Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas
Collapse
X
-
Alytaus pramoninė zona 1520 mm pasiekiama pro Šeštokus, tai vargu ar ardys. O piečiau Šeštokų 1520 tik kelis km iki Mockavos tesiekia šiaip ar taip.
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Kokia prasmė "išnaudoti" RB1 "regioninėms jungtims" neva kažkada ateityje, kai ten jau seniai visur yra 1520 vėžė ir niekas nieko apie jos išnaudojimą jokioms jungtims nekalba? Skamba kaip visiškas bulšitas.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Kokia prasmė "išnaudoti" RB1 "regioninėms jungtims" neva kažkada ateityje, kai ten jau seniai visur yra 1520 vėžė ir niekas nieko apie jos išnaudojimą jokioms jungtims nekalba? Skamba kaip visiškas bulšitas.
Komentuoti:
-
Parašė Pauze0 Rodyti pranešimąKaip suprantu Rail Baltica I vežė bus išnaudota regioninėm jungtims, įdomu kokių papildomų maršrutų atsiras.
https://www.linkedin.com/posts/rail-...member_desktop
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Kaip suprantu Rail Baltica I vežė bus išnaudota regioninėm jungtims, įdomu kokių papildomų maršrutų atsiras.
✅ ???? Land acquisition works for public needs for the #RailBaltica section from Kaunas (Jiesia) to the Lithuanian-Polish border will be provided by three Lithuanian companies. Services for 7.42 million EUR (without VAT) will be provided by Tyrens Lietuva, Atamis and the state company Žemės ūkio duomenų centras.
"The connection with Poland will ensure a new, higher standard high-speed railway connection with Western Europe. It is planned that the special plan for this section will be approved by the Government in May, so we are carrying out works in parallel - we are signing contracts for land purchase activities - so that after the plan is approved, we can move smoothly and quickly to land purchase activities", says Mantas Jasikonis, LTG Infra Rail Baltica program manager.
The length of the main European railway line with regional connections is about 100 km. After the construction of Rail Baltica, the train journey from Kaunas to Warsaw will take 3.5 hours, and from Vilnius we will reach the Polish capital in just over 4 hours.⏱ ⏩
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
Vis tiek lieka gėda tai, kad 1435 mm geležinkelis iki Kauno taip ir lieka nenaudojamas.
Komentuoti:
-
Parašė taccido Rodyti pranešimąPrieš kelias dienas per žinias buvo žmonių raudos dėl namų griovimo ties Panevėžiu, šiandien jau ties Marijampole (TV3). Kodėl negalima suprojektuoti normaliai, nekabinant gyvenamųjų namų? Jei kažkur bus pasirinkta griauti namus, neabejotinai kokia bobutė su dieduku prisirakins prie namo prieš atvažiuojant buldozeriui, bus vėl didžiuliai raudojimai, kreipimaisi į prezidentą... Nu kam to reikia?
https://shorturl.at/pqEF2
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė taccido Rodyti pranešimąPrieš kelias dienas per žinias buvo žmonių raudos dėl namų griovimo ties Panevėžiu, šiandien jau ties Marijampole (TV3). Kodėl negalima suprojektuoti normaliai, nekabinant gyvenamųjų namų? Jei kažkur bus pasirinkta griauti namus, neabejotinai kokia bobutė su dieduku prisirakins prie namo prieš atvažiuojant buldozeriui, bus vėl didžiuliai raudojimai, kreipimaisi į prezidentą... Nu kam to reikia?
https://shorturl.at/pqEF2
paimti privačia nuosavybę tai visiškai įprasta visose šalyse, buvo visais laikais. tik sovietmečiu nemokėdavo kompensacijų.
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Prieš kelias dienas per žinias buvo žmonių raudos dėl namų griovimo ties Panevėžiu, šiandien jau ties Marijampole (TV3). Kodėl negalima suprojektuoti normaliai, nekabinant gyvenamųjų namų? Jei kažkur bus pasirinkta griauti namus, neabejotinai kokia bobutė su dieduku prisirakins prie namo prieš atvažiuojant buldozeriui, bus vėl didžiuliai raudojimai, kreipimaisi į prezidentą... Nu kam to reikia?
https://shorturl.at/pqEF2Paskutinis taisė taccido; 2023.08.20, 19:00.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Yep, taip pat rašo "Geležinkelio ruože nuo Kauno iki sienos su Lenkija" - iki pat sienos plati vėžė neina kiek pamenu.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Normaliai neparašyta, bet spėčiau, kad planuoja ir 1435mm signalizaciją.
Visose šiame ruože esančiose geležinkelio stotyse ir tarpstočiuose, įskaitant pervažas, bus įdiegta ir atnaujinta mikroprosesorinė eismo valdymo sistema
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė digital Rodyti pranešimąAr negali būti, kad kartu įrengs ir signalizaciją europinei vėžei?
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Ten rašoma apie senų sistemų (1970-2012 metų įrengimo) modernizaciją, ne apie RB1 signalizacijos įrengimą., plius pralaidumas 3 kart didesnis.
Komentuoti:
-
Parašė digital Rodyti pranešimąApie signalizaciją rašoma keliais pranešimais aukščiau - https://www.miestai.net/forumas/foru...05#post2066005
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Priežastis manau paprasta. Tam kartui pavyko tiek pinigų gauti iš ES, reikėjo kuo greičiau juos sunaudoti išmokant su MG Balic susijusioms įmonėms ir galbūt kitiems politikų sponsoriams. Dėl to buvo viskas forsuojama ir statoma bele kas, kad tik būtų galima uždėti varnelę, kad projektas įgyvendintas. Kadangi MG Baltic kišenėje sėdėjo turbūt didžioji dalis politikų (įskaitant dabartines TSLKD viršūnes), tai niekas nekvestionavo. O žurnalistai tiesiog nesuprato ir iki šiol nesupranta, kas tas Rail Baltica ir kas tie geležinkeliai apskritai. Nu yra kažkokie bėgiai, o tai ko dar reikia?
Beje, aiškinimai, kad jau nutiesta RB1 vėžė ir po normalaus RB nutiesimo bus naudojama "regioniniam susisiekimui" yra klaidinantys ir jokiam regioniniam susisiekimui ji naudojama nebus, nes regioniniam susisiekimui ir dabar gali būti naudojama rusiška vėžė, kuri turi signalizaciją ir leidžia 120km/h greitį praktiškai visuose ruožuose. Nebent planuojama RB1 elektrifikuoti ir diegti signalizaciją? Nors to lyg ir nebuvo planuojama. Kariniam mobilumui RB1 išvis niekaip nebus reikalinga, nes viskas važiuos per tiesesnę ir greitesnę normalią RB liniją.
Komentuoti:
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąSignalizacijos nebūvimas vakarų Europoje yra įprastas dalykas.Paskutinis taisė DeSadas; 2023.08.11, 20:09.
Komentuoti:
-
Apie signalizaciją rašoma keliais pranešimais aukščiau - https://www.miestai.net/forumas/foru...05#post2066005
Komentuoti:
-
Parašė DeSadas Rodyti pranešimąteritoriju planavimas ir zemes paemimas, nuejo lengviausiu budu.. rekonstrukcijos ty pinigu plovimo.. nes net signalizacijos nesudejo.
Komentuoti:
Komentuoti: