Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Gator
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Šalis "be geležinkelių" su didžiausiu pasaulyje geležinkelio tinklu?
    Jis specialiai nesąmones kalba. Tik skirtingai nuo tų, kurie mėgsta paprovokuoti prieśingą nuomonę pasakę, šitas net nesistengia bent kažkiek protingai kalbėt, teškia, kad ir visiems aiśkiai suprantamą nesąmonę. Na pvz prieš savaitę rašė, kad motociklininkams nereikia śalmų. Tiesiog duoda 2×2 yra 7 ir laukia kas užkibs aiškinti, kad 4.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Amerika puikiai gyvena be viešojo transporto ir geležinkelių.
    Šalis "be geležinkelių" su didžiausiu pasaulyje geležinkelio tinklu?

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Pora papildomų juostų kiekviena kryptimi ir viskas bus OK.

    Komentuoti:


  • nesekasi
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Amerika puikiai gyvena be viešojo transporto ir geležinkelių.
    https://www.youtube.com/watch?v=B2FyItES2WM

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Dar baisiau yra tai, kad atsiranda aiškinančių, kad gal viskas čia ok ir nereikia nei tramvajaus Vilniuje, nei normalių geležinkelių, nes [įrašyti bet ką].
    Amerika puikiai gyvena be viešojo transporto ir geležinkelių.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Yra visokių išimčių, bet reiktų akcentuoti bendrus trendus. Lietuva žinoma, kad nėra šiknaskylė, bet kažkodėl užsilikome su šiknaskylėms būdingu požiūriu į transportą. Dar baisiau yra tai, kad atsiranda aiškinančių, kad gal viskas čia ok ir nereikia nei tramvajaus Vilniuje, nei normalių geležinkelių, nes [įrašyti bet ką].
    Lietuvos transporto planuotojų filosofijos santrauka (iki 0:17):



    Nuo 0:17, spėju, esame mes

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė TIME Rodyti pranešimą

    Tai, kad traukinys net nera kazkoks stebuklas turtingu saliu, daug "siknaskyliu" (whatever that means, developing salys kai kuriais atvejais sugeba pralenkt ir issivysciusias valstybes) turi isvystyta begini transporta tiek miestu viduje, tiek tarpmiestiniame susisiekime. Teko keliauti Uzbekistane, - tai ne tik puikiais regioniais ar miegamasiais traukiniais galima patogiau keliauti, bet tarp pagrindiniu miestu moderniu stociu kursuoja nuostabus greitasis traukinys. Tuo tarou, ne "siknaskyleje" Lietuvoje, susisiekimo ministras apie traukinius kalba kaip kazkoki stebukla, ir sako, kad gal iki 2050 metu bus greitasis tarp Vilniaus ir Klaipedos
    Yra visokių išimčių, bet reiktų akcentuoti bendrus trendus. Lietuva žinoma, kad nėra šiknaskylė, bet kažkodėl užsilikome su šiknaskylėms būdingu požiūriu į transportą. Dar baisiau yra tai, kad atsiranda aiškinančių, kad gal viskas čia ok ir nereikia nei tramvajaus Vilniuje, nei normalių geležinkelių, nes [įrašyti bet ką].
    Paskutinis taisė John; 2022.06.25, 02:01.

    Komentuoti:


  • TIME
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Kaip ir su lauko tualetais. Daug kas prieštinasi jų naikinimui, nes nugi "gerai ir taip viskas". Visada yra visokių nuo gyvenimo atsilikusių, neišprususių ar tiesiog šiaip kvailų žmonių. Tai nėra argumentas, kad įvedinėti miesto kanalizaciją ir vandentiekį yra nesąmonė ir neapsimoka. Autobusai, kaip pagrindinė susisiekimo priemonė, yra visokių šiknaskylių, kaip Bangladešas ar Indonezija, dalykas. Lietuva turi ir gali išsikelti aukštesnius tikslus.
    Tai, kad traukinys net nera kazkoks stebuklas turtingu saliu, daug "siknaskyliu" (whatever that means, developing salys kai kuriais atvejais sugeba pralenkt ir issivysciusias valstybes) turi isvystyta begini transporta tiek miestu viduje, tiek tarpmiestiniame susisiekime. Teko keliauti Uzbekistane, - tai ne tik puikiais regioniais ar miegamasiais traukiniais galima patogiau keliauti, bet tarp pagrindiniu miestu moderniu stociu kursuoja nuostabus greitasis traukinys. Tuo tarou, ne "siknaskyleje" Lietuvoje, susisiekimo ministras apie traukinius kalba kaip kazkoki stebukla, ir sako, kad gal iki 2050 metu bus greitasis tarp Vilniaus ir Klaipedos

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Šiandienos Jon Worth susitikimo Varšuvoje live stream'as, kur visai nemažai kalbėjo ir apie RB. Nuo vietos, kur pradeda apie RB:
    https://youtu.be/ldxtn4XEWtQ?t=699

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Keliauti autobusu yra pigiau, greičiau, saugiau nei traukiniu. O nuosavas automobilis yra dar geresnė susisiekimo priemonė nei autobusas.
    O dviratis dar geriau už nuosavą automobilį, o pėsčiomis dar geriau nei dviračiu, o geriausia iš viso niekur neiti.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Lyginti autobusą su traukiniu tokiame kontekste yra panašiai, kaip lyginti pašvinkusią silkę šiukšliadėžėje su McDonaldu.
    Keliauti autobusu yra pigiau, greičiau, saugiau nei traukiniu. O nuosavas automobilis yra dar geresnė susisiekimo priemonė nei autobusas.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Jon Worth video apie realią šios dienos patirtį keliaujant traukiniu iš Lietuvos į Lenkiją RB1

    (1) Jon Worth on Twitter: "#CrossBorderRail summary Day 10 https://t.co/MRSyaQqfL6" / Twitter

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Lyginti autobusą su traukiniu tokiame kontekste yra panašiai, kaip lyginti pašvinkusią silkę šiukšliadėžėje su McDonaldu. Kalorijų skaičius panašus ir pavalgyti panašiai greit juk galima. Be to šiukšliadėžėse esančio maisto galima aptikti dažniau, nei McDonaldą.
    Ne, tai kaip lygint kebabinę su kibinine. Greitojo traukinio dar nėra, ir naktinio traukinio irgi jau nėra. Čia būtų kokybiškai kiti lygiai. Lėtas traukinys, dar su persėdimu, jei ne dviem, puikiai palyginamas su tarpmiestiniu autobusu. Yra tekę į Varšuvą ir atgal važiuoti su Simple Express, ir yra tekę iš Fredericksburg, VA važiuoti į Providence, RI regioniniu traukiniu. Rašiau apie tai forume Jei busas tai silkė šiukšliadėžėj, tai tas Amtrak tai hotdogas šiukšliadėžėj.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Šiaip Vilnius-Klaipėda ar bent Vilnius- Kaunas važiuoja tiek autobusai tiek traukiniai, bet nevežioja oro tie autobusai, netgi patys pelningiausi maršrutai autobusam, kaip tuo tarpu LTG neva generuoja vos ne minusą. Tai toks kategoriškas nebūčiau, kad tik traukinys arba nieko.
    Paskutinis taisė Garbanius; 2022.06.23, 20:32.

    Komentuoti:


  • hhh
    replied
    Nesuprantu apie ką čia. Niekur nerašiau, kad traukinys kaip TP yra blogis. Traukinys važiuojantis belenkur yra blogis.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė hhh Rodyti pranešimą
    Nieks ir nelygina Paziko su traukiniu. Kalbu apie tai kaip lengvai ir greitai pasiekiamas tikslas. Traukinys važiuoja kažkur, autobusas į Varšuvą. Tiesa pasakius į Varšuva su autobusu irgi nevažiuoju. Bet reiktų, abejoju ar rinkčiausi judėt su traukiniu iki Bialystoko, paskui su tuo pačiu Paziku dar gabalą kelio iki Varšuvos. Reilfanis galbūt sutiktų ir atviroj platformoj važiuot, kad ir per Minską. Aš ne reilfanis. Tokių, kaip aš Lietuvoje daug. Norint pritraukt prie bėgių daugiau žmonių, reikia siūlyt kažką normaliau. Man asmeniškai lempa toks traukinys.
    Kaip ir su lauko tualetais. Daug kas prieštinasi jų naikinimui, nes nugi "gerai ir taip viskas". Visada yra visokių nuo gyvenimo atsilikusių, neišprususių ar tiesiog šiaip kvailų žmonių. Tai nėra argumentas, kad įvedinėti miesto kanalizaciją ir vandentiekį yra nesąmonė ir neapsimoka. Autobusai, kaip pagrindinė susisiekimo priemonė, yra visokių šiknaskylių, kaip Bangladešas ar Indonezija, dalykas. Lietuva turi ir gali išsikelti aukštesnius tikslus.

    Komentuoti:


  • hhh
    replied
    Nieks ir nelygina Paziko su traukiniu. Kalbu apie tai kaip lengvai ir greitai pasiekiamas tikslas. Traukinys važiuoja kažkur, autobusas į Varšuvą. Tiesa pasakius į Varšuva su autobusu irgi nevažiuoju. Bet reiktų, abejoju ar rinkčiausi judėt su traukiniu iki Bialystoko, paskui su tuo pačiu Paziku dar gabalą kelio iki Varšuvos. Reilfanis galbūt sutiktų ir atviroj platformoj važiuot, kad ir per Minską. Aš ne reilfanis. Tokių, kaip aš Lietuvoje daug. Norint pritraukt prie bėgių daugiau žmonių, reikia siūlyt kažką normaliau. Man asmeniškai lempa toks traukinys.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Lyginti autobusą su traukiniu tokiame kontekste yra panašiai, kaip lyginti pašvinkusią silkę šiukšliadėžėje su McDonaldu. Kalorijų skaičius panašus ir pavalgyti panašiai greit juk galima. Be to šiukšliadėžėse esančio maisto galima aptikti dažniau, nei McDonaldą.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė hhh Rodyti pranešimą

    Būtent, yra autobusai, kurie nuveš tiesiai į Varšuvą, o ne kažkur su persėdimais, gal netgi į autobusą Dar kiek supratau, kelionę reikia planuot savaitei, arba pusdieniui, norint grįžt su tuo traukiniu. Gal blogai perskaičiau tvarkaraštį. Kol nebus Kaunas-Varšuva, tai čia bergždžias reikalas konkuruot su autikais, net nešneku, kad ne už kalnų laikas, kai bus galima nupust iki Varšuvos nuosavu automobiliu autostrada (su keliom išimtim mūsuose
    Ne už kalnų ir autostrados Marijampolė-Lenkijos siena statyba. Vienas ruožas Marijampolės-Kalvarijos aplinkkelyje turėtų sulaukti darbų dar šiemet (2022Q3). Nu bet matysim, šiaip gyvybinis kelias, delay'ų nelabai pateisinu, net dabartiniam klimate.

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    Parašė hhh Rodyti pranešimą

    Būtent, yra autobusai, kurie nuveš tiesiai į Varšuvą, o ne kažkur su persėdimais, gal netgi į autobusą Dar kiek supratau, kelionę reikia planuot savaitei, arba pusdieniui, norint grįžt su tuo traukiniu. Gal blogai perskaičiau tvarkaraštį. Kol nebus Kaunas-Varšuva, tai čia bergždžias reikalas konkuruot su autikais, net nešneku, kad ne už kalnų laikas, kai bus galima nupust iki Varšuvos nuosavu automobiliu autostrada (su keliom išimtim mūsuose
    Nebūtinai savaitei. Iš tos pačios Balstogės galima kasdien autobusu atvažiuoti į Kauną.

    Komentuoti:

Working...
X