Parašė John
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas
Collapse
X
-
- 1 patinka
-
Parašė Litch Rodyti pranešimą
Kaip jūs įsikibę tų dviejų traukinių per savaitę. Paprasta matematika metuose yra 52 savaitės, ty - 104 traukiniai per metus. Imam faktinį RB1 naudojimo laikotarpį nuo 2015 iki 2026 - 11 metų. 104 x 11, gaunam 1144 traukinių. RB1 360 mln kainą dalinam iš traukinių skaičiaus, ir gauname apie 315000 eur vieno traukinio vien infrastruktūros kaštus. Tikiuosi, kaip minimum sidabro tie traukiniai pakrauti buvo, kad atsipirktų.
Galų gale ir Mockavos terminalas, kurį Orlen Lietuva nesenai nusipirko už 45 mln ir ten krauna šimtus tūkstančių tonų naftos produktų per metus eksportui į Lenkiją ir Ukrainą ir naudojasi rekonstruotu ruoželiu iki sienos.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė B.S. Rodyti pranešimąKą reiškia "buvo naudojama"? RB2 nebus baigta iki 2026-ų, o jau šiandien praleidžia bent po du krovininius traukinius per savaitę. Keleiviai nedomina, nes ne keleiviams ji skirta.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė B.S. Rodyti pranešimąKą reiškia "buvo naudojama"? RB2 nebus baigta iki 2026-ų, o jau šiandien praleidžia bent po du krovininius traukinius per savaitę. Keleiviai nedomina, nes ne keleiviams ji skirta.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Visiems (išskyrus John) aišku, kodėl nebuvo įrengta signalizacija. Jei ji būtų buvus įrengta, tai John dabar šūkautų, kad buvo įrengta be reikalo, nes dabar kažkiek keisis trasa (na pagl John tai keisis 100%).
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Gal ir taip. Bet signalizacijos problema yra reali. Kokią įrenginėti? Lenkišką? Ar europinę standartinę ETCS, kurios Europoje niekas nenaudoja?
Komentuoti:
-
Parašė B.S. Rodyti pranešimąOi, kaip lengvai mėtaisi niekuo neparemtais kaltinimais. Na bet nieko naujo, ne pirmas kartas.
2015 spalis, RB1 jau baigta Lietuvoje, straipsnis:
Komentuoti:
-
Parašė B.S. Rodyti pranešimą2015 spalis, RB1 jau baigta Lietuvoje, straipsnis:
Even though Poland has allotted €16 billion to modernizing its railroads by 2023, not a single zloty has been earmarked to be spent on developing the connection to Rail Baltica at the Polish side of the border with Lithuania.
Bet galbūt tada tai dar nebuvo galutinai nuspręsta - nepamenu.
Parašė B.S. Rodyti pranešimąAbout a quarter of the track has a speed limit of 30 km/h (the Olecko–Suwałki line), and only the Białystok–Ełk section - about half of the course - has been electrified.
Parašė Tomas Rodyti pranešimąGal ir taip. Bet signalizacijos problema yra reali. Kokią įrenginėti? Lenkišką? Ar europinę standartinę ETCS, kurios Europoje niekas nenaudoja?
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Edd Rodyti pranešimą
Atsižvelgus į tai kiek ta RB1 buvo naudojama kroviniams ir keleiviams (šnipštas - geras žodis, tinkantis šiuo atveju ), kiek ji kainavo, kiek reikės dar ateityje jos priežiūrai ir kad bus RB2. Panašu kad 3-čias variantas. Man pačiam irgi teko dardėti į Lenkiją tuščiu traukinuku, gal ir linksma, bet...
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
O gal tiesiog nelabai apsimoka kišti milijonus į infrastruktūrą, kuria naudosis keli geležinkelių fanai?
Verslo keliautojai į Varšuvą kaip skraidė taip ir skraidys nepriklausomai nuo to, ar bus ten šviesoforai ar ne.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Nu ir vėl tu meluoji. Nėra Lenkijoje 30km/h zonų ir nebuvo bent jau 2017. Atvirkščiai, vos įvažiavus į Lenkiją greitis didėdavo iki 120km/h.
2015 spalis, RB1 jau baigta Lietuvoje, straipsnis:
Even though Poland has allotted €16 billion to modernizing its railroads by 2023, not a single zloty has been earmarked to be spent on developing the connection to Rail Baltica at the Polish side of the border with Lithuania.
About a quarter of the track has a speed limit of 30 km/h (the Olecko–Suwałki line), and only the Białystok–Ełk section - about half of the course - has been electrified.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Greičiausiai dėl to, kad niekas nežino kokią tą signalizaciją įrengti.
Verslo keliautojai į Varšuvą kaip skraidė taip ir skraidys nepriklausomai nuo to, ar bus ten šviesoforai ar ne.
Komentuoti:
-
Parašė B.S. Rodyti pranešimąSu visi šituo RB1 ir RB2 tiesimu buvo galimi tik trys variantai:
1. Nutiesti RB1 2015 metais, ir nutiesti RB2 2026 metais.
2. Uždelsti RB1 iki 2020-ųjų, perprojektuoti kad būtų tiesiau, išleisti daugiau pinigų, bet vis vien tik su max 120kmh greičiu, nes tik tam patvirtinti pinigai, ir. Ir tik užbaigus RB1 ją pradėti perdarinėti į RB2.
3. Nestatyti RB1 išvis, palaukti RB2, ir visas krovinių infrastruktūras pradėti vystyti tik 2026 metais.
Kurį variantą renkamės?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
O tai kodėl signalizacija neįrengta jau 7 metus po bėgių nutiesimo? Ir kada ji tiksliai bus įrengta?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė digital Rodyti pranešimąTai jau rašiau gi, gali pasižiūrėti pora pranešimų atgal?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė B.S. Rodyti pranešimąLOL
Linksma skaityti tokias isterijas.
Lenkijoje yra/buvo 30kmh zonų. Todėl Lietuvoje buvo nuspręsta nemerkti dar daugiau pinigų, nes keleiviams jokio skirtumo ar nuvažiuosi į Balstogę per 6:30 ar per 6:13. Laikai iš galvos, bet kiek atsimenu minučių sutaupymas būtų buvęs juokingas. Nežinau kokia situacija dabar, bet lenkai anuomet planavo Balstogės-LTSienos vėžės rekonstrukciją tik 2023-2025 metais. Tad RB1 vėžė nuo pradžių lenkų buvo pasmerkta pagrindinai kroviniams.
Dabar laukiam tavo pagyrų LT vadovybei kuri sutaupė šimtus milijonų nuspręsdama užbaigti RB1 kroviniams, bei nebekišti milijonų kelių minučių sutaupymui.
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimąKokiu būdu Lietuvoje RB1 greitis yra apribotas Lenkijos, jei Lietuvoje dėl signalizacijos nebuvimo jie nevažiuoja net deklaruojamais 120km/h? Kam rašyti tokius kliedesius?
Linksma skaityti tokias isterijas.
Lenkijoje yra/buvo 30kmh zonų. Todėl Lietuvoje buvo nuspręsta nemerkti dar daugiau pinigų, nes keleiviams jokio skirtumo ar nuvažiuosi į Balstogę per 6:30 ar per 6:13. Laikai iš galvos, bet kiek atsimenu minučių sutaupymas būtų buvęs juokingas. Nežinau kokia situacija dabar, bet lenkai anuomet planavo Balstogės-LTSienos vėžės rekonstrukciją tik 2023-2025 metais. Tad RB1 vėžė nuo pradžių lenkų buvo pasmerkta pagrindinai kroviniams.
Dabar laukiam tavo pagyrų LT vadovybei kuri sutaupė šimtus milijonų nuspręsdama užbaigti RB1 kroviniams, bei nebekišti milijonų kelių minučių sutaupymui.Paskutinis taisė B.S.; 2021.12.31, 05:41.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė digital Rodyti pranešimąO kam rašyti iš viso kliedesius apie greitį, jei suprantame, kad jo nėra dėl signalizacijos nebuvimo? O ne dėl vingių, ypač nuo Kauno iki Marijampolės? Nes būtinai norisi įrodyti, kad yra kažkokia korupcija?
Komentuoti:
-
O kam rašyti iš viso kliedesius apie greitį, jei suprantame, kad jo nėra dėl signalizacijos nebuvimo? O ne dėl vingių, ypač nuo Kauno iki Marijampolės? Nes būtinai norisi įrodyti, kad yra kažkokia korupcija?
Komentuoti:
Komentuoti: