Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • B.S.
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Koks skirtumas, kas buvo 2015? Jau 2017 to nebuvo ir nėra dabar. Koks tikslas apie tai kalbėti?
    Gal baik juokinti žmones. Sprendimą tiesti ir kaip tiesti geležinkelį priėmė tikrai ne 2017 metais, nes geležinkelis jau buvo nutiestas 2015 metais. O apie Lenkijos planus 2015-ais ir dar anksčiau aš jau tau parašiau.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė Litch Rodyti pranešimą

    Kaip jūs įsikibę tų dviejų traukinių per savaitę. Paprasta matematika metuose yra 52 savaitės, ty - 104 traukiniai per metus. Imam faktinį RB1 naudojimo laikotarpį nuo 2015 iki 2026 - 11 metų. 104 x 11, gaunam 1144 traukinių. RB1 360 mln kainą dalinam iš traukinių skaičiaus, ir gauname apie 315000 eur vieno traukinio vien infrastruktūros kaštus. Tikiuosi, kaip minimum sidabro tie traukiniai pakrauti buvo, kad atsipirktų.
    Ne vien tie 2 reisiniai KIT traukiniai per savaitę (į abi puses, beje!) skina to projekto vaisius. Visas geležinkelis nuo Kauno iki Kazlų Rūdos ir toliau pro Mariampolę buvo rekonstruotas. Tiek standartinė, tiek rusiška vėžė. Grioviai, pylimai, pralaidos, tiltai, stotelių platformos. Tiek Maskva–Kaliningradas (ar Kaunas–Kybartai), tiek Kaunas–Mariampolė važiuoja tuo atnaujintu geležinkeliu. Pažiūrėkit statybų laikų filmukus: iš lėktuvo staybos metu (https://youtu.be/QjtUX9KUsEE) ir prieš-ir-po (https://youtu.be/xYWyo836GOQ). Čia ne "padarom butaforinę 1435 mm vėžę", čia "renovuojam visą geležinkelį į pietvakarius nuo Kauno už ES pinigus".

    Galų gale ir Mockavos terminalas, kurį Orlen Lietuva nesenai nusipirko už 45 mln ir ten krauna šimtus tūkstančių tonų naftos produktų per metus eksportui į Lenkiją ir Ukrainą ir naudojasi rekonstruotu ruoželiu iki sienos.

    Komentuoti:


  • Edd
    replied
    Parašė B.S. Rodyti pranešimą
    Ką reiškia "buvo naudojama"? RB2 nebus baigta iki 2026-ų, o jau šiandien praleidžia bent po du krovininius traukinius per savaitę. Keleiviai nedomina, nes ne keleiviams ji skirta.
    RB1 buvo baigtas 2015 metais. Pirmas krovininis traukinys atvyko šiais 2021 metais (!). Prabėgo 6 metai (!), per tą laiką šiek tiek pavežiojo keleivius tuščiais traukiniais. Viskas. Net ir tie du krovininiai traukiniai per savaitę yra labai mažai. Dar 6 metai ir bus RB2. Žiūrėsim kaip bus ateity bet kolkas visiškas šnipštas ta RB1.

    Komentuoti:


  • Litch
    replied
    Parašė B.S. Rodyti pranešimą
    Ką reiškia "buvo naudojama"? RB2 nebus baigta iki 2026-ų, o jau šiandien praleidžia bent po du krovininius traukinius per savaitę. Keleiviai nedomina, nes ne keleiviams ji skirta.
    Kaip jūs įsikibę tų dviejų traukinių per savaitę. Paprasta matematika metuose yra 52 savaitės, ty - 104 traukiniai per metus. Imam faktinį RB1 naudojimo laikotarpį nuo 2015 iki 2026 - 11 metų. 104 x 11, gaunam 1144 traukinių. RB1 360 mln kainą dalinam iš traukinių skaičiaus, ir gauname apie 315000 eur vieno traukinio vien infrastruktūros kaštus. Tikiuosi, kaip minimum sidabro tie traukiniai pakrauti buvo, kad atsipirktų.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Visiems (išskyrus John) aišku, kodėl nebuvo įrengta signalizacija. Jei ji būtų buvus įrengta, tai John dabar šūkautų, kad buvo įrengta be reikalo, nes dabar kažkiek keisis trasa (na pagl John tai keisis 100%).

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

    Gal ir taip. Bet signalizacijos problema yra reali. Kokią įrenginėti? Lenkišką? Ar europinę standartinę ETCS, kurios Europoje niekas nenaudoja?
    Tikrai niekas Europoje nenaudoja ETCS? Kažko nepainioji?

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė B.S. Rodyti pranešimą
    Oi, kaip lengvai mėtaisi niekuo neparemtais kaltinimais. Na bet nieko naujo, ne pirmas kartas.
    2015 spalis, RB1 jau baigta Lietuvoje, straipsnis:

    Koks skirtumas, kas buvo 2015? Jau 2017 to nebuvo ir nėra dabar. Koks tikslas apie tai kalbėti?

    Komentuoti:


  • tomczu
    replied
    Parašė B.S. Rodyti pranešimą
    2015 spalis, RB1 jau baigta Lietuvoje, straipsnis:
    Even though Poland has allotted €16 billion to modernizing its railroads by 2023, not a single zloty has been earmarked to be spent on developing the connection to Rail Baltica at the Polish side of the border with Lithuania.
    Linija Balstogė-Lukas bus modernizuojama iki 200 km/val., Lukas-Trakiškės - iki 200 ar 250 km/val.
    Bet galbūt tada tai dar nebuvo galutinai nuspręsta - nepamenu.

    Parašė B.S. Rodyti pranešimą
    About a quarter of the track has a speed limit of 30 km/h (the Olecko–Suwałki line), and only the Białystok–Ełk section - about half of the course - has been electrified.
    Per Olecką keleiviniai traukiniai į Lietuvą nevažiavo. Buvo naudojamas geležinkelis per Sokulką - čia važiuojama 80-100 km/val. (irgi lėtoka, bet ne 30), tik atkarpa tarp Suvalkų ir sienos tai 60 km/val.

    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Gal ir taip. Bet signalizacijos problema yra reali. Kokią įrenginėti? Lenkišką? Ar europinę standartinę ETCS, kurios Europoje niekas nenaudoja?
    RB bus ETCS, kitur Europoje (taip pat ir Lenkijoje) ji atsiranda vis dažniau, įprastai svarbiausiose linijose.

    Komentuoti:


  • B.S.
    replied
    Parašė Edd Rodyti pranešimą

    Atsižvelgus į tai kiek ta RB1 buvo naudojama kroviniams ir keleiviams (šnipštas - geras žodis, tinkantis šiuo atveju ), kiek ji kainavo, kiek reikės dar ateityje jos priežiūrai ir kad bus RB2. Panašu kad 3-čias variantas. Man pačiam irgi teko dardėti į Lenkiją tuščiu traukinuku, gal ir linksma, bet...
    Ką reiškia "buvo naudojama"? RB2 nebus baigta iki 2026-ų, o jau šiandien praleidžia bent po du krovininius traukinius per savaitę. Keleiviai nedomina, nes ne keleiviams ji skirta.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    O gal tiesiog nelabai apsimoka kišti milijonus į infrastruktūrą, kuria naudosis keli geležinkelių fanai?
    Verslo keliautojai į Varšuvą kaip skraidė taip ir skraidys nepriklausomai nuo to, ar bus ten šviesoforai ar ne.
    Gal ir taip. Bet signalizacijos problema yra reali. Kokią įrenginėti? Lenkišką? Ar europinę standartinę ETCS, kurios Europoje niekas nenaudoja?

    Komentuoti:


  • B.S.
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Nu ir vėl tu meluoji. Nėra Lenkijoje 30km/h zonų ir nebuvo bent jau 2017. Atvirkščiai, vos įvažiavus į Lenkiją greitis didėdavo iki 120km/h.
    Oi, kaip lengvai mėtaisi niekuo neparemtais kaltinimais. Na bet nieko naujo, ne pirmas kartas.
    2015 spalis, RB1 jau baigta Lietuvoje, straipsnis:

    Even though Poland has allotted €16 billion to modernizing its railroads by 2023, not a single zloty has been earmarked to be spent on developing the connection to Rail Baltica at the Polish side of the border with Lithuania.

    About a quarter of the track has a speed limit of 30 km/h (the Olecko–Suwałki line), and only the Białystok–Ełk section - about half of the course - has been electrified.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

    Greičiausiai dėl to, kad niekas nežino kokią tą signalizaciją įrengti.
    O gal tiesiog nelabai apsimoka kišti milijonus į infrastruktūrą, kuria naudosis keli geležinkelių fanai?
    Verslo keliautojai į Varšuvą kaip skraidė taip ir skraidys nepriklausomai nuo to, ar bus ten šviesoforai ar ne.

    Komentuoti:


  • Edd
    replied
    Parašė B.S. Rodyti pranešimą
    Su visi šituo RB1 ir RB2 tiesimu buvo galimi tik trys variantai:
    1. Nutiesti RB1 2015 metais, ir nutiesti RB2 2026 metais.
    2. Uždelsti RB1 iki 2020-ųjų, perprojektuoti kad būtų tiesiau, išleisti daugiau pinigų, bet vis vien tik su max 120kmh greičiu, nes tik tam patvirtinti pinigai, ir. Ir tik užbaigus RB1 ją pradėti perdarinėti į RB2.
    3. Nestatyti RB1 išvis, palaukti RB2, ir visas krovinių infrastruktūras pradėti vystyti tik 2026 metais.
    Kurį variantą renkamės?​​​
    Atsižvelgus į tai kiek ta RB1 buvo naudojama kroviniams ir keleiviams (šnipštas - geras žodis, tinkantis šiuo atveju ), kiek ji kainavo, kiek reikės dar ateityje jos priežiūrai ir kad bus RB2. Panašu kad 3-čias variantas. Man pačiam irgi teko dardėti į Lenkiją tuščiu traukinuku, gal ir linksma, bet...

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    O tai kodėl signalizacija neįrengta jau 7 metus po bėgių nutiesimo? Ir kada ji tiksliai bus įrengta?
    Greičiausiai dėl to, kad niekas nežino kokią tą signalizaciją įrengti.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Tai jau rašiau gi, gali pasižiūrėti pora pranešimų atgal?
    Pasižiūrėjau ir nematau. Gal gali dar kartą parašyti? Tik su oficialiais šaltiniais, kur aiškiai parašyta, kada dabartinėje atkarpoje bus įrengta signalizacija. Taip pat, kur būtų paaiškinta kodėl ji nebuvo įrengta iškart.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė B.S. Rodyti pranešimą
    LOL
    ​​​​​​Linksma skaityti tokias isterijas.
    Lenkijoje yra/buvo 30kmh zonų. Todėl Lietuvoje buvo nuspręsta nemerkti dar daugiau pinigų, nes keleiviams jokio skirtumo ar nuvažiuosi į Balstogę per 6:30 ar per 6:13. Laikai iš galvos, bet kiek atsimenu minučių sutaupymas būtų buvęs juokingas. Nežinau kokia situacija dabar, bet lenkai anuomet planavo Balstogės-LTSienos vėžės rekonstrukciją tik 2023-2025 metais. Tad RB1 vėžė nuo pradžių lenkų buvo pasmerkta pagrindinai kroviniams.
    Dabar laukiam tavo pagyrų LT vadovybei kuri sutaupė šimtus milijonų nuspręsdama užbaigti RB1 kroviniams, bei nebekišti milijonų kelių minučių sutaupymui.
    Nu ir vėl tu meluoji. Nėra Lenkijoje 30km/h zonų ir nebuvo bent jau 2017. Atvirkščiai, vos įvažiavus į Lenkiją greitis didėdavo iki 120km/h.

    Komentuoti:


  • B.S.
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Kokiu būdu Lietuvoje RB1 greitis yra apribotas Lenkijos, jei Lietuvoje dėl signalizacijos nebuvimo jie nevažiuoja net deklaruojamais 120km/h? Kam rašyti tokius kliedesius?
    LOL
    ​​​​​​Linksma skaityti tokias isterijas.
    Lenkijoje yra/buvo 30kmh zonų. Todėl Lietuvoje buvo nuspręsta nemerkti dar daugiau pinigų, nes keleiviams jokio skirtumo ar nuvažiuosi į Balstogę per 6:30 ar per 6:13. Laikai iš galvos, bet kiek atsimenu minučių sutaupymas būtų buvęs juokingas. Nežinau kokia situacija dabar, bet lenkai anuomet planavo Balstogės-LTSienos vėžės rekonstrukciją tik 2023-2025 metais. Tad RB1 vėžė nuo pradžių lenkų buvo pasmerkta pagrindinai kroviniams.
    Dabar laukiam tavo pagyrų LT vadovybei kuri sutaupė šimtus milijonų nuspręsdama užbaigti RB1 kroviniams, bei nebekišti milijonų kelių minučių sutaupymui.
    Paskutinis taisė B.S.; 2021.12.31, 05:41.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Tai jau rašiau gi, gali pasižiūrėti pora pranešimų atgal?

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    O kam rašyti iš viso kliedesius apie greitį, jei suprantame, kad jo nėra dėl signalizacijos nebuvimo? O ne dėl vingių, ypač nuo Kauno iki Marijampolės? Nes būtinai norisi įrodyti, kad yra kažkokia korupcija?
    O tai kodėl signalizacija neįrengta jau 7 metus po bėgių nutiesimo? Ir kada ji tiksliai bus įrengta?

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    O kam rašyti iš viso kliedesius apie greitį, jei suprantame, kad jo nėra dėl signalizacijos nebuvimo? O ne dėl vingių, ypač nuo Kauno iki Marijampolės? Nes būtinai norisi įrodyti, kad yra kažkokia korupcija?

    Komentuoti:

Working...
X