Parašė DKL
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas
Collapse
X
-
Paskutinis taisė Al1; 2019.08.21, 09:59.
-
Parašė John Rodyti pranešimąBet šiaip tai yra visiškas fake maršrutas ir fake projektas už 360 milijonų. Gator nevisiškai suprato mano paironizavimą dėl tikslaus kelionės trukmės laiko, bet jeigu pabandytum važiuoti tuo maršrutu, suprastum, ką turiu omeny. Kaip maršrutas tai yra visiška nesąmonė ir panašu, kad visas projektas tebuvo skirtas Mitnijos (MG Baltic) ir kitų tuometinių bebrų draugelių prafinansavimui. Tokia gana akivaizdi ES pinigų išgrobstymo schema, kai pastatytas objektas už 360 milijonų, kuris jau 4 metus yra faktiškai nenaudojamas. Kaip kitaip tai vadinti, jei ne pinigų išgrobstymu?
Komentuoti:
-
Ne per seniausiai teko pasivažinėti link Lenkijos sienos pro Kazlų Rūdą. Nustebau pamatęs pervažą (!). Po to darsyk nustebau pamatęs antrą pervažą. Kai trečia kartą automobiliu kirtau 21 amžiaus geležinkelio bėgius, pradėjau dairytis iš kurio ūkininko pasiskolinti šakes ir važiuot į Vilnių Tiesa, ne pas dabartinį ministrą žinoma, o pas Eligijų M., kuris priėmė sprendimą dėl tokio absurdiško geležinkelio statybos
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Įįspūdinga išvada. Važiuoti troleibusais yra absurdas. Su autyomobiliu greičiau. Kokios įžvalgos genialios...
Tas pats ir su traukiniu į Marijampolę. Kol nenuvažiuoja į vieną pusę per 20 min, tai tinka nebent savaitgaliui senelius aplankyt nuvažiuot.
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Įįspūdinga išvada. Važiuoti troleibusais yra absurdas. Su autyomobiliu greičiau. Kokios įžvalgos genialios...
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimąP. S. tas kažkas (video), tai gerbiamas ponas John.
Lyg ir taip parašiau:
John, kaip suprantu, pagrinde nepatinka, kad nėra gero traukinio užpildymo (pvz. bent koks 40% ir daugiau traukinio užpildymas). Kažkada važiavo ir pafilmavo beveik tuščią traukinį
Jeigu atsiras greitasis geležinkelis, tai ši trasa arba bus kaip regioninė europinė (kuria galima ir krovinius vežti) linija arba iš vis nereikalinga linija.Paskutinis taisė PoDV; 2019.07.28, 10:49.
Komentuoti:
-
Parašė liutass Rodyti pranešimąVaziuoti tarp Kauno Marijampoles traukiniu yra absurdas. Dabar padaryta autostrada dvieju juostu 130 km/h. Su automobiliu nuo namu iki vietos 30 min kelio.
Paskutinis taisė Gator; 2019.07.28, 10:47.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Aš viso labo pateikiau faktus, patikslindamas tavo neteisingą informaciją. Va ir PodV buvo įtikėjęs tavo neteisinga informacija dėl 6val kaip pvz. Tad nesuprantu kodėl faktų tikslinimas yra laikoma trigerinimu. Tačiau nelabai ir stebina, nes ne pirmą kartą apsukinėji dalykus 180 laipsnių kampu.
Tai, kad nebūtų erdvės fantazijomas aš irgi visiškai pritariu, kad už tiek milijonų čia yra niekingas maršrutas. Bet tai nereiškia, kad aš negaliu pataisyti klaidingų faktų.
Dėl pasiūlymo pačiam pakeliauti, jau kurios laikas bandau, visada kai reikia į Varšuva bandau pažiūrėt ar yra galimybė išmėginti traukinį šį su perssėdimu Balstogėje. Kol kas dar nepasitaikė, kad tinkamas laikas būtų, bet manau kažkada bus. Tik įdomu ką ten reikai tokio pamatyt būtent dėl laiko, juk laikas yra pateiktas ir žinomas. Gal dėl nepatogių sėdynių kalbi ar pan, kad "suprasiu ką turi omenyje dėl laiko"? Nes dėl laiko nėra ką suprast : 4:46 arba 4:25
Komentuoti:
-
Vaziuoti tarp Kauno Marijampoles traukiniu yra absurdas. Dabar padaryta autostrada dvieju juostu 130 km/h. Su automobiliu nuo namu iki vietos 30 min kelio.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Tada viskas aišku. Įdėmiai nesekiau diskusijos (edit: dabar matau, kad net tam pačiam temos puslapy yra tavo paminėti laikai ). Tuo atveju, traukinys su autobusu beveik lygus.
John, kaip suprantu, pagrinde nepatinka, kad nėra gero traukinio užpildymo (pvz. bent koks 40% ir daugiau traukinio užpildymas). Kažkada važiavo ir pafilmavo beveik tuščią traukinį
https://www.youtube.com/watch?v=cCR8LV02jQg
Maršrutas realiai naudojamas nebent Lenkijoje vietiniam susisiekimui tarp Biakystoko bei Suvalkų.
Kažkiek važiuoja tarp Kauno ir Marijampolės.
Bet šiaip tai yra visiškas fake maršrutas ir fake projektas už 360 milijonų. Gator nevisiškai suprato mano paironizavimą dėl tikslaus kelionės trukmės laiko, bet jeigu pabandytum važiuoti tuo maršrutu, suprastum, ką turiu omeny. Kaip maršrutas tai yra visiška nesąmonė ir panašu, kad visas projektas tebuvo skirtas Mitnijos (MG Baltic) ir kitų tuometinių bebrų draugelių prafinansavimui. Tokia gana akivaizdi ES pinigų išgrobstymo schema, kai pastatytas objektas už 360 milijonų, kuris jau 4 metus yra faktiškai nenaudojamas. Kaip kitaip tai vadinti, jei ne pinigų išgrobstymu?
P. S. tas kažkas (video), tai gerbiamas ponas John.
P. S. 2 Gator susitriggerino, kaip suprantu, kad aš čia kritikuoju kažką, kas susiję su Kaunu (nu nes linija kaip ir iš Kauno į Bialystoką). Tai čia matyt dėl to jis bando kažkaip teisinti šitą projektą. Nors aš jo vietoj į tą bruzgyną neičiau. Kaunietiški kompleksai vienužodžiu.Paskutinis taisė John; 2019.07.28, 06:03.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąKAd net Kaunas-Vilnius daug traukinių neturi to "bent" 40procPaskutinis taisė PoDV; 2019.07.28, 00:29.
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Čia John fantazijos buvo.
Traukinys važiuoja 4:46 arba 4:25. Ką jau rašiau.
John, kaip suprantu, pagrinde nepatinka, kad nėra gero traukinio užpildymo (pvz. bent koks 40% ir daugiau traukinio užpildymas). Kažkada važiavo ir pafilmavo beveik tuščią traukinį
https://www.youtube.com/watch?v=cCR8LV02jQgPaskutinis taisė PoDV; 2019.07.28, 00:01.
Komentuoti:
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Su Google Maps pasižiūrėjau, kad iki Balstogės (Bialystoko) nuo Kauno daugmaž tiek pat kiek iki Palangos. Pažiūrėjau, kad iš Kauno iki Balstogės kelionė trunka apie 4 val.
Traukinys, minima, važiuoja kažkur 6 val.
Truputį lėčiau. Jei nėra galimybės tuo momentu kaip nors greičiau tada taip, galima kaip įprastiniu.
Traukinys važiuoja 4:46 arba 4:25. Ką jau rašiau.
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Kad turbūt nelabai už autobusą lėčiau, tai jei laikas tinkamas tai drąsiai galima važiuot ir įprastais tikslais. Ir į tą pačią varšuvą su persėdmu ten į autobusą ar traukinį galima važiuot jei tuo laiku nėra tiesiogino autobuso.
Traukinys, minima, važiuoja kažkur 6 val.
Truputį lėčiau. Jei nėra galimybės tuo momentu kaip nors greičiau tada taip, galima kaip įprastiniu.
Komentuoti:
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąAtrakciniams tikslams gal ir nieko šis maršrutas.
Komentuoti:
-
Praeitą savaitgalį pažystama važiavo šiuo traukiniu į Bialistoką. Pasak jos užpildymas 30-40 proc. nuo Kauno. Tam matyt turi įtakos ir vasara, bet matyt pakilo ir traukinio žinomumas palyginus su pirmais eksplotacijos metais.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimąAčiū dievui, nes jau galvojau, kad pirmadienį nevažiuoja.
Šiaip, skirtingai, nei visi kiti šios temos dalyviai, tuo traukiniu esu dar ir važiavęs į Biakystoką, tai geriau už visus žinau, kas ir kiek važiuoja.
Būtent tada ir supratau, kad tai buvo elementarus pinigų išgrobstymas.
O dėl to ką tu geriau žinai:
1. Dėl kelionės trukmės geriau nežinojai.
2, Dėl kursavimo dienų geriau nežinojai.
3. Dėl keleivių kiekio - neaišku, nes niekas kitų duomenų nepateikė.
Taip, kad 2 iš 3 žinojai blogiau, 1 iš 3 - nenuspręsta.Paskutinis taisė Gator; 2019.07.27, 11:08.
Komentuoti:
Komentuoti: