Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • John
    replied
    Parašė B.S. Rodyti pranešimą
    Bėgius rekomendavo Europos Komisija, kaltas kažkas kitas. Tokia logika? Jokių korupcijos įrodymų neturite, tik niekuo neparemtos spekuliacijos. Jei jau turi nusiskundimų, tai gal kaltink EK, kodėl jie švaisto Europos pinigus.
    Gal gali pacituoti dokumentą, kur EK rekomendavo statyti vienkelį, neelektrifikuotą ir signalizacijos neturintį geležinkelį, kuris niekam netinkamas?

    Komentuoti:


  • B.S.
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Kriminalas tas, kad už 360 milijonų turim geležinkelį, kuris net neturi signalizacijos ir faktiškai netinkamas kam nors naudoti nei vežimui, nei ateities projektams ir jau 5 metus stovi nenaudojamas.
    Dėl korupcijos nebuvimo labai didelis klausimas. Rangos darbuose dalyvavo MG Baltic Mitnija. Kaip tik tuo. metu, kai buvo pasirinkti rangovai, susisiekimo ministras buvo... Masiulis. O statybas strimgalviais užbaigti irgi matyt šiaip sau skubėjo, kad kuo greičiau pastatytų bėgius, kurių vėliau niekam neprireiks, ar ne?
    Bėgius rekomendavo Europos Komisija, kaltas kažkas kitas. Tokia logika? Jokių korupcijos įrodymų neturite, tik niekuo neparemtos spekuliacijos. Jei jau turi nusiskundimų, tai gal kaltink EK, kodėl jie švaisto Europos pinigus.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė B.S. Rodyti pranešimą
    Jonai, jei jau pasakei A, tai gal pasakyk ir B. Nėra visiškai jokio reikalo dramatizuoti.

    Iš tavo pačio, 2 metų senumo straipsnio:
    "Prieš dvejus metus [ty 2018 metais] Baltijos šalys sutarė, kad geležinkeliu „Rail Baltica“ traukiniai lėks 250 km/val. greičiu. Lietuvos paskubėtas užbaigti pirmasis etapas [baigtas trimis metais anksčiau nei 2018 metų susitarimas] tarp Kauno ir Lenkijos tinkamas tik perpus mažesniam greičiui – yra nutiestas ant senos rusiškos vėžės."
    "Sprendimą statyti lėtesnę ir pigesnę vėžę tarp Kauno ir Lenkijos anuomet rekomendavo ir Europos Komisija, neprieštaravo kitos Baltijos šalys. Vėliau – apsigalvota."

    Taigis, ką turim. EK rekomendavo statyti lėtesnę vėžę kažkelintais metais, gal kokiais 2011, nes užbaigta tik 2015-ais, Latvija su Estija neprieštaravo, apie RB2 kosminiu greičiu dar niekas nesvajojo. Kame kriminalas? Šiaip lietuviška mada ant savų paloti? Buvo įdarbintos LT statybos įmonės, korupcijos nėra, sumokėjo pagrinde ES, ir pramušta europinė vėžė į Lietuvą, kokia ji bebūtų. Dar klausimas ar būtume gavę RB2 be RB1. Aš matau vien tik pliusus.
    Kriminalas tas, kad už 360 milijonų turim geležinkelį, kuris net neturi signalizacijos ir faktiškai netinkamas kam nors naudoti nei vežimui, nei ateities projektams ir jau 5 metus stovi nenaudojamas.
    Dėl korupcijos nebuvimo labai didelis klausimas. Rangos darbuose dalyvavo MG Baltic Mitnija. Kaip tik tuo. metu, kai buvo pasirinkti rangovai, susisiekimo ministras buvo... Masiulis. O statybas strimgalviais užbaigti irgi matyt šiaip sau skubėjo, kad kuo greičiau pastatytų bėgius, kurių vėliau niekam neprireiks, ar ne?
    Paskutinis taisė John; 2021.12.29, 06:30.

    Komentuoti:


  • B.S.
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Jei nori būti ypač smulkmeniškas, tai techniškai taip. Yra ten kelis kartus naudotas. Važiuodavo apytuštis traukinys du kartus per savaitę į Bialystoką prieš kokius 3 ar 4 metus. Yra tekę juo važiuoti. Krovinių vežimai buvo vos keli ir tie labiau parodomieji. Net NATO technika nevažiuoja iki Palemono, o kraunama Šeštokuose.
    Jonai, jei jau pasakei A, tai gal pasakyk ir B. Nėra visiškai jokio reikalo dramatizuoti.

    Iš tavo pačio, 2 metų senumo straipsnio:
    "Prieš dvejus metus [ty 2018 metais] Baltijos šalys sutarė, kad geležinkeliu „Rail Baltica“ traukiniai lėks 250 km/val. greičiu. Lietuvos paskubėtas užbaigti pirmasis etapas [baigtas trimis metais anksčiau nei 2018 metų susitarimas] tarp Kauno ir Lenkijos tinkamas tik perpus mažesniam greičiui – yra nutiestas ant senos rusiškos vėžės."
    "Sprendimą statyti lėtesnę ir pigesnę vėžę tarp Kauno ir Lenkijos anuomet rekomendavo ir Europos Komisija, neprieštaravo kitos Baltijos šalys. Vėliau – apsigalvota."

    Taigis, ką turim. EK rekomendavo statyti lėtesnę vėžę kažkelintais metais, gal kokiais 2011, nes užbaigta tik 2015-ais, Latvija su Estija neprieštaravo, apie RB2 kosminiu greičiu dar niekas nesvajojo. Kame kriminalas? Šiaip lietuviška mada ant savų paloti? Buvo įdarbintos LT statybos įmonės, korupcijos nėra, sumokėjo pagrinde ES, ir pramušta europinė vėžė į Lietuvą, kokia ji bebūtų. Dar klausimas ar būtume gavę RB2 be RB1. Aš matau vien tik pliusus.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Kodėl sakai nėra naudojamas rb1?
    Traukinys į Lenkiją jais tai rieda ar/ir riedėjo keleivinis.
    Krovinių negi nevežė/neveža nei kiek?

    Gal sakai, sakai intensyviai nenaudojamas, o ne visai nenaudojamas?
    Jei nori būti ypač smulkmeniškas, tai techniškai taip. Yra ten kelis kartus naudotas. Važiuodavo apytuštis traukinys du kartus per savaitę į Bialystoką prieš kokius 3 ar 4 metus. Yra tekę juo važiuoti. Krovinių vežimai buvo vos keli ir tie labiau parodomieji. Net NATO technika nevažiuoja iki Palemono, o kraunama Šeštokuose.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Kodėl sakai nėra naudojamas rb1?
    Traukinys į Lenkiją jais tai rieda ar/ir riedėjo keleivinis.
    Krovinių negi nevežė/neveža nei kiek?

    Gal sakai, sakai intensyviai nenaudojamas, o ne visai nenaudojamas?

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Premier Rodyti pranešimą

    čia 360 milijonų, talonų ar litų?
    Eurų, žinoma.
    Paskubomis nutiestos „Rail Baltica“ atkarpos modernizavimas gali kainuoti dvigubai - LRT
    Į atkarpą investuota daugiau nei 360 mln. eurų, bet ja traukiniai gali judėti tik 120 km/val. greičiu, nors numatyta, kad nuo Varšuvos iki Talino per Lietuvą traukiniai turėtų važiuoti dviejų šimtų penkiasdešimties kilometrų per valandą greičiu. Aiškėja, kad modernizuoti paskubomis nutiestą atkarpą kainuos dvigubai daugiau nei nutiesti.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Tai kad jis nebus visiškai naujas (visiškai nauja bus tik signalizacija), dalis esamų atkarpų bus panaudotos.
    Bus visiškai naujas, net jeigu vietomis eis greta ar bendru pylimu. Tam yra kelios priežastys:

    1. Jau minėtas poreikis "tiesinti" t.y. iš esmės daugelyje atkarpų statyti visiškai naują pylimą, o esant bendram pylimui, jį iš pagrindų rekonstruoti, kas prilygsta naujo statymui.
    2. Esamas geležinkelis yra vienkelis. Turės būti dvikelis. Tai vėlgi reiškia, kad bus arba statomi visiškai nauji pylimai, arba iš pagrindų perstatomi esami, nes jau nutiestų bėgių kažkaip prasmingai panaudoti nepavyks. Kažkaip suderinti tas esamų bėgių atkarpą su nauju 249km/h dvikeliu elektrifikuotu greituoju geležinkeliu nėra nei prasmės, nei kokios nors ekonominės logikos.
    3. Naujas geležinkelis turės būti elektrifikuotas ir naudos kitokio standarto signalizaciją, nei būtų aktuali dabartinei atkarpai. Dėl ko įrenginėti signalizaciją dabartinėje atkarpoje tiesiog nebus finansinės logikos, nes kainuotų daug milijonų, o naudos būtų lygiai 0. Kroviniai bet kokiu atveju važiuos nauja normalia atkarpa, kai/jei ji bus pastatyta ir turės viską, ko reikia.

    Kitaip tariant, esami standartinės vėžės bėgiai praktiškai niekaip nepasitarnaus, statant realią RB liniją, nes juos praktiškai visur reiks arba visiškai perdaryti arba jie ir toliau liks nenaudojami. Esami bėgiai nutiesti visiškai negalvojant apie jokį jų integravimą ar naudojimą. Tikimybė, kad jie kaip nors bus naudojami ateityje, yra lygi daugmaž nuliui. Šiaip tas RB1 projektas yra matyt didžiausia afera po 1990 nepriklausomybės. Keista, kad to nekabino jokie žurnalistai, nes kai išleidžiami 360 liamai geležinkeliui, kuris nėra ir negali būti panaudotas, yra biškiuką keista. Spėju tiesiog dėl to, kad nėra žurnalistų, kurie nusimanytų techniniuose geležinkelių reikaluose. Nu maždaug yra bėgiai, kažką ten stato, reiškia bus geležinkelis. Čia kaip nusipirktum butą Vilniuje už 300K, o jame būtų grindys su skylėmis ir nebūtų langų, durų elektros ir šildymo.

    Mano prognozė, kad bus bandoma viską kišti po RB1 "modernizavimu" ar "rekonstrukcija" ir tiesiog pastatyti naują normalų geležinkelį, senąjį tiesiog paliekant rūdyti. Su sąlyga, kad ES nesupras ir neduos velnių už pinigų iššvaistymą su RB1.
    Paskutinis taisė John; 2021.12.28, 22:45.

    Komentuoti:


  • Premier
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Ale ir meluoja. Ta linija stovi nenaudojama jau PENKIS metus. Iki šiol nėra, ir matyt niekada nebus, signalizacijos. Visiškai bereikalingas projektas už 360 milijonų.
    čia 360 milijonų, talonų ar litų?

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Tai kad jis nebus visiškai naujas (visiškai nauja bus tik signalizacija), dalis esamų atkarpų bus panaudotos.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Kodėl nebus? Ištiesins ir padarys tą signalizaciją tada.
    Ką turi omeny rašydamas "ištiesins"? Jei kalbi apie visiškai naują dvikelį elektrifikuotą 249km/h geležinkelį, tai taip, toks turės būti pastatytas, jei norėsime susisiekimo su Varšuva ir likusia Europa. Ber jie neturės daug bendro su dabar paklotais bėgiais, kurie ir toliau liks nenaudojami ir iš principo nereikalingi. Būtent į juos jau investuoti 360 milijonų.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Ale ir meluoja. Ta linija stovi nenaudojama jau PENKIS metus. Iki šiol nėra, ir matyt niekada nebus, signalizacijos. Visiškai bereikalingas projektas už 360 milijonų.
    Kodėl nebus? Ištiesins ir padarys tą signalizaciją tada.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Ale ir meluoja. Ta linija stovi nenaudojama jau PENKIS metus. Iki šiol nėra, ir matyt niekada nebus, signalizacijos. Visiškai bereikalingas projektas už 360 milijonų.

    Komentuoti:


  • Litch
    replied
    "– Išeina taip, kad anksčiau nutiesta linija buvo be reikalo?

    – Taip."

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Ko laukti per „Rail Baltica“ statybas: kai kur reikės netgi namus nugriauti, tai neišvengiama
    – Galbūt turite žinių dėl atkarpos nuo Kauno iki Lenkijos sienos – ar ji bus modernizuojama, kad palaikytų didesnį greitį nei gali šiuo metu?

    – Tikrai taip. ...

    Tuo metu Vilniaus–Kauno ir Kauno–Lenkijos atkarpose vyksta planavimo etapas, rengiami specialieji planai. Kauno–Lenkijos atkarpoje šiuo metu yra koncepcijos rengimo stadija. Taip pat Kauno–Vilniaus atkarpa buvo viešinama, konsultuojamasi su visuomene. Tuoj pat konsultacija bus paskelbta ir dėl Kauno–Lenkijos atkarpos.

    Grįžtant prie techninių parametrų, tiek Vilniaus–Kauno, tiek Kauno–Lenkijos sienos atkarpose turi būti išlaikyti 249 kilometrai per valandą greitis, elektrifikacija, tam tikros apkrovos ašiai ir pan. Taigi, egzistuojanti linija bus modernizuota tam, kad atitiktų šiuos techninius parametrus. Ką reiškia modernizuota – kai kuriose vietose linija bus nauja. Ta prasme, sankasa bus ne ta pati, o nauja. Tam, kad būtų galima išlaikyti tuos parametrus dėl kurių sutarta.

    – Išeina taip, kad anksčiau nutiesta linija buvo reikalo?

    – Ne. Lietuva labai sėkmingai galės panaudoti taip vadinamą RB1. Tai teigiamas dalykas, nes turėsime didesnį pralaidumą tarp Kauno ir Lenkijos, galėsime regioniniam susisiekimui naudoti, krovininiam transportui. Tai tik pagerina Lietuvos galimybes praleisti daugiau traukinių.

    Komentuoti:


  • miraged
    replied
    Taip, 2022 tik baigs projektuot mazga, ties iki 2026, todel ir nenumatyta plane..
    O čia straipsnis, atnaujintas 9-11 https://www.litrail.lt/-/rengs-kauno...rukturos-plana

    Komentuoti:


  • DKL
    replied
    Taigi buvo jau prieš metus kažkur pranešimai spaudai kad LTG Infra (tada žinoma vadinosi kitaip) atsisakė ruožo Rokai-Palemonas tiesimo pagal dabartinį Ardenuy projektą ir lauks tos pačios kompanijos ruošiamo Kauno mazgo SPAV ir detalaus plano.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Planuojamų eismo pertraukų ir ribojimų sąraše 2021 m. nėra numatyta RB ruožo Rokai - Palemonas tiesimui skirtos pertraukos. Galima sakyti, kad dar neįvyko konkursai. Tačiau jau yra 2022 metų preliminarus planas, kuriame numatytos būsimos eismo petraukos dėl RB tiesimo nuo Kauno (Palemono) iki Latvijos sienos. Nors jokie konkursai dar neįvyko ir klausimas, ar įvyks. 2022 m. plane Rokų-Palemono ruožo taip pat nėra.


    https://ltginfra.lt/documents/12778/...7-fb33baf467cd


    https://ltginfra.lt/documents/12778/...0-f2ce67597944

    Komentuoti:


  • Palpatine
    replied
    Parašė Konradas Rodyti pranešimą
    Sveiki,

    jei gerai suprantu, šitas klausimas šioje temoje turėtų būti klausiamas. Gal kam teko girdėti, ar nuo Kauno KIT ties europinę vėžę į Vilniaus VIT? Ačiū.
    Taip, ties. Visose alternatyvose numatyta europinė vėžė iki VIT, alternatyvos pateiktos kitoje temoje

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Lygtai planai yra, bet nieko konkretaus kol kas. Trasa iki Vilniaus dar neparinkta.

    Komentuoti:

Working...
X