Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • digital
    replied
    Visiems (išskyrus John) aišku, kodėl nebuvo įrengta signalizacija. Jei ji būtų buvus įrengta, tai John dabar šūkautų, kad buvo įrengta be reikalo, nes dabar kažkiek keisis trasa (na pagl John tai keisis 100%).

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

    Gal ir taip. Bet signalizacijos problema yra reali. Kokią įrenginėti? Lenkišką? Ar europinę standartinę ETCS, kurios Europoje niekas nenaudoja?
    Tikrai niekas Europoje nenaudoja ETCS? Kažko nepainioji?

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė B.S. Rodyti pranešimą
    Oi, kaip lengvai mėtaisi niekuo neparemtais kaltinimais. Na bet nieko naujo, ne pirmas kartas.
    2015 spalis, RB1 jau baigta Lietuvoje, straipsnis:

    Koks skirtumas, kas buvo 2015? Jau 2017 to nebuvo ir nėra dabar. Koks tikslas apie tai kalbėti?

    Komentuoti:


  • tomczu
    replied
    Parašė B.S. Rodyti pranešimą
    2015 spalis, RB1 jau baigta Lietuvoje, straipsnis:
    Even though Poland has allotted €16 billion to modernizing its railroads by 2023, not a single zloty has been earmarked to be spent on developing the connection to Rail Baltica at the Polish side of the border with Lithuania.
    Linija Balstogė-Lukas bus modernizuojama iki 200 km/val., Lukas-Trakiškės - iki 200 ar 250 km/val.
    Bet galbūt tada tai dar nebuvo galutinai nuspręsta - nepamenu.

    Parašė B.S. Rodyti pranešimą
    About a quarter of the track has a speed limit of 30 km/h (the Olecko–Suwałki line), and only the Białystok–Ełk section - about half of the course - has been electrified.
    Per Olecką keleiviniai traukiniai į Lietuvą nevažiavo. Buvo naudojamas geležinkelis per Sokulką - čia važiuojama 80-100 km/val. (irgi lėtoka, bet ne 30), tik atkarpa tarp Suvalkų ir sienos tai 60 km/val.

    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Gal ir taip. Bet signalizacijos problema yra reali. Kokią įrenginėti? Lenkišką? Ar europinę standartinę ETCS, kurios Europoje niekas nenaudoja?
    RB bus ETCS, kitur Europoje (taip pat ir Lenkijoje) ji atsiranda vis dažniau, įprastai svarbiausiose linijose.

    Komentuoti:


  • B.S.
    replied
    Parašė Edd Rodyti pranešimą

    Atsižvelgus į tai kiek ta RB1 buvo naudojama kroviniams ir keleiviams (šnipštas - geras žodis, tinkantis šiuo atveju ), kiek ji kainavo, kiek reikės dar ateityje jos priežiūrai ir kad bus RB2. Panašu kad 3-čias variantas. Man pačiam irgi teko dardėti į Lenkiją tuščiu traukinuku, gal ir linksma, bet...
    Ką reiškia "buvo naudojama"? RB2 nebus baigta iki 2026-ų, o jau šiandien praleidžia bent po du krovininius traukinius per savaitę. Keleiviai nedomina, nes ne keleiviams ji skirta.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    O gal tiesiog nelabai apsimoka kišti milijonus į infrastruktūrą, kuria naudosis keli geležinkelių fanai?
    Verslo keliautojai į Varšuvą kaip skraidė taip ir skraidys nepriklausomai nuo to, ar bus ten šviesoforai ar ne.
    Gal ir taip. Bet signalizacijos problema yra reali. Kokią įrenginėti? Lenkišką? Ar europinę standartinę ETCS, kurios Europoje niekas nenaudoja?

    Komentuoti:


  • B.S.
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Nu ir vėl tu meluoji. Nėra Lenkijoje 30km/h zonų ir nebuvo bent jau 2017. Atvirkščiai, vos įvažiavus į Lenkiją greitis didėdavo iki 120km/h.
    Oi, kaip lengvai mėtaisi niekuo neparemtais kaltinimais. Na bet nieko naujo, ne pirmas kartas.
    2015 spalis, RB1 jau baigta Lietuvoje, straipsnis:

    Even though Poland has allotted €16 billion to modernizing its railroads by 2023, not a single zloty has been earmarked to be spent on developing the connection to Rail Baltica at the Polish side of the border with Lithuania.

    About a quarter of the track has a speed limit of 30 km/h (the Olecko–Suwałki line), and only the Białystok–Ełk section - about half of the course - has been electrified.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

    Greičiausiai dėl to, kad niekas nežino kokią tą signalizaciją įrengti.
    O gal tiesiog nelabai apsimoka kišti milijonus į infrastruktūrą, kuria naudosis keli geležinkelių fanai?
    Verslo keliautojai į Varšuvą kaip skraidė taip ir skraidys nepriklausomai nuo to, ar bus ten šviesoforai ar ne.

    Komentuoti:


  • Edd
    replied
    Parašė B.S. Rodyti pranešimą
    Su visi šituo RB1 ir RB2 tiesimu buvo galimi tik trys variantai:
    1. Nutiesti RB1 2015 metais, ir nutiesti RB2 2026 metais.
    2. Uždelsti RB1 iki 2020-ųjų, perprojektuoti kad būtų tiesiau, išleisti daugiau pinigų, bet vis vien tik su max 120kmh greičiu, nes tik tam patvirtinti pinigai, ir. Ir tik užbaigus RB1 ją pradėti perdarinėti į RB2.
    3. Nestatyti RB1 išvis, palaukti RB2, ir visas krovinių infrastruktūras pradėti vystyti tik 2026 metais.
    Kurį variantą renkamės?​​​
    Atsižvelgus į tai kiek ta RB1 buvo naudojama kroviniams ir keleiviams (šnipštas - geras žodis, tinkantis šiuo atveju ), kiek ji kainavo, kiek reikės dar ateityje jos priežiūrai ir kad bus RB2. Panašu kad 3-čias variantas. Man pačiam irgi teko dardėti į Lenkiją tuščiu traukinuku, gal ir linksma, bet...

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    O tai kodėl signalizacija neįrengta jau 7 metus po bėgių nutiesimo? Ir kada ji tiksliai bus įrengta?
    Greičiausiai dėl to, kad niekas nežino kokią tą signalizaciją įrengti.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Tai jau rašiau gi, gali pasižiūrėti pora pranešimų atgal?
    Pasižiūrėjau ir nematau. Gal gali dar kartą parašyti? Tik su oficialiais šaltiniais, kur aiškiai parašyta, kada dabartinėje atkarpoje bus įrengta signalizacija. Taip pat, kur būtų paaiškinta kodėl ji nebuvo įrengta iškart.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė B.S. Rodyti pranešimą
    LOL
    ​​​​​​Linksma skaityti tokias isterijas.
    Lenkijoje yra/buvo 30kmh zonų. Todėl Lietuvoje buvo nuspręsta nemerkti dar daugiau pinigų, nes keleiviams jokio skirtumo ar nuvažiuosi į Balstogę per 6:30 ar per 6:13. Laikai iš galvos, bet kiek atsimenu minučių sutaupymas būtų buvęs juokingas. Nežinau kokia situacija dabar, bet lenkai anuomet planavo Balstogės-LTSienos vėžės rekonstrukciją tik 2023-2025 metais. Tad RB1 vėžė nuo pradžių lenkų buvo pasmerkta pagrindinai kroviniams.
    Dabar laukiam tavo pagyrų LT vadovybei kuri sutaupė šimtus milijonų nuspręsdama užbaigti RB1 kroviniams, bei nebekišti milijonų kelių minučių sutaupymui.
    Nu ir vėl tu meluoji. Nėra Lenkijoje 30km/h zonų ir nebuvo bent jau 2017. Atvirkščiai, vos įvažiavus į Lenkiją greitis didėdavo iki 120km/h.

    Komentuoti:


  • B.S.
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Kokiu būdu Lietuvoje RB1 greitis yra apribotas Lenkijos, jei Lietuvoje dėl signalizacijos nebuvimo jie nevažiuoja net deklaruojamais 120km/h? Kam rašyti tokius kliedesius?
    LOL
    ​​​​​​Linksma skaityti tokias isterijas.
    Lenkijoje yra/buvo 30kmh zonų. Todėl Lietuvoje buvo nuspręsta nemerkti dar daugiau pinigų, nes keleiviams jokio skirtumo ar nuvažiuosi į Balstogę per 6:30 ar per 6:13. Laikai iš galvos, bet kiek atsimenu minučių sutaupymas būtų buvęs juokingas. Nežinau kokia situacija dabar, bet lenkai anuomet planavo Balstogės-LTSienos vėžės rekonstrukciją tik 2023-2025 metais. Tad RB1 vėžė nuo pradžių lenkų buvo pasmerkta pagrindinai kroviniams.
    Dabar laukiam tavo pagyrų LT vadovybei kuri sutaupė šimtus milijonų nuspręsdama užbaigti RB1 kroviniams, bei nebekišti milijonų kelių minučių sutaupymui.
    Paskutinis taisė B.S.; 2021.12.31, 05:41.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Tai jau rašiau gi, gali pasižiūrėti pora pranešimų atgal?

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    O kam rašyti iš viso kliedesius apie greitį, jei suprantame, kad jo nėra dėl signalizacijos nebuvimo? O ne dėl vingių, ypač nuo Kauno iki Marijampolės? Nes būtinai norisi įrodyti, kad yra kažkokia korupcija?
    O tai kodėl signalizacija neįrengta jau 7 metus po bėgių nutiesimo? Ir kada ji tiksliai bus įrengta?

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    O kam rašyti iš viso kliedesius apie greitį, jei suprantame, kad jo nėra dėl signalizacijos nebuvimo? O ne dėl vingių, ypač nuo Kauno iki Marijampolės? Nes būtinai norisi įrodyti, kad yra kažkokia korupcija?

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Kokiu būdu Lietuvoje RB1 greitis yra apribotas Lenkijos, jei Lietuvoje dėl signalizacijos nebuvimo jie nevažiuoja net deklaruojamais 120km/h? Kam rašyti tokius kliedesius?

    Komentuoti:


  • B.S.
    replied
    Parašė Litch Rodyti pranešimą
    Keista skaityti sia diskusija ir matyti tiek RB1 gyneju. Ko gero tai su jos tiesimu tiesiogiai susije zmones. Nezinau i koki zemelapi ziurite jus, bet siame forume pavaizduotame aiskiai matyti, kad RB2 trasa eis maksimum 5 % senosios trasos vietos, is kurios panaudos tik maza dali senosios infrastrukturos, tai taip, teoriskai galima sakyti, kad dalus bus panaudota, kai praktiskai tai bus maziau nei 1 %.
    Keista skaityti šią diskusiją ir matyti tiek purvo ir dezinformacijos skleidėjų. Ko gero tai priešiškai Lietuvai nusiteikę asmenys kurie bando supriešinti visuomenę, ir mažinti pasitikėjimą Lietuvos ir ES institucijomis. Nežinau į kokį žemėlapį žiūrite jūs, bet viskas ką parašo mėšlu besidrabstantys yra tiesa, ir visi logiški paaiškinimai yra korupcijos ir vagysčių priedanga.
    Ar ką nors praleidau?

    Dabar giliai įkvėpiame oro, ir su atviru protu bandome įdėmiai perskaityti ir įsisavinti kelis sakinius: RB1 ir RB2 yra Europos Komisijos patvirtinti projektai.
    RB1 greitis pagrinde yra apribotas Lenkijos, ne Lietuvos. Tai kam mums uždelsti ir perprojektuoti RB1, kurį vėliau vis vien reikės vėl perprojektuoti RB2 greičiams, jei Lenkija nesutvarko savo pusės iki 2025 ar kokių metų... Ką sakytumėt jei RB1 būtų buvusi tiesesnė bet uždelsta iki kokių 2020 metų, brangesnė, o dabar vėl ruoštumėmės jos perdarymui? Garantuotai jums vėl būtų buvę blogai.
    Apie tamstos procentus... Greičiausiai bus pasirinkta Alternatyva #3, o ji sutampa apie 70%. Alternatyva #6 sutampa apie 10-15%, bet net ir tuomet koks skirtumas? RB1 gaunasi vietiniam susiekimui, per kurį galima nukreipti ir krovinius. Prie to pačio ant RB2 nebereikia projektuoti tiek traukinių prasilenkimo vietų. Tai visi verksmai šioje temoje dėl "išmestų pinigų" yra tiesiog juokingi. Toliau, kroviniai negali važiuoti nuo nulio. Tam reikia sukurti visą infrastruktūrą, ir tai nėra vien bėgiai. Klientams reikia parodyti veikiančias linijas(ir kiek jos kainuoja), reikia pasistatyti Intermodalinius terminalus, užkurti visą logistikos liniją. Ji iki šiol yra tobulinama ir plečiama, jungiama prie RB1/RB2. Atsakykite sau į klausimą: ar Lietuvai būtų buvę geriau viską pradėti 2026 metais vietoje 2015-ų?
    Galiausiai yra saugumo klausimas. Mums gyvybiškai buvo svarbu pasijungti prie Europos geležinkelių kiek galima anksčiau. Greitis nesvarbu. Panašu jog Europos Komisija sutinka su viskuom kas buvo padaryta, nes sustabdyti RB1 turėjo begalę galimybių. Tai jei turit kokių nusiskundimų adresuokit jiems.

    Su visi šituo RB1 ir RB2 tiesimu buvo galimi tik trys variantai:
    1. Nutiesti RB1 2015 metais, ir nutiesti RB2 2026 metais.
    2. Uždelsti RB1 iki 2020-ųjų, perprojektuoti kad būtų tiesiau, išleisti daugiau pinigų, bet vis vien tik su max 120kmh greičiu, nes tik tam patvirtinti pinigai, ir. Ir tik užbaigus RB1 ją pradėti perdarinėti į RB2.
    3. Nestatyti RB1 išvis, palaukti RB2, ir visas krovinių infrastruktūras pradėti vystyti tik 2026 metais.
    Kurį variantą renkamės?

    ​​​​​

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė Litch Rodyti pranešimą
    Keista skaityti sia diskusija ir matyti tiek RB1 gyneju. Ko gero tai su jos tiesimu tiesiogiai susije zmones.
    Cha, gerai būtų, čia gi urbanistikos mėgėjų, o ne statybos profesionalų forumas.

    Na, taip, skamba brangiai. Panašiai, kaip Vilniaus vakarinis aplinkkelis (~250 mln €). Bet jau nuo 2015 metų traukiniai gali judėti, iki 2026 metų bus vienuolika metų, kai gali standartinės vėžės traukiniai atvažiuoti. Jūs rimtai geriau jaustumėtės, jei tie 360 mln būtų išdalinti pensininkams arba papildomai skirti kelių priežiūrai (kam ir taip skiriama 0,5 mlrd per metus), o mes vis dar svajotume apie geležinkelio jungtį su Lenkija geriausiu atveju 2026 metais?

    Komentuoti:


  • Litch
    replied
    Keista skaityti sia diskusija ir matyti tiek RB1 gyneju. Ko gero tai su jos tiesimu tiesiogiai susije zmones. Nezinau i koki zemelapi ziurite jus, bet siame forume pavaizduotame aiskiai matyti, kad RB2 trasa eis maksimum 5 % senosios trasos vietos, is kurios panaudos tik maza dali senosios infrastrukturos, tai taip, teoriskai galima sakyti, kad dalus bus panaudota, kai praktiskai tai bus maziau nei 1 %.

    Komentuoti:

Working...
X