Šitas Gepard Express vadovas ir apparently Wagon Service savininkas Albert Fikaček panašu, kad yra gan spalvota asmenybė. Net rezgė planus traukiniui iš Prahos į Kazachstaną. Interviu su juo:
Geri žmonės užrodė, kad Gepard Express yra pavaldi slovakų Wagon Service, kuris kaip tik turi ir kitiems nuomoja kušetes, tai čia kaip ir mažytė vilties švieselė kušetėms (nors ir esu laaaabai skeptiškas visos šios idėjos atžvilgiu apskritai). Faktas, kad ir be kušetės būtų geriau negu nieko.
Čekų vežėjai turi šiokią tokią pasakorių reputaciją. Kasmet prašo leidimų fantastiškoms trasoms, o po to, net jei juos gauna, traukiniai nėra paleidžiami. Nors ir nepasakysi, kad tai blogi vežėjai ten, kur jie veikia.
Dabar ES berods remia traukinių kompanijas ar bent jau bando sudaryti sąlygas, todėl nenustebčiau, kad ta įmonė tikrųjų planuoja plėsti veiklą, net jeigu turi tik vieną maršrutą.
Aš irgi taip manau, bandymas pasiimt kažkokią ES paramą. Bus puiku, jei pavyks.
Kitas dalykas: kiek suprantu, tai bus paprasčiausi sėdimi vagonai, o ne „tikras“ naktinis traukinys. Gal panašu į FlixTrain'ą. Per naktį važiuoti ypatingo komforto nebus, bet bent jau atsiras daugiau galimybių važiuoti Vilnius–Varšuva įvairesniais laikais ir komfortiškiau nei autobusu
Kai traukinys iš sukabinamų vagonų, kurie, be to, nuomojami, čia visiškai vežėjo fantazijos klausimas. Aš spėčiau, kad bus ir sėdimų ir miegamų vagonų.
Keista įmonė, keisti planai. Šiuo metu jie turi tik vieną traukinį Brno-Vienos oro uostas per dieną, o čia tau ir Vilnius, ir Charkivas. Kažin ar gali būti kažkokių paslėptų motyvų skelbti tokius planus ir prašyti prieigos prie infrastruktūros, jei negali jų realizuoti?
Beje, verta paminėti, kad jie turi dar utopiškesnį planą, nei tas, apie kurį čia diskutuojama - traukinys Splitas-Vilnius
Dabar ES berods remia traukinių kompanijas ar bent jau bando sudaryti sąlygas, todėl nenustebčiau, kad ta įmonė tikrųjų planuoja plėsti veiklą, net jeigu turi tik vieną maršrutą.
Čekai, lenkai ir italai planuoja važinėti į Vokietiją, austrai privatininkai jau važinėja, čekai planuoja į Lietuvą ir Kroatiją... Kuo toliau, tuo bus įdomiau.
Kitas dalykas: kiek suprantu, tai bus paprasčiausi sėdimi vagonai, o ne „tikras“ naktinis traukinys. Gal panašu į FlixTrain'ą. Per naktį važiuoti ypatingo komforto nebus, bet bent jau atsiras daugiau galimybių važiuoti Vilnius–Varšuva įvairesniais laikais ir komfortiškiau nei autobusu
Keista įmonė, keisti planai. Šiuo metu jie turi tik vieną traukinį Brno-Vienos oro uostas per dieną, o čia tau ir Vilnius, ir Charkivas. Kažin ar gali būti kažkokių paslėptų motyvų skelbti tokius planus ir prašyti prieigos prie infrastruktūros, jei negali jų realizuoti?
Beje, verta paminėti, kad jie turi dar utopiškesnį planą, nei tas, apie kurį čia diskutuojama - traukinys Splitas-Vilnius
Kažkas tokio: https://bikerouter.de/#map=6/52.435/...1&profile=rail
Geresnio rail router'io neradau kaip tik dviračiu per bėgius, bet čia daugmaž orientyrui.
Faktas, kad Suvalkuose reikia keist kryptį, Sokolkoj baigiasi elektra. Nebent tempiant dyzelinį lokomotyvą iš paskos toks tvarkaraštis įmanomas
Tvarkaraštis juodraštinis, tai tik išsakytas noras maždaug tokiu metu važiuoti pro maždaug tokias stotis. Jis turės būti suderintas su infrastruktūros užimtumu.
Kas man kiek kliūna - daug sustojimų virš Bialystoko. Toje vietoje IC tampa regioniniu.
Perdaug rimtai nežiūrėčiau ne tik į trukmes stotyse, bet ir į patį stočių sąrašą. Akivaizdu, kad perdaug nesigilindami pasiėmė dabartinio traukinio Vln - Krokuvą stočių sąrašą ir jį atkartojo. Nes visiškai neaišku kam gali reikėti sustoti Mockavoje - kaime su 50 gyventojų.
Tvarkaraštis juodraštinis, tai tik išsakytas noras maždaug tokiu metu važiuoti pro maždaug tokias stotis. Jis turės būti suderintas su infrastruktūros užimtumu.
Kas man kiek kliūna - daug sustojimų virš Bialystoko. Toje vietoje IC tampa regioniniu.
Kad ne – tik Katowice–Warszawa yra beveik trys valandos be sustojimo, visur kitur stos po kelis kartus per valandą.
O kokių būdu būtų galima neužvažiuoti į Suwalkų stotį? Kitas dalykas, kad 1 min sustojimai tikriausiai nėra realistiški, bent jau Suwalkuose.
Tvarkaraštis juodraštinis, tai tik išsakytas noras maždaug tokiu metu važiuoti pro maždaug tokias stotis. Jis turės būti suderintas su infrastruktūros užimtumu.
Kas man kiek kliūna - daug sustojimų virš Bialystoko. Toje vietoje IC tampa regioniniu.
Pagal juodraštinį tvarkaraštį įdomiai atrodo Suvalkų ir Balstogės sustojimai. Lenkiškas abejuose sugaišta po 25min, o čekiškas vos po 1 min. Jei Balstogėje šiuo atvėju yra išvengiama lokomotyvo keitimo, tai reiškia galima apseit ir be užvažiavimo į Suvalkų stotį? O iš lokomotyvų tai suprantu kad tik Vectron'as yra "dual mode", kuris gali važiuot tiek su laidais tiek ir su dyzelinu.
O kokių būdu būtų galima neužvažiuoti į Suwalkų stotį? Kitas dalykas, kad 1 min sustojimai tikriausiai nėra realistiški, bent jau Suwalkuose.
Pagal juodraštinį tvarkaraštį įdomiai atrodo Suvalkų ir Balstogės sustojimai. Lenkiškas abejuose sugaišta po 25min, o čekiškas vos po 1 min. Jei Balstogėje šiuo atvėju yra išvengiama lokomotyvo keitimo, tai reiškia galima apseit ir be užvažiavimo į Suvalkų stotį? O iš lokomotyvų tai suprantu kad tik Vectron'as yra "dual mode", kuris gali važiuot tiek su laidais tiek ir su dyzelinu.
Privati kompanija Gepard Express nuo gruodžio planuoja paleisti tiesioginį naktinį traukinį Praha - Kaunas.
According to him, the preparations for the line from Prague to Lithuania are the furthest along . " If something doesn't happen, in cooperation with LTG Link (Lithuanian state carrier, editor's note), we want to start trial operation in August, " Fikaček added. The train from the Czech Republic will go from Prague to Kaunas, where there will be a transfer to the LTG Link unit to Vilnius. A standard gauge of 1435 mm leads to Kaunas.
>Nesureikšminčiau Brazausko įtakos, nes jis nuo politikos pasitraukė 2007 metais, mirė 2010 metais, o Rail Baltica nuo memorandumų stadijos pajudėjo tik po 2010 pavasario Mt Unpronounceable >išsiveržimų. Lubys mirė 2011 metais. Daugmaž tada ir buvo priimtas executive decision'as standartinė vėžę tam kartui nutiesti LG valdomais sklypais. Kas galėjo tada žinoti, kad vis viena >persėdinėsim Mockavoj, o ne Kaune?
Prie ko čia 2010-ieji, kai planavimas, projektavimas, ir visi kiti pagrindiniai žingsniai padaryti kokiais 2001-2005 metais? Gal visai pamiršot kaip Lubys išpirko žemes galimoje RB1 tiesimo trasoje? Įstatymų kad paimti žemę ir po to teistis tuo metu nebuvo.
Ma rodo reikia daugiau prekybinių ryšių su Rusija ir KInija greičiau integruosimės.
Komentuoti: