Parašė John
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas
Collapse
X
-
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąO ką pasakysi apie Vaidotų stoties demontavimą ir planuojamą Vilniaus geležinkelio aplinkkelio demontavimą?
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimąŠeštokuose ar Palemone?
Parašė John Rodyti pranešimąMiestuose, kaip žinome, šiais laikais kroviniai nekraunami ir apskritai prekiniai traukiniai miestuose nėra pageidaujami dėl triukšmo ir aplinkosaugos.Paskutinis taisė Aleksio; 2022.05.20, 19:28.
Komentuoti:
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąTik neseniai pastatė, bet š.m. antroje pusėje LTG planuoja priimti iš Lenkijos virš 30 karinių traukinių.
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimąAr karinė technika ten kraunama?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąPalemone yra pastatyta speciali rampa, kurioje galima iškraudinėti iki 100t sveriančią karinę techniką (taip yra rašoma LTG intranete).
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimąKoks skirtumas užtenka ar neužtenka, jei RB1 karinės technikos traukiniai visvien perkraunami tik ten?
Kodėl perkrovimai vykdomi Šeštokuose net ir po RB1 pastatymo, nežinau.
Komentuoti:
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Taip, gi žinai pats, tiesaus negalėjo statyt, nusprendė tiest carine sankasa. Nežinau, kiek jie ten galėjo progozuot naudojimą, bet "prasčiau, pigiau, bet netrukus" tikrai buvo kompromisas.
- nėra signalizacijos
- vienbėgis
- neelektrifikuotas
- jokios naujos krovinių perkrovimo infrastruktūros
- eina per miestus (=kroviniai nepageidaujami)
To pasekoje jis nėra realiai naudojamas, neskaitant vieno kito parodomojo traukinio. Ir, juo labiau, negalės būti naudojamas intensyviam ir reguliariam prekinių traukinių eismui.
Kompromisu būtų buvę galima vadinti geležinkelį bent jau su signalizacija ir aplinkkeliais už miestų, bet nieko panašaus nebuvo daroma. Buvo tiesiog sukloti bėgiai ant esamo pylimo. Viskas. Žurnalistams ir mažiau susigaudantiems diskusijos dalyviams to užtenka galvoti, kad "va juk yra geležinkelis, viskas gerai", bet gerai nėra, nes geležinkelis yra gerokai daugiau, nei vien pakloti bėgiai.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Nenaudojamas geležinkelis yra "kompromisas"?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimą
Ar tikrai Šeštokų terminalo paėjugų užtenka? Ar kariniu požiūriu yra saugu daryti perkrovimą Suvalkų koridoriuje?
Kodėl perkrovimai vykdomi Šeštokuose net ir po RB1 pastatymo, nežinau. Tikriausiai todėl, kad RB1 nebuvo statoma galvojant apie karinių krovinių gabenimą ir krovimą, o dėl kažkokių kitokių priežasčių. Tokių kaip noras kuo greičiau išparceliuoti pinigus ir padaryti taip, kad jie nusėstų rangovų sąskaitose ignoruojant geležinkelio poreikius?
O Suvalkų koridorius, be abejo, yra nesaugus. Bet ne tik perkraunant, o apskritai. Ir atakuojamas jis būtų turbūt ne į perkrovimo vietas, o tiltus ir panašias infrastruktūros vietas, dėl kurių sugadinimo negalėtų pravažiuoti traukiniai nuo Lenkijos pusės. RB1 buvimas/nebuvimas nuo Šeštokų link Kauno čia neturėtų svarbaus vaidmens.Paskutinis taisė John; 2022.05.19, 14:56.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Tai ir iki RB1 galėjo. Perkrauna juk Šeštokuose. Dėl to pseudoargumentas dėl karo poreikių yra niekinis.
Komentuoti:
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimą
Kiek pradžioje buvo naudojamas "Independence"? Standartinio pločio geležinkelio jungtis su Lenkija yra strateginis projektas. Anksčiau gal tai ir atrodė beprasmiškai, bet dabar taip nėra. Esant poreikiui kariškiai techniką galėtų gabentis ne tik per uostą, bet ir geležinkeliu.
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Nenaudojamas geležinkelis yra "kompromisas"?
Komentuoti:
-
Parašė alga Rodyti pranešimąApet dvacatpet. Kiek puslapių šitos beprasmiškos diskusijos privanojom, gal užteks? Tiesė geležinkelį, kad būtų geležinkelis, suvokdami kompromisus. Naujo greito modernaus vis dar nėra ir dar bent 4 metus nebus, o gal ir daugiau.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Apet dvacatpet. Kiek puslapių šitos beprasmiškos diskusijos privanojom, gal užteks? Tiesė geležinkelį, kad būtų geležinkelis, suvokdami kompromisus. Naujo greito modernaus vis dar nėra ir dar bent 4 metus nebus, o gal ir daugiau.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Šitas straipsnis ne apie RB1, jei ką.
Komentuoti:
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
na svarbu Jūs viską žinottai milijonus ar milijardus?
Tai pastačius RB2, pastatys ir infrastuktūrą Marijampolėje, Kazlų rūdoje kroviniams? Ar ir viską reiktų įrenginėti, nereiktų kartais dar papildomai ir bėgius iki miestų privesti? Kiek žinau tai krovinių terminalas numatytas tik Kaune ir Europinė vėžė kol kas neprivažiuoja prie jokių gamyklų ar sandėlių.
Koks skirtumas, ar būtent Marijampolėje pastatys krovinių infrastruktūrą su RB2? Viena, kas yra aišku, tai kad jos tikrai niekada niekas nestatys su RB1, kuri eina per meistą. Miestuose, kaip žinome, šiais laikais kroviniai nekraunami ir apskritai prekiniai traukiniai miestuose nėra pageidaujami dėl triukšmo ir aplinkosaugos. Jeigu su RB2 nėra planuojama papildoma infrastruktūra kroviniams prie Marijampolės ir Kazlų Rūdos, tai reiškia buvo taip nuspręsta. Jeigu kada nors atsiras toks poreikis ir bus nuspręsta statyti, pavyzdžiui, kokį nors intermodalinį terminalą, tai jis bus pajungtas prie RB2, o ne RB1. Dar kartą pakartosiu: nėra absoliučiai jokios, net teorinės, RB1 panaudojimo galimybės ateityje. Nei kroviniams, nei keleiviams, nei dar kam nors ir priežastys jau buvo aptartos.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
„RB Rail“: Rusijos invazija į Ukrainą išryškino „Rail Baltica“ karinę svarbą
Baltijos šalių europinės vėžės geležinkelio „Rail Baltica“ projekto įgyvendinimą koordinuojančios bendros įmonės „RB Rail“ vykdomasis direktorius Agnis Driksna, pareiškė, jog nors šis projektas anksčiau buvo laikomas pirmiausia ekonominiu, Rusijos invazija į Ukrainą išryškino jo karinę svarbą.
„Rail Baltica“ atitiktis kariniams reikalavimams buvo numatyta planavimo etape dar 2016-aisiais. Šie reikalavimai apima atitinkamas tiltų ir viadukų, riedmenų ašių apkrovos, atstumų tarp bėgių charakteristikas.
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Kaip, tavo manymu, tie kroviniai Marijampolėje ir Kazlų Rūdoje bus kraunami į traukinius? Keleivių geležinkelio stotyje gal?
I mean Jesus Christ, iš kur toks primityvus suvokimas apie geležinkelių transportą? Maždaug yra bėgiai, reiškia jau viskas, galima krauti krovinius ir leisti traukinius. Negalima. Reikia dar labai didelių investicijų, kurių RB1 daugiau nebus. Jau ir taip 360 melejinų išmesti. Daugiau nebemes. Tai bus todėl, kad bus normalus RB t. y. RB2, kuris visą tą infrą ir taip turės. Dubliuoti ją ant RB1 ir leisti dar PAPILDOMUS milijardus būtų visiškas idiotizmas ir to tikrai nebus daroma.tai milijonus ar milijardus?
Tai pastačius RB2, pastatys ir infrastuktūrą Marijampolėje, Kazlų rūdoje kroviniams? Ar ir viską reiktų įrenginėti, nereiktų kartais dar papildomai ir bėgius iki miestų privesti? Kiek žinau tai krovinių terminalas numatytas tik Kaune ir Europinė vėžė kol kas neprivažiuoja prie jokių gamyklų ar sandėlių.
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Kaip, tavo manymu, tie kroviniai Marijampolėje ir Kazlų Rūdoje bus kraunami į traukinius? Keleivių geležinkelio stotyje gal?
I mean Jesus Christ, iš kur toks primityvus suvokimas apie geležinkelių transportą? Maždaug yra bėgiai, reiškia jau viskas, galima krauti krovinius ir leisti traukinius. Negalima. Reikia dar labai didelių investicijų, kurių RB1 daugiau nebus. Jau ir taip 360 melejinų išmesti. Daugiau nebemes. Tai bus todėl, kad bus normalus RB t. y. RB2, kuris visą tą infrą ir taip turės. Dubliuoti ją ant RB1 ir leisti dar PAPILDOMUS milijardus būtų visiškas idiotizmas ir to tikrai nebus daroma.
- 2 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: