Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Gator
    replied
    MINISTRAI ŽADA: TRAUKINYS IŠ VILNIAUS Į VARŠUVĄ – GRUODĮ

    https://kauno.diena.lt/naujienos/vil...gruodi-1095543

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė evil Rodyti pranešimą
    Lietuvoje, beje, irgi kaip susisiekimo priemone nepavyko naudotis traukiniais (kad ir kaip norėjau). Norint pasiekti Vilniaus oro uostą iš Kauno yra kelios valandos per diena kada gali pasisekt ir rasi maršrutą, nes jei skrydis anksti ryte, per pietus arba vakare - rukyk ir niekas nevažiuoja.
    Iki visų darnaus judumo planų susidaro įspūdis, kad JAV modelį norėta kopijuoti kuo labiau (tik kaip sovietinis palikimas prisidėjo visokie perkūnkiemiai). Net geležinkeliuose, kadangi VT "nesvarbus", pirmumą atiduodam kroviniams. Dabar jau tikrai norėtųsi čia pokyčių, bent jau šnekėdami, kad senasis modelis bandytas vystyti Lietuvoje yra nesąmonė darnaus judumo atžvilgiu.

    Kalbant apie Kauno-Vilniaus oro uosto susisiekimą, nors praeities neatsuksi, bet tikrai laikas peržiūrėti tarpmiestinio geležinkelio galimybes vs. tarpmiestinis Kautros ar TOKS autobusas.

    Komentuoti:


  • evil
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    JAV populiacija yra pasiskirsčiusi tankiau apgyvendintais hub'ais ir nėra tolygiai apgyvendinta.
    Pradžioje reiktų pagalvoti apie normalų VT palei svarbiausius hub'us, ypač rytinės pakrantės dalys, vakarinė pakrantė, Didieji ežerai. Jungti elektriniu greituoju geležinkeliu tarp Los Andželo ir pvz. Čikagos gal net nėra prasmės kol kas.
    Keleivinių traukinių situacija JAV labai savotiška. Labai norėjau išbandyti ir iš Čikagos į New York nuvažiuoti traukiniu ir todėl teko pasidomėt daugiau apie tai. Yra daug problemų kodėl traukiniai neveikia JAV.
    Visu pirma - dideli atstumai, bėgiai eina per aplink, kad sujungt didžiuosius miestus, todėl kelionė iš Čikagos į New York trunka 20+ val., kai lėktuvu 2 val.
    Kaina. Sėdimo bilieto nuo 100USD, bet kadangi kelionė vyksta per naktį norisi kajutės, kurių kainos prasideda nuo 600USD už "roomette" (principe šikinykas kuriam telpa viengulė lova) ar net 1300USD už normalią kajutę. Lėktuvo bilietas tuo pačiu maršrutu kainuoja ~150USD.
    Europoje daug mažų ir kompaktiškų miestų, kuriuos gali pasiekti traukiniu, o vėliau naudotis VT lokaliai. JAV mažesniuose miestuose VT neegzistuoja, todėl traukinio prasmė yra tik tarp didelių miestų, o tarp jų dažnu atveju atstumai dideli.
    JAV geležinkelio bėgiai yra private owned ir vyksta kovos valdžioje įpareigoti privačias kompanijas leisti naudotis keleivinius traukinius jų bėgiais. Neseku šios situacijos, bet gal jau šitai ir išsisprendė. Bet tai tik parodo ant kiek problematiškas yra traukinių eismas aplamai, jau nekalbant apie elektrifikaciją.
    Realybėj keleiviniai traukiniai JAV daugiau matomi kaip pramoginės kelionės, o ne įprastinė susisiekimo priemonė.

    Lietuvoje, beje, irgi kaip susisiekimo priemone nepavyko naudotis traukiniais (kad ir kaip norėjau). Norint pasiekti Vilniaus oro uostą iš Kauno yra kelios valandos per diena kada gali pasisekt ir rasi maršrutą, nes jei skrydis anksti ryte, per pietus arba vakare - rukyk ir niekas nevažiuoja.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Problema, kad nėra galimybių, nes turi išvažiuoti (jei nori grįžti traukiniu) už kelių valandų nuo atvykimo, dienos neišeis pasidaryt.
    Balstogė ne miestukas, o Kauno dydžio praktiškai miestas. Aišku įtakoja, kad Kaunas antras Lietuvoje, o Balstogė tik kažkelinta Lenkijoje.
    Iki Balstogės važiuoti nebūtina (bent kol toks traukinio tvarkaraštis). Pradžiai užtektų Punsko, Suvalkų, Augustavo...

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Nesupratai - nėra jokios nakties galimybės, nes nėra grįžimo kitą dieną galimybės. Arba grįžti už 2 valandų, arba kitas traukinys tik už 6 dienų.
    Važiuosiu šį savaitgalį. Pirmyn traukiniu, atgal autobusu, keli jie irgi važiuoja kasdien.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Nesupratai - nėra jokios nakties galimybės, nes nėra grįžimo kitą dieną galimybės. Arba grįžti už 2 valandų, arba kitas traukinys tik už 6 dienų.
    Jep, tuomet tai ne maršrutas, o pornografija. Iki nutraukimo buvo dar vienas reisas sekmadieniais.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Yra dar geresnė galimybė - nuosavas automobilis. Gali nuvažiuoti kada nori ir gali grįžti kada nori.
    Sraugtasparnis dar geresnė galimybė, deja už 11 eur nepavyks.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Nesupratai - nėra jokios nakties galimybės, nes nėra grįžimo kitą dieną galimybės. Arba grįžti už 2 valandų, arba kitas traukinys tik už 6 dienų.
    Yra dar geresnė galimybė - nuosavas automobilis. Gali nuvažiuoti kada nori ir gali grįžti kada nori.

    Komentuoti:


  • disident
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

    Turbūt dėl to, kad JAV - gana didelė šalis ir labai daug laidų reiktų:
    Click image for larger version

Name:	eu us.png
Views:	1237
Size:	328,4 kB
ID:	1977199
    Dar turbūt ir dyzelis labai pigus buvo. Tai kam vargt?

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Tai +naktis veišbutyje ir problema išspręsta

    Kaunas irgi visai nieko miestukas

    Nesupratai - nėra jokios nakties galimybės, nes nėra grįžimo kitą dieną galimybės. Arba grįžti už 2 valandų, arba kitas traukinys tik už 6 dienų.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Problema, kad nėra galimybių, nes turi išvažiuoti (jei nori grįžti traukiniu) už kelių valandų nuo atvykimo, dienos neišeis pasidaryt.
    Balstogė ne miestukas, o Kauno dydžio praktiškai miestas. Aišku įtakoja, kad Kaunas antras Lietuvoje, o Balstogė tik kažkelinta Lenkijoje.
    Tai +naktis veišbutyje ir problema išspręsta

    Kaunas irgi visai nieko miestukas


    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

    Aš tik palyginau JAV kontinentinės dalies dydį su Europa. Matuojant grubiai nuo Los Angeles iki Maine gaunasi panašiai kaip nuo Madrido iki Uralo. Dar Europoje neišrasta tokia "električka", kad sava eiga nuvažiuotų nuo Uralo iki Ispanijos.
    JAV populiacija yra pasiskirsčiusi tankiau apgyvendintais hub'ais ir nėra tolygiai apgyvendinta.


    Pradžioje reiktų pagalvoti apie normalų VT palei svarbiausius hub'us, ypač rytinės pakrantės dalys, vakarinė pakrantė, Didieji ežerai. Jungti elektriniu greituoju geležinkeliu tarp Los Andželo ir pvz. Čikagos gal net nėra prasmės kol kas.

    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Problema, kad nėra galimybių, nes turi išvažiuoti (jei nori grįžti traukiniu) už kelių valandų nuo atvykimo, dienos neišeis pasidaryt.
    Balstogė ne miestukas, o Kauno dydžio praktiškai miestas. Aišku įtakoja, kad Kaunas antras Lietuvoje, o Balstogė tik kažkelinta Lenkijoje.
    Miestukas kaip tiesiog mažybinis pavartotas, nebūtinai į dydį kartais tie mažybiniai orientuojasi.
    Įdomu būtų palyginti arčiausiai Kauno esantį panašaus dydžio ir turbūt svarbos ES miestą.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Bialystok visai malonus miestukas, jei išeini į centrą, o nesitrini aplink stotį. Paimk viešbutį ir tiek reikalų, +54€ su pusryčiais.
    Problema, kad nėra galimybių, nes turi išvažiuoti (jei nori grįžti traukiniu) už kelių valandų nuo atvykimo, dienos neišeis pasidaryt.
    Balstogė ne miestukas, o Kauno dydžio praktiškai miestas. Aišku įtakoja, kad Kaunas antras Lietuvoje, o Balstogė tik kažkelinta Lenkijoje.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Dėl Kaunas-Bialystok traukinio tai tik gali džiaugtis, kad toks yra, visa kita nesvarbu. Populiarumas abejotinas, nors vystau mintį išbandyti, tik dėl grįžimo galimybių ar net viešbučio mąstau. Viena diena būtų pigiau, bet kiek tai įmanoma nežinau.
    Bialystok visai malonus miestukas, jei išeini į centrą, o nesitrini aplink stotį. Paimk viešbutį ir tiek reikalų, +54€ su pusryčiais.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Lokomotyvuose daroma panašiai.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Aš savo telefoną kroviau 220V 50Hz, 110V 60Hz, 100V 50Hz, 100V 60Hz. O pakroviklis nežinojo, kad įtampa yra kitokia.
    Pakroviklis žinojo, telefonas - ne.

    Komentuoti:


  • Aukštaitis
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    O kas trukdo LG dabar paleisti traukinius Vilnius - Ryga (kelias, beje, pan. ilgio gaunasi kaip važiuojant autobusu, kurie kažkodėl važiuoja ir net be subsidijų).
    Iki pandemijos buvo traukinys Kijevas-Minskas-Vilnius-Ryga.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Samara jau nebe Europa. Ir bbž kada bus. Ten greitai malkomis kūrenami gariniai važinės.
    Aš tik palyginau JAV kontinentinės dalies dydį su Europa. Matuojant grubiai nuo Los Angeles iki Maine gaunasi panašiai kaip nuo Madrido iki Uralo. Dar Europoje neišrasta tokia "električka", kad sava eiga nuvažiuotų nuo Uralo iki Ispanijos.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Tarp Samaros ir Madrido yra mažiausiai 3 skirtingų vėžių geležinkeliai ir bbž kiek elektrinės traukos ir signalizacijos sistemų. Europa sugebėjo ...
    Aš savo telefoną kroviau 220V 50Hz, 110V 60Hz, 100V 50Hz, 100V 60Hz. O pakroviklis nežinojo, kad įtampa yra kitokia.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Tarp Samaros ir Madrido yra mažiausiai 3 skirtingų vėžių geležinkeliai ir bbž kiek elektrinės traukos ir signalizacijos sistemų. Europa sugebėjo ...
    Samara jau nebe Europa. Ir bbž kada bus. Ten greitai malkomis kūrenami gariniai važinės.

    Komentuoti:

Working...
X