavino ES babkes, o naudotis neįmanoma ir plius kelia pavojų nereguliuojamomis pervažomis.

    Komentuoti:


  • Rimas_OK
    replied
    Ne per seniausiai teko pasivažinėti link Lenkijos sienos pro Kazlų Rūdą. Nustebau pamatęs pervažą (!). Po to darsyk nustebau pamatęs antrą pervažą. Kai trečia kartą automobiliu kirtau 21 amžiaus geležinkelio bėgius, pradėjau dairytis iš kurio ūkininko pasiskolinti šakes ir važiuot į Vilnių Tiesa, ne pas dabartinį ministrą žinoma, o pas Eligijų M., kuris priėmė sprendimą dėl tokio absurdiško geležinkelio statybos

    Komentuoti:


  • Rimas_OK
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Įįspūdinga išvada. Važiuoti troleibusais yra absurdas. Su autyomobiliu greičiau. Kokios įžvalgos genialios...
    Jei reikia per dieną maršrutu sulakstyti 10 kartų, tai tikrai troleibuso greitis yra absurdas. Jei nuvažiuoti vieną kartą į svečius, tada taip, galima ir neskubant šeštadienio rytą pasivažinėt.
    Tas pats ir su traukiniu į Marijampolę. Kol nenuvažiuoja į vieną pusę per 20 min, tai tinka nebent savaitgaliui senelius aplankyt nuvažiuot.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Įįspūdinga išvada. Važiuoti troleibusais yra absurdas. Su autyomobiliu greičiau. Kokios įžvalgos genialios...
    Jei nori siaip pasivazineti, jei neturi ka veikti, tai taip, tada galima ir su tuo traukinuku

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    P. S. tas kažkas (video), tai gerbiamas ponas John.
    Žinau tavo YouTube account'ą Gal ir galėjau kaip nors aiškiau išsireikšti.

    Lyg ir taip parašiau:
    John, kaip suprantu, pagrinde nepatinka, kad nėra gero traukinio užpildymo (pvz. bent koks 40% ir daugiau traukinio užpildymas). Kažkada važiavo ir pafilmavo beveik tuščią traukinį
    Labiausiai nepatinka apie šį maršrutą yra tai, kad jis yra labai vingiuotas. Kartą važiavau Marijampolė-Kaunas, bet ant rusiškos vėžės, tai tik nuo Kazlų Rūdos miškų (berods Vinčų) įsibegėjo iki šiek tiek pakenčiamesnių greičių.

    Jeigu atsiras greitasis geležinkelis, tai ši trasa arba bus kaip regioninė europinė (kuria galima ir krovinius vežti) linija arba iš vis nereikalinga linija.
    Paskutinis taisė PoDV; 2019.07.28, 10:49.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė liutass Rodyti pranešimą
    Vaziuoti tarp Kauno Marijampoles traukiniu yra absurdas. Dabar padaryta autostrada dvieju juostu 130 km/h. Su automobiliu nuo namu iki vietos 30 min kelio.
    Įįspūdinga išvada. Važiuoti troleibusais yra absurdas. Su autyomobiliu greičiau. Kokios įžvalgos genialios...

    Paskutinis taisė Gator; 2019.07.28, 10:47.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Aš viso labo pateikiau faktus, patikslindamas tavo neteisingą informaciją. Va ir PodV buvo įtikėjęs tavo neteisinga informacija dėl 6val kaip pvz. Tad nesuprantu kodėl faktų tikslinimas yra laikoma trigerinimu. Tačiau nelabai ir stebina, nes ne pirmą kartą apsukinėji dalykus 180 laipsnių kampu.

    Tai, kad nebūtų erdvės fantazijomas aš irgi visiškai pritariu, kad už tiek milijonų čia yra niekingas maršrutas. Bet tai nereiškia, kad aš negaliu pataisyti klaidingų faktų.

    Dėl pasiūlymo pačiam pakeliauti, jau kurios laikas bandau, visada kai reikia į Varšuva bandau pažiūrėt ar yra galimybė išmėginti traukinį šį su perssėdimu Balstogėje. Kol kas dar nepasitaikė, kad tinkamas laikas būtų, bet manau kažkada bus. Tik įdomu ką ten reikai tokio pamatyt būtent dėl laiko, juk laikas yra pateiktas ir žinomas. Gal dėl nepatogių sėdynių kalbi ar pan, kad "suprasiu ką turi omenyje dėl laiko"? Nes dėl laiko nėra ką suprast : 4:46 arba 4:25

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Vaziuoti tarp Kauno Marijampoles traukiniu yra absurdas. Dabar padaryta autostrada dvieju juostu 130 km/h. Su automobiliu nuo namu iki vietos 30 min kelio.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Tada viskas aišku. Įdėmiai nesekiau diskusijos (edit: dabar matau, kad net tam pačiam temos puslapy yra tavo paminėti laikai ). Tuo atveju, traukinys su autobusu beveik lygus.

    John, kaip suprantu, pagrinde nepatinka, kad nėra gero traukinio užpildymo (pvz. bent koks 40% ir daugiau traukinio užpildymas). Kažkada važiavo ir pafilmavo beveik tuščią traukinį
    https://www.youtube.com/watch?v=cCR8LV02jQg
    Dar turbūt reiktų paminėti, kad traukinys yra automotrisė iš 2 vagonų ir 3os klasės interjeru. Visoje linijoje nėra signalizacijos (wtf??).
    Maršrutas realiai naudojamas nebent Lenkijoje vietiniam susisiekimui tarp Biakystoko bei Suvalkų.
    ​​​​Kažkiek važiuoja tarp Kauno ir Marijampolės.

    Bet šiaip tai yra visiškas fake maršrutas ir fake projektas už 360 milijonų. Gator nevisiškai suprato mano paironizavimą dėl tikslaus kelionės trukmės laiko, bet jeigu pabandytum važiuoti tuo maršrutu, suprastum, ką turiu omeny. Kaip maršrutas tai yra visiška nesąmonė ir panašu, kad visas projektas tebuvo skirtas Mitnijos (MG Baltic) ir kitų tuometinių bebrų draugelių prafinansavimui. Tokia gana akivaizdi ES pinigų išgrobstymo schema, kai pastatytas objektas už 360 milijonų, kuris jau 4 metus yra faktiškai nenaudojamas. Kaip kitaip tai vadinti, jei ne pinigų išgrobstymu?

    P. S. tas kažkas (video), tai gerbiamas ponas John.

    P. S. 2 Gator susitriggerino, kaip suprantu, kad aš čia kritikuoju kažką, kas susiję su Kaunu (nu nes linija kaip ir iš Kauno į Bialystoką). Tai čia matyt dėl to jis bando kažkaip teisinti šitą projektą. Nors aš jo vietoj į tą bruzgyną neičiau. Kaunietiški kompleksai vienužodžiu.
    Paskutinis taisė John; 2019.07.28, 06:03.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    KAd net Kaunas-Vilnius daug traukinių neturi to "bent" 40proc
    Nu ok, gal ir perdedu Jo atveju ten iš vis turbūt vienaženkliai procentai gavosi tada kai filmavo saloną.
    Paskutinis taisė PoDV; 2019.07.28, 00:29.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    KAd net Kaunas-Vilnius daug traukinių neturi to "bent" 40proc

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Čia John fantazijos buvo.
    Traukinys važiuoja 4:46 arba 4:25. Ką jau rašiau.
    Tada viskas aišku. Įdėmiai nesekiau diskusijos (edit: dabar matau, kad net tam pačiam temos puslapy yra tavo paminėti laikai ). Tuo atveju, traukinys su autobusu beveik lygus.

    John, kaip suprantu, pagrinde nepatinka, kad nėra gero traukinio užpildymo (pvz. bent koks 40% ir daugiau traukinio užpildymas). Kažkada važiavo ir pafilmavo beveik tuščią traukinį
    https://www.youtube.com/watch?v=cCR8LV02jQg
    Paskutinis taisė PoDV; 2019.07.28, 00:01.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Su Google Maps pasižiūrėjau, kad iki Balstogės (Bialystoko) nuo Kauno daugmaž tiek pat kiek iki Palangos. Pažiūrėjau, kad iš Kauno iki Balstogės kelionė trunka apie 4 val.

    Traukinys, minima, važiuoja kažkur 6 val.

    Truputį lėčiau. Jei nėra galimybės tuo momentu kaip nors greičiau tada taip, galima kaip įprastiniu.
    Čia John fantazijos buvo.
    Traukinys važiuoja 4:46 arba 4:25. Ką jau rašiau.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Kad turbūt nelabai už autobusą lėčiau, tai jei laikas tinkamas tai drąsiai galima važiuot ir įprastais tikslais. Ir į tą pačią varšuvą su persėdmu ten į autobusą ar traukinį galima važiuot jei tuo laiku nėra tiesiogino autobuso.
    Su Google Maps pasižiūrėjau, kad iki Balstogės (Bialystoko) nuo Kauno daugmaž tiek pat kiek iki Palangos. Pažiūrėjau, kad iš Kauno iki Balstogės kelionė trunka apie 4 val.

    Traukinys, minima, važiuoja kažkur 6 val.

    Truputį lėčiau. Jei nėra galimybės tuo momentu kaip nors greičiau tada taip, galima kaip įprastiniu.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Atrakciniams tikslams gal ir nieko šis maršrutas.
    Kad turbūt nelabai už autobusą lėčiau, tai jei laikas tinkamas tai drąsiai galima važiuot ir įprastais tikslais. Ir į tą pačią varšuvą su persėdmu ten į autobusą ar traukinį galima važiuot jei tuo laiku nėra tiesiogino autobuso.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Atrakciniams tikslams gal ir nieko šis maršrutas.

    Komentuoti:


  • DKL
    replied
    Praeitą savaitgalį pažystama važiavo šiuo traukiniu į Bialistoką. Pasak jos užpildymas 30-40 proc. nuo Kauno. Tam matyt turi įtakos ir vasara, bet matyt pakilo ir traukinio žinomumas palyginus su pirmais eksplotacijos metais.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Ačiū dievui, nes jau galvojau, kad pirmadienį nevažiuoja.
    Šiaip, skirtingai, nei visi kiti šios temos dalyviai, tuo traukiniu esu dar ir važiavęs į Biakystoką, tai geriau už visus žinau, kas ir kiek važiuoja.
    Būtent tada ir supratau, kad tai buvo elementarus pinigų išgrobstymas.
    Iki tokio lygio nusirtai, kad net ir už neutralių faktų patikslinimą pažeri savo garsiojo sarkazmo dozę.

    O dėl to ką tu geriau žinai:
    1. Dėl kelionės trukmės geriau nežinojai.
    2, Dėl kursavimo dienų geriau nežinojai.
    3. Dėl keleivių kiekio - neaišku, nes niekas kitų duomenų nepateikė.

    Taip, kad 2 iš 3 žinojai blogiau, 1 iš 3 - nenuspręsta.
    Paskutinis taisė Gator; 2019.07.27, 11:08.

    Komentuoti:

Working...
X