Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Gator
    replied
    LG teisinasi, kad taip gavosi, nes lenkų traukinys naudojamas...
    Varnelę užsidėjo.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Ar aš gerai suprantu, kad, pavyzdžiui, nuvažiavus į Bialystoką iš Kauno Šeštadienį, nebus kaip grįžti tą pačią ar kitą dieną traukiniu? Kam tokia nesąmonė reikalinga?
    Puikiai tinka nusivežt dviračius į vieną pusę ir parturistaut namo!

    Komentuoti:


  • senis
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Ar aš gerai suprantu, kad, pavyzdžiui, nuvažiavus į Bialystoką iš Kauno Šeštadienį, nebus kaip grįžti tą pačią ar kitą dieną traukiniu? Kam tokia nesąmonė reikalinga? Anksčiau bent jau buvo galima ir grįžti tiek Šeštadienį, tiek Sekmadienį. Lenkams bent kažkiek daugiau logikos atvažiuoti, pavyzdžiui, penktadienį ir važiuoti atgal Šeštadienį arba Sekmadienį. Lietuviams toks maršrutas realiai nereikalingas.
    Tiksliai taip. Iš Balstogės sekmadienį nėra traukinio į Kauną. Taip, kad arba kelionė tik į vieną pusę, arba tinkam tik lenkų pusei.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Ar aš gerai suprantu, kad, pavyzdžiui, nuvažiavus į Bialystoką iš Kauno Šeštadienį, nebus kaip grįžti tą pačią ar kitą dieną traukiniu? Kam tokia nesąmonė reikalinga? Anksčiau bent jau buvo galima ir grįžti tiek Šeštadienį, tiek Sekmadienį. Lenkams bent kažkiek daugiau logikos atvažiuoti, pavyzdžiui, penktadienį ir važiuoti atgal Šeštadienį arba Sekmadienį. Lietuviams toks maršrutas realiai nereikalingas.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Ne visai tas pats, kaip žadėtas Vilnius–Varšuva, bet bent tiek.

    Komentuoti:


  • Shots
    replied
    Vėl savaitgaliais kursuos traukinys iš Kauno į Balstogę:

    https://kaunas.kasvyksta.lt/2022/06/...ai-i-balstoge/

    Komentuoti:


  • miraged
    replied
    Nukelinėjo ir su foto matomu ožiniu kranu. tačiau tai sena aikštelė, o ne naujas terminalas, kuris apkrautas furu puspriekabėmis, ir dar joms aikštelė asfaltuosis vietoje pievos. Galite pažiūrėti žemėlapyje.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    "karinė technika gali nuvažiuoti įrengta rampa, tad nebereikia papildomos technikos jos nukėlimui." - lyg buvo diskusija apie tai kaip ten greitai ar pigiai galima tą techniką nukelti. Nepamenu ar šio terminalo kontekste, bet jei taip, tai štai ir atsakymas?

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    iš straipsnio:
    Kovo pabaigoje Graikijos Aleksandrupolio jūrų uoste išsilaipinę 1-66 bataliono kariai su savo technika pirmą kartą Europos geležinkeliais atvyko į Kauno intermodalinį terminalą. Naujai įrengta „Lietuvos geležinkelių“ infrastruktūra suteikia galimybę sunkiąją ginkluotę europine „Rail Baltica“ vėže atgabenti iki Palemono kelyno teritorijos Kaune, vietoje anksčiau buvusio išsikrovimo taško Šeštokuose, Lazdijų rajone.

    Taip pat naujai įrengtas privažiuojamasis kelias užtikrina sklandų nukrovimą terminale – karinė technika gali nuvažiuoti įrengta rampa, tad nebereikia papildomos technikos jos nukėlimui. Nauja Kauno intermodalinio terminalo infrastruktūra, anot kariuomenės, leidžia sumažinti Lietuvos kelių apkrovimą, nes sunkiosios karinės technikos gabenimo našta perkeliama geležinkeliams, tuo pačiu didinamas kariuomenės ir sąjungininkų mobilumas, greitis bei lankstumas grėsmės atveju.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Yra neeksploatuojamas aplinkkelis - yra išlaidos jo priežiūrai (beveik tokios pačios kaip linijai Vilnius-Kaunas), nėra aplinkkelio - išlaidos = 0.
    Nėra geriau užkonservuoti kol Baltarusija susitvarkys?

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Šeštokuose ar Palemone?
    Palemone

    https://kaunas.kasvyksta.lt/2022/05/...ai-foto-video/

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Kokia prasmė ardyti aplinkkelį? Kame čia sutaupymas?
    Yra neeksploatuojamas aplinkkelis - yra išlaidos jo priežiūrai (beveik tokios pačios kaip linijai Vilnius-Kaunas), nėra aplinkkelio - išlaidos = 0.

    Komentuoti:


  • vėkas
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Taip, Lietuvos valdžiažmogiai skaito mūsų forumą ir jie išsigando mano pateiktų faktų, todėl nutarė finansuoti iš Lietuvos biudžeto naujo depo statybą Vaidotuose, linijos iki Klaipėdos elektrifikavimą ir elektrovežių pirkimą.
    Gali būti, kad psichiatrai irgi skaito

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Kokia prasmė ardyti aplinkkelį? Kame čia sutaupymas?

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Ne nuo LTG tokie dalykai priklauso.
    Taip, Lietuvos valdžiažmogiai skaito mūsų forumą ir jie išsigando mano pateiktų faktų, todėl nutarė finansuoti iš Lietuvos biudžeto naujo depo statybą Vaidotuose, linijos iki Klaipėdos elektrifikavimą ir elektrovežių pirkimą.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Leis.
    Ne nuo LTG tokie dalykai priklauso.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Niekas krovinių per miestą neleis.
    Leis. Net aplinkkelio demontavimo sąmatą jau yra paskaičiuota.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Planuoja, net svarstoma kaip perkelti rūšiavimo kalniuko įrangą iš Vaidotų į Panerius.
    Aplinkkelio nedemontuos dėl kalniuko galimo perkėlimo. Niekas krovinių per miestą neleis.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą
    Kas čia per naujienos? Kokios priežastys, motyvai? Gi kaip tik Vilniaus intermodalinis terminalas Vaidotuose visur figūruoja kaip vystomas logistikos mazgas, RB Kaunas–Vilnius nagrinėtos alternatyvos visos jį turėjo kabint.
    Priežastis viena - pinigų nėra.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Planuoja, net svarstoma kaip perkelti rūšiavimo kalniuko įrangą iš Vaidotų į Panerius.
    Kas čia per naujienos? Kokios priežastys, motyvai? Gi kaip tik Vilniaus intermodalinis terminalas Vaidotuose visur figūruoja kaip vystomas logistikos mazgas, RB Kaunas–Vilnius nagrinėtos alternatyvos visos jį turėjo kabint.

    Komentuoti:

Working...
X