Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Lettered
    replied
    Parašė liutass Rodyti pranešimą

    O kam ji reikalinga? Keista, kad ES finansavo toki nereikalinga projekta.
    Tam, kad pinigus įsisavinti, o mes dar šaipomės iš kinų, neva nereikalingus geležinkelius tiesia.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Marijampolė turės europinę vėžę iš Lenkijos. Kaip suprantu, greitieji traukiniai ten nestos. Tik tiek, kad geležinkelis labai vingiuotas, maršrutas Marijampolė-Suvalkai nepopuliarus.
    O kam ji reikalinga? Keista, kad ES finansavo toki nereikalinga projekta.

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Marijampolė turės europinę vėžę iš Lenkijos. Kaip suprantu, greitieji traukiniai ten nestos. Tik tiek, kad geležinkelis labai vingiuotas, maršrutas Marijampolė-Suvalkai nepopuliarus.
    kaip jis gali būti populiarus, kai per savaitę vyksta vos 4 traukinių maršrutai ? Net iš Ukrainos į Slovakiją, kur išorinė ES siena per dieną bent 8 maršrutai, tai ką kalbėt...

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Taip. Aišku kyla klausimas, kodėl apskritai buvo statoma RB1?
    Marijampolė turės europinę vėžę iš Lenkijos. Kaip suprantu, greitieji traukiniai ten nestos. Tik tiek, kad geležinkelis labai vingiuotas, maršrutas Marijampolė-Suvalkai nepopuliarus.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė DKL Rodyti pranešimą

    Būtų labai įdomu paskaityti. Ar yra kur nors prieinama atvirai?
    http://www.railbaltica.org/wp-conten...port_final.pdf

    Ilgas report'as.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė liutass Rodyti pranešimą

    bet dabar antra karta perdarines. Tiesins, lygins ar ka jie ten darys
    Tai jau bus naujas geležinkelis. O permesti technikai tiks ir dabartinė RB I. Juolab vingiuota trasa yra atsparesnė tradiciniams bombų smūgiams.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė liutass Rodyti pranešimą

    bet dabar antra karta perdarines. Tiesins, lygins ar ka jie ten darys
    Principe turbūt statys naują geležinkelį. 250km/h (jei iš tikrųjų ten tokį statys, o ne darys kokį kompromisinį 160km/h) yra visai kiti reikalai, technologijos ir standartai, nei mūsų pažįstami 120km/h. Tai bandyti retrofitinti 250km/h geležinkelį ant 120km/h skirto pylimo iš principo neįmanoma.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Turiu įtarimą, kad pastatytas kaip rokadinis kelias Suvalkų koridoriaus gynybai.
    bet dabar antra karta perdarines. Tiesins, lygins ar ka jie ten darys

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Taip. Aišku kyla klausimas, kodėl apskritai buvo statoma RB1?
    Turiu įtarimą, kad pastatytas kaip rokadinis kelias Suvalkų koridoriaus gynybai.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė liutass Rodyti pranešimą
    O ES antra karta uz ta pacia trasa sumokes?
    Taip. Aišku kyla klausimas, kodėl apskritai buvo statoma RB1?

    Komentuoti:


  • DKL
    replied
    Skaičiau studiją, kad turėtų atsirasti ištiesintas, o Marijampolėje traukiniai nestos.
    Būtų labai įdomu paskaityti. Ar yra kur nors prieinama atvirai?

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    O ES antra karta uz ta pacia trasa sumokes?

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    120km/h projektinis, 100km/h realus (nes nėr signalizacijos). Bet kokiu atveju, jei galvoja daryti 250km/h projektinį, teks tiesinti. Nu ir aišku daryti dvikelį bei elektrifikuoti.
    Skaičiau studiją, kad turėtų atsirasti ištiesintas, o Marijampolėje traukiniai nestos.

    Komentuoti:


  • DKL
    replied
    Tai nauja ties ar sena tiesins?
    Tai turės būti nuspręsta plano rengimo metu. Dabar kaip tik vyksta konkursas jo rengėjui išrinkti. Per paskutinį RailBaltikos forumą, LG atstovas paviešino tokias alternatyvas:
    Click image for larger version

Name:	Capture.PNG
Views:	96
Size:	239,1 kB
ID:	1733643

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė liutass Rodyti pranešimą

    Siena / Kaunas 60 km/h?
    120km/h projektinis, 100km/h realus (nes nėr signalizacijos). Bet kokiu atveju, jei galvoja daryti 250km/h projektinį, teks tiesinti. Nu ir aišku daryti dvikelį bei elektrifikuoti.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Parašė DKL Rodyti pranešimą

    Planuojama 250 km/h
    Tai nauja ties ar sena tiesins?

    Komentuoti:


  • DKL
    replied
    Siena / Kaunas 60 km/h?
    Planuojama 250 km/h

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Parašė DKL Rodyti pranešimą
    Varšuva - Lukas (Elk) 200 km/h
    Lukas - siena su Lietuva 250 km/h
    Siena / Kaunas 60 km/h?

    Komentuoti:


  • DKL
    replied
    Varšuva - Lukas (Elk) 200 km/h
    Lukas - siena su Lietuva 250 km/h

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Bus juokingiausia, kai "nurašyta" Lenkija anksčiau pastatys Rail Balticą nei amžinai besiriejančios Baltijos šalys.
    idomu, koks Lenkijoje bus greitis?

    Komentuoti:

Working...
X